» »

Vloga ženske kot objekta v popularni kulturi in računalniških igrah

Vloga ženske kot objekta v popularni kulturi in računalniških igrah

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
5

garamond ::

Da pa lahko zavrneš vzročne povezave med genetiko in uporabo avtomobilov, pa rabiš prave raziskave. Vse drugo je le potrjevanje lastnih pogledov na svet ... neznanstveno.

Ampak je že pričetek napačen. Namen ni zavrniti ali dokazati karkoli, da bi utemeljil svoja prepričanja, ampak bi moral izvirati iz čiste radovednosti, kako vse deluje. Uporaba svojih svetovnih nazorov je bolj kot ne ovira.

jype ::

garamond> Da pa lahko zavrneš vzročne povezave med genetiko in uporabo avtomobilov, pa rabiš prave raziskave. Vse drugo je le potrjevanje lastnih pogledov na svet ... neznanstveno.

Absolutno.

garamond> Uporaba svojih svetovnih nazorov je bolj kot ne ovira.

Tako je. Zato ni razloga, da bi se obnašali kot kreteni.

BigWhale ::

Mipe je izjavil:

Tako podobo prikazuje samo nekaj igric, ki NE predstavljajo celotne industrije. Poleg tega pa so igre tako kot knjige, slike in filmi umetnost, kjer velja umetniška podoba. Začuda se nihče ne razburja zaradi slike, ki ponazarja posilstvo debele ženske. Taka slika dejansko visi v muzeju.

Seveda pa to ne ustavi feministk ne feministov, da ne bi zlorabljali teh nekaj marginalnih elementov za upravičevanje svoje agresivne kampanje in deluzij.


V celotni temi ste uspeli nasteti morda deset iger, kjer je zenska glavni protagonist in ni oblecena v bikini oklep. Sedaj pa ti razlagas, da smo mi nasli nekaj marginalnih primerov?

Oprosti, ampak, zdi se mi, da ne ves popolnoma natacno kaj je marginalizacija. :)

redo ::

BigWhale je izjavil:

V celotni temi ste uspeli nasteti morda deset iger, kjer je zenska glavni protagonist in ni oblecena v bikini oklep. Sedaj pa ti razlagas, da smo mi nasli nekaj marginalnih primerov?

Oprosti, ampak, zdi se mi, da ne ves popolnoma natacno kaj je marginalizacija. :)

Ker ona jih je naštela 100, ali kaj si hotel reči?

Po drugi strani je pa tiho pometla pod preprogo, da v vseh igrah ki jih je naštela, princeso ugrabi - moški. Ne dvomim, da ji je demoniziranje moških všeč. Priznala tega sicer ne bo, bi jo pa strašno bolelo, če bi prince ugrabljale čarovnice.

Mipe ::

Smo že naštevali v tej temi. Sicer pa osebno raje vidim takele kot pa takele.

BigWhale ::

redo je izjavil:

BigWhale je izjavil:

V celotni temi ste uspeli nasteti morda deset iger, kjer je zenska glavni protagonist in ni oblecena v bikini oklep. Sedaj pa ti razlagas, da smo mi nasli nekaj marginalnih primerov?

Oprosti, ampak, zdi se mi, da ne ves popolnoma natacno kaj je marginalizacija. :)

Ker ona jih je naštela 100, ali kaj si hotel reči?

Saj nevem, a se nalasc delas, da ne razumes ali res ne razumes. No, s tem ni nic narobe. Ti bom razlozil.

Primerov iger, kjer je glavni junak moski, ki resuje svet/vesolje/dezelo/princesko je malo morje. Primerov kjer podobne reci pocnejo zenski liki je pa toliko, da mora vsak ze malo pomisliti, da jih nasteje kaj vec kot pet. In se tukaj gre za ljudi, ki so kolikor toliko racunalnisko izobrazeni. Med bolj ali manj ne racunalnisko orientirano publiko, pa dosti dalj od Lare Croft ne bos prisel.

redo je izjavil:


Po drugi strani je pa tiho pometla pod preprogo, da v vseh igrah ki jih je naštela, princeso ugrabi - moški. Ne dvomim, da ji je demoniziranje moških všeč. Priznala tega sicer ne bo, bi jo pa strašno bolelo, če bi prince ugrabljale čarovnice.
A bejz no? A ne ves tocno kaj bi povedal, pa si malo izmisljujes? V Mariu je glavni antagonist Bowser, ena demonizirana zelva. Ganon iz Legende o Zeldi je nek humanoidnez, ki ima tudi demonsko obliko. Sta dve fransizi, ki sta najbolj izpostavljeni.

jype ::

garamond ::

In spet je tematika eksplodirala na gamasutra.com: 'You can't have a female character in games', ko so založniki zavračali igro, ker je protagonistka ženska, igra pa namenjena moškim med 15 in 25 -- čeprav je bolj primerna vloga ženske v tej igri.

kmetek ::

tomb raider , LARA je eden izmed primerov, kako je čisto komot ženska v igri. Ne predstavljam si tipa, kako bi z đonsonom opletal :))

Okapi ::

Because http://www.bbc.co.uk/news/magazine-2179...
Ja, Waziristan je še zlasti znan po tem, da tam otroke vzgajajo z videoigrami.;((

O.

BigWhale ::

garamond je izjavil:

In spet je tematika eksplodirala na gamasutra.com: 'You can't have a female character in games', ko so založniki zavračali igro, ker je protagonistka ženska, igra pa namenjena moškim med 15 in 25 -- čeprav je bolj primerna vloga ženske v tej igri.


Mal treba potrpet. Vcasih so bili tudi gledaliski igralci samo moski. ;>

Mipe ::

In spet je tematika eksplodirala na gamasutra.com: 'You can't have a female character in games', ko so založniki zavračali igro, ker je protagonistka ženska, igra pa namenjena moškim med 15 in 25 -- čeprav je bolj primerna vloga ženske v tej igri.

Kajla tiči v temle:
"We had people tell us, 'You can't make a dude like the player kiss another dude in the game, that's going to feel awkward.'"

Kar velja tudi pri meni. Nimam še liberalno opranih možganov, zato me z intimnega/romantičnega stališča tipi kratko melo odbijajo, pa naj so v igrah, knjigah, filmih ali igrah. In podobno kot jaz čuti velika večina moških igralcev, kar predstavlja velik trg, česar se založbe zelo dobro zavedajo.

Nič pa nimam proti igram, v katerih je možna večsmerna romanca, kjer imaš opcijo igrati moškega oz. ženskega protagonista. Se pač ne lotevam smeri, ki vodijo v romanco z moškim. GTFO Alistair, you are blocking my view of Morrigan's cleavage.

Problem? No problem, samo najdejo naj založnika, ki cilja žensko/LGBT audienco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

redo ::

BigWhale je izjavil:

redo je izjavil:

BigWhale je izjavil:

V celotni temi ste uspeli nasteti morda deset iger, kjer je zenska glavni protagonist in ni oblecena v bikini oklep. Sedaj pa ti razlagas, da smo mi nasli nekaj marginalnih primerov?

Oprosti, ampak, zdi se mi, da ne ves popolnoma natacno kaj je marginalizacija. :)

Ker ona jih je naštela 100, ali kaj si hotel reči?

Saj nevem, a se nalasc delas, da ne razumes ali res ne razumes. No, s tem ni nic narobe. Ti bom razlozil.

Primerov iger, kjer je glavni junak moski, ki resuje svet/vesolje/dezelo/princesko je malo morje. Primerov kjer podobne reci pocnejo zenski liki je pa toliko, da mora vsak ze malo pomisliti, da jih nasteje kaj vec kot pet. In se tukaj gre za ljudi, ki so kolikor toliko racunalnisko izobrazeni. Med bolj ali manj ne racunalnisko orientirano publiko, pa dosti dalj od Lare Croft ne bos prisel.

Aha, zdaj jih je torej že malo? Boš še razlagal, ali boš kakšno številko napisal?

BigWhale je izjavil:

redo je izjavil:


Po drugi strani je pa tiho pometla pod preprogo, da v vseh igrah ki jih je naštela, princeso ugrabi - moški. Ne dvomim, da ji je demoniziranje moških všeč. Priznala tega sicer ne bo, bi jo pa strašno bolelo, če bi prince ugrabljale čarovnice.
A bejz no? A ne ves tocno kaj bi povedal, pa si malo izmisljujes? V Mariu je glavni antagonist Bowser, ena demonizirana zelva. Ganon iz Legende o Zeldi je nek humanoidnez, ki ima tudi demonsko obliko. Sta dve fransizi, ki sta najbolj izpostavljeni.

Deklica v videu nekaj časa nameni razlagi kako se je lisica prelevila iz protagonista v objekt, FYI. Torej od tistih nekaj, ki jih je naštela, je torej po tvoje celo ena igra manj?

BigWhale ::

Mipe je izjavil:


Kajla tiči v temle:
"We had people tell us, 'You can't make a dude like the player kiss another dude in the game, that's going to feel awkward.'"

Kar velja tudi pri meni. Nimam še liberalno opranih možganov, zato me z intimnega/romantičnega stališča tipi kratko melo odbijajo, pa naj so v igrah, knjigah, filmih ali igrah. In podobno kot jaz čuti velika večina moških igralcev, kar predstavlja velik trg, česar se založbe zelo dobro zavedajo.


Mhm, prvovrstni debilizem. Saj vendar zenski lik poljublja moski lik. Ne igralec.

Pa ne zdej zacet o 'immersion' in 'role-playing' nakladat. V Mariu ne gre za noben immersion, ce gre pa za role playing, pa vsak, ki se je kdaj sel role playing lahko brez tezav igra zenski lik.

BigWhale ::

A se lahko naucis citirati? Lepo prosim.

redo je izjavil:


Aha, zdaj jih je torej že malo? Boš še razlagal, ali boš kakšno številko napisal?


Stiri procente jih je. Na, izobrazi se malo:
Gender representation in video games @ Wikipedia

BigWhale je izjavil:


Deklica v videu nekaj časa nameni razlagi kako se je lisica prelevila iz protagonista v objekt, FYI. Torej od tistih nekaj, ki jih je naštela, je torej po tvoje celo ena igra manj?

Ja, seveda. Saj na koncu je slo za igro, kjer je bil glavni junak moskega spola. Nevem kaj ti tukaj ni jasno.

Matek ::

Kar velja tudi pri meni. Nimam še liberalno opranih možganov, zato me z intimnega/romantičnega stališča tipi kratko melo odbijajo, pa naj so v igrah, knjigah, filmih ali igrah. In podobno kot jaz čuti velika večina moških igralcev, kar predstavlja velik trg, česar se založbe zelo dobro zavedajo.
Je že BigWhale vse povedal. Večina ljudi tudi ne bi ustrelila z rocket launcherjem človeka v ksiht, pa je Quake uspešna franšiza.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Mipe ::

BigWhale je izjavil:

Stiri procente jih je. Na, izobrazi se malo:
Gender representation in video games @ Wikipedia

In si gladko prezrl tale del:
and 300 (45%) provided the option of selecting one

Skupaj torej 49% iger, v katerih lahko igraš bejbo. Dosti izbire, po mojem. Ne vem, zakaj bi kdo iskal igre z eksluzivno ženskim likom.

Mhm, prvovrstni debilizem. Saj vendar zenski lik poljublja moski lik. Ne igralec.

Pa ne zdej zacet o 'immersion' in 'role-playing' nakladat. V Mariu ne gre za noben immersion, ce gre pa za role playing, pa vsak, ki se je kdaj sel role playing lahko brez tezav igra zenski lik.


Izpiši se iz jypetove šole debate. Ad hominem, generalizacija. Resno? Naredi raje raziskavo med vsemi igralci, ugotovi, kaj kdo igra in kako kot igralec vidi druge like v igri. Boš presenečen.

BigWhale ::

Mipe je izjavil:


In si gladko prezrl tale del:
and 300 (45%) provided the option of selecting one

Skupaj torej 49% iger, v katerih lahko igraš bejbo. Dosti izbire, po mojem. Ne vem, zakaj bi kdo iskal igre z eksluzivno ženskim likom.


Preberi originalni clanek. http://penny-arcade.com/report/article/... Potem ti bo mogoce jasno, zakaj je tistih 45% stevilka, ki ne pove kaj dosti. Gre v vecini primerov za igre v katerih lahko sam izdelas svoj lik. In tudi zakljucek na koncu clanka lepo pove, da je iger s samo zenskim likom enostavno premalo, da bi lahko o vsem skupaj kaj pametnega povedal s stalisca marketinga.

Mipe je izjavil:

Izpiši se iz jypetove šole debate. Ad hominem, generalizacija. Resno? Naredi raje raziskavo med vsemi igralci, ugotovi, kaj kdo igra in kako kot igralec vidi druge like v igri. Boš presenečen.


Kak adhominem? Kaj ti ni jasno? V igri zenski lik poljublja moski lik. A se tko zlo poistovetis s tem likom, da se ob tem slabo pocutis? Je zgoraj Matek lepo napisal. A k nekomu vrat prerezes, pa se ne pocutis slabo?

Mipe ::

Navedel si Wikipedijo, ki v istem stavku (poleg 4% izključno ženskih glavnih vlog) omeni možnost izbire spola v drugih 45% primerih. Cherry picking much?

In debilizem spada pod ad hominem. Sploh prebereš, kar napišeš?

Sicer pa sem cisseksualen, cisspolen moški. Ne trpim moške konkurence in tako se podzavestno odzivam na moške, ki se približajo mojemu liku, pa naj bo moški ali ženska. Preferenca pač. Mi boš ti govoril, katere igre naj igram in kako naj igram? Boš ti prisilil vse moške igralce, da igrajo tako, kot se ti zdi prav?

Jok, brate, nič ne bo. V svobodnem svetu živimo, igramo, kar hočemo, kakor hočemo. Trenutno razmerje spolov v igrah je zgolj odraz tržnih zakonitosti.

Matek ::

Trenutno razmerje spolov v igrah je zgolj odraz tržnih zakonitosti.
Kar pa nikakor ne pomeni, da je pravilno/koristno/nevredno obsojanja. V časih segregacije so bili kulturni izdelki z motivi rasne neenakopravnosti tudi daleč najbolj popularni.

Povrh vsega tržne zakonitosti ne obstajajo same po sebi, ampak jih oblikujejo kupci, ki so socializirani s strani natanko teh izdelkov, ki jih kupujejo. Ironično, kajne?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

Tr0n ::

BigWhale je izjavil:

Primerov iger, kjer je glavni junak moski, ki resuje svet/vesolje/dezelo/princesko je malo morje. Primerov kjer podobne reci pocnejo zenski liki je pa toliko, da mora vsak ze malo pomisliti, da jih nasteje kaj vec kot pet.

Kje tocno je problem? Zakaj bi moralo biti enako stevilo iger z moskimi in zenskimi junaki? Samo zato, ker je pac "politicno korektno"?

Zakaj je tako, je pa jasno. Tako izdelovalci iger, kot igralci so po vecini moskega spola. Drugi razlog: biologija in zgodovina. Moski ze od nekdaj veljajo za zascitnike in nabiralce hrane ter lovce. Tudi fizicno so tako zgrajeni. Tako pac je.

Vec zensk naj zacne studirat programiranje, design, animacijo etc., pa se bo tudi to scasoma spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Mipe ::

Evo, to lahko popraviš ti s svojo denarnico. Kupuj igre, ki bi popravile to razmerje. Recimo Tomb Raider, tudi jaz sem ga že kupil in preigral, sem dokaj zadovoljen (sploh ker mi ni bilo treba kuševat moških).

Lahko pa tudi razviješ igre z izključno žensko glavno vloko in jo izdaš ter na ta način povečaš razmerje. Bolj neposreden pristop. Samo bo treba ponuditi založbam, ki ciljajo ženski trg. In upati, da se bo dobro prodajala.

Mnogo bolje kot tarnanje, ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

BigWhale ::

Mipe je izjavil:

Navedel si Wikipedijo, ki v istem stavku (poleg 4% izključno ženskih glavnih vlog) omeni možnost izbire spola v drugih 45% primerih. Cherry picking much?

In pretezko je pogledati iz kje Wikipedia povzema? In prebrati tisto, ce ze ravno debatiras o neki zadevi? Ne gre za cherry picking, gre za to, da nimamo nobenega indica, da bi se female-only igre slabse prodajale. Zalozniki pravijo, da bi se, v resnici pa nihce ne ve.

Mipe je izjavil:


In debilizem spada pod ad hominem. Sploh prebereš, kar napišeš?

Ad hominem, bi bilo, ce bi ti rekel, da si debil. Pa ti nisem. :) Celoten koncept, ki ga je opisal ze tisti zaloznik, je debilizem. Ravno zato, ker gre za lik v igri. Lik v igri poljublja nek drug lik v igri.

Mipe je izjavil:


Sicer pa sem cisseksualen, cisspolen moški.

Ceprav si ze tam zgoraj zacel delat problem iz samega sebe, je problem bolj globalne narave in je vseeno kaksna je tvoja orientiranost in kaksne so tvoje preference.

Mipe je izjavil:

Trenutno razmerje spolov v igrah je zgolj odraz tržnih zakonitosti.

Se malo, pa bos prisel do bistvar problema, ki sem ga nacel s prvim postom. Cemu je prislo do taksnih trznih zakonitosti in zakaj je ideja o inferiorni zenski tako globoko zakoreninjena v nas samih. In nadalje, a so te trzne zakonitosti nastale zaradi tega, ker prodajalci vedo kaj kupci hocejo ali so nastale zaradi kaksnih drugacnih razlogov? Recimo podzavestne diskriminacije, ki temelji na nekih predpostavkah, ki izhajajo se iz paleolitika in jih popularna kultura se dandanes uci naprej.

BigWhale ::

Tr0n je izjavil:

Kje tocno je problem? Zakaj bi moralo biti enako stevilo iger z moskimi in zenskimi junaki? Samo zato, ker je pac "politicno korektno"?


A sem kje rekel, da bi moralo biti stevilo iger enako? Problem je v diskriminiranju zensk in v tem, da se se vedno nek srednjeveski nacin razmisljanja, ki izhaja iz paleolitika, v danasnji druzbi zdi precej ljudem povsem sprejemljiv. In ja, dokler ljudem ne bo jasno kako je s stvarmi, bo treba nekatere stvari poceti samo zato, ker je to politicno korektno. Pa nic zaradi drugega.

Ali to, ali pa takoj vsem crncem prepovedati, da se vsedejo na avtobusu in zenskam odvzeti volilno pravico.

redo ::

BigWhale je izjavil:

A se lahko naucis citirati? Lepo prosim.

In kaj je narobe? Jaz ne mislim časa zabijat s takimi obskurnostmi. Če je interface zanič, se pritoži moderatorjem.

BigWhale je izjavil:

redo je izjavil:


Aha, zdaj jih je torej že malo? Boš še razlagal, ali boš kakšno številko napisal?



Stiri procente jih je. Na, izobrazi se malo:
Gender representation in video games @ Wikipedia


Štiri procente od česa? Kje je sample, da lahko izločimo vse te tvoje lisice, delce in želve med junaki? Bolj se potrudi.

BigWhale je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Deklica v videu nekaj časa nameni razlagi kako se je lisica prelevila iz protagonista v objekt, FYI. Torej od tistih nekaj, ki jih je naštela, je torej po tvoje celo ena igra manj?

Ja, seveda. Saj na koncu je slo za igro, kjer je bil glavni junak moskega spola. Nevem kaj ti tukaj ni jasno.

Na koncu je šlo za igro, kjer je glavni junak neka žival. Kje v tem torej vidiš objektifikacijo ženske?

Tr0n ::

BigWhale je izjavil:

Ali to, ali pa takoj vsem crncem prepovedati, da se vsedejo na avtobusu in zenskam odvzeti volilno pravico.

To pa ni isto. Pravice imajo vsi iste, biolosko oz. fizicno pa niso vsi enako sposobni postati ramboti in protectorji.

Sicer meni osebno je vseeno kdo je junak, samo da je igra dobra. Sem prav uzival ob zadnjem Tomb Raiderju, kjer je Lara izvajala mass murder. :)

BigWhale ::

redo je izjavil:

In kaj je narobe? Jaz ne mislim časa zabijat s takimi obskurnostmi. Če je interface zanič, se pritoži moderatorjem.

Zanic je to kako ti citiras, uporabniski vmenisk nima kaj dosti veze s tem.
Domace branje.

BigWhale je izjavil:


Štiri procente od česa? Kje je sample, da lahko izločimo vse te tvoje lisice, delce in želve med junaki? Bolj se potrudi.

A je tezko kliknit link in si prebrati?

BigWhale je izjavil:

Na koncu je šlo za igro, kjer je glavni junak neka žival. Kje v tem torej vidiš objektifikacijo ženske?

Anthropomorphism @ Wikipedia
Sploh, ko imas 'zival', ki ima oprsjem Homo Sapiens Sapiens in je oblecena v neke skimpy cunjice, ki se jih se na Sports Illustrated ne bi sramovali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Mipe ::

Se malo, pa bos prisel do bistvar problema, ki sem ga nacel s prvim postom. Cemu je prislo do taksnih trznih zakonitosti in zakaj je ideja o inferiorni zenski tako globoko zakoreninjena v nas samih. In nadalje, a so te trzne zakonitosti nastale zaradi tega, ker prodajalci vedo kaj kupci hocejo ali so nastale zaradi kaksnih drugacnih razlogov? Recimo podzavestne diskriminacije, ki temelji na nekih predpostavkah, ki izhajajo se iz paleolitika in jih popularna kultura se dandanes uci naprej.


Stvar po mojem seže precej dlje. Fantki se igrajo z akcijskimi figuricami ter roboti, punčke se igrajo z barbikami. Oboje so kupili njuni starši. In ko položijo svoje roke na video igre, imajo že razvite preference (do neke mere), ki vplivajo na izbiro najljubših iger.

Vse se začne, še preden otrok sploh shodi. Za indokrinacijo so pa seveda krive 18+ igre.

BigWhale ::

Mipe je izjavil:

Stvar po mojem seže precej dlje. Fantki se igrajo z akcijskimi figuricami ter roboti, punčke se igrajo z barbikami. Oboje so kupili njuni starši. In ko položijo svoje roke na video igre, imajo že razvite preference (do neke mere), ki vplivajo na izbiro najljubših iger.

Vse se začne, še preden otrok sploh shodi. Za indokrinacijo so pa seveda krive 18+ igre.


Pa kdo pravi, da so igre krive? Kriv je peer pressure celotnega okolja. Igre pa sodijo zraven. In zakaj jih ne bi spremenili, ce jih lahko? Samo zato, ker se nihce drug ne trudi?

Matek ::

Tr0n je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ali to, ali pa takoj vsem crncem prepovedati, da se vsedejo na avtobusu in zenskam odvzeti volilno pravico.

To pa ni isto. Pravice imajo vsi iste, biolosko oz. fizicno pa niso vsi enako sposobni postati ramboti in protectorji.

Sicer meni osebno je vseeno kdo je junak, samo da je igra dobra. Sem prav uzival ob zadnjem Tomb Raiderju, kjer je Lara izvajala mass murder. :)
Preberi temo še malo nazaj - issue je v tem, da ne gre samo za prikazovanje fizično manj zmožne ženske. Reševana deklica je prikazana še kot nebogljena in nesposobna tudi v marsikateri drugi luči, ki nima nikakršne biološke podlage.

Problem je v tem, da se veliko ljudi ne zaveda pomembnosti kulturnih vplivov na oblikovanje tovrstnih predstav in potem je vedno vse "pač tako, ker tako je", čeprav je v resnici vzročno-posledična zveza obojestranska. Dokler bodo igre (in še milijon drugih stvari) prikazovale in utrjevale takšne vloge, se bo vsem zdelo, da je to pač tako.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Tr0n ::

Ce ne bi bila nebogljena in nesposobna deklica, zakaj bi jo potem sploh reseval? Nek story motiv pa mora bit. :)

Sicer se pa tudi to spreminja. Tako developerji, kot igralci se starajo in tudi tematike, ki jih obravnavajo igre, so bolj adult themed.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

redo ::

BigWhale je izjavil:

redo je izjavil:

In kaj je narobe? Jaz ne mislim časa zabijat s takimi obskurnostmi. Če je interface zanič, se pritoži moderatorjem.

Zanic je to kako ti citiras, uporabniski vmenisk nima kaj dosti veze s tem.
Domace branje.

LOL. Daj se ti malo umiri. Prvič, ti si mene že nekajkrat narobe citiral. To je predpogoj za katerokoli etiketo, FYI. Drugič pa, glede na to, da si pobrisal svoje citate, ki so pomembni za kontekst jo tudi sam kršiš.

BigWhale je izjavil:

redo je izjavil:


Štiri procente od česa? Kje je sample, da lahko izločimo vse te tvoje lisice, delce in želve med junaki? Bolj se potrudi.

A je tezko kliknit link in si prebrati?

Kje je torej seznam iger za tvoje štiri odstotke? Jaz ga na linkih ne najdem. Mimogrede, izbris linka (ključnega za ta kontekst) je kršitev etikete.

BigWhale je izjavil:

redo je izjavil:

Na koncu je šlo za igro, kjer je glavni junak neka žival. Kje v tem torej vidiš objektifikacijo ženske?

Anthropomorphism @ Wikipedia
Sploh, ko imas 'zival', ki ima oprsjem Homo Sapiens Sapiens in je oblecena v neke skimpy cunjice, ki se jih se na Sports Illustrated ne bi sramovali.

Ja in zadaj ima rep, usta na nosu, iz glave ji štrlijo živalska ušesa in telo je pokrito z dlako. Ena degenerirana lisica še ni ženska. Tako kot ona želva ni moški. Ti pa dam lisico, če mi daš želvo.

figula ::

Jaz še ne bi odprla korelacijskih vrat med igricami in RL. Ker potem moram odpreti tudi okno med nasiljem in igricami. In zažgati vse pravljice o Sneguljčici in Trnuljčici in otrokom v vrtcu prebirati Belo masajko.

V RL se princesk in princev (in celega sveta) ne rešuje s puško in mačeto. In se tudi ne plazi ponoči po hišah in krade vse, kar ni pribito. Drug drugega rešujemo čisto drugače. Ampak kako bi to spravili v zanimivo igrico? AI še nima toliko nians.

V RL fantje in možje ugotavljajo, da ženske postajamo močnejše, neodvisne in jim s tem zmanjšujejo moškost in njihovo vlogo provajderja (resnično in namišljeno, prazgodovinsko in sedanjo). Igrica je uteha in pravljica, kamor se zatečemo po potrditev: rešil sem te, ubogo bitje, jaz silni bojevnik!

Za uspešno reševanje sta potrebna dva udeleženca: tisti, ki želi rešiti in tisti, ki želi biti rešen. V RL je ujetih veliko ljudi, ki ne želijo biti rešeni, četudi bi bil kdo pripravljen z nožem med zobmi utirati pot. Kje ste, mične princeske? Kje ste, suhljati princi? :)

Veliko stereotipov je padlo, veliko jih še mora. Medtem nastajajo novi. Če bi/bodo igrice pripomogle pri urejanju odnosov med ljudmi, bom glasno ploskala in šla takoj po enega princa v jamo, polno volkov.:D

Ker jaz nisem objekt, temveč subjekt pri polni zavesti. Igram igrice in v RL rešujem svojega princa. On pa mene.

Okapi ::

Pa Rdečo kapico je treba prepovedati - ali vsaj radikalno modificirati -, ker so ubogi volkovi ogrožena živalska vrsta in jih je treba varovati.;)

O.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Pa Rdečo kapico je treba prepovedati - ali vsaj radikalno modificirati -, ker so ubogi volkovi ogrožena živalska vrsta in jih je treba varovati.;)


Kar se volkov tice, bi jest vse pravljice spremenil. Ce bi volkovi bli res tolk grozni in bi kr jedl ljudi, nas ze davno neb blo vec. :>

[D]emon ::

Vsi te trobilci skupaj na nekaj pozabljajo: Life ain't fair. It's not unfair, either. It's just indifferent.

Finci majo tak lep izraz... "elämä on" (life is) :)

Naj nekdo dokaze, da ni to vse skupaj samo naravni cikel, ki se ponavlja.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Kamran ::

Še eno sem se spomnil - Dunya iz AvP: PH :|

Ni sicer ravno osrednji lik, vendar če igraš kot "Marine", igraš kot ona.

Matek ::

Jaz še ne bi odprla korelacijskih vrat med igricami in RL. Ker potem moram odpreti tudi okno med nasiljem in igricami. In zažgati vse pravljice o Sneguljčici in Trnuljčici in otrokom v vrtcu prebirati Belo masajko.
To sta dve precej različni zadevi, ki ju ne gre mešati.

Ena reč je to, da nasilni filmi/igre/knjige direktno povzročajo nasilno vedenje, kar načeloma ni res (v najboljšem primeru delno)
Nekaj povsem drugega pa pomen popularne kulture za socializacijo posameznika. To so precej dobro raziskana področja in mnenje, da vsakdo sam oblikuje svoja prepričanja, je milorečeno naivno. Po tvoje tudi romantični filmi ne oblikujejo predstave o ljubezenskih razmerjih? Vojaške drame ne utrjujejo podobe o tem, kdo je v kateri vojni dober in slab? Naslovnice revij ne sooblikujejo lepotnih idealov?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

figula ::

Tako je - vsak si mora sam oblikovati svoja prepričanja. Treba je prerasti okvirje, ki jih postavljajo vzgojitelji, učitelji, starši in mainstream kultura. V kolikor ne obstaja svobodna volja in vse, kar ta za seboj potegne, hja, potem smo strašno ubogi.

Trdo bo pristal na riti vsak, ki si razmerje predstavlja kot romantično knjigo ali film. Še posebej takrat, kadar pri takem idealu vztraja in zavrača vse ostale možnosti. Lepotne ideale predstavlja tudi Barbika. Torej ženske ostalih oblik in mer sploh ne bi imele možnosti, da bi bile komu všeč?

Kaj si mislil z vojaškimi dramami, pa sploh ne razumem. Za razsodbo o dobrih in slabih vendar ne potrebujemo vojaških dram?

Lahko se spustiva vse do kure in jajca. Kaj je bilo prej in iz katerega področja se vplivi bolj pretakajo - iz pop kulture v igrice ali obratno.

Hočem reči da nas seveda sociala obdaja, nas gnete, oblikuje in sili v obče sprejemljiva prepričanja. Na nas samih pa je, do katere mere se pustimo. Včasih pomaga navadna zdrava kmečka pamet, ki nas obvaruje pred tem, da bi bili vse življenje nesrečni, ker ne ustrezamo pop idealom.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Matek ()

BigWhale ::

figula je izjavil:

Tako je - vsak si mora sam oblikovati svoja prepričanja. Treba je prerasti okvirje, ki jih postavljajo vzgojitelji, učitelji, starši in mainstream kultura. V kolikor ne obstaja svobodna volja in vse, kar ta za seboj potegne, hja, potem smo strašno ubogi.


Ja, ampak tega se loti manjsina ljudi. Ce bi v resnici vsi razmisljali s svojo glavo, potem bi bila oglasevanje in marketing brez pomena. Na oblikovanje nasih prepricanj vpliva predvsem svet okrog nas. Ravno zato je pomembno, da se sirjenje taksnih memov prepreci in da se neha ustvarjati 'peer pressure' okrog tega.

Jaz imam kolegico, ki precej rada igra racunalniske igre. Na multiplayer streznikih se velikokrat pretvarja, da je 12 let star fantek. Ji je lazje. Ce pove, da je zenska, jo posljejo po sendvic in v kuhinjo. Kar je najhuje, to pocnejo tako odrasli, kot marsikateri mlajsi igralci.

figula je izjavil:


Trdo bo pristal na riti vsak, ki si razmerje predstavlja kot romantično knjigo ali film. Še posebej takrat, kadar pri takem idealu vztraja in zavrača vse ostale možnosti. Lepotne ideale predstavlja tudi Barbika. Torej ženske ostalih oblik in mer sploh ne bi imele možnosti, da bi bile komu všeč?


In marsikdo pristane direktno na trtici. Ne zato, ker si vse predstavlja tako kot v filmih. Ampak zato, ker hrepeni po marsikateri taksni stvari. Ja, Barbie marsikatero zensko spremeni v anoreksicnega okostnjaka. Tako kot naslovnice revij in filmi. Anoreksicni okostnjak ali pa zagrenjena zenska s preveliko telesno tezo, ki bi morala na kaksno terapijo zato, da si popravi samopodobo in se ji bo spet zdelo smiselno ziveti.

Pritisk okolice je ogromen in vecina kloni pod njim.

figula je izjavil:


Kaj si mislil z vojaškimi dramami, pa sploh ne razumem. Za razsodbo o dobrih in slabih vendar ne potrebujemo vojaških dram?

Ce bi od druge svetovne vojne naprej Hitlerja prikazovali kot dobrodelneza, ki je skusal izboljsati clovesko raso s tem, da je odstranil vse genetsko neprimerne ljudi, bi ga dandanes veliko ljudi imelo za dobrodelneza.

figula je izjavil:

Hočem reči da nas seveda sociala obdaja, nas gnete, oblikuje in sili v obče sprejemljiva prepričanja. Na nas samih pa je, do katere mere se pustimo. Včasih pomaga navadna zdrava kmečka pamet, ki nas obvaruje pred tem, da bi bili vse življenje nesrečni, ker ne ustrezamo pop idealom.

'Zdrava kmecka pamet', ti narekuje, da poslusaj starse in ljudi okrog sebe, ki te vzgajajo, ker so pametnejsi od tebe in vedo vec od tebe. To pocnes od malih nog, ucis se. Ce te starsi ne ucijo, da razmisljaj s svojo glavo, potem tega ne bos pocela. In bo to precej tezko.

Ravno zaradi tega so taksne reci se toliko bolj sporne. Ce popularna kultura 'reklamira', da je zenska neko nebogljeno bitje, ki je za v kuhinjo in za delanje sendvicev, potem tisti, ki so jih starsi tako naucili niti ne bodo imeli prilike razmisliti o kaksni drugacni moznosti in se vprasati o tem ali se lahko starsi kdaj tudi zmotijo.

figula ::

Ce te starsi ne ucijo, da razmisljaj s svojo glavo, potem tega ne bos pocela. In bo to precej tezko.


V bistvu sploh ni tako težko. Ljudje to počnejo kar naprej. Brez takšnih preskokov v miselnosti in brez človekove neskončne radovednosti sploh ne bi bilo napredka. Vsi bi furali samo tisto, kar so slišali in videli od svojih prednikov.

Kaj je torej po tvoje rešitev za posameznika in za družbo? Pretvarjanje verjetno ne pomaga dolgoročno in je samo način, da posamezniki bolj lagodno pridejo skozi.

Osebke z drugačnimi mnenji preganjamo, mar ne?

redo ::

BigWhale je izjavil:

Ravno zaradi tega so taksne reci se toliko bolj sporne. Ce popularna kultura 'reklamira', da je zenska neko nebogljeno bitje, ki je za v kuhinjo in za delanje sendvicev, potem tisti, ki so jih starsi tako naucili niti ne bodo imeli prilike razmisliti o kaksni drugacni moznosti in se vprasati o tem ali se lahko starsi kdaj tudi zmotijo.

Mnja. Sicer razumem tvoj gnev, ampak del krivde nosijo tudi same, IMO. Vsakokrat ko dobijo idejo, da se raje samo našemijo in igrajo uboge kot učijo, npr. Bil sem tam, ti najbrž tudi. Od petnajstih je dvema padlo na pamet, da bi se več učili. Ostale so jima pribile, da niso neumne. Seveda, profesor je za ustrelit, ampak za nedolžne in nebogljene jih pa nebi ravno označil. Kristalno jasno jim je bilo, da se objektificirajo. Nihče jih ni silil. Ostali dve sta naredili z boljšo oceno.

Ne verjamem, da je to takšna redkost v današnji družbi, da sem imel samo jaz takšno "srečo" doživet to. Pravzaprav bi glede na oglaševanje, da lahko z izgledom ženska doseže vse, prej verjel da je to precej pogost pojav.

Kakorkoli, danes dobivam pošto, kako sem soodgovoren da je premalo žensk v STEM. Zaradi te teme se igram z mislijo, da bi jim to pošto posredoval. Samo se bojim, da bom samo še en prasec, ki objektificiram uboge ženske.

Looooooka ::

Jaz imam kolegico, ki precej rada igra racunalniske igre. Na multiplayer streznikih se velikokrat pretvarja, da je 12 let star fantek. Ji je lazje. Ce pove, da je zenska, jo posljejo po sendvic in v kuhinjo. Kar je najhuje, to pocnejo tako odrasli, kot marsikateri mlajsi igralci.

Gamerji so itak najnizja oblika uporabnikov racunalnika.
Kar lahko dokazes ze s tem, da skocis na katerkol streznik in probas igrat neko mainstream igro.
Enkrat v lajfu probal COD online.
Tok zaljivk v eni minuti, da se clovek ustavi in dejansko samo poslusa kretene.
Bog ne daj, da majo celo mikrofon.
Se govort ne znajo(tist...k govori kokr, da bi mel sendvic v ustih) ampak provokacije in zaljivke pa se kr letijo. Verjetno jih oni poslusajo offline pa se nabere.
V glavnem...naj baba ne jamra prevec. She's not that special :D

jype ::

Looooooka> Gamerji so itak najnizja oblika uporabnikov racunalnika.

Moški so pa retardi.

Looooooka ::

jype je tudi moski, da ne bo pomote.

Looooooka ::

Ravno zaradi tega so taksne reci se toliko bolj sporne. Ce popularna kultura 'reklamira', da je zenska neko nebogljeno bitje, ki je za v kuhinjo in za delanje sendvicev, potem tisti, ki so jih starsi tako naucili niti ne bodo imeli prilike razmisliti o kaksni drugacni moznosti in se vprasati o tem ali se lahko starsi kdaj tudi zmotijo.

Ce se niste opazili zenske same prevelikrat promovirajo to dejstvo.
Zadeve grejo tako dalec, da si v boju za neko kvazi enakopravnost in boj v sluzbi(kjer se pravzaprav bori sama, ker ne dojame, da so jo moski ze 500x sprejeli za svojo...), na koncu dneva ni sposobna niti sendvica narediti, ker tega nikoli ni delala, ker je zaljivo za zenske.
Med tem zna pa njen tip prat perilo, likat, zamenjat gumo na avtu in ce je treba skuhat celo kosilo brez recepta in ognja v kuhinji.
Pa se ob tem ne pocuti prav nic bolj pozensceno.
In potem so vsega krive igrice.
Lepo prosim...vecjo del krivde nosijo zenske same. Poglejmo trenutne reality showe na tv-ju(ki si jih definitivno niso zmislili moski). Zenske, ki uspevajo z modo. Zenske, ki uspevajo s plesom(na pol nage ze pri 12ih ce je treba), zenske, ki se operirajo zato, da bodo mele poroko. Zenske, ki se operirajo zato, ker jim nekdo prenavlja kuhinjo.
Producenti oddaje(ce gledas end credits)...ulalala zensk podpisanih.
Hvala bogu, da nekdo dela igrice, kjer bogo revo na koncu celo resi kak moski....ce ne bodo cez 20 let mislile, da so rojene samo zato, da se spremenijo v barbiko in veselijo prefarbane stene v kuhinji.

Lara Croft si zihr zna nardit sendvic...iz divjega prasica, ki ga je prej fentala sama.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

jype ::

Looooooka> jype je tudi moski, da ne bo pomote.

Komentiram tvoje obsceno posploševanje.

Looooooka> Lepo prosim...vecjo del krivde nosijo zenske same. Poglejmo trenutne reality showe na tv-ju(ki si jih definitivno niso zmislili moski). Zenske, ki uspevajo z modo. Zenske, ki uspevajo s plesom(na pol nage ze pri 12ih ce je treba), zenske, ki se operirajo zato, da bodo mele poroko. Zenske, ki se operirajo zato, ker jim nekdo prenavlja kuhinjo.

Ker če tega ne počnejo jih imajo za čudaške možače, ki se lotevajo reči, ki jih ne znajo (ker so ženske in bi morale počet to, kar ti praviš zgoraj).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Looooooka ::

To mogoce pocnes ti.
Jaz sem izredno vesel ce nekoga zanima karkoli, cesar ne zna in je kljub temu pripravljen probati.
Sendvic bi si moral znat naredit vsak.
V bistvu osnova zdravega sesalca je to, da si kot odrasla zival zna sam pripraviti obrok.
Zenska, ki tega ne zna je pa za na odpad...se posebej ce goji neke zelje po tem, da bo nekoc imela otroka.

Enako velja za moskega btw. Ampak zal sem v zivljenju srecal samo enega, ki je trdil, da si ne zna narezati kruha...
zenske so en teden pokale od smeha :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

figula ::

Še vedno sem prepričana, da ima posameznik precejšnjo moč nad sabo. Pravzaprav si samo ti tisti, nad katerim imaš neposredno kontrolo. Doživljanja, sprejemanja, odločanja. Vse ostalo so vplivi drugih nate in tebe na okolico.

Se strinjam, da so stvari, ki nas definirajo in so tako globoko, da jih niti ne zaznamo, ko nam šepetajo in usmerjajo. Jaz se nekaj svojih zavedam. Tudi vem, od kje so prišle. In res je, ne morem se jih znebiti. Ven skočijo največkrat takrat, ko imam za svoja dejanja prekratek reakcijski čas. In se ujamem.

Ne trdim, da je upor proti stereotipom in vplivom družbenih zapovedi nekaj, kar se zgodi mimogrede in čez noč. Tudi se ni za zanašati vedno na lastno voljo. Smo šibki. Voljo nam ubija milijon vsakodnevnih tegobic. Veliko lažje se je pretvarjati in pluti s tokom. Kdo pa je rad moker od lastnega lulanja proti vetru?

BigWhale ::

figula je izjavil:

Ce te starsi ne ucijo, da razmisljaj s svojo glavo, potem tega ne bos pocela. In bo to precej tezko.

V bistvu sploh ni tako težko. Ljudje to počnejo kar naprej. Brez takšnih preskokov v miselnosti in brez človekove neskončne radovednosti sploh ne bi bilo napredka. Vsi bi furali samo tisto, kar so slišali in videli od svojih prednikov.


Ce bi bilo tako prekleto lahko, potem v 21 stoletju v Iranu ne bi zenske hodili naokrog kot ninje in se to samo v spremstvu moskega. In v 21. stoletju se vozniki ne bi zmerjali z 'vozis k baba'.

figula je izjavil:

Kaj je torej po tvoje rešitev za posameznika in za družbo? Pretvarjanje verjetno ne pomaga dolgoročno in je samo način, da posamezniki bolj lagodno pridejo skozi.
Osebke z drugačnimi mnenji preganjamo, mar ne?


Kaj je resitev? Poleg izobrazbe in izpostavljanja problemov? Nevem ce sploh se kaj.

Seveda, tist k ne misli, da je baba za u kuhno je en debil in ga treba zapret.

Looooooka je izjavil:


Gamerji so itak najnizja oblika uporabnikov racunalnika.


Posplosevanje FTW! A vseeno, to ne opravicuje njihovega ravnanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pornografija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5620187 (1254) RuskiSnajper

Uravnotežen pogled na vloge spolov (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Problemi človeštva
998146198 (136798) Gandalfar

Več podobnih tem