Forum » Strojna oprema » Ali več Hz monitor pomeni višji FPS
Ali več Hz monitor pomeni višji FPS
popster ::
fps je u bistu odvisen bolj od hardwerja (grafična cpu ram)
hz pa mislim da pomeni koliko je slika hitra, t.j. recimo ko leti nogometna žoga ali pušča za sabo sled ali ne, nisem pa prepričan čisto, ker se mi zdi da so tej herzi bolj zato da se potrošnik manj znajde pred nakupom. (kar je nad 100 hz)
hz pa mislim da pomeni koliko je slika hitra, t.j. recimo ko leti nogometna žoga ali pušča za sabo sled ali ne, nisem pa prepričan čisto, ker se mi zdi da so tej herzi bolj zato da se potrošnik manj znajde pred nakupom. (kar je nad 100 hz)
Siddh ::
HZ na monitorju povejo, kolikorat v sekundi se slika na zaslonu osveži, FPSji pa so druga zadeva in nimajo ravno neke velike veze z monitorji, ampak so bolj povezani z zmogljivostjo računalnika
filip007 ::
Bistvo teme je, če dobiš več FPS na višjem osveževanju zaslona, če ste opazili je 4FPS več na desnem zaslonu.
Boljši test bi bil na 140Hz zaslonu in močni grafični seveda.
Boljši test bi bil na 140Hz zaslonu in močni grafični seveda.
Trevor Philips Industries
Zgodovina sprememb…
- spremenil: filip007 ()
Senitel ::
Odgovor na to je ne. Tehnično bolj konkretno povedano dobiš celo manj FPS, ker grafična kartica za osveževanje porabi več pomnilniške propustnosti. Da se razumemo, za 1920x1200 pri 60Hz govorimo o 428MB/s, pri 75Hz pa o 535MB/s. Na današnjih grafičnih, ki potegnejo 100+GB/s.
Vidiš jih pa več, ker pri 60Hz monitorju in 120 FPS gre večina teh čudovitih slikic v črno luknjo.
Vidiš jih pa več, ker pri 60Hz monitorju in 120 FPS gre večina teh čudovitih slikic v črno luknjo.
3p ::
Ja, razen če izključiš v-sync, takrat pač vidiš več generiranih slik v eni. :) Skratka, 200 FPS bolj malo pomaga, ker jih monitor večine ne prikaže (menda pa se nekaj pozna pri odzivnosti)...
Siddh ::
visoki fpsji se res poznajo v odzivnosti
npr. pri 30fps traja ena slikica 33.3 milisekunde pri 60fps pa 16.3ms,
več kot 60fps pa je ponavadi brezveze met ker monitor še vedno kaže sliko s 60hz oz 60fps
npr. pri 30fps traja ena slikica 33.3 milisekunde pri 60fps pa 16.3ms,
več kot 60fps pa je ponavadi brezveze met ker monitor še vedno kaže sliko s 60hz oz 60fps
Eureka ::
Pri cod2 se opazi med 125 in 250 fps razlika v odzivnosti miške ... nevem zakaj ampak bistvo je da se ... Sploh pa pri vseh igrah jaz opazim razliko v tej odzivnosti da je precej slaba na 60 fps. Npr Farycry3 sem na high mel 80 fps pa sem sel rajsi nizat kvaliteto in normalno igrat z +150 fps, ker z 60-80 kokr je nihal nism sploh mogu aimat tako kot sem jaz navajen ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eureka ()
Hayabusa ::
Bolj kot koliko fps (max) dobiš, raje glej average fps, od tu pride "mehkost" oz zatikanje.
Eureka ::
Za cod2 govorovim o konstantnih 125 ki si jih v configu nastavis in pa 255. Saj 125 se da igrat ampak se se vedno opazi razlika, med recimo 80 in 125 je pa prav nora razlika ce nisi ravno zelen brez iskusenj. In tu ni govora o zatikanju ampak enostavno kot da bi miska imela lag, je pa res da tam je verjetno bila se kaksna programska fora, ker ce se kdo spomni jumper map (skakanje na objekte in plezanje, so ponavadi meli skripte kjer so si max fps omejevali na razlicne stevilke, ker drugace ni bilo mozno tako dalec skocit xD ) Aja pa ce si jih imel cca 800 si bil neslisen (ni se slisalo korakov ko si tekel, vse to govorim za multiplayer, ker singleplayer nisem igral)
RejZoR ::
Hertzi pri monitorju vplivajo samo na vertikalno sinhronizacijo, kadar jo seveda uporabljaš. Če imaš 60Hz monitor in igra teče vedno preko 100fps bo z V-Sync tekla na 60fps. Če imaš pri istem scenariju 75Hz monitor bo zaklenilo framerate na 75fps itd itd.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Siddh ::
v-sync zna včasih povzročit lag, ker vse slike ki so nastale v času 1/60 sekunde stisne v eno slikico, to pa povroči nek majhen lag
Halfdead987 ::
Lol. Če je več kot 60fps na 60hz monitorju naj bi se slikice ponovile...čeprav ne vem koliko je res,pri Urban Terroru, ki je grafično nezahteven in dobiš 100+ fps se kar veliko občuti razlika ko pade na 60-70.
In to testirat na slabih grafičnah ali z v-syncom nima smisla. Če imaš dobro grafično,ki dobi pri igri, ki jo nameravaš igrat krepko čez 60fps (no toliko, da se splača vzet 120hz monitor),potem je ok. Drugače boš pač na "realnih" 60fps.
In to testirat na slabih grafičnah ali z v-syncom nima smisla. Če imaš dobro grafično,ki dobi pri igri, ki jo nameravaš igrat krepko čez 60fps (no toliko, da se splača vzet 120hz monitor),potem je ok. Drugače boš pač na "realnih" 60fps.
2loud4u ::
Nad 25 ali pa recimo 30 je vse kar je več že enako oz. ne vidiš razlike. Če pa recimo vsync izklopiš pa lahko postane zamaknjena slika oz. se vmes vidijo črte, kot bi jo razrezal. Tako da zgledalo ne bo dosti drugače, tudi če nabaviš monitor z večjo hitrostjo osveževanja.
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
2loud4u ::
Vsekakor ampak je "ne opaziš" z očmi. Lahko recimo od 30-35 naprej, pri 25 se še vidi razlika
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
Eureka ::
Kako pa drugače, kot pa z očmi opaziš razliko med 80 in 200 fps, ko ti pri 80fps miška med aimanjem(merjenjem) malo zaostaja&ni tako odzivna ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eureka ()
2loud4u ::
Kako pa drugače, kot pa z očmi opaziš razliko med 80 in 200 fps, ko ti pri 80fps miška med aimanjem(merjenjem) malo zaostaja&ni tako odzivna ?
Kupi si novo miško (nov procesor)...
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
Eureka ::
Kako pa drugače, kot pa z očmi opaziš razliko med 80 in 200 fps, ko ti pri 80fps miška med aimanjem(merjenjem) malo zaostaja&ni tako odzivna ?
Kupi si novo miško (nov procesor)...
lol ... In kaj ima miška četudi bi bila 400 dpi (moja 6000) in procesor če bi bil en jajc (moj i7) veze pri primerjavi med 80 in 200 fps in lagiranju miške, kjer je pri 200 fps vse normalno/boljše ?!? Kaj misliš, da sem novo miško dajal noter in procesor(kje je potem point ?!?) ? Vse narediš z com_max fps (pri codu) drugje pa nizas grafiko (vsa oprema ostane ista lol )...
p.s. mogoče laiki ne opazijo razlike, ampak vsak fps gamer takoj vidi OPAZNO razliko v sami odzivnosti miške
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eureka ()
2loud4u ::
Seveda se opazi razlika pri odzivnosti miške ampak to s fps-ji pri različnih monitorjih nima veze!
c^2=E/m
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
HP XW6400|2× Xeon E5320 @1.86GHz|16MB L2
Cache|Sapphire HD6850|4GB FB-DIMM|HP 575W
Eureka ::
Tudi na 60hz monitorju se opazi razlika med 60fps in 250fps, ravno v tem segmentu igranja, ki sem ga opisal ... Sicer ne opaziš v samem gibanju(kar verjetno avtorja zanma), ampak v merjenju z miško, oziroma v sami odzivnosti komand ... Nevem kaj hočeš sicer povedat, da sem čisto offtopic ali kaj ? Sicer me pa še vedno izjemno zanima ta tvoj novi proc in miška, ter povezava s testiranjem razlike v odzivnosti med 80 in 250 fpsji.
Senitel ::
Seveda... Če se fizika pri 60fps in 250fps izračunava drugače. Glede odzivnosti pa pri npr 100+ FPS sam frame rate na skupno latenco ne vpliva več prav bistveno.
LordPero ::
Vsekakor ampak je "ne opaziš" z očmi. Lahko recimo od 30-35 naprej, pri 25 se še vidi razlika
In zakaj se potem kupuje 120Hz monitorje za 2D uporabo (FPS gamerji)? Seveda človeško oko (sploh pa možgani, kar je tukaj večje vprašanje navad oz. treninga) zazna veliko več kot 35 fpsjev, z blurom (kar je shit oz. le pomaga, če imaš nizke fpsje/slabo grafo) ali brez. To je pa tako, ko mularija danes igra samo neke fancy počasne špile :P. Pač, izračunaj v koliko ms se zavrtiš za 180° (50?), kakšen FOV imaš in koliko (različnih seveda) slikic ti v tem času monitor izriše. Razlika med 60 Hz/fps in 100+ je pri meni očitna, pa ne zaradi raznih ovir pogonov igric (to je drug shit, sploh če mislite stare fizike (QIIIA) & stuff), pač pa enostavno zaradi koliko informacij ti ekran meče v glavo (sploh za malce bolj periferni vid).
Saj ne pravim, da tebi ni vseeno za vse kar je nad 35 fps (blagor tebi :)), le pravim, da to še zdaleč ni pravilo za človeštvo, pač vsakemu svoje. Potem tudi na 60Hz ekranu ne vidiš, kako ti miš diapozitiva (skače iz točke v točko), če delaš kroge z njo?
LordPero
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | FPS osnove (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 10953 (9041) | kratos |
» | nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 17033 (12348) | Furbo |
» | S kakšno hitrostjo sprejemajo naše oči sliko ? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11959 (10586) | krneki0001 |
» | 30 FPS vs 60 FPS (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 9465 (7689) | Dr_M |
» | FPS in Hz na monitorju v igrah (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4712 (4104) | BigWhale |