» »

BigBang

BigBang

1
2
3

stara mama ::

Vem vem, to se pa dogaja vsak dan povsod, v celotni verigi.

m0LN4r ::

Ja sam da en dela za 300€/mesec, kjer je DDV 27% drug pa za 1400€ z 19% DDV
itak, da je kvaliteta in mentaliteta delavca 1:10.
Saj vidiš kako se bunijo prodajalci, ker ne dosegajo norm majo nizko plačo in kake pišejo potem zaradi tega.
Po možnosti pa prideš v trgovino uveljavlat garancijo ravno takrat, ko ima ta oseba "slab dan"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

stara mama ::

Mah..... moje iskreno mnenje je, da so se trgovci preveč razpasli.
Normalno da majo krizo, trgovin je ko dreka in so si drug drugemu konkurenca.
Nič se pa nebi ustvarjalo na tem koncu sveta, ker je itak predrago.
Prodajalci so pač žrtve sistema, ravno tako kot delavci v tovarnah.

m0LN4r ::

stara mama je izjavil:

Mah..... moje iskreno mnenje je, da so se trgovci preveč razpasli.
Normalno da majo krizo, trgovin je ko dreka in so si drug drugemu konkurenca.
Nič se pa nebi ustvarjalo na tem koncu sveta, ker je itak predrago.
Prodajalci so pač žrtve sistema, ravno tako kot delavci v tovarnah.

Tako, boljše ne gre napisati.
Posledično pa trpi kvaliteta storitev in izdelka, ki se potem prenese na kupca.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

Z BB imam tako dobre, kot slabe izkušnje -

-avtomobilski zvočniki - priklopil, eden hreščal, odklopil, nesel nazaj, takoj dobil druge.
-Za stranko uveljavljal garancijo na Sony VAIO - na 3 mesece starem, crknil 7 let star, v novega vgrajen trdi disk.
Na reklamacijskem oddelku sploh niso hoteli slišati o prevzemu izdelka, temveč so me osebno pošiljali na servis.
Zadevo rešil po telefonu s pomočjo servistag-a, v dobrem tednu je bil disk zamenjan, najprej škatla za pakiranje iz Irske - DHL, spkirali in odpeljali, čez nekaj dni prišel računalnik z novim diskom, nameščenim OEM sistemom v SLO - iz Nemčije.

- Zamenjava mrežne kartice Belkin - preko njihove reklamacijske službe - 42 dni, vrednost 7€.

- Zanič prazni CD-ji 50 kosov, vračilo denarja - dobropis, takoj.

- kupljen tiskalnik xerox 3140 v akciji za 27€, deluje še danes b.p.


Seveda je tako, da smo za večino proizvajalcev, drugorazredni trg, zaradi vedno manjše kupne moči. Za nas so pač dobri vsi izdelki, ki so namenjeni revnejšim trgom, torej precej slabše kvalitete, predvsem pa zelo slabe poprodajne podpore.
Dva identična prenosnika - eden z angleško tipkovnico in drugi z original SLO (ne nalepljene črke), sta v notranjosti lahko popolnoma različna - od kvalitete MB, do vgrajenih zvočnikov, kamere, displeya, tuchpad-a....., kar nam povedo že serijske črke za oznako modela.

Žalostno je to, da se ta cenejša roba, prodaja celo po višjih cenah, kot enaka - boljša, na zahodnem trgu.

To se ne dogaja samo v elektroniki in kozmetiki, temveč tudi v drugih vejah izdelkov (na žalost tudi pri hrani).

Vsi se boste spomnili modelov BMW-ja za turško tržišče, ki so v določenem času rjaveli (za turčijo in bližnji vzhod, so namreč pleh precej slabše zaščitili, ker so vremenske razmere drugačne, kot na zahodu in skandinaviji). Zaradi tega, so bili modeli veliko cenjši, vendar tudi slabši, celo garancije za prerjavenje v določenem času, niso imeli.
Cene pri nas so bile enake, kot za kvalitetnejše izdelke, narejene za drugo podnebje.

Veliko je takih izdelkih, tudi multinacionalk, ki se v kvaliteti precej razlikujejo, za različne trge, glede na specifike trga.
Delo krepa človeka

GTX970 ::

-Za stranko uveljavljal garancijo na Sony VAIO - na 3 mesece starem, crknil 7 let star, v novega vgrajen trdi disk.

???

DMX ::

Zmajc je izjavil:



Kupi izdelek v Müllerju, ki uvaža z avstrije in istega kupi v Mercartorju nato pa ju primerjaj in ugotovil boš da so razlike ogromne.

Kot da je škart roba dovolj dobra za nas.


Med robo iz Mullerja in ostalimi trgovinami (Mercator, Spar, Tuš, Leclerc) je razlika kot dan in noč, saj če že samo pogledaš deklaracijo vidiš, za kateri trg je delana, cene pa so iste. Ima zdaj Leclerc v akciji Lenor, kateri je še malenkost dražji kot v Mullerju po redni ceni in na deklaraciji praktično ne znaš prečitat kaj piše, saj je napisano v vseh jezikih od Romunije dalje, Nutella, v Leclercu ti prav piše, da je FRA, kar pomeni, da je dražja, ker kot kaže dajo noter boljše sestavine kot v tisto za balkan? saj je v okusu med to vzhodnjaško razlika za popizdit. Muller = NEM = TOP SHIT. Ista zgodba je z čokoladami, praški in še bi lahko našteval.
Skratka, mi in države južno od nas smo za proizvajalce 2. razredna klasa in zato me naši severni sosednje vidijo večkrat v trgovini kot pa slovenci.

LeQuack ::

Isto je najbrž pri gorivu ter oblekah. Vsaja škart roba pride sem, kar je pa čist zanič gre pa še bolj južno.
Quack !

m0LN4r ::

Jugo-vzhodno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jype ::

A znate povedat, kako bi se moral Big Bang obnašat in kaj naredit, da bi postal dobra trgovina, ki bi jo z veseljem obiskali (na webu in osebno)?

m0LN4r ::

Naj obrnejo prioritete glede: zadovoljna in srečna stranka vs. profit in zaposlijo temu primeren kader in ne študente ter trgovce,
ampak ker je trgovin in ponudbe kot dreka, bo problem, ki ga je napisala _stara_mama_ ostal.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MaticKregar ::

Sam nisem imel nikoli težav z big bangom, je pa res , da so precej dragi, za neke artikle. Zaposleni načeloma tudi kar znajo svetovati, navsezadnje so to prodajalci in tehniki..

m0LN4r ::

Saj, prodajalci.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jype ::

Jaz tudi še nisem imel težav z Big Bang fizičnimi trgovinami, vedno se je dalo z njimi zmenit vse živo.

Njihova spletna trgovina me je po drugi strani še vedno razočarala in zelo si želim, da bi si vzeli čas za prehod v 21. stoletje in našli vsaj energa spodobnega UX človeka. Pri cenah zagotovo ne morejo konkurirat najcenejšim, komot so pa bistveno boljši od vseh slovenskih spletnih trgovin (ampak zdaj niso od praktično nobene).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

GTX970 - Nekdo je pač prinesel Sony-ev prenosnik, star tri mesece, z naloženim OEM w8.1, leto proizvodnje 2014, notri pa je prepeval HDD, leto proizvodnje 2007.
Sistem je namreč našel napako na mediju in se vrtel v obnovitvenem ciklusu. Odstranitev diska in preizkus na drugi mašini je pokazalo nekaj okvar na disku in je pač sledil postopek zamenjave, zadeva pa je pač taka, da v pisarni BB-jeve službe za reklamacije, niso hoteli slišati nič o tem, da se s prenosnikom ukvarjajo oni, temveč so me napotili na servis.

Klic na Sony-si je sprožil postopek (v SLO ni pooblaščenega servisa za ta model), garancijskega popravila (nismo hoteli uveljavljat stvarne napake), ki je potekal izredno hitro (naslednji dan je DHL pripeljal posebno škatlo za transport, v katero smo prenosnik zapakiral in takoj je šel dalje).
V torek odpeljano, v petek je bil prenosnik nazaj iz Nemčije, s popolnoma novim diskom in naloženim vsem SW.

Seveda bi po predpisih, celoten postopek moral izvesti oddelek za reklamacije in ne stranka sama.
Za ta njihov feler, pač negativna izkušnja.
Delo krepa človeka

RobertDev ::

Ah BigBang je točno to kar ime pove en velik pok, tja hodim samo še na ogled, kupil sestavljen računalnik tam, se je pregreval dokler nisem garancijske nalepke dol odtrgal in dal dva solidna ventilatorja noter, slušalke za 10EUR hreščijo po 1 letu, to sicer pripisujem ceni, imam tretji digitalni sprejemnik, crkne po izteku garancije, posodobitev ni, čeprav ko daš velikost podnapisov na največjo so le ti na sredini ekrana, usb ključki so lol, pač prodajajo zanič robo, če bom še kdaj kaj kupoval bo vedno iz .de

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

pač prodajajo zanič robo, če bom še kdaj kaj kupoval bo vedno iz .de

pššššššššt, ne tega govort na glas, k bojo naši prodajalci tukaj jezni :))

Sicer pa ja, tudi jaz hodim tja samo še na ogled/test zadev (da se recimo fino potestirat slušalke s svojim telefonom npr.)
#brezpodpisa

r3dkv1c4 ::

solatko>Seveda je tako, da smo za večino proizvajalcev, drugorazredni trg, zaradi vedno manjše kupne moči. Za nas so pač dobri vsi izdelki, ki so namenjeni revnejšim trgom, torej precej slabše kvalitete, predvsem pa zelo slabe poprodajne podpore.

točno to je razlog, da se danes velika koičina izdelkov kupuje v avstriji, nemčiji, itd...

pa še ceneje je.

neon21 ::

m0LN4r je izjavil:

Naj obrnejo prioritete glede: zadovoljna in srečna stranka vs. profit in zaposlijo temu primeren kader in ne študente ter trgovce,
ampak ker je trgovin in ponudbe kot dreka, bo problem, ki ga je napisala _stara_mama_ ostal.



Koga bodo pa zaposlili , če je trgovsko podjetje? Aranžera?
Če želi imeti podjetje dober kader mora tudi trgovce usposabljat. Bigbang je nasplošno draga trgovina in politika podjetja je , da morajo trgovci pod nujno najprej prodat nezanimivo robo se pravi robo , ki ne gre tako dobro v promet. Če imajo probleme z kapaciteto nabave so si sami krivi. Če naročijo robe kot , da bo konec sveta potem pa prodajajo stare računalnike kot znižane izdelke celo leto ker ne gredo v promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

Piston ::

mislim...a tole s politiko podjetja si potegnil iz zraka in po občutku, ali je to dejansko dejstvo, ki res velja? ... ker če je potem pa bog jim pomagaj...
Kawaaabangaaa

neon21 ::

Tudi ko so na taboru bigbang preurejali , je vsa zaloga iz tega bigbanga morala iti v europark vrjetno ni ostala tam v skladišču. Piston to je pač moje opažanje. Sem nekaj časa spremljaj kar dosti število izdelkov , ki so se "povajali" sem pa tja po bigbangu in kljub znižani ceni so bili še kar precej dragi, napram drugim trgovinam. Dejstvo je , da 100% ne morem potrditi in so samo to moja opažanja. Če kdo pozna kakšnega bigbang uslužbenca ga naj vpraša kakšna je njihova zaloga bo vedel iz prve roke.

Če pa so bili ti izdelki ki sem jih spremljal izjema se pa potem opravičujem , če sem podal napačno mnenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

pixelzgaming ::

Na popravilo diska sem čakal 58 dni. Sem jim napisal tudi na tisti list točno kaj je narobe in točno kaj morjo naredit, kar bi jim vzelo okoli 30 sekund.. ampak neeee -.-
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine

Pithlit ::

In kaj točno ima prodajalec s popravilom diska?

Dejte si zjasnit pojme preden pizdite...
Life is as complicated as we make it...

PurplePapet ::

Zaenkrat nisem imel težav, kupil slušalke, so se pokvarile, smo šli tja, takoj so dali druge

m0LN4r ::

Prodajalec ureja postopek garancije in mora skrbeti za pravočasno popravilo. To pomeni poklicati servis, obvestiti stranko ipd.

Ja to glede zalog vemo kako je, še letos so imeli v europarku računalnik z i5-3350p+640gt,
kar je totalno nesmiselna konfiguracija,
dražja od aktualne na trgu,
2 leti stara 1155 platforma in grafična za okras,
cena pa je bla še vedno visoka in hecno je to,
da še vedno najdejo eno glupo stranko, ki ji to podturijo.
Da o barebone budget ostalih komponentah sploh ne govorim, matična ne podpira sodobne grafe, napajlnik pa je tudi glih tok da je.

Tudi v MS so kak razstavni laptop lepo zapakirali in prodali za ceno novega nepoznavalki, ki si ga je kupila za študij.

Zelo fer so.

Na nekatere izdelke pa imajo tako veliko maržo pa podturijo še njihovo bigbang garancijo, da itak ni problema za menjavo, saj si izdelek konkretno PREplačal.
O fukih povezanih s to garancijo pa je že ogromno odprtih tem. in tudi kak serviser je že povedal, da podturavajo matične iz ebaya, kot nove z doplačilom stranke....
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

m0LN4r je izjavil:

Prodajalec ureja postopek garancije in mora skrbeti za pravočasno popravilo. To pomeni poklicati servis, obvestiti stranko ipd.

Ja to glede zalog vemo kako je, še letos so imeli v europarku računalnik z i5-3350p+640gt,
kar je totalno nesmiselna konfiguracija,
dražja od aktualne na trgu,
2 leti stara 1155 platforma in grafična za okras,
cena pa je bla še vedno visoka in hecno je to,
da še vedno najdejo eno glupo stranko, ki ji to podturijo.
Da o barebone budget ostalih komponentah sploh ne govorim, matična ne podpira sodobne grafe, napajlnik pa je tudi glih tok da je.

Tudi v MS so kak razstavni laptop lepo zapakirali in prodali za ceno novega nepoznavalki, ki si ga je kupila za študij.

Zelo fer so.


Na nekatere izdelke pa imajo tako veliko maržo pa podturijo še njihovo bigbang garancijo, da itak ni problema za menjavo, saj si izdelek konkretno PREplačal.
O fukih povezanih s to garancijo pa je že ogromno odprtih tem. in tudi kak serviser je že povedal, da podturavajo matične iz ebaya, kot nove z doplačilom stranke....


Si prepriačan, da imaš točne informacije?
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Jop, HP 2-3 leti nazaj študentka arh, zadnji kos ista cena. 4730? al nekaj takega. Vem da je bil i3, na netu so pa skor vsi z i5 bli takrat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Bellzmet ::

Pithlit je izjavil:

In kaj točno ima prodajalec s popravilom diska?

Dejte si zjasnit pojme preden pizdite...


Ja zame vse. Pri njemu sem kupil in zame on vse rihta. Če pa imajo nesposoben servis pa naj izkoristijo svojo pogajalsko moč in pritisnejo na servis, da bo garancija prej uveljavljena. Če tega ne zmorejo kupim pri drugem (Slo ali tujina) oni pa naj zaprejo trgovino saj očitno nimajo pravega pristopa do kupca.

Še enkrat - isto zadevo lahko kupiš v milijon različnih trgovinah. Kar trgovine potem loči med sabo je to, kako rešujejo zadeve po samem nakupu (servis, garancija,...).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

D3m ::

m0LN4r je izjavil:

Jop, HP 2-3 leti nazaj študentka arh, zadnji kos ista cena. 4730? al nekaj takega. Vem da je bil i3, na netu so pa skor vsi z i5 bli takrat.


Eno je biti zraven druga je pa rekla kazala. Si ji ti prodal?
|HP EliteBook|R5 6650U|

mitja73 ::

Od včeraj imajo zelo ugodno iPad Air 5gen za 339 €

m0LN4r ::

Ne, popravljal in povsem verjamem, saj so meni prodal 2x zapakiran kosmat brivnik.
Nebi blo lepše priznati, da so tu pa tam šalabajzerji?

https://slo-tech.com/forum/isci/?q=bigb...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Pithlit ::

Bellzmet je izjavil:

Pri njemu sem kupil in zame on vse rihta.

To je sicer res, ampak še vedno ne moreš pizdit nad prodajalcem če servis zataji. Pizdi nad servisom. Načeloma prodajalec s servisom nima nič skupnega (razen tega da jim zadevo v tvojem imenu preda v popravilo).

Bellzmet je izjavil:

Če pa imajo nesposoben servis

Prodajalci NIMAJO servisa. Servis, če že kdo, zagotavlja dobavitelj oz. uvoznik.

Bellzmet je izjavil:

Če tega ne zmorejo kupim pri drugem (Slo ali tujina) oni pa naj zaprejo trgovino saj očitno nimajo pravega pristopa do kupca.

Tega ti pa res nihče ne brani.

Bellzmet je izjavil:

Še enkrat - isto zadevo lahko kupiš v milijon različnih trgovinah. Kar trgovine potem loči med sabo je to, kako rešujejo zadeve po samem nakupu (servis, garancija,...).

Ja ne boš verjel, ampak načeloma ta ista stvar iz različnih trgovin roma na isti servis. Al pa je mogoče simobil/tuš/telekom/whatever kriv ker so na RAM2 nesposobni? Ponovno... kupuj kjer ti paše, zavedaj pa se da servis ostaja isti šalajbajzeraj kot pri BB (dokler se pogovarjamo o Sloveniji).

Jaz osebno se s prodajalci zaradi servisa/garancije sploh ne ukvarjam. Gre izdelek direkt na servis. Tako odpade posrednik med mano in servisom (prodajalec) in imam jaz več kontrole nad tem kaj se dogaja in kaj ne (lost in translation, če drugega ne).
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Kupec po zakonodaji nima s servisom nič, ureja izključno prodajalec in če je ta prodajalec nek študent in pokliče na servis 60let starega mačka, ga bo ta obračal kak ga hoče.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

RejZoR ::

m0LN4r je izjavil:

Kupec po zakonodaji nima s servisom nič, ureja izključno prodajalec in če je ta prodajalec nek študent in pokliče na servis 60let starega mačka, ga bo ta obračal kak ga hoče.


Razen tega da na garanciji jasno piše, da garancijo daje PROIZVAJALEC in ne trgovec. Torej ne piši neumnosti. Edina dolžnost prodajalca je, da v času garancije na željo kupca deluje kot posrednik za pošiljanje robe na servis. Še vedno pa je zgolj samo to, za vse naprej odgovarja servis, ki je pogodbenik proizvajalca.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

m0LN4r ::

A tako, potem pa itak boljš da drugje kupujemo :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Pithlit ::

m0LN4r je izjavil:

Kupec po zakonodaji nima s servisom nič, ureja izključno prodajalec in če je ta prodajalec nek študent in pokliče na servis 60let starega mačka, ga bo ta obračal kak ga hoče.

Ti pa niti enega garancijskega listka še nisi prebral, ane?
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Ljubi moji prodajalci, ni se vam treba spuščat na osebni nivo in trobit ljudem naokoli, da se vam jebe za sranke oz. jim boste pomagali samo če imate voljo.
da v času garancije na željo kupca deluje kot posrednik za pošiljanje robe na servis.


Oziroma samemu sebi pljunit v juho.

Jaz priznam, sem se zmotil in hvala da ste me popravili.
Bom od zdaj naprej uveljavljal neposredno pri proizvajalcu, da vam nebom delal težav. ;)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Pithlit ::

Glih tolk, za informacijo, jaz ne prodajam ničesar. Sam znam pa tud kakšen piltek prebrat. Še vedno ne vem od kje vam ideja da je prodajalec kriv ker se je izdelek pokvaril. Al pa da je kriv zato ker je servis šalabajzerski.

Če daš ti prodajalcu pokvarjen zdelek v garancijsko popravilo je prodajalec _le_ posrednik med tabo in servisom. Nič več, nič manj. Prav nič ni odgovoren za to kaj servis muti.

Pa še nekaj. BB _je_ drag. Pri njih sem v zadnjih 10ih letih kupila manj kot 5 stvari. Pa mi na kraj pameti ne pade da bi tko stresala jezo nad njimi če pa niso nič krivi (razen za visoke cene, ter potencialno neizobražen kader - kar me pa ne moti, ponavadi vem kaj rabim in jih ne sprašujem neumnosti).
Life is as complicated as we make it...

RejZoR ::

Vbistvu res še najraje vidim, da greš naravnost na servis, da mi ni treba gledat bedakov v službi.

Molnar očitno ne ločuje stvarne napake in servisne storitve...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

ginger ::

Mene pa moti ta njihov hinavski dvolicen odnos do stranke, kot ga tukaj razkazujejo.
Op ima popolnoma prav.

Gres v trgovino in ti prodajalec govori kako so oni oh in splo, pa obljubljate kako vse tece po maslu, ko gre kaj narobe. Doplacaj za se zgodi. Kvaliteto enacijo z ceno in podobne, ter odsvetujejo vsak nakup drugje.
Kupila sem prenosnik in nikoli vec, hvala, ker ste bli prijazni in mi po obljubah pomagali urejati garancijo 2 mesca.
Ce se vam neda povejte to na zacetku, da ne izgubljam svojega casa in grem direkt do servisa. No in smo tam da je na koncu vseeno, ce bi kupila laptop iz UK za 200€ manj.

Zato pa ko pride res do kake vecje okvare pa moras imeti sreco da najdes takega, ki se ti posveti in se mz da potruditi, saj ko so mi ga prodajali so mi hvalili kako so oni super.

Po dolgem casu sem si sla pogledat prenosnik v zivo, ki sem si ga hotela kupiti in me je prodajalec takoj zacel posiljevati z njihovo ponudbo, kot neko neumno kokoš.
Rekla sem mu, da me ne zanima in si samo ogledujem, ker si nameravam kupiti preko spleta.
Nakar mi on naprej sili vaso ponudbo in me hoce odvrnit od spletnega nakupa drugje.

Sem mu rekla dovolj in adijo. Mislim dobesedno dvolicnezi, lizejo rit ko kaj mislijo da bos kupil, ko pa gre kaj narobe pa kak jim se ravno tisti dan sprdne in odvisno kateri dela.

solatko ::

RejZoR - Kaj mi pomaga fizična trgovina, razen, da določene izdelke vidim v živo? Osebje, ki se ima za trgovce, je praviloma neizobraženo, posiljuje stranke z zadevami, ki zanje niso primerne (največkrat nekajkrat presegajo potrebe), ponujajo zastarele zadeve, kot nekaj super duper robo, lažejo o poprodajni uslužnosti, skratka, ni večje trgovine v SLO, ki bi spravila skupaj ekipo sposobnih prodajnikov.

Prodajate tisto, kar vam daje večji profit, tekmujete med seboj, kdo bo prodal več nekurantne robe, po nekajkrat višji ceni, kot je dejanska vrednost izdelka.

Ne se vlačit ven s kalimerovstvom, pojdite si v soseščino ogledat, kako se prodaja. Trgovec v tehnični trgovini v A, ti bo svetoval in ti ponudil izdelek, ki ga dejansko rabiš, ne glede na to, da je zalužil s tem izdelkom manj, kot bi z dražjim, zate neprimernim.

Redki so pri nas trgovci, ki poznajo osnove parametrov, izdelkov, ki jih imajo na policah. Nadrkajo se po navadi za tisto zadevo, ki jo je potrebno čimprej spraviti s polic in jo ponujajo tistim, ki bi to prav prišlo, še bolj pa takim, ki nimajo pojma, poleg tega pa izdelka sploh ne rabijo.

Ko se bojo potrošniki navadili (tako kot za nekatere izdelke), za mnenje povprašati strokovnjaka, ki jim bo svetoval neodvisno od cen, bo večina naših trgovin s nekurantno, nekvalitetno in super drago robo, lahko zaprla vrata, prodajalci pa boste lahko po ulicah akvizitersko ponujali finančna in kozmetična svetovanja. Morda se bo kakšen od vas začel telefonsko ukvarjat s šloganjem.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

Težava je, ker so ti prodajalci vsi prisiljeni dosežit neko dnevno normo, zato te pa posiljujejo z stvarmi, ki jih nerabiš in te že napadejo, ko prideš v trgovino. Yeah, raje ostajam pri spletnih trgovinah, četudi to pomeni, da je opis napačen in slikica samo 320x240.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Tako pljuvanje po strankah, pa res ne vidiš vsak dan. Lepo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

49106 ::

solatko je izjavil:

RejZoR - Kaj mi pomaga fizična trgovina, razen, da določene izdelke vidim v živo? Osebje, ki se ima za trgovce, je praviloma neizobraženo, posiljuje stranke z zadevami, ki zanje niso primerne (največkrat nekajkrat presegajo potrebe), ponujajo zastarele zadeve, kot nekaj super duper robo, lažejo o poprodajni uslužnosti, skratka, ni večje trgovine v SLO, ki bi spravila skupaj ekipo sposobnih prodajnikov.

Prodajate tisto, kar vam daje večji profit, tekmujete med seboj, kdo bo prodal več nekurantne robe, po nekajkrat višji ceni, kot je dejanska vrednost izdelka.

Ne se vlačit ven s kalimerovstvom, pojdite si v soseščino ogledat, kako se prodaja. Trgovec v tehnični trgovini v A, ti bo svetoval in ti ponudil izdelek, ki ga dejansko rabiš, ne glede na to, da je zalužil s tem izdelkom manj, kot bi z dražjim, zate neprimernim.

Redki so pri nas trgovci, ki poznajo osnove parametrov, izdelkov, ki jih imajo na policah. Nadrkajo se po navadi za tisto zadevo, ki jo je potrebno čimprej spraviti s polic in jo ponujajo tistim, ki bi to prav prišlo, še bolj pa takim, ki nimajo pojma, poleg tega pa izdelka sploh ne rabijo.

Ko se bojo potrošniki navadili (tako kot za nekatere izdelke), za mnenje povprašati strokovnjaka, ki jim bo svetoval neodvisno od cen, bo večina naših trgovin s nekurantno, nekvalitetno in super drago robo, lahko zaprla vrata, prodajalci pa boste lahko po ulicah akvizitersko ponujali finančna in kozmetična svetovanja. Morda se bo kakšen od vas začel telefonsko ukvarjat s šloganjem.


1. Čudno, da si se ti spravil na delavce, ki so na minimalcu.
2. Fizična trgovina bo cenovno težko konkurirala spletnim zaradi razlike v št. zaposlenih, zaloge, in ponudbe.
3. Namesto, da v duhu socializma podpiraš delovna mesta z nekaj evrov dražjim nakupom, pozabiš, ker se gre za tvoj denar. Kar naenkrat socializma ne podpiraš ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

ginger ::

Poslano na potrosniki@bigbang.si enako, kot bi napisala v knjigo "pohvale in pritožbe"

solatko ::

Messiah - Odnos do znanja in strank, ne sme bit odvisen od plače. To je kategorija o kateri se razpravlja z delodajalcem.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Sej jih verjetno ni, samo en je neki slišu in zato ker mu je prodajalec ponujal nekaj drugega je zdej to zagrabil kot sveto resnico.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

RejZoR - Večkrat sem se že postavil v vlogo navideznega kupca, ki o stvari, za katero sem se zanimal, nima pojma. Ne boš verjel, kakšne bedarije so mi predlagali "seznanjeni" prodajalci. Niti enkrat nisem v SLO trgovinah doživel, da bi mi na kakšnem oddelku ponudili primerno stvar, pa če prav so jih imeli na zalogi.
Vem, da je prodajalčev dohodek tudi delno odvisen od tega, koliko je sposoben prodati nekurantno robo, kupcu, ki po navadi takšne stvari ne rabi, ima pa tako malo znanja, da to vseeno kupi in to na insistiranje prodajalca.
To ni zdrav odnos, sploh če ta kupec pozneje izve, da ga je štacnar, po domače povedano, nategnil brez vazelina.
Če zagovarjaš tak odnos, potem zamenjaj poklic in začni prodajat zavarovalniške storitve, ne pa blago široke potrošnje. Tudi plačila za nateg strank, so tam neprimerno boljša.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Ne boš verjel kolikokrat sem kupcem razlagal, našteval, spraševal, pa so me gledal kot teleta v nova vrata.

In ja, tud sam sem že večkrat forsiral rahlo dražjo stvar, ki je drastično boljša od tistega v kar se je zapičla stranka. Ampak tega ne počnem za vsako ceno, samo če vem, da to kar govorim tud drži.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

RejZoR - Ne govorim o cenjših ali dražjih stvareh, govorim o potrebnih stvareh. Večina prodajalcev ponuja zadeve iz zalog, ki jih kupec z nekaj predznanja nebi nikoli kupil. Govorim o zastarelih, nekonkurenčnih izdelkih, ki jih takemu kupcu, veselo ponujate, kot najnovejši čudež tehnologije. Kupec po navadi ne zna poiskati niti leto izdelave, da ne govorimo o podrobnostih in to se ne dogaja samo na področju računalništva, temveč v vsej verigi tehničnih izdelkov.

Nič nimam proti temu, da se kupcu, ki hoče matično ploščo, ne ponudi najcenejšo, temveč najboljšo po p/p v isti kategoriji, da mi pa ponuja tri generacije starejši chipset, kao zadnje čudo tehnike, pa ne morem prebavit. Da mi za ceno 1200€ ponudi prenosnik Sony z AMD procesorjem, ravno tako ne.
Delo krepa človeka
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38074518 (65168) St235
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510193 (8821) solatko
»

Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9921702 (18400) RejZoR
»

Za koliko trgovine dvignejo cene izdelkom (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13636558 (32434) Gregor P

Več podobnih tem