Forum » Pomoč in nasveti » Gigabyte plošča težave
Gigabyte plošča težave
simimedi ::
Zdravo,
trenutno sem res razjarjen in vas prosim za kakršenkoli nasvet - informacijo. Vem da bom na koncu verjetno moral požreti na svoje stroške a vseeno. In sicer gre se za to, da mi je šla praktično nova osnovna plošča Gigabyte 990XA-UD3 (kupljena pred pol leta, uporabljana 3 mesece). Stvar se je zgodila na tak način, da se je po ponovnem zagonu (windows posodobitve) računalnik preprosto ni več prižgal. Najprej je kazalo kot da tok je - lučke gorele, boot se ni izvedel, ko pa sem ugasnil in prižgal nazaj pa se ni zgodilo čisto nič več. Ploščo sem spakiral poslal na popravilo in danes dobim nazaj zavrnjeno (včeraj pa že klic iz podjetja, kamor sem poslal, a tajnica je tam očitno sama in ne more nič povedat glede napake)reklamacijo in sicer RMA listek z naslednjim križcem - DAMAGED BY USER CAN NOT REPAIR PCB open over 4 lines (to je že natisnejno, sam križec je zraven) in dopis "35 line open". Vse komponente so nove, napajlanik je Chieftec 850W nitro 88+, računalnik ni bil nikoli navit - res pa je vžgan 24ur/dan. Edino kar je tajnica omenila je, da ni plastike za pritrditev hladnilika procesorja - kar je res, saj uporabljam drug hladilnik ki ga pritrdiš na svoja držala in ker se mi to res ni zdelo pomembno nisem pritrjeval za garancijo originalnega nazaj (mogoče bi moral, a ne vem če kje piše, da ne smeš dati gor drug hladilnik procesorja). Torej vse skupaj se mi zdi malo neumno, glede na to da nisem nek 15 letni mulc (pa brez zamere, ne mislim nič slabega s tem, kajti tudi jaz sem nekoč bil in delal čudo stvari z komponentami)ki bi navijal, priklapljal ne vem kake neonke itd gor. Stvar je dejansko nehala delovati tako kot sem napisal - navedel sem vsa dejstva brez olepševanja. Povrhu imam tudi vse skupaj priklopljeno na prenapetostno zaščito (sicer iz Hoferja ali Lidla, ne vem točno, a vseeno). Edino kar je, če res pomislim za nazaj, sem nekajkrat opazil, da je bil računalnik zjutraj resetiran - nisem bil prijavlen v svoj račun, a sem zadevo takrat pripisal windows update.
Zdaj sem se pa res razpisal - kakšna so vaša mnenja, kaj si mislite? Verjetno tko kot sem dejal, nimam kaj, požret in je to to? Kaj sploh je napaka line 35 open?
Hvala in lepe poletne dni - moj je danes malo bolj kisel.
PS. pa še poštnino sem moral kriti sam - v obe smeri.
Simon
trenutno sem res razjarjen in vas prosim za kakršenkoli nasvet - informacijo. Vem da bom na koncu verjetno moral požreti na svoje stroške a vseeno. In sicer gre se za to, da mi je šla praktično nova osnovna plošča Gigabyte 990XA-UD3 (kupljena pred pol leta, uporabljana 3 mesece). Stvar se je zgodila na tak način, da se je po ponovnem zagonu (windows posodobitve) računalnik preprosto ni več prižgal. Najprej je kazalo kot da tok je - lučke gorele, boot se ni izvedel, ko pa sem ugasnil in prižgal nazaj pa se ni zgodilo čisto nič več. Ploščo sem spakiral poslal na popravilo in danes dobim nazaj zavrnjeno (včeraj pa že klic iz podjetja, kamor sem poslal, a tajnica je tam očitno sama in ne more nič povedat glede napake)reklamacijo in sicer RMA listek z naslednjim križcem - DAMAGED BY USER CAN NOT REPAIR PCB open over 4 lines (to je že natisnejno, sam križec je zraven) in dopis "35 line open". Vse komponente so nove, napajlanik je Chieftec 850W nitro 88+, računalnik ni bil nikoli navit - res pa je vžgan 24ur/dan. Edino kar je tajnica omenila je, da ni plastike za pritrditev hladnilika procesorja - kar je res, saj uporabljam drug hladilnik ki ga pritrdiš na svoja držala in ker se mi to res ni zdelo pomembno nisem pritrjeval za garancijo originalnega nazaj (mogoče bi moral, a ne vem če kje piše, da ne smeš dati gor drug hladilnik procesorja). Torej vse skupaj se mi zdi malo neumno, glede na to da nisem nek 15 letni mulc (pa brez zamere, ne mislim nič slabega s tem, kajti tudi jaz sem nekoč bil in delal čudo stvari z komponentami)ki bi navijal, priklapljal ne vem kake neonke itd gor. Stvar je dejansko nehala delovati tako kot sem napisal - navedel sem vsa dejstva brez olepševanja. Povrhu imam tudi vse skupaj priklopljeno na prenapetostno zaščito (sicer iz Hoferja ali Lidla, ne vem točno, a vseeno). Edino kar je, če res pomislim za nazaj, sem nekajkrat opazil, da je bil računalnik zjutraj resetiran - nisem bil prijavlen v svoj račun, a sem zadevo takrat pripisal windows update.
Zdaj sem se pa res razpisal - kakšna so vaša mnenja, kaj si mislite? Verjetno tko kot sem dejal, nimam kaj, požret in je to to? Kaj sploh je napaka line 35 open?
Hvala in lepe poletne dni - moj je danes malo bolj kisel.
PS. pa še poštnino sem moral kriti sam - v obe smeri.
Simon
Pro_moted ::
Meni je lani 990FX-UD3 tudi spustla dušo po 2 mescih uporabe. Sem poslal na servis in so rekli da sem navijal in sem skuril plato. Tedaj nisem imel navitega procesorja zato mi je bilo čudno, to sem jim tudi povedal. Prav tako sem imel priključen PC na prenapetostno zaščito in pa na XFX 650 napajalnik. Nato so se odločili da mi ploščo vseeno vzamejo pod garancijo in so jo popravili.
Pokliči pa vprašaj zakaj so zavrnili.
Pokliči pa vprašaj zakaj so zavrnili.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Nagi Bator ::
Kolk jaz razumem pravijo, da je fizicno pozkodovano tiskano vezje same plate. Tiste bakrene linije, ki jih je polno po plati.
Po moje si ga posral, ker si sel vracat plato brez originalnega dela, ki spada nanjo. Zdaj se bodo izgovarjali na to in bos tezko kaj dosegel.
Po moje si ga posral, ker si sel vracat plato brez originalnega dela, ki spada nanjo. Zdaj se bodo izgovarjali na to in bos tezko kaj dosegel.
psickolog ::
Letos sem kupil 4 gigabytove plosce. Cisto vsaka je imela na podnozju za procesor plastiko, na kateri je zelo vidno in striktno pisalo, da je potrebno v primeru uveljavljanja garancije tisto ploscico priloziti oz jo dati nazaj gor na procesorsko podnozje.
simimedi ::
Nagi Bator je izjavil:
Kolk jaz razumem pravijo, da je fizicno pozkodovano tiskano vezje same plate. Tiste bakrene linije, ki jih je polno po plati.
Po moje si ga posral, ker si sel vracat plato brez originalnega dela, ki spada nanjo. Zdaj se bodo izgovarjali na to in bos tezko kaj dosegel.
Ja, sem isto razmišljal, da jih mori to. Ampak nima veze, meni še na kraj pameti ni pršlo, da bo to imelo kaj vpliva, saj sem ploščo normalno uporabljal, ne navijal - edino prižgana je pa bla 24 ur/dan. Stvar se mi preprosto ne zdi poštena.
Letos sem kupil 4 gigabytove plosce. Cisto vsaka je imela na podnozju za procesor plastiko, na kateri je zelo vidno in striktno pisalo, da je potrebno v primeru uveljavljanja garancije tisto ploscico priloziti oz jo dati nazaj gor na procesorsko podnozje.
Ne, na mojem nič ne piše, sem preveril. Kovina je samo prevlečena z neko belo plastično maso.
WAW, komaj sedajle sem opazil. Plošče sploh nisem obračal in spodaj je s puščicami označeno, kaj je narobe. Čez ploščo je potegnjen RIS - velik globok RIS. Stvar od mene definitivno ni šla taka. To vse skupaj čisto spremeni. Bom poslikal in prilepil.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: simimedi ()
Furbo ::
Primerjaj serijske številke
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
simimedi ::
Dr_M ::
Pa ravno sem razmisljal, da bi po 6 letih spet mogoce razkiral in kupil gigabytko, pa je ne bom. Hvala za tole.
solatko ::
Navadite se, da ko dajete nekaj na servis, v pričo prevzemnika, zadevo poslikate (vsak telefon ima fotič). Veliko takih zadev se zgodi na kratki poti od prevzemnika do serviserja, sploh če se zadeva povaluje po kakšnih regalih.
Za tak rez je potrebna kar velika sila ali vlačenje plošče po kakšni ostri zadevi. Verjetno uporabnik take plošče, sploh nebi dajal na servis.
Poizkusi z reklamacijo, mogoče bodo v servisu našli krivca, sploh če postopke snemajo.
Za tak rez je potrebna kar velika sila ali vlačenje plošče po kakšni ostri zadevi. Verjetno uporabnik take plošče, sploh nebi dajal na servis.
Poizkusi z reklamacijo, mogoče bodo v servisu našli krivca, sploh če postopke snemajo.
Delo krepa človeka
Nagi Bator ::
Da poskodujes te bakrene linije moras ze kar fajn potegnit s srafcigerjem.
Sam sem kar nekajkrat strajfnil po plati, ko sem pritrjeval se tiste slot A hladilnike, pa nikdar nisem fental plate.
To si posiljal direktno na gigabyte ali kam drugam, ce ni ravno tajna?
Ce je morda res kriv ta ris, pa si ga slucajno res sam nardil in niti ne ves (kakorkoli - plate ti ocitno nimajo namena menjat),
bi ga na tvojem mestu poskusal popravit sam in eventualni prekinjen spoj zalit oz. fino zaspajkat. Pomagaj si s kaksno lupo, da bolje vidis.
Sam sem kar nekajkrat strajfnil po plati, ko sem pritrjeval se tiste slot A hladilnike, pa nikdar nisem fental plate.
To si posiljal direktno na gigabyte ali kam drugam, ce ni ravno tajna?
Ce je morda res kriv ta ris, pa si ga slucajno res sam nardil in niti ne ves (kakorkoli - plate ti ocitno nimajo namena menjat),
bi ga na tvojem mestu poskusal popravit sam in eventualni prekinjen spoj zalit oz. fino zaspajkat. Pomagaj si s kaksno lupo, da bolje vidis.
simimedi ::
Nagi Bator je izjavil:
Da poskodujes te bakrene linije moras ze kar fajn potegnit s srafcigerjem.
Sam sem kar nekajkrat strajfnil po plati, ko sem pritrjeval se tiste slot A hladilnike, pa nikdar nisem fental plate.
To si posiljal direktno na gigabyte ali kam drugam, ce ni ravno tajna?
Ce je morda res kriv ta ris, pa si ga slucajno res sam nardil in niti ne ves (kakorkoli - plate ti ocitno nimajo namena menjat),
bi ga na tvojem mestu poskusal popravit sam in eventualni prekinjen spoj zalit oz. fino zaspajkat. Pomagaj si s kaksno lupo, da bolje vidis.
Mislim da ni tajna, kam sem pošiljal - oziroma je kar nekaj ljudi imelo plato, tako da nikogar ne obtožujem oz. ne morem s prstom kazati na nikogar. Plato sem poslal na Mimovrste, kjer sem jo kupil, Tam so jo poslali na Elkotex, in tja sem potem prvič klical po dveh dneh, da se pozanimam, koliko dolgo bo približno trajalo. Dejali so, da je potrebna menjava kondenzatorjev in da to zopet pošljejo nekam drugam, da za njih to dela nekdo drug in da traja teden ali dva. Potem pa nisem imel z njimi več stika do včeraj - po cca 3 tednih. To so stvari ki jih vem, kam je plata romala. No, listek je z Gigabyte RMA - brez lokacije ali česarkoli drugega. Sam risa zagotovo nisem naredil - če prebereš od začetka sem opisal kako je računalnik nehal delovati - v primeru tega risa to nikakor nebi moglo tako biti. Če bi poizkušal srečo, bi sigurno vsaj originalen nosilec hladilnika namontrial, da jim nebi padlo v oči. Ris je čisto stran od procesorja, pod SATA priklopi. Plošča je bil ves čas namonirana v ohišju (ironično - tudi gigabyte) in se ni premikala.
Vse skupaj mi je zoprno.
Hvala vsem za ideje, nasvete. Če se nebi tule pisal, sploh nebi odkril še spodaj oznak, ker mi tudi na misel ni prišlo, da je spodaj še kaj označen, sploh zato ker sem nekako v glavi ves čas imel tiste kondenzatorje, ki so bili najprej omenjeni ob prvem kontaktu z servisom. Spodaj pa kondenzatorjev ni, da bi preverjal :)
LP Simon
solatko ::
Vsekakor urgiraj na Mimovrste, saj oni tako poškodovane plošče sigurno nebi dali naprej. To je klasična poškodba plošče, iz nepospravljenega delovnega pulta (se kaj valja pod ploščo ali ko se brez ovitka valja v regalu z drugimi stvarmi za popravilo). So pa dosti nesramni, da hočejo svojo napako, poturit drugemu).
Tudi pri nas se včasih zgodi kakšna nesreča, pa nam na misel ne pride, da bi krivdo zvalil na stranko. Se pa to v servisih rado zgodi, sploh če so zaposleni nemotivirani za delo ali celo uporabljajo na pol usposobljene študente (pa nimam nič proti njim, samo rabijo nadzor).
Od mimovrste zahtevaj, da najdejo krivca za poškodbo ali pa naj zamenjavo plate, požrejo sami.
Če bi tako ploščo dobili v sprejemnico, je nebi pošiljali naprej, bi ti že oni povedal, da z garancijo ne bo nič.
Vsekakor te čaka križev pot, dokazovanja.
Tudi pri nas se včasih zgodi kakšna nesreča, pa nam na misel ne pride, da bi krivdo zvalil na stranko. Se pa to v servisih rado zgodi, sploh če so zaposleni nemotivirani za delo ali celo uporabljajo na pol usposobljene študente (pa nimam nič proti njim, samo rabijo nadzor).
Od mimovrste zahtevaj, da najdejo krivca za poškodbo ali pa naj zamenjavo plate, požrejo sami.
Če bi tako ploščo dobili v sprejemnico, je nebi pošiljali naprej, bi ti že oni povedal, da z garancijo ne bo nič.
Vsekakor te čaka križev pot, dokazovanja.
Delo krepa človeka
simimedi ::
simimedi ::
Kako se je rešilo?
zdravo,
sicer nekoliko pozno, a vseeno prav, da naredimo nek zaključek. Zame se je izšlo pozitivno. Sicer je še nekaj časa trajalo ampak po urgiranju na mimovrste - očitno se je prvi dopis nekam zgubil, vmes so bili pa res tudi dopusti in sem tudi jaz nekoliko na vse pozabil, vendar ko sem sredi avgusta poklical in jih vprašal kaj je sedaj z mojo reklamacijo je zadeva stekla in se v 3 dneh tudi zaključila - sem dobil s strani Mimovrste ploščo zamenjano z novo. Staro sem jim pa poslal nazaj. Kaj so potem oni reševali dalje, pa ne vem več.
LP Simon
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Matična zviti CPU pini (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 13699 (11253) | solatko |
» | PC zmrzujeOddelek: Strojna oprema | 1635 (1278) | NLight |
» | prejel sem poškodovan artikel na mimovrste! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 68044 (56748) | Pyr0Beast |
» | ASRock tretji največji proizvajalec matičnih ploščOddelek: Novice / Matične plošče | 12812 (11123) | XtodaZ |
» | Guruji prosim pomoč!Oddelek: Pomoč in nasveti | 899 (820) | SCalko |