Forum » Programska oprema » 3D modeling
3D modeling
makaveli312 ::
Trenutno delam manjši projekt z 3Ds MAX 2013.
Rabil bi samo pomoč, saj mi nekako ne uspe narediti, da bi se objekt vrtel okoli svoje osi. (neprekinjeno)
Druga stvar pa je ta, da je objekt podoben lestvi, ter bi rad vmesne stopničke do polovice pobarval z eno barvo, drugo polovico pa z drugo, da dobim nekakšne barvni efekt.
Prosim za pomoč, oz. priporočilo za kakšen drug program.
Hvala.
Rabil bi samo pomoč, saj mi nekako ne uspe narediti, da bi se objekt vrtel okoli svoje osi. (neprekinjeno)
Druga stvar pa je ta, da je objekt podoben lestvi, ter bi rad vmesne stopničke do polovice pobarval z eno barvo, drugo polovico pa z drugo, da dobim nekakšne barvni efekt.
Prosim za pomoč, oz. priporočilo za kakšen drug program.
Hvala.
- premaknil iz Zvok in slika: bluefish ()
Machete ::
Če nimaš vsake stopničke kot ločen lik potem uporabi za material 'submaterial' prvi naj bo 'neki' drugi 'neki2' .. oz kolikor in kakršne pač želiš
označiš tvojo lojtro - Modify: izbereš edit mesh - označi segment(e) katere želiš enake barve (z element ali polygon) - Modify: Material in izbereš številko katerega slota material želiš.
thats it
označiš tvojo lojtro - Modify: izbereš edit mesh - označi segment(e) katere želiš enake barve (z element ali polygon) - Modify: Material in izbereš številko katerega slota material želiš.
thats it
Machete ::
Za oba omenjena programa je tisoče filmčkov in turtorialov.
Samo napiši v googla ali tubo kar želiš izvedeti.. (how to ... in 3ds max/cinema 4d)
Samo napiši v googla ali tubo kar želiš izvedeti.. (how to ... in 3ds max/cinema 4d)
makaveli312 ::
ja sj sm že neki gledou sam za tko barvanje enga predmeta po delih nism glih najdu kj :P
Rippy ::
Če še potrebuješ pomoč ti lahko pomagam, ampak je skoraj bolje, da ti pokažem preko skypa (Miran Papac) (share desktop), če želiš, ker ti bo bolj jasno za kaj se gre.
Drugače pa objekt (alternativno kamero) bo potrebno keyframat.
- Spodaj desno, 5 knof od desne Time Configuration (določiš število framov)
- Ko imaš objekt označen, greš pod widgete (tam, ko imaš Crate, Modify), izbereš hierchy. Affect Pivot Only, Center to object.
-Keyfrejma se pa tako, da izbereš objekt. Označiš set key (pri ključu spodaj), klikneš ključ za prvi keyframe, greš na naslednji željeni keyframe, manipuliraš objekt in ponovno ključ, odkljukaj set key.
-Odpri Curve Editor, (zgornji tab 6 od desno), dokler je objekt označen seveda, potegni škatlo čez keyframe in najdi set to linear.
-M za materials, tam, ko verjetno piše standard klikni in izberi multi/subobject.
-Pod edit poly uporabi poligon selection in označene poligone grupiraj pod material IDs.
Drugače pa objekt (alternativno kamero) bo potrebno keyframat.
- Spodaj desno, 5 knof od desne Time Configuration (določiš število framov)
- Ko imaš objekt označen, greš pod widgete (tam, ko imaš Crate, Modify), izbereš hierchy. Affect Pivot Only, Center to object.
-Keyfrejma se pa tako, da izbereš objekt. Označiš set key (pri ključu spodaj), klikneš ključ za prvi keyframe, greš na naslednji željeni keyframe, manipuliraš objekt in ponovno ključ, odkljukaj set key.
-Odpri Curve Editor, (zgornji tab 6 od desno), dokler je objekt označen seveda, potegni škatlo čez keyframe in najdi set to linear.
-M za materials, tam, ko verjetno piše standard klikni in izberi multi/subobject.
-Pod edit poly uporabi poligon selection in označene poligone grupiraj pod material IDs.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rippy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Program za modeliranje hišeOddelek: Programska oprema | 5434 (3784) | soncek12 |
» | Cinema 4D R12Oddelek: Programska oprema | 2406 (1574) | Machete |
» | 3D modeliranje v .......Oddelek: Programiranje | 1398 (931) | c0dehunter |
» | Program za animiranjeOddelek: Programska oprema | 816 (735) | Batko666 |
» | AvatarOddelek: Strojna oprema | 1848 (1520) | bastadu |