» »

Pomoč pri izbiri zavornih diskov

Pomoč pri izbiri zavornih diskov

«
1
2

hribar ::

Pozdravljeni,

zanima me katera znamka je med boljšimi kar se kakovosti diskov tiče :


ZIMMERMANN

Fremax

Comline

Brembo

TRW

Ali kaj drugega ? OEM ?

Za morebitne odgovore se v naprej zahvaljujem.

bastadu ::

ATE

jakan123 ::

Meni je pol leta nazaj mehanik rekel, da priporočajo Fremax. Sem jih vzel in so vredu. Prej sem imel Brembo pa so po 5000km začeli tresti. Fremax še nič ne tresejo. Pa še ugodni so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jakan123 ()

Scorpia ::

ATE so mene razočarali. Leva stran je po letu in pol toliko slabše delovalo, da avto ni naredil tehnični, pred tem še imel manjši karombol z ograjo, ko je snežilo. Na srečo sem imel nizko hitrost (ni bilo kaj velik škode na avtu), manj srečo, da je bila policija v bližini in še kazen dobil. Avto je pri zaviranju naenkrat šel na svoje. Po menjavi, je avto bp zaviral. Čeljusti pa niso zaštekali... sem bil pristaš ate, ampak po tem nič več.
////

...:TOMI:... ::

Zanimivo, jaz nikoli ne gledam na firmo, vedno vzamem najcenejšo možnost in vedno je BP. Če slučajno niso v redu, se jih dol vzame in malo postruži, to sem do sedaj moral narediti samo 1x.
Tomi

šernk ::

Jaz sem dal noname metelli gor. Tanjši so od drugih dražjih znamk, v končni fazi so pa danes vsi diski iz popolnoma zanič materiala.

daš brembo, TRW, ATE...vse je isti k. Ko skuriš ploščice moraš menjat še diske pa kupiš lahko kar hočeš.

Mel komplet brembo zadaj in spredaj. Sprednji so me stal 100€, zadnji 120€ komplet s ploščicami. Zadnje sem moral vreči stran diske preden sem ploščice izrabil do polovice (kako sem uspel pregret zadnje, ki imajo manj zavorne moči od sprednjih, mi pa ni jasno). Spredaj mi služijo sicer dobro še naprej, ampak zadnji komplet metelli + ferodo me je stal sedaj 54€. Po 8k km brez pripomb.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Scorpia ::

Sem tudi dal postružiti, diske in ploščice, pa nič ni bilo boljše. Mi je pa škoda, ker sem vrsto let in še vedno lahko kupim ATE s popustom.
////

jat2406 ::

Kaj pa menite o originalih?
Toyota po 165K km prodana z prvimi original diski in ploščicami
Peugeot 307 150K km zamenjano z originalom in spet 130K km
Peugeot 407 enako le da še vozi po 120K km.

Malajlo ::

Taka dolgoživost pomeni samo eno. Da se je voznik bolj jajcal po cesti in ni pristaš dinamične vožnje.
Jaz sem menjal diske na 60-80k km na vsem, kar sem vozil. Od zastav, citroenov, oplov, škode, fiatov, pa zdele pri 140 menjal vse štiri.
Original je šel gor, če je bil cenejši, sicer pa brembo, pa fedoro pakne 8-)
Hja, sem pa uspel pregreti tudi jaz zadnji disk. Enostavno ga je držalo, čeprav je vse izgledalo kot novo in bp. Zdaj je še gumica menjana, pa je bolje. Čeprav je stara bila kot nova...

gddr85 ::

se pravi, če znucaš ploščice se menjajo tud diski? kolk približno pride za vsa 4 kolesa diski + ploščice (generični original)

vem, da sem dal pri starem oplu enkrat na servisu menjat sprednje, ker se jih je že slišal in sem dal cca 500eur in se mi zdi, da je bil totalen nateg (pooblaščeni servis ;(()

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

stara mama ::

šernk je izjavil:

Jaz sem dal noname metelli gor. Tanjši so od drugih dražjih znamk, v končni fazi so pa danes vsi diski iz popolnoma zanič materiala.

daš brembo, TRW, ATE...vse je isti k. Ko skuriš ploščice moraš menjat še diske pa kupiš lahko kar hočeš.


Jasno, beri nižje:

...:TOMI:... je izjavil:

Zanimivo, jaz nikoli ne gledam na firmo, vedno vzamem najcenejšo možnost in vedno je BP. Če slučajno niso v redu, se jih dol vzame in malo postruži, to sem do sedaj moral narediti samo 1x.


Skratka, bedaki ste!!!

In pol mene čudno gledajo, ko sem samo za ploščice dal 200EUR
Anyone for a brake demonstration?

(mimgrede, diski ponavad držijo približno dva para ploščic)

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Menjaš, če so znucani. Cene pa mal po netu poglej. Jaz sem za fiata dal 300 € za neoriginalne dele (200 diski, 100 pakne) Original bi prišlo ene 500.

Mipe ::

Zavorni diski v prodaji morajo izpolnjevati neke minimalne varnostne standarde. Razmislite, kaj to pomeni.

Malajlo ::

Brake demonstration? Ko se vklopi ABS, je vseen, koliko je kaj koštalo. Pa ne pomnim, da bi kakšne pakne ne bile dovolj dobre, da ne bi mogle zaustaviti vrtenja kolesa do blokade.
A so tiste, ki manj svinjajo feltne?

stara mama ::

Malajlo je izjavil:

Brake demonstration? Ko se vklopi ABS, je vseen, koliko je kaj koštalo. Pa ne pomnim, da bi kakšne pakne ne bile dovolj dobre, da ne bi mogle zaustaviti vrtenja kolesa do blokade.
A so tiste, ki manj svinjajo feltne?

Še en lep primer kratkogledega razmišljanja.
Ko zablokira zablokira in to ni najhuje za bremze.
Probaj ti pri 180km/h porinit bremzo do konca ;)
Za foro pa še stoj na bremzi (drži stisnjeno) nekaj časa, ko bo fajn vroča.
(pa to delaj tam kjer je varno tako početje)

Al pa spust iz hriba. Na bremzah!

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

jat2406 je izjavil:

Kaj pa menite o originalih?
Toyota po 165K km prodana z prvimi original diski in ploščicami
Peugeot 307 150K km zamenjano z originalom in spet 130K km
Peugeot 407 enako le da še vozi po 120K km.


se strinjam, tudi pri nas nihče še ni menjal zavornih diskov. Pa pomojm potrebi po zamenjavi ob menjavi ploščic ne moremo pripisati "nedinamični vožnji" ampak zdravi kmečki pameti, da se ceste ne zamenjuje za dirkališče. slišal sem, da nekaterim uspe tudi sklopko menjat na 20kkm, ali so ti še bolj "dinamični" vozniki?:)

gddr85 ::

no ja sklopko se da hitr uničit, 2x šel 200m po hribu rikverc in vmes speljeval rikverc (zaradi prometa in ozke ceste) in se je lepo začelo kadit iz motorja - skurjena sklopka, dal cca 1200eur z delom vred

b3D_950 ::

Kaj pa šumenje zavor: npr. med vožnjo se sliši rahel šum, je to ok? Diski pa ploščice so od TRW.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

stara mama ::

Šumenje nima kej bit, glej sam na neenakomerno obrabo ploščic.
Marsikdaj kaka čeljust mal blokira, dolgoročno to vidiš na neenakomerni obrabi.

sandmat je izjavil:

jat2406 je izjavil:

Kaj pa menite o originalih?
Toyota po 165K km prodana z prvimi original diski in ploščicami
Peugeot 307 150K km zamenjano z originalom in spet 130K km
Peugeot 407 enako le da še vozi po 120K km.


se strinjam, tudi pri nas nihče še ni menjal zavornih diskov. Pa pomojm potrebi po zamenjavi ob menjavi ploščic ne moremo pripisati "nedinamični vožnji" ampak zdravi kmečki pameti, da se ceste ne zamenjuje za dirkališče. slišal sem, da nekaterim uspe tudi sklopko menjat na 20kkm, ali so ti še bolj "dinamični" vozniki?:)

Tud hribi majo vpliv.

Zgodovina sprememb…

...:TOMI:... ::

Seveda je škripanje/pisaknje/šumenje znak, da nekaj ni v redu. Po navadi so ploščice in diski "nekompatibilni", treba je menjati eno ali drugo ali obe ali pa prodajalca vprašati, kaj je to prodal zaena jajca.

Stara mama, ti raje kupi cenejše diske in ploščice, ter jih po potrebi večkrat menjaj, recimo v primeru pregretja moraš menjat zadeve, ker drugače imaš lahko zlate bremze, ampak v kritičnih situacijah bodo tvoje drage bremze vredne natanko nič.
Tomi

Olórin ::

se strinjam s tomijem, gre za neko neskladje. Ponavadi se pojavi problem pri razliki v trdoti. Namreč za nek disk mora biti ploščica toliko in toliko kvalitetna in trda. Če je recimo premehka, se prehitro obrablja, kar povzroči nabiranje prahu, kar povzroči škripanje gum, saj se ploščica ne more več dobro umakniti zaradi prahu.

in podobno.

Na zavorah se ne špara. Če so slabe, menjat takoj!

stara mama je izjavil:


Tud hribi majo vpliv.


hribi, ozirma natančneje povedano neznanje voznikov, ki ne znajo menjat prestav, zato pa pretirano zavirajo po hribu navzdol in krepko pregrejejo zavore. S tem pregretjem ploščice postanejo trde in se ne obrabljajo praktično nič več. Temu primerno tudi zavirajo zelo, zelo slabo.

Malajlo je izjavil:

Brake demonstration? Ko se vklopi ABS, je vseen, koliko je kaj koštalo. Pa ne pomnim, da bi kakšne pakne ne bile dovolj dobre, da ne bi mogle zaustaviti vrtenja kolesa do blokade.
A so tiste, ki manj svinjajo feltne?


slabe pakne se hitreje pregrejejo. In ker so čudni materiali pogosto tudi precej bolj prašijo zavore, ko bremzaš, kot boljši pakni. Usrane zavore pa se seveda kot prvo slabše hladijo, kot drugo pa se zapacajo in se zavorna ploščica težje premika.

Razliko opaziš na dnu hitrejšega spusta po klancu, ko ene zavore pregreješ, druge pa primejo enako kot na vrhu klanca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

stara mama ::

...:TOMI:... je izjavil:


Stara mama, ti raje kupi cenejše diske in ploščice, ter jih po potrebi večkrat menjaj, recimo v primeru pregretja moraš menjat zadeve, ker drugače imaš lahko zlate bremze, ampak v kritičnih situacijah bodo tvoje drage bremze vredne natanko nič.

A da bi jih še po manj kot pol porabljenih že menjal?
Ehhh, zakaj raj ne kr pred vsakim tehničnim al pa ob menjavi vinjete?

...:TOMI:... ::

Če je zadeva pregreta, ni prime več tako dobro, tudi če je začetna cena po zlatarskih merilih. Potem pa pridemo do fenomena, kot si ti. "Za ploščice sem dal 200€, kaj je s tabo, ne bom jih menjal, če so malo pregrete."

Najbrž isto delaš z gumami, ker so bile tako drage, jih izrabiš do konca, ne glede na starost.
Tomi

...:TOMI:... ::

Jaz dam za en disk cca. 25€, ter ravno tako za en komplet ploščic. Se pravi 100€ vsi 4 diski in še 50€ ploščice. 150€ in imam komplet nove zavore.

Pa ne pozabit na novo olje za zavorni sistem, tistih par eur.

Če daš pa ti za ploščice 200€, pa moram reči, da te hudo dobro lupijo.

Za gume dam tam okoli 60-80€ za kos, en komplet imam 3-5 let. Imam zimski in letni komplet 4 pnevmatik.
Tomi

Olórin ::

no, jaz raje kupim malo boljše in pazim da jih ne pregrejem. Tudi tako gre.

Je pa spodobno da se vsaj zavedaš da imaš crap zavore in jih redno menjuješ, tudi to je ok. Karkoli, samo ne imeti 15 let starih zavor in se s tem hvaliti okoli, kot počno nekateri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Malajlo ::

Kaj pa so res to za ene ploščice, ki stanejo 200 EUR?

mn ::

Olórin je izjavil:

no, jaz raje kupim malo boljše in pazim da jih ne pregrejem. Tudi tako gre.

Je pa spodobno da se vsaj zavedaš da imaš crap zavore in jih redno menjuješ, tudi to je ok. Karkoli, samo ne imeti 15 let starih zavor in se s tem hvaliti okoli, kot počno nekateri.


Boš še pojasnil, kako se zavore kvarijo z leti? Diski? Ploščice? Čeljusti? Kaj točno je treba menjati zaradi starosti (razen zavorne tekočine seveda)? Boš še proizvajalcem razložil, ker očitno ali ne vedo ali pa so pozabili zapisati v servisne priročnike :)

Kaj vse človek ne prebere tukaj :)

s6c-gEL ::

Če ti uspe prej uničiti diske kot zavorne obloge poljubne znamke delaš nekaj hudo narobe.

Olórin ::

mn, pač jih imajo na avtih z 200.000 km, starih 15 let da zadeva že praska in uničuje kolute. ampak važno da se hvalijo da jih še niso menjali. če si tako trapast da ne pomisliš na to ampak znaš samo jebat v glavo je to tvoj problem, ne moj.

Če pa misliš da ti bom do potankosti razlagal vse možne detajle, da ne boš imel možnosti iskati lukenj v postu pa si še bolj butast kot sem mislil. Ker ne bom, ker se mi jebe za tvoj bedni obstoj.

s6c-gEL je izjavil:

Če ti uspe prej uničiti diske kot zavorne obloge poljubne znamke delaš nekaj hudo narobe.


hudo narobe -> kupiš mehke diske in zelo trde obloge. Nato obloge pregreješ, da postanejo še mnogo trše od diska. Tako uničene obloge boš moral močneje pritiskat ob disk da boš dosegel zaviralni učinek, kar bo disk prekomerno obrabljalo. Oblog medtem ne boš obrabil nič, ker ne boš imel tršega materiala, ki bi jih lahko obrabljal.

Preprosto je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

stara mama ::

...:TOMI:... je izjavil:

Če je zadeva pregreta, ni prime več tako dobro, tudi če je začetna cena po zlatarskih merilih. Potem pa pridemo do fenomena, kot si ti. "Za ploščice sem dal 200€, kaj je s tabo, ne bom jih menjal, če so malo pregrete."

Najbrž isto delaš z gumami, ker so bile tako drage, jih izrabiš do konca, ne glede na starost.

In kako zdaj ti predvidevaš da jaz tako grozno vozim??

Isotropic ::

brembo

Dr_M ::

In pol mene čudno gledajo, ko sem samo za ploščice dal 200EUR


To ne pomeni nic.
Imel EBC red, kao neke hude ploscice, drage kot zafran, po 45.000km so razpadle (ploscice so se odlepile, na eni strani mi je med voznjo odletela stran). S tem, da vecinoma vozim bolj umirjeno in nikoli niso bile pregrete.

BigWhale ::

stara mama je izjavil:


Še en lep primer kratkogledega razmišljanja.
Ko zablokira zablokira in to ni najhuje za bremze.
Probaj ti pri 180km/h porinit bremzo do konca ;)


Kako pogosto pa to pocnes, da ti tako hitro unici zavore?

stara mama je izjavil:


Za foro pa še stoj na bremzi (drži stisnjeno) nekaj časa, ko bo fajn vroča.


A lahko opises situacijo, ko se jaz peljem na morje in moram potem s pregretimi zavorami drzati nogo na pedalu? Al pa na poti v sluzbo recimo.

stara mama je izjavil:


(pa to delaj tam kjer je varno tako početje)


Na dirkaliscu torej, ja, za dirke se verjetno splaca malo pripraviti.


stara mama je izjavil:

Al pa spust iz hriba. Na bremzah!


A das lahko primernga taksnega hriba pri nas, kjer obstaja nevarnost, da pregrejes zavore pri voznji navzdol. Seveda moras upostevati vse cestno prometne predpise, ki veljajo v tisti situaciji.

mn ::

mn, pač jih imajo na avtih z 200.000 km, starih 15 let da zadeva že praska in uničuje kolute. ampak važno da se hvalijo da jih še niso menjali. če si tako trapast da ne pomisliš na to ampak znaš samo jebat v glavo je to tvoj problem, ne moj.


Ampak menja se jih, ker so obrabljene obloge ali obrabljeni diski in ne ker imajo 200 000 km jev kakor si ti napisal. Sicer tudi meni ni jasno kako lahko obloge zdržijo 200 000 km (še diski težko) ampak če ljudem uspe, kilometri niso razlog za menjavo.

Al pa spust iz hriba. Na bremzah!


Roko na srce, v tem primeru ni problem v zavorah ampak vozniku. Vsaj mene so učili, da se pri spustu zavira z motorjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

stara mama ::

Če se gremo secirat, pa se gremo secirat (ker se mi lih da)

BigWhale je izjavil:


Kako pogosto pa to pocnes, da ti tako hitro unici zavore?

Majkemi, a sem kje napisal da jih kr naprej menjujem?
Zakaj preobračaš besede? (nisi edini)

BigWhale je izjavil:


A lahko opises situacijo, ko se jaz peljem na morje in moram potem s pregretimi zavorami drzati nogo na pedalu? Al pa na poti v sluzbo recimo.

Ja, z familijo in polno naloženim avtom naletiš na avtocesti na kolono po možnosti ravno toliko hriba da leze.
Rezultat: Pri boljših bremzah ponavadi nič kritičnega, pri cenenih kot jih imate tule radi pa je rezultat zviti diski in potem tresenje, vibriranje, ...

BigWhale je izjavil:


Na dirkaliscu torej, ja, za dirke se verjetno splaca malo pripraviti.

Nebi niti izgubljal besed s spušanjem na tvoj nivo...

BigWhale je izjavil:


A das lahko primernga taksnega hriba pri nas, kjer obstaja nevarnost, da pregrejes zavore pri voznji navzdol. Seveda moras upostevati vse cestno prometne predpise, ki veljajo v tisti situaciji.

Ohhh, ta deželica naša je zlo hribovita če še nisi opazil ;)
Dobr, ti mogoč znaš bremzat z motorjem, se najdejo primerki ki pa ne.

Zgodovina sprememb…

...:TOMI:... ::

Še vedno pa ne vem, kje si kupil te ploščice in katere znamke so.

Pa še za tole bi prosil malo več razlage.
pazim da jih ne pregrejem


Jaz namreč ne vem, kako izgleda, če bremze šparaš. Če je treba bremzat, se bremza. Seveda ne grem po klancu navzdol v leru, vendar, če se je treba nujno ustavit, se stopi na pedal brez debate.
Tomi

GrimReaper ::

Malajlo je izjavil:

Taka dolgoživost pomeni samo eno. Da se je voznik bolj jajcal po cesti in ni pristaš dinamične vožnje.

Obstaja tudi dinamična vožnja s šparanjem zavor, kar prakticiram sam pomoje že odkar vozim avto.
Seveda si nekaj hitrejši, če uporabiš še zavore, ampak komu pa štejejo sekunde v vsakdanjem prometu. Druga prestava + nekaj malega bremze, večkrat sploh ni treba bremze, meni povsem zadostuje za zaviranje. Če bi bil sam na cesti, sploh nebi rabil zavor, ampak tudi precej dobro predvidevam in imam precejšnjo varnostno razdaljo, tako da tudi v prometu gre.
Edino po klancu dol sem se nekaj časa vozil samo v drugi, zdaj pa že en čas v tretji, pa da pred ovinkom samo malo pipnem bremzo, pred ostrejšimi ovinki pa druga in potem iz ovinka tretja (to šaltanje druga-tretja mi je tudi najbolj v užitek pri vožnji). Bolje kot da si vedno na 5000-6000rpm, hitrejši pa nisi skoraj nič.
Zaenkrat sem pri 90k, tam do 150k bi pomoje moralo it. Za samo 60k moraš biti pa ornk konj.
Pa ne gre se tukaj za stroške in šparanje, ampak ne vidim kaj sploh imaš od bremzanja v smislu dinamične vožnje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

TOP ::

Če bi ti vozu po mestu in prihajaš na semafor kaj boš uporabil menjalnik za se ustavit,nebi reku ker se ne boš ustavu,če pa se voziš po podeželju kjer ni semaforjev je pa druga pesem,tako da ne tukaj zakaj uporabljaš bremze.

BigWhale ::

stara mama je izjavil:


Majkemi, a sem kje napisal da jih kr naprej menjujem?
Zakaj preobračaš besede? (nisi edini)

V bistvu si me narobe razumel. Nisem hotel rect, da pogosto menjujes zavore. Zanima me kako pogosto moras pri 180km/h na vso moc zabremzat, da ti zaradi tega unici zavore.

stara mama je izjavil:


Ja, z familijo in polno naloženim avtom naletiš na avtocesti na kolono po možnosti ravno toliko hriba da leze.
Rezultat: Pri boljših bremzah ponavadi nič kritičnega, pri cenenih kot jih imate tule radi pa je rezultat zviti diski in potem tresenje, vibriranje, ...


In ce te tkole, nic hudega slutecega, sredi avtoceste preseneti ena kolona iz zasede in moras pri 180km/h na polno zabremzati, se zavore tako segrejejo, da se poskodujejo ce drzis pedal pritisnjen? Huh. To bi pa rad videl.

Jaz bi sicer, ce bi me ze skrbelo za zavore, potem zategnil rocno. Avto ne bi nikamor lezel. :) V skrajnem primeru bi ugasnil motor in dal v brzino.

stara mama je izjavil:


BigWhale je izjavil:


Na dirkaliscu torej, ja, za dirke se verjetno splaca malo pripraviti.

Nebi niti izgubljal besed s spušanjem na tvoj nivo...


Na kak nivo? Na tak, da nas prepricujes, da imamo prakticno vsi zanic zavore, ker se nam skoz pregrevajo in se ploscice na diske limajo in nevem kaj se vse? Sploh pri neki casual voznji iz sluzbe in domov.

Vse situacije, ki si jih opisal so neki robni pogoji, ki se ljudem ponavadi ne dogajo, ce se vsaj priblizno drzijo predpisev.

GrimReaper ::

TOP je izjavil:

Če bi ti vozu po mestu in prihajaš na semafor kaj boš uporabil menjalnik za se ustavit,nebi reku ker se ne boš ustavu,če pa se voziš po podeželju kjer ni semaforjev je pa druga pesem,tako da ne tukaj zakaj uporabljaš bremze.

Pri bremzanju iz 30 (oz. do kolker pač prideš z menjalnikom, če začneš dovolj zgodaj prestavljat dol, lahko prideš tudi do 10) na 0 ne vem če se kaj omembe vredno nucajo bremze. Pa to je v bistvu še največ bremzanja kar ga povečini rabiš, če ne pride do neljubih situacij, kot naprimer če te nekdo izsili, ali je kakšen tuj objekt na cesti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Sej mam dizla, ampak retarderja pa ne, da bi lahko z mašino ustavljal tako učinkovito, kot lahko z zavorami. Se sprašujem, zakaj so jih sploh montirali na vsa kolesa, če se lahko z motorjem ustaviš na 10km/h...
Diski načeloma prej počijo, ko recimo priletiš v veliko lužo z tazgretimi zavorami. Riziko, enak veliki rupetini, ki ti bo potrgala podvozje. Ampak pri milijonu kilometrov še nisem uspel pokriviti diskov. Niti mi ni še počil, pa večkrat zaključim vožnjo s smradom okoli koles.
O "zvijanju" http://www.stoptech.com/technical-suppo...

Olórin ::

BigWhale je izjavil:



A das lahko primernga taksnega hriba pri nas, kjer obstaja nevarnost, da pregrejes zavore pri voznji navzdol. Seveda moras upostevati vse cestno prometne predpise, ki veljajo v tisti situaciji.


Korensko sedlo, avstrijska stran, polno naložen avto s slabimi zavorami. try it. Boš hitro videl zakaj je na dnu klanca rampa za se zaustaviti, če skuriš zavore ;) :D
Na omenjenem klancu boš doživel tudi pizdarijo, ko moraš s pregretimi zavorami avto obdržati na klancu, če se na dnu klanca naredi kolona. Danes to ni več možno ker ni več toliko prometa tam, pred karavanškim predorom pa je bila to tam stalnica.

Moraš seveda upoštevati, da večina ljudi ne zna zavirati z motorjem, potem pa pride do bedne situacije.

No, iz avstrije v slovenijo pa smo nekoč navdušeno vonjali skurjeno sklopko, ko se je na omenjenem klancu naredila kolona vozil, ki je šla skozi zelo preobremenjen mejni prehod. Avti so bili takrat zelo slabi, večina ljudi pa klanca v življenju ni videla. Seveda niso znali speljati tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

nejcek74 ::

Očitno sto ljudi, sto odnosov do avta in načinov vožnje.
Za pomoč OP-ju moje izkušnje, dokler sem se vozil avto (Volvo karavan, najprej bencinski turbak, kasneje dizelas)
- vozil sem s precej tezko nogo in pogosto naložen do vrha
- nikoli bremzal z motorjem, bremze sem pregrel enkrat z izrazito dinamično vožnjo v Dolomitih
- sem tudi preizkušal (treniral) bremzanje na (prazni) AC in ja, ustavljanje s hitrosti 200+ do nule zahteva zelo veliko od bremz, si začutil kako jim jenja učinkovitost

Ko sem prvic menjal diske, sem dal gor po nasvetu mehanika neoriginalne brembo, v enem tednu so zaceli trest, po parih mescih sem jih zamenjal na pooblačenem servisu.
- originalni diski so mi vedno zdržali preko 100.000 km, menjal sem jih ko so se stanjšali pod predpisano debelino

Malajlo ::

originalni diski so mi vedno zdržali preko 100.000 km, menjal sem jih ko so se stanjšali pod predpisano debelino

No, jaz jih menjam, preden se stanjšajo pod predpisano debelino. Ful pomaga pri bremzanju z 200+ na 0.

šernk ::

Toyota po 165K km prodana z prvimi original diski in ploščicami
Peugeot 307 150K km zamenjano z originalom in spet 130K km
Peugeot 407 enako le da še vozi po 120K km.


daj mi povej kakšni tej diski izgledajo na videz, >:D
tudi sam imam disk brez problema 200k km gor ampak je takrat disk vse drugega kot varen (aja trenutno imam sprednjega 85k km, problem je da ni izrabljen ampak ga razžira rjevina iz sredine navzven) in ko bo za menjat ploščice bo treba iz tega naslova še disk zamenjat.

Taka dolgoživost pomeni samo eno. Da se je voznik bolj jajcal po cesti in ni pristaš dinamične vožnje.


ni problema, kam gremo stestirat tvojo dinamično vožnjo? Ne boste verjeli ampak se da dinamično vozit brez da uporabljaš zavore. Ti boš vozil dinamično, jaz bom pa varčeval z zavorami. Pa da se razume, pod dinamično ne mislim vožnje 80 skozi naselje in 130 izven naselja, ter z norimi hitrostmi skozi ovinek, ker tisto pač ni dinamična vožnja ampak vratolomna.

200€ za ploščice pomeni da imaš kakšne keramične predvidevam? Sprejmem test zavor ni problema, ampak po mojih pravilih, z neogretimi zavorami kot so to 99% vožnje po navadni cesti. Upam, da se zavedaš da keramične ploščice potrebujejo za svoje delovanje primerno temperaturo, ki je pa na navadni cesti skoraj ne moreš vzdrževati.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GrimReaper ::

Malajlo je izjavil:

Sej mam dizla, ampak retarderja pa ne, da bi lahko z mašino ustavljal tako učinkovito, kot lahko z zavorami. Se sprašujem, zakaj so jih sploh montirali na vsa kolesa, če se lahko z motorjem ustaviš na 10km/h...

1. Kot sem rekel, če bi bil sam na cesti, bi komot zaviral samo z motorjem, seveda moraš že poznat cesto, drugače te lahko preseneti kak ovinek.
Zdej če bi bil res brez zavor, se lahko ustaviš praktično na nulo.
Pač daš tolk prej v prvo, s katero se da komot vozit 10km/h, na parkiriščih pa upaš da je kak robnik, ki ti do konca ustavi avto.
Če bi pa ročno imel, pa sploh ne vidim problema.
2. Drugače pa seveda pretiravam. Valda rabiš zavore, recimo da dam en primer kako sam priletim v ovinek:
vozim 100km/h, dam v tretjo da se hitrost zniža na 70-80km/h, po potrebi narahlo stisnem bremzo, dam v drugo, se zniža na ene 50km/h, potem pa vidim če je potrebno še zavirat.
Seveda se pa zgodi da moram močneje zavirat, pač ali je moja napaka da nisem dovolj predvideval, ali pa od kakšnega drugega.

Takole pa zgleda prestavljanje dol v 7 sekundah od 190-0, od 1:15 naprej:

Vmes ne vem če je kaj bremzal, verjetno samo od 60 do 0.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

mn ::

Vmes ne vem če je kaj bremzal, verjetno samo od 60 do 0.


Seveda je zaviral in to z vso močjo. Celo vsi 4je smerniki so se mu avtomatsko sprožili, kar se zgodi samo pri "Emergency brake".

BigWhale ::

Olórin je izjavil:

Korensko sedlo, avstrijska stran, polno naložen avto s slabimi zavorami. try it. Boš hitro videl zakaj je na dnu klanca rampa za se zaustaviti, če skuriš zavore ;) :D
Na omenjenem klancu boš doživel tudi pizdarijo, ko moraš s pregretimi zavorami avto obdržati na klancu, če se na dnu klanca naredi kolona. Danes to ni več možno ker ni več toliko prometa tam, pred karavanškim predorom pa je bila to tam stalnica.


Ce bi se vsak vsaj dvakrat na teden tam peljal, bi bil to mogoce se problem. Tko se pa vsake tolk casa najde kak, ki se tam pelje. :)

Olórin je izjavil:

Moraš seveda upoštevati, da večina ljudi ne zna zavirati z motorjem, potem pa pride do bedne situacije.

Olórin je izjavil:

Avti so bili takrat zelo slabi, večina ljudi pa klanca v življenju ni videla. Seveda niso znali speljati tam.


To dvoje skupaj veliko pove. Dandanes avtomobili nimajo tako zanic zavor, vedno vec je avtomatskih menjalnikov, ki avtomagicno sami zavirajo z motorji in tako naprej.

Tole o prekurjenju zavor so bolj zgodbice izza sanka. V stilu, jaz poznam enga, ki pozna enga, ki se mu je to zgodilo. Taksnih klancev, kjer pri normalni voznji in z vsaj malo zaviranja z motorjem kar tako skuris zavore, je bolj malo pri nas.

Pri vsakodnevni voznji po mestu/predmestju v sluzbo se nihce ni skuril zavor (vsaj priblizno tehnicno izpravnih).

Avtomobili, ki gredo 200km/h in vec imajo verjetno tudi zavore pravilno dimenzionirane in to, da bi pri enkratnem zaviranju iz 200km/h na 0km/h kar tako skuril zavore je traparija.

Malajlo ::

Dej izračunej pojemek od 190 km/h v 7 sec... Tebi prostor-čas ukrivi, da imaš občutek, da lahko tako učinkovito zaviraš samo z motorjem.
Z Ljubelja na naši strani so se mi pregreli prednji diski in sem pri 80 potreboval vso silo (ko se upreš v sedež, da ga skoraj polomiš) na pedalu, druga prestava, pa še z ročno, in če ne bi bilo travnika v hrib, vprašanje, kje bi se ustavil.
Diski in pakne so bili original renojevi. Prav tako šlampast serviser. Potem sem dal gor brembo in fedoro kombinacijo.

mihec87 ::

Torej se z Ljubelja po tej cesti ne vozi noben oz samo avti z best zavorami saj navadne skuri? Ali je tu bolj faktor voznik..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavore: Textar, Ate ali Brembo

Oddelek: Na cesti
2016014 (3242) TOP
»

Slaba kvaliteta zavornih ploščic (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5310663 (8358) easyrider3
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015989 (14041) zk_eu
»

Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12225475 (21456) SuperVeloce
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3911175 (10298) SkIDiver

Več podobnih tem