» »

Servis HTC - Al' sem nor, ali je to banalnost na vrhuncu?

Servis HTC - Al' sem nor, ali je to banalnost na vrhuncu?

«
1
2 3

cucolino ::

Zdravo

Zanima me vaše mnenje o kolegovi izkušnji na servisu HTCjevih telefonov v Sloveniji, Emonagramu.
Tip je danes na telekom šel prevzet svoj Htc One M7, ki je še do avgusta v garanciji (starost leto pa pol), ki ga je prejšnji teden v ponedeljek v istem centru oddal na servis. Klic, da je telefon nazaj, je dobil že v sredo... (to je 9.ti dan od oddaje).

Telefona niso popravili, pravzaprav kot kaže sploh pregledali, na serviski nalog pa zapisali naslednje:
"Status: Popravilo končano, čaka na pošiljanje na prodajno mesto."
"Status popravila: NOR ( Ni popravljeno )"
"Opombe: Stranka je uporabljena neoriginalno dodatno opremo za polnjenje telefona, neoriginalen USB kabel. Garancija ne velja več. Stroški popravila 516€."
(Da, tisti "uporabljena" v začetku stavka je nalašč faljeno, ker je pač dobesedno prepisano...)

Prav ste prebral. Garancijo so mu kenslal zaradi "uporabe neoriginalnega USB kabla za polnjenje".
Stvar je sledeča: Telefon se mu lepega jutra, po tem ko ga je kot vsak dan pred tem zvečer priklopu na polnilec, zjutraj enostavno več ni prižgal. Kabel je bil praktično zalepljen na telefon, s polnilca se je odstranil brez problema. Ko ga je vseeno potegnil iz telefona, je opazil da je konektor kabla na strani pri telefonu malce počrnjen. Po preizkusu polnilca je ugotovil, da tudi slednji več ne deluje... Pa vohat je bilo, da nima glih "originalnega" vonja...
Stvar je, valda, poslal na servis preko telekomovega centra skupaj s kablom in polnilcem, tako da bodo ja čimlažje ugotovil kaj se je zgodilo in pač zadevo preverli.

V odgovor: no, kot ste zgori vidli.

Kabel, ki ga je uporabljal za polnjenje, je kabel, ki ga je dobil original skupaj z nekaj mesecev staro Bluetooth slušalko, poleg tega je uporabljal tudi kabel znamke Puro, (dobi se ga v BigBangu pa še marsikje drgje...), ki ga je pač kupil kot nadomestek, ker je originalen nehal polnit že lep čas nazaj. (valda, gre za potrošni material...)

Po telefonskem pogovoru s servisom danes, mu je eden od uslužbencev podal izjavo, naj "si kdaj prebere navodila, kjer jasno piše da se sme uporabljati le HTCjeve polnilce ter kable". Po drugi strani, v garancijskem listu pod garancijskimi pogoji to ni nikjer omenjeno, nevem pa, če navodila za uporabo veljajo kot garancijski pogoji??

Kaj vi mente o takem odgovoru, in o takem ravnanju servisa?

Dejstvo, ki je še najbol butasto je, da je sam serviser po telefonu pred kakim mesecom izjavil, da se tega telefona (in njemu podobnih, ki niso hitro razstavljivi, ker so pač v enem kosu) pri nas v Ljubljani ne popravlja, pač pa gre na servis v tujino (po pogovoru s HTC United Kingdom smo zvedl, da gre ta aparat na servis na Poljsko).
Od kod torej ocena stroška popravila, ker na Poljsko ta telefon v teh 5 dneh ni prišel, pri nas ga tud niso odprli, torej.. kako vejo kaj sploh je z njim...? A se gremo že ocene na "blef"...?


Res me zanima, kaj mu vi svetujete za tak primer. Sam se namerava obrniti na tržni inšpektorat, ampak ni čist zihr kako postopat.


Lp,

Črv

imagodei ::

Predvsem se mi zdi pomembno omeniti, da je - če že uporabljaš tujke - fino, da jih uporabljaš pravilno.
- Hoc est qui sumus -

s51as ::

Zanimivo res. Ponavadi pri polnjenju z neoriginalnim polnilcem, kakega kitajskega izvora, pregori varovalka v telefonu, kar ni tak strošek.
Tako sem jaz enkrat pokvaril lumio ker sem jo polnil s kitajskim polnilcem za asusovo tablico, ki je delovala na nekaj višji napetosti. Zanimivo je da sem z originalnim polnilcem od tablice lahko polnil telefon in ni bilo nič narobe.
No v glavnem na servisu so varovalko zamenjali brezplačno.
It's just me myself and I

cucolino ::

@imagodei, smem vprašati, na kaj specifično misliš?

@s51as
Stvar je ravno v tem, da je polnilec bil originalen. Zmotil jih je neoriginalen kabel...? Men ni jasno. Jaz z LGjem teh problemov nisem nikoli imel, pa je šel na servis večkrat, vsakič z drugim kablom...

mat11 ::

Mogoče brcam v temo. Glede na to da, ima slušalka precej manjšo baterijo(moč) kot telefon, je lahko prišlo do kakšnega neskladja oziroma pregrevanja pri polnenju z precej šibkejšim polnilcem.
mat

Zheegec ::

cucolino je izjavil:

@imagodei, smem vprašati, na kaj specifično misliš?

@s51as
Stvar je ravno v tem, da je polnilec bil originalen. Zmotil jih je neoriginalen kabel...? Men ni jasno. Jaz z LGjem teh problemov nisem nikoli imel, pa je šel na servis večkrat, vsakič z drugim kablom...

Neoriginalen kabel res ne sme biti problem. Seveda, če je brez napake (zamaknjeni ali postrani pini itd). Če je brez napake morajo garancijo priznati, ne glede na to, ali je originalen ali ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

SaXsIm ::

Ja očitno je prišlo do okvare kabla, a ne. Slab kabel je šel v stik, pri tem pa je še skuril polnilno vezje na telefonu in lahko da tudi osnovno ploščo. Ker je uporabljal neoriginalen kabel, ki je bil najbrž tanjši kot originalen, tudi varovalka v polnilcu ni delovala pravilno. Varovalka bi morala biti najšibkejši člen v vezavi, pa ni bila, ker je bil uporabljen kabel z manjšim presekom kot originalni - zato je namesto varovalke pregorel kabel, pri čimer je požar uničil še telefon. Ne moreš pričakovati, da ti bojo to popravili v garanciji. Če morda ne bi dal neoriginalnega kabla zraven, bi morda še šlo. Tako da je krivda v vsakem primeru na strani uporabnika.
SaXsIm

Mr.B ::

A ni nekje v garanciji napisano na temo neoriginalnih zadev...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Lonsarg ::

Ni tle fora, da ti kar garancija gre, če uporabiš neoriginal kabel.

Se ti pa jasno garancija ne upošteva, če je kabel kriv za ta dogodek. Zdaj če ne bi poslal kabla zraven, pa bi trdil da si uporabil HTC kabel, potem bi ti MORDA celo upoštevali v stilu garancije na HTC kabel, tako pa jim je kolega položil v roke možen vzrok nesreče, ki ni od HTCja, ne vem kaj je/sta pročakovalaa!?! Načeloma lahko HTC tožiš, ter naročiš izvedenca, da pogleda, če je kabel vzrok za nesrečo, sam kaj ko zelo verjetno je dejansko kabel kriv...

V končni fazi je kriv sicer proizvajalec bluetooth slušalk, ker morajo vsi microUSB kabli po specifikaciji teh nekaj Amperov preživeti. Oziroma končni vzrok najbrž sploh ni kabel(to je res ZELO redko pri teh malih amperih), pač pa mUSB priključek na koncu kabla, ki je bil kaj zamaknjem/zlomljen/... bodisi med uporabo, bodisi ker je defekten prišel iz tovarne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

cucolino ::

Zdravo. Tukaj "kolega", kateri ima ta problem. Bom najprej odgovoril vsakemu posebej, potem pa še skupno na koncu nekaj podatkov o samem polnjenju telefona, polnilnih tokovih ipd...

mat11 je izjavil:

Mogoče brcam v temo. Glede na to da, ima slušalka precej manjšo baterijo(moč) kot telefon, je lahko prišlo do kakšnega neskladja oziroma pregrevanja pri polnenju z precej šibkejšim polnilcem.


Mislim da je to dokaj "brca v temo", ja. (brez zamere, ne mislim nic slabega ;) ). Glede na to, da je sicer slušalka platronicsova, in delajo stvari v skladju s standardom (valda), je bil priložen kabel po polnih specifikacijah USB standardov, torej pravilno debel, dovoljšnje moči, itd. Polnilcev pa slušalke načeloma sploh nimajo priloženih. Poleg tega pa, si najbrž spregledal v postu - Polnilec je bil uporabljen original od HTCja, le kabel je bil drugi!
Več o moči in toku polnjenja pa preberi spodaj, ko bom razložil kako je s tem pri telefonih!

Zheegec je izjavil:


Neoriginalen kabel res ne sme biti problem. Seveda, če je brez napake (zamaknjeni ali postrani pini itd). Če je brez napake morajo garancijo priznati, ne glede na to, ali je originalen ali ne.


Tudi sam sem istega mnenja. Pri kablu gre za svetovno postavljen standard USB ( microUSB B -> USB-A ). Celo pri polnilcu nebi smeli komplicirati, ker uporabljajo spet svetovni standard USB-A socket tip, ki deluje na 5V in je rated 1A. V kolikor uporabljaš enako ratean polnilec, jih to ne sme brigat, sicer bi morali implementirati drugačne konektorje, ne microUSB-B tipa. To je povsem jasno.
Poleg tega, se tudi ti malenkost zmotiš - zamaknjeni ali postrani pini - v takem primeru kabel prenega delovati, ali pa vrže polnilec v protekt, in slednji prenega oddajati napetost in prekine tokokrog, navadno do naslednjega "zagona".
Vsekakor se:
a) telefon ne skuri
b) kabel/telefonski konektor ne obarvata črno
c) Polnilec ne skuri! Svojih 5V v stik switcherji preživijo. To je dejstvo, ne ugibanje.


SaXsIm je izjavil:

Ja očitno je prišlo do okvare kabla, a ne. Slab kabel je šel v stik, pri tem pa je še skuril polnilno vezje na telefonu in lahko da tudi osnovno ploščo. Ker je uporabljal neoriginalen kabel, ki je bil najbrž tanjši kot originalen, tudi varovalka v polnilcu ni delovala pravilno. Varovalka bi morala biti najšibkejši člen v vezavi, pa ni bila, ker je bil uporabljen kabel z manjšim presekom kot originalni - zato je namesto varovalke pregorel kabel, pri čimer je požar uničil še telefon. Ne moreš pričakovati, da ti bojo to popravili v garanciji. Če morda ne bi dal neoriginalnega kabla zraven, bi morda še šlo. Tako da je krivda v vsakem primeru na strani uporabnika.



Tudi ti se motiš. Kot prvo, začenjaš z lepim ugibanjem, najbrž točno takim, kot ga je začel serviser, in zadevo na hitro zaključil. Če je kaj elektornika v tebi, potem veš, da stvari niso tako enostavne.
Četudi gre slab kabel v stik, ne skuri polnilnega vezja na telefonu. Še manj osnovno ploščo. Vedeti je treba, da je sam dizajn pri usb konektorjih po standardu tak, da ima na data-pinih diode za zbijanje napetosti dol, v primeru da nanje pride previsoka (aka polnilna, in ne podatkovna napetost). Torej bi v primeru, da se pri slabem kablu napetost 5ih voltov pojavi na podatkovnih pinih, diode pritisnile polnilec dol, in napetost bi pošla (aka polnilec je praktično v stiku). Obrnjen tokokrog je prav tako zaščiten, poleg dejstva, da sta napajalna pina na microUSB-ju zunanja dva!, torej je nemogoče da bi se jih obrnilo.
Naslednja stvar - o kakšni varovalki v polnilcu ti govoriš? Sumim, da ne poznaš ravno switcherskih USB polnilcev... Kot sem že omenil v prejšnjem citatu, imajo polnilci zaščito pred kratkostičjem, in enostavno prenehajo delovati začasno. Ne skuriš jih, ne poškoduješ jih, ne nič. To je spet dejstvo, ne ugibanje...
Naslednje, ne vem o kakšnem požaru ti govoriš... ni blo nobenega požara.
Kar se tanjših kablov tiče - preberi si prosim spodaj, ko bom za vse opisal stvar o tanjših kablih in o dejstvu, da to ni in ne more bit problem!


Mr.B je izjavil:

A ni nekje v garanciji napisano na temo neoriginalnih zadev...

Kakor sem sam pregledal garancijske pogoje, nisem tega nikjer zasledil. Piše da se dodatna oprema, ki ni bila certificirana s strani HTCja ne sme uporabljati, ampak v tem primeru govorimo o dodatni opremi polnilcu - ki je bil originalen. Kabel je potrošni material, ki poleg vsega ustreza standardom, zato so vsi kabli v enakem standardu smatrani kot dovoljeni.
Sicer ti lahko proizvajalec hišnega računalnika ali TV-ja zavrne garancijo (zaradi makar banalnosti, npr crknjenega DVD-pogona ali Ir senzorja za dalinca) simply ker si ga priklopil na omrežje z neoriginalnim EURO napajalnim kablom. A bi se ti strinjal s tako zavrnitvijo garancije??


Lonsarg je izjavil:

Ni tle fora, da ti kar garancija gre, če uporabiš neoriginal kabel.

Se ti pa jasno garancija ne upošteva, če je kabel kriv za ta dogodek. Zdaj če ne bi poslal kabla zraven, pa bi trdil da si uporabil HTC kabel, potem bi ti MORDA celo upoštevali v stilu garancije na HTC kabel, tako pa jim je kolega položil v roke možen vzrok nesreče, ki ni od HTCja, ne vem kaj je/sta pročakovalaa!?! Načeloma lahko HTC tožiš, ter naročiš izvedenca, da pogleda, če je kabel vzrok za nesrečo, sam kaj ko zelo verjetno je dejansko kabel kriv...

V končni fazi je kriv sicer proizvajalec bluetooth slušalk, ker morajo vsi microUSB kabli po specifikaciji teh nekaj Amperov preživeti. Oziroma končni vzrok najbrž sploh ni kabel(to je res ZELO redko pri teh malih amperih), pač pa mUSB priključek na koncu kabla, ki je bil kaj zamaknjem/zlomljen/... bodisi med uporabo, bodisi ker je defekten prišel iz tovarne.


Exactly! Ne more kar garancija it, ker se njim tko zdi, in ker je eno servisno popravilo zavrnjeno oziroma smatrano kot da ne spada h garanciji.
Ampak zdej bom nekaj vprašal: Kako dokazati, da je bil kabel kriv za dogodek?
Dal sem jim kabel zraven, zato da bo jasno videt, kaj se je zgodilo, ker je kabel pač črn. Konektor na microUSB strani je zapečen - kot omenjeno, se je kabel dobesedno zapekel na telefon.
Mislim, da je vsem pri zdravi pameti jasno, koliko toka in napetost je potrebno za kaj takega, in da je nemogoče, da bi polnilec, ki deluje na 5V@1A max pozročil takšno škodo, pa četudi bi uporabljal nevemkakšen homemade kabel.
Dejstvo je, da polnilec več ne deluje, in da kr fajn smrdi, tako da je dokaj smotrno sklepati, da je crknil in prebil, kar je poškodovalo telefon.



Zdaj pa da odgovorim še vsem v zvezi s polnjenjem, prešvoh/pretankem kablu, premalem toku ipd.

Kot prvo: v primeru, da je kabel pretanek ali prešvoh, pomeni da skozenj ne bo pognalo dovolj toka, torej se bo kabel začel greti. Skuril je nekako izven upoštevanega scenarija, ker ni noben kabel tako močno tanek, da ne preživi štartnih miliamperov testa preden se telefon dejansko začne gret.

Kot drugo: Nevem če je že kdo kdaj opazil, ampak vsi telefoni imajo vgrajen self-check na začetku polnjenja, kjer preverijo koliko toka dobijo not. To je vidno, ko telefon javi opozorilo, da se polni pri manjšem toku, ker ga polnilec ali kabel nista sposobna zagotoviti dovolj, ter da bo zato polnjenje trajalo dlje časa. ČE kdo ne verjame - marš po polnilec, en daljši usb podaljšek (ne metrski debel, kakega 5 metrca dobte), ter dajte ga vmes na polnilec - telefon vas bo lepo opozoril. Vsekakor ne bo crknil, se skuril, ipd...

Kot tretje: A je kdo sploh prebral, da sem telefon na tem kablu polnil že dlje kot pol leta..? Pa tudi, da se je telefon zvečer še lepo polnil, vse dokler nisem zaspal zagotovo...? Se vam kljub temu zdi možno, da bi bil vzrok res kabel? Inda teh 5V naredi črn konektor in zatopi plastiko okrog kontaktov..? In hkrati skuri polnilec...?


No, cilj mojega posta zdaj tu je opozorilo na vse bodoče HTC lastnike, ki bodo šli na servis - PAZITE se jih, in nikakor ne obupajte takoj, če vam ga zavrnejo na hitro. Pri meni so v prekršku na več koncih; Od tega, da so podali oceno škode brez da je telefon sploh šel v pregled, do tega da so mi garancijo izničili...

shadeX ::

ČE kdo ne verjame - marš po polnilec, en daljši usb podaljšek (ne metrski debel, kakega 5 metrca dobte), ter dajte ga vmes na polnilec - telefon vas bo lepo opozoril. Vsekakor ne bo crknil, se skuril, ipd...


To je res. Sem enkrat polnil telefon na powerbank na sončne celice. In je res telefon opozoril da bo trajalo polnjenje dalj časa. In je trajalo VELIKO dlje časa. :)

Dr_M ::

Ubistvu je servis naredil naredil edino logicno stvar (sicer ne nujno pravilno), ki jo je lahko v tem primeru.
Drugace pa glede kablov, ravno te dni sem nesel v smeti ene 10 kitajskih microusb kablov iz dx in ebaya. Pri vecini se zjebe konektor, eni spustijo skozi toliko toka, da komaj vzdrzuje baterijo, ko je telefon v sleep, tretji se zacnejo mocno segrevat na konektorju. Ravno slednje je razlog za meltdown.
Kitajci se pa itak pozvizgajo na standarde.

Drugace si si pa sam pljunil v skledo, ker si dal kabel zraven in so se lepo izgovorili na to.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

cucolino ::

shadeX je izjavil:

To je res. Sem enkrat polnil telefon na powerbank na sončne celice. In je res telefon opozoril da bo trajalo polnjenje dalj časa. In je trajalo VELIKO dlje časa. :)


Tocno to...

Dr_M je izjavil:

Ubistvu je servis naredil naredil edino logicno stvar (sicer ne nujno pravilno), ki jo je lahko v tem primeru.
Drugace pa glede kablov, ravno te dni sem nesel v smeti ene 10 kitajskih microusb kablov iz dx in ebaya. Pri vecini se zjebe konektor, eni spustijo skozi toliko toka, da komaj vzdrzuje baterijo, ko je telefon v sleep, tretji se zacnejo mocno segrevat na konektorju. Ravno slednje je razlog za meltdown.
Kitajci se pa itak pozvizgajo na standarde.

Drugace si si pa sam pljunil v skledo, ker si dal kabel zraven in so se lepo izgovorili na to.


Zakaj se ti pa zdi logična stvar? To me pa res zanima...

Sicer nisem še mel v rokah kablov, katerega konektor bi se segreval, je pa res, da praktično še nisem mel v roki usb kabla iz ebaya/dxa.
Vem da sm enga v InterSparu kupil (pa ne najbolj cheapshit), pa je bil ubistvu res debel, bolj kot originaln HTCjev, pa mi je na telefonu lucka samo utripala vsake par sekund. Sm ga kar lepo nazaj nesu, in šel v BigBang po drugega, ki je delal ok.
Ampak sicer kar se telefona tiče, ravno zarad tega ker vem da rabi svoj tok da se v miru polni, vedno uporabljam kable ki so ok. Sony pri smartwatchu priloži kabel ki je dolg pičlih 12cm! Ura rabi okrog 140mA ko se polni, pa je kljub temu priložen kabel močen - ravno zarad tega, ker je označen kot Sony, in bi z njim lahko telefon polnil, in če bi bil res kabel lahko kriv za kaj takega kot se je meni zgodilo, bi pri Sonyju sami sebi pljuvali v skledo... recimo...

Nevem. Preveril sem pri HTC Europe, in moj telefon nikol ni vidu Poljskega servisa, ki je v Evropi tudi edini, ki sploh servisira in odpira ta model telefona. (Logično, v 8 dneh ga niso mogli do Poljske in nazaj spravit..). Poleg tega mi je sam serviser v Lj povedal, da ga oni ne odpirajo. Od kod torej ocena škode, recimo...?
Original kabel gor ali dol, v vsakem primeru so dolžni stvar pregledat in podat ugotovitev, da se po pregledu aparata in polnilca smatra kot krivec kabel. Na lepo oke pa to ne gre, mi je prav žal... Zato je tud zdej že v igri stvar principov...

St235 ::

Servis je ocenil, da je do okvare prišlo zato, ker si uporabljal neustrezen kabel. Sedaj imaš vso pravico, da v sodnem postopku dokazuješ, da za okvaro ni bil kriv kabel in da je vse skupaj zgolj naključje.

cucolino ::

St235 je izjavil:

Servis je ocenil, da je do okvare prišlo zato, ker si uporabljal neustrezen kabel. Sedaj imaš vso pravico, da v sodnem postopku dokazuješ, da za okvaro ni bil kriv kabel in da je vse skupaj zgolj naključje.


To tudi planiram. Za tako vrednost bom gotovo pristopil do izvedenca, da poda strokovno mnenje...

St235 ::

Poročaj kako bo šlo. Glede na vse težave, ki jih imajo ljudje z garancijami pri telefonih bo zanimivo videt do kje bo šla zgodba.

cucolino ::

St235 je izjavil:

Poročaj kako bo šlo. Glede na vse težave, ki jih imajo ljudje z garancijami pri telefonih bo zanimivo videt do kje bo šla zgodba.


Glede na to da se je vključil tudi HTC Uk/Europe center, zna bit res zanimivo, ja... :)

shadeX ::

HTC One m7 je seveda odličen telefon ampak na žalost danes ni več vreden več kot 200€.

Seveda te podpiram do konca, ampak a misliš da se ti splača tožarit za 200€ ?

tomaz- ::

No, res bi bilo fino, da poročaš.. Ker praktično vsi forumaši dosedaj v vseh temah o okvarah, kjer so obljubljali izvedence in tožbe, so sčasoma drastično potihnili.. Tebi vsekakor želim, da uspeš in da se res tudi KAJ NOVEGA NAPIŠE, ne da tudi tole "zamre"...

cucolino ::

Čene drugega bom na skrajnem koncu zahteval menjavo kamere, ki je bila pri tem modelu do novembra 2013 priznana serijska napaka. Mam slike na PCju, kjer je razvidno da gre za vijolcast flek, tako da to itak morjo naredit. Pa četudi na mrtvemu telefonu. Do Poljske v glavnem pridem tako ali drugače... ;)

shadeX ::

tomaz- je izjavil:

No, res bi bilo fino, da poročaš.. Ker praktično vsi forumaši dosedaj v vseh temah o okvarah, kjer so obljubljali izvedence in tožbe, so sčasoma drastično potihnili.. Tebi vsekakor želim, da uspeš in da se res tudi KAJ NOVEGA NAPIŠE, ne da tudi tole "zamre"...


Tudi jaz si želim da tole nebi zamrlo. Ampak realnost je pač drugačna. Na koncu vsi potegnejo črto in vidijo da se pač ne izplača. Pa tudi če bi dobil na koncu tožbo, a bi se splačalo tožarit 2 leti za tole?

Žalostno je da servisi to vedo in zato so kolega od OP-ja tako zjebali. In ni edini.. nažalost. Mu pa resnično privoščim da bi te ku*ce kdo udaril nazaj in zadevo speljal do konca.

Furbo ::

Kako naj servis popravi nek noriginalen kabel in škodo, ki je nastala zaradi njega? Za moje pojme, ima servis povsem prav.

Lahko pa poiskusi reklamirati kabel pri njegovem proizvajalcu in zahteva povračilo škode, ki mu jo je povzročil.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

cucolino ::

Furbo je izjavil:

Kako naj servis popravi nek noriginalen kabel in škodo, ki je nastala zaradi njega? Za moje pojme, ima servis povsem prav.

Lahko pa poiskusi reklamirati kabel pri njegovem proizvajalcu in zahteva povračilo škode, ki mu jo je povzročil.



Najprej boš moral ti (beri: servis) dokazati da je ta škoda nastala zaradi kabla... jaz reklamiram telefon in polnilec, ne kabla. ko bo dokazano da ne en ne drug (predvsem polnilec..) nista kriva za nastalo škodo, pač pa kabel, takrat se kurz spremeni...

Zanimivo mi je, da kljub vsem podanim informacijam še vedno pada fokus na kabel ter dejstvo da imajo gotovo prav, zato ker pač ni bil originalen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cucolino ()

St235 ::

Nihče ne trdi, da imajo zagotovo prav. Gre se zato, da je njihova domneva utemeljena. Zdaj je pač na tebi da v sodnem postopku to ovržeš.

kornhole ::

Sem dal že kar nekaj telefonov in kablov skozi, najbližje taki situaciji sem bil, ko mi je avto spustil preveč V v vtikač in mi je skurilo priključek (vezje) na telefonu. Polnilo je še, le PC ni zaznal fona.

Jaz bi prej rekel da je bil problem v polnilcu in te je kabel 'rešil'.

Sicer pa je za ta fon USB del zelo poceni iz Čajne.

cucolino ::

kornhole je izjavil:

Sem dal že kar nekaj telefonov in kablov skozi, najbližje taki situaciji sem bil, ko mi je avto spustil preveč V v vtikač in mi je skurilo priključek (vezje) na telefonu. Polnilo je še, le PC ni zaznal fona.

Jaz bi prej rekel da je bil problem v polnilcu in te je kabel 'rešil'.

Sicer pa je za ta fon USB del zelo poceni iz Čajne.



Končno še nekdo, ki je podobnega mnenja kot jaz. Tudi jaz sumim na polnilec. Med drugim zato, ker smo že meli podoben primer pri Tattoo modelu pred nekaj leti. Sicer ga ni očrnilo, je pa ravno tako telefon crknil, polnilec smrdel, in so v pičlem tednu poslali nov telefon v škatli dol...


Lahko da je poceni, problem je samo, ker po videih na netu sodeč, ta telefon ni ravno prijazen za ga odpirat, predvsem če ga hočem spet nazaj zapret. Drugo je to da, glede na to da je zatopilo konektor, malce dvomim da je samo USB del šel. Če je polnilec spustil skozi omrežno napetost, pol je plata skoraj gotovo pečena...

m0LN4r ::

Mene iz tehničnega vidika zanima, kako pa se je polnilec pokvaril?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

cucolino ::

m0LN4r je izjavil:

Mene iz tehničnega vidika zanima, kako pa se je polnilec pokvaril?


Mene predvsem kako takšna / kakršnakoli okvara naprej do naprave/telefona pride...

Na tvoje vprašanje pa žal nimam odgovora... Sem pa že slišal za več primerov. Enemu bil priča...

kornhole ::

Jaz sem ravno M7 odprl s tem:


+ še nekaj izvijačev/snemljivcev, ko sem menjal ohišje.

Če se boš špilal z odvetniki, potem telefona ne tikaj. Drugače pa kupi ohišje, usb in klešče in boš za razliko od drugih tukajšnih strokovnjakov imel celo kaj praktičnega znanja, ne le težkih besed.

cucolino ::

Zanimiva zadevca. nikol prej še videl...

No, zaenkrat ga definitivno ne bom tikal... Ampak dobro je vedeti. Hvala!

kornhole je izjavil:

Jaz sem ravno M7 odprl s tem:

+ še nekaj izvijačev/snemljivcev, ko sem menjal ohišje.

Če se boš špilal z odvetniki, potem telefona ne tikaj. Drugače pa kupi ohišje, usb in klešče in boš za razliko od drugih tukajšnih strokovnjakov imel celo kaj praktičnega znanja, ne le težkih besed.

stb ::

V EU ne bi smeli garancije pogojevati z uporabo originalnega kabla. Pika.
V EU imamo za telefone predpisan micro USB priključek ravno zato, da jih lahko menjamo.

Naj za začetek nadomestnemu kablu dokažejo tehnično neskladnost z micro USB standardom. Tako temeljito, da bodo morali vse take vzeti iz prodaje znotraj EU. Dokler kabel lahko legalno kupiš v EU z nazivom "micro USB" mora z njim delovati vsak telefon kupljen znotraj EU.

kornhole ::

Na Aliexpressu bi te stalo kakšnih 30$ z orodjem, usb in ohišjem.

http://www.aliexpress.com/item/Best-Pri...

St235 ::

V EU ne bi smeli garancije pogojevati z uporabo originalnega kabla. Pika.

saj jo ne, ampak trdijo, da je neoriginalen kabel povzročil okvaro.

V EU imamo za telefone predpisan micro USB priključek ravno zato, da jih lahko menjamo.

kar ne pomeni, da kabel ali polnilec ne more poškodovat telefona.

Dokler kabel lahko legalno kupiš v EU z nazivom "micro USB" mora z njim delovati vsak telefon kupljen znotraj EU.

a kdo trdi drugače?

cucolino ::

stb je izjavil:

V EU ne bi smeli garancije pogojevati z uporabo originalnega kabla. Pika.
V EU imamo za telefone predpisan micro USB priključek ravno zato, da jih lahko menjamo.

Naj za začetek nadomestnemu kablu dokažejo tehnično neskladnost z micro USB standardom. Tako temeljito, da bodo morali vse take vzeti iz prodaje znotraj EU. Dokler kabel lahko legalno kupiš v EU z nazivom "micro USB" mora z njim delovati vsak telefon kupljen znotraj EU.



AMEN.

Točno to je moje stališče in izhodiščna točka za nestrinjanje z zavrnitvijo garancije.
Če gre za nek standard, ki je bil certificiran kot veljaven standard, potem je to standard, in ne pol-standard.


Eno je Apple z lastnimi priključki in kitajskimi kopijami, ki jih pravzaprav lahko še vedno legalno kupiš v trgovini, ampak če se ne motim, gre za applov patentiran priključek, zato bi si to lahko drznili zavrniti. (Se motim?)

Pri MicroUSBju gre za standard in patent, ki si ga ne lasti HTC, pač pa zgolj uporablja. S tega vidika je praktično skregano z logiko, da na obstoječ standard, ki ni v tvoji lasti, dodajaš dodatne pogoje in jih žigosaš z lastno znamko...

kornhole ::

A ni da morajo dokazati da je neoriginalen del krvi za okvaro? Imam nekaj izkušenj z zavrnitvijo garancije zaradi neoriginalnega OSa.

Directive 1999/44/CE

cucolino ::

St235 je izjavil:

V EU ne bi smeli garancije pogojevati z uporabo originalnega kabla. Pika.

saj jo ne, ampak trdijo, da je neoriginalen kabel povzročil okvaro.

V EU imamo za telefone predpisan micro USB priključek ravno zato, da jih lahko menjamo.

kar ne pomeni, da kabel ali polnilec ne more poškodovat telefona.

Dokler kabel lahko legalno kupiš v EU z nazivom "micro USB" mora z njim delovati vsak telefon kupljen znotraj EU.

a kdo trdi drugače?



Motiš se. Nikjer ni zapisano, da je neoriginalen kabel povzročil okvaro. Piše zgolj naslednje: Citiram

"Stranka je uporabljena neoriginalno dodatno opremo za polnjenje telefona, neoriginalen USB kabel.
Garancija ne velja več. Stroški popravila 516€."

To je edini opis na servisnem nalogu. So pa po telefonskem pogovoru podali ravno izjavo, da veljavnost garancije pogojujejo z uporabo originalnega kabla. Kar je tudi praktično razvidno iz zgornje izjave na servisnem nalogu.

Prav tako je enako možno da original polnilec ali kabel povzroči škodo, kot neoriginal. (izvzeti poceni ponaredki in nestandardni izdelki. Ni logično, da bi kabel in polnilec znamke Samsung lahko škodil HTCju.. ali pač? )


Da. Servis trdi drugače. Izjavili so, da neoriginalni kabli ne zagotavljajo enakega in nemotenega delovanja, ne glede na vrsto kabla, ustreznost standardu ter namen uporabe.
S tem se absolutno ne morem strinjat!

kornhole je izjavil:

A ni da morajo dokazati da je neoriginalen del krvi za okvaro? Imam nekaj izkušenj z zavrnitvijo garancije zaradi neoriginalnega OSa.

Directive 1999/44/CE


Kakor jaz vem, je točno tako, ja. Morajo dokazat, šele nato lahko zavrnejo servis. V nobenem primeru pa ne morejo izničiti garancije. Lahko kvečjemu zavrnejo vsako garancijsko popravilo v prihodnje.


Ps: hvala za link zgoraj. Misim, da bom kar naročil, bo gotovo še kje prav prišlo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cucolino ()

St235 ::

Dokazuje se stvari samo v sodnem postopku. Dokler tega ni jim kaj dosti ni treba dokazovat.

To je edini opis na servisnem nalogu. So pa po telefonskem pogovoru podali ravno izjavo, da veljavnost garancije pogojujejo z uporabo originalnega kabla. Kar je tudi praktično razvidno iz zgornje izjave na servisnem nalogu.

V tem primeru je toliko lažje vodit morebitni sodni postopek. Če so tako glupi, da se bodo pustil speljat na debato originalnih delov boš imel precej lažje delo kot če bo spor okrog izvora napake.

cucolino ::

St235 je izjavil:

Dokazuje se stvari samo v sodnem postopku. Dokler tega ni jim kaj dosti ni treba dokazovat.

To je edini opis na servisnem nalogu. So pa po telefonskem pogovoru podali ravno izjavo, da veljavnost garancije pogojujejo z uporabo originalnega kabla. Kar je tudi praktično razvidno iz zgornje izjave na servisnem nalogu.

V tem primeru je toliko lažje vodit morebitni sodni postopek. Če so tako glupi, da se bodo pustil speljat na debato originalnih delov boš imel precej lažje delo kot če bo spor okrog izvora napake.


No, pa smo spet pri izvoru razloga za nestrinjanje; Niso podali ocene izvora napake, niti mnenja kaj je napaka povzročila, ne nič. Ob predloženem kablu, ki ni originalen, so gladkomalo primer zaključili in podali "od oka" oceno škode oziroma popravila, in s tem po njihovo zaključili postopek...

Olórin ::

Ali je dejansko možno, da se telefon skuri zaradi drugega micro usb kabla, četudi je polnilec originalen?

Sumim da se je OPu poškodoval priklop na telefonu zaradi česar se je kabel zamaknil in je naredilo kratek stik. No..v tem primeru mu tudi ne bi priznali garancije, tudi če bi šlo za originalen kabel.

Ampak tega oni niso rekli. Rekli so da je kriv kabel, kar pa je brez dokazov zelo za lase privlečeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

cucolino ::

No, en update:

Prejel sem odgovor s strani servisa, katerega sem kontaktiral z prošnjo o pojasnilu njihove opombe postopoma v treh delih (uporaba neoriginalnega kabla, prenehanje garancije ter strošek popravila).

Prejel sem naslednje odgovore:

V garancijskem listu je zapisano, da garancija aparata preneha veljati, če se ne uporablja originalna dodatna oprema.
V priponki prilagamo izpisek 2 in 3 strani.
Kot je že serviser napisal, stranka je uporabljala neoriginalno dodatno opremo (v temu primeru USB kabel) - s tem se izniči garancija kar pomeni, da proizvajalec več ne krije garancijskega popravila aparata.

Strošek popravila aparata (516€) zajema zamenjavo vašega aparata za drugo brezhibno delujočo enoto (drug aparat).



No, sedaj bom čakal še odgovor s strani HTC Europe... Pol pa dalje.

Ps: sem se ravnokar spomnil... moram se zadržati da ne povem, da sem uporabljal Platronicsovo Bluetooth slušalko, ker ni originalna dodatna oprema!!!

nejcek74 ::

sicer zanimiva tema, me pa vseskozi daje, kaj naj bi bila ta banalnost, ki je v naslovu?

banálnost -i ž (a?) pusta vsakdanjost, obrabljenost, plehkost: kritik očita pesniku banalnost in trivialnost; dolgočasna banalnost pogovora; do banalnosti vsakdanja zgodba; vzvišen nad banalnostjo življenja / prevajalec je zabrisal marsikatero banalnost izvirnika

cucolino ::

nejcek74 je izjavil:

sicer zanimiva tema, me pa vseskozi daje, kaj naj bi bila ta banalnost, ki je v naslovu?

banálnost -i ž (a?) pusta vsakdanjost, obrabljenost, plehkost: kritik očita pesniku banalnost in trivialnost; dolgočasna banalnost pogovora; do banalnosti vsakdanja zgodba; vzvišen nad banalnostjo življenja / prevajalec je zabrisal marsikatero banalnost izvirnika


Pomojem je kolega to mislu v stilu "to je že res smešno...", v ne-dobesednem pomenu. Ni glih taprav izbor besede, res je.. ;)

AnotherMe ::

cucolino je izjavil:

Čene drugega bom na skrajnem koncu zahteval menjavo kamere, ki je bila pri tem modelu do novembra 2013 priznana serijska napaka. Mam slike na PCju, kjer je razvidno da gre za vijolcast flek, tako da to itak morjo naredit. Pa četudi na mrtvemu telefonu. Do Poljske v glavnem pridem tako ali drugače... ;)

Lahko prosim kaj več napišeš v zvezi z to napako? Predvsem bi bil dobrodošel kak link kjer je uradno navedeno, da je to priznana serijska napaka.

Zgodovina sprememb…

Mavrik ::

AnotherMe je izjavil:


Lahko prosim kaj več napišeš v zvezi z to napako? Predvsem bi bil dobrodošel kak link kjer je uradno navedeno, da je to priznana serijska napaka.


Ne vem če sicer obstaja link - M7ke so imele problem kjer so fotografije bile vijolične - bilo je zelo očitno na posnetkih v slabi svetlobi. Meni je uradni servis telefon s to napako menjal brez težav.
The truth is rarely pure and never simple.

cucolino ::

AnotherMe je izjavil:

cucolino je izjavil:

Čene drugega bom na skrajnem koncu zahteval menjavo kamere, ki je bila pri tem modelu do novembra 2013 priznana serijska napaka. Mam slike na PCju, kjer je razvidno da gre za vijolcast flek, tako da to itak morjo naredit. Pa četudi na mrtvemu telefonu. Do Poljske v glavnem pridem tako ali drugače... ;)

Lahko prosim kaj več napišeš v zvezi z to napako? Predvsem bi bil dobrodošel kak link kjer je uradno navedeno, da je to priznana serijska napaka.


Tako kot je Mavrik napisal - v temačnih pogojih se je čez celo sliko izrisal vijolicat flek, kot nekakšen filter - ki pa ni bil popolnoma prosojen. Če pogooglas, bos sigurno nasel primer slike. To se je naceloma zgodilo, ko se je senzor prvic pregrel -> do tega pa je privedlo snemanje daljšega videoposnetka. Pri meni se je to pojavlo, ko sem bil s telefonom prvič na koncertu, in posnel 2 ali 3 komade zapored v enem šusu... Telefon je bil na zadnji strani precej topel, kamera pa je dobila flek.

Sicer linka nimam, ampak nekje sem enkrat prebral da so priznali da je bila to serijska napaka pri zgodnjih modelih, ki so imele drugačen model kamere not - slednjega so potem v proizvodnji zamenjali...
Bom poiskal če najdem ven...

AnotherMe ::

Mavrik je izjavil:

AnotherMe je izjavil:


Lahko prosim kaj več napišeš v zvezi z to napako? Predvsem bi bil dobrodošel kak link kjer je uradno navedeno, da je to priznana serijska napaka.


Ne vem če sicer obstaja link - M7ke so imele problem kjer so fotografije bile vijolične - bilo je zelo očitno na posnetkih v slabi svetlobi. Meni je uradni servis telefon s to napako menjal brez težav.


Vem kaka je napaka ;) Jo imam... Samo me je zanimalo, če je kje kaj uradnega, da mi nebi sitnarili... Zamenjali so ti prav celi telefon, ali, so samo odpravili napako?

lp

m0LN4r ::

Ti iščeš tole??
THIS LIMITED WARRANTY SHALL NOT APPLY IF THE DEFECT WAS CAUSED THROUGH ANY OF THE FOLLOWING:
c)
...by use of unauthorized spare parts, accidents, forces of nature, or other actions beyond the reasonable control of HTC...
d)
the defect was caused by the fact that the Product was used with or connected to a device not
approved or provided by HTC or used in other than its intended use and where it can be shown by HTC
that such defect is not the fault of the Product itself.

http://dl4.htc.com/Web_materials/Manual...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

cucolino ::

m0LN4r je izjavil:

Ti iščeš tole??
THIS LIMITED WARRANTY SHALL NOT APPLY IF THE DEFECT WAS CAUSED THROUGH ANY OF THE FOLLOWING:
c)
...by use of unauthorized spare parts, accidents, forces of nature, or other actions beyond the reasonable control of HTC...
d)
the defect was caused by the fact that the Product was used with or connected to a device not
approved or provided by HTC or used in other than its intended use and where it can be shown by HTC
that such defect is not the fault of the Product itself.

http://dl4.htc.com/Web_materials/Manual...



Jp. Meni so tudi najbrz tole hotli citirat, ko mi je slovensko verzijo teh dveh strani poslal na mail. ampak nikjer v tem ni napisano da garancija preneha veljati, le da za omenjeno popravilo ni upoštevana, ali pač..?
Prav tako jaz iz tega razberem da se garancija ne upošteva, če je bila napaka povzročena zaradi uporabe take dodatne opreme. Ne pa zgolj če je bila ta oprema prisotna...?

Ali to pomeni da tudi slušalk ne smem uporabljati drugih kot HTCjeve...? Se hecajo...?

Thunder wave ::

Lahko jih, vendar na lastno odgovornost. Če bodo slušalke vzrok, da pride do okvare, ti tega garancija ne krije. Tako razumem to jaz in mi je precej logično.

cucolino ::

Thunder wave je izjavil:

Lahko jih, vendar na lastno odgovornost. Če bodo slušalke vzrok, da pride do okvare, ti tega garancija ne krije. Tako razumem to jaz in mi je precej logično.


Pravo vprašanje tule je bilo: ali se v tem primeru sploh išče vzrok napake, ali lahko servis gladkomalo garancijo izniči že zaradi dejstva, da so slušalke bile prisotne...?
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

(Ne)originalen polnilec

Oddelek: Mobilne tehnologije
223634 (3039) Lonsarg
»

Počasno polnjenje (Galaxy S5)

Oddelek: Mobilne tehnologije
194493 (4147) gusto
»

Drag USB kabel upočasnjuje polnjenje

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
298489 (7678) blindb
»

Evropski parlament podprl enotne polnilce mobilnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9927428 (22509) Lonsarg
»

V EU enotni polnilci mobilnih telefonov čedalje bliže (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9236820 (27603) tonylee5566

Več podobnih tem