Forum » Loža » Težave z motorjem kosilnice
Težave z motorjem kosilnice
Jackal ::
Doma imamo en za košnjo precej neprijazen del parcele, ki pa ga je vseeno treba pokosit. Tako sem danes po dolgem času spet pognal bencinsko motorno koso McCulloch - nekaj podobnega temu na povezavi.
Zadeva premore dvotaktni motor 30ccm, lepo natankam mešanico in zadevo vžgem. Deluje ca. 5 minut brez problema, potem pa ugasne. Ko jo hočem spet vžgat, v prostem teku dela normalno, ko pa dodam plin pa z zamolklim zvokom ugasne.
Vplinjač ima na eni strani loputo za zrak, ki se nastavlja preko ročke (hladno, toplo, vroče), na vplinjaču pa sta še dva vijaka - predvidevam da sta oba namenjena za pretok bencina skozi vplinjač - en za prazni tek, drugi za poln plin. S kosilnico sem se zafrkaval kakšne pol ure in postavljal ta dva vijaka v vse možne položaje. Rezultat je bil vedno, da je kosilnica pri polnem plinu z zamolklim zvokom crknila.
Pa me zanima kaj bi bilo krivo oz. kaj se še da nastavit. Bi lahko mogoče še bil kriv vžig? Takrat ko motor crkne, imam občutek ali dobi preveč bencina ali zraka ali pa svečka ne da iskre v pravem trenutku. Začne pa zafrkavat ravno takrat, ko se motor ogreje.
Si bom jutri vzel čas za to, razstavil motor pa pogledal kaj se še da naredit, samo še vedno so nasveti dobrodošli.
Brezveze se mi zdi, ko vidim kje kakšnega komunalca, ki po cele dneve goni podobno kosilnico... pa dela brez problemov... Meni pa za vsako figo crkne.
PS: Sem našel še PDF, kako je zadeva sestavljena - Levi klik
Zadeva premore dvotaktni motor 30ccm, lepo natankam mešanico in zadevo vžgem. Deluje ca. 5 minut brez problema, potem pa ugasne. Ko jo hočem spet vžgat, v prostem teku dela normalno, ko pa dodam plin pa z zamolklim zvokom ugasne.
Vplinjač ima na eni strani loputo za zrak, ki se nastavlja preko ročke (hladno, toplo, vroče), na vplinjaču pa sta še dva vijaka - predvidevam da sta oba namenjena za pretok bencina skozi vplinjač - en za prazni tek, drugi za poln plin. S kosilnico sem se zafrkaval kakšne pol ure in postavljal ta dva vijaka v vse možne položaje. Rezultat je bil vedno, da je kosilnica pri polnem plinu z zamolklim zvokom crknila.
Pa me zanima kaj bi bilo krivo oz. kaj se še da nastavit. Bi lahko mogoče še bil kriv vžig? Takrat ko motor crkne, imam občutek ali dobi preveč bencina ali zraka ali pa svečka ne da iskre v pravem trenutku. Začne pa zafrkavat ravno takrat, ko se motor ogreje.
Si bom jutri vzel čas za to, razstavil motor pa pogledal kaj se še da naredit, samo še vedno so nasveti dobrodošli.
Brezveze se mi zdi, ko vidim kje kakšnega komunalca, ki po cele dneve goni podobno kosilnico... pa dela brez problemov... Meni pa za vsako figo crkne.
PS: Sem našel še PDF, kako je zadeva sestavljena - Levi klik
Walking the way is something completely different than imagining the way.
KandazaR ::
Tista dva vijaka nista oba za pretok bencina. Z njima mešaš razmerje bencina in zraka. Ponavadi piše polek enega H in enega L. Najprej ju obrni skrajno levo (da oba zapreš) nato pa pri obeh naredi tri četrt obrata. Potem nastavljaš po občutku. Če je preveč bencina bo motro zamorjen in bo hreščal. Če pa je preveč zraka pa bo imel preveč obratov (kar boš tudio slišal). Poglej še membrano na uplinjaču in pa filter v posodi z gorivom. Pa poglej v kanto, ki jo imaš za bencin, da niso v njej kake smeti.
Da ne bom še pozabil poglej še če je vse vredu z stikom med uplinjačem in glavo motorja (po potrebi zamenjaj tesnilo).
Da ne bom še pozabil poglej še če je vse vredu z stikom med uplinjačem in glavo motorja (po potrebi zamenjaj tesnilo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
Vikking ::
Ponavadi so pri teh zadevah 3 vijaki in sicer: H, L in LA. LA je prosti tek. medtem ko se H in L nastavljata zaradi višinske razlike, recimo če se zadeva uporablja v gorah ali nižinah. Ampak ponavadi pri nas ni takih extremov da bi bilo to potrebno nastavljati.
Probaj prvo nastaviti LA (prosti tek) - nastavlji pri ogreti mašini. Se pravi pri prostem teku, se orodje za kosit ne sme vrteti.
Če zadeva v prostem teku na dela pravilno oz. se čudno obnaša ali pa je pri dodajanju plina pospeševanje slabo, potem vijak L vrti v nasportni smeri urinega kazalca.
Če zadeve s tem ne rešiš oz. priporočam da te zadeve prej preveriš preden karkoli nastavljaš: zračni filter (sčisti čeje potrebno), svečko (sčisti), in meni ponavadi nikjer v navodilih ne pišee a se doskrat zgodi se izpuh (ponavadi pritrjen z 2 vijakoma) zaradi tresenja odvijači in ga je potrebno le privijačit nazaj.
Če zadeve ne rešiš nesi na servis možno da je batni obroček šou rakom žvižgat.
Poročaj o napredku.
Probaj prvo nastaviti LA (prosti tek) - nastavlji pri ogreti mašini. Se pravi pri prostem teku, se orodje za kosit ne sme vrteti.
Če zadeva v prostem teku na dela pravilno oz. se čudno obnaša ali pa je pri dodajanju plina pospeševanje slabo, potem vijak L vrti v nasportni smeri urinega kazalca.
Če zadeve s tem ne rešiš oz. priporočam da te zadeve prej preveriš preden karkoli nastavljaš: zračni filter (sčisti čeje potrebno), svečko (sčisti), in meni ponavadi nikjer v navodilih ne pišee a se doskrat zgodi se izpuh (ponavadi pritrjen z 2 vijakoma) zaradi tresenja odvijači in ga je potrebno le privijačit nazaj.
Če zadeve ne rešiš nesi na servis možno da je batni obroček šou rakom žvižgat.
Poročaj o napredku.
mihec87 ::
Pr nam pa sploh laufat ni hotla pol sma pa z fotrom razdrla uplinjač pa je bla ena smet not, lahk da je zabito pa pol ne pride dost bencina not..
SkIDiver ::
Preveri še, če je glava privita na blok motorja. Meni se je zgodilo, da so se zaradi vibracij odvili vijaki in zadeva ni in ni hotla laufat drugače kot samo pod prostim tekom.
Ne bi bilo slabo tudi preverit zračnost rezervoarja goriva! V pokrovčku imaš vrjetno gumijasti del, ki ima nekakšno cevčico preko katere pride v rezervoar zrak, da se izravnava tlak, ko motor porablja gorivo, da ne prihaja do vakuma. Meni to ni delovalo in je ustvarjalo vakum.
Ne bi bilo slabo tudi preverit zračnost rezervoarja goriva! V pokrovčku imaš vrjetno gumijasti del, ki ima nekakšno cevčico preko katere pride v rezervoar zrak, da se izravnava tlak, ko motor porablja gorivo, da ne prihaja do vakuma. Meni to ni delovalo in je ustvarjalo vakum.
šernk ::
tudi mi imamo identično težavo in je kriva membrana. verjemi mi da boš zelo težko jo spravil k delovanju. moj oče je namreč mehanik in sva razdrla celo. kar precej ur dela sva porabila da sva jo spravila k delovanju pa še za jo spravit na obrate moraš zelo previdno dodajat gas drugače jo zamori in crkne. da bi menjali membrano se nam pa ne splača
LP
LP
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
kajpravis ::
Tudi sam sem imel probleme z vžigom kosilnice. Pa sem vprašal kmeta in mi je priporočil, da odvijem svečko, brizgnem nekaj svežega bencina v valj, privijem svečko in poskusiš vžgati. Če je problem z bencinom, mora delat. Seveda moraš najprej sprazniti rezervoar in natočiti novo sveže gorivo, staro čez zimo zgubi na kvaliteti in ne bo vžgalo.
Saladin ::
Z kosilnico sem imel podoben problem, ko mi je vleklo zrak skozi napočen gumb za načrpavanje goriva.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Brane2 ::
šernk:
Kakšna je vloga "membrane" pri tem motorju ?
Spomnim se,d a so mi to nekoč razlagali, ne spomnim se pa kje.
Je a zadeva v vplinjaču ?
Kakšna je vloga "membrane" pri tem motorju ?
Spomnim se,d a so mi to nekoč razlagali, ne spomnim se pa kje.
Je a zadeva v vplinjaču ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Ah, ja res je. le da ga ne dovaja v valj ampak v vplinjač pri teh zadevah...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
clothes ::
Dvomim, da ima tvoja kosilnca bencinsko črpalko;
ponavadi pri teh kosilnicah gorivo pride v vplinjač kar s prostim padom.
Kot rečeno preveri:
-zategnjenost glave
-čistost rezervoaja in vplinjača (šobe, zračni in bencinski filtri, cevke...)
-zamenjaj svečko in preveri iskro
-zamenjaj gorivo
-tesnjenje spoja vplinjača in motorja
-nastavitev vplinjača in predvižiga
-zategnjenost in predvsem čistost izpušnega sistema
ponavadi pri teh kosilnicah gorivo pride v vplinjač kar s prostim padom.
Kot rečeno preveri:
-zategnjenost glave
-čistost rezervoaja in vplinjača (šobe, zračni in bencinski filtri, cevke...)
-zamenjaj svečko in preveri iskro
-zamenjaj gorivo
-tesnjenje spoja vplinjača in motorja
-nastavitev vplinjača in predvižiga
-zategnjenost in predvsem čistost izpušnega sistema
xabre ::
Najbolj verjeten vzrok:
V fergazerju mora biti en mini filterček ali pa samo mrežica. Podri fergazer najdi in spucaj ta filter ter uživaj v košnji.
V fergazerju mora biti en mini filterček ali pa samo mrežica. Podri fergazer najdi in spucaj ta filter ter uživaj v košnji.
smilyxx ::
Sicer motorjev kosilnic ne poznam, sm pa pošraubal kakšen motor skuterja oz. prdeca. Vsaj pri motorjih se to ponavadi dogaja da je zamašena diza. Pri skuterskih frgazarjih je to en tak zlat vijak, ki ga odviješ in spihaš.
Save water.
drink beer.
drink beer.
zlobcek ::
Meni pa se to dogaja, če imam prebogato mešanico - preveč olja. Če je pravo razmerje, mi kosilnica deluje normalno.
Jackal ::
Sem prišel včeraj do novega problema. Namreč nabavil sem novo svečko (ki jo je btw v naših rovtah zelo težko dobit).
Že na samem začetku se mi je zdelo, da je stara svečka nekoliko postrani. Odvijem staro in aaAAA! -na stari svečki zagledam opilke navoja z glave. Ali je bila že tovarniško privita tako postrani, ali pa je to uspelo "majstru", ki je delal s to kosilnico prejšnja leta.
Ker po tem v glavi navoja enostavno ni bilo več, nisem potem šraufal dalje. Morem pa najprej sanirat ta navoj. Verjetno bo to najlažje naredit s primerno reducirko - še malo povečat luknjo, vrezat nov navoj, naredit distančnik (reducirko) z navojem zunaj in znotraj in potem svečko privit v reducirko in vse skupaj v glavo cilindra.
Ena možnost bi bila tudi navarit dodatni material v luknjo in na novo vrezat navoj za svečko. Problem je le, da bi pri varjenju verjetno nekoliko skrivilo glavo (zaradi toplote) in pa to, da je glava iz aluminija. Tako bo verjetno najenostavneje kar reducirka.
Že na samem začetku se mi je zdelo, da je stara svečka nekoliko postrani. Odvijem staro in aaAAA! -na stari svečki zagledam opilke navoja z glave. Ali je bila že tovarniško privita tako postrani, ali pa je to uspelo "majstru", ki je delal s to kosilnico prejšnja leta.
Ker po tem v glavi navoja enostavno ni bilo več, nisem potem šraufal dalje. Morem pa najprej sanirat ta navoj. Verjetno bo to najlažje naredit s primerno reducirko - še malo povečat luknjo, vrezat nov navoj, naredit distančnik (reducirko) z navojem zunaj in znotraj in potem svečko privit v reducirko in vse skupaj v glavo cilindra.
Ena možnost bi bila tudi navarit dodatni material v luknjo in na novo vrezat navoj za svečko. Problem je le, da bi pri varjenju verjetno nekoliko skrivilo glavo (zaradi toplote) in pa to, da je glava iz aluminija. Tako bo verjetno najenostavneje kar reducirka.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()
SavoS ::
Svetujem ti, da nabaviš kar novo glavo za ta motor od kosilnice, bo sicer nekaj časa trajalo, vendar neboš imel kasneje problemov... kajti glava je iz Aluminija in pozabi varjenje... plus tega boš moral zvrtati v glavo novo lukjo, nato narediti nov navolj, potem izdelati neko pušo z zunanjim in notranjim navojem, potem je potrebno pušo nekako fiksirati v to glavo, da bo tesnila in da se nebi slučajno odvila.... porabljenega bi bilo preveč časa, denarja in živcev, da boš to izdelal, nazadnje boš pa šel kar lepo kupit novo glavo za tvoj tip kosilnice...
Če pa imaš doma stružnico in nekaj strugarske žilice, pol pa kar veselo na delo...
Če pa imaš doma stružnico in nekaj strugarske žilice, pol pa kar veselo na delo...
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SavoS ()
Jackal ::
Veselo na delo torej
Grem iskat navojne svedre.
PS: Ja sem opazil, da je vse v enem kosu.
Grem iskat navojne svedre.
PS: Ja sem opazil, da je vse v enem kosu.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()
Brane2 ::
Ah, to je fotr na prastarem avtu naredil natanko tako- z reducirko.
Snel je glavo, jo odnesel k mojstru z mašino in je bilo za nekaj drobiža narejeno.
Snel je glavo, jo odnesel k mojstru z mašino in je bilo za nekaj drobiža narejeno.
On the journey of life, I chose the psycho path.
šernk ::
če misliš kupovat novo glavo je pomoje bolje kar novo kosilnico kupit, saj boš potem imel mir za nekaj časa in se dobi kar dobre že za 200 eur. pri tej pa predvidevam da imaš vse že dokaj obrabljeno in enkrat bo odpovedalo eno enkrat drugo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | motorna žaga (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 40163 (355) | AJETO2020 |
» | 2 taktni motor ne vžge navodilaOddelek: Loža | 6344 (5656) | hojnikb |
» | Vrtna kosilnica ne vžgeOddelek: Loža | 9954 (8968) | Laki_lai k |
» | Kosilnica na nitko ne vžgeOddelek: Loža | 21414 (20591) | Fifty6 |
» | VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 16608 (12874) | overman |