Forum » Programska oprema » Neki uprašanj iz 3D maxa
Neki uprašanj iz 3D maxa
PRiMoZ- ::
1. Okej naredim sobo, kako kamero naj postavim da bo videti čimbolj človeško, predvsem FOV.
2. Kk lahko več tekstur na en objekt nalimaš, da razdeliš objekt
3.Kk nardit teksture primerne velikosti, men vse tok prevlko zgleda, recimo deske, omet...
2. Kk lahko več tekstur na en objekt nalimaš, da razdeliš objekt
3.Kk nardit teksture primerne velikosti, men vse tok prevlko zgleda, recimo deske, omet...
TylerDurden ::
1. Uporabi ene 25 - 28 mm, pa dodaj depth of field plugin
2. Objektom pod modify izberi subobject = face, potem izberi ploskve, za katere zelis da so druge barve, nato naredi sub/multi object material, nazadnje doloci se face IDje v material editorju tako, kakor si jih nastavil v modifyu.
3. Povecaj oz. zmanjsaj "Tile" v meniju tekstur v material editorju.
Have fun
2. Objektom pod modify izberi subobject = face, potem izberi ploskve, za katere zelis da so druge barve, nato naredi sub/multi object material, nazadnje doloci se face IDje v material editorju tako, kakor si jih nastavil v modifyu.
3. Povecaj oz. zmanjsaj "Tile" v meniju tekstur v material editorju.
Have fun
jetam ::
25-28 je že zelo popačena perspektiva. Najbolj "človeško" je 50mm... toliko kot je približna razdalja med očmi...
Error on line: Object of type SIGNATURE expected
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Zvok in slika | 184569 (24834) | Machete |
» | 3D modelingOddelek: Programska oprema | 798 (641) | Rippy |
» | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2258 (1438) | slovenec_89 |
» | Ryzomova izvorna koda dostopna!Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 7677 (6808) | poweroff |
» | UT 2003 editorOddelek: Igre | 2305 (2035) | Aggressor |