» »

Izkušnje s spletno trgovino pcplus?

Izkušnje s spletno trgovino pcplus?

«
1
2

Schrei ::

Imam problem s to spletno trgovino računalniške opreme. Upam, da mi lahko kdo da kakšen nasvet.

Pokvaril se mi je računalnik. Ni se hotel niti zagnati. S svojim omejenim znanjem sem določil, da je velika verjetnost, da je pokvarjen napajalnik. Sposodil sem si drug napajalnik in ga preiskusil v svojem računalniku. Računalnik se je normalno zagnal.
Tako sem se odločil, da kupim napajalnik v spletni trgovini www.pcplus.si.
Ko sem ga prejel in vgradil, se računalnik ni zagnal. Na tem mestu sem se odločil računalnik peljati na servis, tam je serviser preiskusil računalnik, zamenjal napajalnik in računalnik se je normalno zagnal. Iz servisa so mi sporočili, da je pokvarjen napajalnik.
Nato sem ta nov, a nedelujoč napajalnik, odnesel nazaj v trgovino pcplus za uveljavitev garancije. Tam mi ga niso želeli zamenjati, češ, da ga morajo najprej preiskusiti. Na zmenjeni datum sem poklical v servis trgovine pcplus, kjer pa so mi povedali, da napajalnik deluje.
Takrat sem se odločil, da uveljavim svojo pravico ki sem jo prebral v zakonu o varstvu potrošnikov, da izdelek kupljen v internetni trgovini lahko v 14. dneh vrnem (minilo je manj kot 14 dni od nakupa), za kar mi niti ni potrebno navajati razlogov.
To pravico sem že uporabil enkrat v trgovini mimovrste (kupil sem eno miško, ki mi nekako ni pasala v roke), tam so bili čisto prijazni in ni bilo nobenega problema. Zato mi je bilo toliko bolj čudno, ko so bili v trgovini pcplus v trenutku zelo zadržani. Že na servisu so mi rekli, da to sploh ni mogoče. V administraciji pa so mi to tudi ponovili. Češ, da zakon sploh ni tak. Ko sem jim zreticiral zakon, pa češ, da si ga narobe razlagam. Nazadnje je zadeva prispela do njihovega direktorja, ki mi je poslal naslednje elektronsko sporočilo:

Kupnine vam ne moremo vrniti. Po zakonu lahko izdelek iz spletnega naročila možno vrniti v 14 dneh po nakupu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. To se naša na situacije, ko kupec v času dostave ugotovi, da je drugje ceneje oz. artikla niti ne potrebuje, ali mu recimo ne ustreza barva itd… V kolikor kupec začne z uporabo pa to ni več mogoče, kar je zapisano tudi na povezavi, ki ste jo priložili:
»Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«

O pravilnosti našega mnenja smo se ponovno prepričali s klicem Tržni inšpektorat, kjer so naše mnenje/razlaganje zakona tudi potrdili.

Ko sem jim še enkrat povdaril, da izdelka sploh nisem uporabljal, saj mi sploh ni deloval, so mi sporočili, da je, kar se tiče njih, zadeva zaključena.


Imam dva vprašanja:
1) Ali res ne morem uporabiti odstopa od pogodbe v 14 dneh kot piše v zakonu o varstvu potrošnikov?

In če tega res ne morem uporabiti:

2) Kakšne pravice imam glede na to, da ne meni, ne serviserju napajalnik ni deloval. Servisu spletne trgovine www.pcplus.si pa je/naj bi deloval.

Mi lahko ponudite kakšen nasvet. Kaj lahko naredim?

Silvo ::

Načeloma naj bi lahko vrnil zadevo,posebej,če ne deluje,kar pa je redkost.
Vidno uporabljeno,odpakirano zadevo pa dvomim,da kdo rad brezplačno menja...kdo bi hotel potem ta tvoj napajalnik?
Jaz takega že ne bi rad dobil,če pa že...pa z dosti nižjo ceno.
Silvo

tomazic89 ::

Jaz osebno bi se po tolikih pravnih komplikacijah opremil s tremi PC-ji, sel tja in zahteval naj pred mano v mojem PC-ju testirajo napajalnik (seveda moras imeti s seboj kaksnega delujcega, da dokazes da racunalnik sploh deluje).

Moras pa vedeti tudi to, da je mozno, da napajalnik deluje v njihovem testnem PC-ju, ki verjetno ni obremenjen (integrirana graficna, morda celo brez diska itd.), ne deluje pa v tvojem, kjer imas morda vecje zahteve po moci.

Upam da resis zadevo.

EDIT: tudi nihanja v elektricnem omrezju lahko povzrocijo nedelovanje napajalnika. Sam sem imel primer, ko je racunalnik na eni elektricni liniji v hisi deloval normalno, na drugi (kjer je bilo priklopljenih vec naprav) pa ne.

Zgodovina sprememb…

Schrei ::

Brez odprtja embalaže pač ni mogoče sploh videti izdelka, kajne?

Sicer pa je to napajalnik in seveda nima nobenih znakov uporabljenosti.

UNIVERZUM ::

15 dni je rok v katerem moraš prodajalca obvestiti o odstopu od pogodbe, nato pa imaš še 30 dni da izdelek dejansko vrneš (in pozor- brez razloga). Vse ostalo je nabijanje v meglo.
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

Schrei ::

tomazic89,

To bi bila opcija. Vendar ne živim ravno blizu in bi tako še dodatno povečeval stroške prevozov.


Najbolj tragično od vsega je to, da imajo celo na svoji strani napisano:
Vračilo izdelkov:
Kupec lahko v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi kupljenega predmeta. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti (Acord-92 d.o.o., Stegne 13, 1000 Ljubljana) ali na e-mail naslov: trgovina@acord-92.si, blago pa vrniti v 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu od nakupa. Vrnitev prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti v nespremenjeni količini, nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, katera mora biti nepoškodovana, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke, knjige in potrošni material v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.


Ne razumem kaj jim je tak fetiš nategovati svoje stranke.
Ko sem bil na mimovrste, so se nasmehnili, rekli ni problema in smo opravili v 3h minutah. Pa se je šlo za miško, ki je bila zapakirana v embalažo, ki jo ni bilo mogoče ohraniti.

tomazic89 ::

Poskusi se pri zvezi potrosnikov slovenije. Morda ti lahko pomagajo.

hojnikb ::

za kater napajalnik se pa gre ?
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Schrei ::

Ja, bom poiskusil pri zvezi potrošnikov.

Škoda mi je samo to, da se moram s tem ukvarjati. Gre čas in živci za brezveze.

Take trgovine, kot so pcplus.si so nek arhaičen ostanek načina, kako se je v preteklosti poslovalo. Ko so firme mislile, da se lahko norca delajo iz potrošnikov. Danes, če nisi prijazen in si pripravljen stranki tud kakšno uslugo naredit, no boš nikamor prišel.
Če pa takole direktno ignoriraš ne samo zakon o potrošnikih, ampak celo besedilo iz svoje spletne strani... pol se pa čudim, da sploh še poslujejo.


Samo upam, da se drugi ognete takim problemom - takim trgovinam.

hojnikb: Antec gamer nekaj 620W

St235 ::

edina stvar pri kateri ti bo ZPS pomagala je to, da ti bodo izstavili račun za članarino.

Dejstvo je, da mehanizem odstopa od pogodbe na daljavo ni namenjen brezplačnemu preizkušanju izdelkov. Samo v večini primerov je praktično nemogoče dokazovanje ali je bil izdelek dejansko uporabljan ali zgolj odprt in vrnjen. V konkretnem primeru pa žal ni tako, ker si ti vmes ta napajalnik nosil že na servis in ne vem še kaj. Tudi TIRS tukaj ne more naredit kaj dosti, ker je to o uporabi dejansko njihovo stališče. V primeru prijave na TIRS bo IMO obrazložitev podjetja zdržala. Ni pa TIRS pristojen, da bi presodil ali je v konkretnem primeru stališče podjetja pravilno ali ne. To lahko stori edino sodišče.

Drugo vprašanje pa je ali napajalnik deluje ali ne. Če ne potem ti morajo v okviru stvarne napake vrnit kupnino. Samo tukaj spet pridemo do problema dokazovanja. Inšpektorju TIRS bodo mirno pokazali papirje, da je napajalnikom vse ok in potem spet ostane samo sodna pot. Pri tem pa je seveda bistveno vprašanje kaj pravzprav ne dela. ČE napajalnik ne dela, ker je v tvoji kišti preobremenjen to ni ravno krivda trgovine.

Schrei ::

Lakotnik 29.

Pri ZPS so precej prijazni in pomagajo tudi nečlanom. Sicer pa na srečo poznam nekoga ki član je.
Mehanizem odstopa od pogodbe seveda ni namenjen preizkušanju. A vendar se preizkušanje v čisto vsakem primeru zgodi. To je logično. Kako boš vedel karkoli o izdelku, če ga ne vzameš iz embalaže in poiskusiš.
Je pa tukaj nekaj še bolj pomembnega kot ta zakon. Napis na njihovi spletni strani. Tam pa ni nobenega malega teksta in so pogoji o vračanju povsem jasni.

Glede delovanja pa je tako, da imam jest tudi papir, da ne deluje. Mislim, da je dokazilo iz tretje strani veliko bolj pomembno kot dokazilo iz stranke v postopku.

Invictus ::

Sprobaj napajalnik pri kakem kolegu in ga prodaj na bolhi če dela.

Nobena trgovina namreč ni tako neumna da bi uporabniku rekla da po testu napajalnik dela, čeprav ne ...

Tudi OP ni nezmotljiv, poleg tega ne vemo kaj je počel z napajalnikom. Pač ravnal v dobri veri. Kot vsi. Zakaj njemu napajalnik ni delal, kdo ve ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Schrei ::

Invictus

O tem sem že razmišljal. Vendar bi ta napol delujoč napajalnik lahko prodal napačnemu človeku, ki bi lahko imel drugačne ideje o dokazovanju svojega prav kot jaz. Če me razumeš.

Sicer se pa sam ne želim osredotočati na napajalnik, ampak na mojo pravico da ga (brez navedenega razloga) vrnem, tako kot piše v zakonu.

St235 ::

Schrei je izjavil:

Lakotnik 29.

Pri ZPS so precej prijazni in pomagajo tudi nečlanom.


pol pa svizec zavije čokolado.

Schrei je izjavil:

Lakotnik 29.


Mehanizem odstopa od pogodbe seveda ni namenjen preizkušanju. A vendar se preizkušanje v čisto vsakem primeru zgodi. To je logično. Kako boš vedel karkoli o izdelku, če ga ne vzameš iz embalaže in poiskusiš.
Je pa tukaj nekaj še bolj pomembnega kot ta zakon. Napis na njihovi spletni strani. Tam pa ni nobenega malega teksta in so pogoji o vračanju povsem jasni.



res je, ni drobnega teksta, ker očitno ljudje niti odebeljenega ne morejo prebrat:

Vračilo izdelkov:
Kupec lahko v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi kupljenega predmeta. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti (Acord-92 d.o.o., Stegne 13, 1000 Ljubljana) ali na e-mail naslov: trgovina@acord-92.si, blago pa vrniti v 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu od nakupa. Vrnitev prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti v nespremenjeni količini, nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, katera mora biti nepoškodovana, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke, knjige in potrošni material v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

V realnosti torej strožji pogoji, kot jih predpisuje zakon. Ravno tako je popolnoma logično, da preizkušanje in uporaba se lahko zgodita (niti pod razno pa ni nujno, da se zgodita) samo problem je ponavadi v tem, da podjetje ne more utemeljit ali je šlo za preizkus ali kaj tretjega. V tvojem primeru je zgodba drugačna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Schrei je izjavil:


Glede delovanja pa je tako, da imam jest tudi papir, da ne deluje. Mislim, da je dokazilo iz tretje strani veliko bolj pomembno kot dokazilo iz stranke v postopku.


Vsekakor, samo to bo aktualno šele, če bo zadeva prišla na sodišče.

Invictus ::

Schrei je izjavil:

Invictus

O tem sem že razmišljal. Vendar bi ta napol delujoč napajalnik lahko prodal napačnemu človeku, ki bi lahko imel drugačne ideje o dokazovanju svojega prav kot jaz. Če me razumeš.

Sicer se pa sam ne želim osredotočati na napajalnik, ampak na mojo pravico da ga (brez navedenega razloga) vrnem, tako kot piše v zakonu.

Priklopil si napajalnik. Ugotovil si da ne dela. Lahko bi uveljavljal garancijo. Ne moreš pa izdelka vrniti če si ga že uporabljal.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Hayabusa ::

Seveda ga lahko.

Schrei ::

Lakotnik:
Ok, torej je njihov napis totalno imbecilen. Dejansko lahko vrneš le izdelek, ki si ga naročil ponesreči ali kaj podobnega in ga takoj pošlješ nazaj.

Invictus: Izdelka nisem uporabljal.

Relevantni členi zakona:

43.č člen

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:

1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;

2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;

3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;

4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;

5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;

6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.

(6) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.


43.d člen

(1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.

(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

(3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

(4) Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

(5) Če je potrošnik odstopil od pogodbe o finančnih storitvah, lahko podjetje od njega zahteva plačilo storitve, ki jo je zanj dejansko opravilo. Izpolnjevanje pogodbe se lahko začne šele s potrošnikovim soglasjem. Plačilo mora biti sorazmerno obsegu že opravljene storitve v primerjavi s celotno pogodbo in ne sme pomeniti pogodbene kazni. Podjetje lahko zahteva od potrošnika plačilo le, če dokaže, da je bil potrošnik o njem ustrezno obveščen v skladu z 9. točko petega odstavka 43.b člena tega zakona.





Naj povdarim očitno - nobenega govora o tem koliko se izdelek uporablja ali embalaži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Schrei ()

St235 ::

da, njihov tekst je dejansko v nasprotju z zakonom, oziroma zakon jemlje preveč ozko. Zato je tudi smiselno, da se sklicuješ na zakon ,ki dejansko dopušča več prostora.

Ampak pod črto je dejstvo, da je tvoja zahteva v nasprotju z idejo zakona. Kot so tudi na TIRS napisali je celoten koncept odpovedi pogodbe na daljavo namenjen temu, da se izenači pravice kupcev v trgovini s temi, ki kupujejo online in da se potrošnika zaščiti pred impulzivnimi odločitvami na podlagi pol legalnih metod raznih akviziterjev in prodaje na terenu.

Bistveno vprašanje pri tem ali si upravičen do vračila je torej ali si kakorkoli prikrajšan v primerjavi s tem, da bi izdelek kupil v trgovini. IMO je odgovor ne in je njihov stališče pravilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

Schrei je izjavil:

Lakotnik:
Ok, torej je njihov napis totalno imbecilen. Dejansko lahko vrneš le izdelek, ki si ga naročil ponesreči ali kaj podobnega in ga takoj pošlješ nazaj.

Invictus: Izdelka nisem uporabljal.


Seveda si ga. Kako pa si ugotovil da ne dela?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Schrei ::

Invictus: kako lahko uporabljaš stvar, ki ne dela?
Mi lahko v avto salonu zaračunajo uporabo avtomobila, ker se dotaknem plastične reklamne replike tega avtomobila?

shadeX ::

Sam tukaj pomoje nekdo laže. OP pravi da napajalnik ne dela, prav tako to pravi servis. V trgovini kjer je kupil pa pravijo da dela. Kako je to mogoče mi ni jasno. Tudi če bi bil recimo napajalnik pol slabši, bi OP-jev računalnik še vedno moral zalaufati. Itak sam za zagon ne bo PC porabil 500W, pa lahko imaš noter kar češ. Dejansko se uporaba napajalnika pozna kadar ti delaš neke zahtevne stvari (render, igranje iger..) in računalnik dejansko "rabiš". Če je prešvoh napajalnik se v teh primerih začnejo kazati znaki kot so restart sistema, ugašanje, artifakti..itd.

Ampak za zagon? Bitch please.

OP-ju bi lahko trgovina namesto denarja lahko vsaj ponudila kakšen drugi napajalnik, ali kaj drugega. Sicer majo zelo slabo prakso. Vidim da grejo pri mimovrste res na roko strankam v tem primeru.

St235 ::

Schrei je izjavil:

Invictus: kako lahko uporabljaš stvar, ki ne dela?
Mi lahko v avto salonu zaračunajo uporabo avtomobila, ker se dotaknem plastične reklamne replike tega avtomobila?


še enkrat. Vrnitev izdelka kupljenega na daljavo ni namenjena temu za kar jo ti želiš. Vprašanje pa je kaj bi se zgodilo v morebitnem sodnem postopku.

Schrei ::

Lakotnik: Na strani Tržnega Inšpektorata je primer z majico. Se pravi naročiš majico prek interneta. Mogoče ti ni všeč barva, mogoče ti je v resnici premahjna (se pravi si jo moral pomeriti - si jo uporabljal). Po zakonu jo lahko vrneš IN ni ti potrebno povedati zakaj točno jo vračaš. Kako je to drugače kot moj primer z napajalnikom?


V vsakem primeru je to zelo slaba poslovna praksa kar počnejo.

St235 ::

Lakotnik: Na strani Tržnega Inšpektorata je primer z majico. Se pravi naročiš majico prek interneta. Mogoče ti ni všeč barva, mogoče ti je v resnici premahjna (se pravi si jo moral pomeriti - si jo uporabljal). Po zakonu jo lahko vrneš IN ni ti potrebno povedati zakaj točno jo vračaš. Kako je to drugače kot moj primer z napajalnikom?


Razlika je v tem, da če bi podjetje razpolagalo z dokazom, da si šel v tisti majici po mleko v Merkator bi zadevo lahko enako zavrnili. Pri temi pač ne gre za to, da si iz škatle vzel napajalnik in ugotovil da ti ne ustreza, ampak si s tistim napajalnikom računalnik poslal najprej na servis potem pa še v garancijsko popravilo. To pa presega pravice, ki bi jih imel ti kot kupec v fizični trgovini. To da pomeriš majico pa je popolnoma ekvivalentno temu, kar bi lahko storil, če bi šel v trgovino.

da gre pa za slabo poslovno prakso se pa popolnoma strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Schrei ::

Lakotnik: Uveljavljanje garancije ne presega pravice, ki bi jih imel kupec v trgovini. To, da je šel napajalnik skupaj z računalnikom v servis pa je brezpredmetno. Saj ga nisem iz užitka peljal na sprehod.
In pri pcplus.si so me zavrnili še preden so vedeli, da je bil računalnik pregledan pri serviserju in še preden so vedeli, da sem poiskušal uveljaviti garancijo.


Sedaj sem bil na telefonu z ZPS so mi sporočili, da imam prav. Tako kot poiskusiš obleko, lahko poiskusiš tudi tehnično blago. Glede na to, da je njihov serviser "potrdil" da napajalnik deluje, bi ga lahko vrnil kot brezhiben izdelek.

Svetovali so mi, naj zadevo pošljem na tržni inšpektorat, kar sem že storil. So mi pa povedali, da so pri tehničnem blagu stvari še vedno precej nedefinirane. Vseeno bom poiskušal s temi vprašanje doseči čimveč ljudi, morda ima kdo že podobne osebne izkušnje, morda celo s to trgovino (pa vsaj komu bom prihranil muke ukvarjanja s tako bedno trgovino).

BaToCarx ::

Schrei upam da boš o rezultatu tvojega boja napisal sem tudi če mine leto, bom prebral.

Schrei ::

BaToCarx je izjavil:

Schrei upam da boš o rezultatu tvojega boja napisal sem tudi če mine leto, bom prebral.


Bom!
Tako sem jezen. Sploh si nisem predstavljal kako težko je uveljavljati svoje potrošniške pravice in kako so te včasih medlo napisane. Me prav zanima ali je le pri nas tako, a tudi v tujini.

Invictus ::

Seveda je. Tudi odvetniki so dražji.

Poleg tega te bo vsak odvetnik poslal v PM ker mu težiš za 40 EUR.

Še 1x pojdi na pcplus in naj ti dokažejo da napajalnik dela. Pred tabo. Ker ga pač nobenemu drugemu ni uspelo spraviti k življenju. S tvojo škatlo. Če bo takrat delal, pol nimaš kaj. Če ne bo delal, so ti dolžni dati novega.

Vse ostale opcije zahtevajo več letanja in zafrkancij. Če se ti ljubi igrati Don Kihota, pa kar.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Schrei ::

Invictus: Odvetniku je vseeno. On dobi plačano tudi če se gre za 0,04EUR. Plača itak tisti, ki izgubi (če se ne motim?). Mimogrede tudi take tožbe so že bile.

Oni so dolžni marsikaj narediti pa tega niso. Nekako ne pričakujem, da se bo karkoli spremenilo glede na to kolikokrat si bom plačal bencin do tja.

Imaš pa v tej smeri prav, da bo bolje da še naprej poiskušam s prijaznostjo pri pcplus.si, čeprav je sami ne premorejo veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Schrei ()

Invictus ::

Sam noben odvetnik ti ne bo delal zastonj. Mu boš moral plačati vnaprej ...

In za 40 EUR se ne bo dalo nikomur stegnit ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

Lakotnik: Uveljavljanje garancije ne presega pravice, ki bi jih imel kupec v trgovini. To, da je šel napajalnik skupaj z računalnikom v servis pa je brezpredmetno. Saj ga nisem iz užitka peljal na sprehod.
In pri pcplus.si so me zavrnili še preden so vedeli, da je bil računalnik pregledan pri serviserju in še preden so vedeli, da sem poiskušal uveljaviti garancijo.


A sem kje govoril o uveljavljanju garancije? Mešaš dva različna postopka, ki si ju poskušal uveljavljat hkrati. IMO bo zadeva z vračilom pogorela točno zato. Garancija je seveda nekaj drugega, če je izdelek res pokvarjen do ga dolžni popravit. Ampak kot jaz zadevo razumem tebe popravilo niti ne zanima, ker bi rad napajalnik vrnil in si tudi že kupil drugega.

Schrei ::

Lakotnik: Tako je, popravilo me ne zanima več. Preprosto nisem imel časa se zajebavat s tem. Te vrste nateg dobro poznam, ko te take firme potem sprehajajo sem in tja, dokler ne ugotoviš, da vse skupaj ni več vredno. Tega se ne grem.

Na ZPS so mi pritrdili zato mislim, da mi bodo na inšpektoratu tudi.

St235 ::

Sedaj sem bil na telefonu z ZPS so mi sporočili, da imam prav. Tako kot poiskusiš obleko, lahko poiskusiš tudi tehnično blago. Glede na to, da je njihov serviser "potrdil" da napajalnik deluje, bi ga lahko vrnil kot brezhiben izdelek.


Ko si začel napajalnik nosit po servisih si presegel pravice, ki bi jih imel kot kupec trgovini, zato bo IMO pogorel zahtevek za prekinitev pogodbe na daljavo. Garancijo pa seveda imaš pravico uveljavljat, če je izdelek pokvarjen.

Schrei ::

St235 je izjavil:

Sedaj sem bil na telefonu z ZPS so mi sporočili, da imam prav. Tako kot poiskusiš obleko, lahko poiskusiš tudi tehnično blago. Glede na to, da je njihov serviser "potrdil" da napajalnik deluje, bi ga lahko vrnil kot brezhiben izdelek.


Ko si začel napajalnik nosit po servisih si presegel pravice, ki bi jih imel kot kupec trgovini, zato bo IMO pogorel zahtevek za prekinitev pogodbe na daljavo. Garancijo pa seveda imaš pravico uveljavljat, če je izdelek pokvarjen.


Ne razumem zakaj bi ravno moj sprehod do servisa imel kakršnokoli vezo? To je pa res čisto brezpredmetno.

Niti ta glupi pcplus.si ni ugovarjal zaradi tega.

Tudi ZPS se ne strinja s tabo.

St235 ::

Ne razumem zakaj bi ravno moj sprehod do servisa imel kakršnokoli vezo?


Če uporabim tvojo analogijo z majico torej ne vidiš razlike, ali majico probaš (torej oblečeš in slečeš) ali pa greš vmes še na pivo?

Niti ta glupi pcplus.si ni ugovarjal zaradi tega.


Kupnine vam ne moremo vrniti. Po zakonu lahko izdelek iz spletnega naročila možno vrniti v 14 dneh po nakupu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. To se naša na situacije, ko kupec v času dostave ugotovi, da je drugje ceneje oz. artikla niti ne potrebuje, ali mu recimo ne ustreza barva itd... V kolikor kupec začne z uporabo pa to ni več mogoče, kar je zapisano tudi na povezavi, ki ste jo priložili:
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


Kaj je zdaj res? Pcplus ugovarja tvoji zahtevi, ker trdi, da si presegel pravice, kot jih ima kupec trgovini.

Tudi ZPS se ne strinja s tabo.


Lepo od njih.

Schrei ::

Če uporabim tvojo analogijo z majico torej ne vidiš razlike, ali majico probaš (torej oblečeš in slečeš) ali pa greš vmes še na pivo?


Če uporabim tvojo analogijo je zate to, da sem napajalnik skupaj z računalnikom odnesel na servis isto, kot če bi kupil majico in šel v njej žurat in jo potem hotel vrniti (mimogrede, večino trgovin z oblačili bi jo vzeli nazaj).

Are you trying to troll me?

St235 ::

Lahko nabijava te analogije tja v tri dni, ampak mislim, da je večina pismenih ljudi doumela, kaj pomeni stavek:

Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Torej tako kot to, da greš v majici na žur (ali pa v trgovino po mleko) presega pravice kupca v fizični trgovini, je tvoje ravnanje z napajalnikom preseglo te pravice. Zato je trgovina vrnila tvoj zahtevek in bo IMO na tem tudi vztrajala in takšno razlago predložila TIRS. IMO ti v dani situaciji ostane samo sodni postopek v katerem boš dokazoval ali je tvoje ravnanje res odstopalo od pravic potrošnika v trgovini. Če dokažeš da ne, potem si upravičen do odstopa od pogodbe na daljavo.

Ne pozabi tudi na instrument stvarne napake. Namreč če je z napajalnikom res kaj narobe oziroma odstopa od oglaševanih specifikacij potem imaš tudi iz tega naslova pravico do vračila kupnine.

Schrei ::

Lahko "nabijava" kako pismeni so pri zvezi potrošnikov?

Tako kot majico oblečeš, da vidiš če je prava velikost, sem jest priklopil napajalnik, da sem videl če mi ustreza.
Pika.

Ne vidim kaj ti tu ni jasno?

St235 ::

Tako kot majico oblečeš, da vidiš če je prava velikost, sem jest priklopil napajalnik, da sem videl če mi ustreza.
Pika.


točno tako in če bi ga takrat tudi vrnil ne bi bilo težav. Pa nisi. Si taisti napajalnik najprej nesel na xy servis, potem si pa še uveljavljal garancijsko popravilo.

Lahko "nabijava" kako pismeni so pri zvezi potrošnikov?

glede na to, da niso niti inšpekcijski niti sodni organ je njihov mnenje točno to: mnenje.

ampak res ne vem zakaj se sedaj napihuješ tja v tri dni. A bo zato ker mene prepričuješ o nekem dejstvu Pcplus kaj drugače obravnaval tvojo zahtevo? A bo to vplivalo na TIRS? Sodišče?

Hotel si mnenje in si ga dobil. Če pa rabiš ljudi, da bomo skupaj s tabo kričali, da se ti godi krivica pa tako povej, ali še bolje odpri temo na med over net.

Schrei ::

točno tako in če bi ga takrat tudi vrnil ne bi bilo težav. Pa nisi. Si taisti napajalnik najprej nesel na xy servis, potem si pa še uveljavljal garancijsko popravilo.


Kam sem ga jest nesel je brezpredmetno.


ampak res ne vem zakaj se sedaj napihuješ tja v tri dni. A bo zato ker mene prepričuješ o nekem dejstvu Pcplus kaj drugače obravnaval tvojo zahtevo? A bo to vplivalo na TIRS? Sodišče?


Kdo se napihuje?!
Glede na to, kako vehementno si mene in ZPS označil za nepismena, bi to bolj veljalo zate.

Hotel si mnenje in si ga dobil. Če pa rabiš ljudi, da bomo skupaj s tabo kričali, da se ti godi krivica pa tako povej, ali še bolje odpri temo na med over net.


"Roll up and die" pač ni mnenje.
Hotel pa sem videti, če je že kdo imel podobne izkušnje in kako se je z njimi spopadel.

St235 ::

"Roll up and die" pač ni mnenje.


In potem se čudiš, da sem te označil za nepismenega?

Imaš točno dve opciji (in to sem ti že več kot enkrat napisal). ali vztrajaš na menjavi artikla ampak bo to po vsej verjetnosti pomenilo civilno tožbo. Ali pa ugotoviš v čem je problem okvare in uveljavljaš stvarno napako v kolikor napaka res obstaja.


Kam sem ga jest nesel je brezpredmetno.


Ponoven dokaz pomanjkanja funkcionalne pismenosti.

tukaj pač brcaš v temu. Preberi si stališče TIRS in ti bo jasno da je še kako pomembno kaj si ti z napajalnikom počel preden si uveljavil odstop od pogodbe. Problem je predvsem v tem, da firma s temi informacijami razpolaga.

Schrei ::

Nisem zato tukaj, da bi se šel žaljenje.

Hvala za tvoje "mnenje".

Invictus ::

Schrei je izjavil:


Ne razumem zakaj bi ravno moj sprehod do servisa imel kakršnokoli vezo? To je pa res čisto brezpredmetno.

Niti ta glupi pcplus.si ni ugovarjal zaradi tega.

Tudi ZPS se ne strinja s tabo.

Napajalnik si vgradil v svoj računalnik, ker ni delal, si ga nesel na drug servis. To je že uporaba.

Če bi nesel računalnik z njihovim napajalnikom na pcplus servis, bi bila zadeva mogoče že rešena. V tvojo korist ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::

@Lakotnik
točno tako in če bi ga takrat tudi vrnil ne bi bilo težav. Pa nisi. Si taisti napajalnik najprej nesel na xy servis


Kolikor sem iz teme razbral, na PCplus sploh niso vedeli da je ta napajalnik sploh šel na servis. To vemo samo mi, tako da to sploh nima veze. Oni bi morali napajalnik sprejeti in OP-ju vrniti kupnino.

Invictus ::

Vedeli so da je bil napajalnik že v računalniku, ker drugače OP ne bi vedel da ne dela.

In to je uporaba.

Če bi zahteval takrat garancijo, ne pa povračila kupnine, bi jo tudi dobil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::

vsak na forumu pravi drugače. Citiram odgovor Lakotnika še enkrat

@OP
Tako kot majico oblečeš, da vidiš če je prava velikost, sem jest priklopil napajalnik, da sem videl če mi ustreza.
Pika.


@Lakotnik
točno tako in če bi ga takrat tudi vrnil ne bi bilo težav. Pa nisi.

Na PCplus so vedeli samo toliko da ga je op že poskusil na svojem računalniku. Ne vejo da je bil na drugem servisu ali kaj podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Schrei ::

Invictus: Zanimivo definicijo uporabe imaš.
Smešno, da se od vseh ljudi, tako mene, tako pcplusa in tako Zveze Potrošnikov Slovenije, sploh ne ukvarja s tem detajlom.

Potem se pa najdeta dva, ki jima to predstavlja center problema.

Tudi tebi hvala za mnenje.

St235 ::

shadeX je izjavil:

vsak na forumu pravi drugače. Citiram odgovor Lakotnika še enkrat

@OP
Tako kot majico oblečeš, da vidiš če je prava velikost, sem jest priklopil napajalnik, da sem videl če mi ustreza.
Pika.


@Lakotnik
točno tako in če bi ga takrat tudi vrnil ne bi bilo težav. Pa nisi.

Na PCplus so vedeli samo toliko da ga je op že poskusil na svojem računalniku. Ne vejo da je bil na drugem servisu ali kaj podobnega.


Kako na PCplus niso ni vedeli, če pa je dal zadevo v garancijsko popravilo na PcPlus?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Schrei ::

Lakotnik: dva različna oddelka.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey Normanu

Oddelek: Pomoč in nasveti
121974 (1635) DePalmo
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8533986 (14503) shadeX
»

Kje bi si lahko sposodil PC za nekej dni

Oddelek: Loža
223499 (2544) next3steps
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38058444 (49094) St235
»

vrnitev v spletni trgovini 14 dni

Oddelek: Pomoč in nasveti
344596 (3760) St235

Več podobnih tem