Forum » Na cesti » Cona 30 - Center Maribor
Cona 30 - Center Maribor
m0LN4r ::
Končno se je začelo delat tudi na tišini in varnosti v centru mest. Samo bojim se, da bodo lokapatrioti še to začeli uničevat, glede na komentarje na FB, kjer se v vsakem najde beseda kangler, radar, idiot ali kasirajo :)
http://maribor24.si/lokalno/center-mest...
Sicer glede na kulturo voznikov nebo nič ne pomagalo. Živim pred eno tako cono in ležečim in se zadeva čisto nič ni spremenila.
Fajn bi bilo če bi bilo to vse do lenta in lent komplet zaprli za avte. Konec koncev tako staro mesto jedro ni namenjeno (primerno) za tako količino in hitrost prometa, ki se pretaka skozi center v jutranjih/dopoldanskih/opoldanskih urah.
Nesreč je res nekaj manj, ropotanja pa več, ker so avti prenizki :)
To da se zdaj, ker je ležeči ustavijo bolj pogosto kakemu otroku ali babici nebi rekel. Najprej eno nogo na prvi pas, da ustaviš avto, potem pa še se morš čez drugega prebit nekak.
Končno smo nekaj dosegli, da se te številne nesreče v centru malo umirijo in ravnotako divjanje skozi center. Končno.
http://maribor24.si/lokalno/center-mest...
Sicer glede na kulturo voznikov nebo nič ne pomagalo. Živim pred eno tako cono in ležečim in se zadeva čisto nič ni spremenila.
Fajn bi bilo če bi bilo to vse do lenta in lent komplet zaprli za avte. Konec koncev tako staro mesto jedro ni namenjeno (primerno) za tako količino in hitrost prometa, ki se pretaka skozi center v jutranjih/dopoldanskih/opoldanskih urah.
Nesreč je res nekaj manj, ropotanja pa več, ker so avti prenizki :)
To da se zdaj, ker je ležeči ustavijo bolj pogosto kakemu otroku ali babici nebi rekel. Najprej eno nogo na prvi pas, da ustaviš avto, potem pa še se morš čez drugega prebit nekak.
Splošna statistika Policijske uprave je namreč pokazala, da se je prometna varnost v letošnjem letu nekoliko poslabšala v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu: »Neprilagojena hitrost je še vedno eden od dejavnikov v cestnem prometu, zaradi katere se zgodi preveč prometnih nesreč. MO Maribor si zato prizadeva, da bi z ukrepi umirjanja prometa, s postavitvijo prometne signalizacije za omejitev hitrosti in drugimi ukrepi zmanjša hitrost udeležencev v prometu na najbolj izpostavljenih in prometno nevarnih odsekih.«
Končno smo nekaj dosegli, da se te številne nesreče v centru malo umirijo in ravnotako divjanje skozi center. Končno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BorutO ::
Ni slaba ideja. Po novem sem prebivalec totega maribora, v centru mesta, in je res kar veliko ljudi, ki prečkajo ceste in veliko divjakov, ki se peljejo krepko čez 50kmh.
Jaz sem za to, pač se počasi pelješ, greš dve tri minute prej od doma pa je stvar rešena ... brez kakega prepiranja in kreganja. Če v zimskem času lahko greš pol ure prej od doma, boš pa te tri minute prej šel od doma tudi zdaj, če je že res tako hudo. Govorim na splošno o nestrpnežih za volanom.
Jaz sem za to, pač se počasi pelješ, greš dve tri minute prej od doma pa je stvar rešena ... brez kakega prepiranja in kreganja. Če v zimskem času lahko greš pol ure prej od doma, boš pa te tri minute prej šel od doma tudi zdaj, če je že res tako hudo. Govorim na splošno o nestrpnežih za volanom.
MasterTade ::
Hah najboljši so komentarji v stilu; Samo da bi kasirali. Jah voz po omejitvah pa ne bojo od tebe neč pobral ;)
andromedar ::
Ne morejo zapreti Lenta za ves promet. Kaj bo pa z garažnimi hišami, ki kredite za svojo postavitev poravnavajo iz parkirnin? Hotel City, ona pri Pristanu, stanovalci?
Eh?
m0LN4r ::
To o ulici pri lentu je samo en interni info urbanistov za prihodnje (ups). Nima veze z novico. Je pa to kar je v novici ravnotako bil interni info par let nazaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
andromedar ::
Kje je iz te novice razvidno, da bodo karkoli zaprli?
m0LN4r ::
Fajn bi bilo če bi bilo to vse do lenta in lent komplet zaprli za avte.
Eh?
m0LN4r ::
Ulica pr lentu bo zaprta prej ko slej, postopoma, predstavlaj si tako, kot ko je LENT. Kdaj se še neve, bo pa. Lokalni promet ala stanovalci bo reseno, tu ni problema ravnotako dostop do garaz bo mogoc... Za kaj vec pa bo treba vprasat odgovorne ljudi. Cilj lenta je da bo pes, kolesarska cona in s tem en lepsih delov marbora, ker trenutno je lent = parkirani avti
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
AndrejS ::
Lent je vsako leto zaprt za promet v času festivala. Cona 30 je pa itak brezveze, ker tisti ki sedaj vozijo prehitro bodo še vedno vozili.
m0LN4r ::
Lent je vsako leto zaprt za promet v času festivala. Cona 30 je pa itak brezveze, ker tisti ki sedaj vozijo prehitro bodo še vedno vozili.
Se strinjam, ležeči bi morali biti vsaj 5cm višji, kot so trenutno.
Ampak hej enkrat bo že zmanjkal dnara za podvozje rihtat. Neboš verjel, ampak vsak 3. avto se podrajsa al udari ob njega. Na dan vsaj 30% avtov.
Sčasoma jih je vedno manj, ker nizek avto+hitrost+ležeči na dolgi rok ni dobro :)
Se bodo navadli ali pa šli okoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Olórin ::
jakan123 ::
Lent je vsako leto zaprt za promet v času festivala. Cona 30 je pa itak brezveze, ker tisti ki sedaj vozijo prehitro bodo še vedno vozili.
Se strinjam, ležeči bi morali biti vsaj 5cm višji, kot so trenutno.
Ampak hej enkrat bo že zmanjkal dnara za podvozje rihtat. Neboš verjel, ampak vsak 3. avto se podrajsa al udari ob njega. Na dan vsaj 30% avtov.
Sčasoma jih je vedno manj, ker nizek avto+hitrost+ležeči na dolgi rok ni dobro :)
Se bodo navadli ali pa šli okoli.
Ležeči so v večini mest že tako previsoki, oziroma imajo prestrm naklon. Nekateri so tako strmi, da moram v prvi čez, da ne popraskam z odbijačem. Pa nimam znižanega avta.
Za rihtanje podvozja gre pa dosti denarja že zaradi naših cest. Večino cest, razen avtoceste je katastrofalnih za podvozje.
m0LN4r ::
Kaj v 3-4 mescih? O slovencih govorimo, predvsem severnih štrajercih.
Kje maš tako pogosto, tako visoke ležeče? Jst se konkretno nobenega ne spomnim, da bi moral v prvi čez, in ja s spuščenim tršim avtom za 5cm.
Še na tomšičevi, kjer so res extremni, greš gladko 20kmh čez.
Kje maš tako pogosto, tako visoke ležeče? Jst se konkretno nobenega ne spomnim, da bi moral v prvi čez, in ja s spuščenim tršim avtom za 5cm.
Še na tomšičevi, kjer so res extremni, greš gladko 20kmh čez.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
damjan1980 ::
sem doma iz centra mb, vsi ti lezeci policaji so za okras, razen na tomsicevi. Jaz z mojim avtom - normalna visina, 15 col baloni letim preko vsakega BP 50 km/h.
O tej coni 30 pa ne vem kaj si naj mislim. Po vseh ulicah, razen krekove in mladinske itak vec kot 30 ne mores peljat, ker so kratke in ozke. Za omenjene 2 pa je 30 premalo. Res je da je ogromno divjakov, ampak nesrec jaz tam ne vidim ravno, pa se vsak dan nekajkrat tam peljem. Ce bi bilo 40, bi se celo kdo tega drzal, 30 pa sigurno noben, ker to je za posrat prepocasi.
O tej coni 30 pa ne vem kaj si naj mislim. Po vseh ulicah, razen krekove in mladinske itak vec kot 30 ne mores peljat, ker so kratke in ozke. Za omenjene 2 pa je 30 premalo. Res je da je ogromno divjakov, ampak nesrec jaz tam ne vidim ravno, pa se vsak dan nekajkrat tam peljem. Ce bi bilo 40, bi se celo kdo tega drzal, 30 pa sigurno noben, ker to je za posrat prepocasi.
black ice ::
manjša hitrost udeležencev v prometu pa bo prispevala tudi k zmanjšanju izpustov motornih vozil, zato se bo kakovost bivanja na obravnavanem območju dvignila.
Se samo meni zdi tole privlečeno za lase?
m0LN4r ::
Na maistrovi maš 2x 30 in prej je bilo 40. Zdaj mi pa povej kdo se na maistrovi (ki je pri parku oz. mladinski) pelje toliko? Nihče, razen kultiviranih voznikov, to pa veš koliko jih je v MB.
In 30ke so postavili ne tak dologo nazaj.
No zdaj pa razmisli o tem, koliko šol (OŠ,faks,srednje), študentov, otrok, mamic, ljudi z pesekom grejo v parka, turistov, drevored, piramida, kojack itd. se nahaja v centru.
Mestna jedra nikoli niso bila namenjena za takšen promet, predvsem pa ne za takega kot je včasih ob konicah tukaj.
Moraš razumet, da to ni pobrežje oz. melje oz. studenci oz. tabor. To je starodavno mestno jedro.
Mam slikano 10 komadov. Zgodilo se jih je pa ene 30. Če ne verjameš vprašaj na polic postaji ali občini, majo zabeleženo.
V zadnjih dobrih 3 letih. Nekatere si mel še v lokalnih cajtungih. Povozli še res baje niso nobenega, ti pa lahko povem da na vsake 2-3 ure cvilijo gume na istih prehodih.
Cilj teh omejitev ni samo to, da se bo folk počasneje vozil. Veliko več. Razbremenitev starega mestnega jedra od prometa, posledično bolj privlačno za vse prebivalce, ki shajajo v park, piramido na rekreacijo...
Bolj širok spekter razmišljanja v pozitivni smeri bi bil zaželjen.
Konec koncev pa, lahko se gre okoli. Tisti, ki pa že rinejo skozi center, bi lahko potrpeli tisto minuto in si malo oddahnili.
In 30ke so postavili ne tak dologo nazaj.
ker to je za posrat prepocasi.
No zdaj pa razmisli o tem, koliko šol (OŠ,faks,srednje), študentov, otrok, mamic, ljudi z pesekom grejo v parka, turistov, drevored, piramida, kojack itd. se nahaja v centru.
Mestna jedra nikoli niso bila namenjena za takšen promet, predvsem pa ne za takega kot je včasih ob konicah tukaj.
Moraš razumet, da to ni pobrežje oz. melje oz. studenci oz. tabor. To je starodavno mestno jedro.
ampak nesrec jaz tam ne vidim ravno,
Mam slikano 10 komadov. Zgodilo se jih je pa ene 30. Če ne verjameš vprašaj na polic postaji ali občini, majo zabeleženo.
V zadnjih dobrih 3 letih. Nekatere si mel še v lokalnih cajtungih. Povozli še res baje niso nobenega, ti pa lahko povem da na vsake 2-3 ure cvilijo gume na istih prehodih.
Cilj teh omejitev ni samo to, da se bo folk počasneje vozil. Veliko več. Razbremenitev starega mestnega jedra od prometa, posledično bolj privlačno za vse prebivalce, ki shajajo v park, piramido na rekreacijo...
Bolj širok spekter razmišljanja v pozitivni smeri bi bil zaželjen.
Konec koncev pa, lahko se gre okoli. Tisti, ki pa že rinejo skozi center, bi lahko potrpeli tisto minuto in si malo oddahnili.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
damjan1980 ::
Si si ze sam odgovoril. Ogromno studentov, zaposlenih, turistov...zgazli pa niso se nobenega. Torej ni tak hudo kriticno bi jaz rekel. 40 bi bilo sprejemljivo, 30 pa ne bo noben slivil 5%
GrimReaper ::
damjan1980 je izjavil:
sem doma iz centra mb, vsi ti lezeci policaji so za okras, razen na tomsicevi. Jaz z mojim avtom - normalna visina, 15 col baloni letim preko vsakega BP 50 km/h.
To tudi men ni jasno, čez tiste asfaltirane greš lahko celo 70-80 čez, seveda s 15-16 col oz. vsaj 55 preseka.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
m0LN4r ::
damjan1980 je izjavil:
Si si ze sam odgovoril. Ogromno studentov, zaposlenih, turistov...zgazli pa niso se nobenega. Torej ni tak hudo kriticno bi jaz rekel. 40 bi bilo sprejemljivo, 30 pa ne bo noben slivil 5%
No saj, kot sem rekel. Sploh ni fora samo v tem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
damjan1980 ::
Sem se vceraj za test peljal 30 od stadiona do kolodvora. Ne se hecat no, ce bo se to kdo drzal vec kot en teden, sem jaz pecikl. Obcutek imas da prej prides kam pes. Me prav zanima ce je taksen test opravil kateri od genialcev na obcini, ki je tak predlog podprl. Ker ce bi, bi hitro ugotovil da je to cisti absurd, nekaj v podobnem stilu kot kanglerjeva eko cona.
m0LN4r ::
Obcutek imas da prej prides kam pes.
Točno to je cilj na dolgi rok. Alternativne oblike v jedru mesta.
ki je tak predlog podprl.
Predvsem zaradi pritožb občanov nad prevelikim hrupom, nesnago, ki se dviguje in 50+ nesreč (2 ulici)...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
damjan1980 ::
aha...super...sli bi se torej evropo, izvedba pa balkanska. V civilizaciji se to ponavadi izvede tako, da se prvo ponudi alternativa in kasneje, ali hkrati omejitve. Pri nas pa prvo omejitve, alternativa pa tam nekje cez 10, 20 let.
In ti 2 ceste sluzita v prvi vrsti tranzitu, ker povezujeta V in Z na levem bregu, tu ne gre za transport znotraj centra, kjer bi celo res bila boljsa kaksna druga alternativa.
Prosim ne mi bluzit o nesrecah. Zivim tu 20 let, vsak dan pes, z avtom ali kolesom, spremljam lokalne medije. In nesrec je tocno enako veliko/malo kot bilo kje drugje. In zaradi gostote prometa od jutra do pozno popoldne, je 50+ prakticno nemogoce.
Ce bi to bil argument, lahko damo celo obcino na 20 kmh omejitev...za ziher.
In ti 2 ceste sluzita v prvi vrsti tranzitu, ker povezujeta V in Z na levem bregu, tu ne gre za transport znotraj centra, kjer bi celo res bila boljsa kaksna druga alternativa.
Prosim ne mi bluzit o nesrecah. Zivim tu 20 let, vsak dan pes, z avtom ali kolesom, spremljam lokalne medije. In nesrec je tocno enako veliko/malo kot bilo kje drugje. In zaradi gostote prometa od jutra do pozno popoldne, je 50+ prakticno nemogoce.
Ce bi to bil argument, lahko damo celo obcino na 20 kmh omejitev...za ziher.
m0LN4r ::
Si šel vprašal na PU ali občino? Če ne si lahko tiho.
Malo urbanizma nebi škodlo. Veš center, ko so se še z kočijami vozli, ni bil mišljen kot tranzit za 10.000 in več avtov dnevno. Žal mestnih jeder razdirat glih nemoreš. Nismo v Ameriki.
Aja no pejt na občino, baje majo neke uradne ure za take stvari.
In ti 2 ceste sluzita v prvi vrsti tranzitu, ker povezujeta V in Z na levem bregu,
Malo urbanizma nebi škodlo. Veš center, ko so se še z kočijami vozli, ni bil mišljen kot tranzit za 10.000 in več avtov dnevno. Žal mestnih jeder razdirat glih nemoreš. Nismo v Ameriki.
Aja no pejt na občino, baje majo neke uradne ure za take stvari.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
damjan1980 ::
Vceraj je ta umotvor zazivel. Danes sem se tam peljal kot vsak dan, 40, 50, 30,..., po potrebi. In vsi ostali tudi. Ene par pridnih se je naslo, ki so dejansko res peljali 30. Za prvi dan porazna statistika, bi rekel.
damjan1980 ::
ce bodo prisli na kaksne cudne ideje, da na to cono radarje naserjejo, potem zagotovo :)
nejcek74 ::
damjan1980 je izjavil:
Vceraj je ta umotvor zazivel. Danes sem se tam peljal kot vsak dan, 40, 50, 30,..., po potrebi. In vsi ostali tudi. Ene par pridnih se je naslo, ki so dejansko res peljali 30.
Cez dva meseca, ko bodo pa položnice prišle na dom, pa jok in stok kako se je vesoljno stvarstvo zarotilo proti ubogim Mariborčanom? Tisto, o ustvarjanju prometnih alternativah pred omejitvami v civiliziranem svetu pa je ravno tako običajen bulsit, ki ga natresajo ljudje, ki ne spostujejo pravic ostalih. Ne to ne obstaja nikjer. A ko ti bodo zgradili osebno avtocesto od tvojega dvorisca do tja kamor se zelis peljati, potem pa bos spostoval omejitve na sosedovi ulici?
Lahko ti dam okvirni pogled na zadevo, o njej pa bos moral razmisliti sam. Avtomobili sicer omogocajo visoko osebno mobilnost, vendar zaradi svoje mnozicnosti le-to sami sebi odvzemajo. Recimo, da se je 60 let (1930 - 1990) to poskusalo resevati z vecanjem cestnih kapacitet, dokler nismo ugotovili (v Evropi), da to ne deluje. Zdaj je obratni trend, vracanje mest in naselij pescem. Zal nismo dovolj bogati, da bi ponujali 'alternative' vsakemu razvejenemu mulcu, zato postavljamo omejitve.
damjan1980 ::
In kaj tocno ima tvoja modrost veze s cono 30 tam kjer je totalno nepotrebna in nesmiselna? Cisto podobno kot da bi AC omejil na 80. Za ziher
Radarjev pa bi rekel da si ne upajo tam nastavljat, ker je zupanu jasno kaj se je z njegovim predhodnikom zgodilo, ko je prisel na podobno idejo.
Radarjev pa bi rekel da si ne upajo tam nastavljat, ker je zupanu jasno kaj se je z njegovim predhodnikom zgodilo, ko je prisel na podobno idejo.
m0LN4r ::
Ja vsaj ene 10dba bi lahko bilo tišje v stanovanjih, če bi se vsi pelal mimo bloka 30 in normalnim vozilom. Sicer se še najde kak mulc z predelanim mopedom, ki ga slišiš že 3 ulice preden pride do tvojga okna, ampak kaj to je delo policije.
Jst sm kr zadovoljen, zdaj lahko grem normalno čez cesto, tudi drugim vidim da je lažje. Edino pač ta trmasti se nekam silijo, potem pa se tu pred ležečim zaletavajo en v drugega.
Saj bo še eno dobro leto, pa se bodo prilagodili prometnemu toku pa bo mir okoli parka, trga...
Kdo je rekekl, da jih nimajo ?
Na 2km razdalji je med 30 in 50 razlike točno 1.2 minute. Pa pač greš 2 minuti prej od doma, kot ponavadi. Druga varianta je, da greš okoli, če si iz drugega konca.
- Druge alternative res ne rabiš.
Zakaj? Imaš kako študijo, raziskavo o tem? Veš sploh kaj so mestna jedra in kaki so načrti nasplošno v evropi glede tega?
Mogoče si malo preberi kaj takega: Pozitiven vpliv manjšega hrupa v okolici je znanstveno dokazan ampak ker si plebejec, ki mu za take stvari in druge dol visi seveda neboš prebral in niti neboš poskušal razumeti, polek ostalim razlogov za takšne ukrepe.
Sam lažje je tumit, razne primerjave z avtocesto, ki so znotraj strnjenega naselja v jedrih mest...
Jst sm kr zadovoljen, zdaj lahko grem normalno čez cesto, tudi drugim vidim da je lažje. Edino pač ta trmasti se nekam silijo, potem pa se tu pred ležečim zaletavajo en v drugega.
Saj bo še eno dobro leto, pa se bodo prilagodili prometnemu toku pa bo mir okoli parka, trga...
ustvarjanju prometnih alternativah
Kdo je rekekl, da jih nimajo ?
Na 2km razdalji je med 30 in 50 razlike točno 1.2 minute. Pa pač greš 2 minuti prej od doma, kot ponavadi. Druga varianta je, da greš okoli, če si iz drugega konca.
- Druge alternative res ne rabiš.
kjer je totalno nepotrebna in nesmiselna?
Zakaj? Imaš kako študijo, raziskavo o tem? Veš sploh kaj so mestna jedra in kaki so načrti nasplošno v evropi glede tega?
Mogoče si malo preberi kaj takega: Pozitiven vpliv manjšega hrupa v okolici je znanstveno dokazan ampak ker si plebejec, ki mu za take stvari in druge dol visi seveda neboš prebral in niti neboš poskušal razumeti, polek ostalim razlogov za takšne ukrepe.
Sam lažje je tumit, razne primerjave z avtocesto, ki so znotraj strnjenega naselja v jedrih mest...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
thramos ::
damjan1980 je izjavil:
In kaj tocno ima tvoja modrost veze s cono 30 tam kjer je totalno nepotrebna in nesmiselna? Cisto podobno kot da bi AC omejil na 80. Za ziher
Radarjev pa bi rekel da si ne upajo tam nastavljat, ker je zupanu jasno kaj se je z njegovim predhodnikom zgodilo, ko je prisel na podobno idejo.
Nepotrebna in nesmiselna? Zakaj pa tako sodiš? So v bližini kakšni vrtci, šole, fakultete, zdravstveni domovi, hoteli?
damjan1980 ::
Zato ker zivim tu in vidim na lastne oci da do zdaj, ko smo vozili 40,50 ni bilo nesrec, povozenih pescev in podobnih stvari. In zanimivo da jaz pridem preko ceste tocno takrat ko se mi sprdne, eni pa imajo ocitno s tem grozne probleme.
m0LN4r ::
damjan1980 je izjavil:
Zato ker zivim tu in vidim na lastne oci da do zdaj, ko smo vozili 40,50 ni bilo nesrec, povozenih pescev in podobnih stvari. In zanimivo da jaz pridem preko ceste tocno takrat ko se mi sprdne, eni pa imajo ocitno s tem grozne probleme.
Aja si že bil na upravi pa vprašal kaj glede tega? Pa tudi kaj pravijo meritve hrupa?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
damjan1980 ::
glej, yebe se meni za upravo in meritve hrupa, ker za mene je bilo do zdaj vse v najlepsem redu. Ce pa tebe kaj zanima, pa idi sam tja
m0LN4r ::
Jaz vem :) Mam tut slikce nesreč, pa tudi veliko število stanovalcev z pritožbami, ki se strinjajo,
ampak ja enim se jebe in znajo razmišljat samo ravno, taki niso nikoli spremenili ničesar na boljše.
ampak ja enim se jebe in znajo razmišljat samo ravno, taki niso nikoli spremenili ničesar na boljše.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jernejl ::
Ja vsaj ene 10dba bi lahko bilo tišje v stanovanjih, če bi se vsi pelal mimo bloka 30 in normalnim vozilom. Sicer se še najde kak mulc z predelanim mopedom, ki ga slišiš že 3 ulice preden pride do tvojga okna, ampak kaj to je delo policije.
Jst sm kr zadovoljen, zdaj lahko grem normalno čez cesto, tudi drugim vidim da je lažje. Edino pač ta trmasti se nekam silijo, potem pa se tu pred ležečim zaletavajo en v drugega.
Saj bo še eno dobro leto, pa se bodo prilagodili prometnemu toku pa bo mir okoli parka, trga...
... Pozitiven vpliv manjšega hrupa v okolici je znanstveno dokazan...
Mimo nekaterih blokov, ki so sicer izven te cone, pa vodijo ceste z omejitvijo 70km/h in veliko prometa. Če je cilj nižji hrup v stanovanjih, potem bi morali tako cono uvesti v celem mestu, ne pa, da ponekod omejitve znižujejo iz 50 km/h na 30, drugje pa ostajajo 70.
m0LN4r ::
Te normalne ceste so v mestnem jedru ? Katere ulice imaš v mislih točno?
Predloge stanovalcev se zbere, napiše in odda na občini.
Predloge stanovalcev se zbere, napiše in odda na občini.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
thramos ::
Mimo nekaterih blokov, ki so sicer izven te cone, pa vodijo ceste z omejitvijo 70km/h in veliko prometa. Če je cilj nižji hrup v stanovanjih, potem bi morali tako cono uvesti v celem mestu, ne pa, da ponekod omejitve znižujejo iz 50 km/h na 30, drugje pa ostajajo 70.
Word. Korak za korakom, drugače bi spet letele kocke.
damjan1980 ::
Po 3 dneh voznje v tej novi bedasti coni opazam naslednje: 30 ne vozi skoraj noben. Tu pa tam se najde kaki m0LN4r, pa se te bo minlo v roku enega tedna pomoje. Ampak vseeno, ekstremistov z 50+ pa vec ni, kar je zelo dobro. Promet tece med 30 in 50 in meni se to zdi ok, tako da zdaj tudi razni m0LN4rji pridejo preko ceste, ko so prej morali cakati po 15 min.
m0LN4r ::
Jaz se ne vozim z avtom po centru, brezveze.
3dni? 9 od 10 ljudi še sploh ni tabel videlo oz. redarjev :)
3dni? 9 od 10 ljudi še sploh ni tabel videlo oz. redarjev :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trololololol ::
Vau, pol mesta zasidrali na primitiven nivo hitrosti. Zakaj ne bi raje potem ob robu mesta ustvarili parkplac in sposojevalnico peciklov. Tako bi se vsi vozili tam okrog 30 po mestu.
black ice ::
damjan1980 je izjavil:
Promet tece med 30 in 50 in meni se to zdi ok, tako da zdaj tudi razni m0LN4rji pridejo preko ceste, ko so prej morali cakati po 15 min.
Človek bi razumel, če bi skozi center šla kakšna 6 pasovnica. Zanimivo, da sam na istih mestih ne čakam več kot pol minute. Brez kakršnegakoli skakanja pred avtomobile.
Po drugi strani pa ni čudno, da pride občasno do kakšne nesreče. Zadnjič sem ustavil pred prehodom (uau, kaj takega), spustil skupino pešcev čez in med speljevanjem je na prehod pritekla kolesarka. Še sreča, da sem pravočasno opazil drugače bi v medijih bi spet bilo aktualno "divjak v avtomobilu zbil kolesarko". Kar hočem povedati je, da so nekateri pešci in kolesarji hujši kot kure brez glave, pri čemer ne pomaga nobena omejitev hitrosti. In vsako leto je hujše.
m0LN4r ::
Ja bo treba cpp še enkrat prebrat, predvsem pa tisti, ki ga še sploh niso.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
black ice ::
francek1 ::
Treba je zapret ves Maribor od Pristana do carinarnice in Hoferja na Ptujski. Kolesarjem omejit hitrost na 6,5 km na uro, ker so nekatere verige grozno glasne, pozimi pa denar namesto za pluženje namenit za hrano ptičem! Po mestu dovolit hojo le ljudem z gumijastimi podplati, ker so ostali preglasni. Cevi iz žlebov je potrebno z odlokom zvočno izolirat, ker odtekanje deževnice povzroča nevzdržen hrup. Osebkom, ki so zadnje tri dni konzumirali fižol, zaradi zvočnega in plinskega onesnaženja prepovedat vsto na območje mesta!
Jaaaa, samo pozabljaš, da tam stanujejo plebejci, okoli Tomšičevega drevoreda pa smetana. Pa ni bilo na zadnjem področju v zadnjih letih nobenega povoženega pešca. To je spet ena politična odločitev brez kakršnekoli realne analize stanja.
Ja vsaj ene 10dba bi lahko bilo tišje v stanovanjih, če bi se vsi pelal mimo bloka 30 in normalnim vozilom. Sicer se še najde kak mulc z predelanim mopedom, ki ga slišiš že 3 ulice preden pride do tvojga okna, ampak kaj to je delo policije.
Jst sm kr zadovoljen, zdaj lahko grem normalno čez cesto, tudi drugim vidim da je lažje. Edino pač ta trmasti se nekam silijo, potem pa se tu pred ležečim zaletavajo en v drugega.
Saj bo še eno dobro leto, pa se bodo prilagodili prometnemu toku pa bo mir okoli parka, trga...
... Pozitiven vpliv manjšega hrupa v okolici je znanstveno dokazan...
Mimo nekaterih blokov, ki so sicer izven te cone, pa vodijo ceste z omejitvijo 70km/h in veliko prometa. Če je cilj nižji hrup v stanovanjih, potem bi morali tako cono uvesti v celem mestu, ne pa, da ponekod omejitve znižujejo iz 50 km/h na 30, drugje pa ostajajo 70.
Jaaaa, samo pozabljaš, da tam stanujejo plebejci, okoli Tomšičevega drevoreda pa smetana. Pa ni bilo na zadnjem področju v zadnjih letih nobenega povoženega pešca. To je spet ena politična odločitev brez kakršnekoli realne analize stanja.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Zelnick ()
m0LN4r ::
To je spet ena politična odločitev brez kakršnekoli realne analize stanja.
Če že nekaj trdiš probaj še s čim podkrepit. Pretiravanje pa ne kaže glih na to, da si se poglobil v zadevo kot prebivalec maribora.
V bistvu ne veste zakaj tak ukrep, niti vas ne zanima, ker vam ne diši. To je itak najlažje, se spustit na nivo gostilne.
Enim pač bolj ugaja razvoj kjer samo vsi rinejo z glavo skozi zid. Pa dajmo eno vrsto blokov do štadiona podret pa naredit 6 pasovnico za navijače ane.
To pa nebi blo politično in vsem bi ugajalo :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
damjan1980 ::
zakaj se mi gremo razvoj vedno iz konca? Ker je seveda to najlazje in izpademo kao ful napredni. Bosanci in Albanci nam se to mogoce verjamejo, kdo drugi se nam smeji.
Ce vzamemo tocno ta primer, neko fancy umirjanje prometa, ker je to kao po evropi tako...zakaj ne gremo prvo pune javni prevoz porihtat, pa te prizadete ceste iz kolovozov dejansko spremenit v ceste, pa kolesarske steze naredit (ne plocnikov barvat), pa ful spodbujat kolesarjenje po mestu (ne samo 5 peciklov pred tica poknit), pa potem se mogoce kake ugodne garazne hise, park&ride varjante,...
Zakaj ne? Ker smo seveda balkan. In mi se gremo evropske projekte po balkansko. F00knes par 30 znakov in smo naenkrat fuul evropski. Bolano do konca.
Evo kolesarjenje recimo. Tocno v tem obmocju. Faking misija nemogoce. Sem se en cas vozil na relaciji stadion - kolodvor - melje. Na tistem 1m sirokem plocniku, kjer so po evropsko kolesarsko stezo se zraven narisali, se ti ne more zgoditi da v eni rundi ne zgazis skoraj enega pesca in da ti en ne odpre vrat direkt na kolesarsko, ko je tam ravno parkiral. Ampak imamo pa kolesarsko stezo, to pa ja!
Kaj vam povem kak se to v evropi dela? Zahodni evropi, ne balkan evropi: ven se zradira ena linija parkingov od stadiona do kolodvora in nazaj in dobis avtocesto za pecikle.
Aja danes sem se spet peljal tukaj. 30 ne vozi noben, res pa je da tudi preko 50,60 ne. Ce bo tak ostalo, bo super.
Ce vzamemo tocno ta primer, neko fancy umirjanje prometa, ker je to kao po evropi tako...zakaj ne gremo prvo pune javni prevoz porihtat, pa te prizadete ceste iz kolovozov dejansko spremenit v ceste, pa kolesarske steze naredit (ne plocnikov barvat), pa ful spodbujat kolesarjenje po mestu (ne samo 5 peciklov pred tica poknit), pa potem se mogoce kake ugodne garazne hise, park&ride varjante,...
Zakaj ne? Ker smo seveda balkan. In mi se gremo evropske projekte po balkansko. F00knes par 30 znakov in smo naenkrat fuul evropski. Bolano do konca.
Evo kolesarjenje recimo. Tocno v tem obmocju. Faking misija nemogoce. Sem se en cas vozil na relaciji stadion - kolodvor - melje. Na tistem 1m sirokem plocniku, kjer so po evropsko kolesarsko stezo se zraven narisali, se ti ne more zgoditi da v eni rundi ne zgazis skoraj enega pesca in da ti en ne odpre vrat direkt na kolesarsko, ko je tam ravno parkiral. Ampak imamo pa kolesarsko stezo, to pa ja!
Kaj vam povem kak se to v evropi dela? Zahodni evropi, ne balkan evropi: ven se zradira ena linija parkingov od stadiona do kolodvora in nazaj in dobis avtocesto za pecikle.
Aja danes sem se spet peljal tukaj. 30 ne vozi noben, res pa je da tudi preko 50,60 ne. Ce bo tak ostalo, bo super.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaprtje Koroske ceste v Mariboru (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12260 (10506) | no comment |
» | 2krat radar v 20 minutah (cona 30) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 72215 (67033) | m0LN4r |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49615 (44235) | BlueRunner |