» »

Športni avto do 30kEUR

Športni avto do 30kEUR

Temo vidijo: vsi
1 2
3
»

eric_cartman ::

Sam imam pri 1.6 odkar sem tankal 24.1.


No za 1.6 je pa to zelo visoka poraba..

Jst imam 1.6 16V predelanega na plin. Pozimi mi porabi cca. 10l/100 km plina. Večinoma primestna in mestna vožnja. Poleti recimo poraba pri plinu mestna in primestna vožnja 9,3. Najmanjša na AC približno 8,3/100 km.

Bencina pa mi porabi cca. 5 - 10 % manj glede na plin. :)

Utk ::

Če hočeš res športen avtomobil moreš vedeti, da bo trd!

Vse do ene meje. RS je pač pretirano trd. Sej ima svoj namen, ampak za vsak dan to ni. Recimo nek porše ni spet tako strašno neudoben.
Janac, dej si te tvoje seate nekam vtakni. Človek je napisal do 30 jurjev, ti pa kažeš neka rabljena jajca, ki niti nova niso vredna tolk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

eric_cartman ::

Utk saj je troll tema tako ali tako.. Mi samo še med sabo debatiramo. :)

Me pa čedalje bolj vleče, da bi si nekaj vzel kot drugi avto izključno za užitek in poletne nedeljske vožnje 8-).

Unknown_001 ::

Janac je izjavil:


Argumenitrajm, zakaj ga našiša?


A ti še ni jasno? Da bi VW koncern naredil cenejšo različico Flagship avtomobila, ki bi bila kvalitetnjeje izdelana in bila boljša nasploh bi svojemu IMENU naredil samomor.

In tudi v realnosti veliko lepše izgleda, in boljši je. Notranjost je sploh dobro narejena in tudi vozne lasnosti so kar fejst.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Janac ::

Unknown_001 je izjavil:

Janac je izjavil:


Argumenitrajm, zakaj ga našiša?


A ti še ni jasno? Da bi VW koncern naredil cenejšo različico Flagship avtomobila, ki bi bila kvalitetnjeje izdelana in bila boljša nasploh bi svojemu IMENU naredil samomor.

In tudi v realnosti veliko lepše izgleda, in boljši je. Notranjost je sploh dobro narejena in tudi vozne lasnosti so kar fejst.


Golf ti je všeč?

Utk je izjavil:

Če hočeš res športen avtomobil moreš vedeti, da bo trd!

Vse do ene meje. RS je pač pretirano trd. Sej ima svoj namen, ampak za vsak dan to ni. Recimo nek porše ni spet tako strašno neudoben.
Janac, dej si te tvoje seate nekam vtakni. Človek je napisal do 30 jurjev, ti pa kažeš neka rabljena jajca, ki niti nova niso vredna tolk.


Nov Leon Cupra R je nov stal nekje 33kEUR.

Od Seatovih avtov imam vsak katalog, res vsak, od leta 2000 naprej.

Zakaj noben od vas še ni rekel besede o varnosti? Se vidi kam peljete, čim hitreje v zid je vaš moto?

Kako dober avto je, se izkaže takrat, ko je pripravljen sebe uničit da bi zavaroval človeka. In ja, MORA BIT TRD!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

eric_cartman ::

Zakaj noben od vas še ni rekel besede o varnosti? Se vidi kam peljete, čim hitreje v zid je vaš moto?


Oh bitch please!!! Speed doesnt kill, sudden stop does!! Naj ti bo jasno, da ti pri 100km/h+ nič ne pomaga crash test in tvojih 5 zvezdic na NCAP testih! Lahk maš avto za 200.000 EUR pa 10 zvezdic (ki ne obstajajo) pa ti to ne pomaga pri velikih hitrostih.

Bolj kot to ti bo pomagalo, da si gor natakneš neke res dobre kvalitetne keramične diske, pa da ti avto zbremza iz 150 do 0 v 20ih metrih.

Janac če ga boš peljal samo do 100 km/h potem ne rabiš Cupre. Vzami 1.4 do max 1.6. V tem primeru kar glej te crash teste.

Sicer pa je pri močnih avtomobilih vse odvisno od tvoje noge in posledično pospravljenosti na tvojem podstrešju.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Janac je izjavil:


Golf ti je všeč?



Da !??

mk2 Klasik neuničljiva robustna legenda
mk4 Hud s potencialom za lep tuning (ne nek ricer shit s spojlečki pa podobnim sranjem...)
mk5 Luškan zanesljiv
mk6 Športen pa lep

Najlepši za moje pojme. Pri novem so samo sprednje odbijače zajebal.

Janac je izjavil:


Zakaj noben od vas še ni rekel besede o varnosti? Se vidi kam peljete, čim hitreje v zid je vaš moto?


Kot da tvoji seati so pa neuničljivi... glih tako zdaj govoriš.

Če bi tebi bilo res kaj do varnosti bi kakšnega SAAB-a zagovarjal ne pa oskubljenga VW-ja (beri Seat).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Janac je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Janac je izjavil:


Argumenitrajm, zakaj ga našiša?


A ti še ni jasno? Da bi VW koncern naredil cenejšo različico Flagship avtomobila, ki bi bila kvalitetnjeje izdelana in bila boljša nasploh bi svojemu IMENU naredil samomor.

In tudi v realnosti veliko lepše izgleda, in boljši je. Notranjost je sploh dobro narejena in tudi vozne lasnosti so kar fejst.


Golf ti je všeč?

Utk je izjavil:

Če hočeš res športen avtomobil moreš vedeti, da bo trd!

Vse do ene meje. RS je pač pretirano trd. Sej ima svoj namen, ampak za vsak dan to ni. Recimo nek porše ni spet tako strašno neudoben.
Janac, dej si te tvoje seate nekam vtakni. Človek je napisal do 30 jurjev, ti pa kažeš neka rabljena jajca, ki niti nova niso vredna tolk.


Nov Leon Cupra R je nov stal nekje 33kEUR.

Od Seatovih avtov imam vsak katalog, res vsak, od leta 2000 naprej.

Zakaj noben od vas še ni rekel besede o varnosti? Se vidi kam peljete, čim hitreje v zid je vaš moto?

Kako dober avto je, se izkaže takrat, ko je pripravljen sebe uničit da bi zavaroval človeka. In ja, MORA BIT TRD!

trdota ti nč ne koristi če se zaletiš :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

andromedar ::

GrimReaper je izjavil:

9l je vseeno precej dobra poraba za tak avto. Sam imam pri 1.6 odkar sem tankal 24.1. povprečno porabo 11l. Drugače pri povprečni porabi na tank oz. na mesec že dolgo nisem prišel pod 8,5l. Edino prvih 5 mesecev ko sem ga še bolj šparal sem imel okol 8l.


Predvidevam, da smo tisti, ki smo na portalih tipa Spritmonitor.de ali Poraba.com bolj šparovni tipi. Tudi to je treba vzeti v obzir pri teh skoraj 9 litrih povprečne mešane porabe. V kolikor imaš navado redno koristit konjenico, ki je na voljo (ali dosti voziš po mestu)....pol se verjetno pogovarjamo o čisto drugi številkah.
Eh?

Unknown_001 ::

Kako dober avto je, se izkaže takrat, ko je pripravljen sebe uničit da bi zavaroval človeka.In ja, MORA BIT TRD!
trdota ti nč ne koristi če se zaletiš :)


Pustite vi Trdost pri miru. Tehnično pravilneje je če razpravljamo o togosti glede na to kaj vi mislite.

Glavna fora novodobnih avtomobilov, je ravno da z varno (načrtovano) deformacijo samonosne karoserije ublaži trk in zmanjša negativni pospešek (pojemek) ki nastane pri trku, ker je le ta nevaren za samega voznika.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

eric_cartman ::

A Audi še uporablja tisti sistem, ko je celotna kabina na nekih posebnih kroglicah oz. ležajih, ki se ob trku premaknejo in tako ublažijo trk?

Ne vem ali je bil to le koncept, ali dejansko uporabljajo te zadeve sedaj.

Posnetki, ki mene zlo zabavajo ob deževnih dnevih :))


:))

Rusi so prav zares poseben narod.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Kako dober avto je, se izkaže takrat, ko je pripravljen sebe uničit da bi zavaroval človeka. In ja, MORA BIT TRD!

NE! Avto mora biti mehak, je pa fino, da ima visoko torzijsko trdnost šasije.

oo7 ::

No pa še nekaj Slovenskega:)

eric_cartman ::

Fora trdnosti oz. togosti je to, da ti avto na ovinkih ne poskakuje. Se pravi imaš amortizerje, ki ti minimalno amortizirajo luknje na cesti itd.

Po možnosti še nek spojler zadaj, ki ti da še malo dodatnega down force-a.

Blinder ::

andromedar je izjavil:

328i s porabo 5.2L?

He he he, Bavarci spet nategujejo. Če ga voziš normalno, je poraba bolj 9L/100km ;)
Če pa tako kot stara mama, pa morda kak liter manj...

Preveri tukaj: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

Pravljice za otroke...


oni so že pravilno napisali porabo. Problem je v tebi pa tebi podobnim ko pričakujete da bodo vozniki z težko nogo imeli enako povprečno porabo kot je proizvajalec izmeril za vožnjo na relaciji
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

oo7 ::

eric_cartman je izjavil:

Fora trdnosti oz. togosti je to, da ti avto na ovinkih ne poskakuje. Se pravi imaš amortizerje, ki ti minimalno amortizirajo luknje na cesti itd.

Po možnosti še nek spojler zadaj, ki ti da še malo dodatnega down force-a.


Pa zadnji pogon:)

Zheegec ::

Blinder je izjavil:

andromedar je izjavil:

328i s porabo 5.2L?

He he he, Bavarci spet nategujejo. Če ga voziš normalno, je poraba bolj 9L/100km ;)
Če pa tako kot stara mama, pa morda kak liter manj...

Preveri tukaj: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

Pravljice za otroke...


oni so že pravilno napisali porabo. Problem je v tebi pa tebi podobnim ko pričakujete da bodo vozniki z težko nogo imeli enako povprečno porabo kot je proizvajalec izmeril za vožnjo na relaciji

Na 3000m nadmorske višine, z ugasnjeno vso elektroniko, odstranjenimi zadnjimi sedeži, zalepljenimi režami spredaj na avtomobilu, posebnimi gumami bistveno preveč napolnjenimi z zrakom... Saj vsi počnejo to, ampak samo da smo si na jasnem :)

oo7 ::

Test 190 kmh v zid mislim, da tudi najbolj varen avto je ne bi odnesel dosti bolje, ko smo že pri varnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oo7 ()

andromedar ::

Blinder je izjavil:

andromedar je izjavil:

328i s porabo 5.2L?

He he he, Bavarci spet nategujejo. Če ga voziš normalno, je poraba bolj 9L/100km ;)
Če pa tako kot stara mama, pa morda kak liter manj...

Preveri tukaj: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

Pravljice za otroke...


oni so že pravilno napisali porabo. Problem je v tebi pa tebi podobnim ko pričakujete da bodo vozniki z težko nogo imeli enako povprečno porabo kot je proizvajalec izmeril za vožnjo na relaciji



You are so wrong...

kot je že povedal ALIEn3001, se testira s posebnim setupom in remapom elektronike, ki ni primeren za dolgotrajno vožnjo, preveč napolnjenimi pnevmatikami, prelepljenimi vsemi špranjami na avtomobilu, ven pobranimi sedeži in izolacijo (razen voznikovega seveda) in odklopljenimi (in po možnosti izgrajenimi) vsemi ne-nujno-potrebnimi električnimi napravami in tokokrogi.

Link: http://www.transportenvironment.org/new...

The worst offender is the German luxury car maker BMW. Its average gap between test and real-world emissions is 30%


...in BMW je najhujši pri tem goljufanju ;)

EDIT: še dva linka:

http://issuu.com/transportenvironment/d...

http://www.theguardian.com/environment/...
Eh?

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

oo7 je izjavil:

Test 190 kmh v zid mislim, da tudi najbolj varen avto je ne bi odnesel dosti bolje, ko smo že pri varnosti.


Tudi če jo avto dobro odnese, ne pomeni, da bo voznik preživel... tako da pri takih hitrostih čelno je že bolj ko ne črni humor razpravljati kako jo odnese avtomobil...

Delali so teste z golfom 5 ki je imel zelo visoko oceno varnosti. Pognali so ga 120km/h (NE MILJ!!!) direkt čelno V ZID. Avto je imel sprednji konec čisto uničen, medtek ko je kletka z voznikom (lutko) ostala nedotaknjena. Ampak! Senzorji pritiska in pospeškov, ki povzročita notranje poškodbe so zabeležili alarmantne cifre ki pomenijo 100% smrtnost. Lutko je v času trka zaustavljal tako varnostni pas kot tudi zračna blazina, ki ublaži pritisk, da ti pas reber ne polomi. Potem so pokazali tudi statistiko rezultatov ki so jo delali v nemčiji v kateri je bila jasno predstavljena krivulja ogroženosti življenja v primeru čelnega trka v zid. Do 60km/h naj bi jo voznik v solidno narejenem vozilu odnesel brez ali z manjšimi poškodbami, medtek ko je za vsake 10 km/h strmina krivulje vedno bolj naraščala. V območju med 60-70 naj bi bilo še možno preživet, medtem ko so cifre okoli 80, 90 že smrtne.

Toliko o tem, ko se kregate o varnosti na podlagi tega, ker avto bolje odnese.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vorantz ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=810...

Sicer je ta ogaben na pogled
Stock izgled + manjši spojler izpade 100x boljše

Je pa beštja za male pare :D

eric_cartman ::

Glede na to, da je to iz leta 91, ima zdaj po vsej verjetnosti še okoli 450 KM največ!
Pa motor je že ornk zmatran, tako da najverjetneje niso več zlati časi za ta avto. Prašanje, če ga nebi kšna druga malo novejša 3.0 mašina BP nažgala..

oo7 ::

Unknown_001 je izjavil:

oo7 je izjavil:

Test 190 kmh v zid mislim, da tudi najbolj varen avto je ne bi odnesel dosti bolje, ko smo že pri varnosti.


Tudi če jo avto dobro odnese, ne pomeni, da bo voznik preživel... tako da pri takih hitrostih čelno je že bolj ko ne črni humor razpravljati kako jo odnese avtomobil...

Delali so teste z golfom 5 ki je imel zelo visoko oceno varnosti. Pognali so ga 120km/h (NE MILJ!!!) direkt čelno V ZID. Avto je imel sprednji konec čisto uničen, medtek ko je kletka z voznikom (lutko) ostala nedotaknjena. Ampak! Senzorji pritiska in pospeškov, ki povzročita notranje poškodbe so zabeležili alarmantne cifre ki pomenijo 100% smrtnost. Lutko je v času trka zaustavljal tako varnostni pas kot tudi zračna blazina, ki ublaži pritisk, da ti pas reber ne polomi. Potem so pokazali tudi statistiko rezultatov ki so jo delali v nemčiji v kateri je bila jasno predstavljena krivulja ogroženosti življenja v primeru čelnega trka v zid. Do 60km/h naj bi jo voznik v solidno narejenem vozilu odnesel brez ali z manjšimi poškodbami, medtek ko je za vsake 10 km/h strmina krivulje vedno bolj naraščala. V območju med 60-70 naj bi bilo še možno preživet, medtem ko so cifre okoli 80, 90 že smrtne.

Toliko o tem, ko se kregate o varnosti na podlagi tega, ker avto bolje odnese.



Jaz sem imel 5 let nazaj nesrečo z avtom.

Jaz sem se zutraj peljal na šiht po glavni cesti normalno 90 kmh izven naselja in kar naekrat mi je nekdo skočil na cesto imel je Audi A4 in sem se zaletel v njega. Kriv je bil on, ker je prevozil stop znak in me spregledal.

Ko sem bil jaz že čisto blizu križišča je bil on že cel na mojem pasu na srečo ni bilo nobenega na nasprotnem pasu tako, da sem lahko odvil kolikor sem lahko in se zaletel z svojim desnim sprednjim koncem v njegovo mašino. Oba avta sta bila ocenjena na totalko. Moj avto je imel razbito mašino na strehi sem imel cvikl mi je za 10 cm ukrivilo streho pa seveda ven mi je zmetalo 2 airbaga. Njegov avto pa je bil spredaj tudi čisto razbit. Po cesti je bilo na miljone enih kosev od avtov res kot v kakšenm filmu.
Sreča je bila ta, da sem lahko odvil kolikor sem lahko, da sem mu zaletel v mašino če bi se mu v vrata bi ga lako celo ubil ali resno poškodoval.
Tako, da na koncu avta sta bila oba totalke z mano ni bilo nič edino v malo v šoku on pa je imel malo razbito koleno.
Tako, da sva imela oba več seč sreče kot pameti8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oo7 ()

Unknown_001 ::

oo7 je izjavil:


Jaz sem imel 5 let nazaj nesrečo z avtom.

Jaz sem se zutraj peljal na šiht po glavni cesti normalno 90 kmh izven naselja in kar naekrat mi je nekdo skočil na cesto imel je Audi A4 in sem se zaletel v njega. Kriv je bil on, ker je prevozil stop znak in me spregledal.

Ko sem bil jaz že čisto blizu križišča je bil on že cel na mojem pasu na srečo ni bilo nobenega na nasprotnem pasu tako, da sem lahko odvil kolikor sem lahko in se zaletel z svojim desnim sprednjim koncem v njegovo mašino. Oba avta sta bila ocenjena na totalko. Moj avto je imel razbito mašino na strehi sem imel cvikl mi je za 10 cm ukrivilo streho pa seveda ven mi je zmetalo 2 airbaga. Njegov avto pa je bil spredaj tudi čisto razbit. Po cesti je bilo na miljone enih kosev od avtov res kot v kakšenm filmu.
Sreča je bila ta, da sem lahko odvil kolikor sem lahko, da sem mu zaletel v mašino če bi se mu v vrata bi ga lako celo ubil ali resno poškodoval.
Tako, da na koncu avta sta bila oba totalke z mano ni bilo nič edino v malo v šoku on pa je imel malo razbito koleno.
Tako, da sva imela oba več seč sreče kot pameti8-O


Dobro si jo odnesel, ampak to je še vedno skrajno neprimerljivo z zidom, ki je fiksen, gibalna količina pa se obrne v slabo ovtomobila in voznika. Kle sta pa oba avtomobila pokasirala in trek je bil napram trčenju v zid zelo blag.

Evo še posnetek o katerem sem razlagal:

Mimogrede, važno da sta oba ostala živa in zdrava.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

oo7 ::

Res je. Zid je popolnoma druga stvar.
Ne razumem Nemško. Kaj je povedal glede nog v videu?

Unknown_001 ::

oo7 je izjavil:

Res je. Zid je popolnoma druga stvar.
Ne razumem Nemško. Kaj je povedal glede nog v videu?


Ker del videa?

Če misliš tisto na 4/5 videa ko kaže shemo človeka pa noge z rdečo pobarvane, pravi, da za telo pri tistem zelenem delu grafa možnost manjših poškodb (če že, prvi najebe spodnji del trupa in zgornji del nog iz sheme gledano) pri stopnjevanu oz. višjih hitrostih se riziko povečuje čedalje hitreje in na koncu je tako zelo velik da so potem smrtne. Nekaj v takem smislu.

To je bilo delano iz statistik pri trkih iz realnih situacij.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Klemzz ::

Tole je blo pr cca. 70kmh kamijonu u rit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Klemzz ()

Unknown_001 ::

Klemzz je izjavil:

Tole je blo pr cca. 70kmh kamijonu u rit.



Dobro si ga...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Klemzz ::

Na srečo ga nism jst...

Unknown_001 ::

Klemzz je izjavil:

Na srečo ga nism jst...

:D

Ampak kar žalostno zgleda...

Sam sej itak ko enkrat bolj ornk trčiš je najbolj da preživiš, ti ga zmečka v ibr in kupiš novega. Popravljat itak nima smisla, bolj da preživiš..
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

taz ::

V naslovu je omenjen športen avto, nato pa takoj v postu omeni, da mu je 10L/100km preveč. ;((
Drugači pa Lotus Elise s2 ali pa Lotus Exige.

Unknown_001 ::

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Blinder ::

Kaki rabljen lotus elise, športen ter varčen z gorivom.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

einstein :P ::

Unknown_001 je izjavil:

oo7 je izjavil:

Test 190 kmh v zid mislim, da tudi najbolj varen avto je ne bi odnesel dosti bolje, ko smo že pri varnosti.


Tudi če jo avto dobro odnese, ne pomeni, da bo voznik preživel... tako da pri takih hitrostih čelno je že bolj ko ne črni humor razpravljati kako jo odnese avtomobil...

Delali so teste z golfom 5 ki je imel zelo visoko oceno varnosti. Pognali so ga 120km/h (NE MILJ!!!) direkt čelno V ZID. Avto je imel sprednji konec čisto uničen, medtek ko je kletka z voznikom (lutko) ostala nedotaknjena. Ampak! Senzorji pritiska in pospeškov, ki povzročita notranje poškodbe so zabeležili alarmantne cifre ki pomenijo 100% smrtnost. Lutko je v času trka zaustavljal tako varnostni pas kot tudi zračna blazina, ki ublaži pritisk, da ti pas reber ne polomi. Potem so pokazali tudi statistiko rezultatov ki so jo delali v nemčiji v kateri je bila jasno predstavljena krivulja ogroženosti življenja v primeru čelnega trka v zid. Do 60km/h naj bi jo voznik v solidno narejenem vozilu odnesel brez ali z manjšimi poškodbami, medtek ko je za vsake 10 km/h strmina krivulje vedno bolj naraščala. V območju med 60-70 naj bi bilo še možno preživet, medtem ko so cifre okoli 80, 90 že smrtne.

Toliko o tem, ko se kregate o varnosti na podlagi tega, ker avto bolje odnese.


Mislim, da bi bilo V ZID že 60km/h smrtno.

Ali pa tudi ne, če je blazina in pas prisoten, brez tega pa kar ja.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

andromedar je izjavil:

Predvidevam, da smo tisti, ki smo na portalih tipa Spritmonitor.de ali Poraba.com bolj šparovni tipi. Tudi to je treba vzeti v obzir pri teh skoraj 9 litrih povprečne mešane porabe. V kolikor imaš navado redno koristit konjenico, ki je na voljo (ali dosti voziš po mestu)....pol se verjetno pogovarjamo o čisto drugi številkah.

na teh portalih ste predvsem tisti ki mislite da ste šparovni, ampak v resnici nimate pojma kako biti šparoven. pa tudi ne biti šparoven, kako se normalno voziti.
za moj avto je na poraba.com takšna poraba, ki sem jo dosegel ko sem se pol tanka skuril po ac pri 190kmh, pri nemcih pa sem pri 10% spodnjih.
skratka podn od ljudi tam objavlja.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

eeem... kaj? :)

b00mer ::

andromedar ::

gruntfürmich, me veseli da nas vse osebno poznaš ;)

Še več, veseli me, da imaš za vsakega od nas izdelan psihološki profil...
Eh?

negot ::

, lp 8-)

gruntfürmich ::

andromedar je izjavil:

gruntfürmich, me veseli da nas vse osebno poznaš ;)

Še več, veseli me, da imaš za vsakega od nas izdelan psihološki profil...

če se objavljalci na tistih portalih okarakterizirate za šparovne, potem nisi čisto nič bolj razvit kot navadni slovenski hlapec, ki ima hudo slab stik z realnostjo.

lahko pa stopiš iz tega skupnega blata in poveš točno za kater model in tip avta gre, da ostali vemo katere podatke gledat ko bo govora o šparovnih voznikih določenih vrst avtov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

maxipin ::

Janac je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Janac je izjavil:


Argumenitrajm, zakaj ga našiša?


A ti še ni jasno? Da bi VW koncern naredil cenejšo različico Flagship avtomobila, ki bi bila kvalitetnjeje izdelana in bila boljša nasploh bi svojemu IMENU naredil samomor.

In tudi v realnosti veliko lepše izgleda, in boljši je. Notranjost je sploh dobro narejena in tudi vozne lasnosti so kar fejst.


Golf ti je všeč?

Utk je izjavil:

Če hočeš res športen avtomobil moreš vedeti, da bo trd!

Vse do ene meje. RS je pač pretirano trd. Sej ima svoj namen, ampak za vsak dan to ni. Recimo nek porše ni spet tako strašno neudoben.
Janac, dej si te tvoje seate nekam vtakni. Človek je napisal do 30 jurjev, ti pa kažeš neka rabljena jajca, ki niti nova niso vredna tolk.


Nov Leon Cupra R je nov stal nekje 33kEUR.

Od Seatovih avtov imam vsak katalog, res vsak, od leta 2000 naprej.

Zakaj noben od vas še ni rekel besede o varnosti? Se vidi kam peljete, čim hitreje v zid je vaš moto?

Kako dober avto je, se izkaže takrat, ko je pripravljen sebe uničit da bi zavaroval človeka. In ja, MORA BIT TRD!


Boš rekel da je Seat pripravljen sebe uničit da bi zavaroval človeka? Cmon, Seat je za tiste, ki jim zmanjka denarja za VW-ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: maxipin ()

andromedar ::

gruntfürmich je izjavil:

andromedar je izjavil:

gruntfürmich, me veseli da nas vse osebno poznaš ;)

Še več, veseli me, da imaš za vsakega od nas izdelan psihološki profil...

če se objavljalci na tistih portalih okarakterizirate za šparovne, potem nisi čisto nič bolj razvit kot navadni slovenski hlapec, ki ima hudo slab stik z realnostjo.

lahko pa stopiš iz tega skupnega blata in poveš točno za kater model in tip avta gre, da ostali vemo katere podatke gledat ko bo govora o šparovnih voznikih določenih vrst avtov.


Preberi prosim še enkrat ta svoj zmazek, razmisli in ga nato smiselno popravi.
Če ti ne bo kapnilo, ponavljaj tako dolgo, da ti bo.
Hvala.
Eh?
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33140833 (34218) bluefish
»

BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10416709 (14209) sandmat
»

Iscem avto do 2500€

Oddelek: Na cesti
315548 (4840) IvoJan
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10015744 (11718) vorantz
»

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20037445 (27696) MKC00

Več podobnih tem