» »

Kot pri Ribnici - Problemi s kamnolomom in prevozom

Kot pri Ribnici - Problemi s kamnolomom in prevozom

hendriks ::

Slovenske novice.
Dnevnik

Moje vprašanje je: kaj lahko vaščani naredimo, da se rešimo te tegobe (poleg izselitve)? Zdaj poskušamo informirati javnost,
ker smo več let neuspešno reševali zadeve z občino. Inšpekcijske službe so tudi odpovedale.
Zadeva je tudi pri odvetniku, ki pripravlja obtožni predlog zoper občino. Lastnika kamnolomov (eden od njiju je sovaščan)
se branita z odvetniki, ki pravijo, da je cesta javna in da omejitve prevozov ne more biti. Glejte tudi prispevek na PlanetTV
danes ob 19:30

Kakršenkoli nasvet (inteligenten seveda) je dobrodošel.

dukenukem ::

Če so tovornjaki polno naloženi, pokličete policaje, da vagajo, bojo takoj zmanšal število prevozov, ampak to je nagajanje, žalostno, v tej državi se dogaja veliko takih stvari, pristojni pa sedijo križem rok, mogoče kake demonstracije pred občino, če vas je več

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: bluefish ()

hendriks ::

Žal tudi klicanje na policijo ne pomaga. Po prijavi, se v roku pol ure zapelje policijski avto skozi vas in to je to. Da ne omenim, da je cca 5 let nazaj
policist rekel sovaščanu (ki je besen stopil do policista, in jih rotil zakaj ne ukrepajo in jih vagajo), naj se ne vtika v zadevo,
da se mu ne bo kaj naredilo.. Res, banana republika, za kar smo si tudi sami krivi.

Mipe ::

Ma ste smotani, da gradite hiše ob tako prometni cesti pa tik ob kamnolomu :D

Mal zezam, žal je tu tako, da je lokalna avtoriteta vedno na strani tistih, ki prinašajo denar. Stroške flikanja razpok, hrupa itd. lahko kar izstavite občini in v primeru neizplačila zaprete cesto. Malce civilne nepokorščine oppa Ambrus style dobro prebudi odgovorne. Če zlepa ne gre, gre pa zgrda.

Pred jype-tom z njegovim "Toži jih".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

gzibret ::

Le dobra volja lastnika kamnoloma je, da vam da kakšne reparacije v denarju. Prav tako je le dobra volja vaščanov, da ne zaprejo protestno ceste in skratka na vse mogoče načine nagajajo lastniku kamnoloma.

Skratka, zmenit se boste morali z lastnikom kamnoloma, mislim, da ne bo šlo drugače.

Upam, da sem dovolj dobro razložil.

Lahko pa čakate, da se mu koncesija izteče, in pritisnete na MG da je ne podaljša. Ampak to lahko traja do 20 let ;)
Vse je za neki dobr!

Furbo ::

hendriks je izjavil:

Moje vprašanje je: kaj lahko vaščani naredimo, da se rešimo te tegobe (poleg izselitve)?


Ja zmenite se med seboj kako speljati obvoznico ane?
Najlažje je zjebati podjetnika, tu ste pa vsi složni??
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

francek1 ::

Pri nas bi vsi imeli: smetišče, elektrarno, separacijo, asfaltno bazo, njivo, ki spomladi smrdi itd čim dlje od sebe, po možnosti na drugem koncu zemlje. Nihče pa se ne vpraša, od kje dobrine in denar....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

hendriks ::

gzibert: Lastnika kamnoloma imata koncesijo, vendar je zaradi te koncesije
kvaliteta življenja nas ostalih vaščanov slabša. Mogoče izgleda, da smo
vaščani proti podjetnikoma, vendar nismo, če bi se le držala dogovorov.
Levlji delež pri vsej situaciji nosi občina, ker ni lastnikoma dala strožjih pogojev pri soglasju h koncesiji. Kar se tiče dogovora z lastnikoma: Dogovor je
bil leta 1992, da vozijo od 7-15 ob delavnikih in od 7-13 ob sobotah. Dogovor sta oba spoštovala 1 mesec, nato pa sta ga prekršila in ga kršita vse do danes.
Koncesija se enemu izteče leta 2017, drugemu pa leta 2021. Vendar je zopet vse odvisno od občine ali bo podala soglasje ali ne.

Furbo: Če hočeta podjetnika opravljati dejavnost, naj
odkupita parcele in si zgradita obvozno cesto. Seveda se jima gladko jebe
za tak način rešitve. Ceneje jima je poklicati Čeferina.
Obstoječa cesta je široka 3m in ni primerna za tak tip tranzita,
pa če se na glavo postaviš. Dejstvo je, da imamo prebivalci vasi
Kot, Jurjevica, Breže in Sajevec zaradi prevozov zmanjšano kvaliteto
življenja.

Če je kamnolom bistvenega pomena za občino, ima občina za to na voljo
vsaj 2 drugi lokaciji. Zakaj se ne spustijo v odprtje kamnoloma
na teh lokacijah, nam ni jasno. Kar pa je absurdno je to, da sta
oba kamnoloma v območju Natura 2000, kar pomeni, da bi moralo biti
koriščenje gramoza praktično nemogoče oz. nezakonito. Še bolj absurdno pa
je, da zaradi Nature 2000 (po besedah občinarjev) ne morejo umestiti
obvozno cesto. Torej je sklep enostaven: če lahko obratuje kamnolom,
se lahko zgradi tudi obvozna cesta, sicer je potrebno lastnikoma
kamnoloma odvzeti koncesijo. Sploh pa bi morala oba že zdavnaj
izgubiti koncesijo, ker nista spoštovala postopka sanacije.
Inšpekcijske službe pa mižijo na obe očesi. Kdo je tu nor?

jype ::

Ja, tožite državo. Plačujete jo, zato je dolžna ukrepat in če ne ukrepa, mora plačati škodo in kazen (ne glede na to kakšne neumnosti ti govori Mipe).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

PaX_MaN ::

Najprej vepre, pardon, vobčino tožit.

Furbo ::

V člankih na katere si dal povezavo, jasno piše, da ste krajani imeli že možnost obvoznice, ampak se niste znali zmeniti med seboj.

Kaj se zdaj usajate, očitno vas zadeva vendarle ne moti toliko, da bi se uskladili o obvoznici, katero glede na širino 'ceste' itak potrebujete.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

francek1 ::

Aja, obvoznica tudi ne bo mimo moje parcele peljala, a ne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Mipe ::

Jap, tožit in upat, da se bo zadeva razrešila še v tem desetletju. Do takrat veselo flikajte razpoke in dihajte cestni prah.

hendriks ::

Furbo je izjavil:

V člankih na katere si dal povezavo, jasno piše, da ste krajani imeli že možnost obvoznice, ampak se niste znali zmeniti med seboj.

Kaj se zdaj usajate, očitno vas zadeva vendarle ne moti toliko, da bi se uskladili o obvoznici, katero glede na širino 'ceste' itak potrebujete.


Res je, nekateri butci v naši vasi, niso pristali na komasacijo, ker so (žal)
preveč navezani na svoje neuporabljane parcele. Žal smo za las (1%) zgrešili
mejo, da bi bila komasacija sprejeta. Obvozna cesta bi bila tako cesta, zgrajena
v okviru komasacije. Jaz in še nekateri to sicer sprejmemo brez problema (ker želimo da se zadeva reši), ostalim gre pa to v nos, ker bi tako pridobljeno
obvoznico lastnika peskokopov dobila za đabe. Dvojna merila anyone?

jype je izjavil:

Ja, tožite državo. Plačujete jo, zato je dolžna ukrepat in če ne ukrepa, mora plačati škodo in kazen (ne glede na to kakšne neumnosti ti govori Mipe).


Saj drugega nam praktično ne preostane. Najprej bomo tožili občino, nato pa še državo. Zahtevali pa bomo tudi odškodnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hendriks ()

bauci ::

Če ste za 1% zgrešili komasacijo imate sedaj priložnost na novo, ker ni več treba imeti 80% soglasja ampak samo 67% soglasje. To vam je edina rešitev.

Okapi ::

Če hočeta podjetnika opravljati dejavnost, naj
odkupita parcele in si zgradita obvozno cesto.
In zakaj vaščani sami ne zgradite obvoznice? Eni naj prispevajo parcele, drugi nekaj denarja, tretji prostovoljno delo - in boste imeli mir na cesti skozi vas. Ampak ja, to pa ne gre, da bi vaščani kaj prispevali, če pa niste nič krivi - raje se 20 let tožarite.;((

O.

Mipe ::

Samo malo, zakaj bi morali podjetnikoma tako rekoč podariti cesto, če sta onadva tista, ki sta se uturila v njihovo vas, ne da bi kaj vprašala?

Okapi ::

Ker hočeš imeti mir v vasi, zato! Saj pravim, lahko pa se 20 let tožariš in prenašaš ropot.

O.

šernk ::

Problem je pač, da bi vsi hoteli imeti enako denarja, tako tisti, ki kamion samo vidi, kot tisti ki mu pelje mimo hiše. Predobro vem kako to gre. Ustavili jih ne boste, to bi vam moralo biti jasno že kdaj.

obvoznica bi bila pač v obojestransko korist, pa ste (so) se jo odločili blokirat, ker je pač težko požreti slovenski ponos.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Možnost, ki jo predlaga Okapi, verjetno ni realna, da se dogovorite o komasaciji in omogočite izgradnjo obvoznice, pa niti ni tako komplicirano.

Upam, da se ne bo na koncu izkazalo, da so vaščani tisti, zaradi katerih kvaliteta življenja v vasi upada.

Okapi ::

Življenje v slovenskih vaseh bi bilo brez vaščanov veliko lažje.:))

O.

flipflop ::

Okapi je izjavil:

Če hočeta podjetnika opravljati dejavnost, naj
odkupita parcele in si zgradita obvozno cesto.
In zakaj vaščani sami ne zgradite obvoznice? Eni naj prispevajo parcele, drugi nekaj denarja, tretji prostovoljno delo - in boste imeli mir na cesti skozi vas. Ampak ja, to pa ne gre, da bi vaščani kaj prispevali, če pa niste nič krivi - raje se 20 let tožarite.;((

O.


Sem mislil da se zato plačuje (pre)visoke davke, da država in občine poskrbijo za take stvari. A tebi je normalno, da plačuješ več kot pol dohodkov državi, potem pa še s svojim delom po službi gradiš ceste, pločnike?

gzibret ::

hendriks je izjavil:

gzibert: Lastnika kamnoloma imata koncesijo, vendar je zaradi te koncesije
kvaliteta življenja nas ostalih vaščanov slabša. Mogoče izgleda, da smo
vaščani proti podjetnikoma, vendar nismo, če bi se le držala dogovorov.
Levlji delež pri vsej situaciji nosi občina, ker ni lastnikoma dala strožjih pogojev pri soglasju h koncesiji. Kar se tiče dogovora z lastnikoma: Dogovor je
bil leta 1992, da vozijo od 7-15 ob delavnikih in od 7-13 ob sobotah. Dogovor sta oba spoštovala 1 mesec, nato pa sta ga prekršila in ga kršita vse do danes.
Koncesija se enemu izteče leta 2017, drugemu pa leta 2021. Vendar je zopet vse odvisno od občine ali bo podala soglasje ali ne.

Furbo: Če hočeta podjetnika opravljati dejavnost, naj
odkupita parcele in si zgradita obvozno cesto. Seveda se jima gladko jebe
za tak način rešitve. Ceneje jima je poklicati Čeferina.
Obstoječa cesta je široka 3m in ni primerna za tak tip tranzita,
pa če se na glavo postaviš. Dejstvo je, da imamo prebivalci vasi
Kot, Jurjevica, Breže in Sajevec zaradi prevozov zmanjšano kvaliteto
življenja.

Če je kamnolom bistvenega pomena za občino, ima občina za to na voljo
vsaj 2 drugi lokaciji. Zakaj se ne spustijo v odprtje kamnoloma
na teh lokacijah, nam ni jasno. Kar pa je absurdno je to, da sta
oba kamnoloma v območju Natura 2000, kar pomeni, da bi moralo biti
koriščenje gramoza praktično nemogoče oz. nezakonito. Še bolj absurdno pa
je, da zaradi Nature 2000 (po besedah občinarjev) ne morejo umestiti
obvozno cesto. Torej je sklep enostaven: če lahko obratuje kamnolom,
se lahko zgradi tudi obvozna cesta, sicer je potrebno lastnikoma
kamnoloma odvzeti koncesijo. Sploh pa bi morala oba že zdavnaj
izgubiti koncesijo, ker nista spoštovala postopka sanacije.
Inšpekcijske službe pa mižijo na obe očesi. Kdo je tu nor?


Hja.... Natura2000 je hudič. Očitno sta kamnolomarja dokazala, da se zaradi odprtja kamnoloma NE BO POSLABŠALO stanje vrste, zaradi katere ja natura2000, ali pa sta imela koncesijo že pred uvedbo nature, in je zato pridobivanje možno. Ceto, ki bi bila zgrajena PO UVELJAVITVI nature boste pač zelo težko dobili, in se mi zdi škoda živcev za to.

Svetujem vam, da kamnolomarja prisilite (lahko tudi z grožnjo po tožbi, ali z grožnjo po motenju prehoda tovornjakom), da spoštujeta dogovor. Zberite podpise, ali kaj podobnega.

Poleg tega mora občina vsake 5 let sprejemat prostorski plan. Verjetno v tem postopku nobeden izmed vaščanov ni podal pripomb. Kot je v knjigi od Duglasa Adamsa napisano... če so vam lokalne zadeve izpod časti, potem pač trpite ;) Pa magari so bili prostorski plani razgrnjeni v kletni sobi brez luži in z napisom "pozor, hud leopard". Če občina ni poslala vabila in podala zakonsko predpisanega roka (glej zakon: ZUREP-1), lahko zagrozite občini s sodiščem za razveljavitev plana. Župan se bo usral, garantirano.
Vse je za neki dobr!

hendriks ::

gzibret je izjavil:


Svetujem vam, da kamnolomarja prisilite (lahko tudi z grožnjo po tožbi, ali z grožnjo po motenju prehoda tovornjakom), da spoštujeta dogovor. Zberite podpise, ali kaj podobnega.

Poleg tega mora občina vsake 5 let sprejemat prostorski plan. Verjetno v tem postopku nobeden izmed vaščanov ni podal pripomb. Kot je v knjigi od Duglasa Adamsa napisano... če so vam lokalne zadeve izpod časti, potem pač trpite ;) Pa magari so bili prostorski plani razgrnjeni v kletni sobi brez luži in z napisom "pozor, hud leopard". Če občina ni poslala vabila in podala zakonsko predpisanega roka (glej zakon: ZUREP-1), lahko zagrozite občini s sodiščem za razveljavitev plana. Župan se bo usral, garantirano.


Občina nas je vseskozi ignorirala oz. je dajala soglasje koncesijam in sprejemala OPN-je brez da bi se posvetovala z nami. Ne vem pa ali je dolžna se posvetovati z občani, ki živijo blizu takih predelov. Bom
pogledal tale ZUREP-1, hvala za nasvet.

enadvatri ::

Z nekimi preobremenjenimi cestami se je že odvijala sodna saga pri nas, tako da bi morala biti sodna praksa (pa tudi odškodnine zaradi hrupa). Naj se oglasi kakšen pravnik tu, ki mu je to znano.

Če kamnolom kakor koli po pravnih kriterijih moti vaščane, so upravičeni do odškodnine. Tudi od države, ki je solidarno odgovorna v določenih primerih (koncesija pa take fore). Vem za glinokop, kjer so se pred obnavljanjem koncesije to zgledno dogovorili s krajani, vsak je dobil nekaj in danes ni nobenih težav (mislim pa, da je glinokov celo že zaprt, ker so izrabili naravne vire).

Kar se tiče prekomerne izrabe virov, to ni stvar vaščanov pač pa držav, saj jim s tem ni bila povzročena škoda (je pa prav, da na to opozorijo pristojne inšpekcijske službe, ki so dolžne to preveriti ter ukrepati).

Vaščanom svetujem, da pripravljajo občasne zapore cest zaradi obnov fasad in drugih opravil okoli hiš (nič nezakonitega, naj se lotijo dela, ki se je nabralo), tovornjaki pa bodo morali počakati.

Prav tako naj za vsako posutje peska po cestiču pokličejo policijo, ki je dolžna kršitelja kaznovati in mu naložiti stroške čiščenja.

Okapi in drugi bedaki, ki niso prizdaeti, ne cenijo narave in ne živijo na vasi, naj bodo raje tiho!

gzibret ::

Občina mora v postopku sprejemanja prostorskih planov organizirati javno razpravo, pred njo pa morajo biti plani razgrnjeni na vpogled vsaj 30 dni (po spominu).

Čeprav ponavadi gre takole... Zadevo objavijo v najbolj suhoparni in dolgočasni pravniški obliki v občinskem glasilu (se potrudijo, da res nobeden ne prebere/razume, zakaj se gre), plane dajo na vpogled ob najboj nemogočih urah (v moji bivši občini recimo je bilo moč pogledati plane ob ponedeljkih, med 9 in 11 uro), prostorsko konferenco pa organizirajo tudi na podoben način (recimo, na predvečer Božiča ali kaj podobnega).


Ko sem (našega bivšega) podžupana opozoril, da to ni prav, kar delajo, mi je odvrnil, da nočejo pripomb, ker potem boo imeli dodatne stroške in bodo zapravljali dragocen čas.

Kaj češ, takle mamo.... Je pa to vse še vedno po črki zakona, čeprav daleč od tega, kar je resnični namen zakona.

Pol so pač problemi, ko se začnejo uresničevati občinski prostorski plani, kakršnim smo tudi v tejle temi priča.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

šernk ::

Okapi in drugi bedaki, ki niso prizdaeti, ne cenijo narave in ne živijo na vasi, naj bodo raje tiho!


saj se lahko tožiš ni noben problem, tožba bo trajala par let, v tistem času bodo pa ravno zaprli kamnolom, če je treba bo še toženi razglasil stečaj in osebni bankrot in potem? Si boš z dobljeno tožbo rit brisal?

Vaščanom svetujem, da pripravljajo občasne zapore cest zaradi obnov fasad in drugih opravil okoli hiš (nič nezakonitega, naj se lotijo dela, ki se je nabralo), tovornjaki pa bodo morali počakati.


občinske ceste ne moreš kar tako zapreti, kot se ti zljubi, tako kot ne moreš zapreti ceste, ki gre čez tvoje skozi gozd, zato rabiš pridobiti dovoljenja. Drugače lahko policija pokliče, nekoga da odstrani zaporo, pa še račun ti bodo izstavili.

upravičeni seveda so do odškodnine, vendar kot je navedeno v dnevniku so oni sami blokirali izgradnjo obvoznice, ker bi pač moral vsak odstopit košček parcele (najbrž bi si privatnik sam zgradil cesto), ker glede na slike dvomim da se mu ljubi po tisti ozki cesti izgubljat dragocen čas. Zadevo so ustavili in vse kar lahko storijo je gredo na sodišče. Ampak tudi dobljena sodba ne pomeni denarja 100%, kot si nekateri tu predstavljajo.

Ustavili ga enostavno ne bodo, ker je pač privatnik za občino močnejši od 10ih vaščanov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

enadvatri ::

občinske ceste ne moreš kar tako zapreti, kot se ti zljubi, tako kot ne moreš zapreti ceste, ki gre čez tvoje skozi gozd, zato rabiš pridobiti dovoljenja. Drugače lahko policija pokliče, nekoga da odstrani zaporo, pa še račun ti bodo izstavili.


To se priglasi z vlogo pri pristojni službi na občini. Stane taksa 10 ali maks 20 evrov. Seveda se to izpelje zakonito. Za košnje in delne krajše zapore pa je potrebno samo pravino označiti ...

hendriks ::

šernk je izjavil:

vendar kot je navedeno v dnevniku so oni sami blokirali izgradnjo obvoznice, ker bi pač moral vsak odstopit košček parcele (najbrž bi si privatnik sam zgradil cesto), ker glede na slike dvomim da se mu ljubi po tisti ozki cesti izgubljat dragocen čas.


Nismo neposredno blokirali izgradnjo obvoznice! Nekaj starih babic je bilo
proti komasiranju, ker jim nihče (tudi župnik ne) ne more razložiti kaj je to
in zato ne razumejo in sploh ne vedo zakaj so proti. Sedaj ko je prag sprejetja
komasacije nižji (67%), imamo vsaj tukaj upanje. Jaz in še nekaj somišljenikov
komot odstopimo tistih par arov parcel, razumem pa tudi tiste, ki tega nočejo in
želijo odkup.

šernk ::

Razumem kje je problem, ker se ta problem nahaja na vseh koncih slovenije, obstajajo ljudje namreč, ki bodo delali vedno probleme. Ampak to vas je veš kot očitno pripeljalo v trenutni položaj, vi se med seboj ne morete zmeniti kaj je za vas najboljša rešitev očitno.

mi smo direktno od župana izvedeli, da pri nas za nočno delo niso imeli dovoljenja in da jih ustavit ne moremo. Smo pa pri parih hišah dobili odškodnino zaradi hrupa, ker smo zadevo izvedli pametno in pod mizo, ker če bi se dvignila cela vas, ki jih itak ni motilo nič, bi se vsi obrisali pod nosom. Tako pač je v bananistanu. Moraš se pač igrati njihovo igro in gledati za svojo rit, ker drugače bo vedno nekdo mislil, da je njegova rit več vredna od tvoje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Furbo ::

Mipe je izjavil:

Samo malo, zakaj bi morali podjetnikoma tako rekoč podariti cesto, če sta onadva tista, ki sta se uturila v njihovo vas, ne da bi kaj vprašala?


To je kot bi rekel, da obvoznica okoli Ljubljane ljubljančanom nič ne pomaga in je le darilo tistim, ki jo lahko obvozijo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izgradnja obvoznice mimo hiše, odškodnina?

Oddelek: Loža
476179 (3812) m0LN4r
»

Širitev občinske glavne ceste

Oddelek: Problemi človeštva
213080 (2142) MoDeR
»

Sosed bo na parceli gradil velik industrijski obrat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
629733 (6097) vostok_1
»

Pravila (pravna) za prireditve na prostem? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17435007 (32706) KaiV6
»

Iz travnika v parcelo. Cena

Oddelek: Loža
1511417 (10769) gzibret

Več podobnih tem