Forum » Na cesti » Prvi avto
Prvi avto
m0LN4r ::
@sennheiser
malo izkušenj? prosim te, jaz ti povem realno kaj je dovolj...
Ja resno, človek si naj kupi avto, ki se mu splača in si ga lahko privošči. Za mestni promet je vse pod 100KM dovolj pa kajkoli kdorkoli reče.
Moje izkušnje niso laži, vozim vse tri avte, ko sem doma izmenično in ni razlike v vsakdanjem prometu, katerega koli voziš in ker sam imam najslabši avto v družini, vem da mi to povsem zadostuje.
Dve leti sem vozil ljudi preko prevozov po stari cesti 80km v maribor (4-5 oseb + poln prtljažnik + vino). Na poti je bil cel tovorni promet, ki je zdaj na avtocesti. Pa sem vseeno na poti prehitel ene 30 tovornjakov.
- Res da jih nisem prehitel tolko kot nekdo z 150KM in ogrožanjem sebe in sopotnikov...
Nato pa 3 leta po avtocesti tu pa priznam da bi mogoče mel ene 90KM, ampak to je tudi dovolj
Glej jaz sem eno leto vozil po 12 ur na dan v mariboru, od delavnikov do nedelavnikov od gužve do negužve, od -20 do +40 in vem, da več ni potrebno. Prehiteval sem 9 od 10 avtov, ki so se jajcali pred mano.
To da pa tebe tu pa tam zafleša in moraš pokazati kak potegne je problem posameznika. Kaj na 10 minutni poti si stem da si potegnil prišparal 1 minuto? Če si pa več, se pa tak al tak nisi po omejitvah vozil.
Če kdo hoče si naj vzame passat karavana 150KM, za mestno vožnjo da bo srečen. Ni moj problem.
Yugo pa Opel Corsa 5 vrat, 1.3 CDTI ECOTEC(R) Start/Stop, 55 kW / 75 KM (6 stopenjski menjalnik) = 13.000€
To ne moreš primerjat sory. Takšen avto je idealen za 80% ljudi. Vse kar je boljše/dražje je dodatek/plus, ki ni nujen.
Ni slučajno, da so mali avteki vedno bolj v modi. Postavi se prosim en dan v najbolj prometno križišče, ki ti je blizu in mi preštej avte v katerih so 3-4 osebe in tiste v kateri so po 1-2.
Več kot 100KM je dobro, če maš fetiš na pospeševanje, ki je večinoma nepotrebno. Pa v bauhaus po cement tut ne greš valda vsak dan.
Za ostale ljudi, ki pa se vozijo na šiht 30km daleč in imajo vmes eXtreme klance je opravičeno vredu.
malo izkušenj? prosim te, jaz ti povem realno kaj je dovolj...
Ja resno, človek si naj kupi avto, ki se mu splača in si ga lahko privošči. Za mestni promet je vse pod 100KM dovolj pa kajkoli kdorkoli reče.
Moje izkušnje niso laži, vozim vse tri avte, ko sem doma izmenično in ni razlike v vsakdanjem prometu, katerega koli voziš in ker sam imam najslabši avto v družini, vem da mi to povsem zadostuje.
Dve leti sem vozil ljudi preko prevozov po stari cesti 80km v maribor (4-5 oseb + poln prtljažnik + vino). Na poti je bil cel tovorni promet, ki je zdaj na avtocesti. Pa sem vseeno na poti prehitel ene 30 tovornjakov.
- Res da jih nisem prehitel tolko kot nekdo z 150KM in ogrožanjem sebe in sopotnikov...
Nato pa 3 leta po avtocesti tu pa priznam da bi mogoče mel ene 90KM, ampak to je tudi dovolj
Glej jaz sem eno leto vozil po 12 ur na dan v mariboru, od delavnikov do nedelavnikov od gužve do negužve, od -20 do +40 in vem, da več ni potrebno. Prehiteval sem 9 od 10 avtov, ki so se jajcali pred mano.
To da pa tebe tu pa tam zafleša in moraš pokazati kak potegne je problem posameznika. Kaj na 10 minutni poti si stem da si potegnil prišparal 1 minuto? Če si pa več, se pa tak al tak nisi po omejitvah vozil.
Če kdo hoče si naj vzame passat karavana 150KM, za mestno vožnjo da bo srečen. Ni moj problem.
Yugo pa Opel Corsa 5 vrat, 1.3 CDTI ECOTEC(R) Start/Stop, 55 kW / 75 KM (6 stopenjski menjalnik) = 13.000€
To ne moreš primerjat sory. Takšen avto je idealen za 80% ljudi. Vse kar je boljše/dražje je dodatek/plus, ki ni nujen.
Ni slučajno, da so mali avteki vedno bolj v modi. Postavi se prosim en dan v najbolj prometno križišče, ki ti je blizu in mi preštej avte v katerih so 3-4 osebe in tiste v kateri so po 1-2.
Več kot 100KM je dobro, če maš fetiš na pospeševanje, ki je večinoma nepotrebno. Pa v bauhaus po cement tut ne greš valda vsak dan.
Za ostale ljudi, ki pa se vozijo na šiht 30km daleč in imajo vmes eXtreme klance je opravičeno vredu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GrimReaper ::
Kaj na 10 minutni poti si stem da si potegnil prišparal 1 minuto?
Ne boš verjel, ampak res pride lahko do še večje razlike.
Recimo enkrat sem prehitel sodelavca na 11km poti oz. okol 12 minut, ki vozi precej umirjeno, pa je prišel 5 minut za mano.
Potem en drug ima pa BMW 330Cd z 200 konji, pa tut pride vsaj minuto prej, res pa da ne vozi po omejitvah.
Pospeševanje je pa zame itak glavno, hitro gre vsak avto dovolj za kar sam rabim, če bi imel omejitev 100km/h bi bilo čez glavo, razlika je samo v pospeških.
In pravih pod 150 konjev ne dobiš.
Za mestni promet se strinjam, ker itak ne morš prehitevat, za AC je pa tud 100KM dovolj če voziš 130km/h.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Hayabusa ::
Če gre za mesto, si ponavadi s kolesom prej na cilju kot z avtom.
Za teh 10 minut meste vožnje je vsak jajček dovolj dober, ne vem kaj eni sanjate o dizlih in turbo bencinarjih .
Za teh 10 minut meste vožnje je vsak jajček dovolj dober, ne vem kaj eni sanjate o dizlih in turbo bencinarjih .
LordNacho ::
Moj predlog:
Ford Fiesta 1.0 ecoboost - dobro opremljen, dosti moči, zmerna poraba (okol 6,5l), prodajalci pa mislim, da še vedno dajejo takšne popuste da dobiš novega za 13k
Ford Fiesta 1.0 ecoboost - dobro opremljen, dosti moči, zmerna poraba (okol 6,5l), prodajalci pa mislim, da še vedno dajejo takšne popuste da dobiš novega za 13k
jype ::
GrimReaper> Ne boš verjel, ampak res pride lahko do še večje razlike.
O, saj vemo. Kadar voziš s takimi hitrostmi se zlahka pripeti, da kaj spregledaš, pa potem prispeš na cilj pol leta pozneje, na vozičku.
O, saj vemo. Kadar voziš s takimi hitrostmi se zlahka pripeti, da kaj spregledaš, pa potem prispeš na cilj pol leta pozneje, na vozičku.
GGGGG ::
O, saj vemo. Kadar voziš s takimi hitrostmi se zlahka pripeti, da kaj spregledaš, pa potem prispeš na cilj pol leta pozneje, na vozičku.
Link plz.
A zna kdo povedat v konkretnih številkah kakšno je tveganje, če voziš 150 namesto 130 po avtocesti?
GrimReaper ::
Če se čelno zaletiš je isti shit. Drugače pa vsakih 10km/h prinese večje tveganje.
Drugače se kar strinjam z našimi omejitvami 50/90/130, še najbolj optimalno razmerje med varnostjo in hitrostjo.
Drugače se kar strinjam z našimi omejitvami 50/90/130, še najbolj optimalno razmerje med varnostjo in hitrostjo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GGGGG ::
Drugače pa vsakih 10km/h prinese večje tveganje.
Link? Res me zanimajo kakšne raziskave na to temo, če imaš pri roki.
Super Sonic ::
A zna kdo povedat v konkretnih številkah kakšno je tveganje, če voziš 150 namesto 130 po avtocesti?
Odvisno kje se voziš, kdaj se voziš, kdo vozi, kakšen avto se vozi in kakšne pnevmatike se vozijo. Pa mogoče še kdo ob tebi se vozi. Torej je vsaka analiza pesek v oči, ker je toliko različnih dejavnikov, ki vplivajo. Nekje so razlike tako obskurne, da ni vredno debatirat, nekje so razlike drastično večje. Lahko se pa vsi strinjamo, da se tveganje poveča, če kršiš zakon (oz. dogovorjeno hitrost, ki je sprejemljiva za celotno populacijo voznikov).
Če nič drugega boš kazen plačal če voziš 150 km/h namesto 130 km/h.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
m0LN4r ::
Odvisno kje se voziš, kdaj se voziš, kdo vozi, kakšen avto se vozi in kakšne pnevmatike se vozijo.
Tveganje ne glede na to vseeno raste sorazmerno z povečano hitrostjo, ker hitrost lahko večaš, medtem ko reakcijski čas, reflekse, hitrost vida pa sposobnost voznika pa ne glih.
Zavarovalnice že vejo zakaj je zavarovanje za močnejše avte dražje.
Drugače pa tema je bila o avtu za na šiht 10km (60kmh = 10 minut) in tu pa tam izvenmesta, pa da naj bo varčna/poceni varianta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
CMpunk ::
Zavarovalnice že vejo zakaj je zavarovanje za močnejše avte dražje.
No zakaj?
Zaiti v tak nesmisel kot ga pišeš gotovo ne utegne biti naš namen. Zavarovalnine so višje zaradi potencialne večje materialne škode.
Če smo iskreni se s švoh avtom dokaj lahko zabiješ, pa tud da boš preživel ne gre pričakovati v kakšnem jajčku.
gruntfürmich ::
Drugače pa vsakih 10km/h prinese večje tveganje.
Link? Res me zanimajo kakšne raziskave na to temo, če imaš pri roki.
link, link, samo link.
itq da če je večja hitrost je večje tveganje. zatorej tudi 0,01km/h več je večje tveganje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Blinder ::
Zavarovalnice že vejo zakaj je zavarovanje za močnejše avte dražje.
Zaiti v tak nesmisel kot ga pišeš gotovo ne utegne biti naš namen. Zavarovalnine so višje zaradi potencialne večje materialne škode.
Obvezno zavarovanje je dražje za močnejše avte. To pa zato, da bolj ko so ljudje premožni bolj se jih udari po žepu. V bistvu tisti z močnejšimi avtomobili(kao bogati) sofinancirajo zavarovanje tistim manj premožnim. Računajo glede na KW zato ker je enostavno. Računat vrednost avtomobila bi bilo prezakomplicirano.
Ponekod po svetu plačaš obveztno zavarovanje za vse avte isto. Za lambota plačaš kot za fičota.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GGGGG ::
"Več" lahko pomeni 0,000007% ali 6435%.
Bom drugače vprašal. Ali vožnja 150kmh po slovenskih avtocestah predstavlja nezanemarljivo povišanje tveganja? Pa še podvprašanje.
Če 20kmh več predstavlja nezanemarljivo povišanje tveganja, zakaj ni omejitev npr. 80kmh. Pa zakaj je na isti cesti, ki prečka državno mejo nekje omejitev 130, čez 500m pa sploh ni omejitve?
Po večini držav pa plačaš glede na starost voznika, starost avtomobila, stopnjo tveganja, ki jo predstavlja avto, celo poklic...
Bom drugače vprašal. Ali vožnja 150kmh po slovenskih avtocestah predstavlja nezanemarljivo povišanje tveganja? Pa še podvprašanje.
Če 20kmh več predstavlja nezanemarljivo povišanje tveganja, zakaj ni omejitev npr. 80kmh. Pa zakaj je na isti cesti, ki prečka državno mejo nekje omejitev 130, čez 500m pa sploh ni omejitve?
Ponekod po svetu plačaš obveztno zavarovanje za vse avte isto. Za lambota plačaš kot za fičota.
Po večini držav pa plačaš glede na starost voznika, starost avtomobila, stopnjo tveganja, ki jo predstavlja avto, celo poklic...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GGGGG ()
gruntfürmich ::
V bistvu tisti z močnejšimi avtomobili(kao bogati) sofinancirajo zavarovanje tistim manj premožnim.
sofinancirajo??? ti sploh veš kaj bluziš?????
a da mi kdo sofinancira zavarovanje? a se gre zavarovalnica z avtozavarovanji neprofitno dejavnost ali kaj???
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
_commandos_ ::
Zavarovalnice že vejo zakaj je zavarovanje za močnejše avte dražje.
Zaiti v tak nesmisel kot ga pišeš gotovo ne utegne biti naš namen. Zavarovalnine so višje zaradi potencialne večje materialne škode.
Obvezno zavarovanje je dražje za močnejše avte. To pa zato, da bolj ko so ljudje premožni bolj se jih udari po žepu. V bistvu tisti z močnejšimi avtomobili(kao bogati) sofinancirajo zavarovanje tistim manj premožnim. Računajo glede na KW zato ker je enostavno. Računat vrednost avtomobila bi bilo prezakomplicirano.
Ponekod po svetu plačaš obveztno zavarovanje za vse avte isto. Za lambota plačaš kot za fičota.
ja pa jade, dej ti meni povej zakaj je potem enaka cena obveznega zavarovanja za nov BMW F10 M5 in za BMW E39 M5 let.1999 z ceno po eurotaxu 5kEUR
in po nekod po svetu kot voznik začetnik ne moreš zavarovati ss motocika ali športnega avtomobila ker je z.premija za začetnika zaradi visokega rizika prevelika ali pa te zavarovalnica preprosto zavrne
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _commandos_ ()
GGGGG ::
jype, nima veze. Če pelješ hitreje pač prilagodiš varnostno razdaljo in opremo s katero pelješ hitreje.
Blinder ::
gruntfürmich je izjavil:
V bistvu tisti z močnejšimi avtomobili(kao bogati) sofinancirajo zavarovanje tistim manj premožnim.
a da mi kdo sofinancira zavarovanje?
Tisti z močnimi avti plčaajo več, zato da tisti z švoh lahko plačajo manj. Koliko pospravijo v žep zavarovalnice pa nimam pojma.
ja pa jade, dej ti meni povej zakaj je potem enaka cena obveznega zavarovanja za nov BMW F10 M5 in za BMW E39 M5 let.1999 z ceno po eurotaxu 5kEUR
Zato ker cena po eurotaxu je bolj smotana za računat, pa vsako leto bi jo morali na novo računat na zavarovalnici. Lažje jim je prebrat št. kW iz prometne in po tistem delat račune.
Praviloma bi moralo bit obvezno zavarovanje z aoba ta bmw-ja enako. Če že hočejo bolj udarit po žepu tiste premožne pa bi morali gledat npr. eurotax. Sam z eurotaxom bi imeli toliko več dela itd, najlažje je prebrat kw iz prometne in po tistem računat.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Invictus ::
Glede na to da znajo biti rabljeni bencinarji istega letnika istega modela tudi do 40% cenejši, je treba preprosto narediti manjši izračun koliko km na leto moraš narediti da se dizel splača. Všteti moraš tudi dražji servis in razne odpovedi recimo turbine in filtra trdih delcev.
Recimo ko sem sam kupoval rabljen avto, je bila škoda octavia limuzina bencinar 4000 EUR cenejša od podobnega dizla. Isti letnik. Za prihranek pri denarju ob manjši porabi bi moral 4 leta delati vsaj 30k km na leto. Pa jih ne ... In imam bencinarja.
Seveda je pa avto prevelik fetiš da bi se ga dalo racionalno kupit ...
Recimo ko sem sam kupoval rabljen avto, je bila škoda octavia limuzina bencinar 4000 EUR cenejša od podobnega dizla. Isti letnik. Za prihranek pri denarju ob manjši porabi bi moral 4 leta delati vsaj 30k km na leto. Pa jih ne ... In imam bencinarja.
Seveda je pa avto prevelik fetiš da bi se ga dalo racionalno kupit ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
GGGGG ::
Ja, racionalen nakup avtomobila je v večini primerov tako ali tako pravljica.
Če hočeš biti racionalen greš v salon in kupiš nov, prostoren avto z dolgo garancijo za 7, 8 jurjev in ga voziš naslednjih 15+ let. Taki avtomobili zadoščajo vsem potrebam (ne željam, ampak potrebam) velike večine populacije.
Realnost je taka, da je za večino nakup avta zelo čustveno pogojen, z racionalizacijo pa potem samo nekako upravičimo nakup.
Če hočeš biti racionalen greš v salon in kupiš nov, prostoren avto z dolgo garancijo za 7, 8 jurjev in ga voziš naslednjih 15+ let. Taki avtomobili zadoščajo vsem potrebam (ne željam, ampak potrebam) velike večine populacije.
Realnost je taka, da je za večino nakup avta zelo čustveno pogojen, z racionalizacijo pa potem samo nekako upravičimo nakup.
vorantz ::
Blinder ne streljat
Zavarovalnice določijo ceno zavarovanja glede na statistiko (se pravi verjetnost, da pride do nesreče)
Avto, ki stane miljavžent in gre 400 na uro bo imel bolano zavarovalnino ne zato, da udarijo bogate ampak zato, ker je verjetnost, da ga bo lastnik razbil zelo velika
Naprimer jaz sem kupil 2001 1.4 civica
Nona je kupla 2004 1.6 hyundai elantra
Imel sem vsaj 2x dražje zavarovanje kot ona pa ma več konjev
Enostavno zato, ker si večino teh avtov lastijo ricerji, jih terajo in prej al slej razfukajo
Elantre pa pač ne
Zavarovalnice določijo ceno zavarovanja glede na statistiko (se pravi verjetnost, da pride do nesreče)
Avto, ki stane miljavžent in gre 400 na uro bo imel bolano zavarovalnino ne zato, da udarijo bogate ampak zato, ker je verjetnost, da ga bo lastnik razbil zelo velika
Naprimer jaz sem kupil 2001 1.4 civica
Nona je kupla 2004 1.6 hyundai elantra
Imel sem vsaj 2x dražje zavarovanje kot ona pa ma več konjev
Enostavno zato, ker si večino teh avtov lastijo ricerji, jih terajo in prej al slej razfukajo
Elantre pa pač ne
m0LN4r ::
@vorantz
tko je tut men foter razlagu (k je agent na zav.)
- sem že čakal, da bo kdo povedal.
tko je tut men foter razlagu (k je agent na zav.)
- sem že čakal, da bo kdo povedal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
M-XXXX ::
Blinder ne streljat
Zavarovalnice določijo ceno zavarovanja glede na statistiko (se pravi verjetnost, da pride do nesreče)
Avto, ki stane miljavžent in gre 400 na uro bo imel bolano zavarovalnino ne zato, da udarijo bogate ampak zato, ker je verjetnost, da ga bo lastnik razbil zelo velika
Naprimer jaz sem kupil 2001 1.4 civica
Nona je kupla 2004 1.6 hyundai elantra
Imel sem vsaj 2x dražje zavarovanje kot ona pa ma več konjev
Enostavno zato, ker si večino teh avtov lastijo ricerji, jih terajo in prej al slej razfukajo
Elantre pa pač ne
Dobro ampak napačno razmišljanje, ki se podre z eno trditvijo:
Preden sploh pride avto ven je že vse določeno vse cene zavarovanj, vse. Ta cena se ne spreminja ne glede na kaj se dogaja po izidi oziroma številu nesreč z omenjenimi avtomobili. Pa če omenjena serija avtomobilov nikoli ne bo imela nobene nesreče, ali pa če vse do zadnjega stovčejo).
In ravno zato zgornja izjava ne more držat:
Zavarovalnice določijo ceno zavarovanja glede na statistiko (se pravi verjetnost, da pride do nesreče)
Cena zavarovanja je vezana zgolj na vrednost avta, ter KW ter prostornino (pač nek neumen pavšal).
Na eni strani imaš 50 000€ vreden družinski avto z 150 konju ter 2000ccm ter polno dodatne opreme (rečmo 25 000€ dodatne opreme)
Na drugi strani imaš 50 000€ vreden športen avto z 150km ter 2000ccm motorjem ter minimalno dodatne opreme (recimo 5 000€ dodatne opreme)
Cena je čisto enaka, ne glede na statistiko, na nesreče, na pogostost, na vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
m0LN4r ::
Sej ni važn, če daš mlademu vozniku 200KM, se bo kaj kmalu znašel v jarku po statistiki zavarovalnice, ne glede nato kakšne znamke je avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
M-XXXX ::
Sej ni važn, če daš mlademu vozniku 200KM, se bo kaj kmalu znašel v jarku po statistiki zavarovalnice, ne glede nato kakšne znamke je avto.
Nima veze. V katerem bolj verjetno?
Tem ali tem?
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag...
Oba imata cca 200KM.
jype ::
iKst> jype, nima veze. Če pelješ hitreje pač prilagodiš varnostno razdaljo in opremo s katero pelješ hitreje.
Skratka, malo razširiš cesto?
Skratka, malo razširiš cesto?
Blinder ::
isto ko cestna taksa vezana na prostornino. pač hočejo tako bolj udarit po žepu tiste bolj premožne in manj tiste bolj socialno ogrožene.
jaz btw sm že pri 18-ih imel 50% popusta pri zavarovannju
jype ti pa niti se ne vmešavaj v take teme ker itak niti ne voziš avta.
jaz btw sm že pri 18-ih imel 50% popusta pri zavarovannju
jype ti pa niti se ne vmešavaj v take teme ker itak niti ne voziš avta.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Ja če poznaš direktorja območne enote lahk dobiš tut 90% popusta...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
CMpunk ::
Avto, ki stane miljavžent in gre 400 na uro bo imel bolano zavarovalnino ne zato, da udarijo bogate ampak zato, ker je verjetnost, da ga bo lastnik razbil zelo velika
pa kokrat moram še povedat da to ni res!? verjetnost da ga bo lastnik razbil ni nič večja, ker se avto bolj drži ceste, je bolj vodljiv, ima na vse 4 pogon itd itd...potencialna materialna škoda je večja!
m0LN4r ::
Izpustil si mentalno kontrolo nad temi boljšimi lastnostmi. Al praviš da so vsi, ki kupujejo hitre/močnejše avte ZAVESTNI šumaherji na cesti?
Avto je res boljši, tega ne zanikam. Šoferju pa predstavlja večjo skušnjavo ne glede na njegove sposobnosti.
Avto je res boljši, tega ne zanikam. Šoferju pa predstavlja večjo skušnjavo ne glede na njegove sposobnosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Buggy ::
200KM v cliotu sport ali 200KM v ameriskem tankerju z avtomatskim menjalnikom in tezo dveh ton se kako igra razliko...tako pri pospesevanju kot v izzivljanju v ovinkih, tako da tole spet splosno otepavanje s konji je kr neki.
Jaz tudi vozim 210KM v karavanu tezkem 1.7 tone vsak dan po 120km, pa vozim lahko kot pussy na tempomat, kjer me prehitevajo na cudnih mestih celo 1.4 75KM s plastiko okovani pezojcki, honde in ostala stara jajca z zlizanimi gumami in brez bremz.
Koliko konjev ima avto nima veze, kar na cesti pokazes je izkljucno odvisno od tistega, kar imas v betici in seveda izkusenj, ki si jih z leti nabral. Basta!
Jaz tudi vozim 210KM v karavanu tezkem 1.7 tone vsak dan po 120km, pa vozim lahko kot pussy na tempomat, kjer me prehitevajo na cudnih mestih celo 1.4 75KM s plastiko okovani pezojcki, honde in ostala stara jajca z zlizanimi gumami in brez bremz.
Koliko konjev ima avto nima veze, kar na cesti pokazes je izkljucno odvisno od tistega, kar imas v betici in seveda izkusenj, ki si jih z leti nabral. Basta!
Blinder ::
ja ampak ti v splošnem si bolj premožen od tistih z starimi 1.4 75 pezoji in hondami, zato te tebe bolj udarijo po žepu
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Buggy ::
kaj?! ...nihce me ne tepe po zepu in nic nisem premozen zaradi starega avta. Pri cestnini sem pac prostornino motorja vzel v zakup, zato pa lahko vozim 6 let star avto, ki sem si ga zelel, predelan je na avtoplin z rednimi stroski goriva ter ceno avta enakego ceni clio disela. Je pa res, da na gumah, zavorah in rednih servisih pa ne sparam...pa tudi drugace skrbim lepo za avto
...pa da se enkrat ponovim, ce si slucajno falil bistvo...ni vazno kaj vozis in koliko konjov je pod pokrovom, ki spijo ali pa se na polno pretegujejo, ce nimas stvari urejenih v glavi je se skiro lahko ubijalski.
...pa da se enkrat ponovim, ce si slucajno falil bistvo...ni vazno kaj vozis in koliko konjov je pod pokrovom, ki spijo ali pa se na polno pretegujejo, ce nimas stvari urejenih v glavi je se skiro lahko ubijalski.
sennheiser ::
Use je v glavi. Dejstvo je da avto ni racionalni nakup. Dejstvo je, da NIHČE ne kupi avto tak kot ga rabi, ampak tak kot si ga želi. Še eno dejstvo m0LN4r @m0LN4r ti si zadnji, ki lahko soli pamet drugemu kaj rabi, upam da ti je to jasno. Če je teb "yugo" dovolj ti je. Men ni. Tudi nimaš kaj bluzit kaj se splača ali ne. Ker že v štartu tist, ki kupuje avto mora vzeti v zakup, da ne glede na to kaj kupiš si takoj stran vrgel določeno količino denarja. Seveda govorim za normalne, povprečne avte. Pri enih pač zgubiš takoj in že v samem štartu veliko, pri drugih pa manj.
To je stvar posameznika kaj kupi. In nima nobene povezave tle mladost neizkušenost z veliko konji. Dokler je v glavi vse kot treba ne bo razlike.
Eni se sproščamo na drugačen način kot hitrost pa naj bo to uživanje v hrani, sex ali pa šport nima veze. Kupimo pa to kar si želimo, če si lahko.
Zavarovanje pa gre ja na moč motorja, prispevek za ceste pa na prostornino. Dejstvo pa je da so nekatere znamke označene kot bolj rizične. In tam ne glede na moč motorja so višje premije.
Pa ajde odmislimo motor... jst sm bolj mnenja da je pri nakupu avta najbolj pomembno kako se kot uporabnik počutim v avtu. Pa nima veze tukaj znamka, velikost ali moč motorja. Nekdo se v "jajčku" velikosti corsa ne bo počutil dovolj varno ali udobno. Nekdo bo pa v strahu kje vse bo zapel če bo sedel v kak večji avto ranga ala pasat, laguna, mondeo...
To je stvar posameznika kaj kupi. In nima nobene povezave tle mladost neizkušenost z veliko konji. Dokler je v glavi vse kot treba ne bo razlike.
Eni se sproščamo na drugačen način kot hitrost pa naj bo to uživanje v hrani, sex ali pa šport nima veze. Kupimo pa to kar si želimo, če si lahko.
Zavarovanje pa gre ja na moč motorja, prispevek za ceste pa na prostornino. Dejstvo pa je da so nekatere znamke označene kot bolj rizične. In tam ne glede na moč motorja so višje premije.
Pa ajde odmislimo motor... jst sm bolj mnenja da je pri nakupu avta najbolj pomembno kako se kot uporabnik počutim v avtu. Pa nima veze tukaj znamka, velikost ali moč motorja. Nekdo se v "jajčku" velikosti corsa ne bo počutil dovolj varno ali udobno. Nekdo bo pa v strahu kje vse bo zapel če bo sedel v kak večji avto ranga ala pasat, laguna, mondeo...
Pithlit ::
sennheiser je izjavil:
Dejstvo je da avto ni racionalni nakup.
To nikakor ni dejstvo.
sennheiser je izjavil:
Dejstvo je, da NIHČE ne kupi avto tak kot ga rabi, ampak tak kot si ga želi.
To tudi ne.
Life is as complicated as we make it...
kiFni ::
sennheiser je izjavil:
Dejstvo je da avto ni racionalni nakup.
To nikakor ni dejstvo.
sennheiser je izjavil:
Dejstvo je, da NIHČE ne kupi avto tak kot ga rabi, ampak tak kot si ga želi.
To tudi ne.
Seveda je. Avti se kupujejo na to, "joj kok je lep, všeč mi je". Ne delajo to vsi, večina pa. Sploh ženske. važno da lepo zgleda na zunaj, je lepe barve in ima "sexi" armaturo.
jype ::
kiFni> Ne delajo to vsi,
Torej to ni dejstvo.
Jaz sem kupil avto, ki sploh nima aileronov, čeprav tega po lastni želji nikdar ne bi storil. (Avto seveda ni moj - jaz ga ne potrebujem, ker nisem invalid.)
Torej to ni dejstvo.
Jaz sem kupil avto, ki sploh nima aileronov, čeprav tega po lastni želji nikdar ne bi storil. (Avto seveda ni moj - jaz ga ne potrebujem, ker nisem invalid.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Pithlit ::
Seveda je.
Aha... torej je dejstvo...
Ne delajo to vsi, večina pa.
...ampak ni.
Dejte se odločit preden gluposti lupate. Jaz sem avto kupila predvsem iz potrebe... ne pa glede na izgled. Pa naslednjega bom tudi (le da bo ali manjši, zaradi manjših potreb... ali pa večji - i.e. kombi). Če bi kupovala avto glede na to kolk mi je lep, bi imela povsem nefunkcionalno krsto na 4ih kolesih (Super 7). Ampak ker sem racionalno bitje bom kupila najcenejšo škatlo ki zadovoljuje moje potrebe. Tolk o vaših 'dejstvih'.
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
@sennheiser
Ne se razburjat, res je vse v glavi. Zdaj če mate eni pošlihtano v glavi, to še ne pomeni, da ima večina na cesti.
Če je stvar posameznika, nebi vprašal za nasvet na forumu.
Glede nakupa pa očitno narobe razumeš par stvari. Oz. selektivno bereš napisano.
Za jajcanje po mestu je vseeno, če nekdo kupi avto (nov) za 10k€ ali 100k€.
Oba bosta zadostovala potrebam večini ljudi, ne pa željam. Tako kot je iKst napisal.
V primeru, da op išče avto, ki mu zadostuje potrebam in bi rad privarčeval:
Zakaj bi kupil avto za več, če ti lahko tudi avto za manj zadostuje potrebam, in ne željam seveda?
Ne se razburjat, res je vse v glavi. Zdaj če mate eni pošlihtano v glavi, to še ne pomeni, da ima večina na cesti.
Če je stvar posameznika, nebi vprašal za nasvet na forumu.
Glede nakupa pa očitno narobe razumeš par stvari. Oz. selektivno bereš napisano.
Za jajcanje po mestu je vseeno, če nekdo kupi avto (nov) za 10k€ ali 100k€.
Oba bosta zadostovala potrebam večini ljudi, ne pa željam. Tako kot je iKst napisal.
V primeru, da op išče avto, ki mu zadostuje potrebam in bi rad privarčeval:
Zakaj bi kupil avto za več, če ti lahko tudi avto za manj zadostuje potrebam, in ne željam seveda?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
RejZoR ::
Seveda je.
Aha... torej je dejstvo...
Ne delajo to vsi, večina pa.
...ampak ni.
Dejte se odločit preden gluposti lupate. Jaz sem avto kupila predvsem iz potrebe... ne pa glede na izgled. Pa naslednjega bom tudi (le da bo ali manjši, zaradi manjših potreb... ali pa večji - i.e. kombi). Če bi kupovala avto glede na to kolk mi je lep, bi imela povsem nefunkcionalno krsto na 4ih kolesih (Super 7). Ampak ker sem racionalno bitje bom kupila najcenejšo škatlo ki zadovoljuje moje potrebe. Tolk o vaših 'dejstvih'.
Jah, najbolj opazen je zunanji izgled, tko da je to zelo pomembno. Tud na podlagi tega si začetno izbereš modele. Šele nato gledaš naprej kakšno opremo ima, al se zadnji sedeži podrejo flat, kako velik je glovebox, kakšen radio ima itd itd...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kiFni ::
Seveda je.
Aha... torej je dejstvo...
Ne delajo to vsi, večina pa.
...ampak ni.
Dejte se odločit preden gluposti lupate. Jaz sem avto kupila predvsem iz potrebe... ne pa glede na izgled. Pa naslednjega bom tudi (le da bo ali manjši, zaradi manjših potreb... ali pa večji - i.e. kombi). Če bi kupovala avto glede na to kolk mi je lep, bi imela povsem nefunkcionalno krsto na 4ih kolesih (Super 7). Ampak ker sem racionalno bitje bom kupila najcenejšo škatlo ki zadovoljuje moje potrebe. Tolk o vaših 'dejstvih'.
no sej tko se avto kupuje
Pithlit ::
Šele nato gledaš naprej kakšno opremo ima, al se zadnji sedeži podrejo flat, kako velik je glovebox, kakšen radio ima itd itd...
Večina sicer najprej pogleda kakšna značka je na havbi. Pol pa naprej po približno tvojem vrstnem redu.
Ampak to da to delajo vsi, pa pač ni dejstvo. Mene v prvi vrsti zanima funkcionalnost. Pol cena. Pol izgled. Za znamko mi je pa popolnoma vseeno. Pač price/performance gledaš pa nisi zgrešit.
Super 7 si pa omislim enkrat v penzionu. Takrat bo itak vseeno a pridem domov ali pa končam v jarku (pod pogojem da ne nesem še koga drugega s sabo). Kit, seveda (tak avtek je treba z lastnimi rokami skup sestavit).
Life is as complicated as we make it...
gruntfürmich ::
eni ste res mal smešni s to racionalizacijo pri avtih. očitno je za vas edini racionalni nakup avta za 100€, vse ostalo (101€) pa preseravanje.
pa ni tko!
pa ni tko!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Buggy ::
gruntfürmich je izjavil:
eni ste res mal smešni s to racionalizacijo pri avtih. očitno je za vas edini racionalni nakup avta za 100€, vse ostalo (101€) pa preseravanje.
pa ni tko!
kaj pa ves morda je pa to zdej moderno reci za avto...nakko tako kot recimo funkcionalna gucci torbica ali pa kaksna designerska soncna ocala, ki pasejo h kratki majcki za 100€
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 50900 (41151) | MKC00 |
» | Nakup Audi A3 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62108 (56767) | SkIDiver |
» | Pomoč pri nakupu avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9848 (8550) | c00L3r |