Forum » Zvok in slika » 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
klemenSLO ::
prva slika ma odlično teksturo in lightning...
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
BlackMaX ::
mi345 ::
neboben ::
mi345: noro dobr :) odlicno ! Se da to priučit ?
Kaj pa bledner in podobna odprtokodna orodja imas kak izdelek s takimi programi narejen ?
Kaj pa bledner in podobna odprtokodna orodja imas kak izdelek s takimi programi narejen ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neboben ()
mi345 ::
Oj hvala! :) Hja načeloma se da vse do neke meje naučit :) sploh kako anatomijo, sam je pa fajn met tut mal talenta zravn ;) plus vaja dela mojstra ;)
Ha! ubistvu sm se zaenkrat bolj ali manj specilizeral v zbrushu, sploh ker mi omogča bolj organsko modelacijo, ki mi je po naravi dosti bližje kot kaj drugega. Sem sicer nekaj delal tudi v mudboxu samo mi je zbrush enostavno bolj priročen :) v blenderju pa še nism ustvarju tko da teško kej povem oz pokažm ;) sm pa na začetku delu v sculptrisu, ki pa je zastonjski program ;) :)
Ha! ubistvu sm se zaenkrat bolj ali manj specilizeral v zbrushu, sploh ker mi omogča bolj organsko modelacijo, ki mi je po naravi dosti bližje kot kaj drugega. Sem sicer nekaj delal tudi v mudboxu samo mi je zbrush enostavno bolj priročen :) v blenderju pa še nism ustvarju tko da teško kej povem oz pokažm ;) sm pa na začetku delu v sculptrisu, ki pa je zastonjski program ;) :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mi345 ()
m0LN4r ::
Je že kdo poskusil Twin Motion ?
http://twinmotion.abvent.com/?lang=en
Zgleda zelo obetavno kar se tiče hitre vizualizacije.
http://twinmotion.abvent.com/?lang=en
Zgleda zelo obetavno kar se tiče hitre vizualizacije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BlackMaX ::
Prou veseu sm k vidim, da se neki razvija v naši Sloveniji.
Mi345 super zgledajo, like always.
molnar isto zakon zgleda. A to je personal project?
Mi345 super zgledajo, like always.
molnar isto zakon zgleda. A to je personal project?
BlackMaX ::
m0LN4r ::
kuhinja? zakaj pa si nehal?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
AvtoR ::
Dogovorjeni, vezani posli! Verjemi, 25 let sem v tem poslu. Največ, kar je možno je kaka 2.ali 3. nagrada.
Se spomnim, kako smo se smejali ko sta dve neznani punci (mislim, da še študentki, ne poznam točno) po pomoti zmagali natečaj za parlament, čeprav so bili favorizirani znani arhitekti. Grafična obdelava natačaja deklet je bila na moč podobna tem bolj renomiranim arhitektom. Pa da ne govorim, kako so kolegu izgubili natečajni projekt, zmagal je pa praktično enak projekt bolj znanega arhitekta. Mogoče je to naključje, ampak jaz ne verjamem v naključja.
Se spomnim, kako smo se smejali ko sta dve neznani punci (mislim, da še študentki, ne poznam točno) po pomoti zmagali natečaj za parlament, čeprav so bili favorizirani znani arhitekti. Grafična obdelava natačaja deklet je bila na moč podobna tem bolj renomiranim arhitektom. Pa da ne govorim, kako so kolegu izgubili natečajni projekt, zmagal je pa praktično enak projekt bolj znanega arhitekta. Mogoče je to naključje, ampak jaz ne verjamem v naključja.
BlackMaX ::
Dogovorjeni, vezani posli! Verjemi, 25 let sem v tem poslu. Največ, kar je možno je kaka 2.ali 3. nagrada.
Se spomnim, kako smo se smejali ko sta dve neznani punci (mislim, da še študentki, ne poznam točno) po pomoti zmagali natečaj za parlament, čeprav so bili favorizirani znani arhitekti. Grafična obdelava natačaja deklet je bila na moč podobna tem bolj renomiranim arhitektom. Pa da ne govorim, kako so kolegu izgubili natečajni projekt, zmagal je pa praktično enak projekt bolj znanega arhitekta. Mogoče je to naključje, ampak jaz ne verjamem v naključja.
Glede na to da si že toliko v tej bražni, kaj svetuješ nam novim ko vstopamo v ta trg. Kje se lahko išče delo, na uspešen način, kako ovrednotiš svoje delo?
Ziher je dosti posameznikov, ki bi radi slišali izkušnje nekoga s tvojim profilom.
m0LN4r ::
Tako, kot bobnar reče. Dobri deali so v sloveniji poraztalani vezani. Ni šans, da prideš do "korita" kr tak.
Vzemi v roke supervizor, seznam imen profesorjev, bizi išči podjetje, ajpes, kakega občinskega arhitekta pa malo googlaj. Zanimivo.
Vzemi v roke supervizor, seznam imen profesorjev, bizi išči podjetje, ajpes, kakega občinskega arhitekta pa malo googlaj. Zanimivo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
mi345 ::
m0LN4r ::
Za studijsko sliko izdelka je ok. Drugače malo pogrešam kake odboje, različen lighting, specular, ao ipd.
Še mal pa bo v igrah lepša grafika (UE4):
Še mal pa bo v igrah lepša grafika (UE4):
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BlackMaX ::
Evo pa sem preizkusil še zmodeler v zbrushu, naj bi bil daljnogled, render je iz keyshota precej preprost. Morm pa rečt da je Low poly modeling precej zabavna stvar :D sploh ko ne poznaš vseh funkcij :) usaka kritika glede materialov, tekstur, modeliranja itd od vs starih mačkov dobrodošla :)
Moram si res pogledat tale zBrush že enkrat rrrrrr.
Dobro zgleda. Sam ja kakor je Molnar povedal, probaj uporabit HDR lightning.
Za studijsko sliko izdelka je ok. Drugače malo pogrešam kake odboje, različen lighting, specular, ao ipd.
Še mal pa bo v igrah lepša grafika (UE4):
100% so bile texture narejene v substance painterju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
m0LN4r ::
A ste vidl, kaj en tip dela z GTX 670 in Unreal enginom 4 ? Jaz sem mel odprta usta:
https://www.youtube.com/user/koooolalal...
Potem pa še ta novi Twinmotion program je ubitačen, samo rabiš tudi konkreten stroj.
https://www.youtube.com/user/koooolalal...
Potem pa še ta novi Twinmotion program je ubitačen, samo rabiš tudi konkreten stroj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BlackMaX ::
A ste vidl, kaj en tip dela z GTX 670 in Unreal enginom 4 ? Jaz sem mel odprta usta:
https://www.youtube.com/user/koooolalal...
Potem pa še ta novi Twinmotion program je ubitačen, samo rabiš tudi konkreten stroj.
Lih učer sm pogledu
Bolano.
mi345 ::
BlackMaX ::
m0LN4r ::
DOF bi moral samo zblurat, ne pa grain naredit. DA odpraviš grain, moraš povečat GI detajle. Pri tako majhnem predmetu, DOF ni uporaben, razen če hočeš ustarit "makro" efekt, da je slikano ful od blizu. Ja, tle že mal gruntaj kot fotograf. Pa jaz bi dal vsaj 3 luči, pa vsako malo drugačne nianse.
Kaj je to plastika?
- potem daj širok specular layer gor z blurom, pa 1% reflekcije.
Kaj je to plastika?
- potem daj širok specular layer gor z blurom, pa 1% reflekcije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Machete ::
Živ, a bi mi lahko kdo pomagal en DWG spravit v MAXA? Nevem kaj me zeza in mi ne importa vseh layerjev.
Gre za 2D tloris.
Dam za pivo na PayPal. ZS. Hvala.
Gre za 2D tloris.
Dam za pivo na PayPal. ZS. Hvala.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Unknown_001 ::
Probaj vse layerje obkljukat, kot vidne preden importaš. Možno, da je v tem problem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Rias Gremory ::
A kdo služi z 3D oblikovanjem/animacijo?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
BlackMaX ::
BlackMaX ::
Rias Gremory ::
@Zion10
Mogoče lahko poveš približno plačo?
@BlackMaX
Kako dolgo se ukvarjaš s tem področjem?
Mogoče lahko poveš približno plačo?
@BlackMaX
Kako dolgo se ukvarjaš s tem področjem?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
m0LN4r ::
Prinas je mizerno stem služit, ker poteka po principu stalna stranka, stalni studio.
Delaj za tujce redno ali pa preko freelancerja, če misliš.
Nazadnje, ko sem gledal so bile plače za renderguruja, nič modeliranja ali barvanja, izključno "render management" 14x3000+EUR začetna.
Delaj za tujce redno ali pa preko freelancerja, če misliš.
Nazadnje, ko sem gledal so bile plače za renderguruja, nič modeliranja ali barvanja, izključno "render management" 14x3000+EUR začetna.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
BlackMaX ::
Rias Gremory je izjavil:
@Zion10
Mogoče lahko poveš približno plačo?
@BlackMaX
Kako dolgo se ukvarjaš s tem področjem?
Dober let.
Prinas je mizerno stem služit, ker poteka po principu stalna stranka, stalni studio.
Delaj za tujce redno ali pa preko freelancerja, če misliš.
Nazadnje, ko sem gledal so bile plače za renderguruja, nič modeliranja ali barvanja, izključno "render management" 14x3000+EUR začetna.
Kako ti prideš do tujcev?
Kje si videl to informacijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
Zion10 ::
Z 3d oblikovanjem se ukvarjam že kr nekaj časa (5+ let), začel med faksom. Delam za domače naročnike in izključno projekte, pri katerih vem, da so izziv in ob tem lahko napredujem (zelo izbirčen). Glede plače ti ne vem povedat, je popolnoma različno in predvsem odvisno od tega koliko posvetim pozornosti področjem, ki niso del samega 3d-ja (podjetništvo, promocija, promocija na socialnih medijih, ...). Pri temu moram poudarit, da me to delo veseli je znotraj mojega področja, tako moj cilj pri temu ni zgolj zaslužek. Obenem tudi ne želim, da je vedno (ali pa velikokrat) glavna tema pogovora o 3D oblikovanju zaslužek. Vem, da je zelo pomemben, hkrati pa tudi velikokrat razlog za veliko slabega dela, slabo vzgojenih strank in slabega plačila.
Super je slišati velike zneske ob 3d-ju, še posebej pa spremljat super renderje (modele in ostale 3d zadeve) pri katerih je očiten talent in trud.
Super je slišati velike zneske ob 3d-ju, še posebej pa spremljat super renderje (modele in ostale 3d zadeve) pri katerih je očiten talent in trud.
m0LN4r ::
Glede plače ti ne vem povedat,
Maš ženo, otroke, stanovanje, zavarovanja, mesečne stroške ? Potem bi nekako moral vedet
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
mi345
Čimprej začni pošiljat prošnje za kake 3D dizajn, ki ga potrebujejo za igre. Posamezni modeli so zelo dobro plačani.
Čimprej začni pošiljat prošnje za kake 3D dizajn, ki ga potrebujejo za igre. Posamezni modeli so zelo dobro plačani.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mi345 ::
mi345 ::
Huh kr precej moćnejš od moje mašine :)
Če bo volja, naredim še ostale like, zaenkrat pa naj ostane pri temle....
Če bo volja, naredim še ostale like, zaenkrat pa naj ostane pri temle....
b3D_950 ::
Cosmos Laundromat - First Cycle Official Blender Foundation release:
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
m0LN4r ::
Sporočam, da ni blo nič. Zmagali so nerealni, neizvedljivi projekti, ki niso upoštevali nobenih standardov kar se tiče kapacitet, prostorov, število wcjev, sedežev ipd. So pa bili vizualno zelo privlačni.
Mi2 sva pa upoštevala čisto vse zahteve, ki so bile objavljene, ampak očitno to ni bil odločilen faktor.
Oddaja je pa bila samo plakat.
Ko bo možnost, bom delil zvami končni produkt.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
AvtoR ::
Sporočam, da ni blo nič. Zmagali so nerealni, neizvedljivi projekti, ki niso upoštevali nobenih standardov kar se tiče kapacitet, prostorov, število wcjev, sedežev ipd. So pa bili vizualno zelo privlačni.
Mi2 sva pa upoštevala čisto vse zahteve, ki so bile objavljene, ampak očitno to ni bil odločilen faktor.
Oddaja je pa bila samo plakat.
Ko bo možnost, bom delil zvami končni produkt.
Škoda, da je šel ves trud po zlu!
Imaš pa eno iskušnjo več!
Zgleda, da je pri natečajih še vedno ista kuhinja, pa še bolj malo jih je zadnje čase, tako da ne ne ostane nič za nas male ribe.
m0LN4r ::
Edino mi je žal, da sva čas zapravljala za upoštevanje kriterijev/standardov... Ogromno časa in živcev, potem pa na koncu to sploh ne igra vloge. Za prve tri izbrance lahko rečem, da sploh nebi rabili objavit kriterijev, ker zadeva sploh ni realna, uporabna ali karkoli izmed tega. Plakat je pa pač fensi šmensi, kot slike na devianart.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BlackMaX ::
To ti samo pove, da podudnik nima pojma kaj dela.
Po en stran še bolje, da ne sodelujete.
Kaj ti praviš?
Po en stran še bolje, da ne sodelujete.
Kaj ti praviš?
m0LN4r ::
Po eni strani ja, ker dokumentacija in prijavnina je bila 80EUR-150EUR odvisno od časa prijave... Pa še število oddelanih ur in stroški. No saj če maš viška časa in dnara ni problem.
Tako bom rekel, če si sam je jebeno, če sta dva je še vedno jebeno. Če pa jih dela 4-5 pa ni tak hudo.
Tako bom rekel, če si sam je jebeno, če sta dva je še vedno jebeno. Če pa jih dela 4-5 pa ni tak hudo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 23290 (540) | JanBrezov |
» | Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16976 (14481) | Isotropic |
» | Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 22983 (14374) | mahone |
» | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2273 (1453) | slovenec_89 |