» »

Neki uprašanj iz 3D maxa

Neki uprašanj iz 3D maxa

PRiMoZ- ::

1. Okej naredim sobo, kako kamero naj postavim da bo videti čimbolj človeško, predvsem FOV.
2. Kk lahko več tekstur na en objekt nalimaš, da razdeliš objekt
3.Kk nardit teksture primerne velikosti, men vse tok prevlko zgleda, recimo deske, omet...8-)

TylerDurden ::

1. Uporabi ene 25 - 28 mm, pa dodaj depth of field plugin
2. Objektom pod modify izberi subobject = face, potem izberi ploskve, za katere zelis da so druge barve, nato naredi sub/multi object material, nazadnje doloci se face IDje v material editorju tako, kakor si jih nastavil v modifyu.
3. Povecaj oz. zmanjsaj "Tile" v meniju tekstur v material editorju.

Have fun

PRiMoZ- ::

Hvala za nasvete!

jetam ::

25-28 je že zelo popačena perspektiva. Najbolj "človeško" je 50mm... toliko kot je približna razdalja med očmi...
Error on line: Object of type SIGNATURE expected


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Zvok in slika
589182826 (23091) Machete
»

3D modeling

Oddelek: Programska oprema
7781 (624) Rippy
»

3D modeliranje in texture

Oddelek: Programiranje
282227 (1407) slovenec_89
»

Ryzomova izvorna koda dostopna!

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
157581 (6712) poweroff
»

UT 2003 editor

Oddelek: Igre
282254 (1984) Aggressor

Več podobnih tem