» »

UT 2003 editor

UT 2003 editor

zigaspy ::

Ka obstaja kk u slovenščini napisan tutorial za UnrealEd 3 ???

root987 ::

V slovenščini boš kaj takšnega bolj težko našel... Pred nekaj leti je pcgamer (današnji pcformat) imel članek o izdelavi lastnih sob/misij z deusexov editorjem - deusex ima, afaik, ulreal ed 1 ali 2. Verjetno je to še najbližje tvojemu iskanju. Verjetno so vsaj osnove še enake... Sicer sem pa na google.com takoj našel to stran, na kateri boš verjetno našel vse kar rabiš.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Aggressor ::

Architectonic je solidna stran za začetnike; ko jo boš obdelal, pojdi še na uradno Content Creation stran, pa morda na Level Designer - UT2k3 del Ko boš to obdelal, me pa kontaktiraj, da ti pošljem še kake bolj eksotične vire vsebin.

Če se boš resno ukvarjal s stvarjo, ne pozabi redno spremljati vseh forumov, denimo na Unreal Playground, Nali City in uradnih Atarijevih forumih.

zigaspy ::

hja no hvala za linke sj se mi je tko zdel d u slovenščini ni skor nč sam tko uprašam č je ker ž kj napisu. Če se bom pa s tem začeu resno ukwarjat pa ne vem kr tko nism dost za računalnikom, bom vidu kuk bo se dal nardit.

zigaspy ::

Ena začetniška težava v unašanju textur sploh mi ne grejo notr!?! :O

Zgodovina sprememb…

Aggressor ::

Err... elaboriraj. A jih ne moreš importat, ali nalepit na stene? Če prvo, kakšen format so?

zigaspy ::

NALEPIT-
kr tam v enmu tutorialu piše d ko klikneš na en wall d rata tko mau modr in d gre čist u izi notr men pa ne dela
ka je ker k zna tko kj na ircu?
moj nick: fucker15 kanali: litija, vegova, sporhet
PLEASE HELP!!

Mavrik ::

Ko klikneš na zid v 3D načinu bi se moral modro pobarvati...
The truth is rarely pure and never simple.

zigaspy ::

Ko kliknem na wall pri 3d pogledu se nč ne obarva
ka je možn d je moj editor kj zjeban?;((
Kje bi dobu nouga kr tega sm zravn pr špilu dobu?


Aggressor ::

Na onile sliki je viden samo rdeči builder brush. Da dejansko narediš prostor, moraš s tem "čopičem" izdolbsti iz gmote, ki na začetku polni ves prostor, različne oblike. To narediš s "subtract" gumbom. Da pa bo geometrijsko telo steksturirano, moraš *še prej* v texture browserju označit želeno teksturo.

zigaspy ::

juhu ratal
ej pa kok cajta sm se s tem zajebavu
hvala stari!! care si :D

zigaspy ::

Kako se zbriše teksture ko že prtisnm substract in potem ko ustavim že nek druk elemnt?

Mavrik ::

Teksture ne moreš zbrisati, lahko jo samo zamenjaš.
The truth is rarely pure and never simple.

zigaspy ::

a pol ko maš naprimer neko mapo narjeno in bi tisto teksturo rad zbrisu in namest d bi bla tekstura za vrata bi naredu prava vrata. A to se pol ne da?

Aggressor ::

Če hočeš naredit potem prava vrata, jih moraš "izrezat" iz mase - skratka naredit v geometriji.

Tekstur kot takih ne moreš brisat, ker bi potem lahko videl v samo maso - ko se v igri to sicer zgodi zaradi BSP napak, dobiš zloglasni Hall of Mirrors efekt. Teksture lahko menjaš.

zigaspy ::

Ka pa za te skine k so za stvorje k se strelajo, vidu sm d je to kr težko nardit, tko d maš fotko od enga človeka.
Kako bi to najlažje naredu?
Pa kolkšna bi bla podobnost kukr je oseba v resnic?

Aggressor ::

Po pravici povedano še nisem videl skina s pravo človeško podobo, tako da nimam pojma, na kakšni ravni je podobnost.

Za malanje kožic pa potrebuješ znanje 3D in risarskih orodij.

Zgodovina sprememb…

zigaspy ::

aha ok
sam jst bi useen rad naredu neki k bi blo pravmu človeku podobn kr mislm tut mapo resnično nardit :D

zigaspy ::

Kako bi najlažje naredu en zid k bi mel različne teksture. Naprimer vrata, steber pa to na eni steni.
Kako?

Aggressor ::

Odvisno, kako hočeš to naredit; v osnovi je najlažje pač površine ločiti geometrijsko (narediš v steni recimo mjhno vdolbino za vrata ipd, čeprav je za vrata v 2k3 bolje uporabljati static meshe), lahko pa eventuelno uporabiš opacity shader in združiš dve teksturi na enem poligonu.

zigaspy ::

hja no bom to še mao probov ka pa za glih to uprašanje če je kk tutorial na netu?

Aggressor ::

Ne razumem natančno, kaj imaš v mislih. V bistvu bi moral v tutorialih, ki sem jih nalimal zgoraj, imeti vse na to temo. Se boš moral pač bolje poglobiti v tisti material...8-)

Mavrik ::

Mislim da bi si ti moral najprej malo razjasniti kaj sploh so teksture, ker jih grozno zamenjuješ z drugimi stvarmi.
The truth is rarely pure and never simple.

zigaspy ::

ka kdo ve še za kkšno stran k so tutoriali za UnrealEd gor?

Aggressor ::

Err... v prvih dveh postih imaš linke do Architectonica, UDNa in Level designerja.

Naj samo še dodam Unreal Wiki

zigaspy ::

kako se vrata dela a na isti način kot dvigala?

Aggressor ::

Oboje so moverji, ja.

zigaspy ::

kako se pa nardi vrata ki niso dvižna ali premična ampak normalno take k se nihajo?

Aggressor ::

Jih pač zarotiraš - moverji zapopadejo vsak premik.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Unreal Tournament III (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18414263 (1918) kuglvinkl
»

Igre (Americas Army) in mod-ing

Oddelek: Igre
211541 (1205) osti1
»

Oblikovanje z UT 2004 editorjem?

Oddelek: Igre
7797 (667) zigaspy
»

UT2004 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
584838 (3537) Aggressor
»

Unreal Tournament 2003 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
16812603 (7663) R33D3M33R

Več podobnih tem