Jaz - Hehe, we did it again: s tem testom smo prvi v Sloveniji! Samo za vas sva se tako žrtvovala Sergio in jaz (Sergio za dve neprespani noči testiranja preko vikenda in jaz za konvertanje članka v teh poznih urah). Torej, je Kyro II res božji dar in ali je vreden oboževalcev, ki so se zadnje čase zbrali okoli njega (po pravici povedano gre večinoma za bivše 3Dfxaše )? Za odgovore na vsa vprašanja, ki se vam porajajo v zvezi s to kartico si kar oglejte Sergiotov test? Uživajte...
P.S.: Danes novice očitno ne spljoh. Drugi imajo preveč dela s šolo, jaz pa sem zdaj preveč zmučen za kakšne višje oblike pisunstva.
Novice » Nova vsebina » Test Kyra II
undefined ::
Mal preveč si v ta T&L zaljubljen, Sergio, ker sploh ni tako pomemben kot ti trdiš, namreč vsak CPU lahko izvede T&L dinamično, in ne statično tako kot GF2. T&L pripomore le hitrostno, ne vizualno, TBR pa tudi pripomore hitrostno, torej ima Kyro nekaj kar GF nima, in GF ima nekaj kar Kyro nima. Plus tega da tudi to ni res, da kar "vse" igre podpirajo T&L, mogoče kvečjem 20%, VSE pa lahko izkoristijo TBR avtomatično! Za moje pojme je KyroII najboljša "budget" kartica na trgu.
Sergio ::
IceMan: ne zavedaš se, da je v T&Lu prihodnost... Vse NOVEJŠE igre ga BODO podpirale. Enostavno prinaša vse preveč dobrega... TBR je pa itak tehnologija od Boga poslana, če mene uprašaš...
undefined ::
T&L - prihodnost - da, sedanjost - še ne še. ;p
Pa še vsak CPU ga podpira, kaj je torej tu problem, če ga KyroII ne? Detajla ne zgubiš nobenga!
Pa še vsak CPU ga podpira, kaj je torej tu problem, če ga KyroII ne? Detajla ne zgubiš nobenga!
OZZY ::
Ice man: Prihodnjost v računalniku lahko pomeni samo 3, 4 ali 5 mesecev. Sedaj kupiš brez T&L pol se pa po glavi tolčeš. Jest bom raj počaku na Kyro3 pa bom verjetno pol, ko bo konkurenca in upam nižje cene menjal svojo ati maxx.
Senitel ::
Očitno bo moral biti moj naslednji članek na to temo, ker večina res (še vedno) nima pojma kaj je to t&l...
Aja pa Sergio: Una kocka pa krogla... Če renderiraš prej kocko, pa pol kroglo imaš na vseh karticah enako hitrost!
Vse kartice imajo z-buffer (tudi Kyro). Razlika med Kyrotom in ostalimi je to, da ima Kyro na samem čipu dva 32x16 32 bitna bufferja v katera renderira. Zdej ta bufferja sta zelo, zelo hitra (hitrost samega jedra procesorja) vendar zelo majhna. Zato moraš vse skupaj razdelit na "tile" (kose), da veš v kater kos renderirat trikotnike. Ko si v prvem kosu, driver pošlje vse trikotnike, ki so tam in Kyro jih nariše. Nato se ta "tile" shrani na ustrezno mesto v klasičnem back-bufferji in z-bufferju (video memorija) in gremo renderirat nov "tile". Zdej v unem primeru, ko pa renderiraš najprej kocko, potem pa kroglo (front to back pravila), pa ugotoviš, da se v obeh primerih zgodi isto... Na vseh karticah (tudi Kyro), boš za tak primer porabil eno pisanje v back buffer, eno pisanje v z-buffer in eno branje z-bufferja (ni sicer čisto tako, tiste vidne pike, ki jih krogla prekrije kocki se bodo renderirale dvakrat, vendar je to še vedno dovolj hitro). Bla bi pa precejšnja razlika če bi renderiral najprej kroglo, in potem kocko (back to front pravila)...
Aja pa HyperZ nima kej dost veze z tile based renderingom. HyperZ je z-occulation zadeva, ki povzroči, da se pri front to back pravilih renderira vsak piksel samo enkrat. Če imaš pa back to front pravila ti pa nič ne pomaga... Upam, da nisem preveč zakompliciral .
Še zmeraj mi je najbolj všeč una fora od BitBoysov, da povečaš "tile" na cel zaslon, ker pol ne potrebuješ ničesar urejat... Če kdo zastop...?
Pa še neki... Tist z 16 vs 32 bpp. Kyro ima zato zelo dobro "16bitno" kvaliteto slike, ker se cela slika v bistvu v celoti (z vsemi vmesnimi koraki) renderira pri 32 bpp, potem ko je pa slika končana se pa pretvori v 16 bpp in shrani na back buffer. In v vseh primerih pri multi texturiranju izgubiš na preciznosti, kljub temu, da se dela pri 32bpp (tudi GeForce in Radeon)... Zato pa Carmack hoče met 64 bpp ...
Aja pa Sergio: Una kocka pa krogla... Če renderiraš prej kocko, pa pol kroglo imaš na vseh karticah enako hitrost!
Vse kartice imajo z-buffer (tudi Kyro). Razlika med Kyrotom in ostalimi je to, da ima Kyro na samem čipu dva 32x16 32 bitna bufferja v katera renderira. Zdej ta bufferja sta zelo, zelo hitra (hitrost samega jedra procesorja) vendar zelo majhna. Zato moraš vse skupaj razdelit na "tile" (kose), da veš v kater kos renderirat trikotnike. Ko si v prvem kosu, driver pošlje vse trikotnike, ki so tam in Kyro jih nariše. Nato se ta "tile" shrani na ustrezno mesto v klasičnem back-bufferji in z-bufferju (video memorija) in gremo renderirat nov "tile". Zdej v unem primeru, ko pa renderiraš najprej kocko, potem pa kroglo (front to back pravila), pa ugotoviš, da se v obeh primerih zgodi isto... Na vseh karticah (tudi Kyro), boš za tak primer porabil eno pisanje v back buffer, eno pisanje v z-buffer in eno branje z-bufferja (ni sicer čisto tako, tiste vidne pike, ki jih krogla prekrije kocki se bodo renderirale dvakrat, vendar je to še vedno dovolj hitro). Bla bi pa precejšnja razlika če bi renderiral najprej kroglo, in potem kocko (back to front pravila)...
Aja pa HyperZ nima kej dost veze z tile based renderingom. HyperZ je z-occulation zadeva, ki povzroči, da se pri front to back pravilih renderira vsak piksel samo enkrat. Če imaš pa back to front pravila ti pa nič ne pomaga... Upam, da nisem preveč zakompliciral .
Še zmeraj mi je najbolj všeč una fora od BitBoysov, da povečaš "tile" na cel zaslon, ker pol ne potrebuješ ničesar urejat... Če kdo zastop...?
Pa še neki... Tist z 16 vs 32 bpp. Kyro ima zato zelo dobro "16bitno" kvaliteto slike, ker se cela slika v bistvu v celoti (z vsemi vmesnimi koraki) renderira pri 32 bpp, potem ko je pa slika končana se pa pretvori v 16 bpp in shrani na back buffer. In v vseh primerih pri multi texturiranju izgubiš na preciznosti, kljub temu, da se dela pri 32bpp (tudi GeForce in Radeon)... Zato pa Carmack hoče met 64 bpp ...
Yohan del Sud ::
Ja bi dejal, da je se je zadeva odrezala povsem po napovedih. Seveda pa bi se dalo o detajlih razpravljati... Ampak jaz nisem spet tak stručko...
NiggerBob ::
...tudi Nvidia še ni izdala popolne kartice, ki bi imela vse možne bonbončke, bila najhitrejša...in seveda najcenejša
Očitno je Kyro na pravi poti, pustimo se presenetiti...mislim da bo Kyro IV ali Kyro V taprava zadeva
Očitno je Kyro na pravi poti, pustimo se presenetiti...mislim da bo Kyro IV ali Kyro V taprava zadeva
Hellios ::
Res da je Kyro konkurenca GF2mx ampak ni konkurenca GF3mx. In jast rajš plačam teh 50 dolarjev in dobim T&L, in dvakrat višje številke
Kyro2 je isto kot voodoo5, pol leta prepozn.Takrat bi še lahko konkuriral nVidii ampak sedaj ko je GF3 pred vrati in takoj zatem še GF3mx nima smisla kupovati te kartice
Kyro2 je isto kot voodoo5, pol leta prepozn.Takrat bi še lahko konkuriral nVidii ampak sedaj ko je GF3 pred vrati in takoj zatem še GF3mx nima smisla kupovati te kartice
Paramedic ::
Sashworld -> ti kar kupi gf3MX, pa še men vzem enga Če ni, ni. Js bi tut rajš mel če bi bil. Tak pa bom raje Kyra 2 kupu, ker izide še ta mesec.Sergio, kako si mogel napisat, da TY outa ne bo gor. Če bi vsaj malo pogledal po intenetu, bi videl da je tv-out opcija stane pa le kake 1500 več. Poglej cenik od JAE. Pa tut druge strani po internetu so ga napisale, da ne boš kej mislu.Pa še to: neglede na to katero kartico maš, bo bolje čez ene pol leta jo zamenjat, ker tiste, ki T&L imajo so že zdaj počasne, Kyro 2 je pa hiter pa nima T&La. Zamenjaš jo itak, saj je poceni kartica.
Senitel ::
Paramedic: Sam fora je v tem, da je GeForcu ali Radeonu čist enak problem narisat 10 000 velikih trikotnikov, kot 200 000 malih... Hitrost je ista...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Računalniška delavnica za dekletaOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 2369 (2369) | nicjasno |
» | Danes na Infosu...Oddelek: Novice / Obvestila | 2466 (2466) | BigFoot |
» | Dan žalovanja za tragično preminulimi (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Obvestila | 4491 (4491) | ABX |
» | Test grafikulj vprašljiv?Oddelek: Strojna oprema | 1507 (977) | Wulf |
» | DeklamacijaOddelek: Loža | 2230 (2032) | neo |