» »

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem

««
11 / 15
»»

Truga ::

Lej, a si igral wing commanderje alpa x-winge? Tam je blo isto. Ce te je en dobr nanisanil si umru. To nardi te igre fun. Ce bom rabu 5 minut streljanja za ubit enga cloveka bo game totalno isto sranje kot freelancer ali pa elite. Okej za vozit se okol, combat pa totaln snoozefest.

In pa sploh, WW2 in space. V WW2 je en cannon round dovolj da ti odtrga krilo alpa popolnoma unici motor. Ne morte mi rect da il-2 ni fun game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Isht ::

Citation needed?

Čista logika.

Carebears se bodo zadrževali v high-sec sistemih, kjer bodo furali velike količine dragocenega tovora z malo ali nič spremstva.
Bi moral biti preklemano butast pirat, da ne bi zgruntal, da so to 'easy targets'. Hit and run operacije, kjer greš, narediš zasedo za kako urico, in potem sklizneš, preden se pojavi UEE navy, bodo standard. Če pri tem dobiš status kriminalca, te nič ne boli, ker potem greš nazaj izven meja UEE, kjer te Advocacy ne more lovit.

Truga ::

Isht je izjavil:

Carebears se bodo zadrževali v high-sec sistemih, kjer bodo furali velike količine dragocenega tovora z malo ali nič spremstva.


Njihov problem. Seriously, to je entirely njihov problem.

Edit: Also, kdo pravi da bojo velike ladje explodirale tok hitro kot male? Ce vozis tovor z auroro te itak hornet ne zadane, ker si premejhna in prehitra tarca. Ce vozis tovor s starfarerjom ti pa ne more razbit shielda preden se prikaze policija.

Jaz problema res ne vidim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Isht ::

IL2 je fun game, ampak v IL2 nimaš auto-aim na class2 laserjih.

Truga je izjavil:

Isht je izjavil:

Carebears se bodo zadrževali v high-sec sistemih, kjer bodo furali velike količine dragocenega tovora z malo ali nič spremstva.


Njihov problem. Seriously, to je entirely njihov problem.

Negativno.

To je problem CIG, ki dela to igro. CIG dela to igro za VSE, ne samo za uber pilote, ki imajo za sabo tisoče igralcev v PVP organizacijah.

Truga je izjavil:

Edit: Also, kdo pravi da bojo velike ladje explodirale tok hitro kot male? Ce vozis tovor z auroro te itak hornet ne zadane, ker si premejhna in prehitra tarca. Ce vozis tovor s starfarerjom ti pa ne more razbit shielda preden se prikaze policija.

Jaz problema res ne vidim.

Scythe je tudi majhna ladja, pa jih lahko s Hornetom pomalicaš petdeset v seriji, ker imaš Auto-aim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Truga ::

Scythe je velika in tezka ladja. Tezja je od horneta ffs, ki je heavy fighter.

Edit: evo, tkole je. Scythe ima 30 ton proti hornetovim 23, je v vseh dimenzija vecji od horneta.

Meanwhile, folk ki na veliko igra swarm in ima vse ladje pravi da je dalec najboljsa ladja za swarm aurora, ker je tok mejhna da te scythe enostavno skoraj nikol ne zadane, ce pa ze, ti pa nardi "skodo" tam kjer mas postlo in ni nobenih sistemov, ker je tist dalec najvecji kos ladje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Tsuki ::

Isht je izjavil:

Carebears se bodo zadrževali v high-sec sistemih, kjer bodo furali velike količine dragocenega tovora z malo ali nič spremstva.

A ni že cel kup takih iger, kjer počneš ponavljajoča se opravila, kjer ni nobenega izziva ali rizika, in maš linearen progress?
Sej ni nič narobe če se nočeš it PvPja, boš moral malo paziti kaj počneš, razmislit kako se izogniti situacijam kjer te nekdo napade. To da bo prišel en idiot v enemu hornetu mim tebe in ti uničil tvojo tovorno ladjo tako malo za hec, pa dvomim, saj usaka resna tovorna ladja v SC je bistveno večja z verjetno kr ogromno shieldov.

EDIT:
Sicer pa mam na sumu, kar se tiče tega hitrega umiranja, da se PVE crowd bolj boji tega da te bojo NPCji z par metki lahko ubili, in ne bo glih "grind friendly" ker te bo eventuelno en npc dubo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tsuki ()

Isht ::

Mislim, da se NPCjev noben ne boji... Samo poglej si tvoja wingmana v Arena Commander... Edina funkcija, ki jo imata, je to, da zamotita Vanduule, da potem ti lahko enega po enega skineš, da se ne spravijo vsi naenkrat nate.

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Lej, a si igral wing commanderje alpa x-winge? Tam je blo isto. Ce te je en dobr nanisanil si umru. To nardi te igre fun. Ce bom rabu 5 minut streljanja za ubit enga cloveka bo game totalno isto sranje kot freelancer ali pa elite. Okej za vozit se okol, combat pa totaln snoozefest.


Emmm, lej, noben ni govoril o petih minutah streljanja. Nehi si zdej zmisljevat stvari, ki jih ni nihce omenjal.

Truga je izjavil:

In pa sploh, WW2 in space. V WW2 je en cannon round dovolj da ti odtrga krilo alpa popolnoma unici motor. Ne morte mi rect da il-2 ni fun game.


Ampak v IL-2 ne das 400 dolarjev svojega denarja za letala. In ne zapravis X ur svojega casa zato, da si dobil cargo in opremo. :)

Isht ::

BigWhale je izjavil:


Ampak v IL-2 ne das 400 dolarjev svojega denarja za letala. In ne zapravis X ur svojega casa zato, da si dobil cargo in opremo. :)

Točno tako! Plus to, da ni nobenih posledic, če te sestrelijo. V SC Persistent Universe so pa pač posledice, in ni nobenega smisla, da nekdo trikrat naredi pew pew z auto-aim, ti pa trpiš posledice.

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Emmm, lej, noben ni govoril o petih minutah streljanja. Nehi si zdej zmisljevat stvari, ki jih ni nihce omenjal.


Ze zdej vcasih traja 2-3 minute da ubijes scytha, ker se ti zmika, in se mu skos recharga shield.

Vsaj 5 minut.

BigWhale je izjavil:

Ampak v IL-2 ne das 400 dolarjev svojega denarja za letala. In ne zapravis X ur svojega casa zato, da si dobil cargo in opremo. :)


Kle tud noben ni dal 400 dolarjev za ladje. Folk je dal dnar za razvoj igre. Ce kdo misli da je dajal dnar za ladje je pac bebec.

To da si zgubil internet pixle pa tud ni nek big deal? Ne vem, a sem samo jaz kle igral Lineage 2? Pa eve-o? Tam se je ob smrti precej vec zgubilo kot se bo v SC, pa sta zame to se vedno ena najboljsih MMOjev.

Isht je izjavil:

Točno tako! Plus to, da ni nobenih posledic, če te sestrelijo. V SC Persistent Universe so pa pač posledice, in ni nobenega smisla, da nekdo trikrat naredi pew pew z auto-aim, ti pa trpiš posledice.


Dej ne klobasaj. Ce nekdo trikrat naredi pew pew z auto aim in te ubije pomeni da je uporabil en zelo low rate of fire orozje, in ce te je s takim zadel 3x zapored si si sam kriv, ker si afk tacajt ko ti laufa igra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

Ja, bruised ego je dandanes lahko zdravit. :> (reply na prejsnji post)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

Truga je izjavil:


Ze zdej vcasih traja 2-3 minute da ubijes scytha, ker se ti zmika, in se mu skos recharga shield.

Vsaj 5 minut.


Ampak teh pet minut si ti privlekel v debato, pa nihce ni rekel, da je to primerno dolg fight. Pravimo pa, da so

Truga je izjavil:

Kle tud noben ni dal 400 dolarjev za ladje. Folk je dal dnar za razvoj igre. Ce kdo misli da je dajal dnar za ladje je pac bebec.


Ne, folk je dal denar za ladjo. Sam zraven je bla zavita v celofan razvoja igre. Se tle gor se je razlagalo, da so eni v bistvu profitiral, da bodo lahko pol ladje drazji prodal! :> Saj bo potem in-game trade in tko naprej in dnar bos lahko kupoval s pravim denarjem. Al sem kje kaj zgresil, pa temu ni tako?

Truga je izjavil:

To da si zgubil internet pixle pa tud ni nek big deal? Ne vem, a sem samo jaz kle igral Lineage 2? Pa eve-o? Tam se je ob smrti precej vec zgubilo kot se bo v SC, pa sta zame to se vedno ena najboljsih MMOjev.


Lej, jest sem EVE igral, k si bil ti se v plenicah. ;>

On a more serious note, v EVE je takih 1-1 'insta pop' situacij zelo malo in je griefing (vsaj takrat, k sem jest igral) zlo omejen. Jaz sem z Iteroni ceu jeben POS presvercal iz low-sec postaje, ki je bla polna sovragov, v nek 0.0 sektor kjer smo ga pol postavil.

ABX ::

Neuradno se sušlja da multipleyer do 1000 ljudi bo implementiran v roku 1 tedna.

http://www.gamespot.com/videos/e3-2014-...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Truga ::

BigWhale je izjavil:

On a more serious note, v EVE je takih 1-1 'insta pop' situacij zelo malo in je griefing (vsaj takrat, k sem jest igral) zlo omejen. Jaz sem z Iteroni ceu jeben POS presvercal iz low-sec postaje, ki je bla polna sovragov, v nek 0.0 sektor kjer smo ga pol postavil.


No, jaz sem mel instapop sensor boosting tempesta na high sec gejtih ko so nas eni wardecal. Pa sem instapopal vse enemyje do battlecruiserjov. Tist je blo kr zabavno.

Ampak I digress. V SC instapopa ni. Da ti nekoga ki ni afk 100% zadanes moras bit manj kot 250m stran. Ne mores mi rect da ne bos opazu nekoga ki se postavlja v pozicijo za strel manj kot 500m stran, razen ce ne gledas v igro.

Isht ::

ABX je izjavil:

Neuradno se sušlja da multipleyer do 1000 ljudi bo implementiran v roku 1 tedna.

http://www.gamespot.com/videos/e3-2014-...


Does not help at all :) To so komaj 'golden ticket holders', torej tisti prvi backerji, ki so se registrirali na strani še pred revealom - to ni dovolj niti za vse Kickstarter backerje.

Isht ::

Truga je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Emmm, lej, noben ni govoril o petih minutah streljanja. Nehi si zdej zmisljevat stvari, ki jih ni nihce omenjal.


Ze zdej vcasih traja 2-3 minute da ubijes scytha, ker se ti zmika, in se mu skos recharga shield.

Vsaj 5 minut.


Uf... Jaz v povprečju obrnem 10 wavov v manj kot pol ure, torej 3 minute na wave, oziroma, če štejemo večje in večje wave (taprvi wave je 3, potem pa številka raste) in če upoštevamo, da moraš pogosto letet 3000m daleč do tarče, ko se dogfight razbije po mapi, je to manj kot 15 sekund na Vanduula. Pogosto se Vanduula znebim v 2-3 sekundah, ko ga dobim na muho.

Tako da 2-3 minute? Uff... Mogoče imava pa različne percepcije tega, kako hitro lahko ubiješ sovražnika v Arena Commander.

Ang3lo ::

Jaz z Auroro ni šans da spucam 10 wavov v manj kot uri. Uni laserji se spraznijo v ene 3 sekundah, tako da moram met res dobro pozicioniranje, da sklatim vanduule :p .

NocnaShada ::

Kaje tuki sploh tezava? Nardis pewpew in ladja poci. To se mi zdi zelo smiselno, glede na to da sem naredil prej omenjeni "pewpew" s tem namenom.

ABX ::

Isht je izjavil:

ABX je izjavil:

Neuradno se sušlja da multipleyer do 1000 ljudi bo implementiran v roku 1 tedna.

http://www.gamespot.com/videos/e3-2014-...


Does not help at all :) To so komaj 'golden ticket holders', torej tisti prvi backerji, ki so se registrirali na strani še pred revealom - to ni dovolj niti za vse Kickstarter backerje.


Se pa končno premika. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Isht ::

Ang3lo je izjavil:

Jaz z Auroro ni šans da spucam 10 wavov v manj kot uri. Uni laserji se spraznijo v ene 3 sekundah, tako da moram met res dobro pozicioniranje, da sklatim vanduule :p .


Z Auroro gre res malo bolj počasi... 12 wavov v 52 minutah - čeprav je bilo to prvič, ko sem letel z Auroro, moram spet probat, če gre kaj bolje.

Je pa 300i recimo zelo hiter, kar se tega tiče... Tista dva laserja na krilih: dvakrat ustreliš, pa Vanduula ni več.

NocnaShada je izjavil:

Kaje tuki sploh tezava? Nardis pewpew in ladja poci. To se mi zdi zelo smiselno, glede na to da sem naredil prej omenjeni "pewpew" s tem namenom.

Pomembno je, a narediš 'pewpew' in s tem sprožiš dvajset kilotonski blast proti papirnati tarči, ali pa narediš 'pewpew' in zadaneš 30 ton ladje, opremljene z energetskim ščitom in armorjem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

NocnaShada ::

Isht je izjavil:

NocnaShada je izjavil:

Kaje tuki sploh tezava? Nardis pewpew in ladja poci. To se mi zdi zelo smiselno, glede na to da sem naredil prej omenjeni "pewpew" s tem namenom.

Pomembno je, a narediš 'pewpew' in s tem sprožiš dvajset kilotonski blast proti papirnati tarči, ali pa narediš 'pewpew' in zadaneš 30 ton ladje, opremljene z energetskim ščitom in armorjem?


Ohjoj, spet ta "7+ seconds of sustained fire" debata. Pejt E:D spilat. Aja, pa ne pozabt pizame pa spalke sabo uzet.

Se dobr da so podrocja Star Citizena kjer CRju dol maha za to kaj si misl com-whine-unity.

Isht ::

NocnaShada je izjavil:

Isht je izjavil:

NocnaShada je izjavil:

Kaje tuki sploh tezava? Nardis pewpew in ladja poci. To se mi zdi zelo smiselno, glede na to da sem naredil prej omenjeni "pewpew" s tem namenom.

Pomembno je, a narediš 'pewpew' in s tem sprožiš dvajset kilotonski blast proti papirnati tarči, ali pa narediš 'pewpew' in zadaneš 30 ton ladje, opremljene z energetskim ščitom in armorjem?


Ohjoj, spet ta "7+ seconds of sustained fire" debata. Pejt E:D spilat. Aja, pa ne pozabt pizame pa spalke sabo uzet.

Se dobr da so podrocja Star Citizena kjer CRju dol maha za to kaj si misl com-whine-unity.



Bomo videli, kako bo CR dol viselo, ko nihče (razen piratov) ne bo hotel špilat Persistent Universe, ker te prehitro ubijejo (in ti s tem uničijo težko prisluženo ladjo, cargo, upgrade itd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

NocnaShada ::

Isht je izjavil:

NocnaShada je izjavil:

Isht je izjavil:

NocnaShada je izjavil:

Kaje tuki sploh tezava? Nardis pewpew in ladja poci. To se mi zdi zelo smiselno, glede na to da sem naredil prej omenjeni "pewpew" s tem namenom.

Pomembno je, a narediš 'pewpew' in s tem sprožiš dvajset kilotonski blast proti papirnati tarči, ali pa narediš 'pewpew' in zadaneš 30 ton ladje, opremljene z energetskim ščitom in armorjem?


Ohjoj, spet ta "7+ seconds of sustained fire" debata. Pejt E:D spilat. Aja, pa ne pozabt pizame pa spalke sabo uzet.

Se dobr da so podrocja Star Citizena kjer CRju dol maha za to kaj si misl com-whine-unity.



Bomo videli, kako bo CR dol viselo, ko nihče ne bo hotel špilat Persistent Universe, ker te prehitro ubijejo (in ti s tem uničijo težko prisluženo ladjo, cargo, upgrade itd).


Usi bojo hotl PU spilat. Sam nebo tak, "snoozefest" mislm da je bil izraz, k jo glasnejsa populacija zahteva.

Truga ::

Isht je izjavil:

Bomo videli, kako bo CR dol viselo, ko nihče ne bo hotel špilat Persistent Universe, ker te prehitro ubijejo (in ti s tem uničijo težko prisluženo ladjo, cargo, upgrade itd).


Dovolj folka je, ki noce igrat MMO grindfesta.

Lej, tud ce za 2x povecajo helt, bos pa v aurori umru v 1 sekundi namesto v dveh, ce te bo hornet dobu na nisan. Ne se pustit strelat.

Point te igre hvala bogu ni da ti mal potankas cannon fire, pol se pa obrnes pa ubijes unga k te je streljal. Point igre je WW2 dogfight. WW2 dogfight pomeni da ce te zadanejo umres. CR je dostavil tocno to kar je obljubljal. 1 sekundo bufferja ti da scit, tko da niti prblizno ne bos prec umru, pol pa pac, kaj pa vozis AFK.

Also, shielda mas kokr ces. Ja, jaz tud prve 3 wave koncam u manj kot 5 minutah. Samo pol ko ti wingmana umreta in se mors izmikat 5 scythom umes ko streljas rata zadeva mal bl komplicirana. Me skos strelajo, me tud velik zadanejo, ampak ker me zadevajo samo z 1-2 metkoma na rafal mi lepo shield vse brani. In ze zdaj komot traja vec kot 5 minut da enga ubijes, ce si ne spawnas nove ladje vsakic ko ti jo mal zbijejo. Ce bojo povecal helte bojo dogfighti prot playerjom trajal 1 uro.

Ghenghiz ::

LoOoL
Folk ne prebere niti kaksen zaner spila backa; da 400$ "za ladjo"* (kar je se zmeraj pljunek v morje miljonov) in potem misli, da je njegova dobrobit zato vec vredna.
Neverjetno.

PU bo gnalo naprej to, da bo vedno ostal zanimiv. MMO zastavljen kot sandbox a potem spremenjen v nek no-risk themepark (posledicno z minimalno themepark vsebino) bo pogorel tako hitro, da sploh ni smesno.

*) ladje se bo dal tud za in-game disney money kupit - verjetno ne vseh, primerljive pa

NocnaShada ::

Vse to whinanje okol "prehitr te ubijejo" je pomoje sam zato, ker ljudje vejo, da neznajo furat ladij in vejo, da k bojo koga srecal, k bo after their cargo, bojo umrl.

Problem je sam, da bi umrl v vsakem primeru, ce se jih strela 2 minuti al pa 5, ker, kot sm prej omenu, *neznajo vozt*. Ni mi jasno kako to ni ocitno.

Zgodovina sprememb…

Isht ::

Kak špil backa?

Noben od nas ni backal špila, kjer so male ladje tako krhke, kot so bili Darketi v WC3. Sploh Scythe... CIG bo imel precej problemov s folkom, ki je dal $300 za Scythe, pa je zadeva v tem trenutku približno toliko uporabna, kot obtežilnik za papir. Če bo Scythe postal novodobni Darket, je cca 500 ljudi, ki jih bo taka odločitev precej pogrela.

NocnaShada je izjavil:

Vse to whinanje okol "prehitr te ubijejo" je pomoje sam zato, ker ljudje vejo, da neznajo furat ladij in vejo, da k bojo koga srecal, k bo after their cargo, bojo umrl.

Problem je sam, da bi umrl v vsakem primeru, ce se jih strela 2 minuti al pa 5, ker, kot sm prej omenu, *neznajo vozt*. Ni mi jasno kako to ni ocitno.

LOL...
Torej jaz ne znam vozit, ker zagovarjam, da morajo biti ladje bolj 'tough'?

Do katerega wava si prilezel do sedaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

NocnaShada ::

Isht je izjavil:

Kak špil backa?

Noben od nas ni backal špila, kjer so male ladje tako krhke, kot so bili Darketi v WC3. Sploh Scythe... CIG bo imel precej problemov s folkom, ki je dal $300 za Scythe, pa je zadeva v tem trenutku približno toliko uporabna, kot obtežilnik za papir. Če bo Scythe postal novodobni Darket, je cca 500 ljudi, ki jih bo taka odločitev precej pogrela.


Zakaj? Zato k so dal denar za razvoj igre in so za ta denar dobili life-time insurance na ladjo, ki jo bo drugace zelo tezko dobiti?

Isht je izjavil:


LOL...
Torej jaz ne znam vozit, ker zagovarjam, da morajo biti ladje bolj 'tough'?

Do katerega wava si prilezel do sedaj?


Do wejva 9. In damage je super. You kill or you get killed.

Zgodovina sprememb…

Isht ::

No, jaz imam v 300i wave 12, v Aurori wave 12, v Hornetu pa wave 13.

Fora je v tem, da je zaradi hitrosti dogfightov Scythe čisto prelahek nasprotnik, in sesuje te lahko šele, ko se jih pet spravi nate in te spama z raketami.

Če bi bil dogfight počasnejši (torej, počasnejši turn rate) in bi Scythe imel možnost te zadeti (zdaj te zelo težko zadane, ker Scythe, za razliko od Horneta, nima gimballed guns), bi bil fajt precej bolj zanimiv že ena-na-ena.
Tako pa lepo letiš v svojem Hornetu, približno nameriš (zelooo približno, ker autoaim pač dela svoje), in lepo šopaš Vanduule kot žužke.

Skill, potreben, da v povprečno minuti ali dveh ubiješ nasprotnika, je x2 ali x3 v primerjavi z znanjem, ki ga rabiš, če je povprečen dogfight 10 sekund, ker ti pol dela opravi auto-aim, drugo polovico pa overpowered weapons.

Truga ::

Isht je izjavil:

Fora je v tem, da je zaradi hitrosti dogfightov Scythe čisto prelahek nasprotnik


Ja, to bo to. Sploh to ni zato ker scythe >50% casa leti naravnost, ker je AI zabit in ne ve kdaj se zmikat in kdaj ne. Kadar se AI spomne da bo delal evasive manevre ga ne zadanes. Problem je samo da se tega skoraj nikoli ne spomne takrat ko ga streljas.

NocnaShada ::

Isht je izjavil:

No, jaz imam v 300i wave 12, v Aurori wave 12, v Hornetu pa wave 13.

Fora je v tem, da je zaradi hitrosti dogfightov Scythe čisto prelahek nasprotnik, in sesuje te lahko šele, ko se jih pet spravi nate in te spama z raketami.

Če bi bil dogfight počasnejši (torej, počasnejši turn rate) in bi Scythe imel možnost te zadeti (zdaj te zelo težko zadane, ker Scythe, za razliko od Horneta, nima gimballed guns), bi bil fajt precej bolj zanimiv že ena-na-ena.
Tako pa lepo letiš v svojem Hornetu, približno nameriš (zelooo približno, ker autoaim pač dela svoje), in lepo šopaš Vanduule kot žužke.

Skill, potreben, da v povprečno minuti ali dveh ubiješ nasprotnika, je x2 ali x3 v primerjavi z znanjem, ki ga rabiš, če je povprečen dogfight 10 sekund, ker ti pol dela opravi auto-aim, drugo polovico pa overpowered weapons.


12-13? Predvidevam da ne vozis veliko, ali pa te omejujejo game crashi in/ali hardware, ki ga imas.

Fajt bo zanimiv, k bojo te scythe zacel vozit vsaj cetrt-sposobni AI-ji.

Res je, veliko tezje je nekoga ubiti ce bi fajti trajal veliko dlje. To mislim da je nekdo ze omenil tu: vse kar bi dosegel s tem je da bi bli noobi, ki neznajo vozit, se bolj tepeni - zdaj imajo vsaj sanso da se jim posreci "lucky shot".

In pa za konec: Auto aim? Please, leto 2900 se pise in ti bi vse na roke?

Isht ::

NocnaShada je izjavil:

Auto aim? Please, leto 2900 se pise in ti bi vse na roke?


Star Citizen Lore:
Aurora ima po Ship Stats samo 'class 1' orožja, to so statična, negibčna orožja.

Arena Commander:
Da so Auroro lahko dodali v Arena Commander in ji sploh dali kake možnosti, so ji 'pohackali' class2 orožja (gimballed) z auto-aim. Tega Aurora sploh nima!
Tudi 300i v Arena Commander ima vsa orožja nastavljena 'gimballed', čeprav ima po 'ship stats' samo orožje na nosu gibljivo, tista na krilih so pa 'fixed'.


Veliko ladij uradno nima predvidenih 'gimballed' orožij. Aurora (sploh ne), 300i serija (samo tisto na nosu), Avenger (spet je gibljiv samo gun na nosu), Scythe (sploh ne), P52 Merlin (sploh ne).

Me prav zanima, ko boš prišel v Persistent Universe in boš štartal z ladjo s fixed orožji, kako boš klel, če bo hitrost dogfightov taka, kot je danes.


Tudi zaradi 'gimballed guns' in 'auto aim' je Scythe tako lahek nasprotnik... V Arena Commander je Scythe edina ladja s 'fixed' orožji, kar pomeni, da mora AI dejansko ciljati, da te zadane.
Če bi Scythe v AC imela class2, bi te že wave 1 sesul.


**** vozim pa, kolikor lahko z dvema majhnima otrokoma v bajti in ženo v popoldanskem šihtu... Mogoče en session na dan po eno uro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Dami ::

Ta around the verse je pa taki zzzzzzeeeehhh. Vseh 40min, ko je laufal v ozadju sem nekaj druga delal, drugače bi po 5min vgasnal lahko. Bring back Wingman. WTF where they thinking??
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

Dejmo jim malo časa...
Jaz osebno bi sicer dal za vodit oddajo kar Travisa Daya. Tip je totalna faca.

Uh, ravno opazil, da smo danes šli čez 46 milijonov dolarjev... Če pomislim, da sem slabih 7 mesecev nazaj napisal novico o zbranih 23 milijonih dolarjev... Torej: za prvih 23 milijonov je bilo potrebnih 12 mesecev. Za naslednjih 23 milijonov samo še 7 mesecev. Po tem trendu bo do konca 2014 že 70 milijonov, ob izidu končne igre nekje 2015 pa 100 :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Dami ::

Isht je izjavil:

Dejmo jim malo časa...
Jaz osebno bi sicer dal za vodit oddajo kar Travisa Daya. Tip je totalna faca.

Bena ne morm ne gledat (sploh zravn Sandi zgleda, k da jo bo pojedu al pa zmečkal) ne poslušat (mi tud ni jasno kako so dal enga mumbleja za community managerja).
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

NocnaShada ::

Isht je izjavil:

NocnaShada je izjavil:

Auto aim? Please, leto 2900 se pise in ti bi vse na roke?


Star Citizen Lore:
Aurora ima po Ship Stats samo 'class 1' orožja, to so statična, negibčna orožja.

Arena Commander:
Da so Auroro lahko dodali v Arena Commander in ji sploh dali kake možnosti, so ji 'pohackali' class2 orožja (gimballed) z auto-aim. Tega Aurora sploh nima!
Tudi 300i v Arena Commander ima vsa orožja nastavljena 'gimballed', čeprav ima po 'ship stats' samo orožje na nosu gibljivo, tista na krilih so pa 'fixed'.

Veliko ladij uradno nima predvidenih 'gimballed' orožij. Aurora (sploh ne), 300i serija (samo tisto na nosu), Avenger (spet je gibljiv samo gun na nosu), Scythe (sploh ne), P52 Merlin (sploh ne).

Me prav zanima, ko boš prišel v Persistent Universe in boš štartal z ladjo s fixed orožji, kako boš klel, če bo hitrost dogfightov taka, kot je danes.

Tudi zaradi 'gimballed guns' in 'auto aim' je Scythe tako lahek nasprotnik... V Arena Commander je Scythe edina ladja s 'fixed' orožji, kar pomeni, da mora AI dejansko ciljati, da te zadane.
Če bi Scythe v AC imela class2, bi te že wave 1 sesul.

**** vozim pa, kolikor lahko z dvema majhnima otrokoma v bajti in ženo v popoldanskem šihtu... Mogoče en session na dan po eno uro.


Ja, res je. Vsa so kr gimballed ratala. Skoda sam k "lore" ni zacementiran, tko da lahko tut spremenijo ce cjo - popolnoma podpiram, saj se le pise leto gospodovo 2900.

Kar se tice pa fixed orozja... Ne, nebom klel. Ker prav tako nisem klel v ostalih flight simih, k so pravl da so iz 1. ali 2. svetovne vojne. Sam da tam je bla vidljivost se veliko slabsa, razdalje vecje in pa niso se slisal niti za idejo hologramskega radarja k ti pred nosom kaze kje so vsi sovrazniki.

Isht ::

Fora je v tem, da ko imaš enkrat 'gimballed' orožja kot standard, moraš to nastavit tud recimo na turretih. Tako morajo turreti bit gibljivi (kot pač turret mora bit), obenem pa morajo še sami laserji na turretih bit gibljivi, da z auto-aimom sledijo tarči, po tem, ko ti približno nameriš.

V praksi je namreč turret kot lovec, ki se obrača okrog osi, za polno uporabnost pa morajo bit torej tudi laserji na turretih dodatno gibljivi.

To se pa potem že kar konkretno zakomplicira vse skupaj, in čisto brez potrebe.

Sploh, ker bi omogočenje streljanja s 'fixed' orožji doseglo to, da bi se ljudje nehali zanašati na auto-aim, ampak bi začeli uporabljati znanje o letenju.

Jst ::

Zakaj so šli delati ta couple/de-couple mode? To se mi zdi čista potrata kode. Za začetnike bi pa ja lahko našli bolj primeren sistem.

Mogoče je to hack zaradi omejitve game engine. To bi še razumel. Če bo pa ostal del iggre, so se pa po mojem skromnem mnenju, malo zafrknili. Naj grejo gledat Battlestar Galactico. (Čeprav tam ni prikazano, kako z Viperji delajo določene manevre in Viper ima samo en "stick".)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Isht ::

Ne razumem, kaj te moti pri 'decoupled mode'... Za aktivacijo tega rabiš samo en knof na joysticku, potem pa imaš kontrolo nad ladjo isto, kot prej (joystick za pitch in roll oz. pitch in yaw, pedala za roll ali yaw, na joystick HAT si pa npr. naštimaš strafe up/down/left/right in na throttlu strafe fwd/back, pa imaš full newtonian 6DOF. V praksi pa je poanta decoupled samo to, da pri polni hitrosti vklopiš 'decoupled' in se potem obrneš okrog osi, da streljaš vzvratno (kot pri BSG). Zelo simpl, zelo intuitivno, in popolnoma isto, kot je bil v Wing Commander igrah 'autoslide'.

BigWhale ::

Tist holo radar je bolj eye candy kot neki resnicno zlo uporabnega. Ce bi bil se enkrat vecji bi blo mogoce boljs.

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Ne razumem, kaj te moti pri 'decoupled mode'... Za aktivacijo tega rabiš samo en knof na joysticku, potem pa imaš kontrolo nad ladjo isto, kot prej (joystick za pitch in roll oz. pitch in yaw, pedala za roll ali yaw, na joystick HAT si pa npr. naštimaš strafe up/down/left/right in na throttlu strafe fwd/back, pa imaš full newtonian 6DOF. V praksi pa je poanta decoupled samo to, da pri polni hitrosti vklopiš 'decoupled' in se potem obrneš okrog osi, da streljaš vzvratno (kot pri BSG). Zelo simpl, zelo intuitivno, in popolnoma isto, kot je bil v Wing Commander igrah 'autoslide'.


Dokler stvari ne popravijo je trapast. Resno. Jest med letom naravnost _hocem_ uzgat desne thrusterje na full power. In ce vklopim nek limiter, bi rad, da mi omeji max speed na X m/s, ce ga izklopim, pa naj full power pomeni full power. In kontrole za translation in rotation nej delajo ne glede na to a je limiter vklopljen al ne.

Pa hotkey za limiter override hocem imet, da ga lahko samo drzim nekaj sekund in potem spustim, pa se ne sekiram vec, a je on al off.

Pa visual cue v katero smer in s kaksno hitrostjo se gibljes bi bil lahko precej boljsi. Warhead iz leta 1989 (ki je ze imel priblizek newtonian fizike) je na hud-u narisal mrezo pik, ki so se premikale v smeri premikanja ladje in se obarvale glede na hitrost s katero si letel. Od zelene, do rdece. Ni bil blazno natancen indikator, je bil pa odlicna zadeva za prvi visual cue.

Isht ::

@BigWhale:
Z vsem se strinjam, lahko ti samo še rečem: Alpha, WIP, subject to change. Tolk ljudi hoče imet lateral control med navadnim letom (coupled), da bi bilo čudno, če tega ne bi implementirali.
G-safe in Comstab limiterja sta pa tudi zrela za redefinicijo.

Če te moti velikost radarja, je mogoče čas za večji monitor :)


BTW... una reklama za Freelancer?


Voice je Lance Henriksen, aka Bishop/Weyland is Alien serije.




Hehehe... Lance v reklami za Lancerja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Truga ::

Isht je izjavil:

ob izidu končne igre nekje 2015

Eni pa so optimisti.

BigWhale je izjavil:

Pa visual cue v katero smer in s kaksno hitrostjo se gibljes bi bil lahko precej boljsi.

Meni je kr precej vsec da je vesolje prazno. Upam da bo toggle za space dust, ki ga mislijo narest bolj opaznega, ker men je to grdo.

Ampak speedometer bi moral delat za vse smeri. Evochron ma to super zrihtan, ma tri speedote. En je obicen (naprej/nazaj), druga dva ti pa kazeta se gor/dol in levo/desno speed.

On the other hand, bi blo kr zabavno gledat nubbine k neznajo letat in se rikverc zaletavajo v skale :D

BigWhale ::

Isht je izjavil:

@BigWhale:
Z vsem se strinjam, lahko ti samo še rečem: Alpha, WIP, subject to change.


Ma sej vem. :) Lih zdej mi spet 7GB patch dol vlaci... :/

Isht je izjavil:

Če te moti velikost radarja, je mogoče čas za večji monitor :)

23" je vrh glave. :>

Isht ::

BigWhale je izjavil:


23" je vrh glave. :>

Res? Meni se pa zadnje mesece moj 27'' zdi vedno manjši in manjši... Prisežem, krči se. Bo treba kakih 50 col in 4k nabavit.

Drugače si pa v konzoli lahko naštimaš FOV, če se ne motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

BigWhale ::

Truga je izjavil:


Meni je kr precej vsec da je vesolje prazno. Upam da bo toggle za space dust, ki ga mislijo narest bolj opaznega, ker men je to grdo.


Ja, Warhead ni imel space dusta (tko k so ga mele pol skor vse vesoljske igre) ampak je imel tist grid kr na HUD-u. Stvar je bla blazno fajn v bistvu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Isht ::

Ohoho!



Dobil invite za med prvih 250 :)

Truga ::

Kok mas stevilko citizena?

ABX ::

Isht je izjavil:

BigWhale je izjavil:


23" je vrh glave. :>

Res? Meni se pa zadnje mesece moj 27'' zdi vedno manjši in manjši... Prisežem, krči se. Bo treba kakih 50 col in 4k nabavit.

Drugače si pa v konzoli lahko naštimaš FOV, če se ne motim.


Jaz igram na 46'. :)

Bi pa takoj kupil kak 50 curved TV če bi imel 120Hz input. Problem je da ne obstaja in ko bo, bo verjetno predrag.
Na srečo čez 1 mesec dobim dk2. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Isht ::

126.000+

Ampak ni fora v cifri...
Teh prvih 250 so zbrali med tistimi, ki so v preteklosti že testirali, postali bug reporte in podobno...

Jaz sem za Hangar Module precej pisal bug reportov, potem so me pa povabili v testiranje Organizacij, preden so jih lansirali, pa sem bil tam tudi precej aktiven... Zato sem zdaj dobil ta invite, najbrž.
««
11 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1848271379 (3777) Kayzon
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727151829 (116337) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2817768 (14435) Tr0n
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
4514375 (11858) Truga

Več podobnih tem