Forum » Igre » Alien Isolation
Alien Isolation
RejZoR ::
Igra narejena za plošček? Po keri lastnosti že? Zadeva se ne igra nič drugače kot System Shock 2 al pa Deus Ex 1, ki nista nikoli obstajala za konzole...
Drugače pa boš te sestavljene napravce še kako uporabljal kasneje v igri, kar je do neke mere precej smešno. Na začetku se jebeš z bad ass alienom in jih ne rabiš, kasneje pa ni nič tolk dramatičnega pa jih skor moraš lol...
Drugače pa boš te sestavljene napravce še kako uporabljal kasneje v igri, kar je do neke mere precej smešno. Na začetku se jebeš z bad ass alienom in jih ne rabiš, kasneje pa ni nič tolk dramatičnega pa jih skor moraš lol...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
nuclear ::
Noisemakerji ftw.
Koncal igro vcera, dobra spilcina nimas kej najbolsa horror letos. Kdaj bo The Silen Hills na PC?
Koncal igro vcera, dobra spilcina nimas kej najbolsa horror letos. Kdaj bo The Silen Hills na PC?
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
oo7 ::
Noisemakerji ftw.
Koncal igro vcera, dobra spilcina nimas kej najbolsa horror letos. Kdaj bo The Silen Hills na PC?
Ni še potrjeno za PC ampak po vsej verjetnosti bo tako kot Metal Gear solid V, ki uporablja isti engine Fox in seveda obe igre dela Kojima.
Igra pa naj bi prišla ven enkrat 2016.
mancini ::
Igra narejena za plošček? Po keri lastnosti že?
zaradi teh kombinacij pritiskanja gumbov oz. tipk
da odpreš ena vrata moraš istočasno pritisniti in držati oba gumba (triggera) in še obe gobici navzdol
običajno je v PC igrah za podobne stvari dovolj pritisk ene tipke
zaradi teh kombinacij pritiskanja gumbov oz. tipk
da odpreš ena vrata moraš istočasno pritisniti in držati oba gumba (triggera) in še obe gobici navzdol
običajno je v PC igrah za podobne stvari dovolj pritisk ene tipke
RejZoR ::
So? Pač da da feeling realizma kot da res šariš z obema rokama in s konzolami nima nobene veze.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Osebno sem mnenja da je nima kej dost. Sem videl več inteligence od botov v UT99 desetletje in pol nazaj. Tam so moral dejansko vse odločitve delat v odprtem prostoru z vsemi nasprotniki istočasno. Tukaj pa imaš predefinirane koridorje od katerih se alien lahko loči, ko gre v zračnike, nato furaš zraven nek randomizer, ki mu samo določa po katerih poteh naj se giblje, mu določiš, da se odzove na hrup in mu določiš, da skoz nekako sledi tvoji prisotnosti skozi levele. Nato mu dodaš še detekcijo skozi vidno polje in to je nekako to. Igro imam sicer neizmerno rad ampak se ne slepim, da je alien neki blazno inteligenten in da se Ai ful prilagaja, ker se dejansko ne. Na TPU forumu je sicer folk neki razlagal kako se prilagaja situacijam, pa sam nikoli nisem dobil takega občutka.
Recimo da bi na podlagi tega kam si zašprintal šel v tisto smer in raziskal okolico specifično v tisti smeri. Al pa da bi recimo nekako backtrackal tvoje sledi/vonjave, če bi v nek locker šel večkrat zaporedoma, kar bi ojačalo vonj, kot če bi šel samo 1x. Pa tega nisem opazil. Sem se skril ene 5x v isti locker, pa ga še povohal ni.
Glede na to kaj so razvijalci govoril kako bo napreden Ai in kako se nič ne bo ponavljalo dvakrat sem imel pričakovanja, da bo vbistvu ful zajebano in da dejansko res ne boš nikoli vedel kdaj ga pričakovat. Pa je vse to bahanje čist irelevantno, ker ga tolk z lahkoto trakaš preko zvoka, da motion trackerja skor ne rabiš. Že res da se dost naključno spušča ven iz zračnikov ampak vseeno.
Če bi hotel naredit res napreden Ai bi moral v igro vključit tud stvari, ki sem jih omenjal, torej da bi alien dejansko shranjeval tvoje vedenjske vzorce in se dejansko prilagajal temu. Tko pa je vse skupaj preveč odvisno od momentalnih pravil, ki jih igra tekom dogodkov pokljuka in s tem določi kaj se zgodi. Kar sicer v računalniškem svetu sicer do mere definira Ai ampak ni neki da bi dol padu.
Recimo da bi na podlagi tega kam si zašprintal šel v tisto smer in raziskal okolico specifično v tisti smeri. Al pa da bi recimo nekako backtrackal tvoje sledi/vonjave, če bi v nek locker šel večkrat zaporedoma, kar bi ojačalo vonj, kot če bi šel samo 1x. Pa tega nisem opazil. Sem se skril ene 5x v isti locker, pa ga še povohal ni.
Glede na to kaj so razvijalci govoril kako bo napreden Ai in kako se nič ne bo ponavljalo dvakrat sem imel pričakovanja, da bo vbistvu ful zajebano in da dejansko res ne boš nikoli vedel kdaj ga pričakovat. Pa je vse to bahanje čist irelevantno, ker ga tolk z lahkoto trakaš preko zvoka, da motion trackerja skor ne rabiš. Že res da se dost naključno spušča ven iz zračnikov ampak vseeno.
Če bi hotel naredit res napreden Ai bi moral v igro vključit tud stvari, ki sem jih omenjal, torej da bi alien dejansko shranjeval tvoje vedenjske vzorce in se dejansko prilagajal temu. Tko pa je vse skupaj preveč odvisno od momentalnih pravil, ki jih igra tekom dogodkov pokljuka in s tem določi kaj se zgodi. Kar sicer v računalniškem svetu sicer do mere definira Ai ampak ni neki da bi dol padu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mancini ::
Glede vonja pa tudi ne nese vode. Včasih se skrijem kar za kakšno škatlo in sem 2m vstran ali pa ga gledam iz kake sence tudi 2-3m vstran pa me ne najde.
Njegova edina prednost je da je zelo hiter in se moraš pravi čas nekam potuhniti. Tisti lockerji pa so brezvezni, ker je odpiranje zapiranje vrat zelo glasno, pa alien tega ne sliši!!!
Pa tudi vidi ne ravno najbolje, lahko stojiš na sredini kakšnega koridorja in ga gledaš naravnost v oči, pa te ne vidi, torej je slaboviden in ima probleme na razdalji večji od 15 m
Njegova edina prednost je da je zelo hiter in se moraš pravi čas nekam potuhniti. Tisti lockerji pa so brezvezni, ker je odpiranje zapiranje vrat zelo glasno, pa alien tega ne sliši!!!
Pa tudi vidi ne ravno najbolje, lahko stojiš na sredini kakšnega koridorja in ga gledaš naravnost v oči, pa te ne vidi, torej je slaboviden in ima probleme na razdalji večji od 15 m
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mancini ()
mancini ::
So? Pač da da feeling realizma kot da res šariš z obema rokama in s konzolami nima nobene veze.
tebi da pač občutek realizma, meni pa pusti samo slabi okus, da igra ni ravno najbolje optimizirana za PC (miš, tipkovnica), s tem stiskanjem gumbov. Pač hočejo s poceni forami malo popestrit vse skupaj
ahac ::
meni pa pusti samo slabi okus, da igra ni ravno najbolje optimizirana za PC (miš, tipkovnica), s tem stiskanjem gumbov
To nima veze z miško/tipkovnico, ker:
običajno je v PC igrah za podobne stvari dovolj pritisk ene tipke
Na konzolah tudi.
To je design choice. Če ti ni všeč, da moraš malo več pritisnit to ne pomeni, da je igra slabo optimizirana.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
RejZoR ::
Omg, pa kaj ima to veze s tem al je za PC al pa konzolo. Lahko imaš na PC-ju da moraš stisnit 50 knofov, da se odprejo vrata al pa na konzoli samo enega. Pa naj bi to nekako karkoli pomenilo? Daj ga srat no.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
gddr85 ::
Včerej na hitr sprobal mal začetek in potem last survivor, špil je v bistvu zelo dobr (sevede to ni za cod fanatike), grafika, gibanje in pa vzdušje enkratno, očitno tud dobr optimizirana, sprobal na fx 6300 in 7870xt in teče butter smooth na 1080p vse vklopljeno in ultra. Vsekakor dobr špil
Ai aliana bi bil pa vseen lahko mal boljši.
Ai aliana bi bil pa vseen lahko mal boljši.
mancini ::
Sem končno končal. Pričakoval sem, da bo špil vedno težji, da bo alien iz misije v misijo bolj pameten in premeten. Ko dobiš metalec ognja, se sploh ni več potrebno skrivat, res pa je da gre gorivo zelo hitro h koncu. Zato sem potem začel načrtno šparat in se pripravljat za zadnje težje misije. Potem pa naenkrat konec, jaz pa z dobrimi 800 enotami goriva, zadnji 2 misiji praktično nisem imel bližnjega srečanja z alienom, razen posnetih sekvenc
oo7 ::
Jaz sem pa veliko uporabljal metalec ognja na koncu, ko sem ga pa najbolj rabil so mi ostali pa samo še hlapi
RejZoR ::
Jezst sem metalec ognja uporabil ene 5x v celi igri, pa še to predvsem zato, ker se mi je skrivanje po nesrečnme naklučju sfižilo in sem bil ravno v dolgem ozkem hodniku brez možnosti, da se skrijem. Molotovke nisem vrgel niti ene. Sem pa uporabil 1 noisemaker in par pipebomb proti smotanim Working Joe's v segmentu reaktorja. Tko da resourcev sem imel vedno preveč. Ampak me ne moti, samo dokazuje, da sem se vbistvu skrival zelo dobro, kar je bil tud moj namen.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
Jezst sem metalec ognja uporabil ene 5x v celi igri, pa še to predvsem zato, ker se mi je skrivanje po nesrečnme naklučju sfižilo in sem bil ravno v dolgem ozkem hodniku brez možnosti, da se skrijem. Molotovke nisem vrgel niti ene. Sem pa uporabil 1 noisemaker in par pipebomb proti smotanim Working Joe's v segmentu reaktorja. Tko da resourcev sem imel vedno preveč. Ampak me ne moti, samo dokazuje, da sem se vbistvu skrival zelo dobro, kar je bil tud moj namen.
Koliko ur si rabil, da si preigral igro?
RejZoR ::
32 ur. Sam sem res vtaknil nos v vsak kotiček, za skrivanje sem si res vzel čas, skratka nisem nikamor hitel ampak sem se vživel v vlogo preživelega na zjebani vesoljski postaji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
medenko ::
Meni srbi season pass, edino kar me moti je, da bo survivor mode DLCji....raje bi campaign mode.
oo7 ::
mancini ::
Jaz sem tudi raziskal skoraj vse in lepo počasi, če se giblješ lepo po tihem Alien nima pojma kje si
yayo ::
Sem ravno pričel igrati, berem, da je kontrola lika veliko bolj popolna, če se igra s ploščkom (lahko npr. doziraš koliko se boš nagnil izza vogala za pokukat) ampak meni ne paše. Še posebno, ko moraš pritiskati analog stick navzdol za šprintanje. Stvar navade verjetno.
Aja, pa to da ne moreš spraviti npr. bakle nazaj v nahrbtnik, dokler ne dobiš orožja je prav imbecilno.
Aja, pa to da ne moreš spraviti npr. bakle nazaj v nahrbtnik, dokler ne dobiš orožja je prav imbecilno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
RejZoR ::
Jaz sem tudi raziskal skoraj vse in lepo počasi, če se giblješ lepo po tihem Alien nima pojma kje si
Sej men je ravno to ful dogajalo, ko sem vedu, da nima pojma kje se skrivam. Je kar fajn feeling. Razen na Hard, kjer pa prav očitno vidiš, da ti igra totalno skriptirano sledi. Na Medium nisem imel tega feelinga.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mancini ::
Ja, če se znaš gibat, brez da ustvarjaš hrup, nima pojma kje si.
On je precej glasen in ko se nekam postaviš, ga gledaš kako brezglavo išče in išče, brez da bi te bilo vsaj malo strah, da te odkrije
On je precej glasen in ko se nekam postaviš, ga gledaš kako brezglavo išče in išče, brez da bi te bilo vsaj malo strah, da te odkrije
RejZoR ::
Ne če igraš na Hard, kjer se lahko še tko tiho izmuzneš pa bo priracal za tabo praktično takoj čeprav preden si ti prišel tja ni v tisti konec levela nikoli zašel po naklučju. Na Medium se sicer tud dogaja ampak dojema bistveno počasneje in ne instantno kot na Hard, kar ga naredi bolj življenskega.
In glede tistega, da te ni nikoli strah, sem ga že večkrat videl kako je šel na dele prostorov in levelov kamor ob prvotnih opažanjih ni nikoli zašel. In tko kot včasih gre povsem blizu ampak mimo tvojega skrivališča spet drugič bo priskakljal direktno do tvoje omare in jo začel ovohavat. Če imaš dost zdravja ni panike, samo zadržiš sapo ampak vseeno.
In glede tistega, da te ni nikoli strah, sem ga že večkrat videl kako je šel na dele prostorov in levelov kamor ob prvotnih opažanjih ni nikoli zašel. In tko kot včasih gre povsem blizu ampak mimo tvojega skrivališča spet drugič bo priskakljal direktno do tvoje omare in jo začel ovohavat. Če imaš dost zdravja ni panike, samo zadržiš sapo ampak vseeno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
yayo ::
Jaz sem malce začel igrati, na hard kar iz prve, ampak me trenutno glih ne vleče preveč. Se ravnokar zajebavam s tistimi reroute power konzolami pa mi ni sploh jasno zakaj so tam Kar se estetike tiče je igra dokaj v stilu Dead Space, le mehanike nisem še zapopadel pošteno, ker te na hard vsi takoj opazijo.
nuclear ::
Ne če igraš na Hard, kjer se lahko še tko tiho izmuzneš pa bo priracal za tabo praktično takoj čeprav preden si ti prišel tja ni v tisti konec levela nikoli zašel po naklučju. Na Medium se sicer tud dogaja ampak dojema bistveno počasneje in ne instantno kot na Hard, kar ga naredi bolj življenskega.
In glede tistega, da te ni nikoli strah, sem ga že večkrat videl kako je šel na dele prostorov in levelov kamor ob prvotnih opažanjih ni nikoli zašel. In tko kot včasih gre povsem blizu ampak mimo tvojega skrivališča spet drugič bo priskakljal direktno do tvoje omare in jo začel ovohavat. Če imaš dost zdravja ni panike, samo zadržiš sapo ampak vseeno.
Ja to pa je cisto res.
Komaj cakam na nadaljevanje. Glede skripte me je najbolj jezilo v medicinskem sektorju, ko je skos capljal v krogu nonstop (kjer si moral najti kljuc od onega doktorsa). Nenormalno tam sem umrl 20x. Dobra igracina.
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
RejZoR ::
Jezst sicer nisem crkoval, ampak mi je šlo na jetra, ker sem se kobacal čez tisti del nenormalno dolgo. Pa takrat še nisem poznal vseh for oz niti nisem pomislil nanje. Recimo na začetku imaš že kar nekaj flare palčk, jih vržeš v daljavo stran in lahko delaš v miru, ko jo alien ovohava. Jezst pa sem takrat vse striktno delal preko dobrega timinga in poslušanja korakov in nič drugega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mancini ::
Po končanju igre sem še pogledal Protheusa in Alien 1.
Pri slednjem sem imel nekajkrat občutek, kot da sem sam hodil po ladji ( ambulanta, skupna soba, ...) res zanimivo
Pri slednjem sem imel nekajkrat občutek, kot da sem sam hodil po ladji ( ambulanta, skupna soba, ...) res zanimivo
RejZoR ::
Sej pri Isolationu imaš dodatek Nostromo Crew Expendable, ki se dogaja na Nostromu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
nuclear ::
Jezst sicer nisem crkoval, ampak mi je šlo na jetra, ker sem se kobacal čez tisti del nenormalno dolgo. Pa takrat še nisem poznal vseh for oz niti nisem pomislil nanje. Recimo na začetku imaš že kar nekaj flare palčk, jih vržeš v daljavo stran in lahko delaš v miru, ko jo alien ovohava. Jezst pa sem takrat vse striktno delal preko dobrega timinga in poslušanja korakov in nič drugega.
Ja jaz enako... Jaz sem mislil, da ga udaris s flarom po glavi in gre stran.
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
yayo ::
Diobono, Mission 5, iskanje magnetne kartice po ambulantah je bilo pravi mazohizem, ne upam si niti misliti kaj me še čaka...
mancini ::
Saj te prve misije so bile meni tudi najtežje, najstrašnejše, ... potem dobiš orožja s katerimi se obraniš z lahkoto tako aliena (flamethrower) kot sintetikov. Ko sem dobil enkrat metalec ognja, me ni bilo več niti najmanj strah aliena, ker ga lepo enkrat, dvakrat spečeš in pobegne. Seveda se moraš gibat čim bolj počasi in previdno, da te ne najde vsake 2 min, ker ti bo zmanjkalo goriva. Če pa prideta skupaj pa se ga nimaš kaj bati
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mancini ()
yayo ::
Je pa res tudi zadevščina z muziko nesmiselna. Glasba ustvarja dobro, grozljivo atmosfero, ampak, če želiš slišati aliena kako raca naokoli je bolje, da jo utišaš v nastavitvah. Sicer pa mene igra še najbolj spominja na zadnji Deus EU, ker sem ga igral na stealth. Dead Space je konc koncev streljačina, tukaj pa do sedaj nisem izstrelil enega metka (pa parkrat sem dokaj neuspešno uporabil noisemaker, oziroma flare).
EDIT
Deus EU, lol. Android tablica + autocorrect.
EDIT
Deus EU, lol. Android tablica + autocorrect.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
yayo ::
Hmmm, resno razmišljam, da bi tole simulacijo skrivanja v omaricah deinštaliral. Prevečkrat se zgodi, da dobi alien navdih za šprintanje po hodnikih, ko ni nobene omarice v bližini, skrivanje pod bolniškimi posteljami pa je pacek že naštudiral.
RejZoR ::
Ne, skrivaš se komot lahko za čemerkoli, samo da si izven vidnega polja. Folk pa je avtomatično mislil, da če si pod posteljo te kar ne vidi, pa čeprav si iz alienove perspektive povsem viden. In to nisem videl samo 1x ampak neštetokrat v gameplay posnetkih. Sam nisem imel nikoli teh težav, ker sem se vedno vživel v vlogo preživelega in tud če sem bil skrit za mizo, sem glede na zvok rahlo krožil za oviro, da sem bil res garantirano skrit. In je vedno delovalo.
Men je bila načeloma njegova nepredvidljivost bila všeč. Ker sej stražarji v drugih špilih so bili fajn, ker so bili predvidljivi in je bilo lažje ampak je izgledalo prav butasto, da so vedno korakali po eni in isti poti do sekunde natančno. Si mogu samo počakat. Tle pa tud če si počakal, to ni bila garancija za varnost.
Men je bila načeloma njegova nepredvidljivost bila všeč. Ker sej stražarji v drugih špilih so bili fajn, ker so bili predvidljivi in je bilo lažje ampak je izgledalo prav butasto, da so vedno korakali po eni in isti poti do sekunde natančno. Si mogu samo počakat. Tle pa tud če si počakal, to ni bila garancija za varnost.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
yayo ::
Ja, sem ves frustriran igro deinštaliral in jo včeraj zvečer spet inštaliral, ker sovražim bit zadnji butelj V dveh poskusih mi je ratalo naredit tisti del v šesti misiji, ko imaš opravka tako s preživelimi kot z alienom in, po še kar dolgem plazenju po zračnikih,prideš v en prostor, kjer mislim, da moraš "zbuditi" enega working Joe-a. V prvem poskusu me je alien slišal, ko sem bil v zračniku in me je dobil notri, to se mi je prvič zgodilo. Kar (mislim, da)sem skapiral je, da pretirana opreznost ni poplačana v tejle igri. Če delaš pogoste pavze v omarah in gledaš scanner se po določenem času prične alien bolj pogosto obirati naokoli. Najbolje je iti od točke do točke hitro kot se le da, z minimalnimi postanki, na tak način tudi ne gre po 30 minut nesejvane igre po zlu, če te alien nekje uspe prestreči. Je pa to nekako kontra moji naravi, ker mi je samoumevno stvari delati počasi, čakajoč da se beštija oddalji na vsaj 70m.
RejZoR ::
Niti ne. Sam sem bil izredbo previden in sem šel vedno na ziher, pa se mi zdi, da sem bil nagrajen zarad tega. Ker sem res crkaval izjemno malo v primerjavi s tistim kar sem videl pri drugem folku. Ampak sem si vzel čas. Mislim, igro sem obračal 32 ur. Večina je končala v 15, največ 20 urah. Ampak mene to ne moti, za igro si vzamem čas, ker noben naslednji playthrough ne bo več isti kot prvič. Zato je brezveze neki rushat in zajebat izkušnjo zato ker se hočeš pol hvalit na forum kako si jo končal v 15 urah. In vmes izpustil 3/4 igre, si pa izvedel vse kritične dele zgodbe in levelov tko da si že zajebal stvar. Počasi se izučiš glede tega...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
medenko ::
Igra rula, brez debate....jaz sem danes dobil še zadnjo trofejo, potem pa 2 walkthorugh na hard in še zadnje 4 trofeje za platino.
fireX88 ::
bi kdo kupil tole igro? ter za koliko?
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
yayo ::
Pa kaj je s to igro? Prideš do polovice in naenkrat so postaje za sejvanje v vsakem drugem prostoru, medtem, ko si v delu kjer te je Xeno preganjal po bolnišnici molil boga, da boš našel več kot eno na nadstropje.
legice ::
@yayo
jup, res je, ampak sem osebno bil hvaležen za to=)
mislim, edini problem bolnice mi je bil ta, da je bil 1 glavni hodnik in alien programiran, da tam naokoli hodi. zaradi tega sem tudi dal na normal, ker me takoj zvohal in sem tolko popizdevu, da sm skor nehu igrat.
jup, res je, ampak sem osebno bil hvaležen za to=)
mislim, edini problem bolnice mi je bil ta, da je bil 1 glavni hodnik in alien programiran, da tam naokoli hodi. zaradi tega sem tudi dal na normal, ker me takoj zvohal in sem tolko popizdevu, da sm skor nehu igrat.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
RejZoR ::
Ja, struktura medicinskega oddelka je bila taka, da je bila zadeva mal bolj pasja. Ampak vseeno, dejstvo je, da sem tam tud sam premalo izkoriščal okolje in predmete. Ko pa bi si lahko že s flari pomagal odvrnit pozornost aliena in s tem pridobit več časa za druge stvari. Ampak tega nisem počel in sem se izogibal na težji način. Jebi ga. Če bi spremljal vse gameplay videote pred releasom igre bi mogoče to že vedel, ampak si nisem hotel uničit igralne izkušnje. In sem se odločil pravilno, ker mi je bila igra ravno zaradi tega 100x boljša, kot če bi že pol stvari vedel v naprej.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
yayo ::
ufff, ravnokar končal. Ko bi si predstavljal kako bo stvar zgledala v zadnjih dveh levelih bi šparal plamenometalec in Xenota izključno odganjal z molotovkami. Saj je šlo, ampak z veliiiikoooo reloadi igre. Zdaj pa brišem, me ne vidi več tale igra Pa FC4 me čaka, upam, da ne bom preveč razočaran
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alien (nova igra)Oddelek: Igre | 6211 (140) | oo7 |
» | The Evil Within (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14885 (1413) | oo7 |
» | Prey [2017] (Prey 2) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 48981 (11820) | oo7 |
» | PC grozljive igreOddelek: Igre | 2993 (2333) | RejZoR |