Forum » Šola » Ocenjevanje domačih nalog
Ocenjevanje domačih nalog
negotiator ::
Pozdrav,
zanima me, če še velja zakon, da se domačih nalog ne sme ocenjevati?
Najlepša hvala za odgovor.
lp
zanima me, če še velja zakon, da se domačih nalog ne sme ocenjevati?
Najlepša hvala za odgovor.
lp
All easy problems have already been solved.
negotiator ::
@Tody
Mislim, da se nismo dobro razumeli. Vprašanje je bilo, če zakon, naveden v naslovu še velja, ali ne. Nikoli nisem omenjal nobenih mulcev, niti, za koga ali kaj gre. Od kje ti potem tak odgovor?
@mgermo
Ta zakon: http://med.over.net/forum5/read.php?65,...
Nekje sem prebral, da je nehal veljati 2008, nisem pa prepričan ali je to res, ali ne.
Mislim, da se nismo dobro razumeli. Vprašanje je bilo, če zakon, naveden v naslovu še velja, ali ne. Nikoli nisem omenjal nobenih mulcev, niti, za koga ali kaj gre. Od kje ti potem tak odgovor?
@mgermo
Ta zakon: http://med.over.net/forum5/read.php?65,...
Nekje sem prebral, da je nehal veljati 2008, nisem pa prepričan ali je to res, ali ne.
All easy problems have already been solved.
Furbo ::
Torej si odrasla oseba in ti žena daje domače naloge in te ocenjuje? Ali kako ni mulcev v tem vprašanju?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
SeMiNeSanja ::
@Furbo zresni se!
Meni se zdi ocenjevanje domačih nalog skrajno krivično. Ker je bilo to splošna praksa, so na koncu delali domače naloge in razne plakate, referate, seminarske namesto otrok njihovi starši.
Na koncu je otrok prinesel v šolo nek skoraj profesionalni izdelek, samo da bi otrok dobil tisto petico.
Drug otrok, ki pa nima te 'sreče', da bi mu starši pomagali pri nalogah, pa izvisi, saj se njegov izdelek primerja s tistim polprofesionalnim.
Najbolj mi je nekoč bila všeč reakcija neke učiteljice, ki je otroku naročila, da izdelek odnese domov in staršem naroči, da je bila naloga zanj in ne zanje, ter da jo mora naresti sam.
Tudi sicer ocenjevanje nalog za moje pojme ni dopustno, saj nimajo vsi otroci doma enake pripomočke, s katerimi bi si lahko pomagali. Kako potem oceniti otroka, ki naloge ni naredil? Nezadostne ocene se mu za to ne sme dati....
Žal pa ne vem, kako je to danes urejeno v zakonu oz. v pravilniku o ocenjevanju.
Meni se zdi ocenjevanje domačih nalog skrajno krivično. Ker je bilo to splošna praksa, so na koncu delali domače naloge in razne plakate, referate, seminarske namesto otrok njihovi starši.
Na koncu je otrok prinesel v šolo nek skoraj profesionalni izdelek, samo da bi otrok dobil tisto petico.
Drug otrok, ki pa nima te 'sreče', da bi mu starši pomagali pri nalogah, pa izvisi, saj se njegov izdelek primerja s tistim polprofesionalnim.
Najbolj mi je nekoč bila všeč reakcija neke učiteljice, ki je otroku naročila, da izdelek odnese domov in staršem naroči, da je bila naloga zanj in ne zanje, ter da jo mora naresti sam.
Tudi sicer ocenjevanje nalog za moje pojme ni dopustno, saj nimajo vsi otroci doma enake pripomočke, s katerimi bi si lahko pomagali. Kako potem oceniti otroka, ki naloge ni naredil? Nezadostne ocene se mu za to ne sme dati....
Žal pa ne vem, kako je to danes urejeno v zakonu oz. v pravilniku o ocenjevanju.
dottor ::
V mojih cajtih si dobil + če si jo imel in - če je nisi, pol pa je tršica staršem na govorilnih pokazala tvojo zavzetost za domače naloge.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
negotiator ::
@furbo
Če najdeš besedo "mulec" v naslovu, ali mojem prvem post-u, mi pa citiraj, pa ti bom poskušal odgovoriti. Vprašanje je jasno.
@SeMiNeSanja
Hvala za tvoj odgovor. Pri tem ocenjevanju je tako, da je naloge toliko, da preseneča tudi mene, ki sem vse to že dal skozi, časa je zelo malo, v primeru, da naloge ni, je pridobljena negativna ocena. (hm, pozitivne, za narejeno nalogo ni). (pustimo zdaj, za koga gre, pa mulce in to, rad bi se osredotočil na prvotno vprašanje).
Drugače se pa popolnoma strinjam s tabo. Upam, da se bo našel kdo, ki ve, ali je zakon še veljaven. Zame je to namreč kraja prostega časa v zasebnem življenju, če pa otrok misli in želi povaditi, pa naj. Naloga bi morala biti izbira učenca samega.
LP
To tudi piše v linku, ki sem ga prej objavil. Dovoljeno je samo obvestiti starše ali ravnateljico, nikakor pa ne ocenjevati doma narejenega dela. (bojim pa se, da zakon ne velja več, upam da se motim)
Če najdeš besedo "mulec" v naslovu, ali mojem prvem post-u, mi pa citiraj, pa ti bom poskušal odgovoriti. Vprašanje je jasno.
@SeMiNeSanja
Hvala za tvoj odgovor. Pri tem ocenjevanju je tako, da je naloge toliko, da preseneča tudi mene, ki sem vse to že dal skozi, časa je zelo malo, v primeru, da naloge ni, je pridobljena negativna ocena. (hm, pozitivne, za narejeno nalogo ni). (pustimo zdaj, za koga gre, pa mulce in to, rad bi se osredotočil na prvotno vprašanje).
Drugače se pa popolnoma strinjam s tabo. Upam, da se bo našel kdo, ki ve, ali je zakon še veljaven. Zame je to namreč kraja prostega časa v zasebnem življenju, če pa otrok misli in želi povaditi, pa naj. Naloga bi morala biti izbira učenca samega.
LP
V mojih cajtih si dobil + če si jo imel in - če je nisi, pol pa je tršica staršem na govorilnih pokazala tvojo zavzetost za domače naloge.
To tudi piše v linku, ki sem ga prej objavil. Dovoljeno je samo obvestiti starše ali ravnateljico, nikakor pa ne ocenjevati doma narejenega dela. (bojim pa se, da zakon ne velja več, upam da se motim)
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
SeMiNeSanja ::
Na naši šoli imajo restitucijo za tiste, ki pridejo brez nalog. Jo morajo opraviti po pouku v šoli.
Kjer pa so drugi razlogi, da učenec ni sposoben opraviti zadane količine domačih nalog, pa se lahko dogovori zmanjšan obseg. To pride predvsem v poštev za učence, ki imajo 'usmerjanje' ali kako že rečejo tistim programom za otroke s posebnostmi.
Kjer pa so drugi razlogi, da učenec ni sposoben opraviti zadane količine domačih nalog, pa se lahko dogovori zmanjšan obseg. To pride predvsem v poštev za učence, ki imajo 'usmerjanje' ali kako že rečejo tistim programom za otroke s posebnostmi.
Tody ::
Če sem se že vmešal...
Zakon nič ne govori o domačih naloga, razen da jih lahko delajo pri podaljšnem bivanju
http://predpisi.sviz.si/vzgoja-in-izobr...
Zakon nič ne govori o domačih naloga, razen da jih lahko delajo pri podaljšnem bivanju
http://predpisi.sviz.si/vzgoja-in-izobr...
negotiator ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Na naši šoli imajo restitucijo za tiste, ki pridejo brez nalog. Jo morajo opraviti po pouku v šoli.
Kjer pa so drugi razlogi, da učenec ni sposoben opraviti zadane količine domačih nalog, pa se lahko dogovori zmanjšan obseg. To pride predvsem v poštev za učence, ki imajo 'usmerjanje' ali kako že rečejo tistim programom za otroke s posebnostmi.
Pridržijo jih, dokler ne naredijo naloge? To se pa meni zdi že ugrabitev! Saj ni res, kaj se bodo še vse spomnili...
All easy problems have already been solved.
SeMiNeSanja ::
Prej bi tu omenjal pravilnik o ocenjevanu...
2. člen
(načela za preverjanje in ocenjevanje)
Učitelj v osnovni šoli preverja in ocenjuje učenčevo znanje tako, da:
- spoštuje osebnostno integriteto učencev in različnost med njimi,
- upošteva poznavanje in razumevanje ciljev in standardov, sposobnost analize in interpretacije ter sposobnost ustvarjalne uporabe znanja,
- uporablja različne načine preverjanja in ocenjevanja znanja glede na cilje oziroma standarde znanja in glede na razred,
- pri vsakem predmetu učenčevo znanje preverja in ocenjuje skozi vse ocenjevalno obdobje,
- daje učencem, učiteljem in staršem povratne informacije o učenčevem individualnem napredovanju,
- omogoča učencu kritični premislek in vpogled v osvojeno znanje,
- prispeva k demokratizaciji odnosov med učenci in učitelji.
3. člen
(preverjanje in ocenjevanje znanja)
S preverjanjem znanja se zbirajo informacije o tem, kako učenec dosega cilje oziroma standarde znanja iz učnih načrtov, in ni namenjeno ocenjevanju znanja.
Doseganje ciljev oziroma standardov znanja se preverja pred, med in ob koncu obravnave novih vsebin iz učnih načrtov.
Ocenjevanje znanja je ugotavljanje in vrednotenje, v kolikšni meri učenec dosega cilje oziroma standarde znanja ter se opravi po obravnavi novih vsebin iz učnih načrtov in po preverjanju znanja.
Med naštetim definitivno ni navedeno ocenjevanje neopravljenih domačih nalog, tako da to početje že v osnovi ni v skladu s pravilnikom.
Domača naloga ni nikjer navedena kot oblika za 'preverjanje znanja', temveč kot način za utrjevanje znanja in preverjanje razumevanja snovi. Če učenec ne zmore opraviti določeno nalogo, bi to moralo biti učitelju opozorilo, da morda znanje ni bilo podano na ustrezen način, ali pa da je bila naloga prezahtevna za učenca.
Mislim pa tudi, da razni doma narejeni izdelki nebi smeli biti ocenjeni, saj niso odraz 'znanja' učenca. Za nadpovprečne izdelke se lahko izreče pohvala in podobno.
Osebno mi je sporno tudi ocenjevanje referatov - koneckoncev se gre tu za snov, ki ni bila podana v šoli v okviru izobraževalnega programa, temveč si je moral učenec sam pridobiti ustrezno znanje - tu pa nimajo vsi učenci enakih možnosti.
Dokaj pomemben element pri ocenjevanju so tudi kriteriji na osnovi katerih se dodeli določeno oceno. Iz prakse lahko povem, da eden učenec lahko prinese izvrsten izdelek/referat, pa mu bo učitelj dal največ štirico, drug učenec pa prinese slabši izdelek pa dobi petico. Ker kriterijev ni, se tudi ni neke realne osnove za pritožbo, če kot starš nisi videl vse izdelke, ki so jih učenci prinesli v šolo. Koneckoncev pa pritožbe tudi niso rešitev, saj je škoda (otroku se tepta veselje do dela, če se je maksimalno trudil) že narejena. S pritoževanjem pa po drugi strani spodkopavaš autoriteto učitelja, brez katere spet ne gre, če ne želiš kakšnih drugih težav.
Konkreten primer iz prakse: otrok z avtističnimi posebnostmi je dobil oceno referata 4 - z utemeljitvijo, da pri predstavitvi ni sošolcev gledal v oči!?! Direktno kršenje pravilnika o ocenjevanju (2. čl. -spoštovanje različnosti).
Nobena ugrabitev - starši smo to soglasno sprejeli v šolski pravilnik.
2. člen
(načela za preverjanje in ocenjevanje)
Učitelj v osnovni šoli preverja in ocenjuje učenčevo znanje tako, da:
- spoštuje osebnostno integriteto učencev in različnost med njimi,
- upošteva poznavanje in razumevanje ciljev in standardov, sposobnost analize in interpretacije ter sposobnost ustvarjalne uporabe znanja,
- uporablja različne načine preverjanja in ocenjevanja znanja glede na cilje oziroma standarde znanja in glede na razred,
- pri vsakem predmetu učenčevo znanje preverja in ocenjuje skozi vse ocenjevalno obdobje,
- daje učencem, učiteljem in staršem povratne informacije o učenčevem individualnem napredovanju,
- omogoča učencu kritični premislek in vpogled v osvojeno znanje,
- prispeva k demokratizaciji odnosov med učenci in učitelji.
3. člen
(preverjanje in ocenjevanje znanja)
S preverjanjem znanja se zbirajo informacije o tem, kako učenec dosega cilje oziroma standarde znanja iz učnih načrtov, in ni namenjeno ocenjevanju znanja.
Doseganje ciljev oziroma standardov znanja se preverja pred, med in ob koncu obravnave novih vsebin iz učnih načrtov.
Ocenjevanje znanja je ugotavljanje in vrednotenje, v kolikšni meri učenec dosega cilje oziroma standarde znanja ter se opravi po obravnavi novih vsebin iz učnih načrtov in po preverjanju znanja.
Med naštetim definitivno ni navedeno ocenjevanje neopravljenih domačih nalog, tako da to početje že v osnovi ni v skladu s pravilnikom.
Domača naloga ni nikjer navedena kot oblika za 'preverjanje znanja', temveč kot način za utrjevanje znanja in preverjanje razumevanja snovi. Če učenec ne zmore opraviti določeno nalogo, bi to moralo biti učitelju opozorilo, da morda znanje ni bilo podano na ustrezen način, ali pa da je bila naloga prezahtevna za učenca.
Mislim pa tudi, da razni doma narejeni izdelki nebi smeli biti ocenjeni, saj niso odraz 'znanja' učenca. Za nadpovprečne izdelke se lahko izreče pohvala in podobno.
Osebno mi je sporno tudi ocenjevanje referatov - koneckoncev se gre tu za snov, ki ni bila podana v šoli v okviru izobraževalnega programa, temveč si je moral učenec sam pridobiti ustrezno znanje - tu pa nimajo vsi učenci enakih možnosti.
Dokaj pomemben element pri ocenjevanju so tudi kriteriji na osnovi katerih se dodeli določeno oceno. Iz prakse lahko povem, da eden učenec lahko prinese izvrsten izdelek/referat, pa mu bo učitelj dal največ štirico, drug učenec pa prinese slabši izdelek pa dobi petico. Ker kriterijev ni, se tudi ni neke realne osnove za pritožbo, če kot starš nisi videl vse izdelke, ki so jih učenci prinesli v šolo. Koneckoncev pa pritožbe tudi niso rešitev, saj je škoda (otroku se tepta veselje do dela, če se je maksimalno trudil) že narejena. S pritoževanjem pa po drugi strani spodkopavaš autoriteto učitelja, brez katere spet ne gre, če ne želiš kakšnih drugih težav.
Konkreten primer iz prakse: otrok z avtističnimi posebnostmi je dobil oceno referata 4 - z utemeljitvijo, da pri predstavitvi ni sošolcev gledal v oči!?! Direktno kršenje pravilnika o ocenjevanju (2. čl. -spoštovanje različnosti).
negotiator je izjavil:
Pridržijo jih, dokler ne naredijo naloge? To se pa meni zdi že ugrabitev! Saj ni res, kaj se bodo še vse spomnili...
Nobena ugrabitev - starši smo to soglasno sprejeli v šolski pravilnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
negotiator ::
Nobena ugrabitev - starši smo to soglasno sprejeli v šolski pravilnik.
Čemu pa to? No, kakorkoli že, jaz bi rekel, da ima otrok pravico sam odločiti, če bo delal naloge, ali ne, vsaj ko se že dovolj zaveda, kaj to predstavlja v življenju.
Glede zgoraj napisanega pa hvala. In glede tiste predstavitve - tipično, vedno si kaj izmislijo, dostikrat nekaj nezaslišanega, kot si zgoraj že omenil, da bi otroku dali nižjo oceno, ker jim mogoče ni simpatičen ali pa ga imajo na piki...
All easy problems have already been solved.
SeMiNeSanja ::
negotiator je izjavil:
Nobena ugrabitev - starši smo to soglasno sprejeli v šolski pravilnik.
Čemu pa to? No, kakorkoli že, jaz bi rekel, da ima otrok pravico sam odločiti, če bo delal naloge, ali ne, vsaj ko se že dovolj zaveda, kaj to predstavlja v življenju.
Še srednješolci ne bodo delali domačih nalog, če ne bodo vedeli, da jih morajo (da bodo sicer neke sankcije), kaj šele osnovnošolci.
Otroci so vseh sort - enemu boš rekel 'delaj naloge, ker ti bo to koristilo' in jih bodo delali, brez da bi to kdajkoli postavili pod vprašaj.
Drugemu otroku pa lahko vsak dan pridigaš, kako pomembne so naloge, se z njim prepiral o tem ali to drži ali ne, na koncu jih sicer z muko za oba naredi - ampak ko na koncu na testu piše dobro oceno, bo trdil, da to ni posledica tega, da je delal naloge.
Najhujši so tisti malo bolj brihtni otroci, ki samo tuhtajo, kako bi z čim manj dela prišli skozi, torej tudi brez domače naloge, če se le da.
Pri vseh teh je restitucija vsaj nekaj časa učinkovito sredstvo, da vidijo, da se ne bodo zmazali, če bodo npr. doma zamolčali, da so dobili nalogo. Ko gredo ostali sošolci domov, oni pa jih gledajo skozi okno učilnice, vsaj malo obžalujejo, da niso tudi oni naredili naloge. Skratka dobijo nekakšno spodbudo, da bi jo naslednjič naredili.
Vsekakor pa to ni za mešati z primeri, ko otrok preprosto ne zmore naresti zadane količine nalog. Če se to dogaja zaradi obšolskih dejavnosti, in drugih obveznosti, se večinoma da tudi napisati opravičilo, tako da učitelj ve, da pač ni šlo zaradi drugih obveznosti.
Če pa se to ponavlja dan za dnem, pa je vprašanje ali otrok ne zmore, ali učitelj zahteva preveč. V obeh primerih se je potem treba pogovoriti z razrednikom, šolsko svetovalno službo,....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
Shegevara ::
O tem se da zmenit tudi na roditeljskih sestankih. Če je res, kar praviš, menda ne boš edini, čigar otrok ni zmožen opravljanja domačih nalog.
SeMiNeSanja ::
O tem se da zmenit tudi na roditeljskih sestankih. Če je res, kar praviš, menda ne boš edini, čigar otrok ni zmožen opravljanja domačih nalog.
Da otrok ni zmožen opraviti zadanega obsega nalog, je lahko tudi posledica neke otrokove posebnosti (se ne zmore koncentrirati, ne razume snovi, preutrujen od ostalih dejavnosti,...) - medtem ko drugi otroci morda teh težav nimajo.
Seveda je treba preveriti, če imajo ostali otroci podobne težave, ali pa se gre za težavo ki zahteva individualno obravnavo.
Če je pojav splošen, je vsekakor roditeljski sestanek primerno mesto, da se to temo načne in poskusi najti rešitev za problem, ki se tiče vseh otrok.
MIHAc27 ::
Mi smo imeli tudi + ali -. Se mi zdi povsem dovolj velika motivacija, da se nalogo naredi. Nikoli ni nihče dobil kar 5 ali če si slabo naredil npr. 2. To se mi pa ne zdi prav. Trije ali pet znakov pa je potem tvorilo eno dodatno oceno.
Itak smo med odmori prepisovali naloge. Ampak snov si pa vseeno le preletel z tem.
Je pa motivirat otroke kar problem. Pa saj mi tudi nismo bili nič drugačni.
Itak smo med odmori prepisovali naloge. Ampak snov si pa vseeno le preletel z tem.
Je pa motivirat otroke kar problem. Pa saj mi tudi nismo bili nič drugačni.
Klemen86 ::
Pa ne moreš verjet. Bogi otrok ni sposoben napisati domače naloge. In starši to še podpirajo in ga branijo. Čez osnovno šolo bo že šlo, srednjo tudi. Potem se pa rado kje zalomi...
Tody ::
Tukaj bi morali učitelji svoj ego malce umirit. Recimor za jezike je ful fajn da se zadeve ponavljajo ampak namesto naloge, bi jih lahko usmeril v duo lingo in jih pripravil do tega da tekmujejo s sošolci.
Isto bi lahko profesorji matematike naredil / poiskal en webapp kjer so naloge iz matematike oz snovi, ki jo obravnavajo. Mulcem bo to v veselje, ker bodo "za računalnikom" pa še kaj bodo odnesl od tega. Če pa mulca veseli geografija pa naj si najde igrce z geografijo, če kaj takega spustiš na FB folk to k prfuknjen rešuje.
Torej, učitelji bi moral malce dvignit riti in posrfat ter potem v easy preveriš kako in kaj, itak se bodo pa mulci sami važl koliko točk so dobili na testu.
Naloga staršev je pa da jim privzgojijo delovnost, ker pa tudi veliko staršev tega nima (že 8 ur jim je muka v službi!!) pač dajo to težko naprej..
Isto bi lahko profesorji matematike naredil / poiskal en webapp kjer so naloge iz matematike oz snovi, ki jo obravnavajo. Mulcem bo to v veselje, ker bodo "za računalnikom" pa še kaj bodo odnesl od tega. Če pa mulca veseli geografija pa naj si najde igrce z geografijo, če kaj takega spustiš na FB folk to k prfuknjen rešuje.
Torej, učitelji bi moral malce dvignit riti in posrfat ter potem v easy preveriš kako in kaj, itak se bodo pa mulci sami važl koliko točk so dobili na testu.
Naloga staršev je pa da jim privzgojijo delovnost, ker pa tudi veliko staršev tega nima (že 8 ur jim je muka v službi!!) pač dajo to težko naprej..
SeMiNeSanja ::
Pa ne moreš verjet. Bogi otrok ni sposoben napisati domače naloge. In starši to še podpirajo in ga branijo. Čez osnovno šolo bo že šlo, srednjo tudi. Potem se pa rado kje zalomi...
Že kdaj slišal za otroke s posebnimi potrebami?
Drugače pa je na tem svetu veliko število častnih poklicev, za katere ne rabiš fakultetno izobrazbo. Prej bi rekel, da ob pomanjkanju ročnih spretnosti mnogih takozvanih 'intelektualcev', precej dobro kaže tistim, ki se bodo v bodoče izučili kakšno ročno obrt.
Sploh pa ne pametuj o tem, kako se lahko 'zalomi' - lahko si genialec, narediš FDV z 10.0, nadaljuješ magisterij, doktorat - na koncu pa se nimaš kje zaposliti. Temu se potem ne reče, da se je 'nekje zalomilo'?
Mavrik ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Pa ne moreš verjet. Bogi otrok ni sposoben napisati domače naloge. In starši to še podpirajo in ga branijo. Čez osnovno šolo bo že šlo, srednjo tudi. Potem se pa rado kje zalomi...
Že kdaj slišal za otroke s posebnimi potrebami?
Verjetnost da je šolar len kot gnoj je bistveno večja kot da ima posebne potrebe. Dajte, a ste že res vsi pozabili osnovno in srednjo šolo? :)
The truth is rarely pure and never simple.
SeMiNeSanja ::
Ali je len ali ni len in ne zmore, je bilo že zgoraj razdelano.
Za te je restitucija čisto primeren vzgojni ukrep.
Problem so tisti otroci, ki dejansko ne zmorejo, pa jih en tak, kot si ti obtožuje lenobe in/ali nesposobnosti. Še najhuje je, če je ta oseba učitelj.
Za te je restitucija čisto primeren vzgojni ukrep.
Problem so tisti otroci, ki dejansko ne zmorejo, pa jih en tak, kot si ti obtožuje lenobe in/ali nesposobnosti. Še najhuje je, če je ta oseba učitelj.
Tody ::
Pomoje je lenoba samo pomanjkanje motivacije, kaj ga motivira pa morajo ugotoviti starši / strokovni delavci. Ponavadi če so starši aktivni in motivirani sami tudi otroci nimajo večjega problema.
Invictus ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Že kdaj slišal za otroke s posebnimi potrebami?
Otroci s posebnimi potrebami nimajo kaj iskati na normalnih šolah. Naj gredo v posebne šole, ki jih je naš ljubi minister ukinil.
Verjetnost da je šolar len kot gnoj je bistveno večja kot da ima posebne potrebe. Dajte, a ste že res vsi pozabili osnovno in srednjo šolo? :)
Saj lenoba je posebna potreba ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
SeMiNeSanja ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Že kdaj slišal za otroke s posebnimi potrebami?
Otroci s posebnimi potrebami nimajo kaj iskati na normalnih šolah. Naj gredo v posebne šole, ki jih je naš ljubi minister ukinil.
Samo upam lahko, da ne veš, o čem govoriš.
Furbo ::
Domače naloge kot take, bi morali sploh prepovedati. Saj tamali preživijo lep kos dneva v šoli, ne vidim potrebe po nadaljevanju doma, razen nesposobnosti učiteljev.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
lebdim ::
vseeno mislim, da so domače naloge obvezne, ker je to obveznost vsakega učenca, da jih naredi. če jih ne naredi, naj sledijo neke sankcije. vendar so to ponavadi na žalost kakšno nenapovedano spraševanje ali pa dajanje negativnih ocen. vendar za to so si krivi sami učenci, in ne učitelji (tako kot vedno potem izpade, da je za vse kriv učitelj)!!!
NESPOSOBNOST UČITELJEV? prej nesposobnost učencev, da ne znajo narediti domače naloge. to pa zato, ker se v šolo pridejo zafrkavat.
NESPOSOBNOST UČITELJEV? prej nesposobnost učencev, da ne znajo narediti domače naloge. to pa zato, ker se v šolo pridejo zafrkavat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
Invictus ::
SeMiNeSanja je izjavil:
SeMiNeSanja je izjavil:
Že kdaj slišal za otroke s posebnimi potrebami?
Otroci s posebnimi potrebami nimajo kaj iskati na normalnih šolah. Naj gredo v posebne šole, ki jih je naš ljubi minister ukinil.
Samo upam lahko, da ne veš, o čem govoriš.
Precej dobro vem o čem govorim.
Dandanašnja šola je samo slab približek šol izpred 20 let, kar kažejo tudi mednarodni preizkusi znanja, kjer so Slovenci bolj na repu lestvice.
Domače naloge kot take, bi morali sploh prepovedati. Saj tamali preživijo lep kos dneva v šoli, ne vidim potrebe po nadaljevanju doma, razen nesposobnosti učiteljev.
Saj ravno z domačimi nalogami se utrjuje znanje.
Kako pa se misliš naučliti računati, če pa ne boš delal nalog? Telepatija? Velja tudi za ostle predmete ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
m0LN4r ::
Saj na faksu lahk tudi nekomu plačaš, da ti naredi "domačo nalogo" ali "seminarsko" pa ti jo lepo ocenijo in po možnosti s tem opraviš predmet.
Redna praksa pri nekaterih predmetih na določenih fakultetah.
Sam sem v srednji šoli napisalo ogromno esejev, seminarsk, domačih in podobnih zadev za sošolce v nem.
Redna praksa pri nekaterih predmetih na določenih fakultetah.
Sam sem v srednji šoli napisalo ogromno esejev, seminarsk, domačih in podobnih zadev za sošolce v nem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Saj potem ni čudno da se delodajalci pritožuejjo kako zabita in lena mladina hoče imeti danes službo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
SeMiNeSanja ::
Precej dobro vem o čem govorim.
Dandanašnja šola je samo slab približek šol izpred 20 let, kar kažejo tudi mednarodni preizkusi znanja, kjer so Slovenci bolj na repu lestvice.
To nima popolnoma nobene veze z učenci, temveč je posledica prenapihovanja učnih načrtov, katerim znajo samo dodajat, dodajat in dodajat snov.
Si kdaj primerjal, kaj smo se mi učili pred 20, 30 leti pri slovenščini, kaj pa se otroci danes?
Primerjaj današnjo biologijo, glasbo,...., s tem, kar smo se mi učili!
Programe so tako natrpali, pozabili pa so, da je treba znanje tudi utrjevati, zato je na koncu vse skupaj ena sama polomija. Otroci pod stresom, napiflani, ZNANJA pa nikjer.
Velki ::
Točno tako SeMiNeSanja. Predlani sem končal srednjo šolo in za ta papir, ki sem ga dobil ni bilo vredno vse tiste popoldneve presedeti za brezveznimi seminarskimi in domačimi nalogami. Če se že gredo tega sistema da je srednja šola bolj nuja kot to da ti kaj koristi bi morali učiti le tiste osnovne stvari iz katerih se izhaja na univerzah in ne nekih dodatnih neumnosti, ki jih je še in še, na koncu pa od 90 % teh neumnosti ne boš imel nič.
Se kar primem za glavo ko pomislim koliko nas bi lahko naučili učitelji če bi namesto tega da učenci predstavljajo neke seminarske naloge, o katerih niti oni nimajo pojma (učenci ki to predstavljajo), kaj šele poslušalci učitelji predavali snov.
Se kar primem za glavo ko pomislim koliko nas bi lahko naučili učitelji če bi namesto tega da učenci predstavljajo neke seminarske naloge, o katerih niti oni nimajo pojma (učenci ki to predstavljajo), kaj šele poslušalci učitelji predavali snov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Velki ()
m0LN4r ::
Ne mešat zdaj splošne gimnazije in poklicne (ki se slabo izvajajo) med sabo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
Točno tako SeMiNeSanja. Predlani sem končal srednjo šolo in za ta papir, ki sem ga dobil ni bilo vredno vse tiste popoldneve presedeti za brezveznimi seminarskimi in domačimi nalogami. Če se že gredo tega sistema da je srednja šola bolj nuja kot to da ti kaj koristi bi morali učiti le tiste osnovne stvari iz katerih se izhaja na univerzah in ne nekih dodatnih neumnosti, ki jih je še in še, na koncu pa od 90 % teh neumnosti ne boš imel nič.
Se kar primem za glavo ko pomislim koliko nas bi lahko naučili učitelji če bi namesto tega da učenci predstavljajo neke seminarske naloge, o katerih niti oni nimajo pojma (učenci ki to predstavljajo), kaj šele poslušalci učitelji predavali snov.
Saj srednja šola ni obvezna. Bi pa vzel kramp v roke in šel kopat jarke.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MasterTade ::
Kolikor vem se nalog ne sme ocenjevat, so pa pri nas dajali znakce čeprav tud tega ne bi smel
Furbo ::
Domače naloge kot take, bi morali sploh prepovedati. Saj tamali preživijo lep kos dneva v šoli, ne vidim potrebe po nadaljevanju doma, razen nesposobnosti učiteljev.
Saj ravno z domačimi nalogami se utrjuje znanje.
Kako pa se misliš naučliti računati, če pa ne boš delal nalog? Telepatija? Velja tudi za ostle predmete ...
Ne vem zate, vendar jaz se naučil računati v šoli. Če se učijo zdaj doma, potem naj odpustijo učitelje in vsak dan samo pošljejo mail z domačami nalogami mulcem.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
MasterTade ::
@invictus:Dandanašnja šola je samo slab približek šol izpred 20 let, kar kažejo tudi mednarodni preizkusi znanja, kjer so Slovenci bolj na repu lestvice.
Od kje ti pa to?
Od kje ti pa to?
SeMiNeSanja ::
Tista PISA študija kaže točno to, kar sem prej rekel: učenci so solidno napiflani. Ko je treba reševati probleme, pa so na dnu lestvice (otroci napiflanega znanja ne znajo uporabiti v praksi), poleg tega pa so od slovenskih učencev samo še romunski manj motivirani, precej na dnu smo tudi kar se tiče števila otrok, ki so mnenja, da so srečni v šoli.
Torej kaj ima to veze z kvazi lenobo učencev? Vse ugotovljeno in izmerjeno je posledica šolskega sistema, učnih načrtov, načina podajanja znanja in motiviranja s strani učiteljev.
Torej kaj ima to veze z kvazi lenobo učencev? Vse ugotovljeno in izmerjeno je posledica šolskega sistema, učnih načrtov, načina podajanja znanja in motiviranja s strani učiteljev.
Tody ::
Se strinjam z Furbotom, toliko časa ko preživijo mulci v šoli nikoli več ne namenijo izobraževanju v svojem življenju. Pa naj jih najprej naučijo se učit, naj jih naučijo googlat, naj jih naučijo iskat informacije in postavljat prava vprašanja. Potem se bodo domače naloge in eseji kr sami pisal. Samo mislim da sem preveč optimist. Važn da si za tisti dan ko si vprašan napiflan vse glavna mesta evrope, 30 minut pa od vse te napetosti itak vse pozabiš. Jaz se iz osnovne šole ne spomnim NIČ biologije. V srednji šoli smo imeli pa zmeri eno in isto video kaseto pri Geografiji (takrat smo prepisovali domače naloge :)).
Invictus ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Torej kaj ima to veze z kvazi lenobo učencev? Vse ugotovljeno in izmerjeno je posledica šolskega sistema, učnih načrtov, načina podajanja znanja in motiviranja s strani učiteljev.
A korelacije med lenobo učencev in slabimi rezultati pa nihče ne vidi?
Tudi do razumevanja snovi pride z delanjem nalog, predvsem domačih. Sam mislim da jih dajejo še premalo. In bi se morale ocenjevati.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Tody ::
Če ni motivacije zadaj ni nobenega učinka. To je tako kot da ti da učitelj telovadbe za doma delat 10 sklec pa 10 počepov vsak dan. Večina staršev se bi nad to pritožila in rekla da to ni humano. Ker skladat številke je pač neki čist drugega. Mulci ki pa vidijo korist v tem oz se jim jo pokaže pa to z veseljem delajo. Seveda priznat da gre šolstvo že 10 let v napačno smer je pač prehudo za priznat.
m0LN4r ::
Zakaj pa bi delal domačo nalogo, če te pedagog, ki je plačan zato ne motivira?
Potem takem se lahko vsi učimo doma na daljavo, če od pedagogov ni nobene koristi in efekta.
Moja generacija je dobivala zelo malo domačih nalog, tu pa tam. Večino dela smo opravili v razredu in pred tablo.
Domača naloga je bila BONUS, če si bil med oceno.
Če delaš nekaj, kar ti ni potrebno (mus) oz. bi lahko na drug način naredil (bližnjice) nisi glih pameten oz. avtomatsko priden.
OŠ je itak en smeh odkar obstaja nivojski pouk pa pedagogi in starši gledajo samo na svoje dobro ne pa otrokovo.
Potem takem se lahko vsi učimo doma na daljavo, če od pedagogov ni nobene koristi in efekta.
Moja generacija je dobivala zelo malo domačih nalog, tu pa tam. Večino dela smo opravili v razredu in pred tablo.
Domača naloga je bila BONUS, če si bil med oceno.
Če delaš nekaj, kar ti ni potrebno (mus) oz. bi lahko na drug način naredil (bližnjice) nisi glih pameten oz. avtomatsko priden.
OŠ je itak en smeh odkar obstaja nivojski pouk pa pedagogi in starši gledajo samo na svoje dobro ne pa otrokovo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Zakaj pa bi delal domačo nalogo, če te pedagog, ki je plačan zato ne motivira?
Zaradi sebe.
Zato dase kaj naučiš/osvojiš.
Samo mulci danes pridejo čez šolo brez truda, s pomočjo staršev in odvetnikov, po firmah se pa čudijo kake lenobe in nesposobneže dobivajo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Zakaj pa bi delal domačo nalogo, če te pedagog, ki je plačan zato ne motivira?
Zaradi sebe.
Zato dase kaj naučiš/osvojiš.
Samo mulci danes pridejo čez šolo brez truda, s pomočjo staršev in odvetnikov, po firmah se pa čudijo kake lenobe in nesposobneže dobivajo.
Ravno zato pa hodijo v OŠ, da jim tam povejo, razložijo in pokažejo zakaj se je treba učiti in delati naloge.
Ne pa na tu mate naloge od strani 12 do 14. Do jutri nareste drugače dobite 1. Velikokrat dobijo otroci tudi naloge, ki niso z namenom utrjevanja ampak le praksa pedagoga.
Tu je govora o otrocih od 6-10 let. 10let zato, ker pol so že pubertniki nekateri :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
TheJack ::
O vsem povedanem imam lastno mnenje, ki bi ga lahko sedaj obširno napisal. Ampak ne bom, ker sem to že storil:
https://slo-tech.com/forum/t592228/0
https://slo-tech.com/forum/t592228/0
Bonis nocet, qui malis parcit.
Glugy ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Pa ne moreš verjet. Bogi otrok ni sposoben napisati domače naloge. In starši to še podpirajo in ga branijo. Čez osnovno šolo bo že šlo, srednjo tudi. Potem se pa rado kje zalomi...
Že kdaj slišal za otroke s posebnimi potrebami?
Verjetnost da je šolar len kot gnoj je bistveno večja kot da ima posebne potrebe. Dajte, a ste že res vsi pozabili osnovno in srednjo šolo? :)
Otroci s posebnimi potrebami imajo poseben status ki jim omogoča prilagojeno šolanje znotraj običajnih šol. Normalno da se jih obravnava drugač. Vsazga ki ima status česarkoli se obravnava drugač. Status vozača, status športnika, status nevem kaj še majo. V glavnm pač je dokaj jasno da pač če je otrok s posebnimi potrebami da morajo njegovi starši pridobit zanga poseben status. Vse to že obstaja po obstoječi zakonodaji.
To pa da otrok ki nima statusa ali resnega razloga zato da ne bi naredil domače naloge te ne naredi je pa drugo. In to pa mislm da je prov da se bodisi nagradi tiste ki so pridni in delajo domače naloge, bodisi kaznuje tiste ki ne delajo domačih nalog. Oziroma še bolje oboje. Pač če ne narediš domače naloge doma jo boš pa v šoli po pouku ker prej ne boš smel it domov. To se mi zdi dobra vzgoja ker enostavno uči šolarja da se ne more izogibat odgovornosti in mora prej al slej svoje obveznosti nardit. Lahko jih prej pa pač po svoji volji, na svoj način, z raznimi odmori ipd. Lahko pa pod prisilo. Pol pa kokr hoče. Jz vem da enim prisila čeprav jim je mučna na koncu pomaga.
Aja pa še to...če je preveč domače naloge je pa to druga stvar. Bi blo treba pa manj domače naloge dajat. Mogl bi dat recimo neko omejitev glede domačih nalog. Bodisi po času povprečnega šolarja omejit na x ur al pa po čem drugem. Defenitivno bi blo to težko ker je to težko merljivo. Bi se pa dal eksperimentirat pa pol vidt kakšne omejitve bi bile najboljše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
TheJack ::
Status "učenca s posebnimi potrebami", "s pogodbo" in ne vem s čim še vse, bi bilo treba ukiniti (vsaj v srednji šoli).
"Ampak moj sin ima težave s koncentracijo, joj, joj! Ča pisanja kontrolk mu je treba podaljšati za x minut, fonti na kontrolki morajo biti pa zanj v takšni in takšni velikosti!"
"Moj sinko je legastenik! Posebne potrebe! Joj, joj! Ima pogodbo! Joj, Joj!"
Ima vaš otrok "posebne potrebe"? Tough luck. Življenje ni pošteno (Res ni!). Vsak mora pač igrati s kartami, ki jih dobi. Srednja šola ni obvezna. Se bo tudi njegov delodajalec strinjal z njegovimi posebnimi potrebami"? Mu bo omogočil lažje delo? Bo prišla mama k direktorju: "Naš Darko se težko skoncentrira! Kaj ga silite v tako težko delo? On ima posebne potrebe!" In direktor bo rekel: "Seveda gospa! Darko bo lahko od danes dalje delal, kar bo hotel. 24 ur na dan!"
In še nekaj: osnova šola je prvenstveno namenjena pridobivanju delovnih navad. Tudi domača naloga spada k temu. Normalen starš bi si kvečjemu prizadeval, da se njegovemu otroku naloži čim več domače naloge (ki jo mora narediti sam!), da bo pridobil delovne navade in tako dobil boljše štartno mesto v resničnem življenju.
Ampak kaj to starše briga, ne? Sin/hči bo itak doma do tridesetega, potem pa si bo v zgornjem nadstropju vaše hiše (ki ste jo na državne stroške - inflacija - zgradili v osemdesetih) uredil stanovanje. Vi mu boste dajali denar, ker ga sam ne bo zmožen zaslužiti. Če si bo po kakšnem čudežu dobil partnerja, boste za otroke skrbeli vi, on tega itak ne bo zmožen.
"Ampak moj sin ima težave s koncentracijo, joj, joj! Ča pisanja kontrolk mu je treba podaljšati za x minut, fonti na kontrolki morajo biti pa zanj v takšni in takšni velikosti!"
"Moj sinko je legastenik! Posebne potrebe! Joj, joj! Ima pogodbo! Joj, Joj!"
Ima vaš otrok "posebne potrebe"? Tough luck. Življenje ni pošteno (Res ni!). Vsak mora pač igrati s kartami, ki jih dobi. Srednja šola ni obvezna. Se bo tudi njegov delodajalec strinjal z njegovimi posebnimi potrebami"? Mu bo omogočil lažje delo? Bo prišla mama k direktorju: "Naš Darko se težko skoncentrira! Kaj ga silite v tako težko delo? On ima posebne potrebe!" In direktor bo rekel: "Seveda gospa! Darko bo lahko od danes dalje delal, kar bo hotel. 24 ur na dan!"
In še nekaj: osnova šola je prvenstveno namenjena pridobivanju delovnih navad. Tudi domača naloga spada k temu. Normalen starš bi si kvečjemu prizadeval, da se njegovemu otroku naloži čim več domače naloge (ki jo mora narediti sam!), da bo pridobil delovne navade in tako dobil boljše štartno mesto v resničnem življenju.
Ampak kaj to starše briga, ne? Sin/hči bo itak doma do tridesetega, potem pa si bo v zgornjem nadstropju vaše hiše (ki ste jo na državne stroške - inflacija - zgradili v osemdesetih) uredil stanovanje. Vi mu boste dajali denar, ker ga sam ne bo zmožen zaslužiti. Če si bo po kakšnem čudežu dobil partnerja, boste za otroke skrbeli vi, on tega itak ne bo zmožen.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
TheJack ::
Hm. Malo sem se zaračunal. Hiše so v osemdesetih gradili starši moje generacije. Kar pomeni, da je zgornje nadstropje že zasedeno. Z mojo generacijo. Ki sedaj "vzgaja" otroke.
Nič. Svetujem, da se hiša dvigne še za eno nadstropje.
Nič. Svetujem, da se hiša dvigne še za eno nadstropje.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vpis ocene (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Šola | 41986 (37375) | gimnazija123 |
» | OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 22092 (17649) | s6c-gEL |
» | Starši, ki uničujejo svoje otroke (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 30735 (26218) | solatko |