Forum » Na cesti » Policija - kazen
Policija - kazen
Invictus ::
Če mi na prazni avtocesti vozi po prehitevalnem in se kljub normalnemu blendanju (3x) ne umakne na vozni pas, ga prehitim po desni. Da ne govorim o tem da zavira pri 80km/h in na ravnem odseku. ravno zaradi blendanja. Takim idiotom se raje na široko ognem. Pa čeprav po desni.
Malo po voznem, malo po odstavnem. Če bi imel ta drugi še kako butasto idejo da mi blokira vozni pas. Zardi dolžine k**** ali pa menzesa. Odvisno od spola.
Ampak to se mi dogodi 1x na svete cajte. Mogoče do sedaj 3x v vsej moji šoferski zgodovini. Večinoma se ljudje kar lepo umaknejo če je prostor. Včasih pa pač ne gre, pa malo neupravičeno blendam. Se zgodi, ko se ne vidi kolona naprej. Zato ne maram visokih avtov ...
Malo po voznem, malo po odstavnem. Če bi imel ta drugi še kako butasto idejo da mi blokira vozni pas. Zardi dolžine k**** ali pa menzesa. Odvisno od spola.
Ampak to se mi dogodi 1x na svete cajte. Mogoče do sedaj 3x v vsej moji šoferski zgodovini. Večinoma se ljudje kar lepo umaknejo če je prostor. Včasih pa pač ne gre, pa malo neupravičeno blendam. Se zgodi, ko se ne vidi kolona naprej. Zato ne maram visokih avtov ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
eVro ::
Pa je teh situacij ogromno.
a. Kolona vozil se počasi premika. Frajer pelje po napačnem pasu in se proba zrinit notri. Pri nas to pomeni, da bo velika večina v koloni naredila vse da mu to prepreči. Pa četudi to pomeni prekratko varnostno razdaljo. Posledično seveda tudi blokado sosednjega pasu, ker se omenjeni posameznik ne more vključit.
b. Na semaforju se na pasu za levo postavi frajer s predelano hondo in evidentno bo probal peljat naravnost in prehitet vozila, ki stojijo na pasu za naravnost. Tipično slovenska reakcija je, da bo seveda tudi ta na pasu za naravnost probal speljat kar se da hitro in preprečit vrivanje.
c. Budalo rine v oranžno luč, čeprav ne more prevozit križišča. Tipično slovensko: Takoj ko se ti prižge zelena agresivno zapelješ v križišče, hupaš in mahaš, da bo kretenu ja jasno da ne bi smel zapeljat v križišče.
č. Na avtocesti prehitevaš kamion in voziš 130km/h. Za rit se ti prilima bmw, ki evidetno vozi čez omejitev. Tipično slovensko pelješ dalje po prehitevalnem pasu. Po možnosti do naslendjega kamiona čez 500m, ker pač voziš po max omejitvi.
d. Dohitiš voznika, ki vozi z meglenkami na jasno noč. Tipično slovensko - blendanje in prehitevanje za vsako ceno, ker tebe pa on ne bo slepil.
e. Dohiti te agresiven voznik s premajhno varnostno razdaljo. Tipično obnašanje - nenadno zaviranje in čim hitrejše pospeševanje pred ravnicami.
itd, itd,
Vsaj eno od naštetih stvari vidim vsak dan na cesti. Pa prevozim samo kakih 30 km na dan.
a) ni niti malo sporna. Če sem jaz tisti za bedakom na napačnem pasu, se z veseljem žrtvujem da se kretenu pokaže manire.
jype ::
Kako prepoznaš kretena:
eVro> a) ni niti malo sporna. Če sem jaz tisti za bedakom na napačnem pasu, se z veseljem žrtvujem da se kretenu pokaže manire.
eVro> a) ni niti malo sporna. Če sem jaz tisti za bedakom na napačnem pasu, se z veseljem žrtvujem da se kretenu pokaže manire.
eVro ::
jurček, daj preberi ti raje kaj sem napisal. Situacija a) mi ni sporna če sem jaz tisti, ki zaradi nje "nasankam". In kretena prepoznaš tako: ker obrača besede.
jype ::
Sporna je, ker zmanjšuje varnost na cesti za vse udeležence.
To je dejstvo, pa se loh šuferčki na glavo postavte.
To je dejstvo, pa se loh šuferčki na glavo postavte.
St235 ::
a) ni niti malo sporna. Če sem jaz tisti za bedakom na napačnem pasu, se z veseljem žrtvujem da se kretenu pokaže manire.
In kako to žrtvovanje zgleda? Se mu zabiješ v rit? Se obesiš na hupo, da še 10km naokoli vsi vejo, da se to ne dela?
eVro ::
Ne, ampak počakaš ko se mu drugi ne pustijo vrivat in NE trobiš živčno, ampak ostaneš na primerni varnostni razdalji in s tem nakažeš, da se ti nikamor ne mudi in da imamo čas za eno hitro lekcijo kretenu pred tabo.
eVro ::
Jype, nisem ravno prepričan da ti zdele sploh razumeš kako poteka situacija in/ali znaš sploh brati. Kaj pa bi ti storil v tem primeru, torej bi se obesil na hupo, približal na nevarno razdaljo? Kretensko ravnanje!
Namig: govorimo o napačnem pasu, na katerem si ti in pred tabo kreten. Levo ali desno pa je kolona. Dojemi že.
Namig: govorimo o napačnem pasu, na katerem si ti in pred tabo kreten. Levo ali desno pa je kolona. Dojemi že.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eVro ()
jype ::
eVro> Kaj pa bi ti storil v tem primeru
Pravočasno bi se vključil in ne bi vozil za kretenom s kakršnimikoli izobraževalnimi nameni.
Pravočasno bi se vključil in ne bi vozil za kretenom s kakršnimikoli izobraževalnimi nameni.
eVro ::
Se vidi da nisi še veliko prevozil. Ti orišem. Situacija je pred križiščem. Kolona je na pasu za desno. Želiš iti naravnost, pred teboj je kreten ki prehiteva kolono in želi desno. Kam zaboga bi se ti vključil? Priporočam kakšno skupino "kretenov" z izobraževalnimi nameni. Verjetno imaš tako mnenje tudi o (avto)šolah?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eVro ()
St235 ::
xxxul ::
Lepo sem jo prehitel po desnem pasu in ...
Me je vedno zanimalo kaksen profil folka prehiteva po desni. Seveda ne vozim 80 po avotcesti, pa se vseeno najde folk, ki te brez problema prehiti po desni. Heart attack situacije saj zame. A lahko mal vec poves o sebi. Hvala.
Mah v ZDA je prehitevanje po desnem legalno, pa nimajo kakih hudih problemov. Je pa res, da če tega ne pričakuješ je kriza... Ta folk k se vozi po prehitevalnem ko je vozni prazen večinoma sploh ne ve kaj dela, niti ne ve da obstaja ogledalo. Se mi je že večkrat zgodlo da sem na prehitevalnem dohitel avto in se peljal za njim v upanju da se umakne (brez blendanja in na kakih 10-15m); in se voznik pred mano po pol minute zdrze, avto malo levo desno, potem se pa umakne na desni pas-wtf; pač ne gledajo sploh v ogledalo,
jst zdej pač takim osamljenim jezdecem na razdaljo poblendam, tud če zabremza je bolš k da pol poči v ograjo iz šoka
@Lakotnik - kapiram tvoj point popolnoma, me pa zanima kako dolgo zdržiš na prazni AC za vozikom ki se vozi 80 pe prehitevalnem? 1km, 2km, 5km?
jype ::
Lakotnik29> kaj pa če se nimaš popolnoma nobenega namena nikomor vključit ampak zgolj peljat naprej?
Potem normalno pelješ naprej, kaj pa naj bi storil?
xxxul> me pa zanima kako dolgo zdržiš na prazni AC za vozikom ki se vozi 80 pe prehitevalnem? 1km, 2km, 5km?
Od Ljubljane do Kozine.
Potem normalno pelješ naprej, kaj pa naj bi storil?
xxxul> me pa zanima kako dolgo zdržiš na prazni AC za vozikom ki se vozi 80 pe prehitevalnem? 1km, 2km, 5km?
Od Ljubljane do Kozine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
St235 ::
eVro ::
In uživaš ko se ne more. Jap, včasih mal primitivizma čist paše. A ne jype?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eVro ()
xxxul ::
Lakotnik29> kaj pa če se nimaš popolnoma nobenega namena nikomor vključit ampak zgolj peljat naprej?
Potem normalno pelješ naprej, kaj pa naj bi storil?
xxxul> me pa zanima kako dolgo zdržiš na prazni AC za vozikom ki se vozi 80 pe prehitevalnem? 1km, 2km, 5km?
Od Ljubljane do Kozine.
z biciklom ja, kaj pa z avtom?
jype ::
xxxul> z biciklom ja, kaj pa z avtom?
Z avtom, na avtocesti. Z biciklom lahko _vedno_ prehitiš, ker z biciklom nisi niti ovira, niti se te ovire ne tičejo.
eVro> In uživaš ko se ne more.
Skratka, kreten.
Lakotnik29> Točno to kar je eVro napisal. Ustaviš na ustrezni razdalji in počakaš da se bo butel zrinil kakor se pač mora.
Ja, kakšna je pa razlika med tem in tem da normalno pelješ naprej? A če butelj čaka na tvojem pasu iz kakega drugega razloga se pa kako drugače obnašaš?
Z avtom, na avtocesti. Z biciklom lahko _vedno_ prehitiš, ker z biciklom nisi niti ovira, niti se te ovire ne tičejo.
eVro> In uživaš ko se ne more.
Skratka, kreten.
Lakotnik29> Točno to kar je eVro napisal. Ustaviš na ustrezni razdalji in počakaš da se bo butel zrinil kakor se pač mora.
Ja, kakšna je pa razlika med tem in tem da normalno pelješ naprej? A če butelj čaka na tvojem pasu iz kakega drugega razloga se pa kako drugače obnašaš?
St235 ::
nič, zato pa ne vem zakaj skačeš na izjavo Evra?
popolnoma enako. A obstaja kakšna omejitev koliko časa lahko avto vozi pod max dovoljeno hitrostjo preden crkne?
Lakotnik29> kaj pa če se nimaš popolnoma nobenega namena nikomor vključit ampak zgolj peljat naprej?
Potem normalno pelješ naprej, kaj pa naj bi storil?
xxxul> me pa zanima kako dolgo zdržiš na prazni AC za vozikom ki se vozi 80 pe prehitevalnem? 1km, 2km, 5km?
Od Ljubljane do Kozine.
z biciklom ja, kaj pa z avtom?
popolnoma enako. A obstaja kakšna omejitev koliko časa lahko avto vozi pod max dovoljeno hitrostjo preden crkne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Lakotnik29> nič, zato pa ne vem zakaj skačeš na izjavo Evra?
Ker se je kretensko v prometu obnašat kot tri leta star pamž.
Ker se je kretensko v prometu obnašat kot tri leta star pamž.
xxxul ::
nič, zato pa ne vem zakaj skačeš na izjavo Evra?
Lakotnik29> kaj pa če se nimaš popolnoma nobenega namena nikomor vključit ampak zgolj peljat naprej?
Potem normalno pelješ naprej, kaj pa naj bi storil?
xxxul> me pa zanima kako dolgo zdržiš na prazni AC za vozikom ki se vozi 80 pe prehitevalnem? 1km, 2km, 5km?
Od Ljubljane do Kozine.
z biciklom ja, kaj pa z avtom?
popolnoma enako. A obstaja kakšna omejitev koliko časa lahko avto vozi pod max dovoljeno hitrostjo preden crkne?
svaka čast, očitno sta vzorna voznika;
jst vsaj priznam da sm kreten, bi poblendu enkrat dvakrat, po parih kilometrih bi šeu pač mimo, pa čeprav po desni in verjetno z orenk strankse razdalje...
jype ::
eVro> Kaj je spornega v OBNAŠANJU v situaciji ki sem jo opisal?
Nič. Moj komentar je šel na neko drugo situacijo, ker najprej opis ni bil natančen. Kljub temu so maščevalnost, privoščljivost, škodoželjnost in podobna primitivna čustva stvar, ki ni za na cesto - zato kreten.
xxxul> jst vsaj priznam da sm kreten, bi poblendu enkrat dvakrat, po parih kilometrih bi šeu pač mimo, pa čeprav po desni in verjetno z orenk strankse razdalje...
Jaz tudi, če bi šlo za človeška življenja. Ker običajno ne gre, se mi ne mudi in lahko počakam (da namesto mene predpise krši kdo drug in loleka zrine s prehitevalnega pasu).
Nič. Moj komentar je šel na neko drugo situacijo, ker najprej opis ni bil natančen. Kljub temu so maščevalnost, privoščljivost, škodoželjnost in podobna primitivna čustva stvar, ki ni za na cesto - zato kreten.
xxxul> jst vsaj priznam da sm kreten, bi poblendu enkrat dvakrat, po parih kilometrih bi šeu pač mimo, pa čeprav po desni in verjetno z orenk strankse razdalje...
Jaz tudi, če bi šlo za človeška življenja. Ker običajno ne gre, se mi ne mudi in lahko počakam (da namesto mene predpise krši kdo drug in loleka zrine s prehitevalnega pasu).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
eVro ::
eVro> Kaj je spornega v OBNAŠANJU v situaciji ki sem jo opisal?
Nič. Moj komentar je šel na neko drugo situacijo, ker najprej opis ni bil natančen. Kljub temu so maščevalnost, privoščljivost, škodoželjnost in podobna primitivna čustva stvar, ki ni za na cesto - zato kreten.
Sedi, 5. Za branje. Pa še priznam. Še dobro da ne vzbudijo kar vsi butlji po cestah takih čustev v meni, samo tisti ki mislijo da so nekaj več in to kažejo z vrivanjem. Ali pa raznorazni forumski pisuni, ki tudi mislijo da so nekaj več in to kažejo s svojim pisanjem. Pa prehitro delajo zaključke. Skratka, kreteni!
šernk ::
Eno vprašanje: zakaj jaz ne smem blendat človeku, ki me slepi z meglenkami? Kakšno pravico ima on mene spravljati v nevarnost in ga sam nimam pravice na to nevarnost opozarjati? ( S tem da on krši zakon, jaz ga pa ne...blendanje je namreč dovoljeno, če se opozarja na nevarnost...tako kot če se opozarja voznike na neprižgane luči - ja tudi pošteni policaji to delajo, in tudi policajem to delamo, če nimajo prižganih!)
oprosti, če po 2-3 blendanjih ne bo pomagalo, bom letel pač ob prvi VARNI priložnosti mimo, pa čeprav to zate pomeni da sem nestrpen voznik!
glede vožnje za idiotom po prehitevalnem pasu, pa lahko vozim od murske sobote do kopra za njim. 10x mu bom požmigal potem pa se bom umaknil na vozni pas in čakal če se končno odloči umaknit iz prehitevalnega.
oprosti, če po 2-3 blendanjih ne bo pomagalo, bom letel pač ob prvi VARNI priložnosti mimo, pa čeprav to zate pomeni da sem nestrpen voznik!
glede vožnje za idiotom po prehitevalnem pasu, pa lahko vozim od murske sobote do kopra za njim. 10x mu bom požmigal potem pa se bom umaknil na vozni pas in čakal če se končno odloči umaknit iz prehitevalnega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
mislim, da sam dobro poznaš razliko med tem, da nekomu poblendaš in ga opozoriš na nekaj in na to kar počne večina, ko blenda kot utrgana z sporočilom J**** si vse po spisku. In tudi v 90% primerov je enkrat pomižiknit dovolj. Tistemu, ki to ni dovolj pa mu tudi 100 blendanj ne bo pomagalo in gre pač za umsko motenega pacienta, ki mu nimam želje niti blizu prit.
Ker obratna varianta, ko povečaš varnostno razdaljo ne obstaja in bi tvoj ego preveč trpel? Definicija varnega prehitevanja je pa za veliko število ljudi to, da s v enem kosu prišli nazaj na svoj pas. Potem se pa čudijo, ko pride plačilni nalog.
oprosti, če po 2-3 blendanjih ne bo pomagalo, bom letel pač ob prvi VARNI priložnosti mimo, pa čeprav to zate pomeni da sem nestrpen voznik!
Ker obratna varianta, ko povečaš varnostno razdaljo ne obstaja in bi tvoj ego preveč trpel? Definicija varnega prehitevanja je pa za veliko število ljudi to, da s v enem kosu prišli nazaj na svoj pas. Potem se pa čudijo, ko pride plačilni nalog.
šernk ::
Ker obratna varianta, ko povečaš varnostno razdaljo ne obstaja in bi tvoj ego preveč trpel?
jap ego je glavni problem v tem primeru povečat varnostno razdaljo v deževnem jutru, da te meglenka ne moti pomeni, da mora spredaj tisti izginit iz vidnega polja. Potem si pa zopet prvi v koloni in ti v prekršku.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
pretiravaš, deževno jutro pomeni slabšo vidljivost in lahko brez težav voziš za nekom na razdalji ko ga normalno vidiš hkrati pa te melgenka ne slepi.
Pač spet iščeš hipotetične scenarije, da boš upravičil, da je v takšnih okoliščinah kljub slabši vidljivosti, slabšemu oprijemu pnevmatik in motečih meglenkah bolj varno prehitevat, kot držat varnostno razdaljo.
Ob enem seveda avtomatično predpostavljaš, da posameznik z meglenko vozi pod omejitvijo.
Pač spet iščeš hipotetične scenarije, da boš upravičil, da je v takšnih okoliščinah kljub slabši vidljivosti, slabšemu oprijemu pnevmatik in motečih meglenkah bolj varno prehitevat, kot držat varnostno razdaljo.
Ob enem seveda avtomatično predpostavljaš, da posameznik z meglenko vozi pod omejitvijo.
LordPero ::
Je to teoretično vprašanje, ker takih na AC ne srečam?
Uf, meni pa se do Lj, sploh v urah z manj prometa, to zgodi (oz. je dogajalo, se manj vozim) cca vsakič drugič ali tretjič za razdaljo nekje 2-3km (torej, popolnoma prazen desni pas, folk al pač sam bedn al pač ne gleda v ogledala več kot enkrat na minuto al dve). Malce redkejši so dogodki s posebneži, ki furajo po 5km (to je vseeno ene 3 minute :)), ampak sem že imel.
U bistvu mi je skor hobi merit te razdalje (v to kategorijo ne spadajo tisti, ki samo prehitevajo zelo nestrnjeno kolono na desni ali se vozijo v zelo nestrnjeni koloni na levem pasu).
Ampak ja, mogoče je moja napaka, da ne besno blendam (in da se držim varnostne razdalje). Pač ne delam tega sploh, tudi trobim le, če ima kdo pametno idejo se mi zaletet v avto, ker pač preverjanje zasedenosti pasa z drugim vozilom je za pussyje.
Še imet lev žmigovc prižgan mi je mal bedno (ni še tolk uveljavljeno pri nas), ampak mogoče bom kdaj poskusil.
Sem pa enkrat prehitel po desnem pasu oz. odstavnem, ker se je seveda nekomu zdelo pametno menjat pas brez pogledat v ogledalo, jaz pa nisem imel želje po razbitem avtu, zato sem zavil na desni pas (nogo sem sicer že imel na žlajfu in malce pritisnil, ampak brez zavijanja se ne bi izšlo), kamor se je tudi temu/tej zdelo pametno na hitro vrnit -no, saj takrat sem bil že mimo, ampak vseeno le par m.
Aja, pas pa je verjetno menjalo, ker je imelo 500-600m pred sabo en kamjon, nobenih drugih vozil ni bilo videti.
Se mi pa očitno precej redkeje kot vam dogaja, da mi kdo blenda (mogoče vozim hitreje oz. tudi ne prehitevam, če imam hitrejša vozila za sabo?), me pa ne moti, če se mi že zgodi. Mi je pa funny, če smo v počasnejši koloni (recimo pred cestninsko) in mi nekdo blenda, ker se bi lahko umaknil med dva kamiona na desni, čeprav je avto pred mano zelo blizu.
... ampak resno, zakaj vam folk sploh blenda toliko? Oz. kako vam uspe pridit v situacijo, da je toliko hitrejši avto za vami na levem pasu? Pač če vidiš, da nekdo vozi hitreje, počakaj s prehitevanjem, bo majn blendanja :).
Ni ravno lepo it na prehitevalni pas (nekaj prehiteti) samo zato, ker pač v tistem trenutku lahko.
Problem s kulturo vožnje je, da niste prijazni oz. je vsakega strah, da bo za nekaj prikrajšan (ne vem sicer kaj). Zakaj ne bi bili pač samo ultra prijazni? Ponujali prednost vsem, skrbeli, da zadeve delujejo tekoče & stuff. Saj ne, da to vedno gre, ampak vseeno. Lepše se kregat, kdo bo koga naprej spustil kot pa tepst, kdo bo tam prvi (hm, dirkanje mi je drugače zelo všeč :)).
Tudi širše u lajfu, vam ni lepše biti neto izvoznik prijaznosti/(mini) dobrih del? Al mislite, da je lepše bit tisti (=biti bolj zadovoljen), ki kolono prehiti po prehitevalnem pasu in potem potrebuje nekoga, da ga spusti noter? Pač, če te ne "nič" stane, pusti živet folku.
LordPero
para! ::
Ponujali prednost vsem, skrbeli, da zadeve delujejo tekoče & stuff.
Ah, mogoče pa zarad tega, ker so prednosti postavljene tako kot so z razlogom, se pravi si s tem, ko tistim, ki nimajo prednosti le-to vseeno podeliš, vzel stvari v svoje roke in se odločil, da boš pač v prometu stvari počel po svoje oziroma tako kot ti misliš, da je najbolj prav. V tem primeru prijaaaazno.
Če si na prednostni cesti potem izkoristi prednost, to je tvoja naloga. Ne pa, da se pri križajočih se izvozih iz avtoceste nenehno sprašujem, ali bo idiot pred mano izkoristil prednost, ali pa se bo zadnji trenutek odločil spustiti 6 kamionov iz neprednostnega priključka, ker je danes pač dobre volje.
Puste svoje frustracije doma, pa se vozte po pravilih. Drugač pravila nimajo smisla.
Death before dishonor!
LordPero ::
Aja, ne, ne tako, mogoče nisem bil dovolj jasen (oz. ne vem, zakaj bi tako to razumel, mogoče izven konteksta?). Govoril sem za primere, ko je ta drugi osebek tako ali tako v prekršku ali pa se vsaj obnaša zelo dickish (kot omenjeno urinjanje npr. iz odstavnega pasa v cca stoječo kolono).
To, da bi pa npr. na križišču (prednosti so pač jasne) imel prednost & ponujal drugim prednost bi pa res bilo neumno, nesmiselno, narobe in predvsem komfuzno za vse ostale udeležence. S tem bi delal točno nasprotje od mojega pointa.
Točno tako, le da nisem o tem govoril. Debata je bila o kulturi vožnje oz. kako ravnat, ko se drugi ne držijo pravil.
To, da bi pa npr. na križišču (prednosti so pač jasne) imel prednost & ponujal drugim prednost bi pa res bilo neumno, nesmiselno, narobe in predvsem komfuzno za vse ostale udeležence. S tem bi delal točno nasprotje od mojega pointa.
Puste svoje frustracije doma, pa se vozte po pravilih. Drugač pravila nimajo smisla.
Točno tako, le da nisem o tem govoril. Debata je bila o kulturi vožnje oz. kako ravnat, ko se drugi ne držijo pravil.
LordPero
šernk ::
Umrli boste, če na enem priključku spustim v kolono določenega, ki čaka tam že 5 min ker nima prednosti
glede dajanja prednosti...nazadnje je nisem dobil v LJ ob 15:30 na Dunajski od Linhartove ceste do križišča s Tivolsko. Pač na linhartovi sem se postavil na napačen pas, in sem moral zamenjati pas potem na dunajski, da sem lahko zavil na Tivolsko. Celo pot sem imel vključem smerokaz, da želim zamenjati pas in en sam ni odstopil prednosti! Na koncu sem seveda prednost moral izsilit, drugače bi moral zaviti proti železniški postaji, a moja destinacija je bila pa tobačna. Nekateri resnično umrejo če odstopiš drugemu prednost.
glede dajanja prednosti...nazadnje je nisem dobil v LJ ob 15:30 na Dunajski od Linhartove ceste do križišča s Tivolsko. Pač na linhartovi sem se postavil na napačen pas, in sem moral zamenjati pas potem na dunajski, da sem lahko zavil na Tivolsko. Celo pot sem imel vključem smerokaz, da želim zamenjati pas in en sam ni odstopil prednosti! Na koncu sem seveda prednost moral izsilit, drugače bi moral zaviti proti železniški postaji, a moja destinacija je bila pa tobačna. Nekateri resnično umrejo če odstopiš drugemu prednost.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Venum ::
Hehe meni se je že tut to zgodilo, da me niso spustil v kolono.. Pol sm pa pač šou še en krog in sm se pou ure vozu da sm prišu na isto točko kjer sm biu prej... Od takrat naprej se držim sam enga pasa, da se nerabim prestavlat..
-ninja-91- ::
mene pa zanima kakšne so kazni za pešče pod vplivom alkohola? kolikor sem si do zdaj pogledal te v primeru da glih ne kršiš nočnega reda in miru samo opozorijo, kazni pa običajno ne dobiš...
St235 ::
Zgolj zato, ker je pešec vinjen ne more dobit kazni. V bistvu niti ne morejo ugotovit ali je posameznik vinjen ali ne. So pa seveda kazni za prekrške, ki jih povzročiš v vinjenem stanju.
D3m ::
Zanimivo mi je brati nekatere, ki omenjajo vozni in prehitevalni pas. Ne vejo pa pomena.
|HP EliteBook|R5 6650U|
gslo ::
Da ne bom odpiral nove teme - a lahko nekdo zračuna zame? 25. aprila sem dobil kazen, 16 dni traja polovička. Če plačam danes, a jim nakažem za polovičko? z vikendi vred sem že prekoračil 16-dnevni rok, z delovnimi dnevi bi znal imet srečo in bi danes še šlo čez. any ideas?
v rokah sem sicer držal diktafon, tip je vztrajal, da sem imel v roki telefon. sej vem, da nisem bil zato nič kaj bolj varen, vendar zakon kar natančno definira za katere gadgete v roki te lahko opalijo, če se ne motim? anyway, whats done is done, itak sem podpisal zapisnik.
v rokah sem sicer držal diktafon, tip je vztrajal, da sem imel v roki telefon. sej vem, da nisem bil zato nič kaj bolj varen, vendar zakon kar natančno definira za katere gadgete v roki te lahko opalijo, če se ne motim? anyway, whats done is done, itak sem podpisal zapisnik.
Mcsin ::
Kaznujejo te lahko za vse saj v zakonu piše naprav ali opreme.
(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).
Kolikor se pa še spomnem rokov, vikendi in prazniki med tekom roka nimajo veze in se štejejo normalno, podaljša se ti samo če pride nedelja oziroma praznik na zadnji dan roka. Ampak ne trdim zagotovo, tak da naj me kdo popravi, če se motim. Tako da tvoj rok se je iztekel v soboto.
(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).
Kolikor se pa še spomnem rokov, vikendi in prazniki med tekom roka nimajo veze in se štejejo normalno, podaljša se ti samo če pride nedelja oziroma praznik na zadnji dan roka. Ampak ne trdim zagotovo, tak da naj me kdo popravi, če se motim. Tako da tvoj rok se je iztekel v soboto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mcsin ()
iso2000 ::
Kaj opažam na dnevni migraciji:
- večina ljudi je nepotrpežljivih in vozijo popolnoma neracionalno - dokaj tipičen primer je prehitevanje tik preden zapeljejo na izvoz
- hitrostne omejitve so ali jih pa ni?
- 95% ne drži varnostne razdalje - očitno verjamejo da se njihovo vozilo ustavi na 2 metrih pri 100+ km/h
- že omenjena škodoželjnost in zajebanost - če se pelješ po voznem pasu in se približuješ kamionu, bo marsikdo zanalašč po gasu na prehitevalnem, da boš moral zavirat na vso moč, da ne greš pod kamjon
- nekoga spustiti v kolono iz stranke ceste je očitno precej enakovredno puljenju vsaj dveh modrostnih zob
- če vozim po omejitvah sem že silno moteč faktor na cesti - 40 km/h po naselju je za večino znanstvena fantastika, čeprav so omejitve jasno označene
Sam imam starejši avto, ki ni posebej zmogljiv in vidim da sem (tudi) zaradi tega še bolj pazljiv, saj pazim da ne zapeljem pred hitrejše voznike, da držim varnostno razdaljo itd. Po omejitvah pa tudi večinoma vozim.
Se mi zdi, da po eni strani vsa elektronska pomagala in dodatki za večanje varnosti resnično povečajo varnost v prometu, po drugi strani pa se mi zdi da tisti spisek opreme vzbudi tudi določen (lažen?) občutek varnosti.
- večina ljudi je nepotrpežljivih in vozijo popolnoma neracionalno - dokaj tipičen primer je prehitevanje tik preden zapeljejo na izvoz
- hitrostne omejitve so ali jih pa ni?
- 95% ne drži varnostne razdalje - očitno verjamejo da se njihovo vozilo ustavi na 2 metrih pri 100+ km/h
- že omenjena škodoželjnost in zajebanost - če se pelješ po voznem pasu in se približuješ kamionu, bo marsikdo zanalašč po gasu na prehitevalnem, da boš moral zavirat na vso moč, da ne greš pod kamjon
- nekoga spustiti v kolono iz stranke ceste je očitno precej enakovredno puljenju vsaj dveh modrostnih zob
- če vozim po omejitvah sem že silno moteč faktor na cesti - 40 km/h po naselju je za večino znanstvena fantastika, čeprav so omejitve jasno označene
Sam imam starejši avto, ki ni posebej zmogljiv in vidim da sem (tudi) zaradi tega še bolj pazljiv, saj pazim da ne zapeljem pred hitrejše voznike, da držim varnostno razdaljo itd. Po omejitvah pa tudi večinoma vozim.
Se mi zdi, da po eni strani vsa elektronska pomagala in dodatki za večanje varnosti resnično povečajo varnost v prometu, po drugi strani pa se mi zdi da tisti spisek opreme vzbudi tudi določen (lažen?) občutek varnosti.
St235 ::
Da ne bom odpiral nove teme - a lahko nekdo zračuna zame? 25. aprila sem dobil kazen, 16 dni traja polovička. Če plačam danes, a jim nakažem za polovičko? z vikendi vred sem že prekoračil 16-dnevni rok, z delovnimi dnevi bi znal imet srečo in bi danes še šlo čez. any ideas?
v rokah sem sicer držal diktafon, tip je vztrajal, da sem imel v roki telefon. sej vem, da nisem bil zato nič kaj bolj varen, vendar zakon kar natančno definira za katere gadgete v roki te lahko opalijo, če se ne motim? anyway, whats done is done, itak sem podpisal zapisnik.
Diktafon ni nič drugače od telefona akr se kazni tiče.
Rok teče neodvisno od vikendov. če si kazen dobil 25 aprila je 16 dnevni rok potekel v soboto 11. maja. Glede na to, da banke za vikend se spovedujejo plačil, bi ti moral priznat plačilo na današnji dan. Ampak pazi, da bo plačilo sprovedeno pravočasno, če ga zgolj oddaš danes, nakazano pa bo jutri si zamudil rok.
Pithlit ::
če vozim po omejitvah sem že silno moteč faktor na cesti - 40 km/h po naselju je za večino znanstvena fantastika, čeprav so omejitve jasno označene
Načeloma se strinjam. Sam cifra me moti. Bo 50 kar prav. Razen v nekaterih, posebej označenih, primerih.
Carry on...
Life is as complicated as we make it...
Mcsin ::
Kolikor je meni znano ni vazno kdaj bo nakazano, pa ce tudi zamuja en mesec. Glavni je dan vplacila, ki bi moral biti v soboto. Zdaj je bolj odvisno koliko bodo pri pregledu natancni, ce bodo zeleli lahko zahtevajo celoto.
St235 ::
Banke ne procesirajo plačil ob sobotah in nedeljah. Tako bo nakazilo oddano v soboto/nedeljo v vsakem primeru imelo ponedeljkov datum.
Yacked2 ::
Z 5km/h prehitro vožnjo si brutalno zbil ubog količek, ki je svojemu namenu služil že mnogo let. Za svoje življenje se še bori saj je utrpel hude notranje poškodbe. Pritožba !
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
iso2000 ::
če vozim po omejitvah sem že silno moteč faktor na cesti - 40 km/h po naselju je za večino znanstvena fantastika, čeprav so omejitve jasno označene
Načeloma se strinjam. Sam cifra me moti. Bo 50 kar prav. Razen v nekaterih, posebej označenih, primerih.
Carry on...
Kot omenjeno, mišljena so naselja kjer so omejitve eksplicitno označene s 40 km/h - Gameljne, Utik, če navedem dva primera kjer se pogosto prevažam.
Drugače vozim tudi sam 50, če gre za standardno naselje in ne opazim posebnosti na cesti...
Aja, pa na spisek sem pozabil dodati neko nepojasnjeno varčevanje s smerokazi. Ne vem, ali večini tako pogosto crkujejo žarnice, da je treba šparat, ali je to nek dodaten cool faktor, če ne prižigaš smerokazov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Mcsin ::
Pithlit ::
Aja, pa na spisek sem pozabil dodati neko nepojasnjeno varčevanje s smerokazi. Ne vem, ali večini tako pogosto crkujejo žarnice, da je treba šparat, ali je to nek dodaten cool faktor, če ne prižigaš smerokazov?
Nekateri junaki tule na forumu tole opravičujejo takole:
Ostali morajo predvidevat kam jaz hočem.
Kristalno kdroglo v vsak avto - kot obvezno opremo!
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123755 (100777) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48559 (43954) | solatko |
⊘ | Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14918 (12133) | Mavrik |