» »

Fax in neprimeren odziv profesorja?

Fax in neprimeren odziv profesorja?

1
2
3

m0LN4r ::

Polovica predavanj in 3/4 prof. na FERI si ne zasluži ankete na koncu leta oz. komentiranja.
Samo je pa na FERI tudi en flaw. Imajo neko generično nalogo že XX let in rešitev je 1+1=2 in potem pričakujejo nevem kake izvirnosti.

Potem pa dobiš najbolj neumno poimenovano, oblikovano in pokomentirano kodo, ki je možna na tem planetu, sam da pride skozi tist njihov sistem.
Sem tudi bil na govorilnih, kjer so mi našli plagiat od sošolca, ki sploh ni hodil na šolo pa ga sploh ne poznam.

Preverjanje seminarskih in diplomskih je pa nekaj čisto drugega. Tam bi pa jst zagnal detektor plagiatov za do 30 let za nazaj. Začenši z pedagogi in politiki.
Pa določene osebke vprašal ali so res oni napisali diplomsko na detektorju laži.

V primeru, da se ugotovi kršitev se jim lepo naj odvzame naziv in mogoče tudi služba. Pa naj grejo študirat še enkrat. Višješolski izredni post yugo diplomanti.

Vprašanje je kako je kaj s plagiati na drugih šolah...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Rias Gremory ::

Ne vidim nič spornega v odgovoru profesorja. Fb debate pa ne bom bral, ker so debate (v veliki količini) tam avtomatsko na nivoju vrtca.
Plagiatorstvo pač ni dovoljeno. Move on.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

noraguta ::

po drugi strani naj bi seminarska obsegala, raziskovalno delo, ne pa da se je sprevrgla v domačo nalogo.ampak če se profesorju ne da, se tudi vajencem ne da. inflacija intelektualcev pač prinese ustrezno nižji nivo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Invictus ::

Kodek ni nobenega oklical za govedo.

Samo nekaj dejstev je povedal koliko folka bo padlo, in absolutno ni maral zamujanja študentov na njegove ure.

Si dobil takoj pridigo pred celo učilnico.

Zame je bil eden najbolj fer profesorjev. Pravila so bila jasna. Poleg tega če si šel na govorilne, ti je prav lepo vse razložil. Sicer z malo cinizma, ampak vseeno. Če pač ne prepoznaš cinizma, pa ni on kriv ... Saj ni bil vaša mama ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

noraguta ::

kodek je bil govedo. tudi če je koga oklical za govedo se ni bilo za sekirat. tisto njegovo gonjenje preživelih a nedostopnih arhitektur, preplonkana knjiga etc... edino nastop je imel izdelan.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

m0LN4r ::

Mene preverjanje nikoli ni motilo in me tudi ne.
Problem je da se je zdaj na 2-3 šolah to začelo delat konkretno, na drugih pa je še vedno texas. Vse ali nič.

Če se gremo pucanja, se najprej naj spuca predvsem za nazaj. Da bo malo več prostih delovnih mest.

In potem začne pucat vsepovsod enako. Ne pa da so razlike med faksi od 0 - 100.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

noraguta ::

m0LN4r je izjavil:

Mene preverjanje nikoli ni motilo in me tudi ne.
Problem je da se je zdaj na 2-3 šolah to začelo delat konkretno, na drugih pa je še vedno texas. Vse ali nič.

Če se gremo pucanja, se najprej naj spuca predvsem za nazaj. Da bo malo več prostih delovnih mest.

In potem začne pucat vsepovsod enako. Ne pa da so razlike med faksi od 0 - 100.


ne, ne in še enkrat ne!
http://en.wiktionary.org/wiki/seminar
jasno zdefiniran pojem kjer se diskutira o problemu.če se pa prfoksu ne da več postavljat izivov študentu. potem naj se seminar ukine in uvede domača naloga. citiranje virov je pa vseeno osnova, kakršnega koli dela. ne pa iskanje podobnihprimerov, da bi se znižal standard.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

TheJack ::

noraguta je izjavil:

inflacija intelektualcev pač prinese ustrezno nižji nivo.


Tole je tudi zelo bistveno. Včasih so šli študirat trije, štirje iz razreda, danes trije ne gredo študirat, ostali pa. Ker je izobrazba "zastonj", je tja pač treba iti, najsibo zato, da se še malce odloži resnično življenje, najsibo po principu, "če drugi, potem tudi jaz". Ker je v predavalnicah po tristo ljudi (precej ali pa celo večina takih, ki bi se v drugačnih okoliščinah po končani SŠ raje zaposlili), nivo študija strmo pade (in pada danes še naprej). Najprej zato, ker se pri taki količini študentov profesor vsakemu študentu ne more dovolj posvetiti. Posledice so ex cathedra predavanja, izpiti po najnižjem skupnem imenovalcu. Faks postane tovarna, nebodigatreba, kar je pač treba dati čez, da lahko nato postaneš nezaposlen diplomant. Poleg tega zgledi vlečejo. Če v letniku 200 študentov hvata krivine, se bo ostalih par desetin zdelo sami sebi neumnih, če bodo hoteli resno študirati in od študija kaj odnesti. Tak sistem študija tako izpridi še tistih par procentov študentov, ki bi kje drugje sicer briljirali tako pri študiju, kot v poklicu. Zakaj bi se trudil, če lahko nekaj kopipejstam z neta?!

Posledica so stotine in stotine abcd izpitov (obkroži pravilni odgovor), ki jih je najlažje popraviti. Posledica je mentaliteta "dajmo tole zoprnijo s čim manj truda čez". Posledica so vsako leto stotine avtomatonov, ki jih na faksu niso naučili razmišljati, ampak so jim v glavo "vlili" snov, ki so jo potem študenti na izpitu papagajsko ponovili profesorju (vsaj na družboslovnih faksih je tako). In posledica so in bodo navsezadnje stotine in tisoče zaposlenih pravnikov, profesorjev, sociologov, obramboslovcev, ekonomistov...itd., ki nimajo nobenega veselja do svojega poklica, ne znajo razmišljati s svojo glavo, ampak imajo najraje, da se jim točno napišejo natančna navodila, ki jih bodo potem slepo in robotsko izvrševali.

Ker lahko študirajo vsi in to zastonj in kolikor časa hočejo, bo v naši družbi čedalje manj intelektualcev in ljudi, ki znajo tudi razmišljati, ne le izpolnjevati ukaze in "delati po pravilniku".

Ponavljam z nekega drugega topica: družbi bolj koristi dober mizar, kot slab obramboslovec (ki dela kot zavarovalniški agent).

Pa sorry za off topic.
Bonis nocet, qui malis parcit.

noraguta ::

niso problem samo študentje, profesorji povečini delujejo podobno.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

m0LN4r ::

Ja in zakaj morajo na enem faksu paziti na vsako besedno zvezo, ki jo napišejo.
Na drugem pa lahko prekopirajo celo seminarsko in dobi namest 10 -- 9, ker je malo prepisal.

Al spet na enem faksu lahko diplomiraš z plagiatom na drugem ne.

Zakaj so lahko končali šole pred do 20 let z plagiati in se zaposlil v JU, trenutni pa naj jebejo ježa ane?

@noraguta
Govorim o enakopravnem preverjanju za vse; ne o seminarju.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

imagodei ::

TheJack je izjavil:

Včasih so šli študirat trije, štirje iz razreda, danes trije ne gredo študirat, ostali pa. Ker je izobrazba "zastonj", je tja pač treba iti, najsibo zato, da se še malce odloži resnično življenje, najsibo po principu, "če drugi, potem tudi jaz". Ker je v predavalnicah po tristo ljudi (precej ali pa celo večina takih, ki bi se v drugačnih okoliščinah po končani SŠ raje zaposlili), nivo študija strmo pade (in pada danes še naprej).

Ne, ne, ne, ne... Vzroki je iskati drugje, ne v brezplačni izobrazbi. Leta 1970 je bila tudi brezplačna, pa ni bilo toliko študentov.

Vzroke gre iskat v politiki države, ki na ta način prikriva število brezposelnih. Če študira 20.000 študentov, je to 20.000 manj ljudi na borzi dela. Totalni fail je Matura, ki ni primerna za čisto nič, razen za tistih 5 minut v življenju posameznika, da se lahko primerja z ostalimi dijaki v državi. Totalni fail so tudi posledice (enotna prijava na fakse, točkovanje, bla bla bla). Pri nas uvajamo novitete z 20-30 letno zamudo; po navadi takrat, ko drugje že ugotavljajo slabosti. Potrebno bi bilo ponovno uvesti sprejemne izpite oz. pravico posamezne fakultete da študenta sprejme ali zavrne glede na lastne standarde.

Ne pa, da se na študij fizike in matematike vpisujejo tisti, ki potrebujejo status, ker pač tam ni omejitve vpisa. Oz. da prosta mesta na elektro faxu zasedajo tisti, ki so v splošnem dobro odpisali maturo, nimajo pa blage veze o elektrotehniki.
- Hoc est qui sumus -

FXMagic ::

m0LN4r je izjavil:

Ja in zakaj morajo na enem faksu paziti na vsako besedno zvezo, ki jo napišejo.
Na drugem pa lahko prekopirajo celo seminarsko in dobi namest 10 -- 9, ker je malo prepisal.

Al spet na enem faksu lahko diplomiraš z plagiatom na drugem ne.

Zakaj so lahko končali šole pred do 20 let z plagiati in se zaposlil v JU, trenutni pa naj jebejo ježa ane?

@noraguta
Govorim o enakopravnem preverjanju za vse; ne o seminarju.


Ajd dokaži kje morajo pazit na vsako besedno zvezo pa ne nabijaj nekaj brezveze.
Ce ne znajo citirat oz. so preleni da bi napisal vsaj z svojimi besedami kopirano besedilo, si taksen odziv profesorja tudi zasluzijo.

Zakaj so pred 20 leti lahko? Ker takrat se ni bilo sistema za preverjanje plagiatorstva mogoce?

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:


Zakaj so lahko končali šole pred do 20 let z plagiati in se zaposlil v JU, trenutni pa naj jebejo ježa ane?

Če so jih dobili, so ravno tako leteli ...

Oz. je moral vse še enkrat naredit, in je bil pod radarjem. Non-stop kontrola.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Invictus je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Zakaj so lahko končali šole pred do 20 let z plagiati in se zaposlil v JU, trenutni pa naj jebejo ježa ane?

Če so jih dobili, so ravno tako leteli ...

Oz. je moral vse še enkrat naredit, in je bil pod radarjem. Non-stop kontrola.

Koliko so jih preverili?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:

Invictus je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Zakaj so lahko končali šole pred do 20 let z plagiati in se zaposlil v JU, trenutni pa naj jebejo ježa ane?

Če so jih dobili, so ravno tako leteli ...

Oz. je moral vse še enkrat naredit, in je bil pod radarjem. Non-stop kontrola.

Koliko so jih preverili?

Vprašaj na faks ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ZLOky ::

LOL, glede da kakor večina si želi amerike, ki jo tudi po večini imamo, pa naj bo še v šolstvu. V ZDA bi takšnega študenta pospešeno brcnili skozi vhodna vrata fakultete, za vedno, pa še težko bi se potem naprej vpisal na kakšno drugo ugledno fakulteto.
Sem prebral tisti dve povezavi, kar študenti pišejo, s'm res LOL, bogi revež, profesor bi se mu moral opravičiti, pa še prste na nogah poljubit, potem ko niso bile oprane 2 meseca.... NOOOOOT! To me spominja na srednjo šolo, ko so bili eni tako leni, da si jim še plonka ni dalo napisat, ocena je sledila temu primerno => kolec, šut, cvek, smrekica. Najlažje je kopirat...
Prefosor, predvidevam, da ima počasi že poln spolni organ takšnih in podobnih študentov kopirantov in mu je zdaj odpeljalo verigo :)
Če bi študenti vložili ebnako energije, ki jo porabijo za razne take nemunosti, kot so nagovarjanje s profesorjem za boljšo oceno ipd., v učenje, bi imeli veliko boljše ocene.
Učit se "pejte"! :P

P.S.: Edino kar obžalujem s časa fakultete je, da se nisem začel sproti učit že v prvem letniku. Zgledalo je približno takole:
- nesprotno učenje, teden, dva li tri pred izpitom "kri scau" za bogo 7 al 8.
- sprotno učenje, od 15 min do max 45 min vsak dan (več ni bilo potrebno) ponovitev/branje obdelane snovi za tekoči dan, NIČ učenja par tednov pred izpiti, rezultat, 8ka, 9ka z lahkoto.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

svinja ::

Neprimerno je, da si kopiral nalogo, neprimerno in zelo nespoštljivo je, da si
mu napisal polpismeno skropucalo, katerega bi se sramoval še petošolec, neprimerno pa
je tudi to, da glede tega zdaj jokaš po forumih in FB.

Najbolje, da gresta z mamico na govorilne in tam še skupaj malo pojokcata.

TheJack ::

imagodei je izjavil:

TheJack je izjavil:

Včasih so šli študirat trije, štirje iz razreda, danes trije ne gredo študirat, ostali pa. Ker je izobrazba "zastonj", je tja pač treba iti, najsibo zato, da se še malce odloži resnično življenje, najsibo po principu, "če drugi, potem tudi jaz". Ker je v predavalnicah po tristo ljudi (precej ali pa celo večina takih, ki bi se v drugačnih okoliščinah po končani SŠ raje zaposlili), nivo študija strmo pade (in pada danes še naprej).

Ne, ne, ne, ne... Vzroki je iskati drugje, ne v brezplačni izobrazbi. Leta 1970 je bila tudi brezplačna, pa ni bilo toliko študentov.

Vzroke gre iskat v politiki države, ki na ta način prikriva število brezposelnih. Če študira 20.000 študentov, je to 20.000 manj ljudi na borzi dela. Totalni fail je Matura, ki ni primerna za čisto nič, razen za tistih 5 minut v življenju posameznika, da se lahko primerja z ostalimi dijaki v državi. Totalni fail so tudi posledice (enotna prijava na fakse, točkovanje, bla bla bla). Pri nas uvajamo novitete z 20-30 letno zamudo; po navadi takrat, ko drugje že ugotavljajo slabosti. Potrebno bi bilo ponovno uvesti sprejemne izpite oz. pravico posamezne fakultete da študenta sprejme ali zavrne glede na lastne standarde.

Ne pa, da se na študij fizike in matematike vpisujejo tisti, ki potrebujejo status, ker pač tam ni omejitve vpisa. Oz. da prosta mesta na elektro faxu zasedajo tisti, ki so v splošnem dobro odpisali maturo, nimajo pa blage veze o elektrotehniki.


Tudi s tem se strinjam. Glede prikrivanja števila brezposelnih na ta način sem celo pisal v enem drugem topicu.
Bonis nocet, qui malis parcit.

imagodei ::

mOLN4r> "Koliko so jih preverili? "

Ne, sej če se je včasih narobe delalo, to ni noben izgovor, da se danes ne bi smelo delat boljše. Oz. ni to izgovor, da bi tudi danes morali delat zanič.

Jaz sicer do diplome nisem prišel, se mi pa zdi tole citiranje in označevanje virov čist preveč divje. Že sploh sama zasnova diplomske naloge, kar nekaj sem jih imel v rokah: praktično na vsaki strani vidiš po najmanj 2-3 citate, originalnega besedila sploh nič. Meni se to zdi bebavo.

Ja, na koncu diplomske, pod VIRI bi bilo seveda treba navesti vse, od koder si črpal. Ampak, da ne znaš nekega odstavka ali pa idej treh avtorjev sam povzeti na eni strani v lastnem besedilu in v sestavku točno označiti v stilu "Kot navajata Janez Novak (Teorija jahanja, 1980) ter Božidar Serekeš (Biokinetika jahalca, 2005), je energija jahalca ... ... ", mi je pa čisto zgrešeno. Očitno pa se diplomske štancajo po takem načinu oz. fakultete to celo promovirajo. Grozovito.

Ampak, in the end, jaz nisem nobena avtoriteta.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Daedalus ::

Jaz sicer do diplome nisem prišel, se mi pa zdi tole citiranje in označevanje virov čist preveč divje. Že sploh sama zasnova diplomske naloge, kar nekaj sem jih imel v rokah: praktično na vsaki strani vidiš po najmanj 2-3 citate, originalnega besedila sploh nič. Meni se to zdi bebavo.


Diploma ni izvirno znanstveno delo. Je zgolj vaja iz trojice teorije, raziskava, ugotovitev. In temu primerna je tudi vsebina. Resna dela so dovoljena kasneje v procesu. Sploh če govoriš o bolonjski diplomi, ki je šesta stopnja - tam res ne pričakuješ, da se bojo ljudje šli neke znanstvene raziskave.

Očitno pa se diplomske štancajo po takem načinu oz. fakultete to celo promovirajo. Grozovito.


To je pa tudi res. Stanje je precej porazno, tudi na račun razumevanja študija kot pravice. Pol pa maš garbage in, garbage out.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

IL_DIAVOLO ::

Profesor ima prav, ocitno ga je dobro razkuril...vec kot ocitno nek pametnjakovic, ki opravicuje plagiatstvo na nek svoj nacin.

Trololololol ::

Rias Gremory je izjavil:

Ne vidim nič spornega v odgovoru profesorja. Fb debate pa ne bom bral, ker so debate (v veliki količini) tam avtomatsko na nivoju vrtca.
Plagiatorstvo pač ni dovoljeno. Move on.

Zaseben pogovor je morda delil z nekom, ki se ga ta ne tiče. Kot da bi tvoje ocene iz vseh predmetov delil z drugimi. Vprašanje zasebnosti, nato vprašanje odnosa. Z ene in druge strani.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Profesor ima prav, ocitno ga je dobro razkuril...vec kot ocitno nek pametnjakovic, ki opravicuje plagiatstvo na nek svoj nacin.

Me zanima, kdo tako rad nosi delo domov. In zasebne zadeve v službo. Take bi moral gazda odpustiti.

imagodei je izjavil:

mOLN4r> "Koliko so jih preverili? "

Ne, sej če se je včasih narobe delalo, to ni noben izgovor, da se danes ne bi smelo delat boljše. Oz. ni to izgovor, da bi tudi danes morali delat zanič.

Jaz sicer do diplome nisem prišel, se mi pa zdi tole citiranje in označevanje virov čist preveč divje. Že sploh sama zasnova diplomske naloge, kar nekaj sem jih imel v rokah: praktično na vsaki strani vidiš po najmanj 2-3 citate, originalnega besedila sploh nič. Meni se to zdi bebavo.

Meni se poraja vprašanja, zakaj bi ponovno raziskoval že raziskano. Sploh, če je bilo raziskano bolje. Ista fora kot s samodokončanjem kode. Če programiraš, kot pravite, imaš večino kode že spisane. Zakaj bi na novo odkrival toplo vodo?

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

OMG, a zdej se pa ne sme več prepisovat?

Cela drama, no!

:))

Trololololol je izjavil:

Meni se poraja vprašanja, zakaj bi ponovno raziskoval že raziskano. Sploh, če je bilo raziskano bolje. Ista fora kot s samodokončanjem kode. Če programiraš, kot pravite, imaš večino kode že spisane. Zakaj bi na novo odkrival toplo vodo?

Po svoje imaš prav. Zakaj bi zaposlil tebe, ki nič ne znaš, oziroma odkrito priznavaš, da znajo drugi bolje? Bomo raje zaposlili bolj kreativne in boljše kadre.
sudo poweroff

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: poweroff ()

videc ::

poweroff je izjavil:

OMG, a zdej se pa ne sme več prepisovat?
Seveda se lahko, samo citirat moraš, odkod si prepisal. :D

broken/link ::

Preverjanje plagiatorstva na UM - Univerza v Mariboru
4. korak: Ukrepanje v primeru plagiatorstva
- opredeljeno v Pravilniku o preverjanju in ocenjevanju znanja na UM, točka 3.10. Kršitve izpitnega reda in sankcije:

http://ssum.um.si/wp-content/uploads/20...

pač glede na to, kaj se je zgodilo, bi profesor z lahkoto vse predal samo v "nadaljno obdelavo" in bi vsi študentje dobili kaj več kot samo "prepoved opravljanja tega izpita".

mogoče način oz izražanje profesorja res ni bilo najboljše, ampak če dobiš 30 plagiatorjev od 75 učencov (vsaj tako OP pravi) ... zase vem, da mi bi krepko zavrela kri.

mi je pa bil zelo všeč način, kako so plagiatorje odkrivali pri enem izmed predmetov na FRI-ju. konec šolskega leta so poslali mail, da so s pomočjo programja odkrili XX študentov, ki so si nedovoljeno pomagali. vsak je imel možnost, da se sam javi - v tem primeru ima zagovor in v najslabšem primeru prepoved opravljanja izpita za tekoče leto. Kdor se pa ni javil, pa so ga prijavili naprej na komisijo.

bella_trix ::

S plagiatorstvom se na faxu ni za hecat. Sem na FRI-ju in zaenkrat je najhujša kazen, ki so jo dobili moji sošolci, prepoved opravljanja izpita za 1 leto in naziv goljuf v vseh prihodnjih letih. Pa še to je kar mila kazen, glede na to, da je za hujše prekrške možna tudi izključitev iz univerze.

imagodei ::

Daedalus je izjavil:

Jaz sicer do diplome nisem prišel, se mi pa zdi tole citiranje in označevanje virov čist preveč divje. Že sploh sama zasnova diplomske naloge, kar nekaj sem jih imel v rokah: praktično na vsaki strani vidiš po najmanj 2-3 citate, originalnega besedila sploh nič. Meni se to zdi bebavo.


Diploma ni izvirno znanstveno delo. Je zgolj vaja iz trojice teorije, raziskava, ugotovitev. In temu primerna je tudi vsebina. Resna dela so dovoljena kasneje v procesu. Sploh če govoriš o bolonjski diplomi, ki je šesta stopnja - tam res ne pričakuješ, da se bojo ljudje šli neke znanstvene raziskave.

Ne zastopiva se čisto. Razumem, da diploma ni mišljeno kot originalno znanstveno delo. Jaz ne zagovarjam, da bi morala biti vsebina originalna. Bi bilo pa lepo, da bi namesto dobesednih citatov študenti znali/smeli povzeti vir s svojimi besedami. Kot rečeno, nekaj diplomskih del sem imel že v rokah in vsi so se mi zdeli kot kolaž nekih citatov. Saj razumem, da je treba tudi v tem primeru dosti preštudirat, ampak... Bistveno več bi IMHO diplomant odnesel od diplomskega dela, če bi namesto kopice citatov rajši s svojimi besedami zapisal teze, trditve in ugotovitve avtorjev, ki jih uporablja za svoj vir.
- Hoc est qui sumus -

Phantomeye ::

imagodei je izjavil:

Daedalus je izjavil:

Jaz sicer do diplome nisem prišel, se mi pa zdi tole citiranje in označevanje virov čist preveč divje. Že sploh sama zasnova diplomske naloge, kar nekaj sem jih imel v rokah: praktično na vsaki strani vidiš po najmanj 2-3 citate, originalnega besedila sploh nič. Meni se to zdi bebavo.


Diploma ni izvirno znanstveno delo. Je zgolj vaja iz trojice teorije, raziskava, ugotovitev. In temu primerna je tudi vsebina. Resna dela so dovoljena kasneje v procesu. Sploh če govoriš o bolonjski diplomi, ki je šesta stopnja - tam res ne pričakuješ, da se bojo ljudje šli neke znanstvene raziskave.

Ne zastopiva se čisto. Razumem, da diploma ni mišljeno kot originalno znanstveno delo. Jaz ne zagovarjam, da bi morala biti vsebina originalna. Bi bilo pa lepo, da bi namesto dobesednih citatov študenti znali/smeli povzeti vir s svojimi besedami. Kot rečeno, nekaj diplomskih del sem imel že v rokah in vsi so se mi zdeli kot kolaž nekih citatov. Saj razumem, da je treba tudi v tem primeru dosti preštudirat, ampak... Bistveno več bi IMHO diplomant odnesel od diplomskega dela, če bi namesto kopice citatov rajši s svojimi besedami zapisal teze, trditve in ugotovitve avtorjev, ki jih uporablja za svoj vir.


Sej 'kolaž' citatov brez kakršne koli lastne refleksije je po določeni definiciji tudi plagiat (no, ja marsikaj je lahko plagiat. Tudi ponovna oddaja lastnega dela, ampak pustimo to :P)

Phantomeye ::

imagodei je izjavil:

mOLN4r> "Koliko so jih preverili? "

Ne, sej če se je včasih narobe delalo, to ni noben izgovor, da se danes ne bi smelo delat boljše. Oz. ni to izgovor, da bi tudi danes morali delat zanič.

Jaz sicer do diplome nisem prišel, se mi pa zdi tole citiranje in označevanje virov čist preveč divje. Že sploh sama zasnova diplomske naloge, kar nekaj sem jih imel v rokah: praktično na vsaki strani vidiš po najmanj 2-3 citate, originalnega besedila sploh nič. Meni se to zdi bebavo.

Ja, na koncu diplomske, pod VIRI bi bilo seveda treba navesti vse, od koder si črpal. Ampak, da ne znaš nekega odstavka ali pa idej treh avtorjev sam povzeti na eni strani v lastnem besedilu in v sestavku točno označiti v stilu "Kot navajata Janez Novak (Teorija jahanja, 1980) ter Božidar Serekeš (Biokinetika jahalca, 2005), je energija jahalca ... ... ", mi je pa čisto zgrešeno. Očitno pa se diplomske štancajo po takem načinu oz. fakultete to celo promovirajo. Grozovito.

Ampak, in the end, jaz nisem nobena avtoriteta.



Jaz osebno se direktnemu citiranju močno izogibam, ker kvari moj flow. Razen, če je kaj res pomembnega (npr. dobro izpade v avtorjevih besedah, whatever). Parafraziranje is much better!

Red_Mamba ::

prox je izjavil:

No, da podam še nekaj dodatnih info., ker včeraj nisem imel časa.

Kolikor sem jaz razbral, je ta mail dobilo 27 študentov, tako, da morajo zdaj tisti na izpit. Res je, da nas je bilo na predavanjih ponavadi največ 10 od cca 70 študentov, tako da ga razumem. Upošteval je sodelovanje na predavanjih, obisk predavanj in pa izdelek + seminarsko. Dosti študentov pa niti ni bilo na predavanjih in so najbrž mislili, da bodo kar z izdelkom + copy paste(ne vsi) seminarsko opravili izpit.

Se pa strinjam tudi z vašimi komentarji, ki grajate copy paste generacijo. Sošolcem sem tudi sam večkrat napisal, da naj ne kopirajo od drugih, ker je zelo možno, da te na FERIju dobijo. Ampak ni noben upošteval :))


koji qrac ma pa veze a si na predavalnjih al nisi?
Jst v crtem letniku nisem bil na niti enem predavanju. Ko sem prisel na izpit me je prvoks vprasal kdo sem?
Izpit sem pa vseeno naredu. Na koncu sem pa tko faks pustil delno zarad takih telet na faksu, delno pa zato ker ga nikoli ne bom rabil v zivljenju saj sem namesto v kemiji pristal v IT.
In tam me v 15 letih noben ni vprasal kako solo sem naredil in kake ocene sem imel. Hvala bogu v tujini znanje in zagretost za delo vec pomeni delodajalcem kot en usran kos papirja z ocenami.

Sj ce si inteligenten potem res ne rabis zabijat cajta na predavanjih. Izpit lahko pa vseeno naredis sj bi te naj nas solski sistem naucil o snovi sami ne pa da ocenjujejo
kako pridno v klopi sedis pa poslusas. Zato pa imamo taka teleta na polozajih k jih 3 letni froc nese v zanju a znajo pa vsaj pridno klopco gret pa dnar od davkoplacevalcec vlect.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

Red_Mamba je izjavil:

Zato pa imamo taka teleta na polozajih k jih 3 letni froc nese v zanju

Tole lahko dokažeš s konkretnim primerom ali malo na pamet...? >:D
sudo poweroff

Invictus ::

Red_Mamba je izjavil:


koji qrac ma pa veze a si na predavalnjih al nisi?
Jst v crtem letniku nisem bil na niti enem predavanju. Ko sem prisel na izpit me je prvoks vprasal kdo sem?
Izpit sem pa vseeno naredu. Na koncu sem pa tko faks pustil delno zarad takih telet na faksu, delno pa zato ker ga nikoli ne bom rabil v zivljenju saj sem namesto v kemiji pristal v IT.
In tam me v 15 letih noben ni vprasal kako solo sem naredil in kake ocene sem imel. Hvala bogu v tujini znanje in zagretost za delo vec pomeni delodajalcem kot en usran kos papirja z ocenami.

Sj ce si inteligenten potem res ne rabis zabijat cajta na predavanjih. Izpit lahko pa vseeno naredis sj bi te naj nas solski sistem naucil o snovi sami ne pa da ocenjujejo
kako pridno v klopi sedis pa poslusas. Zato pa imamo taka teleta na polozajih k jih 3 letni froc nese v zanju a znajo pa vsaj pridno klopco gret pa dnar od davkoplacevalcec vlect.

Glej, svoje komplekse ker si se napačno odčočil in nisi naredil faksa, sproščaj kje drugje ...

Večina 3 letnih frocov se še usrat ne zna, tako da ne vem kake talente ti srečuješ. Na obeh straneh ... Sploh si pa v tujini, kjer je vse sploh in oh.

Ampak je čutiti tvojo potrebo po službi v javni upravi ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

mihaf ::

imagodei je izjavil:


Jaz sicer do diplome nisem prišel, se mi pa zdi tole citiranje in označevanje virov čist preveč divje. Že sploh sama zasnova diplomske naloge, kar nekaj sem jih imel v rokah: praktično na vsaki strani vidiš po najmanj 2-3 citate, originalnega besedila sploh nič. Meni se to zdi bebavo.


Tako. Spodbujanje povzemanja tujih misli. Bog ne daj, da bi kaj svojega napisal.

https://slo-tech.com/forum/t554760/p390...

m0LN4r ::

A to da vašo deco učijo učitelji/ce s prešvinglanimi seminarska/diplomami, vlado pa vodijo politiki s plačanimi diplomami in mag. Deli (prepisane iz neke tuje lit. )
vas ne moti?

// Drži se teme in se nauči argumentirane debate.

Aja, sem spregledal, da vsi nad mano delajo točno to.
Zanimiva presoja pa brez zamere.

Torej, to da se je plagiralo nekoč in ni sankcij, so pa posledice ni del teme.
Prof. Ojsteršek je sam izjavil, da je ogromno plagiatov iz starih seminarskih, diplomskih, magisterskih, ampak ni še dovolj digitaliziranih oblik literature, da bi jih lahko vse preverili.

On topic je, ker prof. izvaja prikrito izživljanje nad študentom še iz svojih časov, ne iz sedanjih.
Zakaj bi se delalo razlik med današnjimi deli in preteklimi, gre za praktično enako stvar, ki kroji usodo posameznega človeka.

Torej eni bodo hudo kaznovani zaradi tega, drugi (starejši) pa se imeli zelo fajn na ta račun še XX let.

Če otroka v OŠ in SŠ uči učiteljica, ki jo BK za plagiate, ker je tudi sama prešuškala ta del izobraževanja, kako potem pričakuješ od pomladka, da bo imel boljši odnos do tega?????!?!?!
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jizzer ::

Za mano je sedaj prvi semester na FERI-ju. Sicer nismo pisali oz. imeli seminarskih nalog, z izjemo enega predmeta - kjer sem dejansko vse prepisal iz Wikipedie. Seveda sem na koncu navedel vir in link neposredno do tja. Kopiral sem vse, ker v nasprotnem primeru (da bi povedal s svojimi besedami) mi časovno nebi šlo skozi, pa tudi namen "seminarske" je bil da se naučiš delati z LaTeX-om (bolj kot sama literatura). Profesor, hvalabogu, za literaturo ni kompliciral NIČ.

Ampak zdaj ko berem to spoznavam, da je na univerzi kar "big deal" kopiranje literature. Priznam da do sedaj OŠ,SŠ sem se večinoma posluževal copy/paste načina, le prevajal sem si sam iz angleščine. No pa je SloTech dober tudi za to, da se kaj naučiš/kaj spoznaš. :)

Sicer nisem neki ljubitelj seminarskih nalog in upam da jih bo čimmanj tekom študija :D

imagodei ::

> "Sicer nisem neki ljubitelj seminarskih nalog in upam da jih bo čimmanj tekom študija"

Tako kot večina copy-paste generacije. ;)
- Hoc est qui sumus -

m0LN4r ::

imagodei je izjavil:

> "Sicer nisem neki ljubitelj seminarskih nalog in upam da jih bo čimmanj tekom študija"

Tako kot večina copy-paste generacije. ;)

A misliš tisto copy paste generacijo 30-40 letnikov, ki so plagirali okoli 90ih in se jim je vsem gledalo skozi prste?

Plagiat je plagiat, pa če je bil v igri svinčnik+knjiga, win95+56k ali dandanes.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

imagodei ::

m0LN4r je izjavil:

A misliš tisto copy paste generacijo 30-40 letnikov, ki so plagirali okoli 90ih in se jim je vsem gledalo skozi prste?

Ne, ne na tisto generacijo, ker v 90. letih internet ni bil tako razširjen, ni bilo Wikipedije in Googla, ni bilo online dosegljivih diplomskih, magistrskih in doktorskih dizertacij. Če si imel takrat srečo, da si kaj dobil na disketi od kolega, si morda res lahko copy-pastal, ampak tega je bilo malo.

Še težje je bilo samo par let prej, ko niti niso vsi imeli računalnika in Worda, na tipkarskih strojih pa Ctrl+C ter Ctrl-V nekako nista hotela delovat.

Daleč od tega, da v tistih generacijah ni plagiatov, ampak copy-pastanja je bilo pa manj.

Moj argument sploh ni bil povezan s plagiati, ampak s tem, da so današnje generacije študentov pač navajene na bistveno manj pisanja "na roke", ker v OŠ in SŠ dobijo ogromno gradiva skopiranega, ali pa v obliki Power Point prezentacij, če je pa treba naredit nalogo, pa se poslužujejo točno tega: copy-paste iz Wikipedije. Zato niso navajeni pisat (beri: lastoročno ustvarjat lastnega besedila, pisat povzetkov z lastnimi besedami).
- Hoc est qui sumus -

redo ::

Good artists copy; great artists steal.

m0LN4r ::

ker v OŠ in SŠ dobijo ogromno gradiva skopiranega, ali pa v obliki Power Point prezentacij,

To je vzrok.

Tudi na FERI imaš oz. faksih imaš prof, ki imajo skopirane slajde iste že 5+ let za katere sigurno vem, da majo.
Tudi vem, za koga smo prevajali knjigo Win....nekaj...2008, da smo dobili ocene.
Ravnotako prejšnje generacije, ampak druge knjige.

Vem kaj je bilo takrat in kako so se šolale moje učiteljice, "tete" in "strici", pa razni občinski svetniki. Ne rabiš razlagat, škoda besed.
Jaz 12-13 letni mulc sem jim zadeve tipkal in urejeval takrat v wordu.

Ne moreš pričakovati, da se bodo držali nevem kako striktnih pravil na faksu, če pa dobijo tako "odlično" podlago v nižjih ustanovah,
kjer se še vedno podaja material med pedagogi iz roda v rod.

Hell še leta 2010 sem moral gledati prozorne folije na grafoskopu mlade asistentke, ki jih ni ona napisala.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

imagodei ::

Pa ti kar nadaljuješ o plagiatih... Ja, saj so problem. Ampak tukaj v ozadju se skriva še en drug problem, ki ga zavestno ali nezavestno promovirajo profesorji, nalašč ali po nesreči vzpodbujajo fakultete: to, da je bistvo seminarskih ali diplomskih nalog v veriženju dobesednih navedkov. Klasično diplomske naloge izgledajo tako, da imaš na eni strani tudi po 3, 4, 7 dobesednih citatov iz virov. Tukaj gre za dobesedni copy-paste (tudi če original knjiga ni v e-obliki, lahko te navedke copy-pastaš iz diplomske, ki je že objavljena v arhivu fakultete).

Kar pravim jaz je to, da bi morali profesorji oz. fakultete spodbujat parafraziranje. Torej ne dobesedno prepisovanje (copy-paste) nekih navedkov v knjigi, ampak povzemanje in zapisovanje z lastnimi besedami. Jasno je, da bi študent kljub temu moral pravilno navesti avtorja teze, misli ali koncepta, ki ga povzema oz. parafrazira.

Na ta način bi bil v diplomsko nalogo vpet en dodatni napor, ker bi študenta prisilili, da razmisli o besedah in jih zapiše na drugačen način. Saj vem da je kljub temu treba kar nekaj preštudirat, da lahko diplomsko ustrezno zagovarjaš, pa vendar.

In ja, SŠ in OŠ s svojim načinom dela pripomorejo k temu.
- Hoc est qui sumus -

m0LN4r ::

Se popolnoma strinjam, da je tako.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

St235 ::

imagodei je izjavil:

Pa ti kar nadaljuješ o plagiatih... Ja, saj so problem. Ampak tukaj v ozadju se skriva še en drug problem, ki ga zavestno ali nezavestno promovirajo profesorji, nalašč ali po nesreči vzpodbujajo fakultete: to, da je bistvo seminarskih ali diplomskih nalog v veriženju dobesednih navedkov. Klasično diplomske naloge izgledajo tako, da imaš na eni strani tudi po 3, 4, 7 dobesednih citatov iz virov. Tukaj gre za dobesedni copy-paste (tudi če original knjiga ni v e-obliki, lahko te navedke copy-pastaš iz diplomske, ki je že objavljena v arhivu fakultete).

Kar pravim jaz je to, da bi morali profesorji oz. fakultete spodbujat parafraziranje. Torej ne dobesedno prepisovanje (copy-paste) nekih navedkov v knjigi, ampak povzemanje in zapisovanje z lastnimi besedami. Jasno je, da bi študent kljub temu moral pravilno navesti avtorja teze, misli ali koncepta, ki ga povzema oz. parafrazira.

Na ta način bi bil v diplomsko nalogo vpet en dodatni napor, ker bi študenta prisilili, da razmisli o besedah in jih zapiše na drugačen način. Saj vem da je kljub temu treba kar nekaj preštudirat, da lahko diplomsko ustrezno zagovarjaš, pa vendar.

In ja, SŠ in OŠ s svojim načinom dela pripomorejo k temu.


Sam tole je pa preecj grobo posploševanje. Ker ne v diplomskem ne v mag delu praktično nisem imel direktnih citatov ampak usterzno označene in parafrazirane povzetke. In vsaj na znanastvenem mag. je bila to bolj ali manj norma.

Se pa strinjam, da bi predvsem v OŠ in SŠ morali copy paste naloge (in pa tiste za akteer je očitno, da so jih pisali starši) bolj sankcionirat. Ker se res neumno počutiš, ko nekdo dobi 5 za idelek, ki so ga naredili starši, drug pa 3-4 za očitno slabši izdelek, ki pa je povsem primeren starosti in je očitno izdelek otroka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Red_Mamba ::

Invictus je izjavil:

Red_Mamba je izjavil:


koji qrac ma pa veze a si na predavalnjih al nisi?
Jst v crtem letniku nisem bil na niti enem predavanju. Ko sem prisel na izpit me je prvoks vprasal kdo sem?
Izpit sem pa vseeno naredu. Na koncu sem pa tko faks pustil delno zarad takih telet na faksu, delno pa zato ker ga nikoli ne bom rabil v zivljenju saj sem namesto v kemiji pristal v IT.
In tam me v 15 letih noben ni vprasal kako solo sem naredil in kake ocene sem imel. Hvala bogu v tujini znanje in zagretost za delo vec pomeni delodajalcem kot en usran kos papirja z ocenami.

Sj ce si inteligenten potem res ne rabis zabijat cajta na predavanjih. Izpit lahko pa vseeno naredis sj bi te naj nas solski sistem naucil o snovi sami ne pa da ocenjujejo
kako pridno v klopi sedis pa poslusas. Zato pa imamo taka teleta na polozajih k jih 3 letni froc nese v zanju a znajo pa vsaj pridno klopco gret pa dnar od davkoplacevalcec vlect.

Glej, svoje komplekse ker si se napačno odčočil in nisi naredil faksa, sproščaj kje drugje ...

Večina 3 letnih frocov se še usrat ne zna, tako da ne vem kake talente ti srečuješ. Na obeh straneh ... Sploh si pa v tujini, kjer je vse sploh in oh.

Ampak je čutiti tvojo potrebo po službi v javni upravi ...



Kdo pa pravi da sem se napacno odlocil?
Trenutno cakam delovno vizo in se oktobra selim iz UK v ZDA :))
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

mihec87 ::

Danes je v šoli že čudež, da ni copy paste iz google translate.

noraguta ::

St235 je izjavil:

imagodei je izjavil:

Pa ti kar nadaljuješ o plagiatih... Ja, saj so problem. Ampak tukaj v ozadju se skriva še en drug problem, ki ga zavestno ali nezavestno promovirajo profesorji, nalašč ali po nesreči vzpodbujajo fakultete: to, da je bistvo seminarskih ali diplomskih nalog v veriženju dobesednih navedkov. Klasično diplomske naloge izgledajo tako, da imaš na eni strani tudi po 3, 4, 7 dobesednih citatov iz virov. Tukaj gre za dobesedni copy-paste (tudi če original knjiga ni v e-obliki, lahko te navedke copy-pastaš iz diplomske, ki je že objavljena v arhivu fakultete).

Kar pravim jaz je to, da bi morali profesorji oz. fakultete spodbujat parafraziranje. Torej ne dobesedno prepisovanje (copy-paste) nekih navedkov v knjigi, ampak povzemanje in zapisovanje z lastnimi besedami. Jasno je, da bi študent kljub temu moral pravilno navesti avtorja teze, misli ali koncepta, ki ga povzema oz. parafrazira.

Na ta način bi bil v diplomsko nalogo vpet en dodatni napor, ker bi študenta prisilili, da razmisli o besedah in jih zapiše na drugačen način. Saj vem da je kljub temu treba kar nekaj preštudirat, da lahko diplomsko ustrezno zagovarjaš, pa vendar.

In ja, SŠ in OŠ s svojim načinom dela pripomorejo k temu.


Sam tole je pa preecj grobo posploševanje. Ker ne v diplomskem ne v mag delu praktično nisem imel direktnih citatov ampak usterzno označene in parafrazirane povzetke. In vsaj na znanastvenem mag. je bila to bolj ali manj norma.

Se pa strinjam, da bi predvsem v OŠ in SŠ morali copy paste naloge (in pa tiste za akteer je očitno, da so jih pisali starši) bolj sankcionirat. Ker se res neumno počutiš, ko nekdo dobi 5 za idelek, ki so ga naredili starši, drug pa 3-4 za očitno slabši izdelek, ki pa je povsem primeren starosti in je očitno izdelek otroka.

pod a pravo ni znanost, saj ni osnovano na znanstvenih principih.
pod b citat je citat , povzetek je pa povzetek. s citati napotiš in argumentiraš pred bralcem določen vir od koder črpaš(tam lahko preveri pretekle raziskave na tem področju). z povzetkom mu ga pa predstaviš.
pod c kopiranje druge naloge je nekaj povsem tretjega.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

St235 ::

Pozabil si še d.) Ker me vzgaja govedo sem preneumen da bi sledil debati.

imagodei ::

St235 je izjavil:

Sam tole je pa preecj grobo posploševanje. Ker ne v diplomskem ne v mag delu praktično nisem imel direktnih citatov ampak usterzno označene in parafrazirane povzetke. In vsaj na znanastvenem mag. je bila to bolj ali manj norma.

Se pa strinjam, da bi predvsem v OŠ in SŠ morali copy paste naloge (in pa tiste za akteer je očitno, da so jih pisali starši) bolj sankcionirat. Ker se res neumno počutiš, ko nekdo dobi 5 za idelek, ki so ga naredili starši, drug pa 3-4 za očitno slabši izdelek, ki pa je povsem primeren starosti in je očitno izdelek otroka.

Seveda je posploševanje. Vem, da obstajajo povsem človeške, berljive diplomske naloge, ki ne izgledajo kot raztrgan kolaž citatov. Še vedno trdim, da profesorji oz. fakultete zavestno ali nezavestno vzpodbujajo tovrstno prakso lepljenja kopice citatov. Če to ne bi bilo res, bi bilo takšnih diplomskih bistveno manj oz. skoraj nič. Tako pa gredo profesorji po liniji najmanjšega odpora in če jim študentje prinesejo tak "kolaž", ga pač ne zavrnejo, ker je izdelek (pač v zelo grobem smislu) ustrezen.

Seveda bi lahko profesor rekel: "Kolega, tole pa se bere tako raztrgano, da se kljub hudim naporom nisem mogel prebiti dlje kot do pete strani. Prosim vas, da zadevo le nekoliko bolj tekoče in smiselno zapišete, z malo manj dobesednimi navedki in z več parafraziranja - pri čemer še vedno pazite na korektno navajanje virov."

Sem prepričan, da bi bilo diplomskih kolažev manj.
- Hoc est qui sumus -

prox ::

Imamo spet nov primer z drugim profesorjem. Tokrat pa sem tudi sam na strani študentov.

V glavnem, sošolci so pisali izpit, katerega so naredili cca. 4 od okoli 40, nevem točno. (jaz nisem mogel, ker me je prof. zaj*** in pozabil vpisat oceno od vaj na moodle, zato sem se moral odjavit od 1. izpitnega roka).

Nekaj sošolcev je šlo na vpogled izpita (jaz sem šel na vpogled kolokvija, ista zgodba).
Profesor ignorira pravilne odgovore, zapiči pa se v nepravilne. Izpiti in kolokviji pa niti niso ocenjeni, ko pridemo na vpogled. Šele takrat začne nekaj pisat in ocenjevati na pamet, kot da jih prej sploh ni pregledal(nič točk itd..). Na vpogled pa se je potrebno prej prijavit (verjetno zato, da se lahko on pripravi, kaj bo nabluzil študentu, da je bilo narobe..). Sošolec mu je na vpogledu povedal vse pravilno kar je od njega zahteval, tudi pokazal mu je na izpitu, kje je kaj napisal, a mu je prof. rekel, da ni dovolj.. V bistvu se pri njemu počutiš neumnega in zmanipuliranega v njegov prav, čeprav veš, da ni tako.

Nekomu je ta isti profesor dal oceno 8 za nek drug izpit, ko pa je študent prišel na vpogled, je profesor opazil, da je 1 priimek neke osebe napisal malce narobe (vrstni red črk, namesto peirce je napisal pierce), potem pa mu je rekel, da se mu je s tem zameril in mu je zbil oceno na 6.

Ker s tem nimam izkušenj, me samo zanima kam se lahko obrnem(o)..mediji, institucije, referat, študentski svet...? Tutorka je rekla, da so že imeli probleme z njim in mu ne morejo do živega..

Prosim ne govorit, da se niso učili, nekateri so napisali po 4 strani teksta, pa ni bilo dovolj za pozitivno (v 1 uri). Reče da se moramo razpisati pri vsakem vprašanju, a če ni točno tega, kar on zahteva napisanega, pravilnih odgovorov nekako sploh ne upošteva.
Učili so se iz njegovih ppt. in predavanj (ki so v veliki meri, iz mojih opažanj, bila napačna - npr. youtube posnetki s slabo prevedenimi podnapisi), potem pa je rekel, da ne ve iz katerih zapiskov se učimo.

Prosim držite se teme in ne moralizirajte, kot je tukaj v navadi.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: prox ()

lebdim ::

Glede na to, da si napisal/a besedo pierce, lahko sklepam, da gre za kakšen predmet logičnih vezij - mogoče pierceova normalna oblika?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pisanje diplomske in povzetki ze napisanega? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
6720158 (3292) guestalison9
»

Zagovor diplome (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šola
14550096 (29661) gzibret
»

Plagiat

Oddelek: Loža
407550 (5134) T-h-o-r
»

Goljufiva izobrazba (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Šola
15631867 (24875) celada
»

Profesor na izrednem faksu zahteva preveč? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
8214670 (11489) Smurf

Več podobnih tem