Novice » Igre » Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem
Isht ::
In evo... Sršeni so v pol dneva kapnili 600 tisočakov in porinili projekt čez 24 milijončkov.
S tem smo odklenili 'stretch goal': javni prevoz... Če ti npr. sesujejo ladjo, se vsedeš na javni shuttle in se odpelješ od planeta do planeta. Ali pa po planetu med lokacijami... Torej nobenega 'fast travel', kot v klasičnih RPG igrah - full immersion!
Naprej na naslednji stretch goal: večja Alfa faza (odprejo se novi sloti za Alfa testerje, ter boljši strežniki že v Alfa fazi tudi v Evropi in Avstraliji).
26-milijonski stretch goal: boljše velike ladje (Capital ships): med bitko v vesolju se lahko ekipa v ladji bori z ognjem, ali pa vsiljivcem, ki stopijo na ladjo, s sistemi preprečuje napredek (bulk heads itd).
Majhen 'raztegnjeni cilj' morbit, ampak zelo kul za realizem...
S tem smo odklenili 'stretch goal': javni prevoz... Če ti npr. sesujejo ladjo, se vsedeš na javni shuttle in se odpelješ od planeta do planeta. Ali pa po planetu med lokacijami... Torej nobenega 'fast travel', kot v klasičnih RPG igrah - full immersion!
Naprej na naslednji stretch goal: večja Alfa faza (odprejo se novi sloti za Alfa testerje, ter boljši strežniki že v Alfa fazi tudi v Evropi in Avstraliji).
26-milijonski stretch goal: boljše velike ladje (Capital ships): med bitko v vesolju se lahko ekipa v ladji bori z ognjem, ali pa vsiljivcem, ki stopijo na ladjo, s sistemi preprečuje napredek (bulk heads itd).
Majhen 'raztegnjeni cilj' morbit, ampak zelo kul za realizem...
BigWhale ::
Isht ::
Jaz bom igro igral 27 ur na dan. Tistih par ur head starta ki ga dobis s tvojim "pay to win" je nicno v primerjavi s tem.
To je cist odvisno kako bo na koncu vse skupaj narejeno in kako hitro bos lahko v igri dobil te ladje. :)
Je Roberts nekaj že govoril na to temo... 60 ur igranja za Constellation (ki trenutno stane 225 dolarjev).
Truga ::
Nop, na javnem serverju striktni PvE ne bo mogoč. PvP boš lahko omejil v 'civiliziranem' vesolju, v tistih temačnih kotičkih pa bo PvP 'by default'.
Ja, to je tist, cesar marsikater design team ne razume. In pol se gredo "blurring the line between PvE in PvP", ne razumejo pa, da eni hocmo jeben kitajski zid vmes in ne 'blurred line'. :)
To je OK. Za take ljudi so privatni serverji, prav s tem razlogom. Da lahko enforcajo kakrsnakoli pravila hocejo, in se igrajo z modi in drugimi zadevami, ce jim online varjanta ni vsec. Sej ves, tko kot se je vcasih delalo igre. Z glavo, ne pa da morajo vsi igrat tko k si zmisli Blizzard (gledam tebe, diablo3).
Če se pa pridružiš kakemu večjemu odprtemu klanu, imaš pa še dodatno varnost letenja v skupini (zaprosiš za spremljavo parih kolegov iz klana, pa se lažje napotiš v kake nevarnejše kotičke vesolja).
To pomeni, da bos moral v igro vloziti X casa, da se ti bo splacalo igrati. Nikakor ne bo tako, da bi vsake tri dni kako uro, dve odspilal. :)
Deset let nazaj se mi je to mogoce zdelo se fajn, dandanes, pa ne vec tako zelo. :)
Se napol strinjam. Zdi se mi super ce lahko igro igras pol ure in si nekaj dosegel, ob enem pa jo lahko igras 1000 ur, in si dosegel nekaj kar un ki igra pol ure ne more.
Ta igra bo zgleda zasnovana na ta nacin. Lahko se logiras not, odigras eno misijo za pol ure (misije bojo generirane dinamicno, glede na to, kaj zahteva trg/ekonomija/situacija, nekako podobno kot dinamicne kampanje, ce poznas, tako da verjetno ne bos delal skos istih misij ala eve/freelancer), in quitnes za 2 dni, in si tako vsak teden nagrabis 2000 creditsov. Delas to 2 leti in mas dost creditsov za constellation. Ce igras pocasi in/ali malo bos pac napredoval pocasi, ampak meni se to ne zdi slabo. Sej point teh iger ni cilj, ampak pot do cilja. Zadeva je sandbox. Jaz sem kupil P52, najmanjso in najcenejso ladjo, in bom 90% casa vozil to, ker mi je voznja majhnih lovcev fun. Size matters, pa to. Ko bom najboljsi pilot v vesolju bom sele lahko nehal.
Nekak podobno kot v EVE, ko sm naredu vse kar sem si zadal kot cilj (kar je trajalo mislim da 4-5 let) sem nehal, ker je zadeva pocasi nehavala bit fun. Ampak do takrat je bil skoraj vsak trenutek ki sem ga prezivel v igri fun.
Isht ::
Truga, kako si pa kupil P52, glede na to, da je zadeva na voljo samo v paketu s Constellation? :) Ali misliš Auroro?
Isht ::
Jaz mislim igrat z dvema 'likoma'...
Prvi bo stari kapitan s flotico različnih ladij, ta bo bolj za klansko igranje (ko bomo v klanu šli na večje misije, npr. en ogromen trading run z večimi transportnimi ladjami in flotico spremljevalnih lovcev in bombnikov za obrambo pred pirati).
Drugi lik bo za solo igro: bounty hunter, gun for hire, osamljeni jezdec in občasni švercer... Nisem se še odločil, ali bo vozil lovca 325a, ali pa novega Super Horneta... Sršen ima vsekakor veliko prednost, da je 'stroj za ubijanje', ampak 325a pa izgleda kul. Mor'bit mu dodelim še Vanduul Scythe, da bom kakemu piratu lahko z ramming blade naredil pregled vseh telesnih odprtin...
Poleg teh dveh glavnih likov bom imel še posamezne 'stranske' like, npr. en bo za dirkanje po napovedanih vesoljnih dirkališčih (in bo imel na voljo M50 in 350r).
LOL... Dobra!
Prvi bo stari kapitan s flotico različnih ladij, ta bo bolj za klansko igranje (ko bomo v klanu šli na večje misije, npr. en ogromen trading run z večimi transportnimi ladjami in flotico spremljevalnih lovcev in bombnikov za obrambo pred pirati).
Drugi lik bo za solo igro: bounty hunter, gun for hire, osamljeni jezdec in občasni švercer... Nisem se še odločil, ali bo vozil lovca 325a, ali pa novega Super Horneta... Sršen ima vsekakor veliko prednost, da je 'stroj za ubijanje', ampak 325a pa izgleda kul. Mor'bit mu dodelim še Vanduul Scythe, da bom kakemu piratu lahko z ramming blade naredil pregled vseh telesnih odprtin...
Poleg teh dveh glavnih likov bom imel še posamezne 'stranske' like, npr. en bo za dirkanje po napovedanih vesoljnih dirkališčih (in bo imel na voljo M50 in 350r).
P52 sm kupu. Zraven so mi dali se constellation, sicer.
:P
LOL... Dobra!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
BigWhale ::
To je OK. Za take ljudi so privatni serverji, prav s tem razlogom. Da lahko enforcajo kakrsnakoli pravila hocejo, in se igrajo z modi in drugimi zadevami, ce jim online varjanta ni vsec. Sej ves, tko kot se je vcasih delalo igre. Z glavo, ne pa da morajo vsi igrat tko k si zmisli Blizzard (gledam tebe, diablo3).
Mogoce sem se narobe izrazil. Ne PvE in PvP ampak 'bluring the line between single-player and multi-player'. To je problem. Vcasih med igranjem enostavno noces interaktcije z PCji in so ti NPCji cist dovolj. :) To kar je recimo naredil SimCity, ko moras tudi v single player mode se 'druzit' z ostalimi igralci, drugace ne mores uspesno igrat igre.
Nekak podobno kot v EVE, ko sm naredu vse kar sem si zadal kot cilj (kar je trajalo mislim da 4-5 let) sem nehal, ker je zadeva pocasi nehavala bit fun. Ampak do takrat je bil skoraj vsak trenutek ki sem ga prezivel v igri fun.
Men je prevelik immersion enostavno postal odvec. Verjetno zato, ker nimam casa tolk igrat. Hehe. Plus, to neznosno siljenje igralcev v interakcijo z drugimi je nadlezno. Svoje case sem razvijal en MUD in vem kako je, ko se ti kot razvijalcu zdi blazno kul, da imas nek soft enforcement igralcev k zdruzevanju v skupine. :)
Isht ::
@BigWhale: potem imaš pa eno težavo, saj je Star Citizen v svojem bistvu igra za več igralcev in ne za solo igranje.
Kmečka rešitev ti je privatni server (torej poganjanje 'strežnika' na svojem računalniku), toda glavni strežniki, torej Persistent Universe, bodo izključno multiplayer.
Ne moreš imet obojega hkrati: ne moreš imet in Persistent Universe (z zgodovino in dinamično ekonomijo, na katero vplivajo igralci sveta), in izključni PvE brez kakršnega koli PvP kontakta.
To je pač igra, ki jo je ustvaril Roberts. Tako jo reklamira od samega začetka: kot MMO, in če si slučajno kdaj dobil občutek, da bodo stvari drugačne, si se pač zmotil, wishful thinking pa tega žal ne bo spremenil... ;)
Pravzaprav je ravno obratno: določeni elementi multiplayer bodo prisotni tudi v igri za enega igralca, torej Squadron 42: tvoji prijatelji se ti bodo lahko pridružili na misijah v Coop načinu. Torej ne PvP, še vedno pa boš imel možnost sodelovanja in stika s kolegi.
Bodo pa kasneje dodani razni 'mission diski'. Tako, kot je Squadron 42 igra za enega igralca z zgodbo, začetkom in koncem, bodo dodane še druge solo zgodbe...
Kmečka rešitev ti je privatni server (torej poganjanje 'strežnika' na svojem računalniku), toda glavni strežniki, torej Persistent Universe, bodo izključno multiplayer.
Ne moreš imet obojega hkrati: ne moreš imet in Persistent Universe (z zgodovino in dinamično ekonomijo, na katero vplivajo igralci sveta), in izključni PvE brez kakršnega koli PvP kontakta.
To je pač igra, ki jo je ustvaril Roberts. Tako jo reklamira od samega začetka: kot MMO, in če si slučajno kdaj dobil občutek, da bodo stvari drugačne, si se pač zmotil, wishful thinking pa tega žal ne bo spremenil... ;)
Pravzaprav je ravno obratno: določeni elementi multiplayer bodo prisotni tudi v igri za enega igralca, torej Squadron 42: tvoji prijatelji se ti bodo lahko pridružili na misijah v Coop načinu. Torej ne PvP, še vedno pa boš imel možnost sodelovanja in stika s kolegi.
Bodo pa kasneje dodani razni 'mission diski'. Tako, kot je Squadron 42 igra za enega igralca z zgodbo, začetkom in koncem, bodo dodane še druge solo zgodbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
Truga ::
Men se tud kot igralcu to zdi blazno kul, da te soft forsirajo v vecigralstvo. Ne da je obvezno, (rad grem kdaj soro ven, ce ne zarad drugega, zato ker je tezje), ampak da imas prednost ce pripeljes vec ljudi. Zato igram primarno MMOje. Zal so MMOji s pojavom world of warcraft expansionov pocasi sli v smer "single player everything", kjer lahko komot prides "do konca" sam, zaklenjen ti je samo en majhen koscek igre, rezerviran za grupe, namesto ravno obratno. Pol to kar se mene tice ni MMO ampak single player game z glorified 3D lobbyjem za co-op mode. Skratka, boring. Tega ze mamo ko dreka.
Kadar hocem nekaj igrat sam, igram igro ki je za to narejena. SQ42 bo primarno single player. Kampanja a la wing commander/tie fighter, kjer igras skozi misije, in je to to.
Bo pa opcija za drop-in za wingmene, neki kar sem blazno pogresal v mass effectu, naprimer. Mass Effect serija bi bla neprimerno boljsa, ce bi lahko moje kompanjone upravljala 2 kolega, namesto tist debilen AI, ki nikoli ne dela tistega kar od njega hoces. Kar se tega tice, je bil SWTOR zmaga. Lahko igras soro, lahko pa odjebes glupe AIje in igras s kolegi.
Kadar hocem nekaj igrat sam, igram igro ki je za to narejena. SQ42 bo primarno single player. Kampanja a la wing commander/tie fighter, kjer igras skozi misije, in je to to.
Bo pa opcija za drop-in za wingmene, neki kar sem blazno pogresal v mass effectu, naprimer. Mass Effect serija bi bla neprimerno boljsa, ce bi lahko moje kompanjone upravljala 2 kolega, namesto tist debilen AI, ki nikoli ne dela tistega kar od njega hoces. Kar se tega tice, je bil SWTOR zmaga. Lahko igras soro, lahko pa odjebes glupe AIje in igras s kolegi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
Isht ::
isht: kako sploh dostopaš do tega?
Ne razumem vprašanja. Kako dostopam do česa?
Kako dostopam do informacij, ki jih pišem tukaj? Jaz sledim razvoju igre, berem Comm linke, forum, gledam tedensko oddajo Wingman's Hangar, pa veliko informacij dobim od kolegov iz klana, ki dobijo informacije na kakem chatu, ali pa iz Developer objav na forumu in podobno.
Kako dostopam do igre? Trenutno je zunaj samo Hangar Modul. Na strani www.robertsspaceindustries.com daš svojo donacijo, si izbereš paket, ki vsebuje Alfa in Beta dostop, in potem namestiš Hangar modul na disk. Vse ladje, ki jih imaš na svojem računu, bodo vidne v Hangarju (če so dokončane: nekatere pač še niso).
Kako dostopam do strežnikov, ko bo igra izdana? Simpl: igra ima 'launcher', to je klient, ki se poveže na strežnik (kako bo zadeva delala za odprtje privat strežnika, pojma nimam), in potem špilaš tako, kot katero koli drugo multiplayer igro.
Isht ::
Najcenejši paket z alfa in beta dostopom (torej imaš dostop do Dogfighting modula in vseh ostalih modulov pred uradnim izidom igre) je Digital Mercenary, stane 40 dolarjev in vsebuje ladjo Aurora MR.
Za 5 dolarjev več dobiš paket Next Generation Aurora, z ladjo Aurora LN (boljša verzija z več opreme in več orožja).
Potem gredo cene hitro navzgor: 65 dolarjev je paket Digital Bounty Hunter (ladja 300i), za 75 dolarjev paket Advanced Hunter (z ladjo Avenger) ali paket Pathfinder (ladja 315p - za raziskovanje), za 80 dolarjev paket Arbiter (z ladjo 325a - dobro oborožen lovec).
Nato je za 125 dolarjev paket Digital Colonel (ladja Hornet) ali paket Digital Freelancer (ladja Freelancer), na vrhu razpredelnice pa paket Rear Admiral za 275 dolarjev, ki vsebuje ladjo Constellation (s katero se lahko prevažajo štirje igralci).
Ravno včeraj sta bila dodana še dva paketa: Specter za 140 dolarjev (z ladjo Hornet Ghost: stealth verzija sršena) in pa SWACS za 155 dolarjev (z ladjo Hornet Tracker: z boljšo senzorsko opremo). Do 4. novembra pa bo mogoče kupit tudi paket Weekend Warrior (z ladjo Super Hornet: bolje oborožena dvoseda različica).
Vse ladje se da kupit tudi kot 'addon ship', torej samo kot ladjo, vendar ti to ne da dostopa do igre. Najprej rabiš paket, potem pa lahko dokupiš še dodatne ladje.
Za 5 dolarjev več dobiš paket Next Generation Aurora, z ladjo Aurora LN (boljša verzija z več opreme in več orožja).
Potem gredo cene hitro navzgor: 65 dolarjev je paket Digital Bounty Hunter (ladja 300i), za 75 dolarjev paket Advanced Hunter (z ladjo Avenger) ali paket Pathfinder (ladja 315p - za raziskovanje), za 80 dolarjev paket Arbiter (z ladjo 325a - dobro oborožen lovec).
Nato je za 125 dolarjev paket Digital Colonel (ladja Hornet) ali paket Digital Freelancer (ladja Freelancer), na vrhu razpredelnice pa paket Rear Admiral za 275 dolarjev, ki vsebuje ladjo Constellation (s katero se lahko prevažajo štirje igralci).
Ravno včeraj sta bila dodana še dva paketa: Specter za 140 dolarjev (z ladjo Hornet Ghost: stealth verzija sršena) in pa SWACS za 155 dolarjev (z ladjo Hornet Tracker: z boljšo senzorsko opremo). Do 4. novembra pa bo mogoče kupit tudi paket Weekend Warrior (z ladjo Super Hornet: bolje oborožena dvoseda različica).
Vse ladje se da kupit tudi kot 'addon ship', torej samo kot ladjo, vendar ti to ne da dostopa do igre. Najprej rabiš paket, potem pa lahko dokupiš še dodatne ladje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
ABX ::
Če kdo želi lahko jaz z original backer status zrihtam cenejši paket.
Do 26.Nov je tudi LTI vključen v ceno.
Do 26.Nov je tudi LTI vključen v ceno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Kurzweil ::
Sicer sem še vedno navdušen nad zadevo in bom tudi pristavil svoje denar, ampak da bi dal 225€ ali več za game je pa že malce bolano.
Torej če nabavim nek srednji paket, ali dejansko dobim tudi original ob izidu?
In te "rakete", o katerih je trenutno govora so ekskluziva in jih potem več nebo mogoče dobiti?
Torej če nabavim nek srednji paket, ali dejansko dobim tudi original ob izidu?
In te "rakete", o katerih je trenutno govora so ekskluziva in jih potem več nebo mogoče dobiti?
ABX ::
Začetna cena je ene 40USD, če se ne motim, in dobiš alpha in beta access.
Vse ladnje ki zdaj lahko kupiš dobiš v igri.
P.S: Ladje ne kupujemo za head-start, ampak ker podpiramo to idejo.
Igre brez založnikov FTW!!!
Vse ladnje ki zdaj lahko kupiš dobiš v igri.
P.S: Ladje ne kupujemo za head-start, ampak ker podpiramo to idejo.
Igre brez založnikov FTW!!!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Dami ::
Big thumbs up! In dam pare komurkoli se odloči naredit dosleden X-Com spiritual remake. Lahko v izometriji, ni panike. Želim pa, dobro zgodbo, dober AI, dodelan, pester in imersiven gameplay.
Še nisi slišal za xenonauts?
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Isht ::
Točno tako, kot je napisal ABX:
Vse ladje bo možno dobit v sami igri, z igranjem igre in 'služenjem' kreditov, ki jih potem lahko zapraviš za ladje, opremo itd.
Nekatere ladje bo mogoče malo težje dobit (npr. Vanduul Scythe je ladja tuje rase, ki smo jo lahko kupili med Kickstarter kampanjo in zdaj ni več na voljo; v igri jo boš lahko dobil samo na piratskem trgu ali pa tako, da ladjo ujameš in onesposobiš, ter nato popraviš).
Nobena ladja pa ni ekskluzivna za crowdfunding, kar je tudi poanta, sicer bi to bilo Pay To Win.
Torej lahko komot kupiš tanajcenejši paket za 40 dolarjev (30 ojrotov), pa potem v igri priigraš boljše ladje, ne da bi plačal en sam dodaten evro.
Cenejši paketi za Original Backerje (kot je rekel ABX), so: Digital Colonel in Digital freelancer (namesto $125 samo $110) in pa Rear Admiral (namesto $275 samo $250). Ostali paketi so, če se ne motim, ista cena.
Je pa res, da pridejo z LTI, to je 'lifetime insurance': če ladjo sesuješ v Persistent Universe, jo dobiš nazaj po "zavarovanju". To ne pomeni, da bodo ladje brez LTI na suhem, saj lahko vsako ladjo 'zavaruješ' v igri z nekim minimalnim plačilom v in-game kreditih, ki jih služiš z igranjem misij (LTI je samo 'bombonček' za stare donatorje in ne pomeni bistvene prednosti v igri sami).
In ja, Brez Založnikov FTW :)
Vse ladje bo možno dobit v sami igri, z igranjem igre in 'služenjem' kreditov, ki jih potem lahko zapraviš za ladje, opremo itd.
Nekatere ladje bo mogoče malo težje dobit (npr. Vanduul Scythe je ladja tuje rase, ki smo jo lahko kupili med Kickstarter kampanjo in zdaj ni več na voljo; v igri jo boš lahko dobil samo na piratskem trgu ali pa tako, da ladjo ujameš in onesposobiš, ter nato popraviš).
Nobena ladja pa ni ekskluzivna za crowdfunding, kar je tudi poanta, sicer bi to bilo Pay To Win.
Torej lahko komot kupiš tanajcenejši paket za 40 dolarjev (30 ojrotov), pa potem v igri priigraš boljše ladje, ne da bi plačal en sam dodaten evro.
Cenejši paketi za Original Backerje (kot je rekel ABX), so: Digital Colonel in Digital freelancer (namesto $125 samo $110) in pa Rear Admiral (namesto $275 samo $250). Ostali paketi so, če se ne motim, ista cena.
Je pa res, da pridejo z LTI, to je 'lifetime insurance': če ladjo sesuješ v Persistent Universe, jo dobiš nazaj po "zavarovanju". To ne pomeni, da bodo ladje brez LTI na suhem, saj lahko vsako ladjo 'zavaruješ' v igri z nekim minimalnim plačilom v in-game kreditih, ki jih služiš z igranjem misij (LTI je samo 'bombonček' za stare donatorje in ne pomeni bistvene prednosti v igri sami).
In ja, Brez Založnikov FTW :)
Isht ::
@Kurzweil: Constellation kot najdražja standardna ladja (addon ladja za $225 in paket za $275) je še mala mal'ca. Omejeni bombnik Retaliator je kot addon ladja stal 250 dolarjev.
Vanduul Scythe, ki je omejena na 300 kosov v crowdfunding kampanji, je lovec za 300 dolarjev.
Idris M je vojaška korveta, število v crowdfunding kampanji omejeno na 100 kosov (se mi zdi), in je stala 1000 dolarjev.
Idris P je civilna verzija, število omejeno na 200, in je stala 1250 dolarjev. Kot zanimivost: vseh 200 kosov so razprodali v vsega 15 minutah. Trenutno jo lahko dobiš samo v paketu Space Marshall, ki stane 5000 dolarjev (in vsebuje še kup drugih ladij, logično).
Kot rečeno, vse ladje boš lahko kupil v igri sami, z igranjem igre (koliko časa boš rabil za Idris, pojma nimam, najbrž kar precej).
Z nakupom v crowdfunding kampanji pa prispevaš k razvoju igre, kar je poanta crowdfundinga.
Mimopotke: če kupiš najcenejši Alfa paket za 40 dolarjev, boš poleg Aurore MR lahko preizkusil (v Dogfighting modulu) tudi druge ladje in ne boš omejen samo na Auroro. Potrjeno s strani razvijalcev.
Vanduul Scythe, ki je omejena na 300 kosov v crowdfunding kampanji, je lovec za 300 dolarjev.
Idris M je vojaška korveta, število v crowdfunding kampanji omejeno na 100 kosov (se mi zdi), in je stala 1000 dolarjev.
Idris P je civilna verzija, število omejeno na 200, in je stala 1250 dolarjev. Kot zanimivost: vseh 200 kosov so razprodali v vsega 15 minutah. Trenutno jo lahko dobiš samo v paketu Space Marshall, ki stane 5000 dolarjev (in vsebuje še kup drugih ladij, logično).
Kot rečeno, vse ladje boš lahko kupil v igri sami, z igranjem igre (koliko časa boš rabil za Idris, pojma nimam, najbrž kar precej).
Z nakupom v crowdfunding kampanji pa prispevaš k razvoju igre, kar je poanta crowdfundinga.
Mimopotke: če kupiš najcenejši Alfa paket za 40 dolarjev, boš poleg Aurore MR lahko preizkusil (v Dogfighting modulu) tudi druge ladje in ne boš omejen samo na Auroro. Potrjeno s strani razvijalcev.
Dami ::
Če prav razumem lahko ABX kot original backer vzame Digital Mercenary paket po isti ceni kot jaz 40$, sam da dobiš še LTI poleg, česar jaz več ne morem right?
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
ABX ::
Točno tako, kot je napisal ABX:
Vse ladje bo možno dobit v sami igri, z igranjem igre in 'služenjem' kreditov, ki jih potem lahko zapraviš za ladje, opremo itd.
Nekatere ladje bo mogoče malo težje dobit (npr. Vanduul Scythe je ladja tuje rase, ki smo jo lahko kupili med Kickstarter kampanjo in zdaj ni več na voljo; v igri jo boš lahko dobil samo na piratskem trgu ali pa tako, da ladjo ujameš in onesposobiš, ter nato popraviš).
Nobena ladja pa ni ekskluzivna za crowdfunding, kar je tudi poanta, sicer bi to bilo Pay To Win.
Torej lahko komot kupiš tanajcenejši paket za 40 dolarjev (30 ojrotov), pa potem v igri priigraš boljše ladje, ne da bi plačal en sam dodaten evro.
Cenejši paketi za Original Backerje (kot je rekel ABX), so: Digital Colonel in Digital freelancer (namesto $125 samo $110) in pa Rear Admiral (namesto $275 samo $250). Ostali paketi so, če se ne motim, ista cena.
Je pa res, da pridejo z LTI, to je 'lifetime insurance': če ladjo sesuješ v Persistent Universe, jo dobiš nazaj po "zavarovanju". To ne pomeni, da bodo ladje brez LTI na suhem, saj lahko vsako ladjo 'zavaruješ' v igri z nekim minimalnim plačilom v in-game kreditih, ki jih služiš z igranjem misij (LTI je samo 'bombonček' za stare donatorje in ne pomeni bistvene prednosti v igri sami).
In ja, Brez Založnikov FTW :)
Po moje so vsi paketi cenejši za original backerje. In začetna cena je 35USD.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
Če prav razumem lahko ABX kot original backer vzame Digital Mercenary paket po isti ceni kot jaz 40$, sam da dobiš še LTI poleg, česar jaz več ne morem right?
Z original backer status ta paket se kliče Digital Scout LTI in ima to notri.
In tako kot praviš, ti ne moreš več dobit LTI in plačaš 5USD več.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
vključeno dobiš 3 meseca zavarovanja.
Če se res potrudiš in končaš brez ladje, greš v vojsko in si notri dokler ne zaslužiš dovolj da si kupiš spet svojo. Tako kot v RL. :)
Če se res potrudiš in končaš brez ladje, greš v vojsko in si notri dokler ne zaslužiš dovolj da si kupiš spet svojo. Tako kot v RL. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Truga ::
In kako začnejo ne-backerji? Peš?
Govora je bilo o nekem zarjavelem kupu ki se rece "starter ship", in se ni bil razkrit.
Kasneje so rekli da bos verjetno zacel res kar pes, in bos moral zasluzit dinarje za svojo ladjo. Ali pa jo nekomu spizdit.
Mimopotke: če kupiš najcenejši Alfa paket za 40 dolarjev, boš poleg Aurore MR lahko preizkusil (v Dogfighting modulu) tudi druge ladje in ne boš omejen samo na Auroro. Potrjeno s strani razvijalcev.
Dogfighting modul bo v stilu "training simulatorja", ki bo na voljo tudi kasneje v hangarju. X-Wing vem da je mel neki podobnega, isto star lancer, pa verjetno tud wing commander. Lahko zberes kerkoli ladjo in igras proti cemur si zberes (lahko tudi prot playerjem).
Seveda ne bodo vse ladje na voljo ves cas, ker bojo precej casa fokus testirali dolocene ladje (debugging, balancing).
Omejene serije so v bistvu strel v nogo - ko jih zmanjka, denar ne priteka več. Toliko.
Rekli so "Tokle jih prodamo kot sample, vec jih ne bomo, ker nocemo da vsi bogati otroci vozijo capshipe/scythe ko se bo igra zacela. Ce hocte donirat lahko to pocnete tud brez ladij."
Isht ::
ABX: Digital Scout za $35 ne vsebuje Alfa in Beta, ampak samo ladjo, 1000 kreditov in pa igro Star Citizen + igro Squadron 42. EDIT: pardon... To velja samo za Veteran in New backerje... Original backerji imajo v tem paketu tudi Alfa in Beta...
Če hočeš sodelovati v Alfa in Beta testiranju, je pravi Digital Mercenary za 40 dolarjev. Paket Digital Mercenary pa je $40 za vse: Original, Veteran in New backerje.
@Mipe: Ko bo igra izšla, boš kupil igro, ki bo vsebovala tudi ladjo (najbrž Auroro). Če nočeš sodelovati v crowdfundingu, alfa in beta testiranju, lahko komot počakaš na izid igre.
Bo pa verjetno takrat igra dražja, kot je danes najcenejši paket.
Če hočeš sodelovati v Alfa in Beta testiranju, je pravi Digital Mercenary za 40 dolarjev. Paket Digital Mercenary pa je $40 za vse: Original, Veteran in New backerje.
@Mipe: Ko bo igra izšla, boš kupil igro, ki bo vsebovala tudi ladjo (najbrž Auroro). Če nočeš sodelovati v crowdfundingu, alfa in beta testiranju, lahko komot počakaš na izid igre.
Bo pa verjetno takrat igra dražja, kot je danes najcenejši paket.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
Isht ::
@Mipe:
Idris P so razprodali v 15 minutah 200 kosov po 1250 dolarjev, in s tem zaslužili četrt milijona dolarjev. Ni baš neki hudi strel v nogo :)
Jaz sem imel veliko srečo, da sem se dokopal do Vanduul Scythe, kljub temu, da sem Veteran Backer (in nisem imel priložnosti jo kupit med originalno Kickstarter kampanjo). Concierge + Waiting list + Chelsea = WIN :)
Idris P so razprodali v 15 minutah 200 kosov po 1250 dolarjev, in s tem zaslužili četrt milijona dolarjev. Ni baš neki hudi strel v nogo :)
Jaz sem imel veliko srečo, da sem se dokopal do Vanduul Scythe, kljub temu, da sem Veteran Backer (in nisem imel priložnosti jo kupit med originalno Kickstarter kampanjo). Concierge + Waiting list + Chelsea = WIN :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
Isht ::
Fajn, samo kaj, ko je za zdaj vse to samo vanity stuff ;)
Spet... In še enkrat... In ponovno...
S tem, ko smo dali denar tako zgodaj, nismo zgolj 'kupili ladij', ampak smo podprli projekt, razvoj igre in pa koncept 'razvoja brez založnika'.
Če bi hotel kupit igro, bi šel na Steam in kupil nekaj, kar lahko igram takoj.
Tako pa sem podprl zgodovinski projekt, in imam sedaj vpogled v zakulisje, lahko sodelujem z idejami, lahko testiram igro dolgo pred izidom, lahko spremljam, kako se igra razvija. Ladja je 'vanity stuff', ni pa ladja edina poanta, zakaj podpreti projekt.
Je pa res, da gre pri taki 'investiciji' za stvar zaupanja. Če si pač po naravi nezaupljiv, potem bolje, da se ne greš crowdfundinga.
Chris Roberts je s svojo zgodovino dokazal, da je sposoben izdelati to igro v takem obsegu, kot je obljubil, in jaz mu zaupam, kar sem tudi pokazal s tem, da sem podprl njegov projekt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
Isht ::
Po moje so vsi paketi cenejši za original backerje. In začetna cena je 35USD.
Nop, novejši paketi (npr. Arbiter, Pathfinder, Advanced Hunter, ali pa ta z novo Auroro) stanejo za vse enako. Edino LTI lahko dobiš samo kot Original ali Veteran backer.
Isht ::
Ja, sem potem naknadno videl, da je tako, se pardoniram :) Veterani in Novi pa nimajo Alfa in Beta v tem paketu, FYI.
ABX ::
Yap. Privilegirane pizde. :)
P.S: V bistvu sploh nimajo tega paketa. Je nekaj podobnega ki ima drugo ime.
P.S: V bistvu sploh nimajo tega paketa. Je nekaj podobnega ki ima drugo ime.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Isht ::
... Ravno preveril: v bistvu je tako:
Ti imaš kot Original Backer paket Digital Scout, ki stane $35 in vsebuje Alfa in Beta.
Jaz kot Veteran Backer imam paket Digital Scout, ki pa stane $30, toda NE vsebuje Alfa in Beta.
Če hočem jaz dobit isti paket, kot ga imaš ti (torej ista vsebina), moram kupit paket Digital Mercenary, ki pa stane $40. Torej isto stvar plačam $5 več kot ti, s tem da se drugače imenuje.
Malo čudna politika poimenovanja paketov, ampak takle mamo :)
Ti imaš kot Original Backer paket Digital Scout, ki stane $35 in vsebuje Alfa in Beta.
Jaz kot Veteran Backer imam paket Digital Scout, ki pa stane $30, toda NE vsebuje Alfa in Beta.
Če hočem jaz dobit isti paket, kot ga imaš ti (torej ista vsebina), moram kupit paket Digital Mercenary, ki pa stane $40. Torej isto stvar plačam $5 več kot ti, s tem da se drugače imenuje.
Malo čudna politika poimenovanja paketov, ampak takle mamo :)
Jst ::
Deset let nazaj se mi je to mogoce zdelo se fajn, dandanes, pa ne vec tako zelo. :)
Men je prevelik immersion enostavno postal odvec. Verjetno zato, ker nimam casa tolk igrat.
Jaz tudi že več let ne igram igre redno. Vsake 4 mesece kakšen teden igram po nekaj ur na dan in to je vse.
MMO iger ala WoW, pa ne maram. Tale StarCitizen mi pa deluje kot igra, katero bom verjetno z veseljem igral. Všeč mi je ideja igre, globalna ekonomija, persistent universe, več tipov vlog - roles (od začetka kot suženj, da nekaj zaslužiš, preko svoje ladje, s katero si lahko pirat, v klanu,...), do kapitana kakšne monstrous ladje. Igro sicer nisem podprl, jo pa spremljam zadnjih nekaj mesecev. In ko izide jo takoj kupim. Ter seveda igra brez založnikov - to je skoraj must buy and try in zelo upam, da mi bo všeč.
Edino, kar bi me motilo, je to, da boš moral igrati več ur na dan, nekaj mesecev, da sploh kam prideš. Upam, da bo za takšne igralce, kot sem jaz, tudi dobro poskrbljeno...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
Bo v obliki "pay-to-win", torej preskočiš grind za ladjo/vlogo ki si želiš.
Kot so že zgoraj napisali bo okvirno 60 ur igranja = 250USD
Kot so že zgoraj napisali bo okvirno 60 ur igranja = 250USD
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Dami ::
Edino, kar bi me motilo, je to, da boš moral igrati več ur na dan, nekaj mesecev, da sploh kam prideš. Upam, da bo za takšne igralce, kot sem jaz, tudi dobro poskrbljeno...
Glede na to da ne maraš wowa in si bolj causal igralc, se moraš zavedati, da je smrt v starcitizen bolj kaznovana kot v drugih klasičnih MMOjih. Če v wow umreš, se rezaš, mal cekina za repair cost in gremo dalje. Tu lahk zgubiš vse, kar si prej garal in ustvarjal več mesecev/let. Mislim da je mehanika enaka kot v EVE (ne me držat za besedo). Zdaj enim je to všeč, meni pa igra s tem zgubi pomen IGRE, če ti nekdo lahko odvzame dejansko premoženje (kot je blo omenjeno, čas ki si ga vložil = denar). Je dost jebe v RL s tem, ne rabim še v virtualnem se s tem ukvarjat
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
ABX ::
Insurance system bo kril določene stroške vezane na nesreče.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Isht ::
V igri bo možno vse ladje (in tudi upgrade ter celo tovor) zavarovati (z in-game valuto), in to zavarovanje ne bo drago. Če torej ladjo izgubiš, ti 'zavarovalnica' dostavi drugo.
To je v bistvu ena od mehanik igre, ki poskrbi za kroženje in-game denarja (in poskrbi za stabilno dinamično ekonomijo). Po mojem mnenju dokaj pametna varianta.
Itak pa vse ladje, ki jih kupiš, pridejo z določenim zavarovanjem by default (6 mesecev), torej imaš z vsako ladjo 6 mesecev brezskrbnega letanja, preden ti zavarovanje poteče in moraš skleniti novo (toda pozor: to zavarovanje krije ladjo z osnovno opremo, upgrade in tovor moraš še vedno zavarovati posebej).
Kar se pa tiče smrti tvojega lika: permadeath nastopi šele po nekaj izgubljenih 'življenjih' (to je pojasnjeno tako, k življenju obudijo tvoj klon, ki je spravljen na planetu, ali nekaj podobnega). Ko ta cikel 'umiranja' in obujanja k življenju ponoviš večkrat (še ne vemo, kolikokrat, ampak baje dovolj, da boš lahko z likom nekaj pametnega dosegel), nastopi Permadeath.
Toda to ne pomeni, da si izgubil vse svoje nabrano premoženje: ustvariš nov lik, in nanj preneseš premoženje prejšnjega lika (dedovanje). Ker tvoj lik v igri ni stvar 'nadgrajevanja lika', kot v kakih RPGjih, nisi torej izgubil ničesar (razen nekaj odstotkov dediščine, ki gre v davkarijo :) ).
Torej ni tako hudo, kot nekateri mislite.
@ABX:
60 ur igranja naj bi ti prineslo Constellation, toda v praksi bo to več kot za 250$ in-game denarja. Cene ladij ta trenutek so v bistvu nižje, kot bodo v igri (če računamo menjalno valuto 1$ = 1000 UEC), zato bo Constellation po izidu igre stal precej več (na pamet recimo 500.000 UEC, oziroma 500$ resničnega denarja), kar pa boš, kot rečeno, prislužil že v 60 urah igranja.
To je v bistvu ena od mehanik igre, ki poskrbi za kroženje in-game denarja (in poskrbi za stabilno dinamično ekonomijo). Po mojem mnenju dokaj pametna varianta.
Itak pa vse ladje, ki jih kupiš, pridejo z določenim zavarovanjem by default (6 mesecev), torej imaš z vsako ladjo 6 mesecev brezskrbnega letanja, preden ti zavarovanje poteče in moraš skleniti novo (toda pozor: to zavarovanje krije ladjo z osnovno opremo, upgrade in tovor moraš še vedno zavarovati posebej).
Kar se pa tiče smrti tvojega lika: permadeath nastopi šele po nekaj izgubljenih 'življenjih' (to je pojasnjeno tako, k življenju obudijo tvoj klon, ki je spravljen na planetu, ali nekaj podobnega). Ko ta cikel 'umiranja' in obujanja k življenju ponoviš večkrat (še ne vemo, kolikokrat, ampak baje dovolj, da boš lahko z likom nekaj pametnega dosegel), nastopi Permadeath.
Toda to ne pomeni, da si izgubil vse svoje nabrano premoženje: ustvariš nov lik, in nanj preneseš premoženje prejšnjega lika (dedovanje). Ker tvoj lik v igri ni stvar 'nadgrajevanja lika', kot v kakih RPGjih, nisi torej izgubil ničesar (razen nekaj odstotkov dediščine, ki gre v davkarijo :) ).
Torej ni tako hudo, kot nekateri mislite.
@ABX:
60 ur igranja naj bi ti prineslo Constellation, toda v praksi bo to več kot za 250$ in-game denarja. Cene ladij ta trenutek so v bistvu nižje, kot bodo v igri (če računamo menjalno valuto 1$ = 1000 UEC), zato bo Constellation po izidu igre stal precej več (na pamet recimo 500.000 UEC, oziroma 500$ resničnega denarja), kar pa boš, kot rečeno, prislužil že v 60 urah igranja.
Isht ::
Še to:
Sistem zavarovanja bo pomagal tudi obrzdati razne grieferje, ki bi namesto fair play razmišljali o zaletavanju v druge ladje. To se baje dogaja v nekaterih drugih vesoljskih MMOjih, kjer grieferji s svojimi ladjami gredo na horuk, se zaletavajo v druge... Če ladjo v procesu zaletavanja zgubijo, se pa zanašajo na zavarovanje, češ "saj bomo dobili nadomestno ladjo".
Ali pa zlorabe, ko bi falot ladjo prepustil kolegu in jo potem prijavil kot ukradeno, da bi dobil nadomestno (njegovo ladjo pa bi potem imel njegov kolega)...
No, zavarovanje oziroma uveljavljanje zavarovanja (in preprečevanje zlorab) bo potekalo takole:
'zavarovalnica' bo primer pregledala in se lahko dostava tvoje nadomestne ladje zavleče, če si ladjo izgubil v sumljivih okoliščinah, ali pa če zelo pogosto izgubljaš ladje. Če 'zavarovalnica' ugotovi, da poskušaš pretentat sistem, je zavarovanje lahko nično in ladjo izgubiš trajno. Grieferji bodo tako morali zares letati in se truditi, ne pa se zaletavati, obenem pa bodo zlorabe kaznovane.
Precej premišljen sistem, ki obenem omogoča normalnim igralcem neko varnost, goljufe pa kaznuje.
Sistem zavarovanja bo pomagal tudi obrzdati razne grieferje, ki bi namesto fair play razmišljali o zaletavanju v druge ladje. To se baje dogaja v nekaterih drugih vesoljskih MMOjih, kjer grieferji s svojimi ladjami gredo na horuk, se zaletavajo v druge... Če ladjo v procesu zaletavanja zgubijo, se pa zanašajo na zavarovanje, češ "saj bomo dobili nadomestno ladjo".
Ali pa zlorabe, ko bi falot ladjo prepustil kolegu in jo potem prijavil kot ukradeno, da bi dobil nadomestno (njegovo ladjo pa bi potem imel njegov kolega)...
No, zavarovanje oziroma uveljavljanje zavarovanja (in preprečevanje zlorab) bo potekalo takole:
'zavarovalnica' bo primer pregledala in se lahko dostava tvoje nadomestne ladje zavleče, če si ladjo izgubil v sumljivih okoliščinah, ali pa če zelo pogosto izgubljaš ladje. Če 'zavarovalnica' ugotovi, da poskušaš pretentat sistem, je zavarovanje lahko nično in ladjo izgubiš trajno. Grieferji bodo tako morali zares letati in se truditi, ne pa se zaletavati, obenem pa bodo zlorabe kaznovane.
Precej premišljen sistem, ki obenem omogoča normalnim igralcem neko varnost, goljufe pa kaznuje.
6151 ::
Verjetno bom kar kupil Digital Mercenary zaradi Alpha in Beta verzije =)
Lahko nekdo razloži kako je tukaj mišljeno največ 50 igralcev na določenem območju? Torej boš igral le zraven 50 drugih ljudi?
Lahko nekdo razloži kako je tukaj mišljeno največ 50 igralcev na določenem območju? Torej boš igral le zraven 50 drugih ljudi?
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB
BigWhale ::
Tale StarCitizen mi pa deluje kot igra, katero bom verjetno z veseljem igral. Všeč mi je ideja igre, globalna ekonomija, persistent universe, več tipov vlog - roles (od začetka kot suženj, da nekaj zaslužiš, preko svoje ladje, s katero si lahko pirat, v klanu,...), do kapitana kakšne monstrous ladje.
Meni vse skupaj zgleda tako kot EVE, samo z mal bolj dodelano fiziko in first person pilotiranjem. Za EVE sem porabil ogromno casa. Dans me se vcasih zasrbijo prsti, pa si hitr premislim, ko ugotovim, da bi spet moral iskat corporation, alliance in tko naprej... Plus tega je v EVE ogromno inflacije. Me zanima, kako se bodo borili proti temu v Star Citizenu.
BigWhale ::
V igri bo možno vse ladje (in tudi upgrade ter celo tovor) zavarovati (z in-game valuto), in to zavarovanje ne bo drago.
Ce te igra ne bo kaznovala za izgubo tovora, ladje in tako naprej, potem je brez veze, da je stvari sploh mozno zavarovati. Zavarovaje potem postane samo en money-sink in nic drugega.
To je v bistvu ena od mehanik igre, ki poskrbi za kroženje in-game denarja (in poskrbi za stabilno dinamično ekonomijo). Po mojem mnenju dokaj pametna varianta.
Itak pa vse ladje, ki jih kupiš, pridejo z določenim zavarovanjem by default (6 mesecev), torej imaš z vsako ladjo 6 mesecev brezskrbnega letanja, preden ti zavarovanje poteče in moraš skleniti novo (toda pozor: to zavarovanje krije ladjo z osnovno opremo, upgrade in tovor moraš še vedno zavarovati posebej).
Hm, temu se ne rece 'stabilna in dinamicna ekonomija', temu se rece money sink, ki sili igralce v igro. Torej, MORAS igrati, zato, da lahko varno letis po vesolju. Dinamicna ekonomija bi bila, ce bi lahko en drug igralec odprl zavarovalnico in ti zavaroval ladjo. :) Ce gre pa denar 'nazaj v game', potem pa to pomeni samo to, da se igralce sili, da igrajo. :)
Kar se pa tiče smrti tvojega lika: permadeath nastopi šele po nekaj izgubljenih 'življenjih' (to je pojasnjeno tako, k življenju obudijo tvoj klon, ki je spravljen na planetu, ali nekaj podobnega). Ko ta cikel 'umiranja' in obujanja k življenju ponoviš večkrat (še ne vemo, kolikokrat, ampak baje dovolj, da boš lahko z likom nekaj pametnega dosegel), nastopi Permadeath.
A EVE Online si igral? Ker tam je bila ta stvar isti smorn. Zavarovanje za ladje in kloni za igralce. Ce so ti ubili se zadnjega klona, potem si nek del experience pointov izgubil. Premozenja je pac ostalo, ker ni bilo permanent death.
Niso se nic tako zelo revolucionarnega spomnil. :)
Isht ::
Saj zakaj bi izumljali toplo vodo, če sistem deluje?
"Sili igralce, da igrajo"... Ojoj... Če ne igraš, to ne pomeni, da boš izgubil ladjo, aneda? Če se čez 2 meseca spomniš, da bi šel igrat, je pa poanta igre prešpilavanje misij, ne pa jadranje po širnem vesolju brez poante. Torej, ko igraš, služiš kredite, s katerimi si kupiš upgrade, tovor, boljšo ladjo, in pa plačaš tistih par fičnikov za zavarovanje.
Ne razumem, zakaj se ti to zdi trapast sistem ali pa money sink?
Glede tega, da bi igralci imeli zavarovalnico: kako bo pa igralec zagotovil, da ti bo ob izgubi ladje dostavil tvojo ladjo nazaj? Naprimer, če gre za redko ali drago ladjo, npr. Idris? Virtualna NPC zavarovalnica lahko funkcionira, enemu igralcu pa ne moreš zaupati, da ti bo porihtal zadeve, kot se spada.
In zakaj to ni dinamična ekonomija? Dinamična ekonomija ne pomeni, da morajo igralci upravljati z vsem, ampak pomeni, da se stanje v vesolju spreminja konstantno glede na povpraševanje in ponudbo. V enem trenutku lahko en planet krvavo rabi mikrovalovke... En igralec jim jih dostavi in mastno zasluži, naslednji pa se opeče, ker je planet med tem že postal zasičen z mikrovalovkami.
To je dinamična ekonomija.
Z inflacijo se boriš čisto enostavno: tako, da je NPCjev bistveno več, kot igralcev, in NPCji potem zbalansirajo ekonomske poteze igralcev.
@6151:
Inštance pomenijo, da bo v enem sektorju vesolja v isti inštanci hkrati lahko 50 igralcev. Recimo v bitki. Če se na strežniku v tistem sektorju realno nahaja 200 igralcev, to pomeni, da bo strežnik ustvaril 4 inštance po 50 igralcev.
Sistem bo skrbel, da bodo igralci v inštance 'uparjeni' pravilno: npr. če si na 'bounty hunter' misiji, te bo sistem uparil s tvojo tarčo. Sistem te bo tudi uparil s tvojimi kameradi iz klana.
Če se srečata dva klana po 100 ladij, bo sistem razdelil flote na 4 inštance enakomerno, pri tem pa bo poskrbel, da bodo v isti inštanci fantje iz iste 'eskadrilje'.
To je načeloma samo tehnična omejitev zaradi zmogljivosti strežnikov in zmogljivosti PCjev... Čez par let bi lahko inštanca imela tudi 100 ladij naenkrat, ali pa 200.
"Sili igralce, da igrajo"... Ojoj... Če ne igraš, to ne pomeni, da boš izgubil ladjo, aneda? Če se čez 2 meseca spomniš, da bi šel igrat, je pa poanta igre prešpilavanje misij, ne pa jadranje po širnem vesolju brez poante. Torej, ko igraš, služiš kredite, s katerimi si kupiš upgrade, tovor, boljšo ladjo, in pa plačaš tistih par fičnikov za zavarovanje.
Ne razumem, zakaj se ti to zdi trapast sistem ali pa money sink?
Glede tega, da bi igralci imeli zavarovalnico: kako bo pa igralec zagotovil, da ti bo ob izgubi ladje dostavil tvojo ladjo nazaj? Naprimer, če gre za redko ali drago ladjo, npr. Idris? Virtualna NPC zavarovalnica lahko funkcionira, enemu igralcu pa ne moreš zaupati, da ti bo porihtal zadeve, kot se spada.
In zakaj to ni dinamična ekonomija? Dinamična ekonomija ne pomeni, da morajo igralci upravljati z vsem, ampak pomeni, da se stanje v vesolju spreminja konstantno glede na povpraševanje in ponudbo. V enem trenutku lahko en planet krvavo rabi mikrovalovke... En igralec jim jih dostavi in mastno zasluži, naslednji pa se opeče, ker je planet med tem že postal zasičen z mikrovalovkami.
To je dinamična ekonomija.
Z inflacijo se boriš čisto enostavno: tako, da je NPCjev bistveno več, kot igralcev, in NPCji potem zbalansirajo ekonomske poteze igralcev.
@6151:
Inštance pomenijo, da bo v enem sektorju vesolja v isti inštanci hkrati lahko 50 igralcev. Recimo v bitki. Če se na strežniku v tistem sektorju realno nahaja 200 igralcev, to pomeni, da bo strežnik ustvaril 4 inštance po 50 igralcev.
Sistem bo skrbel, da bodo igralci v inštance 'uparjeni' pravilno: npr. če si na 'bounty hunter' misiji, te bo sistem uparil s tvojo tarčo. Sistem te bo tudi uparil s tvojimi kameradi iz klana.
Če se srečata dva klana po 100 ladij, bo sistem razdelil flote na 4 inštance enakomerno, pri tem pa bo poskrbel, da bodo v isti inštanci fantje iz iste 'eskadrilje'.
To je načeloma samo tehnična omejitev zaradi zmogljivosti strežnikov in zmogljivosti PCjev... Čez par let bi lahko inštanca imela tudi 100 ladij naenkrat, ali pa 200.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 4 … 34 35 36 37 )Oddelek: Igre | 271377 (3775) | Kayzon |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 151800 (116308) | Truga |
» | Skupnostno financiranje in povratek stare gardeOddelek: Novice / Igre | 17768 (14435) | Tr0n |
» | Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranjuOddelek: Novice / Igre | 14375 (11858) | Truga |