» »

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

««
«
1 / 6
»»

bluefish ::

...

vir: Wikipedia
Tom Clancy's The Division is an upcoming online multiplayer third-person tactical shooter action role-playing video game developed by Ubisoft Massive under the Tom Clancy brand for the PlayStation 4, Xbox One and Microsoft Windows. It was announced during Ubisoft's E3 2013 press conference, together with a seven minute gameplay demo.

Tom Clancy's The Division @ Wikipedia



Ubisoft je napovedal, da naj bi bila igra tudi za PC: http://www.computerandvideogames.com/42...
  • spremenil: bluefish ()

oo7 ::

No sam, da bo za Pc>:D drugače pa zgleda super.

kmetek ::

excellent :)

Berserker ::

Fak prasci so najprej delali peticijo, češ da morajo pc igralci prosit da lahk odobijo igro, nakar so preklicali vseskupaj, zdaj pa očitno pride za pc ?

RejZoR ::

Pismo no, za koji K morajo vse delat v 3rd person no. Tomb Raider, fair enough, vsi vemo zakaj, ampak ni pa zdej treba čist vsakega jebenga špila delat v tretji osebi no. Še dobr, da pride konec leta Mirror's Edge 2, ki gre v čist drugo smer in popelje vse 3rd person špile v prvoosebni pogled, ki je bil vsaj v enki naravnost spektakularen.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kmetek ::

malo je podobna na Last of us.

Berserker ::

RejZoR je izjavil:

Pismo no, za koji K morajo vse delat v 3rd person no. Tomb Raider, fair enough, vsi vemo zakaj, ampak ni pa zdej treba čist vsakega jebenga špila delat v tretji osebi no. Še dobr, da pride konec leta Mirror's Edge 2, ki gre v čist drugo smer in popelje vse 3rd person špile v prvoosebni pogled, ki je bil vsaj v enki naravnost spektakularen.



Kaj delajo vse v tretji osebi ? Ravno nasprotno je, fps-jev je ko dreka. In kaj ma tu veze ME2, čisto druga zvrst ? Saj imaš Dead Island, Dying Light, Battlefield, COD in na tone šuterjev.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Veze ima v tem, da ima tretjeosebni pogled smisel v skakajoči platformščini. Ne pa v streljačinah...

Dead Island je bil dost mlačen in bugast, CoD-e štancajo kot zajci mlade, edini, ki mal izstopa je Battlefield. Trojka je bila res kinematično narejena zadeva ob kateri sem se kar fino zabaval, pa multija sploh nisem igral.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Berserker ::

RejZoR je izjavil:

Veze ima v tem, da ima tretjeosebni pogled smisel v skakajoči platformščini. Ne pa v streljačinah...

Dead Island je bil dost mlačen in bugast, CoD-e štancajo kot zajci mlade, edini, ki mal izstopa je Battlefield. Trojka je bila res kinematično narejena zadeva ob kateri sem se kar fino zabaval, pa multija sploh nisem igral.



GTA serija je v tretji osebi, isto Saints Row in Mass Effect. Vse so v osnovi streljačine. Se pravi da imajo smisel in nikogar ne moti. Če bo ta igra imela prosto okolje, bo tudi precej plezanja, zadnje TC igre so tudi bile po večini tretjeosebne. Malo se naveličaš stalno istega pogleda z puško v roki in hud v kotu. Pri tretjeosebni pa hkrati opazuješ reakcijo igranega lika, animacije, pa še večji pregled imaš na bojišče.

Če te tako moti pogled pa imaš še na voljo Stalker serijo, Metro in prihajajoča Surviarium pa še en post apokaliptičen špil.

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Ni res. Tretjeosebni pogled je za mnogo špilov najboljši pogled. Si sploh ne predstavljam, kako bi ti igral npr. Lost Planet ali pa Dead Space v FPS načinu?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

kmetek ::

čakajte, zmeden sem....3rd view je zadaj ala tomb raider itd, fps je pa 1st view ala bioshock itd.....

RejZoR ::

Ja.

Razlog zakaj je prva oseba vedno boljša? Zato ker imaš občutek, da se vse dogaja tebi osebno (recimo ko ti alien skače v faco) kot pa to, da pač od zadaj opazuješ kako nek alien naskakuje nek karakter v igri, ki ga pač ti vodiš. Ni isto.

Kar pa se tiče tretjeosebnih iger v prvi osebi, je kdo preigral Max Payne v prvi osebi? Jezst sem z uporabo 1st person moda in je bila izkušnja res nora. Sploh ker moraš povsem drugače opazovat okolje in ni ga bilo čez opazovanje kako v slow motionu prazniš dva uzija naenkrat in kako ti tulci iz slednjih počasi letijo ven pred nosom. Da od kicka desert eagla ne govorim.

In ker se omenja Tom Clancy-ja, kje so časy Rainbow 6 in GRAW, kjer si bil specialc v prvi osebi. To iz tretje je tko kot bi gledal film, v smislu, da se z dogajanjem ne poosebljaš toliko kot če zreš v svet skozi "svoje" oči.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

opeter ::

RejZoR je izjavil:

Kar pa se tiče tretjeosebnih iger v prvi osebi, je kdo preigral Max Payne v prvi osebi? Jezst sem z uporabo 1st person moda in je bila izkušnja res nora.


To je bil ziher neki mod.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bolf3nk ::

opeter je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Kar pa se tiče tretjeosebnih iger v prvi osebi, je kdo preigral Max Payne v prvi osebi? Jezst sem z uporabo 1st person moda in je bila izkušnja res nora.


To je bil ziher neki mod.



tale slo mo je imela matrica reloaded in je bilo bedno v 1st

Berserker ::

RejZoR je izjavil:

Ja.

Razlog zakaj je prva oseba vedno boljša? Zato ker imaš občutek, da se vse dogaja tebi osebno (recimo ko ti alien skače v faco) kot pa to, da pač od zadaj opazuješ kako nek alien naskakuje nek karakter v igri, ki ga pač ti vodiš. Ni isto.

Kar pa se tiče tretjeosebnih iger v prvi osebi, je kdo preigral Max Payne v prvi osebi? Jezst sem z uporabo 1st person moda in je bila izkušnja res nora. Sploh ker moraš povsem drugače opazovat okolje in ni ga bilo čez opazovanje kako v slow motionu prazniš dva uzija naenkrat in kako ti tulci iz slednjih počasi letijo ven pred nosom. Da od kicka desert eagla ne govorim.

In ker se omenja Tom Clancy-ja, kje so časy Rainbow 6 in GRAW, kjer si bil specialc v prvi osebi. To iz tretje je tko kot bi gledal film, v smislu, da se z dogajanjem ne poosebljaš toliko kot če zreš v svet skozi "svoje" oči.



Si igral Spec Ops, ravno tps pogled je največ povedal o igranem liku, opazile so se fizične spremembe, čustva.

Pri fps je to opazno le pri govoru.

Je pa fora da pri tps opazuješ karakter in je cel boj ena sama predstava, katero moraš čim lepše odigrat, tak primer je novi Max Payne, kjer je užitek gledat Maxa v lepi animaciji, ko sprožiš bullet time, res se počutiš kot v Matrici, medtem ko fps izpade tako robotsko, samo nameri in ustreli z konstantnim držanjem puške pokonci, zgolj Counter Strike fani ripajo na to.

Vsi novejši TC špili so povečini tps. Redko kdo je bil presenečen da špil ni v fps obliki.

Sriple Tix ::

Nikdar mi ne bo jasno, zakaj ne ponudijo obe možnosti, kot je bilo to na primer pri The Suffering The Suffering (video game) @ Wikipedia

Volk sit in koza cela.

Berserker ::

To imajo tudi že stari OFP, ARMA III, Oblivion, Skyrim pa Fallout serija ter ziher še kakšen RPG špil.

Sriple Tix ::

OK, pač sem izmed vseh naštel enega.

oo7 ::




Zgleda odlično samo škoda, ker bo samo Multiplayer in ne tudi Single player.

medenko ::

mah, bedarija.

Tr0n ::

oo7 ::

Zgleda odlično samo škoda, ker ne bo Single playerja;(








Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

kmetek ::

peticija?

Tr0n ::

Heh, ravno fora te igre je, da mesa single player in multiplayer znotraj ene same instance.

m0f0x ::

V tem enginu bi morali narediti Day Z varianto :)

RejZoR ::

Tr0n je izjavil:

Heh, ravno fora te igre je, da mesa single player in multiplayer znotraj ene same instance.


Need for Speed: Rivals je imel tak sistem in ti lahko povem, da je bil medel za popizdit. Ne samo da je bil single player totalno dolgočasen, tud multi je bil brezvezen, ker sploh nisi imel feelinga al se pelješ proti Ai al proti živim ljudem. V NFS Hot Pursuit 2010 recimo si vedno vedel kdaj si online in kdaj ne. In izkušnja je bila svetovna.

Tko da če mislijo vpeljat isto, močno dvomim, da bo dobro.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Tr0n ::

Ok, eno je znucan in beden Need for Speed racing game, drugo 3rd person tactical shooter. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

bluefish ::

Izid igre prestavljen na 2015: http://www.vg247.com/2014/05/15/tom-cla...

oo7 ::

The Division Cinematic Trailer

GabrieLeo ::

Doba next-gen iger šele zdaj zares prihaja. Ampak nevem kako bo to se izrazilo tudi v praksi. Rainbow six: siege naprimer. Razen resnega lan partija s frendi, te igre nihče
ne bo jemal tako resno kakor je prikazano bilo na E3. Ljudje bojo kar rushal notri. In isto the division. Bo res tak teamplay od toliko različnih igralcev iz vsega sveta?
Upam da...

m0f0x ::

Optimist...

oo7 ::

Pesimist ::

blablabla, multiplayer ala planetside 2 bo?

oo7 ::

Tom Clancy's The Division gets pushed back to 2016
http://www.vg247.com/2015/05/12/the-div...

Tr0n ::

Super. ;((

Hvala bogu, da imamo se en Assassin's Creed tho, amirite? ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

oo7 ::

The Division Gameplay Demo


8 Marec 2016

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

The Division - E3 2015 Trailer



.

yoco ::

oo7 je izjavil:

The Division Gameplay Demo


8 Marec 2016

Jao!!!! Mnogo bolje bi blo, če bi dali na mute!

Tr0n ::

Berserker ::

Nov Ghost Recon pa tale špil izgledata skoraj podobno. Me zanima kolk downgrejda bomo deležni še do relisa (nakar bodo data minerji slučajno našli high res texture po kakšnem tednu).

GabrieLeo ::

Toliko sem bil hajpan za tole špilo ampak že po prvih 2 minutah prvega trailerja sem vedel da ne bo vse tako kakor so okrancljali.
Takega teamplaya definitivno ne bo, beseda o downgradu je že prinesla skomino na Watch Dogs-e tako da mi je vse skupaj pustilo
en beden občutek v ustih, slabše kot gorgonzola.

m0f0x ::

Bedno je vse skupaj. Jebeni "hollywood style" script, kjer je vse idealno, legendary drop "wow". Ta dark zone bodo pa itak "spamali" in "campali" na veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0f0x ()

plaz21 ::

Mene zanima zgolj SP zato sem igro tudi oz. bom kupil.

yoco ::

A ni ta igra samo MP?

plaz21 ::

Ne. Igra bo imela tudi SP, ampak zaenkrat še ni znano v kakšni obliki. Enako bo z Rainbow Sig Siege. Vendar je za slednjo znanega več o SP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: plaz21 ()

GabrieLeo ::

A ni tako da bi SP bil narejen tako, da bodo notri tudi ostali igralci in potem se boš lahko odločal ali boš naredil z njimi ali sam.

plaz21 ::

SP še ni dorečen. Eno je to ko so predstavili na E3 glede Dark Zone, kjer so pravili kako boš lahko sam igral ali pa co-op oz. s kolegi. Je pa bilo še pred časom govora o kampanji ali nečem podobnem. Bo treba počakati prihodnje tedne/mesece, ker izid igre je še daleč. Še 3/4 leta da izvemo v kakšni obliki bo prisoten SP.

oo7 ::

Tom Clancy's The Division Dark Zone Story Trailer

oo7 ::

The Division - Amazing Weather and lighting effects


.

scipascapa ::

««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ghost Recon: Wildlands (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21233166 (707) oo7
»

Rainbow Six Siege (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19829899 (1049) ahac
»

PC igre 2014 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
7522231 (15202) yayo
»

E3 2014 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
6311730 (10241) djabi
»

E3 2013 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14919481 (16646) oo7

Več podobnih tem