» »

JEK 2

JEK 2

Temo vidijo: vsi
««
160 / 160
»
»»

starfotr ::

Najdražja je tista energija, ki je ni v danem trenutku. Kaj ti pomaga 10x cenejši vir, če pa se ne moreš zanesti nanj?

trancer01 ::

Še huje je to, da se na OVE nikoli ne bo mogoče zanesti, ker so po definiciji nezanesljivi. Seveda to zahodnjaških birokratov ne moti in gradijo celotno politiko in prihodnost na nestabilni in dejansko pošastno dragi tehnologiji v upanju, da bo ljudstvo to kupilo in plačalo. Zaenkrat jim gre odlično, saj so uspešno oprali možgane znatnemu delu prebivalstva.

pegasus ::

Medtem pa Avstralija v gridu že ima 5.5% baterij. To so samo velike grid baterije, če šteješ še vse domače, je odstotek precej nad 10.
Grid baterije so hot topic tudi v Texasu. Tam vsi najprej gledajo na zaslužek ;)

fikus_ ::

V AUS so spice porabe elektrike drage in se baterije bolj splacajo kot v EU.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

gruntfürmich ::

trancer01 je izjavil:

Še huje je to, da se na OVE nikoli ne bo mogoče zanesti, ker so po definiciji nezanesljivi. Seveda to zahodnjaških birokratov ne moti in gradijo celotno politiko in prihodnost na nestabilni in dejansko pošastno dragi tehnologiji v upanju, da bo ljudstvo to kupilo in plačalo. Zaenkrat jim gre odlično, saj so uspešno oprali možgane znatnemu delu prebivalstva.

načeloma je sonce še kar predvidljivo, dočim (celinski) veter (morda izvzamemo severno morje) je pa hudo nepredvidljiv.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

V AUS so spice porabe elektrike drage in se baterije bolj splacajo kot v EU.

V Avstraliji so začeli polnilna mesta za EV opremljati s tehnologijo V2G (iz vozila v omrežje). Doličiš čas, ko boš šel in najmanj kako poln mora biti takrat avtomobili. V vmesnem času pa avtomobil služi omrežju za hrambo viškov ali pokrivanje manjkov. Glede na to, da precej avtomobilov miruje vsaj 8 ur v času najbolj dinamičnih dogoodkov v omrežju (konic, viškov iz SE...) bo tako v tem času nekoč na razpolago praktično neomejeno baterijskih kapacitet. Še posebej, ko se bo razvila še tehnologija V2H (iz vozila v hišo) in boš zvečer iz avta pokrival potrebe hiše.
Seveda pa te tehnologije lajšajo težave omrežja ne pa problemov alternativnih virov. Brez zanesljivih virov, kot so HE in JE pač ne bo šlo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

starfotr ::

Ti veš, koliko stane baterija v avtu? Da ne omenjam še menjave.
Recimo en link:
https://www.recurrentauto.com/research/...

?24 kWh Battery - $4,000-$6,500 ($166-$271/kWh)?
30 kWh Battery - $5,000-$8,000 ($167-$267/kWh)?
40 kWh Battery - $8,000-$12,500 ($200-$312/kWh)?
62 kWh Battery - $12,000-$15,000 ($194-$242/kWh)


In sedaj si kot lastnik tako neumen, da jo boš dal v uporabo opreaterju omrežja za neko bagatelo?

MrStein ::

Za otroke gre!

Pardon, za planet gre!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

deco16 ::

Baterija stane 1000€ za 15kWh.

In tisto lahk daš operaterju ker lahko naredi tudi veliko ciklov.

Tista iz avta pač ni narejena za to.

gruntfürmich ::

MrStein je izjavil:

Za otroke gre!

Pardon, za planet gre!

:)) dobra!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

pegasus ::


" ... this will sink us."

gruntfürmich ::

starfotr je izjavil:

Ti veš, koliko stane baterija v avtu? Da ne omenjam še menjave.
Recimo en link:
https://www.recurrentauto.com/research/...

?24 kWh Battery - $4,000-$6,500 ($166-$271/kWh)?
30 kWh Battery - $5,000-$8,000 ($167-$267/kWh)?
40 kWh Battery - $8,000-$12,500 ($200-$312/kWh)?
62 kWh Battery - $12,000-$15,000 ($194-$242/kWh)


In sedaj si kot lastnik tako neumen, da jo boš dal v uporabo opreaterju omrežja za neko bagatelo?

jah, bodo pa dali vsak avto za v najem.
You’ll own nothing and be happy...8-)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

telexdell ::

starfotr je izjavil:

Ti veš, koliko stane baterija v avtu? Da ne omenjam še menjave.
Recimo en link:
https://www.recurrentauto.com/research/...

?24 kWh Battery - $4,000-$6,500 ($166-$271/kWh)?
30 kWh Battery - $5,000-$8,000 ($167-$267/kWh)?
40 kWh Battery - $8,000-$12,500 ($200-$312/kWh)?
62 kWh Battery - $12,000-$15,000 ($194-$242/kWh)


In sedaj si kot lastnik tako neumen, da jo boš dal v uporabo opreaterju omrežja za neko bagatelo?

Nihče te ne sili, da to narediš. Odločitev je povsem svobodna. Če ne bi videli interesa zagotovo ne bi v avtomobile že vgrajevali tehnologij V2L (iz vozila v porabnika-vtičnica 3,5 kW, da si lahko npr. skuhaš kavo ali ohladiš pijačo ali... kjerkoli) in tehnologijo V2G v polnilnice.

PS je pa stvar podobna kot je bila pri postavitvi SE po sistemu neto meritev- prvi smo bili pravi bedaki, ko pa je število bedakov začelo naraščati, so pa tisti najpametnejši izviseli.

PSS
Dolfeng Box z 42kWh baterijo te pride tam 17 kEUR, ti bi pa zgolj baterijo prodajal po 12 kEUR?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Rezervni deli so mnogo dražji, kot pa v celoti sestavljen avto iz tovarne. Tako, da tu sploh ni racionalne primerjave.

In ko že ravno omenjaš kitajca. Daj še omeni kak postopek imajo, da ti zamenjajo baterijo in koliko časa to traja ter koliko stane. Ker dvomim, da boš novo baterijo za kitajca dobil prej kot v pol leta.

V2G je pač slepo črevo. Naredili so ga, ker je praktično zastonj, rabiš samo razsmernik s sinhronizacijo. To je pa danes že standard. In to je bolj marketing, pač še ena kratica, ko bereš reklame za avto. Verjetno je to dobro za posel avtomobilske industrije, saj bo prej prišlo do odpovedi baterije, kot bi sicer. Kar je direktrn denar za njih. Ekonomsko se pa to ne bo nikoli povrnilo uporabnikom. Seveda lahko prodaš vse mogoče vsem mogočim ljudem, tudi pravljice. Tisti najbolj zagrizeni bodo seveda branili tehnologijo, ki jo uporabljajo ne glede na vse.

J.McLane ::

Baterijo v avtu se menja, če odpove, torej pride do okvare, če ti postane premajhna prodaš avto in kupiš novega. Sicer pa večina EV ponuja grancijo na kapaciteto 70% v 8 letih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Dolfeng Box z 42kWh baterijo te pride tam 17 kEUR, ti bi pa zgolj baterijo prodajal po 12 kEUR?

Človek je v letu 2015. Pri nekih stvareh v 1985.

telexdell ::

starfotr je izjavil:

Rezervni deli so mnogo dražji, kot pa v celoti sestavljen avto iz tovarne. Tako, da tu sploh ni racionalne primerjave.

In ko že ravno omenjaš kitajca. Daj še omeni kak postopek imajo, da ti zamenjajo baterijo in koliko časa to traja ter koliko stane. Ker dvomim, da boš novo baterijo za kitajca dobil prej kot v pol leta.

V2G je pač slepo črevo. Naredili so ga, ker je praktično zastonj, rabiš samo razsmernik s sinhronizacijo. To je pa danes že standard. In to je bolj marketing, pač še ena kratica, ko bereš reklame za avto. Verjetno je to dobro za posel avtomobilske industrije, saj bo prej prišlo do odpovedi baterije, kot bi sicer. Kar je direktrn denar za njih. Ekonomsko se pa to ne bo nikoli povrnilo uporabnikom. Seveda lahko prodaš vse mogoče vsem mogočim ljudem, tudi pravljice. Tisti najbolj zagrizeni bodo seveda branili tehnologijo, ki jo uporabljajo ne glede na vse.

Baterije imajo deklariranih tam 1500...2000 ciklov. Nove serije imajo deklariranih že 6000 in več ciklov. Če namesto cikla 0...100%...0 izvajaš cikle 20%...80%...20% se število ciklov poveča za vsaj 50%.
Avti imajo baterije za dosege 300...500 km. Ob 1500 cikli to pomeni 450.000 in 750.000 km. Pri novejših baterijah pa... (računaj, če želiš). Nekateri kitajski EV katere lahko kupiš tudi pri nas ti daje garancijo na 1.000.000 prevoženih km. Povprečen avto pa naredi dnevno tam 34 km. Torej bo v 30 letih iztrošil baterijo zaradi prevoženih km.
Ti bo pa baterija mnogo prej propadla zaradi staranja in utrujenosti materiala. Tako ti bo slej ko prej odpovedala, pa če jo boš redno polnil/praznil ali zgolj nekje skladiščil in nikoli polnil/praznil...

Pač- nekateri bodo spet butli za tiste ta pametne.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Avti imajo 50-80, tudi več, kwh baterije. Od tega boš preklemano težko dnevno prečrpal več kot kakih 20 kwh. Če je to nekje med 40 in 80% kapacitete, nima to praktično nobenga vpliva na življenjsko dobo.

starfotr ::

Ni res. Avti imajo od dobrih 20 kWh pa do nekje 120 kWh. Pod 50 kWh jih je kar nekaj na trgu (tudi novih), torej si odrezal kar zajeten del. Ni pa nujno, da vsi podpirajo V2G.

Kje bi pa izvajali V2G? Doma? V službi? Na javni polnilnici?

J.McLane ::

V2G nima noben pri nas prodajan EV, imajo samo V2L, ka pomeni da dobiš eno vtičnico, ki pa je lahko kar močna ranga 3kW.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

deco16 ::

Baje da grejo vsi vsaj do 7,2 kW z malo domišljije.

DamijanD ::

J.McLane je izjavil:

V2G nima noben pri nas prodajan EV, imajo samo V2L, ka pomeni da dobiš eno vtičnico, ki pa je lahko kar močna ranga 3kW.

A nima R5 V2G - vsaj glede na EV-DB?

Drugače pa jaz to tudi vidim kot nekaj kar ne bi delal, ker si ne želim "starati avta" hitreje kot se bo že sam od sebe.


Je imel pa Linus par dni nazaj DIY video s teslinimi baterijami:

J.McLane ::

Sem preveril R5, zaenkrat še samo obljube, bomo videli če bodo to res omogočili in kje oz. pod kakšnimi pogoji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Ring0Ruin ::

Pa kaj spet sanjate o JEK2. Ne bo je, ker je ne bo podprl nihce, ki je 50+, skratka vecina prebivalstva.

Rabimo starostno oskrbo, tujo delovno silo za penzije, ne pa neko JEK2, katere elektrike ne bomo nikoli doziveli.

Ne razumem kaj vam ni jasno?
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

starfotr je izjavil:

Ni res. Avti imajo od dobrih 20 kWh pa do nekje 120 kWh. Pod 50 kWh jih je kar nekaj na trgu (tudi novih), torej si odrezal kar zajeten del. Ni pa nujno, da vsi podpirajo V2G.

Pojma nimaš, nič nisem odrezal. Kater od teh z manjšo baterijo dejansko ima v2*?

J.McLane je izjavil:

V2G nima noben pri nas prodajan EV, imajo samo V2L, ka pomeni da dobiš eno vtičnico, ki pa je lahko kar močna ranga 3kW.

Hyundai in še drugi imajo v2v, za v2g rabiš inverter in načeloma lahko vlečeš tudi po 20 kw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
160 / 160
»
»»