Forum » Loža » Napad na letalo - je tole res mogoče?
Napad na letalo - je tole res mogoče?
Fave ::
http://blogs.computerworld.com/cybercri...
Lahko nekdo, ki ve kaj o letalih tole na kratko pokomentira?
Lahko nekdo, ki ve kaj o letalih tole na kratko pokomentira?
My mind's a hyper tool that fixes everything.
s1m0n ::
Osebno ne verjamem, da je kaj takšnega možno. Pač človek(pilot) še ima vedno kontrolo nad letalom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
pegasus ::
Te zgodbe so iz iste kategorije kot povečanje pritiska v vodovodnem omrežju do točke, ko začnejo pokat cevi, povečanje pritiska v plinovodu do eksplozije, ali pa motnje vrtenja centrifuge za bogatenje urana z namenom njenega uničenja. Ups, kaj pa če je vse res?
SplitCookie ::
Te zgodbe so iz iste kategorije kot povečanje pritiska v vodovodnem omrežju do točke, ko začnejo pokat cevi
Ni možno zaradi same konstrukcije
povečanje pritiska v plinovodu do eksplozije
To se dejansko da
ali pa motnje vrtenja centrifuge za bogatenje urana z namenom njenega uničenja
Ne uniči centrifuge, temveč naredi mešanico - slabo
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
T-h-o-r ::
Te zgodbe so iz iste kategorije kot povečanje pritiska v vodovodnem omrežju do točke, ko začnejo pokat cevi, povečanje pritiska v plinovodu do eksplozije, ali pa motnje vrtenja centrifuge za bogatenje urana z namenom njenega uničenja. Ups, kaj pa če je vse res?
ja sej v iranu jim je crknilo par centrifug, ko so jih izraelci malo zjebali
sam ni mi pa jasno, kaj so iranci razmišljali, da so meli to povezano s spletom, lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
pegasus ::
Niso imeli. So jim na usb ključkih prinesli notr.
Pa saj tudi letala (še) niso povezana s spletom. Pa se lahko kljub temu telnetaš (!!) na fadec od 747 motorjev, npr., če veš kako.
Pa saj tudi letala (še) niso povezana s spletom. Pa se lahko kljub temu telnetaš (!!) na fadec od 747 motorjev, npr., če veš kako.
Fave ::
Niso imeli. So jim na usb ključkih prinesli notr.
Pa saj tudi letala (še) niso povezana s spletom. Pa se lahko kljub temu telnetaš (!!) na fadec od 747 motorjev, npr., če veš kako.
A to se dejanskores da?
My mind's a hyper tool that fixes everything.
Hayabusa ::
Niso imeli. So jim na usb ključkih prinesli notr.
Pa saj tudi letala (še) niso povezana s spletom. Pa se lahko kljub temu telnetaš (!!) na fadec od 747 motorjev, npr., če veš kako.
A to se dejanskores da?
Nekako tako so talibani v Afganistanu z opremo za par 100 usd prevzemali nadzor na US droni .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
pegasus ::
http://www.infosecisland.com/blogview/1... ... od letalcev se lahko ogromno naučimo o zanesljivosti, a se morajo hkrati oni od nas naučiti osnove varnosti. To zna biti zelo dober biznis vsaj naslednjih 30 let ...
LoneWolf ::
ACARS je zgolj datalink med kontrolo letenja in pilotom, pripomoček, ki nadomešča rutinsko komunikacijo kot je javljanje položaja, posreduje zadnje vremenske podatke, je lahko celo kanal z opsom v matični firmi ipd. ACARS nima direktne kontrole nad letalom - niti pod avtopilotom - niti ne bo več kot za trenutek zmedel pilota. Pilot ima vedno pod nadzorom kje in kako se leti, kakršnakoli odstopanja ali nenavadna navodila so razlog za dvignjene obrvi in po potrebi razjasnitev situacije preko drugih kanalov, ki so na voljo. ACARS lahko vedno odpove tudi brez hackanja. Vsa moderna digitalna oprema v cockpitu je tam zaradi olajšanja dela, pilot lahko še vedno varno konča let z backup inštrumenti na cagarje in zemljevidi na kolenih, če je treba. Verjamem, da se da ACARS "hackat" in pošiljat lažne informacije, malo enkripcije ne bi škodilo, ampak kdor misli, da se s tem enostavno kontrolira letalo igra preveč igric.
Fave ::
Niso imeli. So jim na usb ključkih prinesli notr.
Pa saj tudi letala (še) niso povezana s spletom. Pa se lahko kljub temu telnetaš (!!) na fadec od 747 motorjev, npr., če veš kako.
A to se dejanskores da?
Nekako tako so talibani v Afganistanu z opremo za par 100 usd prevzemali nadzor na US droni .
AFAIK so tam vsiljevali fake GPS signal.
My mind's a hyper tool that fixes everything.
oldguy ::
Verjamem, da se da ACARS "hackat" in pošiljat lažne informacije, malo enkripcije ne bi škodilo, ampak kdor misli, da se s tem enostavno kontrolira letalo igra preveč igric.
Tako je. Če prebereš še malce več, veš, da model zgolj išče pozornost:
Very old news, rehashed as some new crisis.
No secret that ACARs traffic is open to monitor. You've been able to read that traffic on web sites if you don't have the radio for years. Nobody is using ACARS for ATC over domestic US airspace. In the EU, they use a newer version of ACARS called ATN for which you could uplink flight plan change requests, but it isn't automatic. Yes, it is possible to uplink a message to a specific aircraft, if you knew they were equipped to receive it and you knew which provider frequency to use.
His demo was stupid because he would have had to authorize the FMS to accept the plan change, but no real pilot is going to respond to an ACARS message that shows up at random with a flight plan change. Nothing he could do would cause the masks to deploy or turn off any lighting systems.
In short, the guy is trying to make a name for himself.
The story disregards completely any notions of critical system design, with integrity checks, redundancies and airplane-level back-ups. And as all these features would be the first to be removed from a commercial PC simulation, his demo is meaningless.
Even assuming he did manage to upload his garbage data to the FMS, then what would happen ? The FM is a long-term control, so it won't make the airplane do aerobatics, just change direction. If he gets too close to the edges of the envelope, the AP should switch off and eliminate the problem. And newer aircraft have envelope protections.
If he makes the plane head towards the ground or another plane, GPWS or TCAS will pop up and say hello.
And any indirect control on other systems (lights, oxygen) is heavily dependant on aircraft architecture, so you can't make general conclusions.
So not very worrying. Certainly not terrifying.
Pod črto, nekaj je teorija, nekaj pa praksa. Nekaj je Flight Management system, nekaj drugega pa direktni access do glavnih računalnikov aviona (za kar, kljub njegovim nasprotnim trditvam zelo zelo dvomim, da je izvedel).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
fantasycamp ::
to se lahko zgodi in se bo večino letalom ki so zahodnega, rusi dajo not analogne števce in zelo malo elektronike , kaj šele povezavo ki bi omogočila interni prevzem.
Prvo pravilo bojevanja, KISS Keep it Simple Stupid!
Še OVT sistem ki je nameščen na migih se ročno uporablja in ni programiran...
Prvo pravilo bojevanja, KISS Keep it Simple Stupid!
Še OVT sistem ki je nameščen na migih se ročno uporablja in ni programiran...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lahko letalo izgine brez vsakršne sledi? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 81748 (21736) | Machete |
» | Na evropska letala prihaja hitrejši internetOddelek: Novice / Omrežja / internet | 6547 (5006) | Mavrik |
» | Kako vdreti v Boeing 757Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8136 (5668) | pegasus |
» | ICAO predpisal pravila za sledenje letalom v realnem časuOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5503 (4293) | AC_DC |
» | Boeingi 787 prizemljeniOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11973 (8331) | SplitCookie |