Forum » Na cesti » Izrek za vožnjo na cestah
Izrek za vožnjo na cestah
St235 ::
Bedarija. Če vozim na avtocesti 130 km/h se ne umaknem nobenemu, ker nobeden ne sme peljati čez 130km/h.
Jaz pri takem pacientu pripeljem po voznem zraven (130 po omejitvah jasno) in se vozim vzporedno, da me vidi... kdo izpade kreten je jasno
In potem sta na kupu dva duševno motena pacienta.
Drugače pa ja, je zelo jasno kdo v tej zgodbi izpade kreten, ker voznik na voznem pasu se vsaj lahko zgovarja, da je naredil napako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
CoolBits ::
m0LN4r ::
Če bi se peljala isto hitro, do tega nabi prišlo a veš. No razen če mamo tukaj bump-drafting majstera.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
Oviraš ga pri prehitevanju, kaj ti ni jasno?
On tebe ne ovira, saj se ti nesmeš peljati več, kot on. Razen v svojem namišljenem svetu zakonov.
Jaz nikogar ne oviram pri 130 na VOZNEM pasu, več od njega pa tudi ne peljem saj ga nisem in ne nameravam prehitet po desni.
Kaj ti to kakšna posebna kvantna fizika omogoča, da pripelješ vzporedno z vozilom, čeprav ne voziš hitreje?
In ja, tudi to, da nekomu preprečuješ, da bi zaključil prehitevanje s tem da mu blokiraš vozni pas je prekršek in kretenizem.
PRedlagam obnovitveni tečaj CPP in vsaj 10 ur specialističnega zdravljenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
A res? Teleportiral si se zravn njega ane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
Bellzmet - Do 150 te ne bo nihče obtožil, da si divjak. Hitro prehitevanje pomeni, da voziš s primerno višjo hitrostjo, kot prehitevani. Če se ne upaš, nisi sposoben ali nočeš voziti hitreje kot 130 imaš vedno možnost se prestavit na vozni pas in pač prilagoditi vožnjo hitrosti na voznem pasu, ko pa se prehitevalni pas sprazni, nadaljuješ s svojim načinom, brez da bi kogarkoli oviral.
Oviranje voznega toka je tudi to, da se ti voziš 130, dohiti te pa nekaj voznikov 150+.
To NE SMEŠ je tvoje mišljenje in o tem odloča organ, ki je za to postavljen, kar pa v nobenem primeru nisi TI!
Kultura se pa kaže ravno v tem, da na cesti zavestno ne predstavljaš ovire KOMURKOLI.
Oviranje voznega toka je tudi to, da se ti voziš 130, dohiti te pa nekaj voznikov 150+.
To NE SMEŠ je tvoje mišljenje in o tem odloča organ, ki je za to postavljen, kar pa v nobenem primeru nisi TI!
Kultura se pa kaže ravno v tem, da na cesti zavestno ne predstavljaš ovire KOMURKOLI.
Delo krepa človeka
Bellzmet ::
Če jaz vozim 130 km/h me ne smeš niti ujeti RAZEN, če kršiš omejitev. Se pravi NI pogojev, da prideš desno vštric z mano razen, če kršiš omejitev.
m0LN4r ::
Oviranje voznega toka je tudi to, da se ti voziš 130, dohiti te pa nekaj voznikov 150+.
V sloveniji ni. Ostalo so izgovori.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
ZaphodBB ::
I must apologize for solatko:
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
CoolBits ::
In ja, tudi to, da nekomu preprečuješ, da bi zaključil prehitevanje s tem da mu blokiraš vozni pas je prekršek in kretenizem.
PRedlagam obnovitveni tečaj CPP in vsaj 10 ur specialističnega zdravljenja.
Problem je ravno v tem, da nekateri nikoli ne zaključijo prehitevanja, ker kot kaže je za ene prehitevalni pas isto kot vozni.
Bellzmet ::
@solatko: pa ne morem da verjamem. Kaj v zakonu ti ni jasno, da je omejitev 130 km/h IN NIČ VEČ! To ni moje mišljenje ampak je zakon jasen, da je takšna omejitev. In kar je več je kršenje predpisov. Jasno kot beli dan.
m0LN4r ::
In ja, tudi to, da nekomu preprečuješ, da bi zaključil prehitevanje s tem da mu blokiraš vozni pas je prekršek in kretenizem.
PRedlagam obnovitveni tečaj CPP in vsaj 10 ur specialističnega zdravljenja.
Problem je ravno v tem, da nekateri nikoli ne zaključijo prehitevanja, ker kot kaže je za ene prehitevalni pas isto kot vozni.
Sej vam je bilo že 100x povedano, da oviraš samo tistega, ki že tako ali tako krši vsaj 2 zakona. Kaj vam tu ni jasno?
In zaradi tega ni prisiljen čisto noben voznik se umikat na vozni pas z neprimerno razdaljo pred ali za drugo vozilo. Pika.
Vam ki se umikate 10m pred in za vozila to itak ni in nikoli nebo jasno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
Bellzmet - Do 150 te ne bo nihče obtožil, da si divjak. Hitro prehitevanje pomeni, da voziš s primerno višjo hitrostjo, kot prehitevani. Če se ne upaš, nisi sposoben ali nočeš voziti hitreje kot 130 imaš vedno možnost se prestavit na vozni pas in pač prilagoditi vožnjo hitrosti na voznem pasu, ko pa se prehitevalni pas sprazni, nadaljuješ s svojim načinom, brez da bi kogarkoli oviral.
Oviranje voznega toka je tudi to, da se ti voziš 130, dohiti te pa nekaj voznikov 150+.
To NE SMEŠ je tvoje mišljenje in o tem odloča organ, ki je za to postavljen, kar pa v nobenem primeru nisi TI!
Kultura se pa kaže ravno v tem, da na cesti zavestno ne predstavljaš ovire KOMURKOLI.
Prav tako nimaš nikakršne pravice, prepoveš prehitevanje vozilom, ki vozijo 130 km/h ali pa 100 km/h. Dokler prehiti po pravilih si ti tisti, ki se mora prilagoditi njegovi hitrosti. Do prekršeka (in dejnaskega ovirana) pride šele, če se po zaključenem manevru prehitevanja ne vrne na vozni pas.
Če se ne upaš, nisi sposoben ali nočeš voziti hitreje kot 130 imaš vedno možnost se prestavit na vozni pas in pač prilagoditi vožnjo hitrosti na voznem pasu,
Popolnoma enako velja če voziš 200 kmh, če prehitevalni pas ni prost moraš prilagodit hitrost in počakat, da se sprazni preden nadaljuješ s svojim načinom vožnje.
m0LN4r ::
In ti na prehitevalnem pri 130, si varovalka, ki druge prisiljuje, da to upoštevajo?
Lahko pa 300m za njim na voznem pasu počakaš, da zaključi manever.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Smurf ::
Oviraš ga pri prehitevanju, kaj ti ni jasno?
On tebe ne ovira, saj se ti nesmeš peljati več, kot on. Razen v svojem namišljenem svetu zakonov.
Jaz nikogar ne oviram pri 130 na VOZNEM pasu, več od njega pa tudi ne peljem saj ga nisem in ne nameravam prehitet po desni.
Voznja na voznem pasu vzporedno z avtom, ki vozi konstantno po prehitevalnim pasom je lahko zelo nevaren manever. V veliko primerov se ljudje ne umaknejo na vozni pas, ker so zamisljeni oz. jih je nekaj zamotilo. Takim se lahko tudi hitro zgodi, da zapeljejo nazaj na vozni pas ne, da bi preverili, ce se tam nahaja vozilo (po moznosti te se imajo v mrtvem kotu).
Skratka spet se ena zadeva, kjer povzroca nevarnost, ker zdravite svoje komplekse.
St235 ::
In ja, tudi to, da nekomu preprečuješ, da bi zaključil prehitevanje s tem da mu blokiraš vozni pas je prekršek in kretenizem.
PRedlagam obnovitveni tečaj CPP in vsaj 10 ur specialističnega zdravljenja.
Problem je ravno v tem, da nekateri nikoli ne zaključijo prehitevanja, ker kot kaže je za ene prehitevalni pas isto kot vozni.
In? Imaš težave z erekcijo, da se čutiš poklicanega to reševat?
Bellzmet ::
ProGo ::
Varnostna razdalja 2s pri 130 je kar dolga. Dokler takšnega prostora med vozili na desnem voznem pasu ne najdeš, prehitevaš z 130-140. Pa če se zadaj na trepalnice postavi.
St235 ::
In ja, tudi to, da nekomu preprečuješ, da bi zaključil prehitevanje s tem da mu blokiraš vozni pas je prekršek in kretenizem.
PRedlagam obnovitveni tečaj CPP in vsaj 10 ur specialističnega zdravljenja.
Problem je ravno v tem, da nekateri nikoli ne zaključijo prehitevanja, ker kot kaže je za ene prehitevalni pas isto kot vozni.
Sej vam je bilo že 100x povedano, da oviraš samo tistega, ki že tako ali tako krši vsaj 2 zakona. Kaj vam tu ni jasno?
In zaradi tega ni prisiljen čisto noben voznik se umikat na vozni pas z neprimerno razdaljo pred ali za drugo vozilo. Pika.
Vam ki se umikate 10m pred in za vozila to itak ni in nikoli nebo jasno.
Tudi nekoga, ki krši prometne predpise nimaš nikakršne pravice ovirat. Prehitevalni pas je namenjen prehitevanju. PIKA. Vsakršna druga uporaba kaže na erektilno disfunkcionalnost in duševno omejenost. In hitrosti so tukaj popolnoma irelavantne. Lahko voziš 300 km/h in si dolžan vozilo pred seboj počakat da zaključi z prehitevanjem, enako kot si to dolžan storit sam, pa četudi je prazna avtocesta.
ProGo ::
Prehitevalni pas = levi vozni pas. Pojma prehitevalni pas ni v nobenem zakonu ali predpisu.
St235 ::
In ti na prehitevalnem pri 130, si varovalka, ki druge prisiljuje, da to upoštevajo?
Briga me za druge. Samo jaz med prehitevanjem ne grem več kot 130 km/h.
Dokler se takoj po zaključenem manevru umakneš na vozni pas imaš do tega vso pravico. Če pa dalje voziš po prehitevalnem pasu, ker nima kdo kaj vozit več kot 130 in ker nekje v daljavi vidiš kamion, ki bi ga bilo treba mogoče prehitet je pa druga zgodba.
m0LN4r ::
Saj je povedal, da prehiteva po pravilih, samo drugim to traja predolgo... Edini keč in problem tukaj. Seveda, to ni ne citirano in ne prebrano, ampak samo štepajo izgovore.
policija.si:
Zdaj pa eni so očitno tukaj dobri matematiki, predvsem uni "hitri" bodo hitro izračunali, koliko časa rabiš da najdeš 100m pred in 100m za sabo luknjo, če voziš le 30kmh več od prehitevanega vozila. Ajmo računat.
policija.si:
pri hitrosti 130 km/h pa znaša minimalno 72 metrov.
Zdaj pa eni so očitno tukaj dobri matematiki, predvsem uni "hitri" bodo hitro izračunali, koliko časa rabiš da najdeš 100m pred in 100m za sabo luknjo, če voziš le 30kmh več od prehitevanega vozila. Ajmo računat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Bellzmet ::
@lakotnik29: Ja seveda. Govorimo o prehitevanju. Če je desni (vozni pas) frei moraš po njem voziti tudi, če greš 200 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
m0LN4r ::
@lakotnik29: Ja seveda. Govorimo o prehitevanju. Če je desni (vozni pas) frei moraš po njem voziti tudi, če greš 200 km/h.
Je fraj seveda, samo z 200kmh nima jajc se postavit v 100m špranjo. Tja se morajo vsi ostali on pa že ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Bellzmet ::
Čeprav moram priznat, da v Nemčiji, če grem 180+ sem raje skos kar na prehitevalnem. Je pa treba nazaj gledat, če kdo še hitreje prileti...
solatko ::
Lakotnik29 - Če hitrejši nebi spoštovali tega, da pač prilagodijo hitrost oviram, bi bila statistika mrtvih nekajkrat višja. Pogovarjamo se pač o vozniški kulturi in vozniki ki par sto metrov do naslednjega kamiona vztrajajo z nižjo hitrostjo, kot bi vozili tisti za njim, zato, da jim ni potrebno ponavljati menjavo vonega pasu, ali, da si zagotovijo nemoteno prehitevanje, vsekakor ni znak kulture.
Ni govora o prehitevanju kolone kamionov, ki vozijo nekaj metrov drug za drugim (tega je, od kar je postala varnostna razdalja malo bolj sankcionirana, veliko manj), temveč o pacientih ki nekaj kilometrov zadržujejo promet na prehitevalnem pasu, če prav so razdalje med tistimi na voznem tudi 100m+.
In ravno takih je na tem forumu največ. Igrali bi volonterske policaje.
m0LN4r - Nikjer ne piše, da moraš ti vzdrževati razdaljo tistega za teboj. Prehitevanje se konča, ko v vzratnem ogledalu vidiš prehitevani avto in je tvoja dolžnost, da končaš prehitevanje in ne šele po 100m-ih, saj si v vsakem primeru hitrejši od prehitevanega vozila in se razdalja med teboj in tistim zadaj veča, razen, če si voznik, ko po končanem prehitevanju zmanjša hitrost pod hitrost vozila, ki ga prehiti.
Tisti z 200+ pa so prisiljeni prilagajat hitrost, ne glede na lastne želje, če nočejo končati v trugi, zato naj te zanima predvsem tvoje obnašanje in početje, predvsem pa se trudi, da boš v prometu čim manj moteč element, kar s svojimi principi in navadami si.
Se ti zna zgodit, da te bo ob ustavitvi na kakšni bencinski, prav lepo obdelal kakšen pobrit lastnik velike črne limuzine, ki si ga s tvojim načinom vožnje, zajebaval na prehitevalnem pasu.
Veš nekateri iščejo razloge, da pokažejo svetu, da so divjaki v polnem pomenu te besede. Takrat bodo tvoje želje biti policist - volonter, zdravili na urgentnem oddelku kakšne slovenske bolnišnice.
Ni govora o prehitevanju kolone kamionov, ki vozijo nekaj metrov drug za drugim (tega je, od kar je postala varnostna razdalja malo bolj sankcionirana, veliko manj), temveč o pacientih ki nekaj kilometrov zadržujejo promet na prehitevalnem pasu, če prav so razdalje med tistimi na voznem tudi 100m+.
In ravno takih je na tem forumu največ. Igrali bi volonterske policaje.
m0LN4r - Nikjer ne piše, da moraš ti vzdrževati razdaljo tistega za teboj. Prehitevanje se konča, ko v vzratnem ogledalu vidiš prehitevani avto in je tvoja dolžnost, da končaš prehitevanje in ne šele po 100m-ih, saj si v vsakem primeru hitrejši od prehitevanega vozila in se razdalja med teboj in tistim zadaj veča, razen, če si voznik, ko po končanem prehitevanju zmanjša hitrost pod hitrost vozila, ki ga prehiti.
Tisti z 200+ pa so prisiljeni prilagajat hitrost, ne glede na lastne želje, če nočejo končati v trugi, zato naj te zanima predvsem tvoje obnašanje in početje, predvsem pa se trudi, da boš v prometu čim manj moteč element, kar s svojimi principi in navadami si.
Se ti zna zgodit, da te bo ob ustavitvi na kakšni bencinski, prav lepo obdelal kakšen pobrit lastnik velike črne limuzine, ki si ga s tvojim načinom vožnje, zajebaval na prehitevalnem pasu.
Veš nekateri iščejo razloge, da pokažejo svetu, da so divjaki v polnem pomenu te besede. Takrat bodo tvoje želje biti policist - volonter, zdravili na urgentnem oddelku kakšne slovenske bolnišnice.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
@solatko
Pretiravaš. Razmerje med unimi, ki se "prepozno" (po tvojem) umakne in med tistimi, ki se ti limajo na rit še preden si sploh šel mimo prehitevanega avta je 1:100 najmanj.
Tako da nebi o tem, kdo koga ovira.
Zaenkrat jaz prehitim čisto vsak avto, ki se vozi po omejitvah ali manj izven vasi. Pa mi ne pade na kraj pameti, da bi se nekomu vozil v riti ali pa ga silil naj se umakne.
Enostavno nikoli. Ko vidim vsaj 500m pred sabo avto, ki počasi prehiteva spustim gas in počakam na varno razdalji, da konča.
Pa tudi če bo trajalo eno ali 5 minut, počakam. Za razliko od ritolimarjev, jaz razumem, da se ti nebo vsak umikal na vsakih 100m, ker bi ti rad pač šel 2x hitreje mimo.
Ja sploh neveš kak je to, ko greš zjutraj in imaš 30 kamionov z 100kmh in vsi lepo na 100m en za drugim.
Še enkrat in kot v vsaki temi. Samo iščete izgovore za tako početje in kako on drug zanalašč to dela. V bistvu pa sploh ne.
To so vse vaše izmišljotine in izgovori, ker očitno ne dobite dovolj pogosto.
- Še enkrat. Za 130km/h plus imaš druge ceste, bolj primerne zato. Ne pa ceste, kjer se vozijo družine, mame, starši, starejši in tudi mladi vozniki.
Sicer na dirkališču si boš malo težje pumpal ego, kot na JAVNI cesti. Kjer 99.9% ljudi čisto normalno vozi iz dneva vdan brez divjanja celo življenje.
Problem ste samo vi. Maš vsaj 50 linkov do nesreč, totalk, verižnih trčenj, kjer ni bilo vsaj enega izmed vaših polek? Nimaš. Niti 2 neboš našel.
Ker ali je vozil prehitro, ali hitreje od svojih sposobnosti, ali pa ni upošteval varnostne in še prehiteval po desni.
Pretiravaš. Razmerje med unimi, ki se "prepozno" (po tvojem) umakne in med tistimi, ki se ti limajo na rit še preden si sploh šel mimo prehitevanega avta je 1:100 najmanj.
Tako da nebi o tem, kdo koga ovira.
Zaenkrat jaz prehitim čisto vsak avto, ki se vozi po omejitvah ali manj izven vasi. Pa mi ne pade na kraj pameti, da bi se nekomu vozil v riti ali pa ga silil naj se umakne.
Enostavno nikoli. Ko vidim vsaj 500m pred sabo avto, ki počasi prehiteva spustim gas in počakam na varno razdalji, da konča.
Pa tudi če bo trajalo eno ali 5 minut, počakam. Za razliko od ritolimarjev, jaz razumem, da se ti nebo vsak umikal na vsakih 100m, ker bi ti rad pač šel 2x hitreje mimo.
Ja sploh neveš kak je to, ko greš zjutraj in imaš 30 kamionov z 100kmh in vsi lepo na 100m en za drugim.
Še enkrat in kot v vsaki temi. Samo iščete izgovore za tako početje in kako on drug zanalašč to dela. V bistvu pa sploh ne.
To so vse vaše izmišljotine in izgovori, ker očitno ne dobite dovolj pogosto.
- Še enkrat. Za 130km/h plus imaš druge ceste, bolj primerne zato. Ne pa ceste, kjer se vozijo družine, mame, starši, starejši in tudi mladi vozniki.
Sicer na dirkališču si boš malo težje pumpal ego, kot na JAVNI cesti. Kjer 99.9% ljudi čisto normalno vozi iz dneva vdan brez divjanja celo življenje.
Problem ste samo vi. Maš vsaj 50 linkov do nesreč, totalk, verižnih trčenj, kjer ni bilo vsaj enega izmed vaših polek? Nimaš. Niti 2 neboš našel.
Ker ali je vozil prehitro, ali hitreje od svojih sposobnosti, ali pa ni upošteval varnostne in še prehiteval po desni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
CoolBits ::
In ja, tudi to, da nekomu preprečuješ, da bi zaključil prehitevanje s tem da mu blokiraš vozni pas je prekršek in kretenizem.
PRedlagam obnovitveni tečaj CPP in vsaj 10 ur specialističnega zdravljenja.
Problem je ravno v tem, da nekateri nikoli ne zaključijo prehitevanja, ker kot kaže je za ene prehitevalni pas isto kot vozni.
In? Imaš težave z erekcijo, da se čutiš poklicanega to reševat?
Popolnoma enako kot belzmet, ki resuje ostale z voznjo 130 po prehitevalnem.
Sicer pa ni nujno da vozim vzporedno ker je to pac nevarno, par metrov zadaj pa ja.
m0LN4r ::
belzmet samo prehiteva po pravilih ali si spet spregledal?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
m0LN4r - 100 metrska razdalja med vozili je čisto dovolj, da se umakneš, brez zaviranja znižaš hitrost na 100 in se pri naslednjem kamionu zopet postaviš na prehitevalni pas in ga varno, brez da bi koga oviral prehitiš, če je zaseden, pač počakaš nekaj sekund.
To ti veleva vljudnost in kulturno obnašanje v prometu - EGO pa pravi, ko jebe tiste zadaj, saj tako kršijo omejitev hitrosti, kar naj se lepo peljejo za menoj z dovoljenih 130 km/h.
Bravo policist - volonter, tvoje obnašanje mora postati standard slovenskih voznikov.
Zaradi takih bedakov, vidiš vse tiste nesreče, ki jih ob normalnem obnašanju nebi bilo.
Zavedat se moraš, da je med tistimi divjaki veliko takih, ki si tega, zaradi neobvladanja vozila, nebi smeli privoščit, pa imajo pač bogatega očka, ki se ne zaveda, da se prepotentnemu mulci ne da v roke vozila z 250KW+ moči.
To ti veleva vljudnost in kulturno obnašanje v prometu - EGO pa pravi, ko jebe tiste zadaj, saj tako kršijo omejitev hitrosti, kar naj se lepo peljejo za menoj z dovoljenih 130 km/h.
Bravo policist - volonter, tvoje obnašanje mora postati standard slovenskih voznikov.
Zaradi takih bedakov, vidiš vse tiste nesreče, ki jih ob normalnem obnašanju nebi bilo.
Zavedat se moraš, da je med tistimi divjaki veliko takih, ki si tega, zaradi neobvladanja vozila, nebi smeli privoščit, pa imajo pač bogatega očka, ki se ne zaveda, da se prepotentnemu mulci ne da v roke vozila z 250KW+ moči.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
m0LN4r ::
znižaš hitrost na 100
Prej ste rekli, da to nesmeš delat, če imaš pacienta zadaj. Nebom zdaj vse po vrsti citiral, zakaj ne. Klikni sorodno temo ali to tukaj pa preberi.
Odločte se že za en univerzalen izgovor.
kar naj se lepo peljejo za menoj z dovoljenih 130 km/h.
Evo, bom pa znižal na 100, tako kot si sam rekel. Boljše ? Ni.
Drugič pa, preblizu si če te moti moja hitrost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Aston_11 ::
Današnji izrek:
Ljudje ne znajo voziti po ovinkasti cesti, ne da bi sekali ovinke.
Razlog je ali v slabih avtomobilih s slabimi amortizerji, malomarnost ali pa jebanje za vse skupaj.
V stilu postov zgoraj bi lahko trdil, da je nesposoben voznik tisti, ki ne zna zvoziti ovinkaste ceste, ne da bi sekal ovinkov.
Idioti so tisti, ki to delajo, čeprav jim gre nasproti avto ali pa kolesar ali pa pešec. Včeraj na biciklu sem videl nebroj idiotov, ki sekajo ovinke kljub kolesarju na notranji strani.
Vendar imam zdravilo, upam samo, da ne bo terminalno zame.
Ljudje ne znajo voziti po ovinkasti cesti, ne da bi sekali ovinke.
Razlog je ali v slabih avtomobilih s slabimi amortizerji, malomarnost ali pa jebanje za vse skupaj.
V stilu postov zgoraj bi lahko trdil, da je nesposoben voznik tisti, ki ne zna zvoziti ovinkaste ceste, ne da bi sekal ovinkov.
Idioti so tisti, ki to delajo, čeprav jim gre nasproti avto ali pa kolesar ali pa pešec. Včeraj na biciklu sem videl nebroj idiotov, ki sekajo ovinke kljub kolesarju na notranji strani.
Vendar imam zdravilo, upam samo, da ne bo terminalno zame.
solatko ::
m0LN4r - Zopet kažeš znake bralne nepismenosti - prehitel si kamion ali drugo vozilo, ki vozi 100km/h, razdalja do naslednjega je 100m+ in po umiku, pač prilagodiš hitrost vozilom na voznem pasu, če ne moreš takoj na prehitevalni pas. Vmes pa si spustil mimo n vozil, katerih vozniki se požvižgajo na omejitev. Volk sit in koza cela, ti pa si pokazal svojo vozniško kulturo, saj si premagal tvoj vedno močnejši EGO.
Delo krepa človeka
energetik ::
Hm jaz ne bi rekel, da so nesposobni. Bi rekel 2 razloga:Tako tudi jaz mislim, za štalo na naših cestah ni skoraj nič kriva nesposobnost ali zanič infrastruktura, ampak zato ker je precej voznikov neuravnovešenih, egostičnih, nevzgojenih mentalnih invalidov, ki _nočejo_ voziti po dogovorjenih CPP. Je pa sigurno velika večina sposobna vozit popolnoma po CPP, če bi imeli pošlihtano v glavi. Žal nimajo.
- kultura "vožnje" je na slovenskih cestah na izjemno nizki ravni in ljudje brezobzirno vozijo. Drhal, ki ne spoštuje predpisov. Proti takšnim žal pomaga samo "palica".
- premalo policije na cestah in prenizke kazni (npr. odvzem vozila za 30 dni, kazen za prekršek + izvršba na TRR v roku 8 dni - skratka prepočasno izvrševanje kazni)
Pred opravljanjem izpita bi moral biti obvezen oster psihološki test, nato pa ponavljanje takega testa na vsaj 5 let.
marvin42 ::
Dejstvo je, da pri nas 70-80% voznikov ne obvlada svojega dela.
Prosil bi za vir za to dejstvo.
Mostly Harmless
St235 ::
m0LN4r ::
prehitel si kamion ali drugo vozilo, ki vozi 100km/h, razdalja do naslednjega je 100m+ in po umiku,
Ne. Spet se motiš.
Bom lepo kulturno prehitel še naslednji kamion, ker ne mislim ogrožati kamionista/vozilo, pred/za mano po nepotrebnem. Pa delat še večjo gužvo na voznem. Kar je tudi "namen" levega.
Če pa tistega zadaj moti, ga moti izključno zaradi samega sebe, ker se je sam spravil v tako situacijo, nihče drug.
Saj boš videl, ko bodo avti sami vozili boste lahko samo še tiho... pa brali knjigo "cpp"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
In ja, tudi to, da nekomu preprečuješ, da bi zaključil prehitevanje s tem da mu blokiraš vozni pas je prekršek in kretenizem.
PRedlagam obnovitveni tečaj CPP in vsaj 10 ur specialističnega zdravljenja.
Problem je ravno v tem, da nekateri nikoli ne zaključijo prehitevanja, ker kot kaže je za ene prehitevalni pas isto kot vozni.
In? Imaš težave z erekcijo, da se čutiš poklicanega to reševat?
Popolnoma enako kot belzmet, ki resuje ostale z voznjo 130 po prehitevalnem.
Sicer pa ni nujno da vozim vzporedno ker je to pac nevarno, par metrov zadaj pa ja.
Potem imaš pač dva kretena. Eden se vozi 130km/h po prehitevalnem pasu in si domišlja da umirja promet, drugi pa se mu ob bok rine po voznem pasu, da bi mu pokazal svoj prav.
CoolBits ::
Nak, celo temo se govori o takih, ki vozijo po prehitevalnem ob praznem voznem pasu.
Če je vozni poln in vozi 130 po prehitevalnem, me ne moti popolnoma nič.
Če je vozni poln in vozi 130 po prehitevalnem, me ne moti popolnoma nič.
St235 ::
prehitel si kamion ali drugo vozilo, ki vozi 100km/h, razdalja do naslednjega je 100m+ in po umiku,
Ne. Spet se motiš.
Bom lepo kulturno prehitel še naslednji kamion, ker ne mislim ogrožati kamionista/vozilo, pred/za mano po nepotrebnem. Pa delat še večjo gužvo na voznem. Kar je tudi "namen" levega.
Če pa tistega zadaj moti, ga moti izključno zaradi samega sebe, ker se je sam spravil v tako situacijo, nihče drug.
Saj boš videl, ko bodo avti sami vozili boste lahko samo še tiho... pa brali knjigo "cpp"
Če je razdalja med kamionoma takšna, da se lahko varno umakneš na vozni pas in spustiš hitrejše mimo zakaj tega ne storiš? Težave z erekcijo?
solatko ::
m0LN4r - V tem času pa te po desni prehiti nekaj bedakov in se potem postavijo predte na prehitevalni pas, na katerem si jim bil ti ovira.
Umiri svoj EGO, bo za vse udeležence v prometu bolj varno.
Umiri svoj EGO, bo za vse udeležence v prometu bolj varno.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
prehitel si kamion ali drugo vozilo, ki vozi 100km/h, razdalja do naslednjega je 100m+ in po umiku,
Ne. Spet se motiš.
Bom lepo kulturno prehitel še naslednji kamion, ker ne mislim ogrožati kamionista/vozilo, pred/za mano po nepotrebnem. Pa delat še večjo gužvo na voznem. Kar je tudi "namen" levega.
Če pa tistega zadaj moti, ga moti izključno zaradi samega sebe, ker se je sam spravil v tako situacijo, nihče drug.
Saj boš videl, ko bodo avti sami vozili boste lahko samo še tiho... pa brali knjigo "cpp"
Če je razdalja med kamionoma takšna, da se lahko varno umakneš na vozni pas in spustiš hitrejše mimo zakaj tega ne storiš? Težave z erekcijo?
V mojem podanem primeru je ni. To si samo drugi prilagajajo okoliščine.
@solatko
Jaz nimam egota, ko vozim. Vozim tako, da je za vse varno. Nažalost pa to ni možno, ko pride kak kreten z ritolizom. Ko pa teh ni pa teče promet gladko, kot olje za šivalnce stroje.
Tak kreten je sposoben silit tudi 10 avtov, da se umikajo nenadoma desno v vse možne špranje in delajo zmedo. Ko pa jih ni pa čudežno vsi lepo kulturno grejo naprej.
Zdaj če še nisi opazil, moraš včasih nastavit tempomat pa se malo več vozit na desnem. Tako kot si rekel, na DEsnem
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
Imaš velik odpor do tistih, ki bi radi vozili hitreje - EGO, poleg tega jim njihovo sposobnost in dober avto tudi zavidaš - stara slovenska lastnost.
Če vidiš pred seboj na prehitevalnem pasu kolono, ki praktično ne prehiteva nikogar, je tvoja dolžnost, da se umakneš na vozni pas, tako bi moralo storiti tudi tistih 10 pred teboj, kar pa se niti slučajno ne zgodi, saj je velikokrat hitrost na voznem pasu višja, kot vozijo vozila na prehitevalnem.
Prehitevalni pas je za prehitevanje, če to ni mogoče, nimaš kaj delat gor in čakat, da se pred teboj naredi prostor. Pojdi takoj na vozni pas in se pač prilagodi prometni situaciji.
Tudi to je spoštovanje predpisov in vozniška kultura.
Ja težko bova prišla skupaj, imaš premalo vozniških izkušenj, tvoj EGO pa je veliko večji, kot se zavedaš. Prični malo delat na sebi.
Če vidiš pred seboj na prehitevalnem pasu kolono, ki praktično ne prehiteva nikogar, je tvoja dolžnost, da se umakneš na vozni pas, tako bi moralo storiti tudi tistih 10 pred teboj, kar pa se niti slučajno ne zgodi, saj je velikokrat hitrost na voznem pasu višja, kot vozijo vozila na prehitevalnem.
Prehitevalni pas je za prehitevanje, če to ni mogoče, nimaš kaj delat gor in čakat, da se pred teboj naredi prostor. Pojdi takoj na vozni pas in se pač prilagodi prometni situaciji.
Tudi to je spoštovanje predpisov in vozniška kultura.
Ja težko bova prišla skupaj, imaš premalo vozniških izkušenj, tvoj EGO pa je veliko večji, kot se zavedaš. Prični malo delat na sebi.
Delo krepa človeka
ZaphodBB ::
solatko, you are full of shit.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
videc ::
Kaj pa, ko ti kakšen kamionar vozi v rit? Pa še blenda in trobi? Ti se pelješ pa 100km/h, pa še tunel je? To so šele pacienti.
ProGo ::
Levi vozni pas je za prehitevanje le v primeru normalne gostote prometa. Ko se promet zgosti, se normalno pelje po obeh pasovih v koloni. In se noben ne rabi umikati nobenemu.
To izhaja tudi iz zakonske dikcije "levi VOZNI pas"
Edit: Prometni pas.
To izhaja tudi iz zakonske dikcije "levi VOZNI pas"
Edit: Prometni pas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ProGo ()
ProGo ::
Oz "prometni pas". Izhajati iz pogovornega izraza "prehitevalni pas" in iz njega izpeljati, da je rezerviran samo za prehitevanje je napačno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22425 (19122) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35492 (33244) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123409 (100431) | solatko |