» »

Seat Leon ali Toyota Auris

Seat Leon ali Toyota Auris

«
1
2

tilen232 ::

Kupujem nov avto, pa se odločam med novima modeloma Seat Leon 1,4(122KM) in Toyota Auris 1,6(132KM)...

Kateri je po vaše boljši? vaša mnenja?

DeeJay ::

Definitivno Toyota. Jaz imam Avensisa l.2006 2.2 150KM diesel in do zdej samo redni servisi brez najmanjših problemov.

vorantz ::

leon 1.4 tsi? bejž stran od tsi-jev :/
tako, da ja +1 za toyoto

RejZoR ::

Odvisno kaj od avta pričakuješ... Oblikovno mi je Leon lepši. Eden lepših avtov sploh pa nisem nek velik fan VAG grupe. Ta novi Auris pa mi deluje precej neposrečeno, čeprav sem siguren, da je Toyota skupno gledano bolj kvaliteten avto.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Blinder ::

odvisno koga vprašaš. en kup ljudi je VW(tudi seat) fanov, enkup jih je japanese car fanov.

oba so novi na trgu. 1.4 tsi bi moral it boljše kot toyota zaradi navora. verjetno ima prednost tudi v porabi goriva - preveri sam podatke.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bobby ::

kaj pa vem.
imel wv zdej imam ,toyoto,..
pa bom tako reku. se strinjam z Blinderjem, da pač fan bo potegnil na svojo stran ampak recimo, da bi jst na tvojem mestu iskal hudiča v podrobnostih, predvsem kakšne korenine ima motor, ker so zmeraj izpeljanke iz starejših. TSI ravno ne slobi kot najbolj zanesljiva, mi je pa oblika Leona lepša.
kaj pa vem, mogoče se bolj nagibam k toyoti, samo mi pa oblika aurisa mi ni včeš.
sem pa corola fahrer :D
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Janac ::

Definitivno Leona, sploh pa s paketom opreme FR in rdečo barvo. Auris je oblikovno zadaj tak fail pa tudi notranjost je preveč oz. daje občutek plastike(?).

Fizikalko ::

Sam bi zagotovo vzel Leona:

- prostornejši
- kvalitetneje izdelan
- boljši, naprednejši, varčnejši, močnejši motor, kako je z zanesljivostjo, pa ne vem - menda so 1.4 TSI OK
- precej, precej lepši, modernejši
- cenejši servisi, sploh pa deli

Mesar ::

Janac je izjavil:

Definitivno Leona, sploh pa s paketom opreme FR in rdečo barvo. Auris je oblikovno zadaj tak fail pa tudi notranjost je preveč oz. daje občutek plastike(?).


Ker notranjost Leona pa ne deluje ceneno? FR paket in rdečo barvo? Daj svetuj mu še, da si da custom tablice z napisom "Janac" gor.

In pa oblikovno gor ali dol, Leon bo dosti več časa prebil pri mehanikih, Auris pa verjetno sploh nič če je bil ustrezno vzdrževan.

Fizikalko je izjavil:

Sam bi zagotovo vzel Leona:

- prostornejši
- kvalitetneje izdelan
- boljši, naprednejši, varčnejši, močnejši motor, kako je z zanesljivostjo, pa ne vem - menda so 1.4 TSI OK
- precej, precej lepši, modernejši
- cenejši servisi, sploh pa deli


kvalitetneje skoraj zagotovo ni izdelan, kako dober varčen in zanesljiv je motor lahko preveriš malo na internetu, preden na pamet pišeš. Cenejši servisi in deli? LOL

Aja lepota... važno, da je tistemu, ki kupuje všeč...

01-12-12: VAG's new, modular 1.4 litre EA211 TSI is belt cam, not chain cam.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Fizikalko ::

No, dej probat en nivo držat, ok?

Modernen, turbinski motor je zagotovo varčnejši in prožnejši od starega atmosferca.

VAG grupa ima nasploh zelo poceni uradne servise, sploh Seat in še posebej Škoda. Toyota je med dražjimi.

Še večja je razlika pri original delih.

videc ::

Pojdi na testno vožnjo z obema (se lahko dogovoriš za par dni) in primerjaj:
- položaj za volanom;
- odzivnost motorja;
- koliko se zunanji zvoki slišijo v kabini med vožnjo;
- velikost samega avtomobila;
- prostornost v sami notranjosti;
- prostornos za zadnjih sedežih;
- prostornino prtljažnika (naloži par zadev in poglej, koliko prostora ostane/je);
- naloži štiri ljudi v oba avtomobila in ih vprašaj, kako se počutijo med vožnjo;
- primerjaj paketa opreme pri izbranih različicah
- ...

Jaz osebno bi po vsej verjetnosti izbral Leona, ker ko smo testirali avtomobile tega ranga (odločili smo se nato za C4 in smo zadovoljni), je Auris odpadel zaradi (pa smo zelo razmišljali o Toyoti zaradi zanesljivosti):
- grde oblike;
- premalo prostora v primerjavi z drugimi;
- preslab motor (preizkušali smo d4d verzjo);
- bolj ali manj slab občutek med vožnjo;
- majhen prtljažnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

Fizikalko ::

Denimo - s prejšnjim modelom (ki je bil glede upora zraka precej slabši od novega modela), je povprečna poraba 6,5 litra (pa veš, da je povprečje pri teh revijah ponavadi večje od povprečja običajnega voznika).

Še Auris:

7.1 l/ 100 km (spet prejšnji model, analogno kot pri Seatu).

Pri novejših modelih je kvečjemu razlika v korist TSI-ja večja (mnjši upor novega Leona, približno isti Aurisa, ki pa ima enak atmosfreski motor s celo več konji kot prej).

Mesar ::

videc je izjavil:

Pojdi na testno vožnjo z obema (se lahko dogovoriš za par dni) in primerjaj:
- položaj za volanom;
- odzivnost motorja;
- koliko se zunanji zvoki slišijo v kabini med vožnjo;
- velikost samega avtomobila;
- prostornost v sami notranjosti;
- prostornos za zadnjih sedežih;
- prostornino prtljažnika (naloži par zadev in poglej, koliko prostora ostane/je);
- naloži štiri ljudi v oba avtomobila in ih vprašaj, kako se počutijo med vožnjo;
- primerjaj paketa opreme pri izbranih različicah
- ...

Jaz osebno bi po vsej verjetnosti izbral Leona, ker ko smo testirali avtomobile tega ranga (odločili smo se nato za C4 in smo zadovoljni), je Auris odpadel zaradi (pa smo zelo razmišljali o Toyoti zaradi zanesljivosti):
- grde oblike;
- premalo prostora v primerjavi z drugimi;
- preslab motor (preizkušali smo d4d verzjo);
- bolj ali manj slab občutek med vožnjo;
- majhen prtljažnik.


Lepo napisano, jaz osebno sicer nebi vzel nobenega od teh.

Fizikalko je izjavil:

Denimo - s prejšnjim modelom (ki je bil glede upora zraka precej slabši od novega modela), je povprečna poraba 6,5 litra (pa veš, da je povprečje pri teh revijah ponavadi večje od povprečja običajnega voznika).

Še Auris:

7.1 l/ 100 km (spet prejšnji model, analogno kot pri Seatu).

Pri novejših modelih je kvečjemu razlika v korist TSI-ja večja (mnjši upor novega Leona, približno isti Aurisa, ki pa ima enak atmosfreski motor s celo več konji kot prej).


http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

Maš zraven letnike napisane...
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

tilen232 ::

leon 1.4 tsi? bejž stran od tsi-jev :/


Nisen tolk strokovnjak, pa bi rad vedel, če mi kdo tole podrobneje razloži, zakaj naj bo bil 1.4 tsi od VW(seat) problematičen?

Sem pa res v dilemi, Leon mi je bil na oko lepši tako zunaj kot znotraj, za Toyoto pa pravijo, da je pač kot japonc kvalitetneje izdelna, me je pa pri Aurisu še najbolj motila notranjost, na testni vožni pa še nisem bil. Cenovno sta pa dokaj primerljiva z isto opremo.

Fizikalko ::

Tule je novi 132 KM Valvematic požrl povprečno 7 litrov:

http://przyspieszenie.pl/941/toyota-aur...


Tule pa malo podrobnejša primerjava:

http://www.jezdzik.net/seat-leon-1,4-ts...

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Če ste gledali test Seat Leon vs Mercedes A serija(?) je Leon zbil A serijo na tla, dobesedno ;) bruke, še posebej če gledaš na to da je 20 jurjev cenejši.

Fizikalko ::

Janac ::

Prestigious magazine "Auto Motor und Sport" has conducted a comparative test between new SEAT Leon and Mercedes A-Class in which SEAT Leon stands ahead of A-Class in almost every category, getting a total score of 41 points more (515 vs 474).
The German magazine highlights Leon's interior space habitability, drive, transmission, emissions and even 0-100 km/h acceleration, getting one tenth of a second ahead of Mercedes A-Class, despite its cubic capacity and more power.

Link to the press release (in Germany): http://bit.ly/WHbWFw


Blinder ::

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

v prejšnji genearciji so bili s porabo tam tam. NO v resnici leon porabi MANJ ker kupci prejšnjega aurisa so varčnejši od kupcev leona.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Fizikalko ::

Ta efekt sem hotel tudi jaz apisat, pa sem si premisli, da ne kompliciramo preveč. Vsekakor pa je povprečen Auris voznik bolj umirjen, pa tudi starejši.

Isotropic ::

toyota je resnicno atmosferc? moram reci, da je za 1.6 kar navita...

Blinder ::

atmosferc ja. hyundaijev gdi ima do 140 konjev iz 1.6. Fanj dihajo tudi pri višjih obratih
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Isotropic ::

poraba pa 10l...

Blinder ::

na-a. poglej si linke o porabi. porabijo še manj kot kak star 1.6 z 75 konji
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Goran's Blog ::

Jaz bi vzel Leona čeprav tudi Auris ni slab!
Poskusi oba potem tisti kateri se ti bo bolj dopadel ga vzemi!

silo ::

tilen232 je izjavil:

leon 1.4 tsi? bejž stran od tsi-jev :/


Nisen tolk strokovnjak, pa bi rad vedel, če mi kdo tole podrobneje razloži, zakaj naj bo bil 1.4 tsi od VW(seat) problematičen?


Tudi mene to zanima, če se lahko kdo, ki se bolj spozna, malo razpiše. Sam sicer gledam novega Golfa, ampak saj motori so itak enaki.

shadeX ::

Sestra kupila novega leona slabi dve leti nazaj. (105KM motor, bencin 1.2 ) Nobenega problema, dela ko urca.

Goran's Blog ::

silo je izjavil:

tilen232 je izjavil:

leon 1.4 tsi? bejž stran od tsi-jev :/


Nisen tolk strokovnjak, pa bi rad vedel, če mi kdo tole podrobneje razloži, zakaj naj bo bil 1.4 tsi od VW(seat) problematičen?


Tudi mene to zanima, če se lahko kdo, ki se bolj spozna, malo razpiše. Sam sicer gledam novega Golfa, ampak saj motori so itak enaki.


Na avtomobilističnih forumih veliko piše o napakah TSI motorjev.
Dejstvo je, da največkrat napake ni če pa je že je možnost napake pri turbini ter verigi največkrat.

dzinks63 ::





Oba sta sveža modela, lepa in sodobna avtomobila, kaj komu paše je stvar osebne izbire.

SEAT Leon (2013 - ) ,

0-62mph: 8.1sec (est); Top speed: 131mph (est); Economy: 54.3mpg (est); CO2: 119g/km (est); Kerb weight: 1211kg (est); Engine: 4 cyls, 1395cc, turbocharged, petrol; Power: 138bhp at 4500-6000rpm; Torque: 184lb ft at 1500-3500rpm; Gearbox: 6-spd manual


Toyota Auris (2013 - )

1.6 Valvematic 1,598cc chain-cam 4 cylinder petrol: 132PS/97kW @ 6,400rpm; 160Nm torque @ 4,400rpm. Manual: 0-60 9.7 seconds; top speed 124 mph; combined mpg 47.9; CO2 emissions 138g/km. VED Band E petrol; Insurance Group 5E. Multidrive S: 0-60 10.8 seconds; top speed 118 mph; combined mpg 46.3; CO2 emissions 140g/km. VED Band D petrol; Insurance Group 5E


Za normalno vožnjo bi bil prijetnejši za vozit Leon, saj ima malo več navora pri nižjih vrtljajih motorja. Menim pa, da je tudi Auris prav tako ok, motorne moči imata oba dovolj. Za dirkanje itak nista predvidena, za to je potrebno poseči po drugi izbiri.

Blinder ::

tle si dal podatke od 1.4 tsi 140 konjev. tale fant pa se zanima za bolj švoh 1.4 tsi 122-125 konjev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MTB ::

Mene samo zanima, koliko ljudi od vas, ki pljuvate po TSI, vozite tak motor.

dzinks63 ::

Sem spregledal, še podatki za 125KM:

Engine type - Number of cylinders : I 4
Engine Code : -
Fuel type : Petrol
Fuel System : Direct Injection.
Engine Alignment : Front Transverse
Drive wheels - Traction - Drivetrain : FWD
Engine size - Displacement - Engine capacity : 1390 cm3 ( 84.8 cu-in )
Bore x Stroke : 76.5 x 75.6 mm ( 2.99 x 2.95 inches)
Number of valves : 16 Valves
Aspiration : Turbo + Intercooler
Compression Ratio : 10,0
Maximum power - Output - Horsepower : 125 PS (123 bhp) (92 kW) @ 5000 rpm
Maximum torque : 200 Nm (147 lb.ft) @ 1500-4000 rpm
Transmission Gearbox - Number of speeds : 6 speed Manual


Navora še vedno dovolj v širokem razponu vrtljajev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

virusss8 ::

Haha kakšne bučke pišete nekateri. Seat kvalitetno izdelan avto?? Verjetno bi moral Seat dobit nekakšno svetovno nagrado za količino plastike in število nekvalitetno izdelanih komponent na enem avtu. Toyota je tu dosti boljša, pa tudi zanesljiva kot komplet je malce bolj. Ima pa Leon boljši motor. Na žalost ima Seat najslabši material v celotni Porsche (VW, Audi, Škoda, Seat) grupi. Škoda v zadnjem času dohiteva in po cenah odločno prehiteva tehnično povsem enake VWje.

Če lahko vprašam čisto offtopic - kakšen motor bi torej vi "strokovnjaki" svetovali, glede na to da VEM da so ti TSI motorji dobri motorji, novi TDI motorji pa so resnično zanič kot celota?

Ne veste recimo da na papirju enak motor ki ga imata VW in Audi, imata tudi Škoda in Seat (res pride z nekaj mesečno koncernsko zamudo) in to kvalitetnejšega. VW in Audi testirata nove materiale in lažje zlitine in zaradi tega ima skoraj vsak fizičen model v salonu kakšno mikro spremembo za katero vedo samo v tovarni in se zaradi tega kvarijo v nebo. Ko pride do ostalih koncernskih bratcev je stestiran v nulo in nima več nekih očitnih problemov.

LP
Tux is my best pal!

oracle ::

tilen232 je izjavil:

Kupujem nov avto, pa se odločam med novima modeloma Seat Leon 1,4(122KM) in Toyota Auris 1,6(132KM)...

Kateri je po vaše boljši? vaša mnenja?

Subjektivno: toyoto zberem pred kerimkoli seatom

Objektivno:
1. toyote so men najbolj zanesljivimi proizvajalci in to je pač dejstvo, katerega potrjujejo vse statistike. Po mojih informacijah je edino honda še bolj zanesljiva.
2. pri toyoti si zelo prizadevajo za varnost, en mali yaris zagotavlja že ogromno varnosti (sploh v primerjavi s konkurenco)
3. toyoto delajo japonski inženirji in če veš kaj o japonski, potem veš da so na prebivalca 100 krat uspešnejši kot evropejci. Sploh pa tm eni španci, ki med tremi siestami na dan polimajo skupaj malo kitajske plastike in nemškega aluminija in zaključijo dan.

Malo za hec malo za res ;)

Overall, če je cena približno ista, boš približno isto tudi dobil. Le da bo različno porazdeljeno po kategorijah (varnost, udobje, zanesljivost, cena...).

P.S.: toyota mogoče nima turbine, ima pa VVT, ki lahko bistveno zniža porabo.

P.P.S.: aja pa a auris večji kot leon? auris je bolj primerljiv z ibizo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

Blinder ::

2. in 3. točka sta khm khm

ps pa 1.4 tsi tut menda ima vvt, čeprav tej vvt-ji se razlikujejo med sabo. Mislim, da nekateri vw motorji imajo praktično vtec tudi.
List of Volkswagen Group petrol engines @ Wikipedia
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

fosil ::

oracle je izjavil:

Objektivno:
1. toyote so men najbolj zanesljivimi proizvajalci in to je pač dejstvo, katerega potrjujejo vse statistike. Po mojih informacijah je edino honda še bolj zanesljiva.
2. pri toyoti si zelo prizadevajo za varnost, en mali yaris zagotavlja že ogromno varnosti (sploh v primerjavi s konkurenco)
3. toyoto delajo japonski inženirji in če veš kaj o japonski, potem veš da so na prebivalca 100 krat uspešnejši kot evropejci. Sploh pa tm eni španci, ki med tremi siestami na dan polimajo skupaj malo kitajske plastike in nemškega aluminija in zaključijo dan.

Tole ni objektivno, ampak zbirka predsodkov.
Točka 2 zanesljivo ne drži, na euro ncap testih se je kar nekaj avtomobilov odrezalo bolje.
Tako je!

RejZoR ::

Isotropic je izjavil:

poraba pa 10l...


Eni še kar sanjajo o pravljicah kjer bencinski motorji žrejo 3L... Tud ne vem kakšen smisel je kupovat 1.4 TSI motor in se potem tresti pri porabi. Totalen debilizem. In tak za opombo, Hyundai-jevi GDI-ji so eni boljših atmosfercev. T-GDI sicer še nisem videl pri nas ampak so pa jih vgrajeval v Hyundai i45 v ameriki in so bili prave rakete. In i45 še zdaleč ni bil majhen ali lahek avto...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

matobeli ::

moj glas gre tudi za toyoto, ker sem pač fan Japoncev ki so me prepričali s svojo kvalitetno izdelavo, pa čeprav navadne plastike. Nisem pa vozil Seata, ampak ne more biti boljši od Škode, katero pa zamenjam za Mazdo/Toyoto/Hondo kadarkoli.

SkIDiver ::

tilen232 je izjavil:

leon 1.4 tsi? bejž stran od tsi-jev :/


Nisen tolk strokovnjak, pa bi rad vedel, če mi kdo tole podrobneje razloži, zakaj naj bo bil 1.4 tsi od VW(seat) problematičen?


TSI-jev je kar nekaj in nekateri so res imeli težave. Začetni 1.2 TSI iz EA113 serije so imeli težave zaradi verige in napenjalca. Kasneje so zamenjal dobavitelja verige in so se zadeve več ali manj poštimale.
1.4 TSI s turbino niso imeli nekih težav, ker so imeli zobat jermen.
1.4 TSI s turbino in kompresorjem pa so imeli večje število težav in so jih kmalu umaknili iz ponudbe in proizvodnje.

Zadnja serija 1.4 TSI-ja iz EA211 serije ima variabilne odmične gredi (nisem prepričan, če ni imela že EA113 serija) in sistem za "izklop" dveh valjev z namenom varčevanja goriva. Ob tem ima pa tudi novi 1.2 TSI zobat jermen namesto odmične gredi. Nisem prepričan, če je po novem celo 16V in ne več 8V.

Sam sem kmalu po prihodu na trg preizkusil Alteo z 1.4 TSI-jem, 125KS (samo turbina) in sem bil res navdušen nad prožnostjo in porabo motorja.

Kdor pa se zgraža nad kvaliteto notranjih materialov...Seat je in ne Audi. Škoda ima za odtenek boljše materiale v notranjosti kot Seat a je temu primerna tudi cena. Cenovno primerjajte primerljivo opremljenega in motoriziranega Leona in Rapida. Je pa Seat za malenkost trši kot Škoda in od tu tudi dejstvo, da bolj splošno ponujajo razne "športne" modele pri Seatu.

Janac ::

Prejšni Seat Leon je bil drugi na svetu v handlinug. Prva je bla Alfa 146.

SkIDiver ::

LOL nisi resen. Poglej si kakšen spodoben tuj test pa boš kmalu ugotovil, da še marsikatero vozilo prekaša handling leona, golfa, octavie, alteje in A3, ki so bili na istem podvozju;)

Janac ::

No, primer?

Janac ::

Govorim seveda za ta rang, srednji nižji oz. C razred.

Jasno, da bo avto za milijone boljši - spet ni nujno.

SkIDiver ::

Poglej oz še boljše probaj focusa druge generacije pa boš videl kako se nese skozi zavoje. To je zgolj en primer. Ne najdem pa sedaj testa na youtube, ko je sam voditelj dejal, da je kar se vodljivosti tiče focus precej boljši od golfa kar se tudi sam strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Super Sonic ::

Bi rekel, da Seat mal tepe plastika v notranjosti (nikoli ne bom razumel plastičnih mehanizmov za dvig stekla in podobnih neumnosti), pa vendar, smo imeli v širši družini toliko težav z Aurisom (izdelani so v Turčiji, mimogrede), da ne bi pomišljal in vzel Seata. Tudi osebno sem imel Corollo (mogoče 2008-2009 letnik, ne vem več natančno) VVT-i 1.4 in tist avto je videl 3 izredne servise v letu in pol. Čeprav varen, dokaj varčen in eleganten na pogled, ga ne bi več vzel.

Glede TSIjev - sem vozil 1.2 mašinerijo in vleče čisto zgledno za EU razmere, je pa vprašanje kako to deluje na rok 10, 15 let - tega ne ve nihče. Tudi sam VAG počasi praktično meče ven iz katalogov klasične 1.6 mašine, garancije je pa tako ali tako 4 leta, tako da če se kupuje novo, če je kaj kapitalnega narobe (pa mislim da ni), se v 4 letih že pokaže.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Hja rečt "imel je 3 izredne servise" bolj malo pomeni če ne veš kaj se je servisiralo. Če gre za malenkosti je drugače kot če gre za velike okvare...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Super Sonic ::

Hja rečt "imel je 3 izredne servise" bolj malo pomeni če ne veš kaj se je servisiralo. Če gre za malenkosti je drugače kot če gre za velike okvare...


Če moram obrazložit:
1. Po celi desni (sopotnikovi) strani so popadala dol tesnila na vratih; nekako so bile samo nataknjena - ne pa zalimana (kr neki).
2. Avto je bil klican nazaj na servis zaradi volanske letve (mislim, da je šlo za serijsko napako).
3. Ključna je bila, ko sem se zjutraj nek dan usedel za volan, avto vžgal in je sam od sebe nabil obrate na 7k RPM v prostem teku, ker se ni nehalo so ga odpeljali na servis tam pa resetirali računalnik.
4. V sklopu rednega servisa so menjali avtoradijo, ker je crknil.

Ampak najbolj lovska s tem avtomobilom je bila pa, da so bili zadaj pasovi prekratki za lupinco zapet. Celo Ljubljano sem okol obrnil, da sem lahko zapel določeno lupino v tist avto. In tle imajo EU avtomobili enormno prednost, ker vedo kaj EU človek rabi. Šlo je pa tudi za banalnosti, pedalke za gas in zavoro so tako majhne in ozke, da bi lahko kar obe pohodil na enkrat, ipd. Ta dotična Toyota je bila izdela na Japonskem.

Pa ne gre samo to; kolegica ima veliko težav z Yarisom, ata od kolega je peljal Toyoto Land Cruiser pri +120k km na totalen remont v vrednost par tisoč € (mašina zaribala; točnih podatkov nimam zakaj je šlo), v širši družini pa vozijo Aurisa in imajo tudi veliko za povedat, tako da tele novejše Toyote - ne hvala.

So pa njihovi prodajalci, po mojih izkušnjah, najbolj profesionalni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Janac ::

bdoxx ::

jaki test xD

RejZoR ::

Od kdaj je BMW Series 1 sinonim za "best handling hatchback" ? Dolga leta je bil to Ford Focus in ne vem če se je to kaj spremenilo. Sploh pa je BMW-jev RWD čista bedarija pri nas ko nimamo nobenih dirkališč. Na cesti moraš vozit krepko preko meje, da dosežeš tisto zabavo RWD pogona. Vse drugje pa bo FWD hatchback bolj zabaven in večini bolj dostopen. Torej Mini Cooperji, Fiati 500, Opel Corse, Ford Focus/Fiesta, VW Poloti/Golfi/Sciroccoti pa celo do modelov, ki jih večina ne bi smatrala pod to. Recimo Kia Pro_ceed in Hyundai i20/i30, ki so pravzaprav čist fun hatchbacki. Vsaj ko sem nazadnje letel z navadno (ne hot hatch hehe) i30-ko po ovinkih z rahlim pretiravanjem pri downshiftingu je bilo na ovinkasti cesti prav fun. Sploh ker je bilo poleti, šipe dol in brez radia, si samo slišal predvsem motor. Volan mi je bil zelo odziven za vsak milimeter, ko ga premakneš, relativno malo body rolla glede na količino ovinkov. Men je blo ful fun.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16149090 (14482) hojnikb
»

Čipiranje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9518009 (14551) m0LN4r
»

Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9022647 (17593) Netrunner
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21465933 (49699) kljhjkhkjh
»

Nov avto za 13k€-17k€ (diesel) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911704 (9383) SkIDiver

Več podobnih tem