» »

Zagotavljanje servisa oz. nadomestnih del za kupljene artikle

Zagotavljanje servisa oz. nadomestnih del za kupljene artikle

imagodei ::

Ravnokar sem bil na telefonu s prodajalcem iz Bauhausa, kjer sem pred cca pol leta kupil tuš kadičko ter stekleno kabino.

Uspelo nam je ubiti eno izmed steklenih stranic kabine, zato sem klical v Bauhaus, če lahko zagotovijo nadomestni del. Prodajalec tam me je na hitro odpravil s pojasnilom, da oni samo prodajajo, za rezervne dele pa naj se obrnem kar na dobavitelja.

Pred tem sem govoril že tudi z uvoznikom/distributerjem za Slovenijo, ki je povedal, da z nadomestno stekleno stranico ni problema in da jo lahko zagotovijo, a problem je, ker sem doma iz Gorenjske, oni pa imajo sedež v Mariboru in bi moral stranico iskat tja (oz. bi moral plačat prevoz, kar mi niti malo ne diši). Povedali so mi, da alternativno lahko urejam to preko trgovca, torej prek Bauhausa - IOW, da dobavitelj v okviru naslednje redne dobave uredi prevoz do LJ, jaz pa pridem iskat tja.

Glede na zdolgočaseno in naveličano pojasnilo (ki je vsebovalo tudi medmete v smislu: "Pri nas prodajamo samo cele komponente, ne moremo imeti na zalogi vseh rezervnih kolesc in vodil za vse artikle") me zdaj zanima - a trgovec dejansko nima nobene odgovornosti za servis oz. je to njegova dobra volja? Npr., kolikor mi je znano, vse računalniške trgovine, ki prodajajo npr. prenosnike, za stranke urejajo tudi servis. Če mi otrok razbije LCD televizijo, je tudi ne peljem k uvozniku/dobavitelju na servis. Če mi crkne Gorenjev štedilnik, ga tudi ne bom pripeljal na dvorišče v Velenje na sedež podjetja.

OK, res je da sem zgoraj navedel bolj tehnikalije, morda je pri kopalniških kabinah kaj drugače - me pa resno čudi, da bi se moral jaz kot stranka obračat na dobavitelja za Slovenijo, trgovec pa si lepo opere roke.
- Hoc est qui sumus -

Invictus ::

Seveda ti bo trgovec zrihtal, če se mu bo dalo, ampak boš seveda plačal.

Ne bodi tak gorenc, zapelji se v MB in prevzemi zadevo.

če misliš da ti bo kdo to dobavil zastonj, se motiš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RejZoR ::

Men se zdi to kar so ponudili povsem razumno. Celo tolk bi ti šli na roko, da bi zadevo interno (brezplačno!) prepeljali v ljubljanski center. Kar pomeni, da pač žrtvuješ krajši čas dobave za nižje stroške. Al pa greš v Maribor in dobiš zdele takoj ampak te pride mal več zaradi bencina.

Tud tvoje analogije so povsem napačne. Če ti v garanciji crkne Gorenje štedilnik ti res pridejo na dom brezplačno in brezplačno zrihtajo zadevo. Če pa ti bo otrok razbil steklo pečice oz ti bo crknila izven garancije pa ti bojo vožnjo serviserja lepo računali. Skupaj z delom.

Če ti otrok razbije LCD ga pelješ na servis. Ker imaš znamko ne vem, Philips, ki ima servisov kot dreka po celi sloveniji. Če pa imaš neko znamko za katero je samo 1 serviser, boš pa pač poslal k njemu. Eden bo vedno, ker zakonsko mora bit. Če je slednji v jebenem Maribori in ti si iz Kopra, jebi ga. Poleg tega pa boš v primeru fizične poškodbe vedno in povsod sam kril vse stroške. Zato ne vidim posebnega razloga zakaj bi ti morali it bolj na roko. Sej ne gre za defekt kar posredno pomeni njihovo krivdo ampak si zadevo razbil sam. Zadevo imajo in so ti jo pripravljeni prodat. That's it. Tko stvari funkcionirajo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

imagodei ::

Invictus> "Seveda ti bo trgovec zrihtal, če se mu bo dalo, ampak boš seveda plačal."

Saj to mi je jasno, da je zadevo treba plačat. Sprašujem se, ali je dopustno, da trgovec, ki prodaja neko robo, ne nudi zanjo tudi servisa in/ali nadomestnih delov? Še enkrat, jasno, da je to storitev, ki jo kupec plača, ampak - če bi šlo za garancijsko popravilo ali pa za stvarno napako, bi to moral urejati trgovec, ka-li?


Invictus> "Ne bodi tak gorenc, zapelji se v MB in prevzemi zadevo."

Ne gre samo za denar. Tudi Bauhausu bi bil pripravljen plačat storitev. Gre za to, da je šipa - čeprav iz kaljenega stekla - očitno občutljiva na določene sile. Dlje časa, kot jo transportiram po naših luknjastih cestah v osebnem avtomobilu, več je možnosti, da se mi ponovno razbije. Ljubljana je po kilometrih 1/3 poti do MB. Res je, da je večino poti do MB po avtocesti, pa vendar.


RejZoR,

tvoje sporočilo je pa tako zgrešeno, da sploh ne vem, kje naj ti začnem odgovarjat. Ljudje mislite, da je preleteti sporočilo enako kot prebrati ga. No, ni enako. Takole se porajajo kvečjemu vprašanja o tvoji funkcionalni pismenosti.
- Hoc est qui sumus -

bajsibajsi ::

Jaz mislim, da bi se dalo urediti, kot so ti dejali na servisu. Ponovno poklici v Bauhaus in zahtevaj nekoga z visjim polozajem pri njih. Se bolje, da gres kar tja in se osebno zmenis z njimi. Hkrati jim omenis, da si se o tem ze dogovarjal z njihovim distributerjem.

fosil ::

Če gre za steklo.
Ali ne bi mogel zadeve naročit pri lokalnem steklarju?

Sicer pa glede servisa na domu.
Velike gospodinjske aparate ti pridejo servisirat na dom, ker je razumljivo da jih ne boš okrog vozil.
Ne vem ali je to predpisano z zakonom, lahko preveriš.
Težava je v tem, da tuš kabina verjetno ni tehnični izdelek in verjetno veljajo drugačna določila.
Razen če je tale kabina ena tistih z radiem, lučkami in podobnim, potem morda kot celota paše v kategorijo tehničnih izdelkov in bi lahko zahteval servis na domu ;)
Tako je!

RejZoR ::

imagodei, wtf, kaj?! Zdej pa ne vem a se tle norca delaš iz nas al pa si ti nepismen... Razbil si steklo, Bauhaus te je usmeril na dobavitelja, oni so ti pripravljeni prodat steklo in problem je zdej v čem? Ker teb ne diši, da bi ti dostavo do tvoje bajte zaračunali oz. da bi moral ponj v Maribor!? Oh teh blasphemy! Podjetje ti hoče upravičeno zaračunat storitev. Damn, najbolje da se obrneš na rdeči križ, ker oni pa so dobrodelna organizacija...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

imagodei ::

@Rejzor,

problem je, da ti ne znaš brati. Najprej sem govoril z dobaviteljem/uvoznikom za Slovenijo, ki mi je povedal, da ni problem zrihtat nadomestnega dela. So far so good. Problem je, da moram jaz se peljat 200 km daleč po šipo - predvsem pa, da moram potem to šipo 200 km daleč varno prepeljat do doma. Ker nimam kombija, kamiončka ali poltovornjačka, moram šipo prepeljat tako, da podrem zadnje sedeže in polico prtljažnika ter zakajlat šipo med sprednja sedeža, nekam k ročni. Ali pa mogoče podret še sovoznikov sedež in šipo plosko položit iz prtljažnika, preko zadnjih sedežev na sovoznikov sedež. Gre za kaljeno steklo, precej težka zadeva, ki se lahko ob preveliki obremenitvi ponovno poči, kar mi ne diši. Zato bi raje šipo peljal samo cca 65 km daleč, namesto 200 km daleč. Idealno bi bilo seveda, če bi mi jo (proti plačilu, jasno) dostavili do doma v primernem prevoznem sredstvu. Uvozniku se s tem ne da ukvarjat.

Mi je pa uvoznik povedal, da je čisto ustaljena praksa, da nadomestni del spravijo do trgovca (skupaj z naslednjo redno dobavo, na kamion vržejo še eno šipo). Od tod naprej je stvar dogovora med mano in Bauhausom, kako to spravim k sebi domov. Magari jim plačam prevoz do doma.


Ampak vse to sploh ni stvar debate. Stvar je taka, da ne vem, kako funkcionirajo ta razmerja, zato sem vprašal. Namesto tega pa sem dobil kup moraliziranja.

Niti nisem nikjer jamral, da je Bauhaus kriv, da mi je počila šipa, niti nisem spraševal za kakšno brezplačno menjavo. Ker je sogovornik/trgovec v Bauhausu imel skrajno naveličan odnos in me odpravil v 30 sekundah, sem pač povprašal, kako je s to rečjo.


Kaj so pa tvoje domneve in kaj tvoja kristalna kugla kaže, kako se meni ne da v Maribor, pa lahko debatiraš s svojimi kolegi ob pivu.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

fosil je izjavil:

Če gre za steklo.
Ali ne bi mogel zadeve naročit pri lokalnem steklarju?

Jah, glede na to, da se kaljeno steklo ne sme rezat po kalitvi oz. da morajo že naredit ustrezno velik kos preden ga kalijo, je pri steklarju to dražje kot original. Sem razmišljal že tudi o tem, da bi dal namesto razbitega stekla pleksi. Samo baje je grdo in se v parih letih pojavijo razpoke.

fosil je izjavil:

Sicer pa glede servisa na domu.
Velike gospodinjske aparate ti pridejo servisirat na dom, ker je razumljivo da jih ne boš okrog vozil.
Ne vem ali je to predpisano z zakonom, lahko preveriš.
Težava je v tem, da tuš kabina verjetno ni tehnični izdelek in verjetno veljajo drugačna določila.
Razen če je tale kabina ena tistih z radiem, lučkami in podobnim, potem morda kot celota paše v kategorijo tehničnih izdelkov in bi lahko zahteval servis na domu ;)

Verjetno je res tako. Ne vem, zato sprašujem. Sem upal, da se bo oglasil kdo, ki to področje pozna.
- Hoc est qui sumus -

Invictus ::

Saj smo ti že napisali da je to samo njihova dobra volja.

Če se prodajalcu ne ljubi s tem zafrkavat, potem je pač to to.

Ta čas ko ti moraliziraš tukaj z ostalimi, bi imel zadevo že naročeno in dobavo urejeno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Šimpanz ::

Prodajalci ponavadi nimajo lastnega servisa za izdelke, ki jih prodajajo. Recimo Merkur ti ne bo sam popravljal ali imel rezervnih delov za mešalca za beton, HarvyNorman ti ne bo popravljal ali imel rezervnih delov za LCD TV, BigBang ali imel rezervnih delov za ti ne bo popravljal hladilnika. Morajo pa imeti nek pooblaščeni servis, ki ti lahko stvar popravi zamenja.

imagodei ::

Razumem to. Problem je (bil) samo v tem, da me je prodajalec iz Bauhausa v 30 sekundah odpravil, čeprav sem jaz pred tem že imel informacije od njihovega dobavitelja (in uvoznika za Slovenijo), da njim ni noben problem pripeljat nadomestnega dela v Bauhaus.

O vsem sem se sposoben zmenit. Zanimalo me je samo, ali je smiselno prodajalcu (njegovemu nadrejenemu ali še kakšnemu višjemu) težit, naj to zrihtajo, ali pa dejansko nimam nobene podlage za to in se obrnem na dobavitelja.

Žal je za nekatere forum ventil za frustracije, pa se razpištolijo na naključne obiskovalce foruma (ne leti nate, Šimpanz).
- Hoc est qui sumus -

fosil ::

Če je ves problem te zgodbe v tistem prodajalcu, ki si ga dobil, ko si telefoniral, pač pokliči še enkrat in se zmeni s kom drugim.
Marsikaj se da zmenit tudi če nimaš za to zakonske osnove.
Je pa to kar problem dandanes.
Ljudje se sploh ne znajo več pogovarjat, vsi se samo še izgovarjajo na neke zakone in pravila.
In to leti tako na tistega prodajalca, kot nate.
Tako je!

bobby ::

imagodei je izjavil:

Razumem to. Problem je (bil) samo v tem, da me je prodajalec iz Bauhausa v 30 sekundah odpravil, čeprav sem jaz pred tem že imel informacije od njihovega dobavitelja (in uvoznika za Slovenijo), da njim ni noben problem pripeljat nadomestnega dela v Bauhaus.

O vsem sem se sposoben zmenit. Zanimalo me je samo, ali je smiselno prodajalcu (njegovemu nadrejenemu ali še kakšnemu višjemu) težit, naj to zrihtajo, ali pa dejansko nimam nobene podlage za to in se obrnem na dobavitelja.

Žal je za nekatere forum ventil za frustracije, pa se razpištolijo na naključne obiskovalce foruma (ne leti nate, Šimpanz).


ne, nimaš nobene podlage.
Servis in rezerne dele ti oni niso dolžni zagotavljat, ker so vsi pogoji napisani na garancijskem listu, je pa res, da je iz strani prodajalca v Bauhausu strokovno nevljudno, da se ni pozanimal in ti probal on ta del prodat. Po vsej verjetnosti ima 12urni delavnik, minimalno plačo, jebanje iz strani nadrejenih in hodi v službo samo zato, da hodi v službo pa nič drugega.

Ne klicat, pošji jim mail in povprašaj, točno to, kar si tu, da pač bi kupil ta del pri njih pa kako se da zmenit, da ne hodiš v Mb.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

imagodei ::

@fosil, ;((

Jaz ravno človeku nisem želel morit, če za to ni nobene podlage. Če bi bilo Bauhausu to v interesu, bi mi verjetno že sami ponudili. Ker jim ni v interesu in ker se ni dalo pogovorit, sem se vprašal, a se to zgodbo splača forsirat naprej. Namesto kratkega in jasnega odgovoroa sem dobil moraliziranje, izvedel sem, da sem škrt gorenc in da se ne znam zmenit.

Vse samo zato, ker sem želel ostati kulturen, se izogniti konfliktu in izvedeti, a se mi sploh splača pregovarjat.

Zadnje čase imam res občutek, da mnogo obiskovalcev foruma samo čaka, kdaj jim bodo lahko popustile zavore in kdaj bodo lahko ozmerjali OP-ja, češ kakšen vol je.
- Hoc est qui sumus -

Ejsi_Disi ::

@imagodei
Glede prodajalec-dobavitel, predvidevam, da se jim preprosto ne da ukvarjati z dodatnim naročilom dodatnega elementa za kabino. Dodajanje nove šifre, dogovor za novo ceno... veš koliko dodatnega dela. :P

Saj steklo, če ga naroči dobavitelj, bo dobro zapakirano, tako da se glede tega ni bati. JAz bi na tvojem mestu še enkrat poklical dobavitelja in se pozanimal za velikost paketa ter za samo težo. Potem bi se pozanimal koliko stane dostava preko DPD, DHL. Potem preračunaj ali se ti splača iti iskat ali pa je mogoče bolje kar naročiti kurirsko službo.

Nisem pa zasledil ali se tudi dobavitelju ne da ukvarjati s kurirsko službo?
Rock n' roll ain't noise pollution!

Duhec ::

Bauhausu ponudi vsaj nekaj zaslužka, mogoče ugriznejo.
Zmeni se, če naročijo pri dobavitelju stranico, jim plačaš dostavo na dom.
http://blackbird.si/

St235 ::

Zakonsko gledano prodajalec ni dolžan pomagat. Ker ne gre za servisno popravilo tudi vse stroške dostave in podobno kriješ sam.

Zdaj večina prodajalcev gre pri takih stvareh ljudem na roko, ker jih v bistvu nič ne stane. ČE je dobavitelj to z naslednjo pošiljko pripravljen dostavit v Bauhouse je najboljše, da se probaš z bauhousom dogovorit, da to uredijo. Prisilit jih pa žal ne moreš.

St235 ::

fosil je izjavil:

Če gre za steklo.
Ali ne bi mogel zadeve naročit pri lokalnem steklarju?

Sicer pa glede servisa na domu.
Velike gospodinjske aparate ti pridejo servisirat na dom, ker je razumljivo da jih ne boš okrog vozil.
Ne vem ali je to predpisano z zakonom, lahko preveriš.
Težava je v tem, da tuš kabina verjetno ni tehnični izdelek in verjetno veljajo drugačna določila.
Razen če je tale kabina ena tistih z radiem, lučkami in podobnim, potem morda kot celota paše v kategorijo tehničnih izdelkov in bi lahko zahteval servis na domu ;)


Zahtevat servisa na domu ne moreš čisto nič bolj kot lahko zahteva od frizerja, da te pride ostrič domov.

Je stvar dogovora in plačila, nikakor pa ne obstaja zakonska zaveza. Ne za tehnične izdelke ne za za kaj tretjega.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9411846 (8923) smacker
»

Vracanje televizorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
788987 (6503) jJack
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529246 (7643) St235
»

Nov okvarjen tuš

Oddelek: Loža
263637 (2467) Go-ahead
»

Steklo za slike 100x70cm

Oddelek: Loža
83684 (3178) ;-)

Več podobnih tem