Forum » Na cesti » Kultni avtomobili v prihodnosti?
Kultni avtomobili v prihodnosti?
BigWhale ::
Vecina se nas se spomni, ali pa ima starse, ki so lahko kaj povedali o kaksnem kultnem avtomobilu. Tako na svetovni ravni, kot lokalni. Yugo 45, Zastava 101, Renault 4, Citroen Diana, VW Beetle, Zastava 750, Citroen AMI, ... In verjetno sem jih se kar nekaj pozabil.
In ce odmislimo te avtomobile, kateri danasnji avtomobili imajo potencial doziveti podoben kultni status, ce sploh kateri? Recimo avtomobili zadnjih dvajsetih let? Je kak tak avto, ki bi mu lahko ze danes rekli, da bo postal podobna ikona, kot so bili zgoraj nasteti avtomobili?
Vecina zgoraj omenjenih avtomobilov je pomenila vsaj neko manjso prelomnico za nekatere generacije. Svobodo, svet na dlani, neodvisnost, poslovne priloznosti.
Se bo komu orosilo oko, ko bo cez 25 let videl Dacia Dusterja na cesti? Ali pa Opel Corso? Kio Ceed? Golfa 4ko? :) Avtomobilov je bistvno vec na trziscu, koliko se jih bomo spomnili cez desetletja? :)
In ce odmislimo te avtomobile, kateri danasnji avtomobili imajo potencial doziveti podoben kultni status, ce sploh kateri? Recimo avtomobili zadnjih dvajsetih let? Je kak tak avto, ki bi mu lahko ze danes rekli, da bo postal podobna ikona, kot so bili zgoraj nasteti avtomobili?
Vecina zgoraj omenjenih avtomobilov je pomenila vsaj neko manjso prelomnico za nekatere generacije. Svobodo, svet na dlani, neodvisnost, poslovne priloznosti.
Se bo komu orosilo oko, ko bo cez 25 let videl Dacia Dusterja na cesti? Ali pa Opel Corso? Kio Ceed? Golfa 4ko? :) Avtomobilov je bistvno vec na trziscu, koliko se jih bomo spomnili cez desetletja? :)
profii ::
Jaz bi rekel da imajo ta potencial določene kategorije:
Reinkarnacije starih klasik:
Mini (kakšne cooper varjante), Fiat 500 (spet kakšne Abbarth varjante),...
Začetniki nekih novih obdobji:
Prvi množični hibrid - Prius
Prvi množični električni avti - Tesle, i3.
Predstavniki izumrlih vrst (beri: mali športni kupeji):
Mr2, MX-5, TT, RCZ,...
Da se ohrani v naših glavah ima potencial nekaj kar je drugačno v določenem obdobju ali pa začetniki nekih novih obdobij.
Golfi, Clijoti, Corse, Ceedi, mislim da nam ne bodo vzbujali čustev, razen bivšim lastnikom.
Reinkarnacije starih klasik:
Mini (kakšne cooper varjante), Fiat 500 (spet kakšne Abbarth varjante),...
Začetniki nekih novih obdobji:
Prvi množični hibrid - Prius
Prvi množični električni avti - Tesle, i3.
Predstavniki izumrlih vrst (beri: mali športni kupeji):
Mr2, MX-5, TT, RCZ,...
Da se ohrani v naših glavah ima potencial nekaj kar je drugačno v določenem obdobju ali pa začetniki nekih novih obdobij.
Golfi, Clijoti, Corse, Ceedi, mislim da nam ne bodo vzbujali čustev, razen bivšim lastnikom.
PacificBlue ::
Men se je orosilo oko, ko sem videl Fiata 850, ko ga je renoviral moj stric.
Bil je tudi rdeče barve.
Bil je tudi rdeče barve.
I’m out.
:3
:3
Vazelin ::
Tesla Model 3
Vecina zgoraj omenjenih avtomobilov je pomenila vsaj neko manjso prelomnico za nekatere generacije.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
facepalm ::
Po mojem imajo potencial vecji druzinski avti. Ze danes izumirajo na racun SUVjev.
Npr Renaultov Espace je ze sedaj kultni.
Tako dober a tako problematicen:)
Npr Renaultov Espace je ze sedaj kultni.
Tako dober a tako problematicen:)
Raptor F16 ::
Na VW sceni postajajo golfi mk4 in mm5 z motorjem r32 že zbirateljska roba.
Obeta tudi Scirroco in zadnja generacija VW Beetla s katero je ime, ki je definiralo znamko končno šlo v večna lovišča. (Evo novejše)
Pri renaultu bo to zagotovo Twingo prve generacije. Ta avtomobil bo resnično legenda množic.
Clio RS druge generacije z V6 motorjem (posebnež)
Clio RS tretje generacije je tudi precej cenjen.
Nissan GTR - toliko fanatičnega fanboyisma kakor ga je bilo okoli tega avtomobila, ga še dolgo ne bo. Stvar je že kultni avto.
Subaru brz / toyota gt86 za oboje imam dober občutek.
Peugeot 406 coupe... ja, resno.
Mal sem na suhem z idejami... mogoče se še česa spomnim.
Obeta tudi Scirroco in zadnja generacija VW Beetla s katero je ime, ki je definiralo znamko končno šlo v večna lovišča. (Evo novejše)
Pri renaultu bo to zagotovo Twingo prve generacije. Ta avtomobil bo resnično legenda množic.
Clio RS druge generacije z V6 motorjem (posebnež)
Clio RS tretje generacije je tudi precej cenjen.
Nissan GTR - toliko fanatičnega fanboyisma kakor ga je bilo okoli tega avtomobila, ga še dolgo ne bo. Stvar je že kultni avto.
Subaru brz / toyota gt86 za oboje imam dober občutek.
Peugeot 406 coupe... ja, resno.
Mal sem na suhem z idejami... mogoče se še česa spomnim.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
AnotherMe ::
Raptor F16 je izjavil:
Subaru brz / toyota gt86 za oboje imam dober občutek.
Kaj pa Celica? Zadnja gen.?
KAVINSKY ::
Kaj pa Celica? Zadnja gen.?
Težko. Stare generacije imajo korenine v WRC, zadnja generacija pa je bolj corola z karoserijo kupeja.
GT86/BRZ bo skoraj gotovo, skupaj z vsemi GTI/RS/GTA/AMG/Abarth/Type R/M/TRD/STI... izvedbami. Verjetno še Alfa 8C in 4C, skupaj z Gulio, Samurai/Jimny, Audi TT, Land Cruiser, G-klasa, MX5, MR2 (baje se zdaj projektira 4.gen skupaj z Poršejem).
Tudi kakšni navadi Clioti in Golfi znajo iti po tej poti. Yugoti se že prodajajo po 2 jurja
Dag ::
VW T4, že zdaj iskana roba za predelave v kamperje. Zadnji kombi brez kopice elektronike in prvi VW-jev kombi z motorjem spredaj (T1 - T3 so imeli motor zadaj).
Landrover Defender je že zdaj ikona, z letošnjim prihodom novega pomehkuženega bo stari postal še večja legenda in še bolj iskan.
Mercedes G je itak brezčasna ikona.
Renault Kangoo 1st gen - 'duhovni' naslednik katrce.
Nekdo je že omenil 1st gen Twinga.
Citroen Cactus - zato, ker je toliko drugačen od vsega in ni se jih veliko prodalo.
Smart 1st gen - ni treba razlagati.
Landrover Defender je že zdaj ikona, z letošnjim prihodom novega pomehkuženega bo stari postal še večja legenda in še bolj iskan.
Mercedes G je itak brezčasna ikona.
Renault Kangoo 1st gen - 'duhovni' naslednik katrce.
Nekdo je že omenil 1st gen Twinga.
Citroen Cactus - zato, ker je toliko drugačen od vsega in ni se jih veliko prodalo.
Smart 1st gen - ni treba razlagati.
kow ::
Twingo prve generacije se zdi ocitna izbira. Jih bo pa veliko.
Morda Nissan leaf?
Morda Nissan leaf?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
BigWhale ::
To, da je avto redek in ga je tezko dobiti ga ne naredi kultnega, samo redkega. :)
Katrc so naredili osem milijonov in so kultne. V bistvu so ravno zaradi tega dozivele tak status.
Katrc so naredili osem milijonov in so kultne. V bistvu so ravno zaradi tega dozivele tak status.
Bellzmet ::
V zadnjih 20 letih samo Tesla - ker je tlakovala pot električnim avtomobilom. Drugo so pa samo neke subjektivne izbire, ki avtomobila še ne naredijo kultnega.
Vazelin ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Honda e ima recimo neki taki vibe, da bi lahko bil nekaj več :)
Jp[:D] kar malce poseben avto v pozitivnem smislu. Kombinacija futurizma in retra
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
KAVINSKY ::
kow ::
Imas prav. Ne bo kulten, bo pa verjetno imel veliko zbirateljsko vrednost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Cruz ::
Toyota Land Cruiser - če kupuješ for life.
Toyota Hilux - priljubljeni pri teroristih.
Fiat Multipla - for the memes.
Mitsubishi Lancer - rally, need for speed.
Volkswagen Phaeton - odličen poskus izdelave prestižnega avta, žal ne preveč uspešen, all in all daleč pred svojim časom. Tudi sam dizajn je lep.
Volvo C30 - najlepša rit v svojem razredu, ne izdelujejo jih več.
Citroen Xsara Picasso - revolucija družinskih avtomobilov.
EDIT: Bi dodal še Dacio Duster, meni se bo prav gotovo zarosilo. :)
Toyota Hilux - priljubljeni pri teroristih.
Fiat Multipla - for the memes.
Mitsubishi Lancer - rally, need for speed.
Volkswagen Phaeton - odličen poskus izdelave prestižnega avta, žal ne preveč uspešen, all in all daleč pred svojim časom. Tudi sam dizajn je lep.
Volvo C30 - najlepša rit v svojem razredu, ne izdelujejo jih več.
Citroen Xsara Picasso - revolucija družinskih avtomobilov.
EDIT: Bi dodal še Dacio Duster, meni se bo prav gotovo zarosilo. :)
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
RatedR ::
Veliko japonskih, ki so stari okrog 20 let so med avto navdušenci resnično kultni:
o Nissan Skyline
o Toyota Supra
o Mazda RX7
o Nissan Silvia
o Nissan 350z
Drugače pa Golf 2, legendaren, ne crkne pa če hočeš.
o Nissan Skyline
o Toyota Supra
o Mazda RX7
o Nissan Silvia
o Nissan 350z
Drugače pa Golf 2, legendaren, ne crkne pa če hočeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RatedR ()
Jarno ::
Na spisek bi dodal Audi 80, Lancio Delta Integrale, Mitsubishi Lancerja, Renault Megana in morda Smarta.
#65W!
zmaugy ::
Audi TT
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
gruntfürmich ::
morda nissan qashqai.
lada niva. tudi lada riva.
morda fiat panda.
lada niva. tudi lada riva.
morda fiat panda.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
blackbfm ::
V zadnjih 20 letih samo Tesla - ker je tlakovala pot električnim avtomobilom. Drugo so pa samo neke subjektivne izbire, ki avtomobila še ne naredijo kultnega.
Kulten bo tisti ki je bil relativno razširjen,dostopen in spodbuja nostalgijo/spomine. Tesla to ni, niti približno. Za zadnjih 20 let bi znal bit peugeot 206.
-valvoline- ::
1. golf 2 itak
2. 205gti
3. punto mk1/uno
4. hyundai accent ter atos mk1
5. lanos :)
6. ax
2. 205gti
3. punto mk1/uno
4. hyundai accent ter atos mk1
5. lanos :)
6. ax
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Bellzmet ::
V zadnjih 20 letih samo Tesla - ker je tlakovala pot električnim avtomobilom. Drugo so pa samo neke subjektivne izbire, ki avtomobila še ne naredijo kultnega.
Kulten bo tisti ki je bil relativno razširjen,dostopen in spodbuja nostalgijo/spomine. Tesla to ni, niti približno. Za zadnjih 20 let bi znal bit peugeot 206.
Se strinjam. Sam v muzeju boš pa čez 30 let vsekakor prej videl Teslo kot Peugeot 206.
kow ::
Kulten bo tisti ki je bil relativno razširjen,dostopen in spodbuja nostalgijo/spomine. Tesla to ni, niti približno. Za zadnjih 20 let bi znal bit peugeot 206.
Beseda kulten pomeni nekaj drugega. Jo pa ponavadi ne uporabljamo po definiciji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Okapi ::
Vecina se nas se spomni, ali pa ima starse, ki so lahko kaj povedali o kaksnem kultnem avtomobilu. Tako na svetovni ravni, kot lokalni. Yugo 45, Zastava 101, Renault 4, Citroen Diana, VW Beetle, Zastava 750, Citroen AMI, ... In verjetno sem jih se kar nekaj pozabil.Kultni avti postanejo tisti, ki so že v svojem času nekaj posebnega. Lahko je to zelo nizka cena, lahko zelo posebna oblika ali kakšna druga lastnost. Recimo jugo 45 je bil najcenejši avto (pri nas, v Ameriki in še kje). Fičo pred njim podobno. Spaček je za povrhu še oblikovno odstopal. Katrca je bila poceni in "terenska". Hrošč je bil poceni in narejen v ogromnem številu. Žaba je oblikovno odstopala. Mini je bil mini. Relian Regal je kultni avto v Veliki Britaniji. Beemvejeva "izeta" je bila tudi posebnež. DeLorean enako.
In ce odmislimo te avtomobile, kateri danasnji avtomobili imajo potencial doziveti podoben kultni status, ce sploh kateri? Recimo avtomobili zadnjih dvajsetih let? Je kak tak avto, ki bi mu lahko ze danes rekli, da bo postal podobna ikona, kot so bili zgoraj nasteti avtomobili?
Vecina zgoraj omenjenih avtomobilov je pomenila vsaj neko manjso prelomnico za nekatere generacije. Svobodo, svet na dlani, neodvisnost, poslovne priloznosti.
Če pogledaš sedanje avte, so pa vsi enaki. Redka izjema je recimo smart, ki bo čez leta sigurno kulten. Ko boš videl kakšnega drugega, bo pa podobno, kot če sedaj vidiš Citroen GS ali Fiat 125. Saj se boš nostalgično spomnil na stare čase, ampak žaba ali fičo pa to ni.
Dobro znamenje, da bo avto kulten, je, če v svojem času dobi kakšen splošno uporabljan ljubkovalni vzdevek.
To, da je avto redek in ga je tezko dobiti ga ne naredi kultnega, samo redkega. :)To ni res. Prav lahko je redek in kulten. Recimo DeLorean je sigurno tak. Ali recimo EV1 od General Motors.
Katrc so naredili osem milijonov in so kultne. V bistvu so ravno zaradi tega dozivele tak status.
Razen če imaš kakšno svojo definicijo kultnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
MxxW5 ::
Renault Wind. Zelo je redek, nihče ga ni kupil.
Ampak resno. če se omejim na današnji čas, nekje do pet let nazaj, takega (množičnega) avtomobila ni in ga ne bo. Avtomobili so potrošna roba, tako kot telefoni in tablice. Proizvajalci so izdelavo množičnih avtomobilov obvladali do popolnosti, tako da točno vedo, iz katerih materialov in kako mora biti avto narejen, da bo lahko prevozil X kilometrov brez večjih okvar, oziroma da se ga po XX kilometrih ne bo več splačalo vzdrževati. Še 20 let nazaj proizvajalci niso točno vedeli, koliko bo kateri material zdržal, zato so npr. vzmeti naredili za vsak primer raje malo debelejše, jeklo malo trdnejše in motorček za šipo raje malo premočan kot prešibek, da ne bi avto še pred iztekom garancije šel v k. Sedaj proizvajalci točno vedo, koliko bo kaj zdržalo, zato rezerv ni več. Avto je točno tako dobro (ali pa slabo) narejen, kot mora biti. "Množični" avtomobili bodo zato večinoma vsi končali na odpadih, tako kot telefoni in tablice. Seveda pa to za prestižne, maloserijske avtomobile ne velja (in ni nikdar veljalo).
EDIT: Aja, še o kultnem statusu. Med množičnimi avtomobili, ki so sedajle v proizvodnji, ne vidim niti enega, ki bi lahko postal kulten.
Ampak resno. če se omejim na današnji čas, nekje do pet let nazaj, takega (množičnega) avtomobila ni in ga ne bo. Avtomobili so potrošna roba, tako kot telefoni in tablice. Proizvajalci so izdelavo množičnih avtomobilov obvladali do popolnosti, tako da točno vedo, iz katerih materialov in kako mora biti avto narejen, da bo lahko prevozil X kilometrov brez večjih okvar, oziroma da se ga po XX kilometrih ne bo več splačalo vzdrževati. Še 20 let nazaj proizvajalci niso točno vedeli, koliko bo kateri material zdržal, zato so npr. vzmeti naredili za vsak primer raje malo debelejše, jeklo malo trdnejše in motorček za šipo raje malo premočan kot prešibek, da ne bi avto še pred iztekom garancije šel v k. Sedaj proizvajalci točno vedo, koliko bo kaj zdržalo, zato rezerv ni več. Avto je točno tako dobro (ali pa slabo) narejen, kot mora biti. "Množični" avtomobili bodo zato večinoma vsi končali na odpadih, tako kot telefoni in tablice. Seveda pa to za prestižne, maloserijske avtomobile ne velja (in ni nikdar veljalo).
EDIT: Aja, še o kultnem statusu. Med množičnimi avtomobili, ki so sedajle v proizvodnji, ne vidim niti enega, ki bi lahko postal kulten.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
Okapi ::
1. golf 2 itak
2. 205gti
Ta sta oba 35 let stara, ne 20.
Smart bo sigurno.
EDIT: Aja, še o kultnem statusu. Med množičnimi avtomobili, ki so sedajle v proizvodnji, ne vidim niti enega, ki bi lahko postal kulten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Sp3m ::
perci ::
Audi A3, prva varianta.
Renault Avantime.
Škoda Yeti.
Renault Avantime.
Škoda Yeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
HotBurek ::
To, kar delajo danes, je 10 različnih avtov, ki so vsi enaki. In nobeden ne bo kulten, ker nobeden ne izstopa in nobeden ni zares dober v ničemer.
Kultni avti so taki, ki so zares dobri v nečem in to folk prepozna. So avti, ki, če bi jih danes postavili nove v salone, bi folk to kupoval. Starejše bolj kot drugi/vikend avto, novejše pa tudi za redno vožnjo. (Npr. Golf Mk2 GTI, VW Passat B5)
Evo, moj izbor:
Audi RS4 (B5) Avant 2.7 Biturbo Quattro (Gut zunanji design, brez neke lame ass agresivnosti in drame.)
BMW M3 E46 (Prvi serijski avto z več kot 100PS na 1L prostornine, in brez turbota.)
Kultni avti so taki, ki so zares dobri v nečem in to folk prepozna. So avti, ki, če bi jih danes postavili nove v salone, bi folk to kupoval. Starejše bolj kot drugi/vikend avto, novejše pa tudi za redno vožnjo. (Npr. Golf Mk2 GTI, VW Passat B5)
Evo, moj izbor:
Audi RS4 (B5) Avant 2.7 Biturbo Quattro (Gut zunanji design, brez neke lame ass agresivnosti in drame.)
BMW M3 E46 (Prvi serijski avto z več kot 100PS na 1L prostornine, in brez turbota.)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
hojnikb ::
> BMW M3 E46 (Prvi serijski avto z več kot 100PS na 1L prostornine, in brez turbota.)
Tole pa nebo držal
250GTO je bil med prvimi (mogoče še kakšen prej)
Malo bolj masovn Subby 360
Subaru 360 @ Wikipedia
Tudi okoli 100HP/l
Tole pa nebo držal
250GTO je bil med prvimi (mogoče še kakšen prej)
Malo bolj masovn Subby 360
Subaru 360 @ Wikipedia
Tudi okoli 100HP/l
#brezpodpisa
Cruz ::
Če gremo malce off-topic na firme(ko smo že omenili DeLorean-a): Meni že vsakič, ko vidim Saab-a ali Rover-ja priteče solza. :/
Renault Avantime.Vel Satis je prav tako bil zanimiv avto.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
Cruz ::
Glede na njegovo razvpitost, bi rekel, da Tesla Model 3.Na papirju morda, je pa preveč pozabljiv avto po dizajnu. Dizajn je zelo dolgočasen/gutless pri Tesli. Trojka je mešanica Ford Mondea in Mazde. Morda še pikico Cadillaca za Američane. BMW i3/i8 sta bistveno zanimivejša, če gledamo trenutno obdobje.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Star Wars : Boba Fett (2020) (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 13134 (5537) | oo7 |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37711 (19520) | Utk |
» | The Matrix (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 15489 (9301) | oo7 |
» | Avto vprašanje problem?Oddelek: Na cesti | 1521 (976) | d4vid |
» | Absolutno najcenejši avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18946 (15900) | 69charger |