Forum » Na cesti » Kolesarji na levi in krivda
Kolesarji na levi in krivda
Temo vidijo: vsi
lukaz ::
Samo eno vprasanje, morda nepovezano a vendar: Zakaj ste tako napaljeni na kolesarje?
- ne delajo gnece na cesti, prej prej prides domov z avtom (v Lj pri Delu imajo stevec, zadnjic je kazal skoraj 4000 kolesarjev, si predstavljate, da bi bilo to na cesti v avtomobilih?)
Misliš razen kolon, ki se naberejo ko se dva taka najdeta in vzporedno furata po katerikoli možni cesti po možnosti 30 pod omejitvijo?
Ne vem, kamorkoli grem, vem da bom prisel do cilja veeeeeliko pred njima. A je torej problem, ce moram namesto 60 voziti 1km 15? A je to res taka tezava?
Je. Jaz bi rad prišel do cilja v istem dnevu, kot sem začel. Nekaj kar se moraš zavedati je, da nekateri ljudje ne živijo blizu krajev kamor morajo iti vsak dan in nimajo časa da bi se šli fejk ekologe (kljub temu, da če bi naredil računico koliko porabijo avtomobili če se peljejo 90 ali pa če gredo v koloni za kolesarjem 15 na uro ter morajo na hitro pospeševati, bi ugotovil, da ni glih ekološko). Dajmo pa narediti drugo računico. Vsak dan se moram cijaziti 1km za kolesarjem 15km/h namesto da bi peljal 60km/h (4min namesto 1min) na poti v službo in iz službe. Če to damo na letno raven me en tak junak košta 2190min, kar pride na dobrih 36 ur. Torej zaradi ljudi kot si ti bi moral jaz spustiti dan in pol svojega življenja na leto?
In ja, tista slika me čisto nič ne gane. Najbolje da vsi delamo 10km od doma in hodimo z kolesom na šiht.
WarpedGone ::
-naprimer si že zavil levo (nisi več na cesti po kateri si pripeljal), in ti bočno prileti v avto (v vrata, čez havbo, z leve) kolesar.. kdo je v tem primeru kriv?
V tem primeru on, ker je priletel vate.
Če prileti v mene, dobi še dve brezplačni okrog kepe.
Kdo plača škodo? Kazen?
Tisti, ki se bol potiho cmeri.
-podoben primer kot zgoraj, vendar prileti pred tebe, in ti njega bočno udariš?
V tem primeru ti, ker si priletel v njega.
Prednost in izsiljevanje NE obstajata. Obstaja le karambol, ko se zaletiš v koga.
Kolk koles imaš pod ritjo ali v glavi zadev ne spremeni v ničemer.
Zbogom in hvala za vse ribe
Malajlo ::
Najbrž če ti prileti letalo z leve na prehodu za pešce, je voznik avtomobila kriv?
Mene so učili še v OŠ, da če sem s kolesom, moram čez prehod za _pešce_ peš, ne pa poganjajoč pedala. Dvomim, a bodo mojo hči učili drugače.
http://www.cin-cin.si/sl/ Brez napake. Kakor se obnašam, ko sem kolesar, pričakujem enako obnašanje in ravnanje kolesarjev, ko vozim dve toni pleha.
Na, tukaj imaš pa še o prečkanju in kdo je dobil položnico: http://www.dnevnik.si/kronika/koncala-p... (mal absurdno, ampak hej!?)
Se strinjam, da v prometu dajemo prednost šibkejšim, ampak to ne pomeni, da lahko kot kure letajo naokoli.
Upam, da bom prej opazil kolesarja brez luči, ki se mi ponoči pripelje z leve po pločniku, preden ga zgazim. Ampak definitivno kličem policijo in bom zahteval povračilo škode.
Mene so učili še v OŠ, da če sem s kolesom, moram čez prehod za _pešce_ peš, ne pa poganjajoč pedala. Dvomim, a bodo mojo hči učili drugače.
http://www.cin-cin.si/sl/ Brez napake. Kakor se obnašam, ko sem kolesar, pričakujem enako obnašanje in ravnanje kolesarjev, ko vozim dve toni pleha.
Na, tukaj imaš pa še o prečkanju in kdo je dobil položnico: http://www.dnevnik.si/kronika/koncala-p... (mal absurdno, ampak hej!?)
Se strinjam, da v prometu dajemo prednost šibkejšim, ampak to ne pomeni, da lahko kot kure letajo naokoli.
Upam, da bom prej opazil kolesarja brez luči, ki se mi ponoči pripelje z leve po pločniku, preden ga zgazim. Ampak definitivno kličem policijo in bom zahteval povračilo škode.
win64 ::
Mi lahko kdo da za prebrat zakosnko osnovo, kjer piše da je največja hitrost kolesarja na kolesarski stezi 25 km/h?
Ker sem gledal že par tem na forumu, pa nisem nikjer našel. Se pa dosti omenja ta hitrost.
Ker sem gledal že par tem na forumu, pa nisem nikjer našel. Se pa dosti omenja ta hitrost.
Malajlo ::
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila
Makes sense. Fotr me je po klancu navzdol prehitu pr 120, tko da sem imel še fore tud s kolesom.
opala, lanski popravek:
zadnja novela zakona o pravilih cestnega prometa je namreč odpravila omejitev hitrosti na kolesarskih stezah (prej je bila 25 km/h, zdaj te omejitve ni več), dovoljeno hitrost v območjih umirjenega prometa in območjih za pešce pa so dvignili s 5 na 10 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Malajlo ()
Malajlo ::
Tisto o 25 km/h je iz definicije, kaj kolo sploh je (poleg rikše):
- "kolo" je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
Slavisti bi se morali v ta člen vtakniti, ker je dvoumno napisano - ali je največ 25 mišljeno za vozilo "kolo" s pomožnim motorjem ali vozilo "kolo".
- "kolo" je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
Slavisti bi se morali v ta člen vtakniti, ker je dvoumno napisano - ali je največ 25 mišljeno za vozilo "kolo" s pomožnim motorjem ali vozilo "kolo".
Aston_11 ::
Vsekakor bi bilo smiselno razmišljati v smer, da se en pas za avtomobile preuredi v kolesarski stezi.
Podpiram. In to bi moral narediti vsepovprek, enostavno na vsaki cesti na vsaki strani črto cca meter od roba, rezervirano za kolesarje. Ker to kar avtomobilisti delajo, je BMK, pa magari naj vozijo izmenoma. Če ne znajo mimo kolesarja, pa počas počas.
Tisto o 25 km/h je iz definicije, kaj kolo sploh je (poleg rikše):
- "kolo" je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
Slavisti bi se morali v ta člen vtakniti, ker je dvoumno napisano - ali je največ 25 mišljeno za vozilo "kolo" s pomožnim motorjem ali vozilo "kolo".
25 dosežeš brez problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
-lol- ::
Kot avtomobilist, nimam nobenega problema s kolesarji, ja, najde se kaksen "norec" ampak ker pazim kaj se dogaja okrog mene, mi to ne predstavlja problema. Ni težava v kolesarjih, problem je samo, da vecini voznikov pač ne paše, da mislijo še na koga drugega razen samega sebe in to povzroči probleme. Še enkrat, kolesar, ki dela neumnosti ogroža predvsem samega sebe, vozniki, ki ne pazijo na okolico, pa ne ogrožajo samo kolesarjeva temvec tudi vse ostale, od pešcev do ostalih voznikov. Vozniki SUVjev in dragih avtomobilov so tukaj še posebna podkategorija, kjer mislijo da jim je avto dejansko podaljsek moškosti ali pa da nadoknadi njihovo vozniško nesposobnost (mož mi je kupil SUVja da bom varna).
Rešitev vseh problemov z psiho: prišel bom prej kot kolesar, torej me 5 sekund na semaforju več, ne stane popolnoma ničesar. Sicer pa globoko verjamem, da bi prepoved voznje znotraj mesta rešila tako veliko problemov, da je samo človeška neumnost razlog, da se tega ne sprejme (imam zložljivo kolo v prtlažniku ves čas razen če res kaj velikega tovorim in mi v rush hour prihrani kopico problemov od parkirišča naprej). Dejansko je vsa ta gonja proti kolesu samo iz enega samega razloga, preklete človeške lenobe, ko mora vsak kmetavz pripeljati pa ravno do vhoda v trgovino, namesto, da bi vsem prihranil precej časa, ko se ne sam, ne drugi ne bi drenjali v kolonah.
Rešitev vseh problemov z psiho: prišel bom prej kot kolesar, torej me 5 sekund na semaforju več, ne stane popolnoma ničesar. Sicer pa globoko verjamem, da bi prepoved voznje znotraj mesta rešila tako veliko problemov, da je samo človeška neumnost razlog, da se tega ne sprejme (imam zložljivo kolo v prtlažniku ves čas razen če res kaj velikega tovorim in mi v rush hour prihrani kopico problemov od parkirišča naprej). Dejansko je vsa ta gonja proti kolesu samo iz enega samega razloga, preklete človeške lenobe, ko mora vsak kmetavz pripeljati pa ravno do vhoda v trgovino, namesto, da bi vsem prihranil precej časa, ko se ne sam, ne drugi ne bi drenjali v kolonah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -lol- ()
WarpedGone ::
, preklete človeške lenobe, ko mora vsak kmetavz pripeljati pa ravno do vhoda v trgovino
Zakaj se pol kolesarji gužvajo okrog vhodov v trgovino? Zakaj ne morejo kolesa parkirat kilometer stran in it peš?
Zbogom in hvala za vse ribe
one too many ::
Kot avtomobilist, nimam nobenega problema s kolesarji, ja, najde se kaksen "norec" ampak ker pazim kaj se dogaja okrog mene, mi to ne predstavlja problema. Ni težava v kolesarjih, problem je samo, da vecini voznikov pač ne paše, da mislijo še na koga drugega razen samega sebe in to povzroči probleme. Še enkrat, kolesar, ki dela neumnosti ogroža predvsem samega sebe, vozniki, ki ne pazijo na okolico, pa ne ogrožajo samo kolesarjeva temvec tudi vse ostale, od pešcev do ostalih voznikov. Vozniki SUVjev in dragih avtomobilov so tukaj še posebna podkategorija, kjer mislijo da jim je avto dejansko podaljsek moškosti ali pa da nadoknadi njihovo vozniško nesposobnost (mož mi je kupil SUVja da bom varna).
Žal si ti enak. Podoben sem bil tudi jaz.
Ne gre se za to, da kolesarji ne poznajo CPP. Konec koncev, je večina kolesarjev odraslih, ki imajo tudi izpit za avto* in se večini sanja kako promet poteka. Gre se za to, da napake nekaterih ljudi pripišemo na celotno skupino. Rasizem če hočete. Bodisi so to kolesarji, BMWji ali pa voznice.
Evo, kar nekaj časa sem vedno pravil, kako me je voznica izsilila in podobno, čeprav nisem poznal spola voznika. Lahko je bil tudi nedeljski voznik. Ampak sem to že odpravil.
Če mi gre pa kaj na živce, je pa gradnja kolesarskih stez, ker po večini niso za vozit. Vrhnika-LJ ni šans, da grem s kolesom, moram delat obvoz čez Barje ali Horjul. Odkrito povedano, s kolesom se najbolje počutim na cesti med (OK, bolj ob) avti, kamor kolo tudi spada.
* In s tem plačujejo uporabo cest! A ne, če se ne kdo vozi v službo vsak dan 50 km je pa pravično, da plača enako kot lastnik avta, ki ga rabi samo med vikendom. Dejte že enkrat mir s tem. Najboljš dat še vinjete na superge.
one too many ::
Hm, ne znam edit-at posta? Kam to pišeš, v okence od posta ali pod Hitri odgovor?
Skratka, to dobiš, če mešaš kolesarje in pešce. Rešitev je najbrž, da skočiš s kolesa in greš peš čez prehod, ker imaš potem prednost. Genialno.
Skratka, to dobiš, če mešaš kolesarje in pešce. Rešitev je najbrž, da skočiš s kolesa in greš peš čez prehod, ker imaš potem prednost. Genialno.
-lol- ::
WarpedGone je izjavil:
, preklete človeške lenobe, ko mora vsak kmetavz pripeljati pa ravno do vhoda v trgovino
Zakaj se pol kolesarji gužvajo okrog vhodov v trgovino? Zakaj ne morejo kolesa parkirat kilometer stran in it peš?
Oh saj to je pa zelo preprosto. Ker ni urejena infrastruktura, se raje da povdarek na veeeliko prostora za avtomobile. Ampak verjetno predlagas, da kolo parkirajo na parkirišče, lepo zapelješ v box in na sredi pustiš kolo. To bi bilo pa vredu, ne?
joze67 ::
Seveda se da poudarek na prostor za avtomobile. Kolesar lahko iz trgovine odpelje (po volumnu) bistveno manj, in je zato za splošno trgovino (tudi nakupovalne košare in nakupovalni vozički so v zadnjih 20 letih opazno zrasli) manj zanimiv.
jype ::
Ampak zato mora trgovina imeti parkirišče, ki je večje od trgovine. To je prostor, ki je izrazito neprimeren za karkoli, razen parkiranje vozil, hkrati pa je tudi izrazito slabo izrabljen, ker je več kot polovico dneva popolnoma prazen.
Zdaj se že zelo dobro vidi, kako "mestno središče izumira, ker so ga zaprli za promet".
Zdaj se že zelo dobro vidi, kako "mestno središče izumira, ker so ga zaprli za promet".
noraguta ::
Ampak zato mora trgovina imeti parkirišče, ki je večje od trgovine. To je prostor, ki je izrazito neprimeren za karkoli, razen parkiranje vozil, hkrati pa je tudi izrazito slabo izrabljen, ker je več kot polovico dneva popolnoma prazen.glede na tvojo umnost odpri štacuno, brez parkirnih mest. najbrž se trgovske verige motijo pri načrtovanu, svojih poslovalnic. jenpa majhen del možnosti da ti nimaš nikakršnega pojma o nijhovi klienteli.
Zdaj se že zelo dobro vidi, kako "mestno središče izumira, ker so ga zaprli za promet".
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
T-h-o-r ::
Srž teme je (že spet), da vožnja s kolesom, ne glede na smer vožnje, ni življensko nevarna nikomur, vožnja tono ali več težkega jeklenega motornega vozila pa skrajno nevarno početje, ki si zasluži posebno obravnavo, zato bo voznik odgovoren za velik delež škode, ki jo njegovo nevarno početje povzroči, ne glede na krivdo ali cestnoprometne predpise ali njihovo upoštevanje ali neupoštevanje.
kr1ženska> Se držim za glavo k vidim kolesarje šibat čez rdečo in pogoutnem slino k vidim kakim folku so dal izpit za avto..
Ne gledat semaforjev, ti v splošnem niso nevarni, dokler se vanje ne zaleti motorno vozilo in jih odlomi (in utegnejo pasti nate). Raje glej promet.
seveda je življenjsko nevarna - za šoferja kolesa
je pa hecno, kako se jype zaveda konstantne smrtne nevarnosti, v katero se kolesarji podajajo, pa še vedno ga očitno ne skrbi toliko za lastno preživetje, da bi poizkusil voziti odgovorno in tako, da bi to svoje življenje varoval
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
jype ::
T-h-o-r> seveda je življenjsko nevarna - za šoferja kolesa
Ne, ni. Daleč manj "šoferjev" koles umre na prevožen kilometer od "šoferjev" motornih vozil, pa tudi daleč manj ostalih udeležencev pobijejo.
T-h-o-r> da bi poizkusil voziti odgovorno in tako, da bi to svoje življenje varoval
Ker narobe razumeš odgovorno obnašanje v prometu. Jaz ne ignoriram predpisov zato, ker bi me to veselilo, ampak zato, ker predpisi žal ne določajo obnašanja ostalih udeležencev v prometu.
noraguta> glede na tvojo umnost odpri štacuno, brez parkirnih mest. najbrž se trgovske verige motijo pri načrtovanu, svojih poslovalnic. jenpa majhen del možnosti da ti nimaš nikakršnega pojma o nijhovi klienteli.
Na čopovi je cel kup štacun brez parkirnih mest. Ene so tam že skoraj 60 let, pa še kar niso propadle.
Ne, ni. Daleč manj "šoferjev" koles umre na prevožen kilometer od "šoferjev" motornih vozil, pa tudi daleč manj ostalih udeležencev pobijejo.
T-h-o-r> da bi poizkusil voziti odgovorno in tako, da bi to svoje življenje varoval
Ker narobe razumeš odgovorno obnašanje v prometu. Jaz ne ignoriram predpisov zato, ker bi me to veselilo, ampak zato, ker predpisi žal ne določajo obnašanja ostalih udeležencev v prometu.
noraguta> glede na tvojo umnost odpri štacuno, brez parkirnih mest. najbrž se trgovske verige motijo pri načrtovanu, svojih poslovalnic. jenpa majhen del možnosti da ti nimaš nikakršnega pojma o nijhovi klienteli.
Na čopovi je cel kup štacun brez parkirnih mest. Ene so tam že skoraj 60 let, pa še kar niso propadle.
T-h-o-r ::
Ne, ni. Daleč manj "šoferjev" koles umre na prevožen kilometer od "šoferjev" motornih vozil, pa tudi daleč manj ostalih udeležencev pobijejo.
seveda, ker jih je daleč manj
Ker narobe razumeš odgovorno obnašanje v prometu
odgovorno obnašanje za kolesarja je tisto, ki mu ne prinaša zlomljenih kosti oz. celo smrti, to pa je: upoštevanje semaforjev, bremzanje pred prehodom čez križišče, ker ne veš, če te je avtomobilist videl, če te ni, bo tvoje telo nafukalo, nakazovanje smeri, da te kak neodgovoren avtomobilist ne spremeni v pašteto
itd. itd.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
T-h-o-r ::
evo ga, tipičnega piciklista :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Oki ::
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Verjetno se je enkrat peljal mimo policista s tako hitrostjo in je sklepal, ker ga niso ustavili, da je povsem OK taka hitrost na kolesu. No ja, malo ga je drago prišlo, ampak važno je, da ni kršil predpise.
Verjetno se je enkrat peljal mimo policista s tako hitrostjo in je sklepal, ker ga niso ustavili, da je povsem OK taka hitrost na kolesu. No ja, malo ga je drago prišlo, ampak važno je, da ni kršil predpise.
Oki ::
Tale se je tudi enkrat peljal tam brez čelade pa ga niso oglobili. Torej je to dovoljeno.
Ali pa je kje prebral, da za kolesarje ne veljajo nobeni predpisi. Ali pa je videl kakega norca, ki ne spoštuje prometnih predpisov, ker zanj ne veljajo. In posledično za nobenega kolesarja.
http://www.times.si/kronika/trcila-vozn...
Ali pa je kje prebral, da za kolesarje ne veljajo nobeni predpisi. Ali pa je videl kakega norca, ki ne spoštuje prometnih predpisov, ker zanj ne veljajo. In posledično za nobenega kolesarja.
http://www.times.si/kronika/trcila-vozn...
jype ::
Dost absurdno, da se mora otrok zagovarjat, ker je kolesaril tako, kot kolesarijo vsi otroci, ker si retardirani odrasli ne znajo predstavljat, kakšno nevarnost predstavlja naprava pod njihovim očitno nekompetentnim nadzorom.
Oki ::
Ne, otrok je samo videl bedaka, ki se vozi po cesti in si misli, da zanj ne veljajo nobena pravila. Ja, take starše je potrebno "zakopati". Otrok prej, ko se navadi na to, da imajo tono in pol težki udeleženci prometa fizikalno prednost od njih bolje je.
Invictus ::
Takoj ko se bo večina voznikov zavedala da eno tonsko vozilo povzroči eksponencialno večje posledice v nesreči kot 20 kilsko kolo, bodo te debate postale nepomembne.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
noraguta ::
Takoj ko se bo večina voznikov zavedala da eno tonsko vozilo povzroči eksponencialno večje posledice v nesreči kot 20 kilsko kolo, bodo te debate postale nepomembne.
to kolesarjev ne odvezuje njihove odgovornosti v prometu. kaj ti ni jasno.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Buggy ::
Do nedelje boste morali kolesarji malo paziti na policijske kontrole saj je predvidena akcija nadzora nad upostevanjem pravil kolesarjev v prometu. Zdaj malce stisnite, potem pa lahko spet brez problema neodgovorno naprej po cestah...bomo ze mi vozniki pazili na vas, ceprav ste kolesarji v vec kot polovici hujsih nesrec krivi sami.
Srecno, pa celado na glavo in odsevna/svetlobna telesa in ustrezno tkanino nase, ko se vijugate po cestah v mraku, ce ne v mraku, se pa vidimo v prometni konici na regionalki v klanec ali pa par kolesarjev vstric takoj za nepreglednim ovinkom
Srecno, pa celado na glavo in odsevna/svetlobna telesa in ustrezno tkanino nase, ko se vijugate po cestah v mraku, ce ne v mraku, se pa vidimo v prometni konici na regionalki v klanec ali pa par kolesarjev vstric takoj za nepreglednim ovinkom
ttommy ::
Danes me je ob poskusu prečkanja križišča (s kolesom) skoraj zbil najbrž kakšen pomembnež v svojem velikem avtu. K sreči jaz kot kolesar mislim in predvidevam namesto vseh udeležencev v prometu. Prejšnji teden je isto en starejši gospod zapeljal na cesto čeprav sem se jaz peljal po prednostni. Ker predvidevam namesto vseh, sem zmanjšal hitrost takoj, ko sem videl sprednji del avtomobila kako leze izza žive meje na cesto.
Nauk- tudi če imaš prednost, si dolžan paziti na ostale udeležence v prometu.
Nauk- tudi če imaš prednost, si dolžan paziti na ostale udeležence v prometu.
Gamer
jype ::
Buggy> ceprav ste kolesarji v vec kot polovici hujsih nesrec krivi sami.
To velja samo za tiste, ki jih najdejo.
Pri večini kolesarskih nesreč kolesarja nikoli več ne najdejo, ker ga voznik odpelje in odvrže v svež beton.
noraguta> to kolesarjev ne odvezuje njihove odgovornosti v prometu. kaj ti ni jasno.
Kolesarji, pešci in drugi nenevarni udeleženci v prometu nimajo odgovornosti. Sprijazni se s tem.
To velja samo za tiste, ki jih najdejo.
Pri večini kolesarskih nesreč kolesarja nikoli več ne najdejo, ker ga voznik odpelje in odvrže v svež beton.
noraguta> to kolesarjev ne odvezuje njihove odgovornosti v prometu. kaj ti ni jasno.
Kolesarji, pešci in drugi nenevarni udeleženci v prometu nimajo odgovornosti. Sprijazni se s tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Invictus ::
to kolesarjev ne odvezuje njihove odgovornosti v prometu. kaj ti ni jasno.
Še manj pa avtomobilistov.
Kaj tebi ni jasno da ima šofer avta 1000x večjo odgovornost kot kolesar? S kolesom zelo težko koga ubiješ, sploh v avtu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
pirat ::
Fak jype, nekaj casa sem mislil da namenoma pretiravas, sam zdaj pa cedalje bolj verjamem, da se ti je res odpeljalo... In ker moderatorji vztrajno brisejo ponavljam dvoje vprasanj:
1. Ko si odbicikliral na Mali Losinj je iz fotk razbrati, da kaj veliko s sabo nisi peljal na biciklu. Ti je karkoli od opreme ali potrebscin ki si jih v 'dneh tezko prisluzenega odmora' koristil na otoku tja morda odpeljal kak mnozicni morilec, norec, itd... s svojim orozjem za mnozicno pobijanje udelezencev v prometu (tvoje poimenovanje voznikov)?
2. Dogodek iz Celovske ceste v kriziscu kjer Celovsko cesto seka izvoz / uvoz na obvoznico. Vsi avtomobilisti na Celovski stojimo (rdeca luc na semaforju). Iz obvoznice po klancu gor pravilno vozijo avtomobili. En kreten od kolesarja ( ki je pripeljal po Celovski v smeri proti centru) zapelje v rdeco luc, na prtljazniku kolesa tovori s seboj cca. 5 letnega otroka. Avtomobilu je uspelo ravno se pravocasno zabremzati ( imel je zeleno luc! ) da ni zgazil kretena na kolesu. Za taksne kretene mi sicer dol visi, vendar je s seboj peljal majhnega otroka! kaj je primerna kazen za kretena na kolesu ki vozi v rdeco luc ?
1. Ko si odbicikliral na Mali Losinj je iz fotk razbrati, da kaj veliko s sabo nisi peljal na biciklu. Ti je karkoli od opreme ali potrebscin ki si jih v 'dneh tezko prisluzenega odmora' koristil na otoku tja morda odpeljal kak mnozicni morilec, norec, itd... s svojim orozjem za mnozicno pobijanje udelezencev v prometu (tvoje poimenovanje voznikov)?
2. Dogodek iz Celovske ceste v kriziscu kjer Celovsko cesto seka izvoz / uvoz na obvoznico. Vsi avtomobilisti na Celovski stojimo (rdeca luc na semaforju). Iz obvoznice po klancu gor pravilno vozijo avtomobili. En kreten od kolesarja ( ki je pripeljal po Celovski v smeri proti centru) zapelje v rdeco luc, na prtljazniku kolesa tovori s seboj cca. 5 letnega otroka. Avtomobilu je uspelo ravno se pravocasno zabremzati ( imel je zeleno luc! ) da ni zgazil kretena na kolesu. Za taksne kretene mi sicer dol visi, vendar je s seboj peljal majhnega otroka! kaj je primerna kazen za kretena na kolesu ki vozi v rdeco luc ?
jype ::
pirat> Ti je karkoli od opreme ali potrebscin ki si jih v 'dneh tezko prisluzenega odmora' koristil na otoku tja morda odpeljal kak mnozicni morilec, norec, itd... s svojim orozjem za mnozicno pobijanje udelezencev v prometu (tvoje poimenovanje voznikov)?
Yup. Death toll bo objavljen v policijski statistiki. Tudi čez vodo sem se peljal s trajektom, kar bom imel do konca življenja na vesti zaradi številnih delfinov, ki so zaradi hrupa motorjev trajekta storili samomor.
pirat> kaj je primerna kazen za kretena na kolesu ki vozi v rdeco luc ?
Takega početja ni treba kaznovati, ker se bo prej ali slej našel avtomobilist, ki mu ne bo uspelo pravočasno zavreti.
pirat> vendar je s seboj peljal majhnega otroka!
V avtomobilih vsako leto umre nekaj tisoč otrok po vsem svetu, pa iz tvojega pisanja nisem razbral posebnega ogorčenja nad tem, da njihove mamice med vožnjo tipkajo kratka sporočila na telefone (kar je primarni vzrok za večino poškodb otrok med vožnjo).
Mene je oče na bencinskem tanku starega Tomos Electric motorja nekaj let vsak dan peljal v vrtec (se pa ne spominjam, kako je upošteval predpise, samo da je vozil precej hitro). K sreči me niso vtaknili v sirotišnico.
Yup. Death toll bo objavljen v policijski statistiki. Tudi čez vodo sem se peljal s trajektom, kar bom imel do konca življenja na vesti zaradi številnih delfinov, ki so zaradi hrupa motorjev trajekta storili samomor.
pirat> kaj je primerna kazen za kretena na kolesu ki vozi v rdeco luc ?
Takega početja ni treba kaznovati, ker se bo prej ali slej našel avtomobilist, ki mu ne bo uspelo pravočasno zavreti.
pirat> vendar je s seboj peljal majhnega otroka!
V avtomobilih vsako leto umre nekaj tisoč otrok po vsem svetu, pa iz tvojega pisanja nisem razbral posebnega ogorčenja nad tem, da njihove mamice med vožnjo tipkajo kratka sporočila na telefone (kar je primarni vzrok za večino poškodb otrok med vožnjo).
Mene je oče na bencinskem tanku starega Tomos Electric motorja nekaj let vsak dan peljal v vrtec (se pa ne spominjam, kako je upošteval predpise, samo da je vozil precej hitro). K sreči me niso vtaknili v sirotišnico.
ttommy ::
Noben tip prevoznega sredstva nobenega norca ne spremeni v previdnega in uvidevnega udeleženca v prometu. Torej je vsak norec norec, pa ni važno kaj vozi. Tako, da to predalčkanje odpade!
Gamer
jype ::
Vsega zla na svetu so krivi židje in biciklisti.
Včasih so rekli "Zakaj pa biciklisti?", danes pa (v nekaterih delih sveta) "Zakaj pa židje?"
Včasih so rekli "Zakaj pa biciklisti?", danes pa (v nekaterih delih sveta) "Zakaj pa židje?"
-lol- ::
Je. Jaz bi rad prišel do cilja v istem dnevu, kot sem začel. Nekaj kar se moraš zavedati je, da nekateri ljudje ne živijo blizu krajev kamor morajo iti vsak dan in nimajo časa da bi se šli fejk ekologe (kljub temu, da če bi naredil računico koliko porabijo avtomobili če se peljejo 90 ali pa če gredo v koloni za kolesarjem 15 na uro ter morajo na hitro pospeševati, bi ugotovil, da ni glih ekološko). Dajmo pa narediti drugo računico. Vsak dan se moram cijaziti 1km za kolesarjem 15km/h namesto da bi peljal 60km/h (4min namesto 1min) na poti v službo in iz službe. Če to damo na letno raven me en tak junak košta 2190min, kar pride na dobrih 36 ur. Torej zaradi ljudi kot si ti bi moral jaz spustiti dan in pol svojega življenja na leto?
In ja, tista slika me čisto nič ne gane. Najbolje da vsi delamo 10km od doma in hodimo z kolesom na šiht.
Spet iščeš tretje krivce. So kolesarji krivi, da se moraš voziti v službo? Prodaj prebivališče in se preseli bližje. Predrago? Pojdi v manjše stanovanje. A to pa ne, ker se cel svet vrti samo okrog tebe in se morajo vsi ostali prilagajati. Koliko pa ti tega groznega groznega kolesarja staneš na njegovem zdravju zaradi izpušnih plinov? Boli te, mar ne, saj to vendar ni Vaše Visočanstvo, vzvišeni voznik. :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -lol- ()
-lol- ::
lukaz ::
Je. Jaz bi rad prišel do cilja v istem dnevu, kot sem začel. Nekaj kar se moraš zavedati je, da nekateri ljudje ne živijo blizu krajev kamor morajo iti vsak dan in nimajo časa da bi se šli fejk ekologe (kljub temu, da če bi naredil računico koliko porabijo avtomobili če se peljejo 90 ali pa če gredo v koloni za kolesarjem 15 na uro ter morajo na hitro pospeševati, bi ugotovil, da ni glih ekološko). Dajmo pa narediti drugo računico. Vsak dan se moram cijaziti 1km za kolesarjem 15km/h namesto da bi peljal 60km/h (4min namesto 1min) na poti v službo in iz službe. Če to damo na letno raven me en tak junak košta 2190min, kar pride na dobrih 36 ur. Torej zaradi ljudi kot si ti bi moral jaz spustiti dan in pol svojega življenja na leto?
In ja, tista slika me čisto nič ne gane. Najbolje da vsi delamo 10km od doma in hodimo z kolesom na šiht.
Spet iščeš tretje krivce. So kolesarji krivi, da se moraš voziti v službo? Prodaj prebivališče in se preseli bližje. Predrago? Pojdi v manjše stanovanje. A to pa ne, ker se cel svet vrti samo okrog tebe in se morajo vsi ostali prilagajati. Koliko pa ti tega groznega groznega kolesarja staneš na njegovem zdravju zaradi izpušnih plinov? Boli te, mar ne, saj to vendar ni Vaše Visočanstvo, vzvišeni voznik. :P
Ne iščem tretje krivce. Krivil bom vsakega, ki ne zna voziti in ovira promet. Na moji najbolj pogosti relaciji obstaja paralelna pot, kjer je omejitev 90% časa 50 km/h ali manj. Vem da nekateri uvidevni kolesarji gredo po tej poti in ne ovirajo prometa (je recimo nek možakar, ki z lezi-kolesom leta hodi na tej relaciji). Če bi bili ostali kolesarji tako uvidevni potem ne bi imel takih težav z kolesarji, ampak očitno nekateri (ki mislijo da se lahko enačijo z židi med 2. svetovno vojno) mislijo samo na svojo rit in si ne bi vzeli 5min časa da bi ostalim 100tim prihranili 3min.
thramos ::
Zakaj pa nisi sam uvideven in greš sam po paralelni poti in se izogneš nadležnim kolesarjem?
jype ::
lukaz> mislijo samo na svojo rit in si ne bi vzeli 5min časa da bi ostalim 100tim prihranili 3min.
Tisti, ki mislijo samo na svojo rit, se po cestah vozijo v preširokih, predolgih, pretežkih in prepotratnih vozilih in si pogosto celo domišljajo, da imajo do tega vso pravico. Ne razumejo, da je to privilegij, ki ga ni mogoče hkrati podeliti vsem, ne da bi se pri tem promet popolnoma ustavil, da pa ne bi bilo popolnoma nobene težave, če bi se vsi hkrati vozili z bicikli ali šli peš.
Prav tako težko razumejo, da se nemotorizirani udeleženci v prometu lahko brez težav sporazumejo med seboj in si odpuščajo grehe brez več kot 100 mrtvih (in vsaj trikrat toliko trajno pohabljenih) vsako leto, čeprav se tudi njim mudi kamorkoli že morajo.
Tisti, ki mislijo samo na svojo rit, se po cestah vozijo v preširokih, predolgih, pretežkih in prepotratnih vozilih in si pogosto celo domišljajo, da imajo do tega vso pravico. Ne razumejo, da je to privilegij, ki ga ni mogoče hkrati podeliti vsem, ne da bi se pri tem promet popolnoma ustavil, da pa ne bi bilo popolnoma nobene težave, če bi se vsi hkrati vozili z bicikli ali šli peš.
Prav tako težko razumejo, da se nemotorizirani udeleženci v prometu lahko brez težav sporazumejo med seboj in si odpuščajo grehe brez več kot 100 mrtvih (in vsaj trikrat toliko trajno pohabljenih) vsako leto, čeprav se tudi njim mudi kamorkoli že morajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
one too many ::
A se zdi še komu zanimivo, kako je prišlo v temi "Kako nakazati nekomu, da se ti mudi" skoraj do soglasja, da mi nismo policaji in se moramo umikati, če želi kdo voziti hitreje in kršiti predpise.
Tu pa se skoraj vsi strinjajo, da lahko zbijejo kolesarja, če krši CPP.
Me prav zanima presek teh ljudi.
Tu pa se skoraj vsi strinjajo, da lahko zbijejo kolesarja, če krši CPP.
Me prav zanima presek teh ljudi.
Aston_11 ::
Lepo si napisal ta pravila, ki pa bi veljala le, če si ne bi vozniki avtov dolžnosti drugih interpetirali tako, da lahko mimo kolesarja peljejo na 0,5 cm bližine ali pa ga po možnosti zbijejo, izsilijo, ostrašijo, zlasti pa prehitevajo v škarji, BJK za kolesarja.
Sedaj pa napiši še pravila za voznike, kako je potrebno prehiteti kolesarja.
Ceste so kolesarske površine. Z biciklom avtomobilov ne boš ogrožal, še manj pa njjiovih voznikov.
Sedaj pa napiši še pravila za voznike, kako je potrebno prehiteti kolesarja.
Ceste so kolesarske površine. Z biciklom avtomobilov ne boš ogrožal, še manj pa njjiovih voznikov.
reader ::
one too many je izjavil:
A se zdi še komu zanimivo, kako je prišlo v temi "Kako nakazati nekomu, da se ti mudi" skoraj do soglasja, da mi nismo policaji in se moramo umikati, če želi kdo voziti hitreje in kršiti predpise.
Tu pa se skoraj vsi strinjajo, da lahko zbijejo kolesarja, če krši CPP.
Meni se predvsem zdi zanimivo, kako si prišel do bistrega zaključka o "skoraj vseh"?
Ceste so kolesarske površine. Z biciklom avtomobilov ne boš ogrožal, še manj pa njjiovih voznikov.
S prvim delom tvojega posta se kar strinjam. Vozniki imajo za razčistit marsikaj kar se kolesarjev tiče. Ampak drugi del pa ne drži. Kolesarjevo nespoštovanje CPP namreč lahko zlahka neposredno in bistveno ogroža voznika motornega vozila, ko se ta zaradi kolesarja znajde v situaciji, ki je ni pričakoval. Kot ekstrem si predstavljaj le kako jype-type kamikazo med pasovi na autobahnu.
Drugače pa me veseli, da je jype (zopet) pokazal svoje prave barve v tejle debati
Me pa čudi, da se sploh še komu da ubadat z gospodom nadvrhovnim trollom.
jype ::
reader> Me pa čudi, da se sploh še komu da ubadat z gospodom nadvrhovnim trollom.
A ni ves point v tem?
reader> Kolesarjevo nespoštovanje CPP namreč lahko zlahka neposredno in bistveno ogroža voznika motornega vozila, ko se ta zaradi kolesarja znajde v situaciji, ki je ni pričakoval.
Če je ni pričakoval, potem nekaj dela narobe. Naj še enkrat nalepim pravnomočno sodbo:
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
Voznik je dolžan pričakovati _totalne idiotarije_ od vseh udeležencev v prometu, vključno s pešci in kolesarji, in kompenzirati tako, da prepreči nesrečo, ker je samo voznik tisti, ki je nevaren, ker upravlja z nevarno stvarjo - ostali pa niso nevarni, ker tega ne počnejo.
reader> Kot ekstrem si predstavljaj le kako jype-type kamikazo med pasovi na autobahnu.
Si jih predstavljam, pa ne vidim nobenega resnega problema. Pač vklopiš varnostne utripalke in upočasniš na primerno hitrost in se razvrstiš na ustrezen prometni pas, enako kot če s šleparja pred tabo začnejo padat bruna, ali pa če ti nasproti pristaja pokvarjen 747.
A ni ves point v tem?
reader> Kolesarjevo nespoštovanje CPP namreč lahko zlahka neposredno in bistveno ogroža voznika motornega vozila, ko se ta zaradi kolesarja znajde v situaciji, ki je ni pričakoval.
Če je ni pričakoval, potem nekaj dela narobe. Naj še enkrat nalepim pravnomočno sodbo:
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
Voznik je dolžan pričakovati _totalne idiotarije_ od vseh udeležencev v prometu, vključno s pešci in kolesarji, in kompenzirati tako, da prepreči nesrečo, ker je samo voznik tisti, ki je nevaren, ker upravlja z nevarno stvarjo - ostali pa niso nevarni, ker tega ne počnejo.
reader> Kot ekstrem si predstavljaj le kako jype-type kamikazo med pasovi na autobahnu.
Si jih predstavljam, pa ne vidim nobenega resnega problema. Pač vklopiš varnostne utripalke in upočasniš na primerno hitrost in se razvrstiš na ustrezen prometni pas, enako kot če s šleparja pred tabo začnejo padat bruna, ali pa če ti nasproti pristaja pokvarjen 747.
Invictus ::
Kolesarjevo nespoštovanje CPP namreč lahko zlahka neposredno in bistveno ogroža voznika motornega vozila, ko se ta zaradi kolesarja znajde v situaciji, ki je ni pričakoval.
Totalen kretenizem. Kako lahko kolesar ogroža šoferja avta, ko je on oklopljen z 1 tono ali več pleha?
Ko mi boste to razložili, potem bom verjel da so kolesarji nevarni šoferjem.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
-lol- ::
Če je ni pričakoval, potem nekaj dela narobe. Naj še enkrat nalepim pravnomočno sodbo:
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
Voznik je dolžan pričakovati _totalne idiotarije_ od vseh udeležencev v prometu, vključno s pešci in kolesarji, in kompenzirati tako, da prepreči nesrečo, ker je samo voznik tisti, ki je nevaren, ker upravlja z nevarno stvarjo - ostali pa niso nevarni, ker tega ne počnejo.
Kar se mene tiče tole razloži vse. Antikolesarski pisci v bistvu samo poskusajo opraviciti svojo ignoranco in objestnost na prometnih površinah, vendar pa so kot upravljalci nevarne stvari zakonsko obvezani, da pazijo na vse druge udeležence, ki posedujejo nenevarno ali vsaj mnogo manj nevarno "stvar". Norite lahko kolikor hocete ampak začeti se boste morali kot odgovorni soudeleženci v prometu, namesto, da norite kako so drugi krivi za vašo vožnjo. Kot sem ze nacetku povedal, sam problemov s tem nimam in jih tudi ne bom imel, se pac ne obnašam kot idiot, kar bi tezko veljalo za veliko drugih voznikov, ki so si za vzor voznje vzeli Italiane.
Invictus ::
kar bi tezko veljalo za veliko drugih voznikov, ki so si za vzor voznje vzeli Italiane.
Bi rekel da Italijani vozijo precej bolj strpno od Slovencev. Ne bom rekel bolje, ampak bolj strpno.
Niso tako obsedeni s svojimi avti in jih boli za kako praskica ali vdrtina. Za razliko od Slovenca, ki mu je to bolj pomembno od svojih otrok, definitivno pa pod svoje žene.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
reader ::
Kolesarjevo nespoštovanje CPP namreč lahko zlahka neposredno in bistveno ogroža voznika motornega vozila, ko se ta zaradi kolesarja znajde v situaciji, ki je ni pričakoval.
Totalen kretenizem. Kako lahko kolesar ogroža šoferja avta, ko je on oklopljen z 1 tono ali več pleha?
Totalen kretenizem je zgolj vaše povsem zmotno prepričanje, da temu ni tako.
Aston_11 ::
Z Italijani imam precej izkušenj. Strpni so, vendar kolesarja tudi oni ne znajo prehiteti. So še malenkost slabši od naših.
jype ::
reader> Totalen kretenizem je zgolj vaše povsem zmotno prepričanje, da temu ni tako.
Vsak kolesar se zelo dobro zaveda, da temu je tako, pa tudi zelo dobro se zaveda, da je to zaradi nestrpnosti voznika, ne zaradi česarkoli, kar je storil kolesar.
Vsak kolesar se zelo dobro zaveda, da temu je tako, pa tudi zelo dobro se zaveda, da je to zaradi nestrpnosti voznika, ne zaradi česarkoli, kar je storil kolesar.
Invictus ::
Totalen kretenizem je zgolj vaše povsem zmotno prepričanje, da temu ni tako.
O.K. Ker smo kao tehnični forum, naredimo preizkus.
Ti na kolesu, jaz z avtom.
1. test
Ti se s kolesom zaletiš vame. Lahko tudi 50 km/h. Rezultat?
2. test
Jaz se z avtom zaletim vate na kolesu. Hitrost 50 km/h. Rezultat?
Sam sem pripravljen za test žrtvovati svoj pleh. A si ti pripravljen svoje kolo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23027 (15854) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52927 (46216) | BigWhale |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40295 (36354) | jype |