» »

NKBM zaračunala neopravljeno storitev

NKBM zaračunala neopravljeno storitev

bucket ::

Pozdravljeni!

Sem v poteku zapiranja računa pri NKBM, ki ga je spodbudil spodaj opisan dogodek posledično pa tudi previsoki letni stroški z banko.

NKBM uporablja za avtentikacijo pri spletni banki SecirID ključek, ki ga je potrebno obnoviti na vsake 4 leta in stane 33,50 EUR.

Na spletni banki so mi poslali obvestilo o potrebni zamenjavi ključka in da imam 10 dni časa, da jim sporočim morebitne spremembe (ukinitev, ipd...). 4 dni po preteku 10 dnevnega roka sem opazil sporočilo in se še isti dan odpravil na banko ukinit spletno bančništvo. Referentki razložim naj mi ukine spletno bančništvo, če ne bom rabil plačat tega zneska. Mi pritrdi in ukine. Naslednji dan nisem imel več dostopa do spletnega bančništva.

Nato sem šel uredit vse potrebno na novi banki. Preteklo je dober mesec, saj zaradi izvedb zadržanih transakcij in dopusta nisem mogel prej, ko hočem dejansko zapret račun pri NKBM nakar ugotovim, da so mi veeno zaračunali obnovo ključka. Seveda mi trega denarja nočejo vrnit, ker sem bil 4 dni prepozen. Ampak nimam pa ne ključka, ne dostopa do bankaneta kakor tudi ne rednih mesečnih izpiskov, ki bi jih moral dobivat ko sem ukinil bankanet.

Kaj naredit?

St235 ::

4 dni po preteku 10 dnevnega roka


ne zamujat rokov. To da si ti potem odpovedal spletno bančništvo ne vpliva na to, da je bil izdan in zaračunan ključek.

To kaj si se pogovarjal z random uslužbenko na oknu pa ne bo ravno enostavno dokazat. A pritožbo na banko si poslal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Tilen ::

Spletno bančništvo v tem primeru "stane" 60 centov na mesec. Že res, da ni zastonj, vendar zelo drago tudi ravno ni. Račun si dobil, ker si prekoračil rok. To je normalno in referentka za okencem tega postopka niti najverjetneje ne more ustaviti (tudi dokazal boš težko, da je bila njena namera x ali y).

Pokliči na banko, povej, da ti te storitve na tvojo zahtevo ne zagotavljajo več in se dogovori za sorazmerno vračilo denarja (npr. 10 eur ).
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

fosil ::

Bil je prepozen in banka ima pravico storitev zaračunat, vendar pa mora storitev tudi opraviti, česar pa ni storila.

Za začetek bi jaz napisal banki pisno pritožbo.
Lahko pa se obrneš tudi na poravnalni svet združenja bank
Tako je!

St235 ::

Bil je prepozen in banka ima pravico storitev zaračunat, vendar pa mora storitev tudi opraviti, česar pa ni storila.

banka je storitev opravila, vendar pa je uporabnik 4 dni po tem, ko je "naročil" storitev le to preklical.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Delavska hranilnica (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
845199899 (3122) Pro
»

katera Banka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19055908 (5431) cortez
»

Izbira banke (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19454524 (31259) MrStein
»

Katera je najugodnješa banka v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9229883 (24248) šernk
»

Dobra izbira banke za spletno bančništvo

Oddelek: Loža
4616294 (14148) ...:TOMI:...

Več podobnih tem