Forum » Na cesti » Avtodeli Fiesta - RABIM POMOČ
Avtodeli Fiesta - RABIM POMOČ
--MiRaLdInJo ::
Torej gre se za Ford Fiesto mk4 l.1999.
Avto je med vožnjo vleklo v levo stran(ko si izpustil volan) zato sem ga peljal na avtooptiko.
Po pol ure so me poklicali naj pridem po avto. Povedali so mi, da optike niso opravili saj se je neda dobro nastaviti.
Dobil sem listek na katerem so deli, ki jih moram zamenjati.
To je: Sileni bloki prednjih obes(to so roke???).
Puša v zadnji premi
Podloga amortizerja
Sedaj me zanim, če se sploh, da samo silene bloke zamenjati v prednjih obesah pri vaškem mehaniku ali je bolje kupiti komplet novi obnovljeni prednji obesi?
Kako izgleda ta puša zadnje obese?
Kje mi je najbolje kupiti te rezevrvne dele?
Še podatki, če je kdo tok dober in se bo potrudil poiskati to kar potrebujem.
Ford Fiesta mk4_1996-2002_1.3i_60Km
Avto je med vožnjo vleklo v levo stran(ko si izpustil volan) zato sem ga peljal na avtooptiko.
Po pol ure so me poklicali naj pridem po avto. Povedali so mi, da optike niso opravili saj se je neda dobro nastaviti.
Dobil sem listek na katerem so deli, ki jih moram zamenjati.
To je: Sileni bloki prednjih obes(to so roke???).
Puša v zadnji premi
Podloga amortizerja
Sedaj me zanim, če se sploh, da samo silene bloke zamenjati v prednjih obesah pri vaškem mehaniku ali je bolje kupiti komplet novi obnovljeni prednji obesi?
Kako izgleda ta puša zadnje obese?
Kje mi je najbolje kupiti te rezevrvne dele?
Še podatki, če je kdo tok dober in se bo potrudil poiskati to kar potrebujem.
Ford Fiesta mk4_1996-2002_1.3i_60Km
aiko ::
- Seleni so nekje 10€ po komadu (to so v bistvu gumice in ne, niso vse enake)
- puša zadnje obese..ne vem..ti bo mehanik povedal
- podloga amortizerja (to je spet v bistvu guma, katera drži amortizer lepo vpet pri miru). Ponavadi gre zgornja.
Pelji do vaškega mehanika, naj pogleda, ti vse to zamenja in boš imel mir. pa še neki drago ne bo. Drugače pa to dobiš v vsaki trgovini z avto deli.
- puša zadnje obese..ne vem..ti bo mehanik povedal
- podloga amortizerja (to je spet v bistvu guma, katera drži amortizer lepo vpet pri miru). Ponavadi gre zgornja.
Pelji do vaškega mehanika, naj pogleda, ti vse to zamenja in boš imel mir. pa še neki drago ne bo. Drugače pa to dobiš v vsaki trgovini z avto deli.
--MiRaLdInJo ::
Aha potem praviš se, da zamenjati samo silene bloke? SUPER. Nebi rad menjal komplet obe roki.
Verjetno je v vsaki roki po en sileni blok. Sicer nevem kako izgleda in kako ima tak vpliv na nestabilnost avta.
Najraje bi šel sam v trgovino z avtodeli in jim dal točne podatke o vozilu pa verjetno, da mi bodo znali poiskati prave dele..
Verjetno je v vsaki roki po en sileni blok. Sicer nevem kako izgleda in kako ima tak vpliv na nestabilnost avta.
Najraje bi šel sam v trgovino z avtodeli in jim dal točne podatke o vozilu pa verjetno, da mi bodo znali poiskati prave dele..
connel ::
Če so vsaj približno sposobni v trgovini, ja. Lahko tudi sam dobiš online manual za avto pa sam pobrskaš kaj točno rabiš.
SkIDiver ::
Potrebuješ puše prednjih obes (vilic) in puši za zadnjo obeso. Za amortizer pa rabiš še nekakšno plastiko, ki pride v koš in ležaj, če je ležaj na vrhu amortizerja uničen (to čutiš in slišiš pri obračanju volana).
Dele dobiš na ebayu ali pa v lokalnih trgovinah z avtodeli. Euroton ali motomat sta najbolje založena. Problem so predvsem prednje puše za vilico. Je pa vprašanje, če jih je sploh potrebno menjat! Kot silen bloki so verjetno tu mišljene zadnje puše na prednjih vilicah.
Puši zadnje obese pa je potrebno pravilno vstavit v ohišje obese! Na pušah sta puščici, ki mislim, da morata biti obrnjeni navzdol. Nisem povsem prepričan.
Pa pri nastavljanju izteka in zaostajanju prednjih koles se nastavlja cel prednji most! Potrebno je odviti 4 vijake in nastaviti zaostajanje koles in priviti nazaj. Nato se nastavi še iztek na volanski letvi. Previsa ne moreš nastavljati. Če po menjavi nosilca amortizerja in ležaja previs ni v mejah tolerance je povita karoserija, amortizer, obesa ali pa je deformirana vzmet.
Zadnji obesi se ravno tako nastavlja zaostajanje koles. Na vsaki strani obese je potrebno odviti 4 vijake, ki potem omogočajo premikanje vpetja naprej/nazaj. Previs in iztek pa se nastavljata lahko samo s podlaganjem ploščic za osovino ležaja, česar pa ne boš počel, ker se to počne samo pri primerkih, ki se predelujejo za dirkališča (popularno pri angležih). Verjetno ti tega tudi ne bo nihče počel, če bi že vztrajal pri tem.
Če si iz LJ boš najbolj ugodno omenjeno zamenjal na Brezovici pri LJ pa še s Fordi je domač. Če potrebuješ kontakt mehanika se javi na ZS.
Puši za prednjo vilico:
Izgled vilice, da si boš predstavljal kam gre katera puša
Puši za zadnjo premo:
Nosilec amortizerja in ležaj:
Dele dobiš na ebayu ali pa v lokalnih trgovinah z avtodeli. Euroton ali motomat sta najbolje založena. Problem so predvsem prednje puše za vilico. Je pa vprašanje, če jih je sploh potrebno menjat! Kot silen bloki so verjetno tu mišljene zadnje puše na prednjih vilicah.
Puši zadnje obese pa je potrebno pravilno vstavit v ohišje obese! Na pušah sta puščici, ki mislim, da morata biti obrnjeni navzdol. Nisem povsem prepričan.
Pa pri nastavljanju izteka in zaostajanju prednjih koles se nastavlja cel prednji most! Potrebno je odviti 4 vijake in nastaviti zaostajanje koles in priviti nazaj. Nato se nastavi še iztek na volanski letvi. Previsa ne moreš nastavljati. Če po menjavi nosilca amortizerja in ležaja previs ni v mejah tolerance je povita karoserija, amortizer, obesa ali pa je deformirana vzmet.
Zadnji obesi se ravno tako nastavlja zaostajanje koles. Na vsaki strani obese je potrebno odviti 4 vijake, ki potem omogočajo premikanje vpetja naprej/nazaj. Previs in iztek pa se nastavljata lahko samo s podlaganjem ploščic za osovino ležaja, česar pa ne boš počel, ker se to počne samo pri primerkih, ki se predelujejo za dirkališča (popularno pri angležih). Verjetno ti tega tudi ne bo nihče počel, če bi že vztrajal pri tem.
Če si iz LJ boš najbolj ugodno omenjeno zamenjal na Brezovici pri LJ pa še s Fordi je domač. Če potrebuješ kontakt mehanika se javi na ZS.
Puši za prednjo vilico:
Izgled vilice, da si boš predstavljal kam gre katera puša
Puši za zadnjo premo:
Nosilec amortizerja in ležaj:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
--MiRaLdInJo ::
Potrebuješ puše prednjih obes (vilic) in puši za zadnjo obeso. Za amortizer pa rabiš še nekakšno plastiko, ki pride v koš in ležaj, če je ležaj na vrhu amortizerja uničen (to čutiš in slišiš pri obračanju volana).
Dele dobiš na ebayu ali pa v lokalnih trgovinah z avtodeli. Euroton ali motomat sta najbolje založena. Problem so predvsem prednje puše za vilico. Je pa vprašanje, če jih je sploh potrebno menjat! Kot silen bloki so verjetno tu mišljene zadnje puše na prednjih vilicah.
Puši zadnje obese pa je potrebno pravilno vstavit v ohišje obese! Na pušah sta puščici, ki mislim, da morata biti obrnjeni navzdol. Nisem povsem prepričan.
Pa pri nastavljanju izteka in zaostajanju prednjih koles se nastavlja cel prednji most! Potrebno je odviti 4 vijake in nastaviti zaostajanje koles in priviti nazaj. Nato se nastavi še iztek na volanski letvi. Previsa ne moreš nastavljati. Če po menjavi nosilca amortizerja in ležaja previs ni v mejah tolerance je povita karoserija, amortizer, obesa ali pa je deformirana vzmet.
Zadnji obesi se ravno tako nastavlja zaostajanje koles. Na vsaki strani obese je potrebno odviti 4 vijake, ki potem omogočajo premikanje vpetja naprej/nazaj. Previs in iztek pa se nastavljata lahko samo s podlaganjem ploščic za osovino ležaja, česar pa ne boš počel, ker se to počne samo pri primerkih, ki se predelujejo za dirkališča (popularno pri angležih). Verjetno ti tega tudi ne bo nihče počel, če bi že vztrajal pri tem.
Če si iz LJ boš najbolj ugodno omenjeno zamenjal na Brezovici pri LJ pa še s Fordi je domač. Če potrebuješ kontakt mehanika se javi na ZS.
Puši za prednjo vilico:
Izgled vilice, da si boš predstavljal kam gre katera puša
Puši za zadnjo premo:
Nosilec amortizerja in ležaj:
Hvala ti za vso to obrazložitev skIDriver.
Katera firma na Brezovici pa prodaja rezervne dele?
Mogoče veš koliko stane vse to tko od oka?
Mi bo pa to zamenjal vaški mehanik edino, če je ta tvoj kaj cenejši
SkIDiver ::
Na Brezovici je mehanik Verjetno bo tvoj vaški zate bolj ugoden.
Avtodele pa prodajajo že skoraj na vsakem vogalu. Malce pokliči naokoli pa najdi ugodnega ponudnika. Običajno je ugoden Kotal Trade iz Logatca. Naročiš in se zmeniš za prevzem robe (samo z gotovino) v poslovalnici v Ljubljani.
Koliko stanejo deli od oka težko rečem. Na približno bi rekel, da si nekje med 100 in 200EUR za vse skupaj. Puše zadnje obese so lahko precej drage.
Lahko pa jih precej ugodnejše nadomestiš z "custom made" pušami iz navilona, ki ti jih lahko naredi sposoben orodjar ali strugar, ki ima stružnico. Zgledale bi nekako tako kot zgledajo powerflex puše, vendar bi znalo biti to malce bolj trdo oz. predvsem togo v primerjavi s klasičnimi pušami.
Avtodele pa prodajajo že skoraj na vsakem vogalu. Malce pokliči naokoli pa najdi ugodnega ponudnika. Običajno je ugoden Kotal Trade iz Logatca. Naročiš in se zmeniš za prevzem robe (samo z gotovino) v poslovalnici v Ljubljani.
Koliko stanejo deli od oka težko rečem. Na približno bi rekel, da si nekje med 100 in 200EUR za vse skupaj. Puše zadnje obese so lahko precej drage.
Lahko pa jih precej ugodnejše nadomestiš z "custom made" pušami iz navilona, ki ti jih lahko naredi sposoben orodjar ali strugar, ki ima stružnico. Zgledale bi nekako tako kot zgledajo powerflex puše, vendar bi znalo biti to malce bolj trdo oz. predvsem togo v primerjavi s klasičnimi pušami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
aiko ::
SkIDiver ::
S to ceno sem imel v mislih samo dele, brez dela mehanika. No ja. Pokliči po trgovinah pa vprašaj.
--MiRaLdInJo ::
Sem klical za dele.
2x mali seleni blok =10Eur
2x veliki seleni blok =20Eur
2x guma amortizerja komplet z ležaji =60Eur
Sedaj za pušo/e zadnje preme so mi pa v treh različnič trgovinah z avtodeli rekli, da nimajo podatka za ta del.
Nevem a se drugače imenuje? Mogoče mi sploh ni potrebno ničesar menjati na zadnji premi.
Vzrok za vlečenje avtomobila v levo je verjetno v prednjih obesah, saj tako si jaz predstavljam.
Še nekaj bi vprašal glede "ročne" katera mi zelo slabo(skoraj nič ne prime).
Sem že zategoval zajlo pa ni nič drugače. Kaj je to možno kaj s paknami narobe, ali kaj drugega?
2x mali seleni blok =10Eur
2x veliki seleni blok =20Eur
2x guma amortizerja komplet z ležaji =60Eur
Sedaj za pušo/e zadnje preme so mi pa v treh različnič trgovinah z avtodeli rekli, da nimajo podatka za ta del.
Nevem a se drugače imenuje? Mogoče mi sploh ni potrebno ničesar menjati na zadnji premi.
Vzrok za vlečenje avtomobila v levo je verjetno v prednjih obesah, saj tako si jaz predstavljam.
Še nekaj bi vprašal glede "ročne" katera mi zelo slabo(skoraj nič ne prime).
Sem že zategoval zajlo pa ni nič drugače. Kaj je to možno kaj s paknami narobe, ali kaj drugega?
SkIDiver ::
Vprašaj Vargalant za puše zadnje preme. Vrjemi, da so konkretno zmahane.
Ročno pa boš nastavil, da najprej odviješ vijak do konca navoja in potisneš z roko vijak navzdol, da porineš jeklenico nazaj. Nato zaženeš motor in 7x močno pritisneš na pedal zavore. Po sedmem pritisku spustiš pedal zavore, ročico ročne zavore nastaviš na tretji zob in priviješ vijak do te mere, da bo ročna zavora prijela. Ko spustiš ročico ročne zavore se mora avto prosto premikat sicer si pred tem preveč zategnil vijak in ga moraš malo odvit, potegneš in spustiš ročno in ponovno preveriš.
Če ti po tem ročna ne bo prijela imaš težavo z umazanim ali obrabljenim samonastavljivim mehanizmom ročne zavore ali pa obrabljene zavorne obloge. Če jih boš menjal jih menjaj za original, ker s ponaredki boš imel samo težave. Namesto original Ford lahko vzameš tudi Ate, ki proizvaja tudi Ford OEM robo.
Ročno pa boš nastavil, da najprej odviješ vijak do konca navoja in potisneš z roko vijak navzdol, da porineš jeklenico nazaj. Nato zaženeš motor in 7x močno pritisneš na pedal zavore. Po sedmem pritisku spustiš pedal zavore, ročico ročne zavore nastaviš na tretji zob in priviješ vijak do te mere, da bo ročna zavora prijela. Ko spustiš ročico ročne zavore se mora avto prosto premikat sicer si pred tem preveč zategnil vijak in ga moraš malo odvit, potegneš in spustiš ročno in ponovno preveriš.
Če ti po tem ročna ne bo prijela imaš težavo z umazanim ali obrabljenim samonastavljivim mehanizmom ročne zavore ali pa obrabljene zavorne obloge. Če jih boš menjal jih menjaj za original, ker s ponaredki boš imel samo težave. Namesto original Ford lahko vzameš tudi Ate, ki proizvaja tudi Ford OEM robo.
--MiRaLdInJo ::
Vprašaj Vargalant za puše zadnje preme. Vrjemi, da so konkretno zmahane.
Ročno pa boš nastavil, da najprej odviješ vijak do konca navoja in potisneš z roko vijak navzdol, da porineš jeklenico nazaj. Nato zaženeš motor in 7x močno pritisneš na pedal zavore. Po sedmem pritisku spustiš pedal zavore, ročico ročne zavore nastaviš na tretji zob in priviješ vijak do te mere, da bo ročna zavora prijela. Ko spustiš ročico ročne zavore se mora avto prosto premikat sicer si pred tem preveč zategnil vijak in ga moraš malo odvit, potegneš in spustiš ročno in ponovno preveriš.
Če ti po tem ročna ne bo prijela imaš težavo z umazanim ali obrabljenim samonastavljivim mehanizmom ročne zavore ali pa obrabljene zavorne obloge. Če jih boš menjal jih menjaj za original, ker s ponaredki boš imel samo težave. Namesto original Ford lahko vzameš tudi Ate, ki proizvaja tudi Ford OEM robo.
Sem naredil po tvojih navodilih vendar ročna še vedno ne prime skoraj nič.
Sem med vožnjo 40km/h malo zategnil ročno(4 zob) in se je v zadnjem bobnu slišalo nekakšno rožljanje. Kaj je za zamenjati?
Drugače pa sem danes sem pri Eurotonu. Odločil sem se, da bom raje kar komplet novi "roki" kupil. Ena je 35Eur zato se mi res nezdi smiselno nekaj menjavati selene bloke v starih(verjetno zmahanih)rokah.
Glede podlog amortizerja pa nevem, če bi sploh menjal. Rad bi samo, da avto normalno naredi optiko in mi ne vleče več v levo.
Spomladi pa tako nameravam kupiti drug avto.
SkIDiver ::
Jaz bi menjal izrabljene puše/selene. Kaj boš ti naredil pa je meni vseeno.
Zategovanje ročne pri 40km/h? Nisi resen! A je ročna prvenstveno namenjena uporabi pri 40km/h ali pri mirujočem vozilu? Ročno zategni na mestu na asfaltni podlagi in poskusi speljat. Če se kolesa ne zavrtijo boš tehnični pregled opravil, če se zavrtijo je vprašanje kolko kN sile zdrži ročna zavora in od tega tudi zavisi ali boš opravil tehnični pregled ali ne.
Če po opisanem postopku ročna ne drži s testom na asfaltni podlagi boš moral menjati obloge v bobnu. Če so obrabljeni zobci na mehanizmu za nastavljanje zračnosti oblog pa boš moral menjati še mehanizem, ker sicer ročna kljub novim oblogam ne bo prijela dovolj.
Nosilec amortizerja pa dvomim, da je potrebno menjati. Verjetno je nekoliko obrabljen, vendar vseeno dvomim, da bi vplival na zračnost v takšni meri. Koliko km ima avto prevoženih?
Zategovanje ročne pri 40km/h? Nisi resen! A je ročna prvenstveno namenjena uporabi pri 40km/h ali pri mirujočem vozilu? Ročno zategni na mestu na asfaltni podlagi in poskusi speljat. Če se kolesa ne zavrtijo boš tehnični pregled opravil, če se zavrtijo je vprašanje kolko kN sile zdrži ročna zavora in od tega tudi zavisi ali boš opravil tehnični pregled ali ne.
Če po opisanem postopku ročna ne drži s testom na asfaltni podlagi boš moral menjati obloge v bobnu. Če so obrabljeni zobci na mehanizmu za nastavljanje zračnosti oblog pa boš moral menjati še mehanizem, ker sicer ročna kljub novim oblogam ne bo prijela dovolj.
Nosilec amortizerja pa dvomim, da je potrebno menjati. Verjetno je nekoliko obrabljen, vendar vseeno dvomim, da bi vplival na zračnost v takšni meri. Koliko km ima avto prevoženih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
--MiRaLdInJo ::
Jaz bi menjal izrabljene puše/selene. Kaj boš ti naredil pa je meni vseeno.
Zategovanje ročne pri 40km/h? Nisi resen! A je ročna prvenstveno namenjena uporabi pri 40km/h ali pri mirujočem vozilu? Ročno zategni na mestu na asfaltni podlagi in poskusi speljat. Če se kolesa ne zavrtijo boš tehnični pregled opravil, če se zavrtijo je vprašanje kolko kN sile zdrži ročna zavora in od tega tudi zavisi ali boš opravil tehnični pregled ali ne.
Če po opisanem postopku ročna ne drži s testom na asfaltni podlagi boš moral menjati obloge v bobnu. Če so obrabljeni zobci na mehanizmu za nastavljanje zračnosti oblog pa boš moral menjati še mehanizem, ker sicer ročna kljub novim oblogam ne bo prijela dovolj.
Nosilec amortizerja pa dvomim, da je potrebno menjati. Verjetno je nekoliko obrabljen, vendar vseeno dvomim, da bi vplival na zračnost v takšni meri. Koliko km ima avto prevoženih?
Ja lahko bi jo zategnil tudi pri 100km/h pa se nebi nič zgodilo ker enostavno ne prime. Lahko jo zategnem na parkirišču in avto porinem-hja tok je slaba
Avto ima prevoženih 140.000km.
SkIDiver ::
No v bodoče testiraj na asfaltni podlagi kot sem opisal
Pri 140k km dvomim, da potrebuješ menjati nosilca amortizerja. Zamenjaj puše/vilice in tudi puše zadnje obese! Za optiko niso problem, so pa problem, ker ti začne zadek po cesti poplesavat levo/desno.
Za ročno zavoro pa vsekakor rabiš nov komplet oblog. Če je potreba po mehanizmu pa se bo videlo, ko bo razdrto. Načeloma bi moral biti mehanizem pri teh kilometrih OK.
Pri 140k km dvomim, da potrebuješ menjati nosilca amortizerja. Zamenjaj puše/vilice in tudi puše zadnje obese! Za optiko niso problem, so pa problem, ker ti začne zadek po cesti poplesavat levo/desno.
Za ročno zavoro pa vsekakor rabiš nov komplet oblog. Če je potreba po mehanizmu pa se bo videlo, ko bo razdrto. Načeloma bi moral biti mehanizem pri teh kilometrih OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
--MiRaLdInJo ::
Ok. Nabavil sem nove vilice. Sedaj me pa zanima kako najlažje zadnji boben snamem?
Našel Fiesto z skoraj novimi(1500km) zadnjimi zavornimi oblogami. Dobim jih zastonj, če sam raztavim boben in snamem zav.obloge ven.
Kolikor sem gledal boben ni ravno kaj dosti našravfan gor. Imbus+kladivo in dleto?
Tako prišparam 50Eur pa še ulavfane so zav.obloge
Našel Fiesto z skoraj novimi(1500km) zadnjimi zavornimi oblogami. Dobim jih zastonj, če sam raztavim boben in snamem zav.obloge ven.
Kolikor sem gledal boben ni ravno kaj dosti našravfan gor. Imbus+kladivo in dleto?
Tako prišparam 50Eur pa še ulavfane so zav.obloge
SkIDiver ::
Ja, ulaufane na boben tistega avtomobila ne na tvoje bobne Menjaj potem obloge in bobne iz tistega avtomobila na tvojega. Sicer kupi nove obloge.
Praviloma, če ne menjaš ležaja moraš sneti dol osovino ležaja skupaj z bobnom. Iz zadnje strani imaš 4 vijake, da odviješ osovino od zadnje obese.
Če menjaš tudi ležaj potem samo snameš ven pokrovček na sredini bobna, odviješ matico ležaja in snameš boben dol.
V vsakem primeru se boš verjetno malce zjbaval, da boš spravil boben dol preko oblog. Pred snemanjem bobna obvezno odvij vijak pri ročici ročne.
Praviloma, če ne menjaš ležaja moraš sneti dol osovino ležaja skupaj z bobnom. Iz zadnje strani imaš 4 vijake, da odviješ osovino od zadnje obese.
Če menjaš tudi ležaj potem samo snameš ven pokrovček na sredini bobna, odviješ matico ležaja in snameš boben dol.
V vsakem primeru se boš verjetno malce zjbaval, da boš spravil boben dol preko oblog. Pred snemanjem bobna obvezno odvij vijak pri ročici ročne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
--MiRaLdInJo ::
Ja, ulaufane na boben tistega avtomobila ne na tvoje bobne Menjaj potem obloge in bobne iz tistega avtomobila na tvojega. Sicer kupi nove obloge.
Praviloma, če ne menjaš ležaja moraš sneti dol osovino ležaja skupaj z bobnom. Iz zadnje strani imaš 4 vijake, da odviješ osovino od zadnje obese.
Če menjaš tudi ležaj potem samo snameš ven pokrovček na sredini bobna, odviješ matico ležaja in snameš boben dol.
V vsakem primeru se boš verjetno malce zjbaval, da boš spravil boben dol preko oblog. Pred snemanjem bobna obvezno odvij vijak pri ročici ročne.
Bolj, da nove kupim?
--MiRaLdInJo ::
Zdle bil avto na dvigalu. Roke zamenjane+od oka nastavljena optika. Drugače pa moram kupiti še zav.obloge in levi cilinder. Očitno je spustu dušo.
SkIDiver ti delaš v Vargalantu mogoče?
SkIDiver ti delaš v Vargalantu mogoče?
Dr4goN ::
pozdravljeni!
Zanima me kje dobit cenovno najugodnejši ali pa mogoče tudi rabljen volanski drog za Ford Fiesto titaniun 1.2 /2011?
Zanima me kje dobit cenovno najugodnejši ali pa mogoče tudi rabljen volanski drog za Ford Fiesto titaniun 1.2 /2011?
SkIDiver ::
Trgovine z avtodeli ali pa na odpadu. Kaj pa je narobe z njim? Če pušča ali pa je pobralo letev se lahko obnovi, če je obnova še ali sploh mogoča.
Dr4goN ::
Bil sem pri serviserju,ker mi ob obračanju volana levo/desno (tudi v stanju mirovanja ko sučem volan) poka. Pokanje se sliši in tudi občuti na volanu. Ta je avto dvignil in preveril če je slučajno na kakem delu kaj razrahljano in ni ugotovil nič.Predlagal mi naj preverim opiko in da če tam ne ugotovijo nič ,je po njegovem menju kriv volanski drog ,ki bi se naj poškodoval pri vožnji čez kako večjo jamo oz. kaj podobnega. Med samo vožnjo se da občutit, da "tu pa tam" avto čist narahlo vleče na desno stran. To pokanje ob sukanju volana je najbolj očitno pri zavijanju ob speljevanju in parkiranju med samo vožnjo pa ne. pojavilo se je pred kakim mescem in se mi zdi da se še kar stopnjuje.
SkIDiver ::
Zamenjaj serviserja, če ti je tako svetoval. Če avto vleče v stran je to zaradi podrte optike, vendar le ta pokanja ne bo odpravila.
Da poka pri obračanju volana pa je lahko več vzrokov. Lahko so ležaji fedra v košu, lahko je odlomljen feder, lahko je zunanji ali notranji zglob letve, lahko so šipke stabilizatorja (oksidira kovinski zglob, ki je v plastičnem vložku) in na koncu celo sama letev. Čutiš kakšne drobne sunke/trzljaje na volanu ob poku? Najprej pa vsekakor preverit z magnetom, če so kaki opilki v posodici servo olja volana.
Najprej se preveri vse mogoče in šele potem se lotiš volanske letve. Pa še to je pametno preverit ali se jo da obnovit, ker je občutno cenejša obnova kot menjava za novo ali pa rabljeno, kjer spet ne veš kaj boš dobil.
Da poka pri obračanju volana pa je lahko več vzrokov. Lahko so ležaji fedra v košu, lahko je odlomljen feder, lahko je zunanji ali notranji zglob letve, lahko so šipke stabilizatorja (oksidira kovinski zglob, ki je v plastičnem vložku) in na koncu celo sama letev. Čutiš kakšne drobne sunke/trzljaje na volanu ob poku? Najprej pa vsekakor preverit z magnetom, če so kaki opilki v posodici servo olja volana.
Najprej se preveri vse mogoče in šele potem se lotiš volanske letve. Pa še to je pametno preverit ali se jo da obnovit, ker je občutno cenejša obnova kot menjava za novo ali pa rabljeno, kjer spet ne veš kaj boš dobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13508 (10050) | WizzardOfOZ |
» | Zadnje zavore (pakne)Oddelek: Na cesti | 3992 (1782) | hator |
» | Šraufanje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9213 (7192) | Brane22 |
» | Megane - Piskanje med zavijanjemOddelek: Na cesti | 6165 (4595) | smacker |