» »

Zaključevanje ocen

Zaključevanje ocen

«
1
2

dumdum ::

Ocene: 5,4,4,4,3,3,3,3,3

Kako se v takem primeru določi splošni uspeh v gimnaziji? Ali se zaključuje po povprečju ali je potrebno imeti tudi več kot polovico ocen nad 4? Vsak govori/piše po svoje ...


Hvala.

Ice-Heki ::

S temi ocenami bi bil rad prav dober?

hojnikb ::

vprašaj razredničarko ane.
#brezpodpisa

joze67 ::

Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah

19. člen
(splošni uspeh)

(1) Oddelčni učiteljski zbor, v izobraževanju odraslih pa strokovni aktiv, potrdi na predlog razrednika splošni uspeh dijaku po tem, ko ta uspešno opravi vse obveznosti, določene z učnim načrtom oziroma katalogom znanj.
(2) Splošni uspeh se določi kot: odličen, prav dober, dober in zadosten.
(3) Dijak doseže:
- odličen splošni uspeh, če je najmanj pri polovici predmetov ocenjen z oceno odlično (5), pri ostalih pa z oceno prav dobro (4),
- prav dober učni uspeh, če je najmanj pri polovici predmetov ocenjen z oceno prav dobro (4), pri ostalih pa z oceno dobro (3),
- dober učni uspeh, če je najmanj pri polovici predmetov ocenjen z oceno dobro (3), pri ostalih pa z oceno zadostno (2),
- zadosten učni uspeh, če je pri več kot polovici predmetov ocenjen z oceno zadostno (2), pri ostalih pa z oceno pozitivno.
(4) Pri določanju splošnega uspeha, če gre za odstopanje od meril iz prejšnjega odstavka, se upošteva dijakovo znanje in napredek, prizadevnost, delavnost in samostojnost v vzgojnem in izobraževalnem procesu ter odnos do izpolnjevanja obveznosti. Splošni uspeh na predlog razrednika, učitelja, ki dijaka poučuje ali ravnatelja, določi oddelčni učiteljski zbor, v izobraževanju odraslih pa strokovni aktiv.

Podani primer seveda ni neposredno v pravilniku - dejansko je pravilnik napisan tako, da je zelo malo prav takih primerov (prejšnji pravilnik je bil v tem pogledu boljši, ker je rekel, "... ocenjen z oceno prav dober ali več..."). Zato gre v presojo skladno z merili četrtega odstavka. Z drugimi besedami, nosilec teh ocen je v milosti in nemilosti učiteljskega zbora in mora premišljevati, komu se je kdaj zameril.

Ice-Heki ::

Poglej si Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah (https://www.uradni-list.si/1/content?id..., 19. člen)

vilonja ::

Če pregleduje naloge, lahko tudi to odloča o tvoji oceni.
Zdaj odvisno tudi, kako si ocene pridobival. Če imaš na začetku tiste trojke in imaš na koncu dobre ocene, to tudi nekaj pomeni.
So pa eni učitli taki, da res gledajo samo povprečje. Lahko pa da ti bo dal priložnost za dodatno oceno.
Najbolje da se prej pozanimaš, bo dalo to tudi nekaj vedeti, ne pa potem, ko je že skoraj konec zakulucevanja.

lebdim ::

po moje te bodo dali na glasovanje za prav dober uspeh ...

vilonja ::

@lebdim
Ne vem ali se hecas ali ne?
O kaksnem glasovanju to govoris. Saj te poucuje samo en ucitelj matematiko, ne trije, da bi lahko odločali o oceni.

KraitPay ::

Če so govori za oceno predmeta je leta 4.
Če pa se govori o končnem uspehu pa je 3.

Invictus ::

Ne vem kaj komplicirate.

To je dober uspeh.

5 trojk proti 3 štiricam in eni petici? Si niti ne zasluži prav dobrega uspeha.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Matevz96 ::

Pri nas na gimnaziji bi bil to dober uspeh. Za pravdobrega se gleda tako:
-Več kot polovica zaključenih ocen mora biti 4 ali več (5 ni vredna nič več kot 4!)
-Za pravdober uspeh ima lahko dijak eno zaključeno 2, vendar mora biti potem ena 4 več
-V primeru da je zaključenih polovica ocen 4 in polovica 3 (ko je sodo predmetov), se uspeh določi z glasovanjem učiteljskega zbora.

heero ::

nebos padu letnika nevem kje je problem

lebdim ::

oz. ja, seveda, tole bi bil dober uspeh ... prej sem narobe pogledal :D

Enterprise ::

Matevz96 je izjavil:

Pri nas na gimnaziji bi bil to dober uspeh. Za pravdobrega se gleda tako:
-Več kot polovica zaključenih ocen mora biti 4 ali več (5 ni vredna nič več kot 4!)
-Za pravdober uspeh ima lahko dijak eno zaključeno 2, vendar mora biti potem ena 4 več
-V primeru da je zaključenih polovica ocen 4 in polovica 3 (ko je sodo predmetov), se uspeh določi z glasovanjem učiteljskega zbora.

Tako je v praksi ja, tudi pri nas so tako delali. Si šel pa tako za primer iz 2., kot za primer iz 3. alinee na glasovanje, vendar niso nikoli nikogar zavrnili.

harvey ::

Tole je dober uspeh (3), v državi, kjer ni meril, ja pa možno prav vse.... Sem govoril pred časom z razrednikom iz srednje šole in pravi, da je taka praksa postala eno totalno izsiljevanje dijakov in vse je postalo prav zbanalizirano. Sam je enkrat na konferenci nasprotoval temu in od takrat naprej nima več razredništva ;-).
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Yacked2 ::

Če si zaključni letnik in rabiš pike za na faks ti bodo zaklučili navzgor, razen če se nisi posebej zameril
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

Heavy ::

Odvisno tudi če je tista 5 iz športne vzgoje

nekikr ::

To je čisti dober uspeh in nič več. Je pa res, da je pri našem poraznem šolstvu možno vse, na poznejšo škodo vseh. Če bi napisal še kateri predmeti imajo take ocene bi bilo morda bolj reprezentativno. Ker trojke iz osnovnih predmetov in štirice in petica iz likovne vzgoje, športne in umetnosti so nekaj drugega kot kontra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

zanibani ::

če je tista petica od športne vzgoje, lahko pravdober uspeh samo sanjaš :)

nofaith ::

Kokr je na naši gimnaziji morš met več k pou šterk pa se prav če je 11 ocen jih more bit 6 štiri 5 pa tri, od 5 trojk je lahk ena dvojka sam potem mora učiteljski zbor rečt da se strinja da si pravdober. če so od šestih 4ic kšne petke nima veze.
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.

dumdum ::

Hvala vsem za odgovore.

Gre se za končni uspeh, kot sem tudi napisal. Ta "resne" predmete imam 4 in 5, športno 3, torej ta boljše ocene niso luzerske :) Vendar pa glede svojega odnosa s profesorji ne pričakujem veliko ...

Uspeh mi za faks nič ne pomeni, samo zanimalo me je kaj se zgodi v takšni situaciji, ker tudi na netu nisem našel nobenega konkretnega odgovora pa tudi pravilnik bolj slabo določa stvar po mojem mnenju. Torej se povprečje ne upošteva, pomembno je samo, da imaš več kot polovico ocen enakih uspehu, ki ga želiš doseči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dumdum ()

Janac ::

Tole je definitivno dober uspeh. Trojk je več kot ostalih(višjih) ocen.

Brez debate si dober.

bambam20 ::

dumdum je izjavil:

Ocene: 5,4,4,4,3,3,3,3,3

Kako se v takem primeru določi splošni uspeh v gimnaziji? Ali se zaključuje po povprečju ali je potrebno imeti tudi več kot polovico ocen nad 4? Vsak govori/piše po svoje ...


Hvala.



Tudi glede glede na povprečje, ki znese 3.55 oz, če hočeš 3.56 nimaš šans za prav dober uspeh. Trololo...

nofaith ::

Tko kt sm jst reku.
Več kot pol ocen mora bit takih, ki jo hočeš. Samo ena je lahko 2 ocene nižja, pod pogojem da se učiteljski zbor strinja, kar je pri nas vedno.
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.

manniac ::

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.

bambam20 ::

manniac je izjavil:

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.


To enostavno ni res. Ne mi trolat. S takšnimi ocenami ne dosega niti skupnega povprečja za prav dober uspeh.

3.55 zaobkroženo navzgor je 3.56 in to ni prav dobro! Prav dobro bi bilo 3.6 , če bi že bilo ..

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Janac ::

bambam20 je izjavil:

manniac je izjavil:

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.


To enostavno ni res. Ne mi trolat. S takšnimi ocenami ne dosega niti skupnega povprečja za prav dober uspeh.

3.55 zaobkroženo navzgor je 3.56 in to ni prav dobro! Prav dobro bi bilo 3.6 , če bi že bilo ..


Tut ti trolaš.

povprečje tukaj nima nobene veze.

hojnikb ::

bambam20 je izjavil:

manniac je izjavil:

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.


To enostavno ni res. Ne mi trolat. S takšnimi ocenami ne dosega niti skupnega povprečja za prav dober uspeh.

3.55 zaobkroženo navzgor je 3.56 in to ni prav dobro! Prav dobro bi bilo 3.6 , če bi že bilo ..

3.5 ter vec je se vedno blo pravdobro. Ce ne druga, si v takem primeru se fasal kako sprasevanje..
#brezpodpisa

manniac ::

Ja, 3,5 je vedno prav dobro.

nofaith ::

Nevem ze 2 leti sm se boriu za šterko na naši šoli pa tut letos se in sem 200%, da je tko kot sem jst napisov, če ni več kot pou štiric ni nič...
se pravi tut če maš 4,4,4,4,4,4,3,3,3,3,2 je to povprečje 3,45 pa maš useeno 4. Tukej povprečje nima nobene vrednosti, vsaj tako je pri nas. Gimnazija Jožeta Plečnika a.k.a. šuba
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nofaith ()

bambam20 ::

manniac je izjavil:

Ja, 3,5 je vedno prav dobro.


ne. Prav dobro je 3.6 ...

manniac ::

Pri nas je vedno 3,5 oz odločitev profesorja.. Vegova Ljubljana gimnazijski program.

Trololololol ::

bambam20 je izjavil:

manniac je izjavil:

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.


To enostavno ni res. Ne mi trolat. S takšnimi ocenami ne dosega niti skupnega povprečja za prav dober uspeh.

3.55 zaobkroženo navzgor je 3.56 in to ni prav dobro! Prav dobro bi bilo 3.6 , če bi že bilo ..

Nima glih veze, lahko ga učiteljski zbor nagradi s prav dobrim uspehom.
Pa ne oziroj se zgolj in samo na ocene, raje se daj na količino znanja.

bambam20 ::

Trololololol je izjavil:

bambam20 je izjavil:

manniac je izjavil:

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.


To enostavno ni res. Ne mi trolat. S takšnimi ocenami ne dosega niti skupnega povprečja za prav dober uspeh.

3.55 zaobkroženo navzgor je 3.56 in to ni prav dobro! Prav dobro bi bilo 3.6 , če bi že bilo ..

Nima glih veze, lahko ga učiteljski zbor nagradi s prav dobrim uspehom.
Pa ne oziroj se zgolj in samo na ocene, raje se daj na količino znanja.


Nekdo z 3.5 pač nima znanja za prav dober uspeh. To je kurac.

dumdum ::

manniac je izjavil:

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.


Spet se mi zdi, da eni pišete za zaključno oceno pri posameznem predmetu ... 3.5 in več se vedno zaokroži navzgor, seveda je potem še presoja učitelja ...

Kar se pa tiče znanja, so pa ocene na srednji šoli najslabši pokazatelj sposobnosti. Vsak, ki se malo uči, ima lahko matematiko 5, to pa še ne pomeni, da res razume in ma talent za to. Enako velja za ostale predmete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dumdum ()

hojnikb ::

bambam20 je izjavil:

Trololololol je izjavil:

bambam20 je izjavil:

manniac je izjavil:

Vsaka ocena in zaključevanje je odvisno od profesorja, ce on misli da si se dovolj izkazal lahko dobis 4.


To enostavno ni res. Ne mi trolat. S takšnimi ocenami ne dosega niti skupnega povprečja za prav dober uspeh.

3.55 zaobkroženo navzgor je 3.56 in to ni prav dobro! Prav dobro bi bilo 3.6 , če bi že bilo ..

Nima glih veze, lahko ga učiteljski zbor nagradi s prav dobrim uspehom.
Pa ne oziroj se zgolj in samo na ocene, raje se daj na količino znanja.


Nekdo z 3.5 pač nima znanja za prav dober uspeh. To je kurac.

aja ?

ker zaokroževanje pravi, da se motis.
#brezpodpisa

lebdim ::

preveč se osredotočate na povprečje ocen. poznam primere, ko je folk imel povprečno oceno pri določenem predmetu 2,4, pa je imel zaključeno 3. samo povprečje ocen ne igra pri uspehu ključne vloge, ampak bolj odnos do šole nasploh...

Smurf ::

lebdim je izjavil:

preveč se osredotočate na povprečje ocen. poznam primere, ko je folk imel povprečno oceno pri določenem predmetu 2,4, pa je imel zaključeno 3. samo povprečje ocen ne igra pri uspehu ključne vloge, ampak bolj odnos do šole nasploh...

Morda na kaksni levi soli, kjer se je talalo ocene na lepe oci, ne pa na znanje.

Praviloma in vecinoma pa se upostevajo v tej temi ze omenjeni kriteriji.

manniac ::

Ocena ne odraža znanja v celoti.

Invictus ::

manniac je izjavil:

Ocena ne odraža znanja v celoti.

Res je.

V večini primerov je ocena previsoka ... Ker se šola boji slabega ratinga ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

4ever ::

Pozdravljeni!
Zanima me ali imaš lahko v šoli eno oceno negativno. 1.,2.,3. Test imam pozitivno, 4. Pa ne. Ali moram zadnjo oceno popraviti? Druge ocene so 3,3,2,5.

Lp

nofaith ::

Dogovor s profesorjem mogoče. Mogoče bi mogu že iz prve vprasat njega. Nevem kako si predstavljas da mi na forumu to vemo...
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.

lebdim ::

@matej2212,

kot že milijonkrat rečeno. Odvisno, kaj je ta negativna ocena. Če je to ustna ocena, potem se ne sekiraj preveč. Če pa je to kontrolna naloga, pa je več možnosti:

- če je bil to redni test, in ga še niste popravljali, ti profesor mora dati možnost popravljanja, saj ti na eno samo negativno oceno ne more dati popravnega izpita,

- če rednega testa nisi pisal, in si na 2. roku (torej na popravljanju) dobil 1, pa je to POPOLNOMA DRUGA SITUACIJA. Na te ocene ti profesor mirno zaključi 1, saj en test ni popravljen.

- Za končno pozitivno oceno morajo biti vse kontrolne naloge pozitivne, oz. popravljene. Če niso, potem je na koncu popravni izpit ...

Ampak v tem tednu moraš to oceno NUJNO popraviti, v kolikor ne gre za ustno. Ampak skrbi me, da je pisna ocena ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lebdim ()

MasterTade ::

Mene zanima če lah fašem popravnega zaradi ustne ocene, kljub temu da imam vse teste in celoletno snov pozitivno (5,5,4,4,3) in me kr neki hoče še sprašvat snov ki sem jo pisal 3..(sredna š.)..Zanima me še kako lahko profesor s % oceni ustno spraševanje..

lebdim ::

Ne, načeloma je pisna ocena vredna več, zato ti ne bi smel profesor dajat popravnega izpita zaradi ustne. Če bi bil to test, bi bila druga zgodba...

Rok Woot ::

A 5,5,5,5,3,3,3,3,3 je tudi dober brez debate?

6151 ::

Rok Woot je izjavil:

A 5,5,5,5,3,3,3,3,3 je tudi dober brez debate?


Pri nas je
(Edit: Vsaj kaj se splošnega uspeha tiče, predmet bi bil seveda zaključen prav dobro)
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 6151 ()

Rok Woot ::

Kar se pa tiče ustnih izpitov, učitelj lažje oceni tvoje znanje, kot na pisnem. Če je pa kreten, ti pa ne eno ne drugo ne pomaga. Glej jaz sem se skregal z učiteljico na faksu, pa mi je vpisala 6 namesto 9 in to za pisni izpit. Tako imam v fizičnem indeksu 6 v digitalnem pa 9. Smešno a ne? Se mi da cajt zgublat na tem? Ne, pa mi mogoče bilo prav...

Janac ::

Rok Woot je izjavil:

A 5,5,5,5,3,3,3,3,3 je tudi dober brez debate?

ja

lebdim ::

če gledamo čisto povprečje ocen, je to približno 3,89; če pa gledamo za uspeh, bi pa prej rekel, da je to dober uspeh ...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

zaključevanje ocen

Oddelek: Šola
309130 (8478) menjalnik
»

Splošni uspeh

Oddelek: Šola
214505 (3789) lebdim
»

Par vprašanj glede zaključevanja

Oddelek: Šola
111671 (1489) baker
»

Končni uspeh

Oddelek: Šola
413070 (2517) hash
»

Uspeh?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
595476 (4699) snow

Več podobnih tem