Prijavi se z GoogleID

» »

Smučišče 2864

Smučišče 2864

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 10

diso32 ::

Kdo ve, do kdaj mora Čokl tale projekt prijavit za evropska sredstva?
Nekje sem slišal da je rok nekje v aprilu, tudi danes sem slišal novico o tem da bodo šli v začasno razlastitev, na kvazimediju Radiu 1.
-

smash ::

diso32 je izjavil:

Kdo ve, do kdaj mora Čokl tale projekt prijavit za evropska sredstva?
Nekje sem slišal da je rok nekje v aprilu, tudi danes sem slišal novico o tem da bodo šli v začasno razlastitev, na kvazimediju Radiu 1.


razlastitev? na podlagi česa? a so normalni? saj gre za privat projekt

noraguta ::

smash je izjavil:

diso32 je izjavil:

Kdo ve, do kdaj mora Čokl tale projekt prijavit za evropska sredstva?
Nekje sem slišal da je rok nekje v aprilu, tudi danes sem slišal novico o tem da bodo šli v začasno razlastitev, na kvazimediju Radiu 1.


razlastitev? na podlagi česa? a so normalni? saj gre za privat projekt

zakon o žičničarstvu, če se ne motim.

V Kanin noben od bovških turističnih delavcev ni hotel nič investirat. So skoraj upor uprizorili ko jih je ATC prosil za pomoč češ "saj imate tudi vi nekaj od smučišča, dajte malo nazaj investirat..."

hja tu je pa pogoltnost naše države precej očitna. Komunalne prispevke plačujemo dosti večje od Avstrijcev,celo kjer prispevajo za žičnice. Ampak ta denar se zapravi za vzdrževanje birokracije ne pa naložbe v prostor.

Sicer pa sem projekt je projekt posameznika in ne vidim da bi šlo za PPP med lokalno skupnostjo in privatnim investitorjem. Celo v celem pa tudi stanje v žičničarstvu ni ravno rožnato tako da kdo bo eventuelno krediteral vso zadevo to nebo počel brez rizika.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

diso32 ::

smash je izjavil:

diso32 je izjavil:

Kdo ve, do kdaj mora Čokl tale projekt prijavit za evropska sredstva?
Nekje sem slišal da je rok nekje v aprilu, tudi danes sem slišal novico o tem da bodo šli v začasno razlastitev, na kvazimediju Radiu 1.


razlastitev? na podlagi česa? a so normalni? saj gre za privat projekt



Tole tudi meni ni jasno. A velja zakon v primeru, da je investitor država in se potem uveljavlja tale zakon o javnem interesu?

Ker če velja za privat investitorja, se lahko jaz odločim da bom postavil žičnico tam kjer ima sosed hišo, pa mu jo morajo zarad javnega interesa dol ruknt!?!
-

noraguta ::

diso32 je izjavil:

smash je izjavil:

diso32 je izjavil:

Kdo ve, do kdaj mora Čokl tale projekt prijavit za evropska sredstva?
Nekje sem slišal da je rok nekje v aprilu, tudi danes sem slišal novico o tem da bodo šli v začasno razlastitev, na kvazimediju Radiu 1.


razlastitev? na podlagi česa? a so normalni? saj gre za privat projekt



Tole tudi meni ni jasno. A velja zakon v primeru, da je investitor država in se potem uveljavlja tale zakon o javnem interesu?

Ker če velja za privat investitorja, se lahko jaz odločim da bom postavil žičnico tam kjer ima sosed hišo, pa mu jo morajo zarad javnega interesa dol ruknt!?!

hja morš najprej pridobit koncesijo. Če bi na svojem postavljal bi ti pa itak prišla svakojaka stroka pa ti pamet solila.

Če bi smučišče zaživelo, bi ob dovolj interesa tudi zjutraj obstajala povezava brez čakanja pri prestopanju. Ozeroma po možnosti celo direktna povezava brez prestopa.
pa kje ti živiš?????? saj nisi v švici kjer železnice tako funkcionirajo. Že obstoječe vozne rede komaj skupaj krpajo. No teoretična možnost je.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

jest10 ::

pa kje ti živiš?????? saj nisi v švici kjer železnice tako funkcionirajo. Že obstoječe vozne rede komaj skupaj krpajo. No teoretična možnost je.

Praktična možnost je nekoč ŽE bila. Bivši vlak "Soča"(nisem zihr, ali je bila direkt povezava Gorica-NM in nazaj, ali Gorica-Metlika in nazaj). Samo so ga ukinili.

noraguta ::

jest10 je izjavil:

pa kje ti živiš?????? saj nisi v švici kjer železnice tako funkcionirajo. Že obstoječe vozne rede komaj skupaj krpajo. No teoretična možnost je.

Praktična možnost je nekoč ŽE bila. Bivši vlak "Soča"(nisem zihr, ali je bila direkt povezava Gorica-NM in nazaj, ali Gorica-Metlika in nazaj). Samo so ga ukinili.

Za današnje čase mnogo prepočas. Moraš imeti res budovo potrpežljivost da se iz Nm pretovoriš na Jesenice z vlakom.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Pithlit ::

Dokler z avtom bolj komot in hitrej potuješ kot z vlakom... železniška povezava nima nekega groznega smisla.
Life is as complicated as we make it...

mihaf ::

Pithlit je izjavil:

Dokler z avtom bolj komot in hitrej potuješ kot z vlakom... železniška povezava nima nekega groznega smisla.


Železniška povezava ima v primeru Bohinja veliko prednost za potencialne obiskovalce s Primorske. Hitreje in udobneje v primerjavi z vožnjo po ozki Baški grapi ter čez prelaz Soriška planina.

5er--> ::

Probaj it iz Kopra do Bohinja z vlakom... useless.

mihaf ::

5er--> je izjavil:

Probaj it iz Kopra do Bohinja z vlakom... useless.


Primorska ni samo Obala.

5er--> ::

Primorska ni samo (Nova) Gorica.

mihaf ::

5er--> je izjavil:

Primorska ni samo (Nova) Gorica.


Ni samo Nova Gorica (+ italijanska Gorica), je še spodnja Soška dolina, pa z malo pametne kombinacije z busom (ki zdaj seveda ne obstaja) tudi zgodnja Soška dolina (Tolmin, Kobarid). Potem pa je še en kup krajev, ki so na relaciji železniške proge Nova Gorica – Sežana.

Seveda pot iz Sežane z vlakom traja v najboljšem primeru dobri dve uri, a zakaj? Ker ni vlaganj v to progo, kar je huda škoda.

Tudi cestno popotovanje po Sloveniji je včasih trajalo in trajalo, dokler se ni zgradil AC križ.

JohanP ::

Pithlit je izjavil:

Dokler z avtom bolj komot in hitrej potuješ kot z vlakom... železniška povezava nima nekega groznega smisla.


Bebavo razmišljanje - avto ni vedno prednost. Komot in hitreje je hudo relativen pojem.
Jaz hodim na dnevno smučanje raje preko kluba z busom kot pa sam:
- cenejša skupinska karta;
- ni težav s parkiranjem
- po smučanju lahko brez problema spijem birco ali dve
- utrujenost po celodnevnem smučanju se pozna in ena večjih neumnosti, ki jo lahko narediš je, da greš potem še na dveurno pot z avtom, ki se zlahka raztegne v triurno.

Isto z železnico - Kobla je bila v preteklosti vedno bolj obiskana s primorskega konca prav zaradi snežnega vlaka. Precej raje se komot odpeljem z vlakom, kot pa naprimer cikcakam v kolonah z avtom.

Pithlit ::

mihaf je izjavil:

Železniška povezava ima v primeru Bohinja veliko prednost za potencialne obiskovalce s Primorske. Hitreje in udobneje v primerjavi z vožnjo po ozki Baški grapi ter čez prelaz Soriška planina.

Hitreje ni. V najslabšem primeru si časovno tam-tam. S tem da si v primeru vlaka omejen na njegov urnik, v primeru avta pa ne (pogosto se zgodi tako da pride v poštev le pot v eno smer, v drugo pa časovno ne znese - razen če si pripravljen v zrak vreč uro ali dve). Je pa definitivno ceneje. Moraš pač razmislit koliko je vreden tvoj čas. Moj je pač več vreden kot tistih par evrov prihranka. Komot je pa spet... hja... jaz v vožnji uživam. Tudi tam čez (sam potovalni računalnik moram izklopit da ne vidim porabe).

JohanP je izjavil:

Bebavo razmišljanje - avto ni vedno prednost. Komot in hitreje je hudo relativen pojem.

Bebavo zato ker ne upoštevam tvojih posebnih okoliščin? Oprosti ampak železniške povezave v tistem koncu so naravnost porazne. Bebavo je predvsem to da z vlakom delaš ogromen ovinek čez Jesenice in tam po nepotrebnem izgubljaš čas.

Jeba... kar imamo infrastrukturo izpred 60 (oz, precej več - še iz avstroogrskih časov) let (pa povsem enako miselnost, mimogrede). Pa še demografska razdrobljenost. Pa geografska. Vse skupaj naredi naš javni promet eno veliko šalo, ki na žalost ni nobenemu več smešna. Slovenske železnice pa se zaradi kronične neučinkovitosti utapljajo v rdečih številkah (in bedarijah tipa Divača in Jesenice - kjer se je treba pogosto vozit nazaj, da se pride naprej).
Life is as complicated as we make it...

mihaf ::

Pithlit je izjavil:

mihaf je izjavil:

Železniška povezava ima v primeru Bohinja veliko prednost za potencialne obiskovalce s Primorske. Hitreje in udobneje v primerjavi z vožnjo po ozki Baški grapi ter čez prelaz Soriška planina.

Hitreje ni. V najslabšem primeru si časovno tam-tam. S tem da si v primeru vlaka omejen na njegov urnik, v primeru avta pa ne (pogosto se zgodi tako da pride v poštev le pot v eno smer, v drugo pa časovno ne znese - razen če si pripravljen v zrak vreč uro ali dve). Je pa definitivno ceneje. Moraš pač razmislit koliko je vreden tvoj čas. Moj je pač več vreden kot tistih par evrov prihranka. Komot je pa spet... hja... jaz v vožnji uživam. Tudi tam čez (sam potovalni računalnik moram izklopit da ne vidim porabe).


Ni hitreje? Glede na katero izhodišče? Iz Nove Gorice? Široka (hm, hm) cesta po Baški grapi, kjer moraš vozit slalom med luknjami in padajočim kamenjem? Vožnja na zasneženo Petrovo Brdo in še višje na še bolj zasneženo Sorico in čez Soriško planino je res hitrejša kot vožnja z vlakom skozi predor?

Goran's Blog ::

mihaf je izjavil:

Pithlit je izjavil:

mihaf je izjavil:

Železniška povezava ima v primeru Bohinja veliko prednost za potencialne obiskovalce s Primorske. Hitreje in udobneje v primerjavi z vožnjo po ozki Baški grapi ter čez prelaz Soriška planina.

Hitreje ni. V najslabšem primeru si časovno tam-tam. S tem da si v primeru vlaka omejen na njegov urnik, v primeru avta pa ne (pogosto se zgodi tako da pride v poštev le pot v eno smer, v drugo pa časovno ne znese - razen če si pripravljen v zrak vreč uro ali dve). Je pa definitivno ceneje. Moraš pač razmislit koliko je vreden tvoj čas. Moj je pač več vreden kot tistih par evrov prihranka. Komot je pa spet... hja... jaz v vožnji uživam. Tudi tam čez (sam potovalni računalnik moram izklopit da ne vidim porabe).


Ni hitreje? Glede na katero izhodišče? Iz Nove Gorice? Široka (hm, hm) cesta po Baški grapi, kjer moraš vozit slalom med luknjami in padajočim kamenjem? Vožnja na zasneženo Petrovo Brdo in še višje na še bolj zasneženo Sorico in čez Soriško planino je res hitrejša kot vožnja z vlakom skozi predor?


Zmeraj ko sem hodil na Koblo smo šli na Most na Soči z avtomobilom potem pa z avtovlakom in nazaj isto oziroma z avtomobilom da smo si malo okoli šli po smučanju ogledati! Vlak je super stvar za smučat, pač tisti kateri niso hodili nikoli z vlakam smučati tega ne morejo vedeti ;)

mihaf ::

Pithlit je izjavil:

Slovenske železnice pa se zaradi kronične neučinkovitosti utapljajo v rdečih številkah (in bedarijah tipa Divača in Jesenice - kjer se je treba pogosto vozit nazaj, da se pride naprej).


lol, bedarija?

Ko je bila proga grajena, ni bilo nič "nazaj". Dunaj - Trst in te fore. Leto izgradnje 1906, ja?

diso32 ::

Dobro kaj se toliko dajete okol teh reči? Z vlakom smo hodili na koblo tisti ki živimo od N. Gorice po soški dolini gor prot, ker se je sigurno zelo splačalo - časovno + finančno. Pika.
-

Pithlit ::

mihaf je izjavil:

Ko je bila proga grajena, ni bilo nič "nazaj". Dunaj - Trst in te fore. Leto izgradnje 1906, ja?

Si ti prebral moj post? Recimo to da nas vse to kar so takrat počeli tepe _zdaj_? Da v tem trenutku take povezave kot jih imamo nikakor niso učinkovite?

Ja, 100 let so stare! In kaj so vmes nardil da bi stvari izboljšali? Točno nič. Imajo moderne vlake ki lahko vozijo hitro... pa ne morejo/smejo zaradi tega ker noben ni v proge investiral.

Ja, 20 let nazaj je bil vlak na Koblo super. Zdaj imamo pa mal boljše avte... pa tudi cesto so vsaj na nekaterih krajih kar fajn zrihtal. Železnica pa ostaja nekje v poznem 19. stoletju.

Dejstvo ostaja... v tem trenutku je avto boljša izbira. Razen če ti čas ostaja. Drugače pa je avtovlak tudi fajn alternativa. V eno stran z njim, nazaj pa z avtom (win-win). Da grem pa v obe strani z vlakom pa, sori dušo, nimam cajta (za ga tkole stran metat).
Life is as complicated as we make it...

Okapi ::

Med vožnjo z vlakom lahko marsikaj postoriš, kar med vožnjo z avtom ne moreš.

O.

Invictus ::

Sploh ko greš smučat

Lahko daš gor že pancarje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pithlit ::

Pa smučke... sam hop z vlaka in gremo.
Life is as complicated as we make it...

šernk ::

Dejstvo je, da če ne bi bilo avstrijcev pa italijanovna primorskem še sedaj ne bi imeli ne cest in ne železnice. Zanimivo je, da je železnica po celem svetu daleč najbolj učinkovit prevoz, samo pri nas ni.

s trenutnimi povezavami je to smučišče morda primerno za max Novo Gorico in Ljubljano, če bi se pa naredilo konkretne povezave pa imaš super zadevo. Ampak preden bodo primorsko linijo proge kaj posodobili se bo še precej snega pretopilo :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

Pri vlaku je še en vidik.
Ni ravno prijetno vlačit smučke in pancarje na postajo in na vlak in potem nazaj.
Mogoče kakšni mulariji se še ljubi, ampak ti tudi bolj malo zapravijo.
Vlak je pač samo še ena kost za glodat, računat na zaslužek od turistov z vlaka pa ni realno.
Tako je!

Matako ::

Slovenci smo obsedeni z avti - vlak nima šanse, če je zastonj.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Okapi ::

Ni ravno prijetno vlačit smučke in pancarje na postajo in na vlak in potem nazaj.
Kakor za koga. Meni se pa zdi precej bolj prijetno, kot voziti avto po celem dnevu smučanja, po možnosti v sneženju in v temi. Ali pa v soncu, po tem ko na smučišču popiješ tri pire in čakaš, kdaj boš napihal.

O.

Pithlit ::

Matako je izjavil:

Slovenci smo obsedeni z avti - vlak nima šanse, če je zastonj.

Seveda ima. Tudi če je dražji. Mora pa biti _vsaj_ izenačen z avtom kar se udobja tiče.

Kaj ti pomaga vlak če te na cilj pripelje 2 uri preden je treba... nazaj pa pelje uro prepozno? In niti ne hitreje, če smo že pri tem.

Samo za primer - ob 11:15 imam termin na polikliniki.
Vlak... Most na Soči - Lj (s presedanjem na Jesenicah): Štarta ob 6:08, prispe ob 8:49... vožnja traja torej 2h 41min (na koncu moram pa še na trolo ali pa peš do poliklinike).

Avto.. Most na Soči (postaja) - Lj (parkina Šentpeter): Vožnja traja 1h 45min (brez kršenja predpisov, brez avtoceste in z vsemi 4imi izrednimi semaforji na poti - na koncu pa se sprehodim tistih 100m do poliklinike).

Ugani kaj bom izbrala. In ja, tisti vlak je edina primerna možnost (najhitrejša povezava vzame 2h 28min, najpočasnejša pa 4h 01min). Če ostanem pri zgornjem primeru... z vlakom štartam ob 6:08, domov pa se vrnem (ob predpostavki da moj obisk poliklinike traja 1h) ob 15:58... aja, pa dopust moram vzet (in varstvo za hčerko zrihtat), ker končam delat ob 7h. Z avtom pa štartam ob 9:15, domov pa se vrnem ob 14h.

Pa da ne bo kdo mislil da je Most na Soči - Bohinjska Bistrica kaj boljša varianta. Ko smo šli na plavanje bi morali na povezavo nazaj čakati nekaj več kot 2 uri! V tem času pridem do doma, pojem večerjo in dam hčerko spat...

Na žalost nismo na Japonskem... Pa podzemne tudi nimamo. Avobusi so pa tudi povsem mimo. Ponovno, javni promet pri nas je povsem neučinkovit, sploh ko se premakneš malenkost izven prestolnice. V zgornjem posočju je pa ena slaba šala in sploh ni čudno da se avtobusi naokoli vozijo prazni.

Če hoče smučišče imeti železniško povezavo mora le ta biti najraje manj časovno potratna kot avtomobil. Trenutno to pač ni mogoče in sanjat o tem je brezveze. Nismo Slovenci navezani na avte, le pametne alternative ni.

Okapi je izjavil:

Ali pa v soncu, po tem ko na smučišču popiješ tri pire in čakaš, kdaj boš napihal.

No, če take zganjaš je edino pravilno da ti izpit poberejo. Pa na smučišku kako kazen napišejo tudi.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Vajenc ::

Pithlit je izjavil:


No, če take zganjaš je edino pravilno da ti izpit poberejo. Pa na smučišku kako kazen napišejo tudi.

Sej je reku, da bi v takem primeru šel raje na vlak. Pa največkrat se več kot eno pivo spije po smučanju, na prijetnem popoldanskem soncu in ne med smučanjem. So pa tudi taki, ki se ga nabijejo med smučanjem in za take se več kot strinjam s strogo kaznijo.

Meni je vlak ok, ker je točen in neodvisen od razmer na cesti. Če bi dal npr. zjutraj mulca na vlak, vem, da bo ob devetih na smučišču in 15 minut čez 18 uro nazaj na domači postaji.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

Šimpanz ::

Ko sem bil še mlad sem šel velikokrat z vlakom iz Ljubljane na Koblo smučat. Res pa je da sem stanoval blizu železniške postaje, tako da ni bilo treba daleč smučk nosit. Je bilo ful dobro ker si se lahko po smučanju malo spočil.

diso32 ::

Pravzaprav pa posodobljena železniška linija ne bi pasala ravno investitorju novega smučišča, o katerem je nekoč tekla tale tema.
Kdo bo pa polnil prenočišča v napol propadlem bohinjem hotelu, če se bomo vsi z vlakom vozil ??? :))
-

Goran's Blog ::

diso32 je izjavil:

Pravzaprav pa posodobljena železniška linija ne bi pasala ravno investitorju novega smučišča, o katerem je nekoč tekla tale tema.
Kdo bo pa polnil prenočišča v napol propadlem bohinjem hotelu, če se bomo vsi z vlakom vozil ??? :))

Tuji gostje ter tudi domači??

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

diso32 je izjavil:

Kdo bo pa polnil prenočišča v napol propadlem bohinjem hotelu, če se bomo vsi z vlakom vozil ??? :))

Pri 95EUR na osebo/noč? Bolj malo ljudi. Tako tujih kot domačih.

Se bojo moral hotelirji naučit da z nižjo ceno privabijo več gostov. Sploh sredi krize. Ne pa višat cen za pokrit izpad dohodka...
Life is as complicated as we make it...

Goran's Blog ::

Pithlit je izjavil:

diso32 je izjavil:

Kdo bo pa polnil prenočišča v napol propadlem bohinjem hotelu, če se bomo vsi z vlakom vozil ??? :))

Pri 95EUR na osebo/noč? Bolj malo ljudi. Tako tujih kot domačih.

Se bojo moral hotelirji naučit da z nižjo ceno privabijo več gostov. Sploh sredi krize. Ne pa višat cen za pokrit izpad dohodka...

Kaj pa apartmaji kateri so po 10-15 eur na noč to pa ni uredi?:)

Pithlit ::

Omenja se hotel (točno določen), ne pa apartmaji. Aparmaji lahko po šivih pokajo pa bo hotel še vedno bolj kot ne životaril.
Life is as complicated as we make it...

diso32 ::

Pithlit je izjavil:

Omenja se hotel (točno določen), ne pa apartmaji. Aparmaji lahko po šivih pokajo pa bo hotel še vedno bolj kot ne životaril.


Ravno tu je caka.
En od nepodpisnikov ki zahteva 30 kart za svoje goste, pomojem točno ve da bo hotel imel za svoje goste brezplačne karte, da bi tako zapolnil svoje kapacitete.
-

Lakotnik29 ::

če 30 smučarjev bistveno vpliva na poslovanje smučišča, potem boljše, da takoj nehajo s projektom.

jnce ::

Iz Nove Gorice si sigurno splača vlak. Povratna karta je 7€ pa še nekaj centov in sedaj ko ni več Koble prideš do Vogla s zastonj SkiBusom. In že popust na smučarsko karto dobiš, če priložiš karto za vlak. Pa tudi vlak je doživetje če je le prava klapa gor :)

Jackass ::

diso32 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Omenja se hotel (točno določen), ne pa apartmaji. Aparmaji lahko po šivih pokajo pa bo hotel še vedno bolj kot ne životaril.


Ravno tu je caka.
En od nepodpisnikov ki zahteva 30 kart za svoje goste, pomojem točno ve da bo hotel imel za svoje goste brezplačne karte, da bi tako zapolnil svoje kapacitete.


Če bi nek hotel ponujal brezplačne karte za svoje goste brez dodatnih stroškov zaradi lastniške povezanosti z lastnikom smučišča, bi to pomenilo nelojalno konkurenco in bi moral ukrepati varuh konkurence in tovrstne ponudbe preprečiti ali ostalim lastnikom hotelov ponuditi enake pogoje.

Jaz mislim, da je problem v tem, da če bo 1 lastnik dobil 30 sezonskih prenosljivih kart (kot je meni znano želi to) za vsako leto obratovanja, bodo to hoteli tudi ostali. Če pa bo imel vsak lastnik letno 30 prenosljivih sezonskih kart, potem to lahko predstavlja približno 1/4 milijona letnega izpada prihodka, če upoštevamo, da gre za 10 lastnikov zemljišč.

Kakorkoli, upam, da bo smučišče zaživelo kljub nasprotovanju nekaj posameznikov. Še bolj pa si želim, da se bo kakšen investitor našel tudi za Krvavec, ki po mojem mnenju zaradi lege (ljubljanska kotlina, letališče, višina) obeta največ. Jaz bi angležem ponujal ski vikende (v četrtek zvečer na letalo, v nedeljo zvečer domov), naj pridejo z ročno prtljago in si vse izposodijo pri nas! =)
jAcKaSS

trololo2 ::

Tole je kaže epilog - razlastitev. Kako naj bi bilo tu izkazano "javno dobro" ne vem, pokaže pa koliko pri nas velja zasebna lastnina.

D3m ::

Vse ima svoje meje Valentino.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

trololo2 ::

Ja in v Sloveniji bo po novem letu zgleda tista meja za plačevanjem nepremičninskega davka. Edino ta "pravica" bo neizpodbitna. Ostalo so pa zna se...

Lakotnik29 ::

Kake klanfe pa ti klatiš? kako vezo ima nepremičninski davek z razlastitvijo?

Predvsem pa kakšen točno epilog vidiš v spremembi zakona z konkretnim postopkom?

M-Power ::

LuGi ::

Se že gradi?

Goran's Blog ::

Kakšne nove informacije glede smučišča?

fosil ::

Upam samo, da ne računajo na kredite iz državnih bank.
Tako je!

PaX_MaN ::

Goran's Blog je izjavil:

Kakšne nove informacije glede smučišča?

Koruptivni zbor se je preimenoval v Koruptivni zbor komunistov in v maniri UDBE odstranil preostale prepreke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Goran's Blog ::

PaX_MaN je izjavil:

Goran's Blog je izjavil:

Kakšne nove informacije glede smučišča?

Koruptivni zbor se je preimenoval v Koruptivni zbor komunistov in v maniri UDBE odstranil preostale prepreke.

Eh...to ni nova novica sem že bral ;)
Ne vem če je kaj novega, če so začeli kaj gibati delati...kot kaže ne:(

smash ::

upam da jim ne rata pokvariti idile tistega konca
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 10


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Smučanje Avstrija - Kam

Oddelek: Šport
163234 (381) krefi
»

Kanin kako lahko iztiri jeklenica?

Oddelek: Loža
284118 (2203) ahac
»

Kolko kaj overlockarji smucamo :)

Oddelek: Loža
302464 (1332) noraguta
»

Kam bordat v Sloveniji

Oddelek: Loža
71695 (1544) Vikking
»

Smučarija 2006/07

Oddelek: Loža
191646 (1025) Melanholija

Več podobnih tem