Forum » Loža » Šolstvo prihodnosti
Šolstvo prihodnosti
Boomerang ::
S septembrom naj bi se prvi tuji jezik (angleščina) začel izvajati že v 1. razredu OŠ. Nekaj se je tudi govorilo, da naj bi uvedli še obvezen drugi tuji jezik (nemščina), ki je do sedaj veljal le za izbirnega. Poudarek naj bi bil tudi na uporabi tehnologije in v nekaterih šolah že uvajajo (testirajo) uporabo tabličnih računalnikov namesto učbenikov. Na Finskem naj bi že v letošnjem letu ukinili poučevanje pisanih črk in naj bi namesto tega učili tipkanje... podobne načrte naj bi imelo tudi naše šolstvo.
Zanima me vaše mnenje glede tega, torej poučevanje tujih jezikov že v nižjih razredih razredne stopnje in učenje tipkanja namesto pisanja. Kaj si mislite o tem?
Zanima me vaše mnenje glede tega, torej poučevanje tujih jezikov že v nižjih razredih razredne stopnje in učenje tipkanja namesto pisanja. Kaj si mislite o tem?
- spremenil: bluefish ()
martincek1 ::
Linki? Pri nas tablice nikoli ne bodo nadomestile papirja, v to sem prepričan in je tudi edino pravilno. Kar se tiče poučevanja angleščine jaz osebno mislim, da je to prekmalu. Bi pa uvedel odvezen predmet Nemščino v zadnjih treh razredih - je pa problem, da že za Angleščino učiteljice na osnovnih šolah niso dovolj usposobljene in bi bilo treba malo osvežiti vse skupaj.
mtosev ::
poučevanje prvega tujega jezika že za začetku šole je kr dobra ideja. itak je ang de facto standard in ker bo celi svet samo še bolj pozevan in globalen je znanje ang nuja.
okoli pisanja pa naj jih naučijo osnove,da ne bodo pozabili kak se kaj napiše
okoli pisanja pa naj jih naučijo osnove,da ne bodo pozabili kak se kaj napiše
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
Starodavni ::
Prvo, avtor te teme je očitno zelo slab v delanju naslovov (prihodnjost namesto prihodnost), tako da mu tablice ne bodo nič koristile, če ne prej kaj izpolni to znanje.
Drugič, tablice v šolah so neuporabna stvar, ker je dokazano, da pomnenje in možganske funkcije šolarjev delujejo bolje, če je narek ter zapisovanje snovi v zvezke. Tipkanje namesto pisanja pa je slaba ideja, ker se mi zdi pisanje še vedno pomemben faktor, ko se gre za napis osebnih pisem.
Drugič, tablice v šolah so neuporabna stvar, ker je dokazano, da pomnenje in možganske funkcije šolarjev delujejo bolje, če je narek ter zapisovanje snovi v zvezke. Tipkanje namesto pisanja pa je slaba ideja, ker se mi zdi pisanje še vedno pomemben faktor, ko se gre za napis osebnih pisem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Starodavni ()
Boomerang ::
>> Prvo, avtor te teme je očitno zelo slab v delanju naslovov, tako da mu tablice ne bodo nič koristile, če ne prej kaj izpolni to znanje.
Res je napaka, pa ne zaradi neznanja pravopisa, ampak hitrega tipkanja (J leži poleg N-ja in se je prikradel v naslov). Pa tudi ko sem v šoli pisal spis, sem zaradi hitrega pisanja vrinil ali spustil kakšno črko. Če je moteče, lahko moderator popravi naslov.
Vse kar sem navedel, sem slišal ali prebral iz medijev. Moje mnenje je, da z vsem tem malo pretiravajo. Tudi začetek pouka bi prestavil za eno uro nazaj, kot je to bilo včasih.
Res je napaka, pa ne zaradi neznanja pravopisa, ampak hitrega tipkanja (J leži poleg N-ja in se je prikradel v naslov). Pa tudi ko sem v šoli pisal spis, sem zaradi hitrega pisanja vrinil ali spustil kakšno črko. Če je moteče, lahko moderator popravi naslov.
Vse kar sem navedel, sem slišal ali prebral iz medijev. Moje mnenje je, da z vsem tem malo pretiravajo. Tudi začetek pouka bi prestavil za eno uro nazaj, kot je to bilo včasih.
vostok_1 ::
I won't shed a tear ko bodo pisanke odšle...sam roko na srce, na šihtu ne bi preživel enega tedna, če bi moral samo tablico uporabljat. Papir + kuli ali flomaster + random pločevinasta površina sta dokaj neuničljivi zadevi in precej zanesljivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Yohan del Sud ::
MhM. Mojih pet forintov. Prvi drugi jezik itak začet čim prej. Prvi razred ok. Lingua franca (angleščina) - seveda.
Drugi jezik bi že moral biti bolj izbiren in bolj v kombinaciji lokalščin(e) ali drugotnih zgodovinskih reliktov in sekundarnih svetovnih jezikov (ita, ger, esp, rom(ščine), fra, lat, mađ, hrv, srb, rus, etc). Ne pred tretjim razredom.
Tretjega jezika pa ne bi teral v osnovno šolo. Razen mogoče kot krožek.
Drugi jezik bi že moral biti bolj izbiren in bolj v kombinaciji lokalščin(e) ali drugotnih zgodovinskih reliktov in sekundarnih svetovnih jezikov (ita, ger, esp, rom(ščine), fra, lat, mađ, hrv, srb, rus, etc). Ne pred tretjim razredom.
Tretjega jezika pa ne bi teral v osnovno šolo. Razen mogoče kot krožek.
www.strancar.com
Yacked2 ::
Yohan del Sud je izjavil:
MhM. Mojih pet forintov. Prvi drugi jezik itak začet čim prej. Prvi razred ok. Lingua franca (angleščina) - seveda.
Drugi jezik bi že moral biti bolj izbiren in bolj v kombinaciji lokalščin(e) ali drugotnih zgodovinskih reliktov in sekundarnih svetovnih jezikov (ita, ger, esp, rom(ščine), fra, lat, mađ, hrv, srb, rus, etc). Ne pred tretjim razredom.
Tretjega jezika pa ne bi teral v osnovno šolo. Razen mogoče kot krožek.
java v šestem in c++ v devetem Vsak jezik šteje. Pa ne smemo pozabit na Morssejevo
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
pegasus ::
Drugi tuj jezik mandarinščina. Poučevanje jezikov na način, kot se v kanadi uči francoščina. Total immersion, pasivni učenci se začnejo vključevat v debato, ko se sami čutijo tega sposobni.
Več naravoslovja, več problem solvinga, tudi skupinskega. Manj poudarka na pomnenju, več poudarka na iskanju, interpretiranju in uporabi informacij.
Več naravoslovja, več problem solvinga, tudi skupinskega. Manj poudarka na pomnenju, več poudarka na iskanju, interpretiranju in uporabi informacij.
Trololololol ::
Starodavni je izjavil:
Prvo, avtor te teme je očitno zelo slab v delanju naslovov (prihodnjost namesto prihodnost), tako da mu tablice ne bodo nič koristile, če ne prej kaj izpolni to znanje.
Drugič, tablice v šolah so neuporabna stvar, ker je dokazano, da pomnenje in možganske funkcije šolarjev delujejo bolje, če je narek ter zapisovanje snovi v zvezke. Tipkanje namesto pisanja pa je slaba ideja, ker se mi zdi pisanje še vedno pomemben faktor, ko se gre za napis osebnih pisem.
Podčrtano je nesmiselno, okrepčano je zavajajoče.
Poševno: Kdo pravi, da ne moremo s kulijem pisati tudi digitalno? Sony ima za japonski trg odlično e-črnilno rešitev. Zadeva pride okrog 800 evriča, kar je manj, kot zapravi šolani za pripomočke v šoli v 14 letih.
m0LN4r ::
Tudi začetek pouka bi prestavil za eno uro nazaj, kot je to bilo včasih.
Ni blo to zaradi staršev uvedeno, ker so dolgo v službah? Nevermind.
V OŠ bo treba bolj radikalne spremembe, ne samo en predmet dodat ali odstranit, ampak način dela pedagogov poenotit po sloveniji recimo. Pa to tudi ne gre da 10 letnik bolje obvlada računalnik in tablico od šolanega učitelja, ki že 20 let izobražuje deco, sebe pa ne more.
V OŠ je treba naredit sistem, kjer se ugotovi v čem je en otrok dober in kaj ga zanima, kdo je za zdravnika, kdo za naravoslovje (fizika, kemija, matka), kdo je za jezike, kdo za glasbo itd. in jih temu primerno pokastat ter učit.
Forsiranje vseh predmetov enakovredno oz. recimo zatežen prof. bo forsiral svoj predmet na vse otroke, en lagani učitelj pa se recimo sploh nebo potrudil, pa ima mogoče zelo zainteresirane ljudi v svojem razredu.
Ali pa se naj ta zadeva izvede v smislu krožkov ali dopolnilnega pouka, samo glede na izkušnje kako krožki in dp na določenih šolah potekajo in kako so učitelji angažirani zato, boljše da ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
googleg1 ::
Eni se ne najdejo do faksa. Eni pa sploh nikoli. Da bi vse že v osnovni šoli opredelil je pa mnogo prezgodaj. Ni vsak človek narejen za neko specifično stvar in kdor to trdi se moti. Vsi smo lahko vse.
m0LN4r ::
Nisem mislil na to, da je narejen za eno stvar. Je pa sigurno v eni stvari boljši in verjetno pedagog, ki se več ur videva z učenci in je primerno sposoben to tudi opazi.
kot v drugi in ga tudi verjetno kaj bolj zanima od drugega. To da je vse enako, kot ravna lata ne obstaja, razen, če te nič ne zanima oz. v ničemer nisi dober. Temu se lahko tudi reče, da si enako slab v vsem.
Poanta je da se ugotovi, kateri predmet leži kateremu učencu in se temu primerno poučuje njega. Recimo mene je zelo zanimala fizika in kemija, pa je šla prof. na porodniško, učitelja pa so zamenjali z drugim. Prišle so take flegme, da smo celo leto samo prepisovali iz grafoskopa prosojnice, če si kaj vprašal pa so rekli, hitr ker še mamo 2 strani.
Recimo zgodovina in zemljepis pa me nista zanimala imeli smo pa dobre profesorje, ki so forsirali zadevo tudi če te recimo ni zanimalo, podnebje v vzhodni avstraliji. Punco, ki pa je zanimala geografija pa je pustila na hladnem, ker se ji je zdela da se dela preveč pametno v resnici pa jo je geogrefija zelo zelo zanimala in se pripravljala na vsako uro.
In na tak način dobiš en kup ljudi, ki jih po tem več nič ne zanima oz. ti učitelji uničijo voljo, ki si jo imel na začetku. Saj zgubiš recimo "samo" 12 let, ko po vsem tem matretiranju drugih predmetov ugotoviš, da te recimo zelo zanima fizika in se ji boš moral zaradi tega še dodatno posvečat za nazaj in zguvljati čas, kar bi lahko opravili pedagogi.
To pa tudi ni prav, da se kak učitelj ukvarja pred celim razredom samo z enim učencem, druge pa ko jebe. Tudi tega je veliko.
Kot sem rekel, je treba delo pedagogov preluftat.
kot v drugi in ga tudi verjetno kaj bolj zanima od drugega. To da je vse enako, kot ravna lata ne obstaja, razen, če te nič ne zanima oz. v ničemer nisi dober. Temu se lahko tudi reče, da si enako slab v vsem.
Poanta je da se ugotovi, kateri predmet leži kateremu učencu in se temu primerno poučuje njega. Recimo mene je zelo zanimala fizika in kemija, pa je šla prof. na porodniško, učitelja pa so zamenjali z drugim. Prišle so take flegme, da smo celo leto samo prepisovali iz grafoskopa prosojnice, če si kaj vprašal pa so rekli, hitr ker še mamo 2 strani.
Recimo zgodovina in zemljepis pa me nista zanimala imeli smo pa dobre profesorje, ki so forsirali zadevo tudi če te recimo ni zanimalo, podnebje v vzhodni avstraliji. Punco, ki pa je zanimala geografija pa je pustila na hladnem, ker se ji je zdela da se dela preveč pametno v resnici pa jo je geogrefija zelo zelo zanimala in se pripravljala na vsako uro.
In na tak način dobiš en kup ljudi, ki jih po tem več nič ne zanima oz. ti učitelji uničijo voljo, ki si jo imel na začetku. Saj zgubiš recimo "samo" 12 let, ko po vsem tem matretiranju drugih predmetov ugotoviš, da te recimo zelo zanima fizika in se ji boš moral zaradi tega še dodatno posvečat za nazaj in zguvljati čas, kar bi lahko opravili pedagogi.
To pa tudi ni prav, da se kak učitelj ukvarja pred celim razredom samo z enim učencem, druge pa ko jebe. Tudi tega je veliko.
Kot sem rekel, je treba delo pedagogov preluftat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Tiger ::
Starodavni je izjavil:
Drugič, tablice v šolah so neuporabna stvar, ker je dokazano, da pomnenje in možganske funkcije šolarjev delujejo bolje, če je narek ter zapisovanje snovi v zvezke. Tipkanje namesto pisanja pa je slaba ideja, ker se mi zdi pisanje še vedno pomemben faktor, ko se gre za napis osebnih pisem.
Kolikor vem, v nekaterih šolah v okviru ESS pilotnih projektov e-učbeniki in e-šolska torba tablice uporabljajo za testiranje elektronskih (interaktivnih) učbenikov oziroma delovnih gradiv. Ideja je namreč, da se sčasoma odstranijo klasični (papirni) učbeniki in se jih nadomesti z elektronski ekvivalenti.
Phantomeye ::
Starodavni je izjavil:
Prvo, avtor te teme je očitno zelo slab v delanju naslovov (prihodnjost namesto prihodnost), tako da mu tablice ne bodo nič koristile, če ne prej kaj izpolni to znanje.
Drugič, tablice v šolah so neuporabna stvar, ker je dokazano, da pomnenje in možganske funkcije šolarjev delujejo bolje, če je narek ter zapisovanje snovi v zvezke. Tipkanje namesto pisanja pa je slaba ideja, ker se mi zdi pisanje še vedno pomemben faktor, ko se gre za napis osebnih pisem.
Link...
Nič ni dokazano, če ti tko rečeš.
Phantomeye ::
Nisem mislil na to, da je narejen za eno stvar. Je pa sigurno v eni stvari boljši in verjetno pedagog, ki se več ur videva z učenci in je primerno sposoben to tudi opazi.
kot v drugi in ga tudi verjetno kaj bolj zanima od drugega. To da je vse enako, kot ravna lata ne obstaja, razen, če te nič ne zanima oz. v ničemer nisi dober. Temu se lahko tudi reče, da si enako slab v vsem.
Poanta je da se ugotovi, kateri predmet leži kateremu učencu in se temu primerno poučuje njega. Recimo mene je zelo zanimala fizika in kemija, pa je šla prof. na porodniško, učitelja pa so zamenjali z drugim. Prišle so take flegme, da smo celo leto samo prepisovali iz grafoskopa prosojnice, če si kaj vprašal pa so rekli, hitr ker še mamo 2 strani.
Recimo zgodovina in zemljepis pa me nista zanimala imeli smo pa dobre profesorje, ki so forsirali zadevo tudi če te recimo ni zanimalo, podnebje v vzhodni avstraliji. Punco, ki pa je zanimala geografija pa je pustila na hladnem, ker se ji je zdela da se dela preveč pametno v resnici pa jo je geogrefija zelo zelo zanimala in se pripravljala na vsako uro.
In na tak način dobiš en kup ljudi, ki jih po tem več nič ne zanima oz. ti učitelji uničijo voljo, ki si jo imel na začetku. Saj zgubiš recimo "samo" 12 let, ko po vsem tem matretiranju drugih predmetov ugotoviš, da te recimo zelo zanima fizika in se ji boš moral zaradi tega še dodatno posvečat za nazaj in zguvljati čas, kar bi lahko opravili pedagogi.
To pa tudi ni prav, da se kak učitelj ukvarja pred celim razredom samo z enim učencem, druge pa ko jebe. Tudi tega je veliko.
Kot sem rekel, je treba delo pedagogov preluftat.
Ti nisi normalen. Usmerjeno izobraževanje so že poskusili v času socializma. It failed.
Also, če bi JAZ v osnovni šoli poslušal tiste aplikacije, ki so mi svetovale KAM naj se vpišem v srednjo šolo (izpolniš par vprašanj), bi trenutno bil v stroki, ki me niti malo ne zanima. Zanimanje za smer izobraževanja je treba prepustit v rokah posameznika, ne ustanove.
Poleg tega je pa ena največjih napak, da ti nekoga izobražuješ samo na področjih, ki ga zanimajo. Predvsem ko gre za ustanove namenjene splošni izobrazbi (npr. oš ali gimnazije, pa recimo tudi ne-gimnazijske srednje šole), ker produciraš zgolj ozko usmerjene posameznike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
m0LN4r ::
Ti nisi normalen. Usmerjeno izobraževanje so že poskusili v času socializma. It failed.
To, da bi se pedagog drugače posvečal tistim, ki jih predmet dejansko zanima ni glih usmerjeno izobraževanje, ampak bolj prilagojeno.
Trenutno je v šolah tak, da učitelja boli k, koga zanima predmet ali ne in se vse obravnava po liniji najmanjšega odpora. Razen ene izjeme, ki prinese učiteljici nagrado.
Dobri v matematiki bodo zaradi tega nazadovali, slabi pa trpijo in pri drugem predmetu je isto.
Also, če bi JAZ v osnovni šoli poslušal tiste aplikacije, ki so mi svetovale KAM naj se vpišem v srednjo šolo (izpolniš par vprašanj), bi trenutno bil v stroki, ki me niti malo ne zanima.
Ja ravno zato, ker je tak način poučevanja slab. Malo več posvečanja učencu in manj predpisanemu učnemu načrtu, pa bi se znal še boljše odločit.
Pri večini otrok se že v zgodnjem otroštvu ve ali bo violinski virtuoz ali pa ne. Recimo, da je glasbeni talent, ampak ga bo posiljevanje z drugimi predmeti in zapostavljanjem glasbe na koncu končal na ekonomski ali pedagoški. To se trenutno dogaja.
Zanimanje za smer izobraževanja je treba prepustit v rokah posameznika
Ja kaj pa sem jaz napisal, da moraš nekoga forsirat to, kar ga ne zanima in ne-forsirat tisto, kar jih zanima?
zgolj ozko usmerjene posameznike.
Ravno tega primanjkuje, specialistov in prodigijev na lastnem področju. Trenutno mamo IMHO 99% deklic za vse, ki pa nič specifičnega ne znajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
NLight ::
Jaz bi osnovno šolo podaljšal za 2 leti... V teh dveh letih bi se učenci naučili matematike, fizike in ostalih naravoslovnih predmetov ki so sedaj v srednjih šolah... Potem bi dal pa še eno leto srednje šole za "specializacijo" oz. da se malo bolj poglobijo v stroko ki jih zanima ali pa direkt na faks...
Oziroma še bolje bi bilo če bi imeli enak sistem kot v ZDA... Študirat greš lahko kadar hočeš (npr. pri 13 letih) edini pogoj je da opraviš preverjanja ki se opravljajo na ravni celotne države... Tako bi se lahko tisti, ki jih ne zanima zgodovina in ostalo je* možganov, veliko prej posvetili tistemu kar jih dejansko zanima...
Oziroma še bolje bi bilo če bi imeli enak sistem kot v ZDA... Študirat greš lahko kadar hočeš (npr. pri 13 letih) edini pogoj je da opraviš preverjanja ki se opravljajo na ravni celotne države... Tako bi se lahko tisti, ki jih ne zanima zgodovina in ostalo je* možganov, veliko prej posvetili tistemu kar jih dejansko zanima...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NLight ()
m0LN4r ::
4. letnik priprava na maturo zamenjati s pripravo na faks. V osnovni šoli 8. razred podobno, priprava na srednjo.
Saj se vidi, kdo so bolj zaposljivi. Deca iz 85-99 baš niso ~ v tujini pa še manj, ravno zaradi premalo usmerjenega in globokega znanja.
@NLight
Se strinjam. Ne gre se o tem da šola forsira zadevo, naj ima učenec pravico do tega, če ga nekaj bolj zanima od drugega, da je tudi temu primerno poučen, zato pa so klasične ocene ena velika glupost. Proti koncu 21. stoletja bo se to temeljito spremenilo, trust me. Zato, da si v nečem zelo zelo dober, nadpovprečen moraš že začeti čimprej (predšolska vzgoja), ampak večina ljudi nikoli ne odkrije svojega potenciala oz. ga odkrije prepozno.
Šele na faksu ugotoviš koliko časa je bilo izgubljenega za balast, ki ga nemoreš uporabiti nikjer in bi ga lahko porabil za točno to, kar te zanima.
Saj se vidi, kdo so bolj zaposljivi. Deca iz 85-99 baš niso ~ v tujini pa še manj, ravno zaradi premalo usmerjenega in globokega znanja.
@NLight
Se strinjam. Ne gre se o tem da šola forsira zadevo, naj ima učenec pravico do tega, če ga nekaj bolj zanima od drugega, da je tudi temu primerno poučen, zato pa so klasične ocene ena velika glupost. Proti koncu 21. stoletja bo se to temeljito spremenilo, trust me. Zato, da si v nečem zelo zelo dober, nadpovprečen moraš že začeti čimprej (predšolska vzgoja), ampak večina ljudi nikoli ne odkrije svojega potenciala oz. ga odkrije prepozno.
Šele na faksu ugotoviš koliko časa je bilo izgubljenega za balast, ki ga nemoreš uporabiti nikjer in bi ga lahko porabil za točno to, kar te zanima.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
vostok_1 ::
Smo že debatirali o tej problematiki, sem en zdi.
Moje mnenje je, da če nič drugega ne uspe spremeniti v šolskem sistemu, bi rad videl, da vsaj se res naredi bolj prilagojene programe.
In sicer: Vsi poslušajo vse, sam težavnost snovi in testiranj prilagodi na njihovo predmetno afiniteto. Matematik, bo moral znati matematiko in nekaj Prešerna. Pisatelj bo moral poznati Prešerna in nekaj matematike.
Problem solved. Fach idjotov ne bo, učenci pa manj zafrustrirani.
Garantiram. Poznam vseh sort ljudi in še nisem vidu pesnika, ki bi resnično potreboval znanje integralnega računa v njegovem vsakdanjem produktivnem življenju. (razen morda tisti, kateri želi pač delat tako umetnost)
Moje mnenje je, da če nič drugega ne uspe spremeniti v šolskem sistemu, bi rad videl, da vsaj se res naredi bolj prilagojene programe.
In sicer: Vsi poslušajo vse, sam težavnost snovi in testiranj prilagodi na njihovo predmetno afiniteto. Matematik, bo moral znati matematiko in nekaj Prešerna. Pisatelj bo moral poznati Prešerna in nekaj matematike.
Problem solved. Fach idjotov ne bo, učenci pa manj zafrustrirani.
Garantiram. Poznam vseh sort ljudi in še nisem vidu pesnika, ki bi resnično potreboval znanje integralnega računa v njegovem vsakdanjem produktivnem življenju. (razen morda tisti, kateri želi pač delat tako umetnost)
GTX970 ::
Drugi tuj jezik mandarinščina. Poučevanje jezikov na način, kot se v kanadi uči francoščina. Total immersion, pasivni učenci se začnejo vključevat v debato, ko se sami čutijo tega sposobni.
Več naravoslovja, več problem solvinga, tudi skupinskega. Manj poudarka na pomnenju, več poudarka na iskanju, interpretiranju in uporabi informacij.
Imaš kak link učenja francoščine v Kanadi ?
Phantomeye je izjavil:
Starodavni je izjavil:
Prvo, avtor te teme je očitno zelo slab v delanju naslovov (prihodnjost namesto prihodnost), tako da mu tablice ne bodo nič koristile, če ne prej kaj izpolni to znanje.
Drugič, tablice v šolah so neuporabna stvar, ker je dokazano, da pomnenje in možganske funkcije šolarjev delujejo bolje, če je narek ter zapisovanje snovi v zvezke. Tipkanje namesto pisanja pa je slaba ideja, ker se mi zdi pisanje še vedno pomemben faktor, ko se gre za napis osebnih pisem.
Link...
Nič ni dokazano, če ti tko rečeš.
https://slo-tech.com/forum/t628686/p462...
Phantomeye
Ti nisi normalen. Usmerjeno izobraževanje so že poskusili v času socializma. It failed.
Usmerjeno izobraževanje imajo v AT, DE, Švici, Nizozemski, Franciji, Danski (in še kje v Eu).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
m0LN4r ::
Meni je prof. madžarščine sama rekla, poglej PEF kdo hodi tja.
Štrukelj vs. Musk
Štrukelj vs. Musk
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DOOM_er ::
Ti nisi normalen. Usmerjeno izobraževanje so že poskusili v času socializma. It failed.
Usmerjeno izobraževanje imajo v AT, DE, Švici, Nizozemski, Franciji, Danski (in še kje v Eu).
zato so pa v naravoslovju tako zadaj. Sem se pogovarjal s profesorjem ki uči matematiko in kemijo iz avstrije in je dejal da je ravno v naštetih državah stopnja razumevanja matematike fizike kemije in ostalih naravoslovnih predmetov na izjemno nizkem nivoju v primerjavi z recimo Slovenijo, Hrvaško in vzhodnoevropskimi državami.
Robots will steal your job. But that's OK
GTX970 ::
Super, iz primera ene šole boš potegnil sklep za celotno državo ?
Primerjaj dodano vrednost v AT in Slo& Cro.
Lahko še pogledaš, kaj v tem državah proizvajajo/razvijajo in kaj v Slo.
Vzhodnoevropske država nas prehitevajo po levi in desni.
http://www.oecd.org/pisa/keyfindings/pi...
#33
Primerjaj dodano vrednost v AT in Slo& Cro.
Lahko še pogledaš, kaj v tem državah proizvajajo/razvijajo in kaj v Slo.
Vzhodnoevropske država nas prehitevajo po levi in desni.
http://www.oecd.org/pisa/keyfindings/pi...
#33
[D]emon ::
Oziroma še bolje bi bilo če bi imeli enak sistem kot v ZDA...
ZDA imajo pa res _naravnost odlicen_ sistem izobrazevanja *sarkazem*
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Gladi ::
Ja imajo odlični izobraževalni sistem da lahko konkurirajo in premagujejo preostali svet, problematika je pa da to šolstvo precej stane. Od tega, da moreš živeš v dragih soseskah, če hočeš dobro šolo do pač faksa, ki jim pusti kar precejšen dolg za odplačevanje. Osebno mi imajo pa sistem na faksih precej boljši...
Siddh ::
Enak sistem kot v ZDA, da bodo vse dobre šole zahtevale življenske prihranke staršev pa še kredit? Da bodo pametni imeli podpovprečno izobrazbo, bogati pa nadpovprečno?
[D]emon ::
Ja imajo odlični izobraževalni sistem da lahko konkurirajo in premagujejo preostali svet
Saj clovek ne ve, ce bi se smejal ali tolkel po glavi.
Od "No Child Left Behind" akta, ki ga je podpisal GWB, do vsakoletnih reform ocenjevalnega sistema (ki ze v osnovi ni kaj prida efektiven oz. je sam sebi namen), mi ti z resnim obrazom lahko to zatrjujes ?
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Gladi ::
Enak sistem kot v ZDA, da bodo vse dobre šole zahtevale življenske prihranke staršev pa še kredit? Da bodo pametni imeli podpovprečno izobrazbo, bogati pa nadpovprečno?
Zakaj se sploh oglašaš na forumu, če nisi sposoben razumet prebranega od drugih? Govorim o izobraževalnem sistemu in ne financiranju le tega. Sem proti plačljivi izobrazbi, ampak to sploh ni tematika tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gladi ()
Gladi ::
Ja imajo odlični izobraževalni sistem da lahko konkurirajo in premagujejo preostali svet
Saj clovek ne ve, ce bi se smejal ali tolkel po glavi.
Od "No Child Left Behind" akta, ki ga je podpisal GWB, do vsakoletnih reform ocenjevalnega sistema (ki ze v osnovi ni kaj prida efektiven oz. je sam sebi namen), mi ti z resnim obrazom lahko to zatrjujes ?
Sproducirajo top kvaliteno visokošolsko izobražen folk? Ja ali ne? Vsekakor imajo svoje pomankljivosti, ki so predvsem povezane z financiranjem šolstva, tako univerzitetnega kot srednje šolskega in osnovnošolskega in je precejšen razkorak med različnimi sloji. Vsekakor pa trdim da imajo precej boljši koncept visokošolskega izobraževanja kot...mi.( seveda če ignoriramo da ga je potrebno sam financirati)
Invictus ::
Na svetu ni nobenega tako dobrega izobraževalnega sistema, ki bi naučil lene učence ...
Še v vsakem, prihodnjem, še tako dobrem sistemu, se bo treba učiti in delati domače naloge.
Še v vsakem, prihodnjem, še tako dobrem sistemu, se bo treba učiti in delati domače naloge.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Eni se ne najdejo do faksa. Eni pa sploh nikoli. Da bi vse že v osnovni šoli opredelil je pa mnogo prezgodaj. Ni vsak človek narejen za neko specifično stvar in kdor to trdi se moti. Vsi smo lahko vse.
Južno korejo si poglej. Do 10. leta so vsi "pokastani" in se jih usmerja v tisto kar jim gre najbolje.
Meni je prof. madžarščine sama rekla, poglej PEF kdo hodi tja.
Štrukelj vs. Musk
Štrukelj je učil zgodovino na Vegovi. Ni bil baš neki znanstvenik ali kaj podobnega. Mal je nakladal in je bilo to to.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
m0LN4r ::
To kar je sproduciralo naše šolstvo, Štrukelj in okolje (od 90ih naprej) prinas, se lahko preveri na zavodu ali prešteje v katerih panogah je največ napotnic.
Imam mlajšo sestro, lahko rečm 10x bolj pridno, ampak ko bo končala šolo bo na še slabšem, kot smo mi starejše generacije. Od jutra do večera se še vedno fila gola teorija, da se na koncu dobi papir. Pedagog je pa srečen, da z čim manj dela (vsako leto isto) razred opravi čimveč učencev. Povezanosti s svetovnim gospodartvom pa ne obstaja.
Večina pedagogov še vedno uči iz roke v roke podanih 15-20 let starih slajdov, ki so prepisani in imajo spremenjeni datum in jih BK za to, kar otroke dejansko zanima. Važn je izpeljat učni načrt, oddelat tistih 40minut in adijo.
Poklanjam se redkim izjemam.
Imam mlajšo sestro, lahko rečm 10x bolj pridno, ampak ko bo končala šolo bo na še slabšem, kot smo mi starejše generacije. Od jutra do večera se še vedno fila gola teorija, da se na koncu dobi papir. Pedagog je pa srečen, da z čim manj dela (vsako leto isto) razred opravi čimveč učencev. Povezanosti s svetovnim gospodartvom pa ne obstaja.
Večina pedagogov še vedno uči iz roke v roke podanih 15-20 let starih slajdov, ki so prepisani in imajo spremenjeni datum in jih BK za to, kar otroke dejansko zanima. Važn je izpeljat učni načrt, oddelat tistih 40minut in adijo.
Poklanjam se redkim izjemam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
NLight ::
Kdo je omenjal finance? "Enak šolski sistem kot v ZDA" se nanaša na dejstvo, da greš lahko študirat kadar hočeš in ne rabiš zapravljat časa po nepotrebnem v srednji šoli... Trenutni slovenski sistem ja pač tak da brez srednje šole na faks ne moreš...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NLight ()
m0LN4r ::
Pozabil si še, da se je prinas nenormalno forsiralo splošne gimnazije, ki so vredne nič in tudi to kar si se tam naučil je bilo ene vrste 9. 10. 11. 12. razred osnovne šole.
No saj 3/4 letni električarji tudi niso kaj boljši. Upa kdo trdit, da zna vsak razdelilc oz. luč pa šalter zvezat?
OŠ+GIM je 12 let eno in istega forsiranja vseh predmetov.
No saj 3/4 letni električarji tudi niso kaj boljši. Upa kdo trdit, da zna vsak razdelilc oz. luč pa šalter zvezat?
OŠ+GIM je 12 let eno in istega forsiranja vseh predmetov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
NLight ::
Pozabil si še, da se je prinas nenormalno forsiralo splošne gimnazije, ki so vredne nič in tudi to kar si se tam naučil je bilo ene vrste 9. 10. 11. 12. razred osnovne šole.
No saj 3/4 letni električarji tudi niso kaj boljši. Upa kdo trdit, da zna vsak razdelilc oz. luč pa šalter zvezat?
OŠ+GIM je 12 let eno in istega forsiranja vseh predmetov.
To kar si ste tam naučil si pozabil 3 dni po preverjanju... Iz gimnazije sem odnesel samo matematiko, kaj smo se "učili" pri ostalih predmetih ne vem... Glavno da sem zapravil 4 leta tam... za nič
krneki0001 ::
Sam pa lahko rečem, da sem od vegove odnesel zelo veliko, pa čeprav se nikoli nisem nič učil (pa vedno bil dober po uspehu). Matematika (tomšič), fizika (opeka), kemija (osredkar), krmilja in regulacije, programiranje v asemblerju (oboje kosec). Potem pa osnove elektrotehnike in elementi (holz), ter meritve pri pešcu.
Uglavnem znanja smo takrat dosti pridobili in še danes, ko sem že več kot 25 let stran od zaključka srednje šole, brez problema inštruiram matematiko in fiziko. Pa kake predmete iz faksa tudi (računalniški vid, krmilja, obdelava geometrijskih podatkov,...)
Uglavnem znanja smo takrat dosti pridobili in še danes, ko sem že več kot 25 let stran od zaključka srednje šole, brez problema inštruiram matematiko in fiziko. Pa kake predmete iz faksa tudi (računalniški vid, krmilja, obdelava geometrijskih podatkov,...)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pegasus ::
GTX970 ::
pegasus
Preletel naslove med 85 in 95, nič sumljivega padlo v oko.
http://www.imdb.com/title/tt0318224/epi...
Preletel naslove med 85 in 95, nič sumljivega padlo v oko.
http://www.imdb.com/title/tt0318224/epi...
Siddh ::
Pozabil si še, da se je prinas nenormalno forsiralo splošne gimnazije, ki so vredne nič in tudi to kar si se tam naučil je bilo ene vrste 9. 10. 11. 12. razred osnovne šole.
No saj 3/4 letni električarji tudi niso kaj boljši. Upa kdo trdit, da zna vsak razdelilc oz. luč pa šalter zvezat?
OŠ+GIM je 12 let eno in istega forsiranja vseh predmetov.
Elektrotehnika je vsaj na moji, kmalu bivši šoli na zelo nizkem nivoju. Upam, da ni po vseh tehničnih šolah tako.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ameriški izobraževalni sistem, in mogoče ideja za evropskegaOddelek: Šola | 3458 (2753) | NikolormousB |
» | Prilagajanje izobraževalnega sistema v današnjem hitrem rač . in informacijskem razvoOddelek: Loža | 3872 (3079) | kuglvinkl |
» | Ocenjevanje domačih nalog (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 18220 (16375) | Invictus |
» | OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 22323 (17880) | s6c-gEL |