Forum » Zvok in slika » Kva praute na Kyro2
Kva praute na Kyro2
fiki ::
Glede na impresivne dosežke Kyra , ki so jih objavl na anandtechu me zanim kva vi mislte o tej grafikulji in a neb blo dobr še eno anketo o tem narest.
siki
||_^_|| ::
Stvarca je definitivno zelo ušeč!!
Zanimivi so pa tut teli skoki iz zadnga na prvo mesto in obratno.
Zgleda da bomo mel spet mau cenejšo grafiko:))
Zanimivi so pa tut teli skoki iz zadnga na prvo mesto in obratno.
Zgleda da bomo mel spet mau cenejšo grafiko:))
VASkO ::
sem pa hud, ker je koncept super, slika tudi, hitrost tudi (rang GTSa), pol pa pozabijo fantje na T&L. Zakaj nikol ne nardijo popolnega produkta? Ko bi vsaj lahko vedeli, kako se bo kartica obnesla v "prihodnjih" T&L igrah?!?! Zakaj vedno nekaj zaserjejo? Jaz bi ga menjal za GF2MX, cena itak ne bo nic visja.
popravek: kartico kupim takoj, kaksna pa naj bi bila cena pri nas? 150$ tam je pri nas "?"
popravek: kartico kupim takoj, kaksna pa naj bi bila cena pri nas? 150$ tam je pri nas "?"
Senitel ::
VASkO: Mogoče zato, ker strojni t&l praktično ni mogoče skombinirat z tile based renderingom??
VASkO ::
nisem vedo, kaj pa ti pravis na to kartico Senitel?
A je sploh v T&L taksna prihodnost, kot jo napovedujejo ze eno leto? Se splaca obdrzati MX, da me ne bo zamenjava tepla cez kakega pol leta? Ma T&L sploh smisel?
Me je Kyro ful impresioniral, nekje je celo hitrejsi od Ultre!!!
A je sploh v T&L taksna prihodnost, kot jo napovedujejo ze eno leto? Se splaca obdrzati MX, da me ne bo zamenjava tepla cez kakega pol leta? Ma T&L sploh smisel?
Me je Kyro ful impresioniral, nekje je celo hitrejsi od Ultre!!!
undefined ::
"Me je Kyro ful impresioniral, nekje je celo hitrejsi od Ultre!!!"
Zakaj pa potem še hočeš T&L? Ti si pa mal preveč zahteven za samo $150.
Zakaj pa potem še hočeš T&L? Ti si pa mal preveč zahteven za samo $150.
JLP ::
Hm se mi pa zdi da sm nek brav da je T&L čist možn na tile based rendering grafični. Baje da bojo na GDCju al ke že to tehniko demonstriral.
Live long and prosper!
Senitel ::
Sej ne rečem, da tile based rendering ni mogoč v kombiniaciji z hardware t&l, ampak je pa zelo, zelo otežen.
Najprej malo o arhitekturi Kyra. Kyro renderira v "kosih" (tile). En "kos" je velik 32x32 pik in je vedno v 32 bitnih barvah (zato ima kyro tako dobro kvaliteto 16bpp slike). Kyro ima na samem čipu dovolj pomnilnika, da shrani tak kos (4k pomnilnika). Kyro nato renderira kos po kosu, dokler ne konča celotne slike...
Zdej Kyro pa mora vedet, v kater kos posamezen trikotnik paše. Zato mora prej dobit vse trikotnike, ki bodo sestavljali posamezen frame urediti najprej glede na to v kateri kos pašejo (niti ni nujno, da pride cel trikotnik v en kos), nato pa še ritensko po globini (od najbližjih do najbolj oddaljenih).
V primeru sedanjega Kyro-ta to urejanje dela CPU. Prvič ima CPU običajno precej več razpoložljivega pomnilnika kot grafična kartica. Drugič CPU ima posebno enoto, ki skrbi za dodeljevanje pomnilnika (MMU). V čem je trik druge zadeve? To, da nobena karitica (za igračkanje) nima te enote. Tako mora CPU (driver) skrbeti za dodeljevanje pomnilnika in to, kje se bodo nahajale posamezne teksture in podobno. Če imamo strojni t&l moramo urejene trikotnike shraniti v video pomnilnik (če to dela CPU se vse skupaj shrani v sistemski pomnilnik). Problem pa je, ker driver nikoli ne mora vedeti, koliko bo trikotnikov na eni slikici.. Lahko jih je 10, 100, 1000, 10000... Edina rešitev je, da bi velikost tabele (v kateri hranimo razporejene trikotnike) dinamično spreminjali... Če bi dinamično spreminjal velikost tabele, pa bi lahko vrgl vn kakšno teksturo ali dve in podobne "pametne" stvari (fragmentacija video pomnilnika bi bila ogromna).
Tim Sweeney-u tile based rendering ni všeč, Dean Šukič (Cro Team) pa je reku, da kljub temu, da je overdraw v SS velik problem (in Kyro v bistvu odstranjuje ta problem) bi še zmeraj "volil" za klasični z-buffer.
Najboljša rešitev je pospeševanje z-bufferja. Kompresiran z-buffer je dober korak. Razni "early z tests" tudi. Še vedno pa je dosti lažje, če 3D engine uredi objekte od najbližjih do najbolj oddaljenih, s čimer tudi pohitrimo vse skupaj...
Najprej malo o arhitekturi Kyra. Kyro renderira v "kosih" (tile). En "kos" je velik 32x32 pik in je vedno v 32 bitnih barvah (zato ima kyro tako dobro kvaliteto 16bpp slike). Kyro ima na samem čipu dovolj pomnilnika, da shrani tak kos (4k pomnilnika). Kyro nato renderira kos po kosu, dokler ne konča celotne slike...
Zdej Kyro pa mora vedet, v kater kos posamezen trikotnik paše. Zato mora prej dobit vse trikotnike, ki bodo sestavljali posamezen frame urediti najprej glede na to v kateri kos pašejo (niti ni nujno, da pride cel trikotnik v en kos), nato pa še ritensko po globini (od najbližjih do najbolj oddaljenih).
V primeru sedanjega Kyro-ta to urejanje dela CPU. Prvič ima CPU običajno precej več razpoložljivega pomnilnika kot grafična kartica. Drugič CPU ima posebno enoto, ki skrbi za dodeljevanje pomnilnika (MMU). V čem je trik druge zadeve? To, da nobena karitica (za igračkanje) nima te enote. Tako mora CPU (driver) skrbeti za dodeljevanje pomnilnika in to, kje se bodo nahajale posamezne teksture in podobno. Če imamo strojni t&l moramo urejene trikotnike shraniti v video pomnilnik (če to dela CPU se vse skupaj shrani v sistemski pomnilnik). Problem pa je, ker driver nikoli ne mora vedeti, koliko bo trikotnikov na eni slikici.. Lahko jih je 10, 100, 1000, 10000... Edina rešitev je, da bi velikost tabele (v kateri hranimo razporejene trikotnike) dinamično spreminjali... Če bi dinamično spreminjal velikost tabele, pa bi lahko vrgl vn kakšno teksturo ali dve in podobne "pametne" stvari (fragmentacija video pomnilnika bi bila ogromna).
Tim Sweeney-u tile based rendering ni všeč, Dean Šukič (Cro Team) pa je reku, da kljub temu, da je overdraw v SS velik problem (in Kyro v bistvu odstranjuje ta problem) bi še zmeraj "volil" za klasični z-buffer.
Najboljša rešitev je pospeševanje z-bufferja. Kompresiran z-buffer je dober korak. Razni "early z tests" tudi. Še vedno pa je dosti lažje, če 3D engine uredi objekte od najbližjih do najbolj oddaljenih, s čimer tudi pohitrimo vse skupaj...
Paramedic ::
Men prav dol visi, kaj je boljši način, pa ni T&L-a..., če je pa v vseh (no, skoraj) pogledih najhitrejša grafična do sedaj (no, mogoč mal pretiravam)! Zato komaj čakam, da pride vn in si ga kupim!
End transmission.
Senitel ::
Heh...
Če hočete videt kako zgleda nekaj brez podpore si poglejte razultate v MDK2 in Quake 3 na 640x480... Taka slika bo v vseh špilih ki bodo resno podprli hardware t&l, pa ne samo na 640x480, ampak verjetno še tudi na 1600x1200...
Če hočete videt kako zgleda nekaj brez podpore si poglejte razultate v MDK2 in Quake 3 na 640x480... Taka slika bo v vseh špilih ki bodo resno podprli hardware t&l, pa ne samo na 640x480, ampak verjetno še tudi na 1600x1200...
hatch ::
Me zanimajo 3dmark 2001 rezultati s kyrom2... ima kdo kak link?
Na mojem usivem v3.. stvar laufa obupno.. fps pada pod 2. (da, DVA!) in se vedno trdim da se z manj kot 72 fps (konst) Q3ja ne da igrat.
Na mojem usivem v3.. stvar laufa obupno.. fps pada pod 2. (da, DVA!) in se vedno trdim da se z manj kot 72 fps (konst) Q3ja ne da igrat.
undefined ::
hatch, a mi lahko prosim razložiš, kako sploh lahko zaženeš 3DMark2001 na V3, če pa program zahteva VSAJ 32MB pomnilnika minimum?
hatch ::
Iceman.. ocitno laufa...
sicer pa sem opazil screene na geforcu in so tudi tam nizki fpsji:)
sicer pa sem opazil screene na geforcu in so tudi tam nizki fpsji:)
fiki ::
No za 3D Mark 2001 je priproročena grafična z 32MB pomnilnika. Ni pa nujno jest sm ga zalaufou na rage pro 8Mb in sm dobu 424 točk jeeeeeeeeeee.
siki
OrlyTM ::
kyro 2 ... sliši se impresivno ... toda .. jaz bodem počakal da pridejo testisi gesile 3 ... če bo kyro za petami je odličen, če bo padel pač ne ... dobro cena je ugodna ... sam vseeno ... če ga kupim zdaj, mi bo čez pol leta žal, ko bodo nove igre z močno T&L podporo ...
Citat: "lahko pa se seveda tudi motim" :))
lp
OrlyTM
Citat: "lahko pa se seveda tudi motim" :))
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Paramedic ::
Močno upam, da bo mel K II dobre gonilnike za w2k, ker večina jih kar zanemari. A je možno torej, da nekatere igre sploh ne bi delale, če nima t&l? Pa četudi ne, bi ga vseeno mel.
End transmission.
o ::
Paramedic mslim,da tale stavek iz testa dosti pove o njegovih gonilnikih pod windows 2k okoljem.
"Much driver work has gone into the Hercules 3D Prophet 4500, as the Windows 2000 score hardly deviates from the Windows 98 marks."
"Much driver work has gone into the Hercules 3D Prophet 4500, as the Windows 2000 score hardly deviates from the Windows 98 marks."
dexter ::
Hello!
Mislim da bo kyro II z dobrimi opengl driverji strojcek za
3d graficni software ala 3d max,maya,pro/e za majhne dnarce (upam da nov vec ke 40k cukov pri nas).
LP
*more respect to my self*
Mislim da bo kyro II z dobrimi opengl driverji strojcek za
3d graficni software ala 3d max,maya,pro/e za majhne dnarce (upam da nov vec ke 40k cukov pri nas).
LP
*more respect to my self*
Paramedic ::
O -> pardon. tistega testa si takrat še nisem ogledal. To je torej ena izmed reeeedkiih graf.k., ki imajo w2k gonilnike hitrejše. Sam zakaj je bla na Sharkyju slabša kot na Anandu?!
End transmission.
Senitel ::
dexter: Edina pametna strojčeka (kalibra "osebni računalnik" ne "work station") za 3D Max & company sta GeForce (če hočeš hitrost) in Matrox (če hočeš 2D kvaliteto)...
o ::
sicer je verjetno res da ima matrox najlepšo 2d kvaliteto in geforce hitro 3d.
Vendar ima kyro sodeč po testih, 2d kvaliteto boljso in 3d zelo primerljivo z geforci,ter boljse 3d performanse od matroxa
tako da je kyro,neka vmesna resitev za tiste,ki se ni bi odrkli ne eni ne drugi karakteristiki grafičnega procesorja,za primerno vsoto
Vendar ima kyro sodeč po testih, 2d kvaliteto boljso in 3d zelo primerljivo z geforci,ter boljse 3d performanse od matroxa
tako da je kyro,neka vmesna resitev za tiste,ki se ni bi odrkli ne eni ne drugi karakteristiki grafičnega procesorja,za primerno vsoto
Senitel ::
Hitrost v nobenem današnjem špilu ne izraža tega, kar se bo zgodilo v Max-u, OK??? 3D Max praktično POTREBUJE hardware t&l...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Geforce 2 MX ali Kyro II?Oddelek: Kaj kupiti | 1736 (1337) | Lyu |
» | Test Kyra IIOddelek: Novice / Nova vsebina | 1907 (1907) | OZZY |
» | KYRO 2 -- najboljši (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 5138 (4134) | Paramedic |
» | Kyro IIIOddelek: Novice / Grafične kartice | 1834 (1834) | Dalmatinc |
» | Kyro 2 AND MX (kdo je boljši)Oddelek: Kaj kupiti | 1459 (1088) | Paramedic |