» »

razlogi za tako vožnjo

razlogi za tako vožnjo

«
1
2 3

lebdim ::

živjo,
mene pa zanima, kaj mislite, zakaj se ljudje pri vožnji ne ozirajo na ostale udeležence v prometu? kakšni so razlogi za to? pretiran egoizem?

shadeX ::

Kako misliš "ne ozirajo" ?

lebdim ::

ne ozirajo?
-> npr. da ne pogledajo, če gre kak pešec, kolesar, motorist, itd....

Utk ::

Nobenih globljih vzrokov ni. Narod je zabit.

shadeX ::

Hm,

zase vem da sem na pešce, kolesarje še najbolj previden ker so/smo najbolj ranljivi v prometu. Tudi pomoje večina ljudi pazi na pešce, so pa res nekateri ki se na to ne ozirajo.

Mogoče si naletel na kakšnega takega?

dottor ::

Jaz kar se tiče kolesarjev, pescev in motoristov na kolesarski stezi imam še posebej pozornost. Vedno pustim da varno prečkajo cesto kjer je to označeno. Bolj kot to, da ljudje se ne ozirajo na ostale je največji problem v žmigavcih oz. smerokazih. Danes sem prvič vidu gospoda policista ki preverja uporabo žmigavcev v krožižču (pri pokopališču v Kopru). In kot je bilo videt bo leto padla božičnica :D
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

lebdim ::

@shadeX,
imam take izkušnje. ko sem v vlogi kolesarja, se vedno jezim, ko me nekdo prehiteva 10 cm stran od balance, ali pa me prehiteva kak človek s traktorjem na kakšni lokalni cesti ... ali pa npr. ko sem v vlogi pešca, mi na prehodu za pešce nobeden ne ustavi in se vsi peljejo mimo.

@dottor,
mene moti točno to kar moti tebe pri smernikih. mislim, da so smerniki za uporabo, ne zgolj kot rezervna oprema. saj ga ne uporabljam zaradi sebe, ker vedno vem, kam grem in kje je moja pot, ampak predvsem zaradi drugih, ki se peljejo za mano.

ne razumem pa še nekaj: zakaj ljudje v KROŽIŠČIH ne dajo smernika, ko ga zapuščajo? - namreč velikokrat čakam po nepotrebnem, ker ne vem, kaj naklepa kakšen voznik, ki se vozi po krožišču. jaz vedno dam smernik, ko zapuščam krožišče ...

dottor ::

Jaz se dosti krat počutim ko idijot ko ob dveh zjutraj na prazni cesti uporabljam smernike, ampak ko ti pride 1x v kri ga daš vedno. Drugače pa sem se v krožiščih že navadu da ljudje ne dajejo žmigaca, tako da že intuitivno vem kdaj bo kdo zavil in lahko jaz stopim na gas.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BorutK-73 ::

lebdim je izjavil:

ne ozirajo?
-> npr. da ne pogledajo, če gre kak pešec, kolesar, motorist, itd....

Jaz bolj opažam da so ravno pešči tisti ki sploh ne pogledajo če je varno za prečkat cesto, tudi na prehodu. Že imel primer ko je neka punca imela slušalke gor, gledala na telefon in kar stopila na prehod 2 metra pred mano, jaz pa z 50kmh hitrosti. Če ji nebi zatrobu bi jo zbil ali pa zavil v nasprotno smer, pol se je še pa pizdla nekaj in mahala za mano.

francek1 ::

Takega, ki se ne ozira na pešce in kolesarje, ni. Če bi to držalo, bi vsak tak vsak dan povozil par cepcev, ki kar skočijo na cesto s telefonom na ušesu brez, da bi pogledali levo ali desno. Predvsem pri mladih je to pogosto. Da ne govorim o teh, kako se vlačijo preko prehodov, kot bolni poži.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

jype ::

dottor> Jaz se dosti krat počutim ko idijot ko ob dveh zjutraj na prazni cesti uporabljam smernike

Eh, ni panike. Smernike daš za vse tiste, ki jih ne vidiš.

BorutK-73> Jaz bolj opažam da so ravno pešči tisti ki sploh ne pogledajo če je varno za prečkat cesto, tudi na prehodu.

To drži, ampak pešci ne potrebujejo pešaškega dovoljenja za udeležbo v prometu, tisti, ki po prometu upravljate nevarne stvari (na primer avtomobile) pa ste materialno odgovorni za škodo, ki jo te stvari povzročijo - skratka, na voznikih je, da pazijo na vse okoli sebe, ne obratno.

goldenratio ::

V krožišču je katastrofa kar se tiče uporabe žmigavcev, kot da tisti nad 50 ne vedo, da je treba nakazati smer..... če pa že to naredijo pa prepozno.

hojnikb ::

jap, v krožiščih je res katastrofa, ker res nihče ne daje smernikov.. po drugi strani pa imaš nekoga za sabo ki že panično trobi, ker se ne vkjučiš še isto sekundo noter... điz people..
#brezpodpisa

dottor ::

Sam živim kar blizu enega glavnih krožišč skozi katerega poteka cesta proti Hrvaški lahko povem da se je 2 tedna nazaj začela že serija: Čakajmo 16 ur na cesti iz Ljubljane do Poreča in nazaj. Tisto križišče je pa tudi eno najhujših v Kopru kar se tiče žmigavcev.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

shadeX ::

lebdim je izjavil:

@shadeX,
imam take izkušnje. ko sem v vlogi kolesarja, se vedno jezim, ko me nekdo prehiteva 10 cm stran od balance, ali pa me prehiteva kak človek s traktorjem na kakšni lokalni cesti ... ali pa npr. ko sem v vlogi pešca, mi na prehodu za pešce nobeden ne ustavi in se vsi peljejo mimo.


Word.

Ista situacija pri meni poleti ko kolesarim. Se je že velikokrat zgodilo da so me prehiteli z visoko hitrostjo in zelo blizu mene. Zato poskušam zbirati proge ki so manj prometne. Je pa res da kolesarje od takrat velikokrat bolj spoštujem in pazim da se umaknem tako da imam polovico avtomobila na drugem pasu (ob prazni cesti. Čene pa zaviram in počasi grem mimo kolesarja).

Je pa res da tudi pešci niso ravno brez greha. Jaz tudi če tečem in imam slušalke , vedno pogledam ko grem čez prehod, sem jih pa že dost opazil da slabo pogledajo ko prečkajo cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Highlag ::

Jype samo lepo pravi, da ko se spustiš na nivo enega debila, nisi nič boljši od njega.
Vsekakor je biti defenziven na cesti sigurno varneje kot če nisi. Tudi najboljšim voznikom se pripeti, da za moment niso zbrani. Za tistih 5 minut ko rabiš več za pot, se pa ne splača življenja krajšat.
Never trust a computer you can't throw out a window

lebdim ::

@dottor, se strinjam s teboj glede uporabe smernikov ... jaz jih vedno avtomatično uporabim, tudi če se vozim okrog 23h domov, pa tudi takrat ni neke gužve na cesti, velikokrat se vozim po avtocesti edini ...

dottor ::

Če smo že pri kolesarjih. Najbolj mi dvignejo živce tisti ki kljub kolesarski stezi se oni veselo po cesti vozijo. Kot da jim je težko se premaknit pol metra bolj na stran na kolesarsko. Zakaj se ji reče kolesarska steza če je več kolesarjev na cesti kot na temu namenjeni stezi ;(
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Master_X ::

Mogoče malo offtopic, pa reply na Juretov odgovor. To smo že 100x prežvečli, da je avto nevarna zadeva in da vozniki nosimo odgovornost bilo kaj storimo z njim na cesti in da je potrebno paziti na pešce in kolesarje, torej ranljivejše udeležence v prometu. Samo meni ni jasno, še od preden sem prvič vozil avtomobil, ko sem še sam bil vsak dan v vlogi pešca/kolesarja... Kaj hudiča ljudje razmišljajo, ko kar stopijo na prehod, neozirajoče na trenutni promet ali karkoli. Ker ja, voznik avtomobila bo nosil odgovornost, pa psiha bo verjetno trpela... ampak za pešca/kolesarja pa obstaja velika verjetnost, da bo to zadnja zadeva, ki jo bo storil... tak da bi bilo fajn včasih malo pogledat okrog sebe. Zaradi sebe, ne zaradi zakonov ali česarkoli drugega.

Drugače pa, po Mariboru se na moji vsakodnevni trasi kar pogosto ustavlja pešcem. So pa tudi vozniki avtomobilov, ki so verjetno v avtu ravno toliko ignorantski kot izven njega in bi mogoče po kakih 50 metrih opazili, da imajo pešca na haubi. Ampak ti se ponavadi ne omejujejo le na pešce/kolesarje, ampak se jim j*** za vse udeležence prometa.

Osebno mi gredo na živce pešci, ki stojijo na pločniku pred prehodom in ne veš, če bi rad šel preko ali bo silvestroval tam al kaj se dogaja... ustaviš pol prometa, da bi ga spustil čez cesto, potem pa ugotoviš, da oča zdaj tamle stavbo na nasprotni strani ceste ogledujejo in da se še ne bodo kaj kmalu premaknili. Če bi vsaj to počel meter vstran :)

lebdim ::

hehehe, dobra. jaz se s kolesom načeloma vozim po kolesarski stezi, ampak je le-ta včasih tako čudno speljana, da je skoraj bolje, da se vozim ob desnem robu ceste. poleg tega pa kolesarska steza vsaj v LJ (od koder prihajam) velikokrat prečka tudi cono za pešce. potem pa ti pešci zavzemejo celo območje tudi kolesarske steze....

jype ::

dottor> Najbolj mi dvignejo živce tisti ki kljub kolesarski stezi se oni veselo po cesti vozijo.

Ko se boste nehali vozit z avtomobili po kolesarskih stezah, se mogoče lahko kaj zmenimo.

Master_X> Kaj hudiča ljudje razmišljajo, ko kar stopijo na prehod, neozirajoče na trenutni promet ali karkoli.

To je v resnici njihova stvar, ki se tebe ne tiče. Razumeti moraš, da oni imajo pravico bluzit po svetu, ti pa imaš začasno ugodnost voziti osebno vozilo, dokler to počneš tako, da ne ogrožaš drugih. Pešci, ki tavajo po cestah, ne ogrožajo nikogar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dottor ::

Jaz od kar pomnem še nisem vidu nobenega, ki bi se z avtomobilom vozu po kolesarski pa sem vsak dan na cesti ali ob njej (pešec).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

jype ::

dottor> Jaz od kar pomnem še nisem vidu nobenega, ki bi se z avtomobilom vozu po kolesarski pa sem vsak dan na cesti ali ob njej (pešec).

Jaz tudi še nikoli nisem videl nikogar, ki bi s kolesom vozil po cesti, ob kateri je speljana kolesarska steza, pa vsak dan s kolesom vozim po cesti, ob kateri je speljana kolesarska steza.

lebdim ::

@dottor,
v LJ (center) imaš veliko ulic takih: - cesta
- kolesarska steza
- ob desnem robu do pločnika možnost parkiranja avtov

potem pa so ti avtomobili parkirani tako, da zasedejo 3 četrtine kolesarske steze...

dottor ::

Po obali je pa ob cesti med pločnikom in cesto še urejena kolesarska steza (Koper, Izola, Lucija, ...) pa je še vedno nekaj pametnih ki vozijo po cesti kljub temu da je kolesarska steza 15cm poleg njih. Po Ljubljani vem kako je s kolesarsko ampak če bi hotu parkirat avto na obali na kolesarsko moreš prej zajahat robnik, pa po večini so ta visoki.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

francek1 ::

jype je izjavil:

dottor> Jaz od kar pomnem še nisem vidu nobenega, ki bi se z avtomobilom vozu po kolesarski pa sem vsak dan na cesti ali ob njej (pešec).

Jaz tudi še nikoli nisem videl nikogar, ki bi s kolesom vozil po cesti, ob kateri je speljana kolesarska steza, pa vsak dan s kolesom vozim po cesti, ob kateri je speljana kolesarska steza.

Očitno moraš nujno na pregled vida...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

FireBurn ::

V prejšnem tednu bi skoraj dva zgazil (pešca in kolesarja)

Kolesar na križišču pri rakovi jelši brez pogledov bum čez prehod, dobro to bi itak tako ali tako ustavil, ker vem da kar skačejo na cesto brez pogledov (mislim nevem kako jih ni strah brez vsakršnega pogleda skočt na cesto - adrenalin?)

2. primer pa na večjem križišču-samoforiziranem (nevem točno kje). Dobim zeleno luč, lepo speljem malo naprej pa ena ženska pogumno na cesto pri rdeči luči, rešil sem se tako da sem zavil na levi pas (še dobro da ni bilo nikogar na tem pasu, da sem lahko varno zavil), če bi bremzal bi pa itak se mi dva, trije zašopal v rit...

Je pa tudi veliko talentov, ki se s kolesom vozi sred ceste (v naselju), da jih niti prehitet ne moreš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FireBurn ()

jype ::

francek1> Očitno moraš nujno na pregled vida...

Al pa špegu montirat?

FireBurn> Je pa tudi veliko talentov, ki se s kolesom vozi sred ceste (v naselju), da jih niti prehitet ne moreš.

Ne tolk kot talentov, ki se z avtom vozi sredi ceste v naselju, da jih niti prehitet ne moreš. No, če si s kolesom jih lahko, ker nisi tako obsceno širok.

Looooooka ::

To je v resnici njihova stvar, ki se tebe ne tiče. Razumeti moraš, da oni imajo pravico bluzit po svetu, ti pa imaš začasno ugodnost voziti osebno vozilo, dokler to počneš tako, da ne ogrožaš drugih. Pešci, ki tavajo po cestah, ne ogrožajo nikogar.

A res?
Se pravi ga je treba lepo zgazit, da sebe ne spravljaš v nevarnost? :D ...za lisice pa pse te pri varni vožnji točno to učijo.

jype ::

Looooooka> A res?
Looooooka> Se pravi ga je treba lepo zgazit, da sebe ne spravljaš v nevarnost? :D ...za lisice pa pse te pri varni vožnji točno to učijo.

Narobe učijo.

MasterTade ::

Če se zdaj postavim v vlogo pešca/kolesarja dobro vem, o čem govoriš. V kraju, kjer živim je na cestah polno bedakov, ki ne ustavljajo na prehodih za pešce, čeprav je avto na moji strani ceste že ustavil...in potem cela vrsta čaka da se jaz odstranim, medtem ko na drugi strani še kar divjajo naprej, dokler ne izsiliš da ustavi..In potem še kak kreten začne trobiti, čeprav je bil dovolj stran, da se bi lepo ustavil...Bi mu kar kolo v avto zabrisal...In to je glavni razlog da se v primeru ko grem s kolesom/peš držim poti z malo prometa oziroma tam, kjer je manj takih cepcev...Drugače nikoli ne silim brezglavo na cesto, ker to tudi meni gre na živce. Čez prehod za pešce pa skoraj da že ne tečem, ker vem da me eni čakajo :))

jype ::

Ej, če bi imeli v Ljubljani sposobnega župana (ali pa vsaj podžupana), bi lepo zrihtal eno ozko uličico vzporedno vsaki mestni vpadnici, da bi šel motorni promet po svojem koridorju, ves ostali promet pa posebej, pa se ne bi nihče pritoževal nikomur.

Ampak ga nimamo.

[D]emon ::

Haha, ko bi ti videl promet po avtocesti iz Riyadha v Jeddah. :))
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

dottor ::

Oče je na krožnem v Turčiji že dobu pištolo čez šipo ko je hotu malo izsilit za it iz krožiča.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Tralala999 ::

Vsi smo dolžni paziti eden na drugega v prometu! Včasih sem bil več v vlogi pešca in kolesarja, zdaj pa zaradi službe preživim večinoma časa v avtu. Moje ŽELJE:
Uporabite smernike oz. žmigovce (ni težko, izboljša se pretočnost prometa)
berite prometne znake, če je omejitev 70 km/h, ne vozite npr. 50 km/h
če sem v vlogi pešca oz. kolesarja tehtam cca 100kg avto tehta 1000 kg. Jaz bi DVAKRAT preveril, predem prečkam cesto. Poleg tega bi lahko bil pešec okoljsko bolj osveščen. Zaradi enega pešca se naredi kolona, speljevanje večjega števila vozil, več CO2....:'(
Nasploh pa STRPNOST IN PREDVIDEVANJE in bo večinoma ok. Pa srečno in varno na cesti.

BigWhale ::

Naj se tale tema ne spremeni v se eno pesci&kolesarji vs. vozniki temo.

Hvala.

FTad ::

Moje izkušnje v vlogi pešca so take, da če vidim, da se iz ene strani peljeta npr. 2 avtomobila iz druge smeri pa noben, potem raje počakam tiste 2 sekunde, da se oba peljeta mimo in ne zavirata in speljujeta, nato pa grem čez prehod.

V primeru, ko je pa na cesti gneča (konkretno recimo Verovškova), pa če je avtomobil ene 10-15m stran od prehoda, pa odločno stopim čez prehod in opazujem na obeh straneh, če bo voznik dejansko začel upočasnjevat ali ne. Dejstvo je, da je včasih treba odločno stopit na cesto, da se voznik ustavi pred prehodom, sicer te bo ignoriral, ti pa boš čakal 5 min, da boš lahko prečkal cesto. Seveda pa moraš intuitivno ocenit, ali je vseeno bolje, da počakaš še nekaj sekund ;)

Kar se tiče pa rondojev je pa res, folk je egoističen in ne daje smernikov. Kar se mene tiče, če pri tvojem izvozu ne čaka avtomobil, potem lahko zaradi mene tudi ne daš smernika, če pa je, je pa več kot dobrodošlo in zaželjeno, da ga prižgeš.

MIHAc27 ::

lebdim je izjavil:

ne ozirajo?
-> npr. da ne pogledajo, če gre kak pešec, kolesar, motorist, itd....


Jaz zase vem, da kar fino gledam ko vozim, da se mi kak kolesar ne poči v bok (sem se že sam tudi zaletel z kolesom, delno kriv tudi sam).
Žal imam v službenem vozilu mrtev kot, da še lune ne bi opazil, če bi se peljala za mano. Tako včasih gledam kolikor lahko, a se mi je že zgodilo, da sem spregledal npr avto. Ko zavijam pa samo upam, da kak kolesar ne prileti.

Za smernike... že deset let imam izpit. V tem času se navadiš (ali pa nikoli ne) in jih dajem tudi ob 3h zjutraj avtomatsko.
Bolj je to, da ostalim voznikom ne zaupam najbolje pri njihovi uporabi smernikov, in pogosto ko nekdo že da smernik, vseeno malce počakam, če bo res zavil ali pa je pozabil, da ga ima vklopljenega in bo šel kar naravnost.

Kot pešec in kolesar sem raje previden, in se zasiguram da bo avto ustavil, če mu prekrižam pot. Bolje to, kot da me zbije kot zrel paradižnik.

GamerBoy ::

Imam v vseh vlogah /pešec/kolesar/voznik slabe izkušnje ampak največ jih pa imam kot voznik s pešci, ker to enostavno ne moreš verjeti kaj nekateri počno in ostajajo živi. Po pločniku se itak sprehaja ogromno ljudi in ne moreš zdaj 10 na uro peljat mimo vsakega prehoda brez semaforja, ker ti se človek sprehaja in brez najmanjšega pogleda skoči na prehod za pešce, ali pa se vključuješ na glavno, kjer imajo pešci zeleno in moreš ustavit, kar je seveda ok, vse dokler ti en idiot se ne odloči 10 metrov za prehodom čez skakat in pol te še gleda zakaj si tako pozno ustavil. Sem pa tudi kot kolesar že velikokrat videl folk na kolesih, ki se ti pelje v nasprotno smer (kot da bi bili pešci tam kjer ni pločnikov) in ne veš kdo kerga bolj neumno gleda jaz njih ali oni mene.
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

Invictus ::

Najbolj pomembna stvar pri vsem je varnostna razdalja.

Potem lahko tisti spredaj bluzi kakor hoče, važno je da imaš dovolj placa da se ustaviš ob njegovih neumnostih ...

In seveda mirna kri :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

Po pločniku se itak sprehaja ogromno ljudi in ne moreš zdaj 10 na uro peljat mimo vsakega prehoda brez semaforja, ker ti se človek sprehaja in brez najmanjšega pogleda skoči na prehod za pešce, ali pa se vključuješ na glavno, kjer imajo pešci zeleno in moreš ustavit, kar je seveda ok, vse dokler ti en idiot se ne odloči 10 metrov za prehodom čez skakat in pol te še gleda zakaj si tako pozno ustavil.


ja, v bistvu moraš, če drugače ne moreš zagotovit varnosti pešcev, ki prečkajo cesto na prehodu za pešce.

clothes ::

Kot udeleženc v prometu z avtom, motorjem ali kolesom v Ljubljani opažam:
-da avtomobili smernikov ne vkljapljajo, motorji pa ne ugašajo.
-da mobitel na ušesu postaja del obvezne opreme
-da so najbolj nepredvidljivi udeleženci starejši pešci
-da vozniki ne znajo najti "globine križišča" pri zavijanju v levo
-da se pešcem ne daje prednosti na prehodih
-da so vozniki dostavnih kombijev nevarni
-da na dvopasovnicah vsi vozijo po levem pasu, desni je večinoma prazen
-da so se potovalne hitrosti močno znižale. V idealnih razmerah se večina vozi 10% pod omejitvijo, v primeru dežja, snega ipd, pa se hitrosti prepolovijo.
-da so parkirišča za invalide rezervirana za draga vozila. Res pa je, da je teh parkirišč preveč, saj so večinoma prazna, ali pa so na njih počez parkirani dražji avtomobili.
-pojavlja se vse več "frajerjev", ki s pridom izkoriščajo zgoraj naštete pomanjkljivost in uspešno prodirajo skozi Ljubljano z vrivanjem v ali pred kolono, izsiljevanjem prednosti, vožnjo v rumeno ali rdečo, vratolomno menjavo pasov...
-Žarometi. Ali je kaj narobe z mojim vidom, ali pa ima vse več vozil DIY predelane ksenon luči, ki svetijo premočno ali previsoko.

GamerBoy ::

-da vozniki ne znajo najti "globine križišča" pri zavijanju v levo


Nevem ampak jaz raje čakam bolj odzadaj, ker je lepši pregled nad nasprotno vozečimi, kot pa da rinem naprej kot te to silijo v avtošoli. Kvečjemu hitreje zapustim križišče, kot pa v primeru "by the book", kjer itak nič ne vidiš kaj se dogaja na drugih 2 pasovih oziroma pasu bližje tebi...
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

SkIDiver ::

GamerBoy je izjavil:

-da vozniki ne znajo najti "globine križišča" pri zavijanju v levo


Nevem ampak jaz raje čakam bolj odzadaj, ker je lepši pregled nad nasprotno vozečimi, kot pa da rinem naprej kot te to silijo v avtošoli. Kvečjemu hitreje zapustim križišče, kot pa v primeru "by the book", kjer itak nič ne vidiš kaj se dogaja na drugih 2 pasovih oziroma pasu bližje tebi...


...zadaj pa 13 nestrpnih z mislijo "ker pacient se spet ne zna postavit v križišče".
Pomisli, da imaš za sabo še ostale udeležence, ki bi tudi radi prišli skozi križišče. Tvoj boljši pregled (tvoja utemeljitev je meni sicer smešna, vendar vsakomur svoje) recimo na prst skrajša kolona za eno do dve vozili, ki bi bili v križišču za tabo in bi lahko varno zapustili križišče ob prvi priliki. Na koncu pa beremo o kamikazah, ki vozijo v rumeno, ko dejansko počnejo to s prekrškom (spomnimo, da vožnja v rumeno ni kaznovana, če ne moreš varno ustaviti pred semaforjem) ali pa celo skozi rdečo. Jaz se ne čudim, da je temu tako. V avtošoli pa ne učijo globinsko vožnjo v križišče brez pomena.

Aston_11 ::

Ja, obup je čakati tele, ki se postavijo v križišče tako, da imajo razgled in si potem še predstavljajo, da ga zapustijo hitreje kot nekdo, ki je tako globoko v križišču, da že nazaj zavija. Does not compute. Čakaš itak tiste, ki ti peljejo proti tebi ali zavijajo na tvoje levo in če to počneš 20 metrov nazaj, zato, da imaš razgled, potem je samo štala s takimi. In jih čakaš, da sploh pripeljejo na pozicijo, kjer sploh lahko začne zavijati levo in še to naredi tako, da če se mu postaviš 20 cm na rob, da niti zaviti ne more.

GamerBoy ::

Samo jaz ponavadi zapustim križišče preden nasprotni dobijo rdečo, kar mi s "pravilno globino" ne bi uspelo in se preostali avti naknadno premaknejo ko jaz odpeljem. Tega seveda ne delam če ima križišče na nasprotnem semaforju oranžno luč zame (razen če seveda vidim oba pasova), v križiščih brez tega pa no way, ker na enmu pasu že ustavlja po drugem pa še piči čez rumeno/rdečo... Raje sem runkelj, ki zaseda prostor za dodaten avtomobil, kot pa totalka in potem dokazujem ali je šel čez rdečo ali ne, saj niti ne vem zagotovo, keri mam pogled samo na semafor za pešce...
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

SkIDiver ::

No pa razloži, če si rdeče vozilo, ki zavija levo zakaj boš hitreje preko križišča, če nisi v globini na sredini križišča?



Tvoje čakanje na rumeni puščici, položaj v križišču... imaš težave pri spremljanju dinamike prometa okoli sebe?

Engineer_ ::

ne bo, zato ker rabi še nekaj sekund da pride do sredine križišča, da bi zavil. Rabi neprimerljivo večjo luknjo na nasprodnem pasu, da lahko prečka križišče.

Razen če rad nepravilno diagonalno prečka križišče, namesto lepo pod kotom 90*

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Aston_11 ::

Itak, da ne more. Njegova vožnja je primarno odvisna od luči na semaforju nasproti vozečih, ki pa jih ne vidi.

clothes ::

Sicer pa nič hudega če nekateri vozniki ne znajo najti globine križišča. Kot sem že dejal to s pridom izkoriščajo ljubljanski frajerji, ki se po desni peljejo mimo kolone, nato pa hop v levo na prvo mesto.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740569 (35440) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18349730 (45683) floyd1

Več podobnih tem