Forum » Znanost in tehnologija » Wanklov rotacijski motor in Mazda RX8
Wanklov rotacijski motor in Mazda RX8
sebastjan v ::
A si videl kakšni dve leti nazaj razpredelnico zanesljivosti avtov razvrščenih v kategorije starosti(od 1-3,3-5,5-7 ,7-9,9-11 let) v nedeljskem dnevniku povzeto po nemškem ADAC-u in TUV-u?
Na njej je bilo(do 25.mesta v vsaki) vsaj 80% japonskih in ne samo toyotinih.ona je res najboljša, vendar tudi druge jap.znamke niso daleč za njo.Gor ni bilo WV,Bmw,MB-za Wv je pisalo,da se njihov noben golf no uvrstil više od 28 ali 29 mesta in da je to prava sramota za njih, saj so tako hvalili golfa, češ da je to njihov "najboljši" avto. Na lestvico od nemških kolikor se spomnim so se uvrstili samo opel tigra(mislim da v razpr.5-7 let satrih),v 9-11 pa porche 911 carrera na 1.mesto-zanimivo prej ga ni bilo pa nikjer, v zadnjo 11-13 let pa opel senator na okoli 20 mesto.- Ampak razlika med 1 in zadnjim je bila tudi več kot 10X:primer 1.mesto 1% na tisoč, zadnje 25 pa 10 ali več%)
Na njej je bilo(do 25.mesta v vsaki) vsaj 80% japonskih in ne samo toyotinih.ona je res najboljša, vendar tudi druge jap.znamke niso daleč za njo.Gor ni bilo WV,Bmw,MB-za Wv je pisalo,da se njihov noben golf no uvrstil više od 28 ali 29 mesta in da je to prava sramota za njih, saj so tako hvalili golfa, češ da je to njihov "najboljši" avto. Na lestvico od nemških kolikor se spomnim so se uvrstili samo opel tigra(mislim da v razpr.5-7 let satrih),v 9-11 pa porche 911 carrera na 1.mesto-zanimivo prej ga ni bilo pa nikjer, v zadnjo 11-13 let pa opel senator na okoli 20 mesto.- Ampak razlika med 1 in zadnjim je bila tudi več kot 10X:primer 1.mesto 1% na tisoč, zadnje 25 pa 10 ali več%)
R0K ::
Ampak ti pozabljaš, da je v nemčiji 70% nemških avtomobilov, japonskih pa mogoče 10%. Valda da je povprečje okvar potem pri japoncih manjše, če jih je tolk manj. d0h. Pol pa tam piše da je pokvarjenih tolk tisoš Golfof in samo tristo vseh mazd. Ja pa ja. Mazd je pa vseh skupi lih za jurja :)
Pa nauči sepisat VW !! in ne WV !!
Pa nauči sepisat VW !! in ne WV !!
sebastjan v ::
ROK:Ali si kdaj že slišal za DELEŽ?
Tu se gre za število okvar na število avtov in ne za samo število okvar in iz tega se izračuna povprečje!
Če bi bilo res tako kot si ti prej mislil bi bilo okvar 100000000 na letoo pri nemških, pri japonskih pa 100(samo daleć približno)!
Tu se gre za število okvar na število avtov in ne za samo število okvar in iz tega se izračuna povprečje!
Če bi bilo res tako kot si ti prej mislil bi bilo okvar 100000000 na letoo pri nemških, pri japonskih pa 100(samo daleć približno)!
R0K ::
Ne vem no.
Gremo se raj enkrat dobit nekje na netu, pa gremo eno dirkalno simulacijo, pa da vidmo kdo bolje vrti volan :)))
Sicer pa smo mal zgrešli point teme.
Btw, mislim da bo Mazda že letos poslal na trg RX8 in ne 04. Za slovenijo ne vem, sam na japonskem bo že letos skor ziher zuni.
Gremo se raj enkrat dobit nekje na netu, pa gremo eno dirkalno simulacijo, pa da vidmo kdo bolje vrti volan :)))
Sicer pa smo mal zgrešli point teme.
Btw, mislim da bo Mazda že letos poslal na trg RX8 in ne 04. Za slovenijo ne vem, sam na japonskem bo že letos skor ziher zuni.
IceIceBaby ::
Če bo še kej snega se lahko dobimo v BTCju pa gremo tam par krogov. Sej za po BTCju ne rabš izpita :)
Jaz sem bil vceri zjutri tam okol 7h pa je blo čist prazno pred kolosejem :) Sem kak mm profila tam pustu ampak je blo kul :) Če je pa sneg je pa sploh najbolš.
Jaz sem bil vceri zjutri tam okol 7h pa je blo čist prazno pred kolosejem :) Sem kak mm profila tam pustu ampak je blo kul :) Če je pa sneg je pa sploh najbolš.
R0K ::
Škoda ko nisem iz Lj. :/
V celju je ubistvu tut kr ena race proga .. planet tuš - interšpar..dva velka parkir placa pa še povezana sta med sabo, s kakih 20m makedama..pravi rally ;))
Drugače pa, kst kakšen avto imaš ti? C5? Jest bi lahko prišel (samo ne vem kako. bo treba počakat na izpit) z omego, pa izklopm TC in dam notr cd od pink, get the party started :))
Itak pa pridem v MB na drag. Upam, da mate ljubljančani zdej kaj prpravlen. Kakega rx7, crxa s nosom, supro da vas nebo spet calibra dol užgala :)) letos bo še (vrjetno) lotus omega, ena huda corsa, ziher kaka manta, kadett,...noro bo :)
V celju je ubistvu tut kr ena race proga .. planet tuš - interšpar..dva velka parkir placa pa še povezana sta med sabo, s kakih 20m makedama..pravi rally ;))
Drugače pa, kst kakšen avto imaš ti? C5? Jest bi lahko prišel (samo ne vem kako. bo treba počakat na izpit) z omego, pa izklopm TC in dam notr cd od pink, get the party started :))
Itak pa pridem v MB na drag. Upam, da mate ljubljančani zdej kaj prpravlen. Kakega rx7, crxa s nosom, supro da vas nebo spet calibra dol užgala :)) letos bo še (vrjetno) lotus omega, ena huda corsa, ziher kaka manta, kadett,...noro bo :)
MI_KO ::
Sebastjan sem videl te rezultate, celo letošnje.
Mb S in SL in porsche 911 sta skoraj vedno spredaj, razen letos, ko je zmagal yaris. Z izjemo 1-3 let starih avtomobilov. To pa je itak prekratko obdobje, tak da so razlike kvečemo par %!
Drugač pa so (najboljši na lestvici/ceno) definitivno Toyote. Pa tudi mazda in subaru se pojavita. Na dnu pa VW koncern pa alfe, fiati, renaulti.
Mb S in SL in porsche 911 sta skoraj vedno spredaj, razen letos, ko je zmagal yaris. Z izjemo 1-3 let starih avtomobilov. To pa je itak prekratko obdobje, tak da so razlike kvečemo par %!
Drugač pa so (najboljši na lestvici/ceno) definitivno Toyote. Pa tudi mazda in subaru se pojavita. Na dnu pa VW koncern pa alfe, fiati, renaulti.
||_^_|| ::
sebastjan v: ne ti men o crkavanju avtomobilov po 5-6 letih pa take fore. jst mam audija 100 2,5tdi, letnik 93' pa ma 630000 prevoženih, pa je še vse original gor razen obročkov,fedrov&amortizerjev (športni) in enga bata (fotr je kriv k mu je jermen poču, ga ni pravočasno zamenju). pa niti kapljice olja ne žre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ||_^_|| ()
bradek ::
Ne mors ocenjevat nekega podjetja po tem ker teb avto laufa ze 10 let brez problema. Gledat mors povprecje in statistiko, delez in tako naprej.
Drugace pa uradno naprosam vse da odprejo novo temo in tam nadaljujejo s tem kdo ma vecjega, daljsega ter hitrejsega in ne v tej temi, ki je namenjena, kot vidite v naslovu teme, wanklu. Drugace bodo sankcije.
lp
Brad3K
Drugace pa uradno naprosam vse da odprejo novo temo in tam nadaljujejo s tem kdo ma vecjega, daljsega ter hitrejsega in ne v tej temi, ki je namenjena, kot vidite v naslovu teme, wanklu. Drugace bodo sankcije.
lp
Brad3K
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bradek ()
IceIceBaby ::
ROK, jaz nimam svojga avtomobila. C5 je od mame in ga vozim sam ko je res treba, ker ga nemaram. Prevelik pa preveč "udoben" za mene. Taka avtocestna križarka, pa še ročno ma spredi !!! Halo, kje so to pobral :)
Drugač pa 90% časa vozm Twingota od punce. Ubistvu sem ji ga že kr zaplenu in ga skor sam js vozm. Zakon mali avtoček. Nemorš verjet da je tut 60 konjev lahko zabavnih za vozit :)
Drugač pa 90% časa vozm Twingota od punce. Ubistvu sem ji ga že kr zaplenu in ga skor sam js vozm. Zakon mali avtoček. Nemorš verjet da je tut 60 konjev lahko zabavnih za vozit :)
EjTi ::
Ta test sem pomoje tud jest gledou (adac). A je ke to na netu?
R0K: Kakšne pa ti mečeš zej ven. Logično da se gleda procente. Recimo pri Mazidi 626 jih crkne 6% (to je 10% vseh prodanih), Golfu pa 20% (to je 20% vseh prodanih). Pa menda niso taki kreteni, tisti k statistiko delajo da bi kr števolo pokvarjenih gledal pa ne delil s številom prodanih v tistem obdobju. Če bi se mal na statiskiko (matematiko) spoznal nebi tega napisou.
R0K: Kakšne pa ti mečeš zej ven. Logično da se gleda procente. Recimo pri Mazidi 626 jih crkne 6% (to je 10% vseh prodanih), Golfu pa 20% (to je 20% vseh prodanih). Pa menda niso taki kreteni, tisti k statistiko delajo da bi kr števolo pokvarjenih gledal pa ne delil s številom prodanih v tistem obdobju. Če bi se mal na statiskiko (matematiko) spoznal nebi tega napisou.
R0K ::
dsmidgy dej ne seri. sm vidu že maljon taki in drugačnih statistik, ki se razlikujejo med sabo, ker si jo vsak kurac pač obrne tak ko njemu paše, da on izpade dobro.
EjTi ::
Gremo pa o motorju naprej. Bom samo zato nekej napisou ba bom lahko še ROku odgovoru. Pri motorju je problem, ker sam ne more sam zavirati, tako kot otovi motorji. Samo če pa to uporabiš z tistim Hondinim sistemom, da se akomulator polni pri zaviranju namesto, da uporabljaš diske) bi bilo pa dobro. Samo zej je uprašanje, če bi ta sistem lahko zavrl avto tako kot pa diski. Je pa tud fajn k ne ropota tolk k pa bencinarji/dizli. Pa da je precej manjši. Ne vem pa kolko se ga splača razvijat, ker se bo bencin tud umikat začel nafti/bencinu. Ker se lepo vrti, daje tud lep zvok ven, namesto ropotanja. Pa še odgovor ROku: ADAC ponareja rezultate -> javni podatki kažejo, koliko avtomobilov je bilo prodanih v enem letu (ti podatki so na voljo tudi za našo državo). Potem si beležijo, koliko avtomobilov na leto ostane na cesti (in jih službe popravijo, odšlepajo). In to dvoje zdelijo in to je to. Ne vem kaj kle olepšujejo. Če bi ponaredl rezultate verjemi da bi bli koj na sodišču - bi jih oškodovani tožli. Pač Japonski avtomobili najmanj crkavajo in to je pač dejstvo. Sicer pa lahko sam narediš raziskavo, pejd na AMZS pa mal povprašej za podatke.
R0K ::
My bad. Sm dobu en mejh napad jeze. Se zgodi...
Drugače pa vem, da se japonci manj kvarijo. blagor jim. ampak če se manj kvarijo še niso boljši. ko bom jest kupval avto ga ne bom samo zato, ker bo imel zadnje najboljše tehnologije. kupo bom takega, ki mi bo tudi všeč. tu pa po mojem japonci izgubijo, kar je spet subjektivno. poleg evo7, nove toyote avensis ni japonca, ki bi mi bil všeč. so pa japonci mojstri predelav, tko da znajo nardit tut grde avtomobile lepe :)..no taki primeri kot so recimo v FATF so že čez mojo mero okusa...
Glede statistik vem, kako jih dela adac. jest sm mislu glede kakšni revij...ko si kr same naredijo statistiko pa jo obrnejo kak pač za njih najlepše glede...sploh kake slo. revijo..tuje si to že težko privoščijo.
Drgač glede tistega hondinega sistema, ko se akumolatorji (ki naj bi poganjal predna kolesa) polnijo s diski. kokr sm bral (je blo v švabščini tko da nism čist ziher) se polnijo s tem, ko se zavorne ploščice zagrejejo in to energijo pač pretvorijo. ne vem kak so to naredli, ampak ziher je dobro :)
Drugače pa vem, da se japonci manj kvarijo. blagor jim. ampak če se manj kvarijo še niso boljši. ko bom jest kupval avto ga ne bom samo zato, ker bo imel zadnje najboljše tehnologije. kupo bom takega, ki mi bo tudi všeč. tu pa po mojem japonci izgubijo, kar je spet subjektivno. poleg evo7, nove toyote avensis ni japonca, ki bi mi bil všeč. so pa japonci mojstri predelav, tko da znajo nardit tut grde avtomobile lepe :)..no taki primeri kot so recimo v FATF so že čez mojo mero okusa...
Glede statistik vem, kako jih dela adac. jest sm mislu glede kakšni revij...ko si kr same naredijo statistiko pa jo obrnejo kak pač za njih najlepše glede...sploh kake slo. revijo..tuje si to že težko privoščijo.
Drgač glede tistega hondinega sistema, ko se akumolatorji (ki naj bi poganjal predna kolesa) polnijo s diski. kokr sm bral (je blo v švabščini tko da nism čist ziher) se polnijo s tem, ko se zavorne ploščice zagrejejo in to energijo pač pretvorijo. ne vem kak so to naredli, ampak ziher je dobro :)
sebastjan v ::
Rok se strinjam s tabo o tem ,da ti mora biti avto všeč,da ga kupiš; ampak všećnost pri meni ne bo edini razlog za nakup(in pri nemalokaterim tud), mora biti še kvaliteten, kaj ponuja avto kot sam-pa ne to koliko airbagov ima inpd. ,da to vidiš moraš že nekaj vedet o avtih.
P.S Men je tud calibra všeč,pa je nikoli nebi kupil,ker je živ skret!
P.S Men je tud calibra všeč,pa je nikoli nebi kupil,ker je živ skret!
R0K ::
Calibra je res že stara, pa tut rustajo. Sam ljubitelji oplov vejo, da je stroj 1A :) kakšna turbo 4x4 pospravi civica type-r in integro dol ko keks :)
Sam avto je že star. Pride pa itak nove, oz en oplov kupe, ki bi naj bil naslednik calibre in tigre..oz nova tigra s (kok sm nazadnje vidu) 240KM in 4x4 pogonom..huuudo :P
Drugače pa je seveda važno, da ti ni avto samo všeč, je pa to velik faktor. sam nevem, men nikol niso bli japonci ušeč...tak čudne linije so imel vsi..ful nevšečni avtomobili...zdej so pa začel kopirat evropske linije in morem rečt, da delajo vedno lepše avtomobile...recimo novi accord je kar luštn..sam preveč podobn mazdi 6, k mi pa ni glih nevem kaj..ful je podobna alfi 156, k mam mal drugačne lučke..bah..pa nova micra je tut tak čudna, čeprav je baje zlo kvalitetn avtoček..sam vseen predrag..
Sam avto je že star. Pride pa itak nove, oz en oplov kupe, ki bi naj bil naslednik calibre in tigre..oz nova tigra s (kok sm nazadnje vidu) 240KM in 4x4 pogonom..huuudo :P
Drugače pa je seveda važno, da ti ni avto samo všeč, je pa to velik faktor. sam nevem, men nikol niso bli japonci ušeč...tak čudne linije so imel vsi..ful nevšečni avtomobili...zdej so pa začel kopirat evropske linije in morem rečt, da delajo vedno lepše avtomobile...recimo novi accord je kar luštn..sam preveč podobn mazdi 6, k mi pa ni glih nevem kaj..ful je podobna alfi 156, k mam mal drugačne lučke..bah..pa nova micra je tut tak čudna, čeprav je baje zlo kvalitetn avtoček..sam vseen predrag..
EjTi ::
ROK: Kle maš čist prou - vsak si avto kupuje zaradi njemu razumljivih razlogov. Recimo en je automehanik in mu je važno da kupi avto, ki ima poceni rezervne dele in malo pokuri, idp. Enemu je všeč Alfa in pač da več denarja za obliko (meni je tudi ušeč - čeprav mam japonca). Pa recimo TDI motorji se mi tud dobri zdijo, ker malo pokurijo (ni mi pa všeč cel paket VW avtomobila - ker se mi zdi predrag).
se polnijo s tem, ko se zavorne ploščice zagrejejo in to energijo pač pretvorijo -> na oko se mi tole zdi zelo nekoristno, ker pomoje ne pretvori veliko toplote. Mislim, da bi morali dodati kakšen elektromotor preko prestavnega razmerjam ki bi bil namontiran na vsa 4 kolesa: to je da se za vsak obrat kolesa elektromotor zavrti recimo x-krat - tako da se elektromotor vrti do 10000rpm. Lahko tudi da ima avto 4 pogonske elektromotorje, ki pa lahko delajo tudi v načinu dinama. Ko pa se avto ustavlja ne gre vse v diske, ampak se še elektromotor vrti in polni akomulatorje -> manj izgub. Tako bi se tudi diski manj obrabljali (čeprav ne vem če je od tega dosti koristi).
se polnijo s tem, ko se zavorne ploščice zagrejejo in to energijo pač pretvorijo -> na oko se mi tole zdi zelo nekoristno, ker pomoje ne pretvori veliko toplote. Mislim, da bi morali dodati kakšen elektromotor preko prestavnega razmerjam ki bi bil namontiran na vsa 4 kolesa: to je da se za vsak obrat kolesa elektromotor zavrti recimo x-krat - tako da se elektromotor vrti do 10000rpm. Lahko tudi da ima avto 4 pogonske elektromotorje, ki pa lahko delajo tudi v načinu dinama. Ko pa se avto ustavlja ne gre vse v diske, ampak se še elektromotor vrti in polni akomulatorje -> manj izgub. Tako bi se tudi diski manj obrabljali (čeprav ne vem če je od tega dosti koristi).
R0K ::
Čeprav so men avtomobili iz VAG koncerna precej ušeč, se mi vseen zdi, da so TDIji čist za cajtom. Sicer se jih da fajn tunat (čipi) ampak niso več tko kvalitetni. Čeprav zdržijo ogromno, kar še pa za nove, ki se mi zdijo boljši (bolj prožni. se bolj zvrtijo -- bolj podobno bencincu), JTD, HDI še ni preverjeno...
Drgač alfe so tut men ušeč. Kake GTa se ne bi branil...samo škoda, k so podvozje čist zajebal...na avtu je vse super, edino podvozje grajajo..škoda..mogoče bo ta nova alfa coupe gt al kaj bo že, kaj boljša...zgleda hudo..pa še 4x4 bo mela alpa vsaj zadej pogon..njami :)
glede tega, kako se filajo še tut sam nism čist ziher, bom probal kje poiskat. drugače pa je pomoje to kr zanimiva tehnologija, ker če se boš hitro vozu, boš tut veliko in močneje zaviral če se boš pa počasi vozu, bo pa itak delal benz motor. fajn so to naredli, bomo vidli če bo delal brez napak...nikol ne veš...lahko da se bo rx8 prodajal mastno, jih bojo prodal 50k komadov v enem letu pol bojo pa začel kje spuščat pa vse 50k na servise..pomoje morejo to dobro stestirat..to lahk tut pokolje tako tovarno kot je mazda, ki ni glih nevem kak velika..sam vrjetno se ni za bat..k je itak Ford 33% lastnik kokr vem...
Drgač alfe so tut men ušeč. Kake GTa se ne bi branil...samo škoda, k so podvozje čist zajebal...na avtu je vse super, edino podvozje grajajo..škoda..mogoče bo ta nova alfa coupe gt al kaj bo že, kaj boljša...zgleda hudo..pa še 4x4 bo mela alpa vsaj zadej pogon..njami :)
glede tega, kako se filajo še tut sam nism čist ziher, bom probal kje poiskat. drugače pa je pomoje to kr zanimiva tehnologija, ker če se boš hitro vozu, boš tut veliko in močneje zaviral če se boš pa počasi vozu, bo pa itak delal benz motor. fajn so to naredli, bomo vidli če bo delal brez napak...nikol ne veš...lahko da se bo rx8 prodajal mastno, jih bojo prodal 50k komadov v enem letu pol bojo pa začel kje spuščat pa vse 50k na servise..pomoje morejo to dobro stestirat..to lahk tut pokolje tako tovarno kot je mazda, ki ni glih nevem kak velika..sam vrjetno se ni za bat..k je itak Ford 33% lastnik kokr vem...
MI_KO ::
Eno kratko o TDI:
Tako kot rečeno je to že zastarela tehnologija, katero pa VW iz razumljivih razlogov goni kot norc. Šibka točka so turbine.
Glede polnjenja:
Sem bil na enem seminarju o toyotinem hibridenm pogonu. Mislim, da je bla to toyota prius, al nekaj takega.
Avto ima tako ottov ?bencinski? kot električni motor, katera sta vezana z planetnim gonilom. Pogon je lahko ali el. ali kombiniran, odvisno od načina vožnje. Polni pa se tako, da ob spustitvi plina kolesa preg gonila ženejo el. motor in ga s tem spremenijo v dinamo. Motor s tem tudi nekoliko zavira. Pride pa prav le v primeru, da recimo 2km pred mitnico pri 130km/h spustite plin in se kotalite po cesti. Zavore še vedno obstajajo in ne igrajo nobene vloge.
-----
Našel sem shemo:
Klikni na toyota hybrid sistem
Praba pa se suče okol 5l, kar izven mesta ni nek super dosežek, v mestu pa je, ker avto ne kuri bencina ampak akumolator. (Kar je druga plat medalje)
Takrat sem zelo skeptičo gledal na zadevo: Vzdržjivost akumolatorja, življenska doba, ves sistem vožnje, čez 100kg balasta (akum.),...
Tako kot rečeno je to že zastarela tehnologija, katero pa VW iz razumljivih razlogov goni kot norc. Šibka točka so turbine.
Glede polnjenja:
Sem bil na enem seminarju o toyotinem hibridenm pogonu. Mislim, da je bla to toyota prius, al nekaj takega.
Avto ima tako ottov ?bencinski? kot električni motor, katera sta vezana z planetnim gonilom. Pogon je lahko ali el. ali kombiniran, odvisno od načina vožnje. Polni pa se tako, da ob spustitvi plina kolesa preg gonila ženejo el. motor in ga s tem spremenijo v dinamo. Motor s tem tudi nekoliko zavira. Pride pa prav le v primeru, da recimo 2km pred mitnico pri 130km/h spustite plin in se kotalite po cesti. Zavore še vedno obstajajo in ne igrajo nobene vloge.
-----
Našel sem shemo:
Klikni na toyota hybrid sistem
Praba pa se suče okol 5l, kar izven mesta ni nek super dosežek, v mestu pa je, ker avto ne kuri bencina ampak akumolator. (Kar je druga plat medalje)
Takrat sem zelo skeptičo gledal na zadevo: Vzdržjivost akumolatorja, življenska doba, ves sistem vožnje, čez 100kg balasta (akum.),...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MI_KO ()
IceIceBaby ::
MI_KO to je toyota prius, že stara zadeva in dobi se jo tudi pri nas. ROK je pa govoru o o Hondi DualNote. Športna 4 vratna limuzina ki ima 400 konjev in porabo cca 5 litrov na 100km. Tam se bojo amumulatorji polnili tako da bo uporabljena toplota ki se proizvaja pri zaviranju.
MI_KO ::
O.k. sorry, to sem spregledal.
Samo princip polnjena bi moral bit isti, ker ne poznam dovolj malega pretvornika, ki bi iz toplote dobil elektriko in z dovolj velikim izkoristkom.
razmišljanje:
Na dan, ko bo Honda Dualnote naredla in bo res porabil manj kot 6l/100km pri 400Ps, na tisti dan lahko vse druge tovarne poderejo, jaz pa dam kapo dol in grem stroko menjat. Že mogoče da porabi 5.5l, toda v umirjeni vožnji (koloni, peš coni,...), kjer so kolesa gnana 100% od EM, motor pa služi samo za polnjenje akkuja (na min. obratih). Samo pol ko daš gas pa poraba skoči ziher na 40-50l, kar na koncu daje ob normalni vožnji ca 15l porabe.
Samo princip polnjena bi moral bit isti, ker ne poznam dovolj malega pretvornika, ki bi iz toplote dobil elektriko in z dovolj velikim izkoristkom.
razmišljanje:
Na dan, ko bo Honda Dualnote naredla in bo res porabil manj kot 6l/100km pri 400Ps, na tisti dan lahko vse druge tovarne poderejo, jaz pa dam kapo dol in grem stroko menjat. Že mogoče da porabi 5.5l, toda v umirjeni vožnji (koloni, peš coni,...), kjer so kolesa gnana 100% od EM, motor pa služi samo za polnjenje akkuja (na min. obratih). Samo pol ko daš gas pa poraba skoči ziher na 40-50l, kar na koncu daje ob normalni vožnji ca 15l porabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MI_KO ()
EjTi ::
Sej to je mene tud motilo. Kako učinkovito spreminjati toploto v elektriko - ponavadi je tam, ko je toplota zraven izkoristek bolj bogi - ker jo hitro absorbira okolica. Se pa da izračunat, koliko energije lahko dobiš iz litra bencina pri gorenju le tega. Zato to, koliko bo poraba motorja, ni samo tehnično vprašanje, ampak je tudi omejeno s tem koliko energije lahko maximalno dobiš iz bencina. Iz 400KM pri sedanji tehniki (ne vem pa če je sploh fizikalno mogoče) pa pomojem niti pod razno ne dobiš porabo 5l/100km - pri recimo htrosti 250km/h.
SaS ::
Tja vse lepo in prav, le Wanklov ne bo zamenjal Otto-vega motorja!!!!!
Zakaj??
Zato ker je problem tesnenja še vedno nerešen. Vsi ostali problemi so danes rešeni.
Motor ima namreč vsesovanje, kompresijo, vžig in izpuh izveden z rotirajočim "trikotnikom" na katerega so pritrjena tesnila, ki ločijo posamezno fazo. Na žalost še danes nimamo takega materiala, ki bi zdržal take pritiske in obrabo, ki se pojavi zaradi trenja na steni (glej linka)!!
Na faxu smo poizkusili že veliko tesnilnih materialov in nobedn ne zagotavlja zadostne življenske dobe in tudi nekaj nemških firm je zapravilo veliko denarja za raziskave in se niso odnesle!! Stroški popravila pa so dražji kot tisti prihranek denarja!!
Tu pa sta linka za vse podrobnosti motorja:
Link 1
Link 2
Zakaj??
Zato ker je problem tesnenja še vedno nerešen. Vsi ostali problemi so danes rešeni.
Motor ima namreč vsesovanje, kompresijo, vžig in izpuh izveden z rotirajočim "trikotnikom" na katerega so pritrjena tesnila, ki ločijo posamezno fazo. Na žalost še danes nimamo takega materiala, ki bi zdržal take pritiske in obrabo, ki se pojavi zaradi trenja na steni (glej linka)!!
Na faxu smo poizkusili že veliko tesnilnih materialov in nobedn ne zagotavlja zadostne življenske dobe in tudi nekaj nemških firm je zapravilo veliko denarja za raziskave in se niso odnesle!! Stroški popravila pa so dražji kot tisti prihranek denarja!!
Tu pa sta linka za vse podrobnosti motorja:
Link 1
Link 2
___________________
........SYSTEM ERROR
......F*** THE SYSTEM
___________________
........SYSTEM ERROR
......F*** THE SYSTEM
___________________
IceIceBaby ::
Sas, Mazda pravi da so pri Renesis motorju iz RX8 rešili težavo s tesnenjem. Kakšne materiale so uporabili nevem, ampak bo zanimivo videt kako stvar v praksi dela.
Jaz sem gledu ene filmčke ko so testirali na Laguna Seca in avto je bil precej hiter pa lepo ga je poslušat.
Jaz sem gledu ene filmčke ko so testirali na Laguna Seca in avto je bil precej hiter pa lepo ga je poslušat.
sebastjan v ::
Sas- Jaz sem tud bral,videl in slišal ,da so rešili te probleme z tesnjenjem. Sicer sem pa poznal enega, ki je imel mazdo rx-7,ki je imela 200000 km pa je motor še zmeaj dobro delal.
PS-Kdo mi je izbrisal dva ali tri poste?( mogoče oWca?)
PS-Kdo mi je izbrisal dva ali tri poste?( mogoče oWca?)
MI_KO ::
Rešili so tesnenje - reklama
Microsoft je tud končno naredil perfekten od, amerika nas bo rešila teroristov,...
Pojasnilo tesnil:
V Ottovem motorju opravljajo nalogo tesnenja in mazanja 2 - 3 obročki, pa tud tam kaj crkne. Medtem, ko pri wanklu zaradi zasnove tesni samo en.
Pri ottovem so obročki stisnjeni vedno z enako radialno silo. Pri wanklu zaradi gibanja po hipocikloidi obremenitev v obročku niha.
Pri ottovem motorju ima obroček stik z valjem z celo površino. Pri vanklu ima stik samo v eni liiniji. Kar spet poveča obrabo, prej pride do puščanja.
Pri vanku mora poleg nam znanih obročkov biti zagotovljeno tudi tesnenje na stenah (bočni površini bata) - še ena šibka točka
Btw: Na mariborskem sejmu so tud prodajal eno rx7.1. Motor je bil v prtljažniku.
Microsoft je tud končno naredil perfekten od, amerika nas bo rešila teroristov,...
Pojasnilo tesnil:
V Ottovem motorju opravljajo nalogo tesnenja in mazanja 2 - 3 obročki, pa tud tam kaj crkne. Medtem, ko pri wanklu zaradi zasnove tesni samo en.
Pri ottovem so obročki stisnjeni vedno z enako radialno silo. Pri wanklu zaradi gibanja po hipocikloidi obremenitev v obročku niha.
Pri ottovem motorju ima obroček stik z valjem z celo površino. Pri vanklu ima stik samo v eni liiniji. Kar spet poveča obrabo, prej pride do puščanja.
Pri vanku mora poleg nam znanih obročkov biti zagotovljeno tudi tesnenje na stenah (bočni površini bata) - še ena šibka točka
Btw: Na mariborskem sejmu so tud prodajal eno rx7.1. Motor je bil v prtljažniku.
MI_KO ::
V bistvu tudi jaz upam, da bo nekomu uspelo wankla dodelat. Samo ne bi si upal trdit, da bo kar 1. wankl nek super motor, ki se sploh nebo kvaril in bo imel nevemkolikokrat boljšo porabo pri ogromno konjih. To je vse bolj ali manj utopija. Naj drugi testirajo, jaz pa bom potem uporabljaj njihove rezultate.
Za prihodnost pa stavim bolj na hibridne pogone, največ pa na razne gorivne celice.
Za prihodnost pa stavim bolj na hibridne pogone, največ pa na razne gorivne celice.
IceIceBaby ::
MI_KO, kako misliš 1. wankl. Sej mazda že 40 let razvija te motorje, tko da je že čas da nardijo enga zanesljivga wankla. Zmogljivga so že.
domeski ::
Wankli so tudi poznani po tem, da imajo veselje do vrtenja. Ko je mojster Wankel razvijal ta motor, se mu je že njegov prvi model zavrtel na 17000 obr./min. Nekateri so se vrtili tudi do 24000obr./min. Vendar pa obrate omejujejo ravno zaradi obrabe. Obstajajo tudi neki zapiski ali knjiga v kateri je Wankl opisal prek dvesto izpeljank tega motorja.
MI_KO ::
kst, oprosti, ker sem to pozabil napisat. Mislil sem 1. wankl danes oz. edini trenutni.
Če je že mazda ah in oh v Wankl tehniki, zakaj potem tega motorja ne vgrajuje v vse svoje avtomobile? Misliš, da se jim bo, po tvoje 40let, razvoja obrestovalo na enem malem športniku.
Pa daj potem še enkrat povej kje sploh tiči prednost wankla? - rezen v bolj mirnem teku - sicer pa dobrega avta v notranjosti itak neboš slišal.
Če je že mazda ah in oh v Wankl tehniki, zakaj potem tega motorja ne vgrajuje v vse svoje avtomobile? Misliš, da se jim bo, po tvoje 40let, razvoja obrestovalo na enem malem športniku.
Pa daj potem še enkrat povej kje sploh tiči prednost wankla? - rezen v bolj mirnem teku - sicer pa dobrega avta v notranjosti itak neboš slišal.
IceIceBaby ::
MI_KO, če ti po pravic povem nevem kakšne so prednosti wankla. Mogoče ravno to da se zelo rad vrti, pa da je manjši/lažji.
Mislim pa da mazda ne razvija wankla da bi zamenjala vse motorje (mogoče kdaj, če jim rata res dobr poštimat vse) ampak bolj za reklamo oziroma posebnost. Obrestovalo se jim nebo neposredno na RX modelih ampak so ti avtomobili dobra reklama za prodajo cenejših. Sej majo vse firme en tak model.
To da dobrega avtomobila ne slišiš v notranjosti se pa ne strinjam. Ne slišiš udobne limuzine, športnika kot je RX7 se mora slišat.
Mislim pa da mazda ne razvija wankla da bi zamenjala vse motorje (mogoče kdaj, če jim rata res dobr poštimat vse) ampak bolj za reklamo oziroma posebnost. Obrestovalo se jim nebo neposredno na RX modelih ampak so ti avtomobili dobra reklama za prodajo cenejših. Sej majo vse firme en tak model.
To da dobrega avtomobila ne slišiš v notranjosti se pa ne strinjam. Ne slišiš udobne limuzine, športnika kot je RX7 se mora slišat.
ali3n ::
še en copy/paste iz mejla (Aljoša - prijavi se že enkrat!)
---------------------------
Wankel je bil dobro nacrtovan, vendar je bil tezaven! Slabo je tesnil, in se
je zelo obrabljal. Mazda je pri razvoju uporabila vec kot 200 testnih
materialov da so odkrili pravo mesanico ki se ne obrablja prevec.
Skrivnost je v delovanju. ker se pri enem taktu gred zavrti 3 krat je
njegovo koristno delo enako 3 cilindrom. Explozija se pri wanklu zgodi
vsakih 120° gredi, otto vsakih 720°. Torej vsakic drugic ko je bat v zgornji
mrtvi tocki. Wankel nima odmicnih gredi zato je razbremenjen, ima podobne
kanale kot zwei-takter. In 2 in 3 takt se zgodita skoraj hkrati. in se to,
celotno gibanje je v smeri pogonske gredi, ni izgube kineticne energije.
Visoko se vrteci wankli imajo se eno tezavo. Benzin mora cimprej zgoret,
zato dirkalniki uporabljajo 80 oktanski bencin in manj. Bencin stezka zgori,
zato tudi gromozanski problemi z emisijami. Ko se doda se turbo ki je gnan
na ispusne pline je zadeva se slabsa.
Ima pa kar nekaj prednosti, najvecjo to da je glede na majhnost zelo zmogliv
in se ga da montirat kjerkoli. nova RX-8 ima motor "skoraj" tam kjer ima
S2000 menjalnik To pripomore k zmanjsanju tezisca in pomik tezisca ze
takolahkega motorja proti sredini.
Mazda je dopolnila wankel z posebnimi sistemi kot so "multi side port" in
hlajenje rotorjev z oljnimi curki.
upam da bo dovolj za sedaj...
Zanimive slike in opisi so tudi tukaj:
http://travel.howstuffworks.com/rotary-...
------konec copy/paste------
---------------------------
Wankel je bil dobro nacrtovan, vendar je bil tezaven! Slabo je tesnil, in se
je zelo obrabljal. Mazda je pri razvoju uporabila vec kot 200 testnih
materialov da so odkrili pravo mesanico ki se ne obrablja prevec.
Skrivnost je v delovanju. ker se pri enem taktu gred zavrti 3 krat je
njegovo koristno delo enako 3 cilindrom. Explozija se pri wanklu zgodi
vsakih 120° gredi, otto vsakih 720°. Torej vsakic drugic ko je bat v zgornji
mrtvi tocki. Wankel nima odmicnih gredi zato je razbremenjen, ima podobne
kanale kot zwei-takter. In 2 in 3 takt se zgodita skoraj hkrati. in se to,
celotno gibanje je v smeri pogonske gredi, ni izgube kineticne energije.
Visoko se vrteci wankli imajo se eno tezavo. Benzin mora cimprej zgoret,
zato dirkalniki uporabljajo 80 oktanski bencin in manj. Bencin stezka zgori,
zato tudi gromozanski problemi z emisijami. Ko se doda se turbo ki je gnan
na ispusne pline je zadeva se slabsa.
Ima pa kar nekaj prednosti, najvecjo to da je glede na majhnost zelo zmogliv
in se ga da montirat kjerkoli. nova RX-8 ima motor "skoraj" tam kjer ima
S2000 menjalnik To pripomore k zmanjsanju tezisca in pomik tezisca ze
takolahkega motorja proti sredini.
Mazda je dopolnila wankel z posebnimi sistemi kot so "multi side port" in
hlajenje rotorjev z oljnimi curki.
upam da bo dovolj za sedaj...
Zanimive slike in opisi so tudi tukaj:
http://travel.howstuffworks.com/rotary-...
------konec copy/paste------
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
||_^_|| ::
audi je pa z ottovim 3 leta zapored, dvakrat celo hat-trick. ti to kej pomeni? meni nič posebnega kar se motorja tiče, ravno tako kot mazdina zmaga ne.
MI_KO ::
Mazda, ki je 91 zmagala le mans:
The R 26B engine that won was normally aspirated and had four rotors and three sequential spark plugs per rotor. The capacity is 2622 cc actual, rated by FIA formula at 4708 cc. It produced 700 bhp at 9000 rpm and 62 mkg torque at 6500 rpm (448 lb-ft). Fuel was electronically injected and consumption was 51.881 liters per 100 km at an average speed of 213.58 kph (excluding pit stops). The air intakes had continuously variable geometry controlled by the engine electronics. The transmission had 5 speeds (full synchromesh) from a Porsche design gearbox and a limited slip differential.
Potem pa je FIA prepovedala wankle.
The R 26B engine that won was normally aspirated and had four rotors and three sequential spark plugs per rotor. The capacity is 2622 cc actual, rated by FIA formula at 4708 cc. It produced 700 bhp at 9000 rpm and 62 mkg torque at 6500 rpm (448 lb-ft). Fuel was electronically injected and consumption was 51.881 liters per 100 km at an average speed of 213.58 kph (excluding pit stops). The air intakes had continuously variable geometry controlled by the engine electronics. The transmission had 5 speeds (full synchromesh) from a Porsche design gearbox and a limited slip differential.
Potem pa je FIA prepovedala wankle.
R0K ::
Niso ustrezali njihovim standardom, Mazda pa jih ni mogla pol tako prilagodit, vrjetno prav zardi zakomplicirane sestave...
wolf123 ::
Pozdravljeni, obujam 10 let staro temo in me zanima če si tud kak uporabnik slotecha lasti mazdo rx-8.
Trenutno se mi najbolj dopade ta avto edina slabost je Wanklov rotacijski motor ker se baje kar radi kvarijo.
Avto bi naredil na mesec max 200km.
Ali ima kdo izkušnje s tem avtom?
Trenutno se mi najbolj dopade ta avto edina slabost je Wanklov rotacijski motor ker se baje kar radi kvarijo.
Avto bi naredil na mesec max 200km.
Ali ima kdo izkušnje s tem avtom?
mailer ::
Motorji so res problem, ponavadi se jih je zamenjalo na okoli 70k km, verjetno so razlogi opisani v prejšnjih objavah lahko pa jih najdeš tudi na drugih avtomobilistično usmerjenih forumih. Je pa wankel motor res posebnost.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
mailer ::
Mislim, da kar komplet. A avtonetu je dostkrat pisalo, da ima nov motor.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Hayabusa ::
wolf123
Če bi se rad naučil šravfati, go for it.
Lahko tudi kupiš kakšnega navitega tomosa (bt50, ctx)) ali cestni motor 125 ccm 2T, bo ceneje.
Če bi se rad naučil šravfati, go for it.
Lahko tudi kupiš kakšnega navitega tomosa (bt50, ctx)) ali cestni motor 125 ccm 2T, bo ceneje.
matobeli ::
Za vozit z wanklom ni. Mazda RX-8 bo živela kot ljubiteljski avto, ali pa kot predelana na elektriko.
GGGGG ::
Obnovljen motor pride od oka enih 2000 eur. Na mazda forumu je nekdo obnovil že par primerkov.
Če se motor primerno vzdržuje in uporablja načeloma zdrži dolgo. So po svetu tudi takšne, ki so prevozile 200k ali več z enim motorjem. Je pa zadeva zelo občutljiva na napačno ravnanje.
IMHO je avto trenutno dober nakup, če si rezerviraš sredstva za menjavo motorja, ki je verjetno precej realen scenarij pri teh slovenskih. Za 3, 4k dobiš soliden avto, pa če računaš 2 jurja za obnovo mašine imaš za 5 do 6 jurjev dobro opremljen športen avto z odličnim handlingom, zadnjim pogonom, špero...
Če se motor primerno vzdržuje in uporablja načeloma zdrži dolgo. So po svetu tudi takšne, ki so prevozile 200k ali več z enim motorjem. Je pa zadeva zelo občutljiva na napačno ravnanje.
IMHO je avto trenutno dober nakup, če si rezerviraš sredstva za menjavo motorja, ki je verjetno precej realen scenarij pri teh slovenskih. Za 3, 4k dobiš soliden avto, pa če računaš 2 jurja za obnovo mašine imaš za 5 do 6 jurjev dobro opremljen športen avto z odličnim handlingom, zadnjim pogonom, špero...
Aston_11 ::
Postružiš in tisti čudni trikot od vankla vun vržeš. Vzameš bate z odpada in jih napurpenaš noter.
black ice ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kultni avtomobili v prihodnosti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10437 (7596) | Raptor F16 |
» | naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33484 (28120) | Buggy |
» | Najhitrejši cestni avto...Oddelek: Loža | 2558 (2138) | IceIceBaby |
» | el. generator na vroč zrak?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2126 (1926) | rkb2 |
» | avtomobilizemOddelek: Na cesti | 2397 (2078) | CX20RE |