» »

Kosilnica na nitko ne vžge

Kosilnica na nitko ne vžge

menjalnik ::

Stvar je taka, da imamo kosilnico na nitko, pred kratkim je "crknila" svečka in smo jo zamenjali z novo in napačno(mislim, da s preveliko toplotno vrednostjo...), in nato je spet sledilo, da je spet crknila kosilnica. In ko smo šli zamenjat svečko s pravo vrednostjo je kosilnica spet začela špilat, ko nova do konca prve košnje.

Zdaj moraš 10x potegnit, da vžge in takoj, ko dodaš "gas" crkne, potem spet vlečeš tisto zajlo nekaj časa in se prižge in spet crkne, skratka za znoret. Kaj naj pogledamo? (gorica je več kot preveč)



ps: Zadaj je tudi ena bunkica, ki pritiskaš vanjo, čez njo se vidi gorivo in včasih ta gumbek ostane notri

Janac ::

Če crkne, ko dodaš gas jo zadušiš. Preveri kako je z uplinjačem in če svečka sploh daje iskro?

Sem prepričand a je problem v uplinjaču ČE iskra je.

2loud4u ::

a: preveč ste jo zabasali z gorivom (preveč neuspelih poskusov vžiga)

b: malo bolj zaug odprite, da več zraka noter pride, gas dodajajte kar se da počasi

c: mešanica ni dobra (izpraznite, ter nalijte tako, ki bo v pravem razmerju)

LP

Pa tistega gumbka raje ne pritiskajte več, če je že 10× niste mogli vžgati, je najbrž že čisto zalita (gumbek še več goriva pumpa noter). V najslabšem primeru bo treba odpret motor in spucet ven vse...

Pa če boste delali novo mešanico pazite, da ni premalo olja, ker na ta način je nam že puhalnik za listje zaribal, ne vem, če nismo ponesreči celo čistega bencina vlili. Najbolje, če je mešanica ravno prava, kot je navedeno v navodilih kosilnice.
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 2loud4u ()

Vikking ::

1. Če piše v navodili 4% mešanica, naredi 4% mešanico.
2. Če piše v navodili naredi 2% mešanico, naredi 4% mešanico. Pa bo kar se tiče mešanice vedno vse OK (uporaba kvalitetnega 2t olja ne škodi).
3. Nastavi pravilni razmak elektrode na svečki (piše v navodilih). Nastavi točno kot piše.
4. Sčistit lovilec isker v glušniku (piše v navodilih kje je).
5. Zagreješ kosilnico na delovno temperaturo in se spraviš nastavit prosti tek (piše v navodilih, vijak označen z LA).
6. Nastavi previlno mešanico zraka in goriva ponavadi označeno pri vijakih z H in L. Najprej se nastavi na tovarniško nastavitev, potem pa potrebuješ občutek da pravilno nastaviš.

Če po teh parametrih ne nastaviš zadeve, je možno da so batni obročki hin, igla v vplinjaču, plovec... in potrebuješ serviserja da ti zadevo uredi.

mikojan ::

zakaj niso vgrajevali vbrizga goriva v te kosilnice? nwm no pomoje človek bi rajši dal 10€ več pa da reč dela, da mu ni treba se 5x na leto ukvarjat s vplinjačem in mokrimi svečkami in zamašenimi dizami itd

CrustyDOD ::

Za začetek lahko preveriš kakšna je svečka, mokra in črna? Preveč mešanice. Suha in bela, premalo mešanice. Mora biti rjava in suha. Drugače pa, če piše da moraš imeti 2% mešanico, naredi 2% mešanico. Nič več ali nič manj. Tako kot premalo olja škoduje tudi preveč olja lahko škoduje.

mailer ::

Jaz sem pri kosilnici izgubil vijak oz iglo z vzmetjo pri kateri ja znak L, gre pa se za kosilnico solo 118. Če ima kdo kakšno v okvari se priporočam.

Avenger ::

Pri malih dvotaktnih motorjih je problem stara mešanica. Stara je tista, ki je starejša od 1 meseca. Lahko je tudi rahlo zaribalo če si uporabil premalo dvotaktola.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

mailer ::

Včasih se to zgodi, če je kosilnica vroča mešanica pa nima dovolj olja. Počakaš, da se ohladi, v rezervoarček pa dodaš par kapljic olja in delaš v naprej bolj bogato mešanico.

Vikking ::

CrustyDOD je izjavil:

Za začetek lahko preveriš kakšna je svečka, mokra in črna? Preveč mešanice. Suha in bela, premalo mešanice. Mora biti rjava in suha. Drugače pa, če piše da moraš imeti 2% mešanico, naredi 2% mešanico. Nič več ali nič manj. Tako kot premalo olja škoduje tudi preveč olja lahko škoduje.


Odsvetujem 2%. Pri dolgi neprekinjeni uporabi, je pametno da je mešanica malo močnejša 4%. Delaj 4% mešanico bo vedno bolje kot 2%. Nič ne škodi če je malo močnejša kot proizvajalec predpisuje, a preveč škodi. Zato je zlato pravilo 4% mešanica (ni premalo in ni preveč).

šernk ::

Vikking ne nakladaj, bolje je če je mešanica 2,2% kot pa 1,9% nikakor pa ne 4%. Drugače bi morala biti naša Kawasaki stara 28 let že 10x pod rušo (dela tudi na 1 leto staro mišelo, kar se baje ne sme - res da občasno je treba zalit svečko da vžge ampak to je membrana kriva in ne potegne dovolj goriva ob vžigu). Močnejšo se dela le v primeru da je bat delno zariban. Zadeva ne bo nikoli zaribala zarad pravilne mešanice.

kaj je narobe hja...če ne dela se naprej preveri svečko, če ima iskro je pa treba razdret karburator in ga sčistit. Pol se pa dalje nastavlja zadeve.

ali nima dovolj goriva ali pa ima preveč zraka (tudi primer nove smo že imeli, da je bila napačno nastavljena).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T0RN4D0 ::

4% je za sodobna kvalitetna olja preveč. Ne škodi, je pa čisto brezveze. Tudi pri 2% mešanici s sintetiko ne bo zadeva zaribala zaradi premalo olja nikoli. Dvotaktol je drek mimogrede, v kombinaciji s 4% idealno za zapacat bat do te mere da se začnejo krušit koščki karbonskih oblog in delat rise po cilindru. Če vliješ čist bencin bo do naslednjega tanka že prepozno.

Kakorkoli, če je mešanica kolikor toliko sveža (če maš lansko zlij v traktor :) ) samo razmerje ne more vplivat na nedelovanje motorja, samo vplinjač je potrebno nastavit za različne mešanice. (tako % kot vrste olja). Tukaj bi tudi začel, če slabo vžiga in crkuje za začetek poskusiš nastavit vplinjač. Če ne znaš nesi na servis in jih prosi naj ti razložijo kako se nastavlja. Pred tem še očisti filter zraka.

Druga stvar je, kot so ti že povedali, preveri če nimaš zabitega izpuha (spet radosti 4% dvotaktol mešanic...).

Če ne pomaga bi šel počasi v čiščenje oz obnovo vplinjača. Kaj drugega že skoraj ne bi smelo bit če drugače normalno deluje. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Vikking ::

šernk je izjavil:

Vikking ne nakladaj,


Pa imamo 30let staro motorno žago 4%, stihl na nitko 4%, kawasaki na nitko 4%, kosilnico za kosit naklone 4%. Sploh se ne sprašujem za katero od teh je proizvajalec napisal da je potrebna 2% ali 4% mešanica.
Pa sem vprašal profesorja strojništva na srednji šoli pravi 4%, vprašal serviserja 2t motorjev, ki je poznan v okolici kot tip ki se spozna na stvari, pravi 4%, pa sem vprašal v trgovini kjer prodajajo 2t motorje pravi 4%, sem vprašal gozdarja pravi 4%.
Vsem je skupno to pravilo: Ko se uporablja 2t motor več ur skupaj, ponavadi pod polno obremenitvijo je vedno boljša in zaneslivejša uporaba 4%, čeprav proizvajalec pravi 2%.
Kvalitetno 2t olje se vedno uporablja. Mešanica ki počaka tiste boge 4mesece v kleti, pa sigurno ni propadla da bi jo zlival vstran, zaprta v kanti.
Bolj pomembno je da sprazneš mešanico iz tanka za gorivo, pustiš motor delovati dokler ne crkne. Seveda ko zaključiš sezono košenja in pospraviš stvari za naslednje leto.

Še vedno trdim in stojim za to svojo trditvijo 100%. Če piše 2% delaj 4%, če piše 4% delaj 4%. Seveda končna odločitev pa je stvar posameznika, njegovih izkušenj, stališ in konkretnih odgovorov ki jih je pridobil od drugih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

menjalnik ::

Upoštevali sem vse nasvete pa še sčistili smo vse pa noče vžgat zato, se sedaj prodaja pa naj se kdo drug zabava z njo

Isotropic ::

a lahko das olje za 4-taktne motorje v mešanico, bo kaj narobe?

Gapi ::

Isotropic: Ne delaj tega ker olje za 4t motorje zgori za 2t ne zgori.
No person is rich enough,to buy back his past.

Fifty6 ::

Čist tko informativno, če daš svečko z preveliko temperaturno oz premalo temepraturno vrednostjo se lahko zgodijo dve zadeve pa sem to že v realnosti videl ker sem svoje čase servisiral skuterje in vsi vemo da ti 2T delajo vsi po istem pincipu. Če imaš premrzlo svečko ti potem ta žačne jest bat in na sredini ti rata luknja, posledično motor po domače povedan zariba, če imaš pretoplo svečko potem se ti zadeva pregreva, seveda se bat malo bolj raztegne in s tem odnaša material na cilindru, dokler je zadeva topla deluje, vendar ko se ohladi, zadeva nima več dovolj kompresije in jo nemoreš vžgat.

Tko da lahk na prst probaš kolk kompresije sploh ima, če jo ima dovolj ti bo prst s katerim si zatesnil luknjico odneslo stran oz bo zrak porinilo skozi pa čeprav tiščiš prst na luknjo. Sicer pa če poznaš koga ki ima napravo za merit kompresijo, toliko bolje.

Lahk pa probaš še sledeče, svečko odvijači in tam ko daje iskro dobro zagrej z vžigalnikom in jo potem čim hitreje privij notri in probaj vžgat, oziroma jo lahko fajn zagreješ in še pomočiš v etanol in čimhitreje priviješ nazaj ter probaš vžgat. Ker bo etanol samo na svečki zadeva nebo poškodovala motorja ampak bo samo prva eksplozija močnjša ter ti bo tako posledično mogoče ratalo vžgat motor (to posebej pomaga če je zadeva zalita ker ti tko ni treba vsega odpirat in spihovat ven).

Mimgrede, če je svečka čist črna pomen da maš preorgn mešanco, sicer pa ponavad prvo diagnozo tkoj nardiš ko potegneš svečko ven in vidiš kake barve je in ti je vse jasn. Sicer pa tko kot je nekdo gor napisal če piše v navodilih 2% mešanco to pomeni da moreš imet vrhunsko olje, s temi cenejšimi petrolovimi oz podobnimi pa delajte 4% mešanco, saj se viskoznost olja s temperaturo spremeni in ta slabša olja dost slabše mažejo.

Isotropic: tko kot je gapi napisal rajš ne dajat, zadeva bo sicer mazala ampak pol imaš vse zapacano od tega olja, tko da rajš kupi liter 2T olja

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Fifty6 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

motorna žaga (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16841755 (717) Bud_Bundy
»

Tomos ne vžge (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13523638 (4181) hojnikb
»

APN 6 ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
589196 (8476) tim13
»

4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5133035 (4674) gapLLL
»

Težave z motorjem kosilnice

Oddelek: Loža
2015344 (14885) šernk

Več podobnih tem