Novice » Igre » Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem
BigWhale ::
X52 se dobi za $120? :)) Joj, kje so casi, ko sem dajal 500 DEM za Thrustmasterjev FCS2 in WCS2 :>
hmm? ::
uf če nabavim za 400€ palco bi si moral zraven SC še zmislit neko simulacijo letenja...
Ne mogoče bi kr tega x52 vzel, če že. Na sliki zgleda x52 kr plastik fantastic??
Ne mogoče bi kr tega x52 vzel, če že. Na sliki zgleda x52 kr plastik fantastic??
Isht ::
X52 je plastičen, ampak definitivno boljši od TFlightX.
Dejansko je pri joystickih pravilo: kolikor denarja, toliko muzike. Za 120 dolarjev je X52 vrhunski nakup.
Še boljši je X52 Pro, ki pa je 40 dolarjev dražji (torej 160 dolarjev):
http://www.amazon.com/Saitek-X52-Flight...
*** pazi: to je cena v ZDA. Če uvoziš v SLO, te bo opilila še naša carina (22%).
Je pa na Amazon.co.uk Saitek toliko dražji, da se ti najbrž še vedno bolj splača iz ZDA naročit.
Imaš pa zato ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm/Saitek-X52-Ho...
Dejansko je pri joystickih pravilo: kolikor denarja, toliko muzike. Za 120 dolarjev je X52 vrhunski nakup.
Še boljši je X52 Pro, ki pa je 40 dolarjev dražji (torej 160 dolarjev):
http://www.amazon.com/Saitek-X52-Flight...
*** pazi: to je cena v ZDA. Če uvoziš v SLO, te bo opilila še naša carina (22%).
Je pa na Amazon.co.uk Saitek toliko dražji, da se ti najbrž še vedno bolj splača iz ZDA naročit.
Imaš pa zato ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm/Saitek-X52-Ho...
Dami ::
Sej TM warthog je tud plastičen (internal deli, ki so tudi najbolj važni), tak da...
Tisle x52 na ebayu je malo drag če ga ma amazon.de za 112?
Pro varianta je pa pol kar konkretno dražja.
Tisle x52 na ebayu je malo drag če ga ma amazon.de za 112?
Pro varianta je pa pol kar konkretno dražja.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dami ()
Isht ::
X52 se dobi za $120? :)) Joj, kje so casi, ko sem dajal 500 DEM za Thrustmasterjev FCS2 in WCS2 :>
Mene je Thrustmaster F16 FLCS + F16 TQS stal skupaj 50.000 tolarjev (torej 200 evrov), davnega 1997. Pedala (CH pedals) sem pa dobil v eni nagradni igri, tako da sem imel že takrat konkreten 'sim pit' :)
Programirati tisti HOTAS je bil pa dosežek, sploh, ko mi je ratalo sprogramirati throttle za Wing Commander 3 in 4 (WC ni imel možnosti analognega throttla, tako da sem moral throttle sprogramirati kot serijo plusov in minusov).
Isht ::
Sej TM warthog je tud plastičen (internal deli, ki so tudi najbolj važni), tak da...
Morbit, ampak za zdaj še nihče ni potožil, da bi imel zaradi teh plastičnih delov kake težave. Edini problem je tist gumijast obroč (buffer), ki je premehak (bi bil trd teflonski boljši).
Je pa občutek prave kovinske palice, občutek kvalitete izdelave, teža celotnega HOTASA neprimerljiva s katerim koli drugim konkurenčnim produktom. Blizu ne pride niti Mamba po kvaliteti izdelave.
Glavna prednost Warthoga je pa HALL senzor, kar ima šele sedaj Saitek na X55 pro (pa še to ima X55 samo na palici, TMW pa ima Hall senzor tudi na throttlu).
Plus, TARGET je svetlobna leta pred Saitekovim softverom.
U, no eto, Amazon.de pa res nisem gledal :) hvala Dami za link (oz. naj se ti zahvali tisti, ki bo kupoval :) )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
Truga ::
No, po učerajšnjem par urnem konfiguriranju igre v free flight je zdaj igralna. In combat je boljši od Elite.
Če kdo igra, in rabi nastavit: https://forums.robertsspaceindustries.c...
Tole je treba najprej pognat. To nardi igro igralno, ker sumim da je default config nastavljen za gamepade, in ima deadzone čez pol axisa ker je tak debilen curve.
Pol pa še joystick config za tiste ki jih mate: https://forums.robertsspaceindustries.c...
Miška in joystick sta kar dobr zbalancirana. Jaz sem vešč z obemi, in z obemi sem v prvem poskusu prišel do wave 10, tko da zgleda ok.
Če kdo igra, in rabi nastavit: https://forums.robertsspaceindustries.c...
Tole je treba najprej pognat. To nardi igro igralno, ker sumim da je default config nastavljen za gamepade, in ima deadzone čez pol axisa ker je tak debilen curve.
Pol pa še joystick config za tiste ki jih mate: https://forums.robertsspaceindustries.c...
Miška in joystick sta kar dobr zbalancirana. Jaz sem vešč z obemi, in z obemi sem v prvem poskusu prišel do wave 10, tko da zgleda ok.
Isht ::
Če komu slučajno joystick ne dela (in ima priklopljenih na PC več različnih kontrolerjev, volanov in podobno), naj se oglasi - rešitev je.
Meni je uspelo usposobit tudi pedala, in imam sedaj na pedalih yaw, na joysticku pa pitch in roll. Nastavil sem si tudi custom mappinge (ker je originalna shema za Warthoga, ki so jo naredili pri CIG, bedasta do amena). Zdaj morajo pa pri CIG samo še usposobit TrackIR.
Napovedujem pa, da bo hitrost dogfightov definitivno zmanjšana, drugače bo CIG moral vse hardpointe narediti gibljive z auto-aim (in tudi na turretih na večjih ladjah bo moral biti dodaten 'gimballed' sistem).
In napovedujem, da bo yaw nerfan, če hoče SC ohranit laskavi opis 'simulacije'.
Meni je uspelo usposobit tudi pedala, in imam sedaj na pedalih yaw, na joysticku pa pitch in roll. Nastavil sem si tudi custom mappinge (ker je originalna shema za Warthoga, ki so jo naredili pri CIG, bedasta do amena). Zdaj morajo pa pri CIG samo še usposobit TrackIR.
Napovedujem pa, da bo hitrost dogfightov definitivno zmanjšana, drugače bo CIG moral vse hardpointe narediti gibljive z auto-aim (in tudi na turretih na večjih ladjah bo moral biti dodaten 'gimballed' sistem).
In napovedujem, da bo yaw nerfan, če hoče SC ohranit laskavi opis 'simulacije'.
Truga ::
Kaj? Hitrost mora it gor, ne dol. 100m/s je cisto prepocas za tak autoaim kot ga majo ladje v AC. Jaz ko dobim scytha na muho ne prezivi vec kot par sekund. Danes bom naredu video ko bom probal se enkrat it swarm, ubijanje je cist prehitro in prelahko.
Also, zakaj mora bit yaw nerfan? To je bedarija. Elite je naredu to, in se mi zdi totalno brezveze.
Also, zakaj mora bit yaw nerfan? To je bedarija. Elite je naredu to, in se mi zdi totalno brezveze.
Isht ::
Ker je toleranca človeškega telesa za sile G v lateralni smeri (yaw) nižja, kot npr. v pozitivni vertikalni smeri (pitch up). Tako da, ko letiš s 100m/s in zaviješ ostro levo, bi moral ta zavoj biti omejen znotraj človeških toleranc.
Pitch Up : 10G tolerance
Pitch down : 5G tolerance
Yaw left, right : 4G tolerance
Roll recimo ni problematičen: moderna letala brez težav delajo obrate okoli osi (roll) s hitrostjo 1 obrat na sekundo.
Zato bi prednost v vesolju pri polni hitrosti morala absolutno biti za Roll + pitch up.
Če yaw ni nerfan, potem ustvariš igro 'turrets in space'.
Se strinjam, da nasprotniki bistveno prehitro odklenkajo, ko jih parkrat zadaneš. Upam, da se bo to spremenilo do PU.
Kar se pa tiče hitrosti: nisem mislil hitrosti letenja (100m/s), ampak hitrosti zaviranj, pospeševanj, obračanj okoli osi in podobno. Nemogoče je, da bi pri taki hitrosti dogajanja lahko karkoli zadel s "class 1" orožji, ki niso gibljiva in nimajo auto-aim.
Ravno zaradi tega (CIG Huntokar dev odgovor) so vsa orožja v AC spremenili v Class 2 z Auto-aim, tudi npr. na Aurori, ki sploh ne bi smela imet gimballed guns.
Hitrost obračanj, zaviranj in pospeškov bi morala biti nižja... Hitrejša, kot v Elite Dangerous, toda nižja, zato da dosežeš to, da tudi Aurora s pravimi orožji (class 1) lahko kdaj kaj zadane, ne samo Hornet, ki ima gibljiva orožja.
Pitch Up : 10G tolerance
Pitch down : 5G tolerance
Yaw left, right : 4G tolerance
Roll recimo ni problematičen: moderna letala brez težav delajo obrate okoli osi (roll) s hitrostjo 1 obrat na sekundo.
Zato bi prednost v vesolju pri polni hitrosti morala absolutno biti za Roll + pitch up.
Če yaw ni nerfan, potem ustvariš igro 'turrets in space'.
Se strinjam, da nasprotniki bistveno prehitro odklenkajo, ko jih parkrat zadaneš. Upam, da se bo to spremenilo do PU.
Kar se pa tiče hitrosti: nisem mislil hitrosti letenja (100m/s), ampak hitrosti zaviranj, pospeševanj, obračanj okoli osi in podobno. Nemogoče je, da bi pri taki hitrosti dogajanja lahko karkoli zadel s "class 1" orožji, ki niso gibljiva in nimajo auto-aim.
Ravno zaradi tega (CIG Huntokar dev odgovor) so vsa orožja v AC spremenili v Class 2 z Auto-aim, tudi npr. na Aurori, ki sploh ne bi smela imet gimballed guns.
Hitrost obračanj, zaviranj in pospeškov bi morala biti nižja... Hitrejša, kot v Elite Dangerous, toda nižja, zato da dosežeš to, da tudi Aurora s pravimi orožji (class 1) lahko kdaj kaj zadane, ne samo Hornet, ki ima gibljiva orožja.
Truga ::
BigWhale ::
A te ladje nimajo 'inertial dampeners'?
Drgac pa men se zdi fajn, da combat traja mal dalj casa. Ce prides v game in si v treh sekundah lahko mrtev, pol stvar ni blazno zanimiva.
Drgac pa men se zdi fajn, da combat traja mal dalj casa. Ce prides v game in si v treh sekundah lahko mrtev, pol stvar ni blazno zanimiva.
Isht ::
Ker je toleranca človeškega telesa za sile G v lateralni smeri (yaw) nižja
To ni res. Toleranca pravokotno na hrbtenico je visja kot vzporedno. Naprej/nazaj in levo/desno lahko precej vec Gjov trpis kot gor/dol, ker ti gre v slednjem vsa kri v noge/glavo in zgubis zavest.
Problem je vrat. Zato imajo npr. vozniki formule 1 (ki doživljajo nekje 3-4G lateralno v ovinkih) opornico za vrat.
Take opornice pa pilot lovca ne more imeti, ker stalno vizualno sledi tarči in obrača glavo v vse smeri.
Je pa velika razlika med G silami v sunku (npr. če se zaletiš) in tistimi konstantnimi (npr. če v letalu potegneš palico nase). Toleranca za sile v sunku je čisto druga pesem kot toleranca za 'sustained' G force.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
BigWhale ::
Hm, a ce backnem tistih $30 in potem se $5 za Area Commander, potem grem lahko v flight sprobat zadeve?
Isht ::
Hm, a ce backnem tistih $30 in potem se $5 za Area Commander, potem grem lahko v flight sprobat zadeve?
Tako je. Na voljo boš imel Auroro.
EDIT:
Vendar boš brez beta dostopa... Torej, ko izide SC, boš imel igro in Squadron 42, do takrat pa boš igral samo tiste stvari, za katere boš dokupil pass (tako kot sedaj $5 za AC).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
ABX ::
Če ne upoštevamo posebnih oblek so to prave omejitve.
Pitch Up : 9G tolerance
Pitch down : -2G tolerance
Yaw left, right : Ta je tricky, če te lepo zavežejo v stolico potem so cifre lahko izredno visoke, drugače vozniki F1 dosežejo 5G (turn 8 Turkey)
S tem da nisi ok do 9 in potem padeš skupaj ampak je cel kup problemov ko greš proti tej cifri.
Tipični so tunnel vision in črno-bela slika.
Pitch Up : 9G tolerance
Pitch down : -2G tolerance
Yaw left, right : Ta je tricky, če te lepo zavežejo v stolico potem so cifre lahko izredno visoke, drugače vozniki F1 dosežejo 5G (turn 8 Turkey)
S tem da nisi ok do 9 in potem padeš skupaj ampak je cel kup problemov ko greš proti tej cifri.
Tipični so tunnel vision in črno-bela slika.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Truga ::
Take opornice pa pilot lovca ne more imeti, ker stalno vizualno sledi tarči in obrača glavo v vse smeri.
Ker je tok tezko na opornico montirat kolescke ki se usedejo na celado, da lahko pilot normalno obraca glavo? :P
Vem, da je problem vrat, ampak ne verjamem da ze zdaj ne bi bil ta problem resen, ce bi avijoni v atmosferi lahko dosegal 9g yaw.
Isht ::
Redout se začne pri -2g, ampak onesposobi te pri -4g ali -5g.
Blackout se začne pri +4 do +6G za netrenirane ljudi, G-loc (izguba zavesti) pa pri +9g (ja, 9, ne 10, se pardoniram).
Ker pač lateralno pri letalih takih sil ni zaradi konfiguracije letala, najbrž tudi testirali niso kaj preveč, kaj bi se zgodilo, in zato ni kaj dosti podatkov za yaw G-force.
Blackout se začne pri +4 do +6G za netrenirane ljudi, G-loc (izguba zavesti) pa pri +9g (ja, 9, ne 10, se pardoniram).
Ker pač lateralno pri letalih takih sil ni zaradi konfiguracije letala, najbrž tudi testirali niso kaj preveč, kaj bi se zgodilo, in zato ni kaj dosti podatkov za yaw G-force.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
BigWhale ::
Se dobr, da mam zdej skor dve enaki ladji, ker sem sele pol ugotovil, da mors kupit GAME PACKAGE in ne sam ene ladje ... *sigh*
Isht ::
... Zakaj pa nisi meltal ladje in kupil package s store credit?
Greš v My RSI, potem My Hangar, in potem klikneš 'exchange for store credit'. Edin problem, da to lahko narediš šele po 24 urah po nakupu (kao 'cooldown period').
Greš v My RSI, potem My Hangar, in potem klikneš 'exchange for store credit'. Edin problem, da to lahko narediš šele po 24 urah po nakupu (kao 'cooldown period').
Isht ::
BigWhale:
Word of advice...
Jutri ob tem času pejt v My RSI > My Hangar...
Pretopi oboje (ladjo in paket) v Store Credit
Potem pa s tem kupi Aurora LN package za $45, ki ti da boljšo Auroro (ima 4 weapon hardpointe namesto 2) in še Beta dostop (ko bomo prišli v Beta fazo).
Tistih 10 dolarjev store credit pa si prihrani in si z njimi kupi Pass za ostale Alpha faze, ko bodo na voljo.
Word of advice...
Jutri ob tem času pejt v My RSI > My Hangar...
Pretopi oboje (ladjo in paket) v Store Credit
Potem pa s tem kupi Aurora LN package za $45, ki ti da boljšo Auroro (ima 4 weapon hardpointe namesto 2) in še Beta dostop (ko bomo prišli v Beta fazo).
Tistih 10 dolarjev store credit pa si prihrani in si z njimi kupi Pass za ostale Alpha faze, ko bodo na voljo.
Dami ::
A bojo dal ship variants tud v AC? Kr bi res rajši letel z mojo LN k MR...
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
ABX ::
Da, eventualno bojo vse dali notri.
Wiki pravi -2/-3.
G-force @ Wikipedia
Osebno sem prišel do 6g, sem pa dobil tunnel vision in črno belo sliko. Ampak sem imel samo teden/dva izkušenj letenja in nobenega treninga (kot se spodobi za IT-jevca :).
Redout se začne pri -2g, ampak onesposobi te pri -4g ali -5g.
Blackout se začne pri +4 do +6G za netrenirane ljudi, G-loc (izguba zavesti) pa pri +9g (ja, 9, ne 10, se pardoniram).
Ker pač lateralno pri letalih takih sil ni zaradi konfiguracije letala, najbrž tudi testirali niso kaj preveč, kaj bi se zgodilo, in zato ni kaj dosti podatkov za yaw G-force.
Wiki pravi -2/-3.
G-force @ Wikipedia
Osebno sem prišel do 6g, sem pa dobil tunnel vision in črno belo sliko. Ampak sem imel samo teden/dva izkušenj letenja in nobenega treninga (kot se spodobi za IT-jevca :).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
BigWhale ::
Ja, zdej mam Aurora game package pa se extra Aurora LN, k sem jo najprej kupil.
Ne lub se mi cakat do jutr.
Ne lub se mi cakat do jutr.
Isht ::
Isht ::
Meni pa delajo super :) Sem si jih pa nastavil po svoje, tako da sem pripravil svojo XML datoteko.
Če koga zanima:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/622...
To spraviš na disk (npr. c:\hotas\sp.xml)
Potem pa v igri odpreš konzolo (tilda) in vtipkaš pp_rebindkeys c:\hotas\sp.xml
Imam pa nastavljeno tako:
game controller 1 (js1):
Y = pitch
X = roll
game controller 2 (js2):
throttlez = main throttle
game controller 4 (js4):
rotz = yaw (to imam na rudder pedalih)
Če poeditiraš XML datoteko, lahko sam spremeniš (npr. v_yaw spremeniš iz js4_rotz v js1_x, pa boš imel yaw na joysticku).
Še pojasnilo: številka kontrolerja (js1, js2, js4) je odvisna od vrstnega reda, po katerem so kontrolerji vidni v Windows > Start > Device and printers > right click game controller > Game controller settings. Tu se ti odpre spisek game controllerjev, in vidiš vrstni red.
Jaz imam na prvem mestu joystick (torej js1), na drugem mestu throttle (js2), na četrtem mestu pa rudder pedala (js4).
Če imaš ti pri sebi ta vrstni red drugačen, enostavno poeditiraš XML datoteko po svoje (če imaš npr. joystick na tretjem mestu, potem vse v moji XML datoteki, kjer piše js1, spremeniš v js3).
Še shema:
Takole pa to delajo fani:
The Next Great Starship
1. Shard Collective
2. Four Horsemen
Finale TNGS bo danes ob polnoči po našem času.
-----------------------------------------------------------------
Novi Freelancerji...
DUR, MAX in MIS, plus osnovna verzija... Zdaj imam vse štiri, edino čakam, da mi Support nekaj odgovori v zvezi z MIS.
Slikca DUR:
in MAX:
Če koga zanima:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/622...
To spraviš na disk (npr. c:\hotas\sp.xml)
Potem pa v igri odpreš konzolo (tilda) in vtipkaš pp_rebindkeys c:\hotas\sp.xml
Imam pa nastavljeno tako:
game controller 1 (js1):
Y = pitch
X = roll
game controller 2 (js2):
throttlez = main throttle
game controller 4 (js4):
rotz = yaw (to imam na rudder pedalih)
Če poeditiraš XML datoteko, lahko sam spremeniš (npr. v_yaw spremeniš iz js4_rotz v js1_x, pa boš imel yaw na joysticku).
Še pojasnilo: številka kontrolerja (js1, js2, js4) je odvisna od vrstnega reda, po katerem so kontrolerji vidni v Windows > Start > Device and printers > right click game controller > Game controller settings. Tu se ti odpre spisek game controllerjev, in vidiš vrstni red.
Jaz imam na prvem mestu joystick (torej js1), na drugem mestu throttle (js2), na četrtem mestu pa rudder pedala (js4).
Če imaš ti pri sebi ta vrstni red drugačen, enostavno poeditiraš XML datoteko po svoje (če imaš npr. joystick na tretjem mestu, potem vse v moji XML datoteki, kjer piše js1, spremeniš v js3).
Še shema:
Takole pa to delajo fani:
The Next Great Starship
1. Shard Collective
2. Four Horsemen
Finale TNGS bo danes ob polnoči po našem času.
-----------------------------------------------------------------
Novi Freelancerji...
DUR, MAX in MIS, plus osnovna verzija... Zdaj imam vse štiri, edino čakam, da mi Support nekaj odgovori v zvezi z MIS.
Slikca DUR:
in MAX:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
hmm? ::
Ti si pa cist not padu super mamo vse odgovore na dlani. Jaz sem vzel avengerja se splaca kaj drugega vzet raje?
Isht ::
Odvisno, kaj je tvoj gameplay? V tem cenovnem rangu, če bi se hotel usmerit bolj v raziskovanje, je 315p taprava izbira. Za dogfight pa je Avenger (vsaj glede na trenutne ship stats) kar pravi.
Sevanje ::
Zvok-zvok-zvok. Premalo so dali povdarka nanj. Trenutno nimaš občutka, da bi bil v brezzračnem prostoru.
Sevanje ::
hmm? ::
katera trgovina drži na zalogi omenjene palice, da bi jih človek lahko v živo pogledal in se odločil?
ker tak po sliki mi je malo bedno ocenit, če se splača stegnit za boljšega al ne...
ker tak po sliki mi je malo bedno ocenit, če se splača stegnit za boljšega al ne...
111111111111 ::
Isht ::
hmm?:
Bolje naročit iz tujine... Amazon.de ali Amazon.co.uk.
MISC Freelancer reklama:
*** Vse posneto in engine z dejanskimi modeli iz igre...
Bolje naročit iz tujine... Amazon.de ali Amazon.co.uk.
MISC Freelancer reklama:
*** Vse posneto in engine z dejanskimi modeli iz igre...
Sevanje ::
111111111111 je izjavil:
Zvok-zvok-zvok. Premalo so dali povdarka nanj. Trenutno nimaš občutka, da bi bil v brezzračnem prostoru.
V brezzračnem prostoru itak nič ne slišiš. :) Tako da če ni zvoka je bolj realistično.
Točno.
Isht ::
Realističen zvok vesolja = BOOOOOORRRIIIIINGGGG
Sem pa tja malo umetniške svobode, zavoljo zabavnosti, pa tudi ne škodi.
Sem pa tja malo umetniške svobode, zavoljo zabavnosti, pa tudi ne škodi.
hmm? ::
kr krepi meni deluje zaenkrat tole. Škoda da nisem rajši kupil kakšnega burgerja namesto AC. naj oni to sfiniširajo pol pa bomo šinfali...
Saj ta zadeva misli laufat na mantle?
Saj ta zadeva misli laufat na mantle?
Isht ::
Krepi?
Ni spiljeno, ful stvari manjka, ne dela, ampak to je za pričakovat za prvi Alpha release. Ampak krepi? Kar je not, dela vrhunsko. Grafika tipi topi, fizikalni model in način, kako deluje IFCS-thruster kontrola, je fenomenalna...
Čisto tako, na uč, če pogledam prvo in edino konkurenco (torej Elite Dangerous), bo Star Citizen svetlobna leta pred vsemi.
Zadeva dela s čisto solidnimi FPS na 1080p in 'Very High', če imaš kolikor toliko dober stroj. In glede na to, da naj bi špil bil narejen zato, da bo kuril next gen strojno opremo v 2015, dela zdajle precej fenomenalno dobro.
Mantle support itak da bo, ampak tistih par procentov, ki jih boš pridobil z Mantle, ne bo pomenilo veliko.
Bo zadeva delala tudi z DX12, kar je v osnovi podobna fora, kot Mantle.
Ni spiljeno, ful stvari manjka, ne dela, ampak to je za pričakovat za prvi Alpha release. Ampak krepi? Kar je not, dela vrhunsko. Grafika tipi topi, fizikalni model in način, kako deluje IFCS-thruster kontrola, je fenomenalna...
Čisto tako, na uč, če pogledam prvo in edino konkurenco (torej Elite Dangerous), bo Star Citizen svetlobna leta pred vsemi.
Zadeva dela s čisto solidnimi FPS na 1080p in 'Very High', če imaš kolikor toliko dober stroj. In glede na to, da naj bi špil bil narejen zato, da bo kuril next gen strojno opremo v 2015, dela zdajle precej fenomenalno dobro.
Mantle support itak da bo, ampak tistih par procentov, ki jih boš pridobil z Mantle, ne bo pomenilo veliko.
Bo zadeva delala tudi z DX12, kar je v osnovi podobna fora, kot Mantle.
Mipe ::
hmm?:
Bolje naročit iz tujine... Amazon.de ali Amazon.co.uk.
MISC Freelancer reklama:
*** Vse posneto in engine z dejanskimi modeli iz igre...
Polno nesmislov... npr. prtljaga je nedotaknjena, medtem ko pilot doživlja posledice G-jev, ki jih vleče. Se prav, da je pred igranjem SC-ja obvezno treba poslati notranjega pedantneža na dopust.
Isht ::
hmm?:
Bolje naročit iz tujine... Amazon.de ali Amazon.co.uk.
MISC Freelancer reklama:
*** Vse posneto in engine z dejanskimi modeli iz igre...
Polno nesmislov... npr. prtljaga je nedotaknjena, medtem ko pilot doživlja posledice G-jev, ki jih vleče. Se prav, da je pred igranjem SC-ja obvezno treba poslati notranjega pedantneža na dopust.
Ne piši neumnosti.
Cargo ima magnetic lock, ki vso prtljago efektivno priklene v cargo bayu, kot da bi prtljago privezal.
To je bilo precej dobro opisano v enem od nedavnih Jump Pointov.
Če prtljage ne zakleneš, potem nanjo delujejo vse G-sile in prtljago razmetava po notranjosti ladje, poškoduje ladjo, prtljago in osebje.
Once inside ships, cargo exists freely and is subject to G-forces until locked down using hooks in the cargo bay.
Handheld cargo can be placed anywhere, but can only be locked into place in the designated cargo zones (and without locking, they can bounce around, subject to G-forces). Unlocked cargo can add a bit more cargo capacity, but at a risk of damage to the item, ship or passengers.
Loading / Unloading. Cargo is manually moved into and out of the ship, either by PCs or NPCs. If it’s small enough, the cargo can be carried by hand or atop a pallet. If not, the cargo is carried by a jack and its own propulsion system. The size and shape of the cargo door will restrict what can and cannot be loaded or unloaded. This process can be done in space or on the ground.
Locking. Items are locked when placed on the designated cargo surface, or on cargo containers that are locked on the designated cargo surface. Nothing can stack atop items or tanks. Containers give visual feedback to let the player know they are locked — a light or texture on a screen, depending on the design of the container. The locking mechanism is attached to the cargo bay manifest, and can be shut off there or under full power loss. Interacting with a locked object unlocks it; if it is still in position to lock after the interaction, it locks gain. (Moving items around in your cargo hold doesn’t require turning the lock off and on every time.)
Dami ::
Mah ta CIG ga vedno bolj serje. Al so res vsi tok utrujeni al pa se jim je že zmešalo (prob both). Da dajo za tako pomembno odločitev samo 1h časa za vote oz. skoraj nič, če štejemo da so najprej ful časa predvajal oba trailerja in potem se je še sajt sesul. Niti enega razloga ne vidim, zakaj niso dal final trailerja za obe ladji v petek in takrat tudi odprli voting.
Še vedno pa ne morem dojeti kako je 3D (oz 1D) lahko tretji. Cel teden se je govorilo samo o shipaman in IXM potem pa ta šok. Cela ladja je tako nametana z barvnimi dodatki da zgleda kot novoletna jelka. Ker so zamudil polfinale, sploh ne bi smel bit na voljo za tretje mesto. Ena slaba odločitev za drugo.
Res upam da se bom lahko enkrat videl shard, ixm in shipaman ladje ingame. Shipaman je itak že polno dovršena ladja, ixm pa shard pa imajo čas za perfekcijo.
Še vedno pa ne morem dojeti kako je 3D (oz 1D) lahko tretji. Cel teden se je govorilo samo o shipaman in IXM potem pa ta šok. Cela ladja je tako nametana z barvnimi dodatki da zgleda kot novoletna jelka. Ker so zamudil polfinale, sploh ne bi smel bit na voljo za tretje mesto. Ena slaba odločitev za drugo.
Res upam da se bom lahko enkrat videl shard, ixm in shipaman ladje ingame. Shipaman je itak že polno dovršena ladja, ixm pa shard pa imajo čas za perfekcijo.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Isht ::
Ja, to s 3Dingo se strinjam... Meni zadeva izgleda, kot da bi par domačih mojstrov pokradlo par ton starega rjastega železa, potem pa bi ga sešvasali skupaj v nekaj, kar naj bi spominjalo na dropship iz filma Aliens. Ali pa, kot da so šli na odpad starih zarjavelih ladij, vklopili velik magnet, in potem sešvasali, kar se je železa prijelo na magnet.
Ampak fantje imajo hardcore fane na RSI forumu, ki so blazno glasni, zato so tudi prišli na tretje mesto, čeprav ima IXM milijonkrat boljši dizajn (pustimo teksturiranje ob strani), in čeprav je Shimapan totalno boljša ladja v vseh ozirih.
Kar se pa tiče votinga za zmagovalca TNGS... sesuvanje strani je bil problem (ne vem, zakaj tega niso predvideli, glede na promet, ki ga taki dogodki generirajo). Ampak večina folka se je odločila za eno od ladij že davno pred finalom.
Pa tudi glede na rezultat (71% proti 29%) in glede na število glasov (7000+) je statistično nemogoče, da bi Shard zmagal, tudi če bi voting trajal cel teden in če se sajt ne bi sesuval.
Ampak fantje imajo hardcore fane na RSI forumu, ki so blazno glasni, zato so tudi prišli na tretje mesto, čeprav ima IXM milijonkrat boljši dizajn (pustimo teksturiranje ob strani), in čeprav je Shimapan totalno boljša ladja v vseh ozirih.
Kar se pa tiče votinga za zmagovalca TNGS... sesuvanje strani je bil problem (ne vem, zakaj tega niso predvideli, glede na promet, ki ga taki dogodki generirajo). Ampak večina folka se je odločila za eno od ladij že davno pred finalom.
Pa tudi glede na rezultat (71% proti 29%) in glede na število glasov (7000+) je statistično nemogoče, da bi Shard zmagal, tudi če bi voting trajal cel teden in če se sajt ne bi sesuval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
Mipe ::
Cargo ima magnetic lock, ki vso prtljago efektivno priklene v cargo bayu, kot da bi prtljago privezal.
Med posnetkom imaš wireframe visualizacijo tovora - še vedno je naložen drug na drugega. Potem na koncu, ko odpre vrata... škatle naložene druga na drugo, tako bolj na hitro, kot da bi jih nalagali leni delavci. Nič ne kaže na "magnetic lock". Zadeva ni konsistenčna z izgovori.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 4 … 34 35 36 37 )Oddelek: Igre | 273836 (6234) | Kayzon |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 153729 (118237) | Truga |
» | Skupnostno financiranje in povratek stare gardeOddelek: Novice / Igre | 17915 (14582) | Tr0n |
» | Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranjuOddelek: Novice / Igre | 14490 (11973) | Truga |