» »

Lučka za ABS se občasno prižge

Lučka za ABS se občasno prižge

1
2
»

shmandi ::

Ja no ja... Moje izkušnje so pač drugačne. Meni je ABS v korist, drugim pa...
Tudi 10mp/h se mi zdi preveč. Nisem pa nikoli natančno meril

energetik ::

perci je izjavil:

Lej človek.

Če bremzo pri karkoli več kot 30km/h pritisneš do podna, se bo ABS vklopil. Na vsaki podlagi.

Če se tebi ne, sta samo dve možnosti:
1. Nekaj je narobe z zavorami ali ABS-om
2. Nekaj je narobe s tabo, ker ne znaš do podna pritisnit pedala.

Over&Out.
Točno tako in nič drugače.

St235 ::

ABS koristi vsakomur v 99,9% situacij. Potem imaš pač ljudi ki se tega zavedajo in veleume, ki živijo izven fizikalnih zakonitosti.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Olórin ()

Olórin ::

ma ti imaž IQ 29? Kot je zravn tvojga vzdevka številka?

Tipu sem podal 3 situacije ko ABS res ne pride prav, drugače pa mora vedno delat. On je trdil, da ga ne rabi nikoli, kot opravičilo zakaj ima defekten ABS.

ne delaj bedaka iz sebe lakotnik. Spremljaj temo ali pa get the fuck out. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

perci ::

Eni trdimo, da pride ABS na ledu prav. Ti pa praviš, da ga znaš pohendlat bolje brez ABS.

Kar se tiče naslova za prvaka bedakov kar dobro konkuriraš.

Olórin ::

perci je izjavil:

Eni trdimo, da pride ABS na ledu prav. Ti pa praviš, da ga znaš pohendlat bolje brez ABS.

Kar se tiče naslova za prvaka bedakov kar dobro konkuriraš.


Ljudje, ki se po takšnih klancih vozimo celo zimo pač o tem vemo dosti več kot ljubljanska dekleta.
Ko poledenel klanec posuješ s peskom ali daš gor verige bo kakopak oprijem dosti boljši če bodo kolesa drgnila ob podlago kot če se bodo vrtela.

Če imaš navadne zimske gume pa ti na ledu ne bo pomoči pa če imaš ABS ali ne.

sicer pa se mi ne da ubadat, vas bomo že naučil ko boste šli prihodnjič smetit v naše kraje in boste spet obstali ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

perci ::

Teb so osnove fizike (razlika med lepenjem in trenjem) nejasne, s svojimi izjavami pa praviš, da newtonovska fizika zate ne velja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Olórin ::

Seveda so mi jasne. Trenje je bistveno višje če z nečim drgneš ob nekaj oziroma režeš skozi nekaj. Recimo z verigam ob led.

verige, ki se vrtijo, ti pri zaustavitvi ne bodo pomagale popolnoma nič.


Prav tako ti bo build up peska pred kolesom zagotovo zelo pomagal pri zaustavitvi na ledu. Če se kolo vrti in boš pač zapeljal čez pesek, ne boš dosegel nič.

Tukaj ni govora o tem da z nečim drsiš po nečem ampak da z nečim režeš skozi nekaj. Dojami ;) :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

energetik ::

No, očitno ti niso. Če guma ravno še ne zdrsuje (torej se vrti), je zavorna sila največja. Ko enkrat zdrsne, je manjša. No, to preprečuje ABS. Na mokrem in ledu je razlika še večja kot na suhem.

St235 ::

Tvoj graf ziher ne upošteva tiste pol tone peska, ki jo on z zaviranjem nabere pred kolesi. Dragi moji, kdaj se bomo končno naučili, da s številom kilometrov drastično pade odvisnost od fizike in da v neki točki fizikalna pravila sploh ne veljajo več.

Poglej si samo primer na prejšnji strani ko v istem stavku navaja, da se ABS ugasne pod 20 km/h, razen seveda na spolski podlagi kjer dela do 0km/h. Kaj ti bo fizka, če imaš avto.

Olórin je izjavil:

ma ti imaž IQ 29? Kot je zravn tvojga vzdevka številka?

Tipu sem podal 3 situacije ko ABS res ne pride prav, drugače pa mora vedno delat. On je trdil, da ga ne rabi nikoli, kot opravičilo zakaj ima defekten ABS.

ne delaj bedaka iz sebe lakotnik. Spremljaj temo ali pa get the fuck out. ;)


Še vedno čakam kako točno se abs ugasne pod 20 km/h in hkrati dela do nič km/h. Samo tolk o bedakih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

GTX970 ::

perci je izjavil:

Teb so osnove fizike (razlika med lepenjem in trenjem) nejasne, s svojimi izjavami pa praviš, da newtonovska fizika zate ne velja.

Verjetno živi v kvantnem svetu @ 299 792 458 m / s :)).

Olórin ::

St235 je izjavil:

Tvoj graf ziher ne upošteva tiste pol tone peska, ki jo on z zaviranjem nabere pred kolesi. Dragi moji, kdaj se bomo končno naučili, da s številom kilometrov drastično pade odvisnost od fizike in da v neki točki fizikalna pravila sploh ne veljajo več.

Poglej si samo primer na prejšnji strani ko v istem stavku navaja, da se ABS ugasne pod 20 km/h, razen seveda na spolski podlagi kjer dela do 0km/h. Kaj ti bo fizka, če imaš avto.

Olórin je izjavil:

ma ti imaž IQ 29? Kot je zravn tvojga vzdevka številka?

Tipu sem podal 3 situacije ko ABS res ne pride prav, drugače pa mora vedno delat. On je trdil, da ga ne rabi nikoli, kot opravičilo zakaj ima defekten ABS.

ne delaj bedaka iz sebe lakotnik. Spremljaj temo ali pa get the fuck out. ;)


Še vedno čakam kako točno se abs ugasne pod 20 km/h in hkrati dela do nič km/h. Samo tolk o bedakih.


Je razlika na asfaltu, kjer se boš pri 20 kmh prej ustavil preden se bo abs vklopil ali pa na ledu.
in point da se ugasne, point je da preden naredi kaj pametnega se avto že ustavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

St235 je izjavil:

Tvoj graf ziher ne upošteva tiste pol tone peska, ki jo on z zaviranjem nabere pred kolesi.


ne rabiš pol tone peska, rabiš ga samo toliko da se zareže v led. In zagotovo se boš ustavil prej kot z abs.

POjdi na izjemno strm klanec, zavri z absom nato pa daj varovalko absa ven in znova zaviraj ;)

perci ::

Tudi, če verige zarežejo v led, je še vedno boljše, da ne zdrsnejo.

Pa ni si treba zmišljevati nekih obskurnih situacij, da bi dokazal svoj prav, ker preprosto nimaš prav.

Edina situacija, kjer abs pride prav je (in to smo že večkrat napisali, zato je ta debata brezpredmetna), ko se pred kolesom nabere sneg, pa še to ne vedno. Skratka, praktično nikoli.

Na pesku taista situacija ne pride v poštev, ker je lepenja po pesku bistveno več, kot je sila, ki jo nabran pesek pred kolesom naredi pri ustavljanju.

Zdej pa že nehaj z zavajanjem ljudi, ker ti bo še kdo verjel (jap, vse sorte čudni ljudje se najdejo na forumu).

gddr85 ::

čim ni trenja s podlago abs ziher prime, tud če greš 2km/h

perci ::

1. abs prime ravno takrat, ko je trenje s podlago - torej, čim kolo zdrsne
2. ne vem, kako je na drugih vozilih ampak pri meni tudi pri nizkih hitrostih ne deluje

gddr85 ::

ok, ko ni več kotalnega trenja in nastopi navadno trenje

St235 ::

Olórin je izjavil:

St235 je izjavil:

Tvoj graf ziher ne upošteva tiste pol tone peska, ki jo on z zaviranjem nabere pred kolesi. Dragi moji, kdaj se bomo končno naučili, da s številom kilometrov drastično pade odvisnost od fizike in da v neki točki fizikalna pravila sploh ne veljajo več.

Poglej si samo primer na prejšnji strani ko v istem stavku navaja, da se ABS ugasne pod 20 km/h, razen seveda na spolski podlagi kjer dela do 0km/h. Kaj ti bo fizka, če imaš avto.

Olórin je izjavil:

ma ti imaž IQ 29? Kot je zravn tvojga vzdevka številka?

Tipu sem podal 3 situacije ko ABS res ne pride prav, drugače pa mora vedno delat. On je trdil, da ga ne rabi nikoli, kot opravičilo zakaj ima defekten ABS.

ne delaj bedaka iz sebe lakotnik. Spremljaj temo ali pa get the fuck out. ;)


Še vedno čakam kako točno se abs ugasne pod 20 km/h in hkrati dela do nič km/h. Samo tolk o bedakih.


Je razlika na asfaltu, kjer se boš pri 20 kmh prej ustavil preden se bo abs vklopil ali pa na ledu.
in point da se ugasne, point je da preden naredi kaj pametnega se avto že ustavi.


Še vedno ne razumem kako lahko abs ne dela pod 20 km/h in hkrati dela do 0 km/h kot si sam trdil.

To bo neko višje fizikalno stanje. Recimo temu kar Olórinova mačka.

gddr85 je izjavil:

čim ni trenja s podlago abs ziher prime, tud če greš 2km/h


Številni tudi v tej temi omenjei viri, ki razlagajo delovanje ABS se s tabo ne strinjajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

GrimReaper ::

Da nadaljujem zgodbo z mojim "neizpravnim" avtom.
Danes ko je bil dež, sem parkrat probal z vso močjo ustavit iz 50 na 0, pa nisem čutil nobenega ABS-a.
Samo, avto se ustavi praktično takoj, tako da NE mi več govorit da imam zanič zavore, ker zavorna pot je taka kot mora bit.
Tudi ABS, če na snegu in ledu deluje, mora po vsej logiki DELOVATI tudi na suhem in mokrem. Dopuščam možnost da se ga na mokrem pač ne čuti, kot je to na snegu in ledu.
Sicer pa če imajo gume oprijem, ne vem zakaj bi se vklapljal ABS, ker ta deluje samo v primeru če gume izgubljajo stik s podlago. Pri vas, ko imate slabe gume, je pa to že na suhem, tako da ne vem kdo ima zdaj neizpraven avto.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

gddr85 ::

ja, bi reku, da je precej odvisno od podlage/kvalitete asfalta in kolk so gume že znucane, novejše so ziher bolj "sticky"

energetik ::

GrimReaper je izjavil:

Da nadaljujem zgodbo z mojim "neizpravnim" avtom.
Danes ko je bil dež, sem parkrat probal z vso močjo ustavit iz 50 na 0, pa nisem čutil nobenega ABS-a.
Samo, avto se ustavi praktično takoj, tako da NE mi več govorit da imam zanič zavore, ker zavorna pot je taka kot mora bit.
Tudi ABS, če na snegu in ledu deluje, mora po vsej logiki DELOVATI tudi na suhem in mokrem. Dopuščam možnost da se ga na mokrem pač ne čuti, kot je to na snegu in ledu.
Sicer pa če imajo gume oprijem, ne vem zakaj bi se vklapljal ABS, ker ta deluje samo v primeru če gume izgubljajo stik s podlago. Pri vas, ko imate slabe gume, je pa to že na suhem, tako da ne vem kdo ima zdaj neizpraven avto.
Potem ti očitno ne dela ABS!
Gume ne morejo nikoli imeti toliko oprijema, kot je zavorna sila normalno delujočih sodobnih zavor, pa če imaš najboljše gume.

GrimReaper ::

Prav, mi pa ne dela, kot da mi to kaj spremeni, saj veliko avtov sploh nima ABS-a. Na snegu in ledu, kjer sem ga letos rabil, mi je normalno delal.
Pri prejšnjih dveh avtih, ki sta bila brez ABS-a, bi tudi samo na snegu prišel prav, pri prvem sem prišel do ograje in jo kasiral še od zadaj, pri drugem je pa nasproti vozeč avto na srečo zapeljal na pločnik, da se me je ognil.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

PrimozR ::

Jao, valda čutiš, a ti gume primejo al blokirajo. A ti je blokiralo? Ne? Pritisni močneje.

Zaradi ABS lučke avto ni neizpraven, zavore bodo delale. Le, glej ga zlomka, ABS funkcija ne bo delala.

Načeloma imaš v avtu dva oz. celo tri ABS računalnike, redundanca pa to, da če en crkne, da funkcija vseeno deluje. Uganite, koliko jih mora crkniti, da se prižge lučka. Cifro bi v šoli dobili v vsakem primeru, kot pravilni odgovor oz. kot oceno za napačni odgovor.

GrimReaper ::

Saj zdaj sem se spomnil kaj bi bil lahko problem, že eno leto in pol imam mehko pedalo (sicer med vožnjo ni tolk očitno, bolj na parkirišču), ker je prišel zrak noter oz. je šel zavorni cilinder.
Ampak za to sem bil na servisu, pa je rekel da ni nobenega problema in naj vozim naprej. Tudi sam res nisem opazil da bi zavore kaj manj prijele kot pred tem pojavom.
Pa glede na to, da je šel vmes čez tehničnega, že morajo bit ok.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

GrimReaper je izjavil:

Saj zdaj sem se spomnil kaj bi bil lahko problem, že eno leto in pol imam mehko pedalo (sicer med vožnjo ni tolk očitno, bolj na parkirišču), ker je prišel zrak noter oz. je šel zavorni cilinder.
Ampak za to sem bil na servisu, pa je rekel da ni nobenega problema in naj vozim naprej. Tudi sam res nisem opazil da bi zavore kaj manj prijele kot pred tem pojavom.
Pa glede na to, da je šel vmes čez tehničnega, že morajo bit ok.


v imenu s-t te prosim, da greš zamenjat zavorno olje k nekomu (ki ni prjatl od kolega popoldanc pa mal fuša za kolege), ki dela to z mašino in jih zna odzračit. Tvoj problem ni v ABSu, temveč v tem, da zavore sploh ne pridejo do faze blokiranja. Resno, ne se hecat.

Tehnični pregledi pa niso pokazatelj izpravnosti avtomobila v okviru zmožnosti slednjega, temveč le doseganje minimalnega standarda, ki je precej nižji.

GrimReaper ::

Ne verjamem da kdo tukaj v okolici Lesc sploh zna pravilno odzračit, pomoje se bo treba minimalno do Kranja zapeljat.
Se je pa problem pojavil ene pol leta kasneje odkar sem menjal zavorno tekočino.

Približno kolk slabše mi pa zdej primejo, če ne pride do blokiranja?

Ročna je pa res že od novega slaba, za parkirat avto na (blažjem) klancu je še, ampak če jo zategneš med vožnjo, se pa avto sploh ne ustavi, kar bi se pomoje moral. Ampak tukaj mi tudi ni znal noben pomagat.

Drugače pa zanimivo da ste preko foruma ugotovili več kot pa mehaniki v živo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

gddr85 ::

najbrž zrak notr in zato lahko stiskaš kolker hočeš, ampak stvar ne prime, kot bi morala, a to si sam olje menjal? 8-)

black ice ::

Mogoče zavorni cilinder / škarje trokirajo.

energetik ::

GrimReaper je izjavil:

Drugače pa zanimivo da ste preko foruma ugotovili več kot pa mehaniki v živo.
Ni treba bit glih Ajnštajn, da ugotoviš da so zavore zanič, če ABS na snegu in ledu deluje, na mokrem in suhem pa ne več.

Koliko slabše zavirajo? Na uč vsaj 30-40% manj, če se ti še na mokrem ABS ne sproži.

Olórin ::

GrimReaper je izjavil:

Saj zdaj sem se spomnil kaj bi bil lahko problem, že eno leto in pol imam mehko pedalo (sicer med vožnjo ni tolk očitno, bolj na parkirišču), ker je prišel zrak noter oz. je šel zavorni cilinder..


za božjo voljo te še enkrat prosim da urediš svoj avto, ker ni varen in _ni_ tehnično izpraven.
Voziš se z gumami ki imajo tlak 1.7 bara, v zavorah imaš zračne mehurčke, ABS se ti ne vklopi. S tvojim vozilom je nekaj narobe.

Reši, preden pride do nesreče. Pa tudi če boš moral do Ljubljane it, če v Lescah nimate nobenega sposobnega mehanika.

Mi pa ni jasno kako je možno da so te pustili čez tehnični pregled. Tam bi moralo pokazati da tvoje zavore ne delujejo.
(kar je samo še en razlog več, da tistih 50 EUR ki jih damo za tehnični pregled je dejansko v smeti vržen denar, ki ga pobirajo krvosesi na tehničnih "pregledih").

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Jst ::

Ta debata me spominja na devetdeseta, kjer so bile vroče debate, kako je ABS nepotreben (in enim celo nevaren!) in ta tabor je imel vrsto argumentov, kot tukaj. Robni primeri, sklicevanje na lastno avtoriteto (prevozim 100 milj na dan, jaz že vem), ljudje so KAO testirali in ugotovili, kako jih ABS moti,...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

flyersmokac ::

Še jaz bom nekaj dodal,ker nisem zasledil nič napisanega o zelo pomembni stvari za led in sneg...vedno se zavira tudi z obrati mašine s tem,ko menjamo v nižjo prestavo. Seveda to delamo samo pravi šoferji...ostali stiskajo zavore in se čudijo kako gre avtomobil še hitreje:)

PrimozR ::

Pravi inženirji pa vedo, da to nima neke pretirane veze. Če ni oprijema, ni oprijema. Če boš agresivno zaviral z motorjem, boš zlahka še vedno drsel, a bo to manj opazno, ker se bodo kolesa vrtela. A še vedno ne s pravilno hitrostjo, ki bi bila potrebna za gibanje avta.

Zadeva je pogojno uporabna za avte brez ABS-a, kjer morda deluje nekoliko kot protiblokirni sistem. Ampak lahko pa z zavoro vseeno zablokiraš kolesa in tako ubiješ motor ter ostaneš brez celega kupa sistemov.

St235 ::

To debato smo že 10x dal čez in zaviranje z motorjem razen v izjemno specifičnih okoliščinah pri avtu z ABS ne pomeni ničesar, razen rizika da avto crkne.

Max zaviranja je pogojen z kvaliteto gum in oprijemom z podlago in ne z močjo zavor. Če zavore avto spravijo do točke kje se vklopi ABS ne more motor popolnoma nič pomagat.

Seveda to ne velja za super šoferje, ki jih na tem forumu ne manjka in lahko fizikalne zakonitosti prilagajajo potrebam njihovega jezika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

PrimozR ::

St235 je izjavil:

To debato smo že 10x dal čez in zaviranje z motorjem razen v izjemno specifičnih okoliščinah pri avtu z ABS ne pomeni ničesar, razen rizika da avto crkne.

Max zaviranja je pogojen z kvaliteto gum in oprijemom z podlago in ne z močjo zavor. Če zavore avto spravijo do točke kje se vklopi ABS ne more motor popolnoma nič pomagat.

Seveda to ne velja za super šoferje, ki jih na tem forumu ne manjka in lahko fizikalne zakonitosti prilagajajo potrebam njihovega jezika.

To je popolnoma res, kakovost zavor se izkaže le in samo v primeru dolgotrajnega zaviranja - pri divjanju oz. dirkanju (na stezi). Boljše zavore se bodo pač pregrele kasneje oz. bolje držale zmogljivost tudi segrete/pregrete. Za zaviranje v sili to nima vpliva.

Torej ja, v igri je le podlaga in kakovost gume. Praktično vsaka zavora, če je izpravna, bo uspela blokirati avtomobilu primerno gumo in platišče. Izjema bi bila tlačenje 19" koles na nekaj v stilu Fiat 500 z najšibkejšim setom zavor. Tam bi bil morda problem (prevelika vztrajnost koles, prevelika ročica oz. navor za azvore, da bi lahko blokirale, itd.).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

zamotsloteh ::

Pepca Kardelj ima v dobrem pivo. Imel, do danes, podobne težave z prižiganjem lučke od ABS in zavornega sistema - včasih obe, ali samo ABS, z testerjem ODBII(hoby program) mi je nakazal okvaro ventila zadaj desno??? in po čitanju tega foruma na to temo sem šel preverit tudi varovalko. Bingo!!!! bila je fuč, mehansko komaj vidno prekinjena. Po zamenjavi dela ABS ko šus. Me pa čudi da ni boljšega nadzora zavornega sistema ker to se mi je dogajalo občasno kar nekaj časa in sploh nisem opazil da mi ne dela, mehek bremzar:)) Avto je pa VW FOX
Še enkrat hvala! Naslov na zasebno da te častim.
LP Tomaž

Zgodovina sprememb…

fulgur ::

Živijo,

imam Polo 9N, 2003 letnik, bencinar, 47 kW in se mi je tudi začela občasno prižigati lučka za ABS. Sem se priklopil z OBDII kablom in javlja tole:

https://ibb.co/Z1GnBd6

Lučka se kar hitro ugasne (lahko že ob naslednjem prižigu).

Sem preveril pri akumulatorju in tam zgleda, kot da varovalka ni pregorela (edino če je tako mala špranja, da ni vidna s prostim očesom).

Mogoče se komu sanja kaj bi bilo?

Hvala.

ninite ::

Sejcti piše, al kaksen senzor ali pa hidravlična pumpa. Kaj vrc oa via serviser, dumbass.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ninite ()

PrimozR ::

ABS Pump, electrical fault, intermittent. Povsem jasno. ABS enota gre k vragu.

fikus_ ::

Razmigaj električne kontakte, preglej kable,... . Če imaš srečo, bo slab stik, če ne ...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

fulgur ::

Hvala vsem, sem odtaknil in ponovno vtaknil glavni kabel ob ABS pumpi, ampak nič ne pomaga... Za kakšne druge kontakte, ki bi lahko bili relevantni pa ne vem.

Ni pa kaj nevarno, če se občasno lučka prižge? Imam občutek, da res le občasno, torej intermittent, kot da le na hitro tok izgubi, ker če se priklopim na avto in zbrišem lučko, ta ne posveti ponovno, ko prižgem motor.

PrimozR ::

ABS enota ti umira. Jaz bi začel drugo.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto brez ABS-a

Oddelek: Na cesti
252343 (1310) twom
»

Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABS

Oddelek: Na cesti
364772 (3566) K0l1br1
»

Varna vožnja Vransko (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10628907 (26172) krneki0001
»

Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24654682 (46053) Steinkauz
»

ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7711159 (9700) SkIDiver

Več podobnih tem