Forum » Na cesti » Policija - kazen
Policija - kazen
vorantz ::
Če vam bo ta živčnim kaj lažje je to samo cirka 5km od uvoza iz rudnika do severne ljubljanske obvoznice kjer je na razcepu itak 80 potem
Sicer pa ko prvič poblenda samo opazujem, kaj bo naprej
Ko mi drugič poblenda in mi je dobesedno pol metra za ritjo pa mu bom jebal matr s črnsko okončino pa me prav boli če bo 5 minut zamudil do trgovine
Sicer pa ja, če me normalno prehiti kamion tudi spustim mal hitrost da gre prej mimo...če se mi lepi mu jo bom pač v obraz
Sicer pa ko prvič poblenda samo opazujem, kaj bo naprej
Ko mi drugič poblenda in mi je dobesedno pol metra za ritjo pa mu bom jebal matr s črnsko okončino pa me prav boli če bo 5 minut zamudil do trgovine
Sicer pa ja, če me normalno prehiti kamion tudi spustim mal hitrost da gre prej mimo...če se mi lepi mu jo bom pač v obraz
Mehmed ::
Ne sekiraj se, itak nimas razloga pospesevat. Ce ne uposteva varnostne razdalje, prav klice po nesreci. Nesreco je pa vseeno bolje imeti z 20km manj kot bi lahko.
Utk ::
Zato nočem rabljenega avta. Ker imaš 99% šans, da ga je prej vozil debil. Ali tak, ki se vozi 60 po avtocesti, ali tak ki se vozi pol metra za njim in mu blenda. Približno enaka debila sta.
Mehmed ::
Ok, 60 po ac ne podpiram ravno. Po drugi strani ima pa cel pas za prehitevat, tako da ne vem kje je problem.
Invictus ::
mi večkrat zjutraj kamioni tako serjejo (še hladn motor na avtocesti pa nočem preveč v obrate dajat)
js 90 oni 95 za mano
pol pa živčno blendajo...vržem v 4. spustim gas pa do 60
zadnjič me je en hotu po desni prehitet
Pravzaprav delaš prekršek. Voziti manj kot 50% dovoljene hitrosti je prepovedano. Oz. se moraš umakniti in spustiti ostale udeležence naprej.
Drugače je pa to kretenski ukrep. Bi ti skoraj privoščil enega zaspanega tovornjakarja, ki ne bo opazil da si zmanjšal hitrost in se ti zaletel v rit. 30 ton pri 90km/h ni mačji kašelj. Ampak vseeno ti ne privoščim tega.
Še enkrat, zmanjševanje hitrosti na avtocesti na 60km/h pokaže samo kretenizem in omejenost voznika.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
heresjohnny ::
Mehmed ::
Pravzaprav delaš prekršek. Voziti manj kot 50% dovoljene hitrosti je prepovedano. Oz. se moraš umakniti in spustiti ostale udeležence naprej.
Ne vem kdo vas je vse tako grdo nategnil, ampak ni res. Seveda ni prepovedano voziti 50% pod omejitvijo.
Niti je prekrsek samo po sebi.
Ko bos vozil pocasi brez razloga in ustvaril kolono za sabo in te ta kolona ne bo mogla varno prehiteti in se ji ne bos umaknil ob prvi priloznosti, bo prekrsek. Vse to skupaj, ne hitrost sama.
Razlika a gres 40% pod omejitvijo ali pa 50% je pa, da moras pri 50 prizgat utripalke.
Razen ce so sli spreminjat ta del v zakonu, ampak dvomim.
Utk ::
Jaz pa mu privoščim enga zaspanega tovornjakarja. Če nas je evolucija pripeljala tako daleč, ne vem zakaj se bi ustavla tu.
St235 ::
Jaz sem prepričan, da bi promet v Sloveniji potekjal dosti boljše če bi ljudje spoštovali najbolj osnoven člen zakona, ki pravi:
Dokler pa imamo paciente, ki po avtocesti brez raloga lezejo 90 ali 60, idiote, ki jih spravocira, če nekdo ne ugasne meglenk, kretene, ki blendajo vsakemu, ki vozi počasneje od njih, prihopate, ki verjamejo, da ne glede na objektivne okoliščine oni obvladajo avto do te mere, da ne rabijo spoštovat predpisov, fanatike, ki morajo na zelo luč speljat ne glede na to ali je križišče prazno ob enem pa seveda rinit zadnjo sekundo v rdečo, ne glede na to ali lahko prevozijo križišče ter podobne omejence pa bo situacija takšna kot je.
P.S.: Strup prav imaš, citiral sem zastarel člen. Po novem velja samo tisto kar je določeno v 2. odstavku.
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
Dokler pa imamo paciente, ki po avtocesti brez raloga lezejo 90 ali 60, idiote, ki jih spravocira, če nekdo ne ugasne meglenk, kretene, ki blendajo vsakemu, ki vozi počasneje od njih, prihopate, ki verjamejo, da ne glede na objektivne okoliščine oni obvladajo avto do te mere, da ne rabijo spoštovat predpisov, fanatike, ki morajo na zelo luč speljat ne glede na to ali je križišče prazno ob enem pa seveda rinit zadnjo sekundo v rdečo, ne glede na to ali lahko prevozijo križišče ter podobne omejence pa bo situacija takšna kot je.
P.S.: Strup prav imaš, citiral sem zastarel člen. Po novem velja samo tisto kar je določeno v 2. odstavku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Hayabusa ::
90 se pelješ AC, ko se ti nikamor ne mudi/imaš skoraj prazen tank in čakaš na naslednjo bencinsko.
Ter še N razlogov je, samo malo kreativnost je treba vklopiti da jih najdeš.
Kdo pravi da se moraš peljati ravno 130 ?
Ter še N razlogov je, samo malo kreativnost je treba vklopiti da jih najdeš.
Kdo pravi da se moraš peljati ravno 130 ?
St235 ::
90 se pelješ AC, ko se ti nikamor ne mudi/imaš skoraj prazen tank in čakaš na naslednjo bencinsko.
Ter še N razlogov je, samo malo kreativnost je treba vklopiti da jih najdeš.
Kdo pravi da se moraš peljati ravno 130 ?
Postavi se pred ogledalo in na glas beri zgoraj citiran člen. Temu, da po avtocesti voziš tako, da nikogar ne oviraš po nepotrebnem se reče kultura vožnje. Nekaj kar je veliki večini slovencev španska vas. KEr treba šparat na bencinu, obratih motorja in ne vem še kakšen idiotizmu. Da potem seveda taisti voznik vrže v tretjo, da še bolj ovira za njim vozeče kamione in da kot budala pritiska na gas ko ga taisti kamion prehiteva je seveda samoumevno.
Tako, da vsekakor obstaja N razlogov, da izpadeš idiot.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
vorantz ::
Boš vozu 130 pa se ti bo nekdo s 150 prilepu za rit na desni pa konvoj kamionov
A boš šou 160 da ga ne oviraš?
A boš šou 160 da ga ne oviraš?
Venum ::
Mene so 3x do zdej ustavli policaji pa res ne razumem zakaj se ti vedno dobesedno prlepijo na rit predno ti dajo lučke pa sireno??
St235 ::
Boš vozu 130 pa se ti bo nekdo s 150 prilepu za rit na desni pa konvoj kamionov
A boš šou 160 da ga ne oviraš?
dajmo pred ogledalo pa naglas brat, ni druge.
90 po avtocesti je narobe? Zakaj pa? Kako ga pa oviraš da te ne prehiti?
Preberi post zgoraj. Ne govorim o temu, da je narobe vozit 90. Govorim o temu da je naravnost idiotsko nekoga ovirat z izgovorom, da paziš na motor/šparaš bencin. Potem pa izvajaš manevre kot se jih zgoraj opisuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
thramos ::
Še enkrat, kako ga oviraš, če je zraven prehitevalni pas, kjer te brez težav lahko prehiti?
m0LN4r ::
Lahko tam tovornjaki prehitevajo? Prinas na veliko odsekih ne smejo. Samo vprašam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Še enkrat, kako ga oviraš, če je zraven prehitevalni pas, kjer te brez težav lahko prehiti?
Še enkrat preberi kaj je napisal.
Lahko tam tovornjaki prehitevajo? Prinas na veliko odsekih ne smejo. Samo vprašam.
Odvisno kje in kdaj. Načeloma lahko, če ni posebej določeno, da ne smejo. Samo spet, klasičen scenarij: Nekdo pelje 90 km/h ker "špara" na bencinu. Kamion se ga loti prehitevat in voznik lepo pospeši na 95, pa na 100 in si zraven misli kakšen frajer je, ker ga kamion ne more prehitet. Medtem vsi ostali preklinjajo kamion na prehitevalnem pasu. Zakaj pride do te situacije? Ker je za nekoga to tistih 30s na dan, ko dejansko doživi erekcijo in si domišlja da je moški.
Tako, da na glas brat 4. člen pa bo življenje vsem lažje.
Kot že rečeno, po črki zakona ni nič narobe če voziš 90 po voznem pasu. Samo po črki zakona tudi ni nič narobe, če te policaji vsak dan ustavijo 10x in picajzlasto preverijo vsako malenkost. Samo oni bi bli prasci, vi ste pa frajerji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Hayabusa ::
Da se spravi model na gas, medtem ko se ga spravi tovornjakar prehitevati pri 90 kmh si sedaj od nekod potegnil.
btw, tovornjaki po AC več kot 90 ne smejo voziti.
Moja teta se po Ac več kot 100 ne upa voziti, pravi ga ji gre prehitro, drugače ni nič narobe z njo.
btw, tovornjaki po AC več kot 90 ne smejo voziti.
Moja teta se po Ac več kot 100 ne upa voziti, pravi ga ji gre prehitro, drugače ni nič narobe z njo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
St235 ::
Imaš prav, ker to se na slo cestah ne dogaja. Enako kot se ne dogaja da pametjakovič iz 90 spusti na 60, ker se mu zdi da mu kamion vozi preblizu.
Moja teta se po Ac več kot 100 ne upa voziti, pravi ga ji gre prehitro, drugače ni nič narobe z njo.A to ni dovolj?
thramos ::
Berem, pa ne vidim kaj bi lahko blo narobe.
Pelješ 90, iz kakršnegakoli razloga že, prehitevanje je omogočeno. Kaj je težava?
Pelješ 90, iz kakršnegakoli razloga že, prehitevanje je omogočeno. Kaj je težava?
St235 ::
Probaj še enkrat:
Če v takšen obnašanju ne vidiš problema, ti pač ni pomoči.
vorantz je včeraj ob 21:52:12 izjavil:
mi večkrat zjutraj kamioni tako serjejo (še hladn motor na avtocesti pa nočem preveč v obrate dajat)
js 90 oni 95 za mano
pol pa živčno blendajo...vržem v 4. spustim gas pa do 60
zadnjič me je en hotu po desni prehitet
Če v takšen obnašanju ne vidiš problema, ti pač ni pomoči.
Hayabusa ::
95 tovornjakar po zakonu ne sme peljati.
Kar potem dela op je bv [ pol pa živčno blendajo...vržem v 4. spustim gas pa do 60 ], za obrate ga torej ne skrbi, ker lepo skočijo ko prestaviš iz 5 v 4-to.
Če ima avto 5 prestav se motor vrti z cca 2000 obrati pri 80 kmh [ cirka 5km od uvoza iz rudnika do severne ljubljanske obvoznice ].
Hladen bencinar in direktno na AC ne bo nič prej crknil, če ga boš hladnega pognal do max 3k rpm vs če ga prej 20 minut prižgeš in čakaš da se ogreje...
Zanimivo da meni pri 90 noben tovornjakar ne blenda.
Kar potem dela op je bv [ pol pa živčno blendajo...vržem v 4. spustim gas pa do 60 ], za obrate ga torej ne skrbi, ker lepo skočijo ko prestaviš iz 5 v 4-to.
Če ima avto 5 prestav se motor vrti z cca 2000 obrati pri 80 kmh [ cirka 5km od uvoza iz rudnika do severne ljubljanske obvoznice ].
Hladen bencinar in direktno na AC ne bo nič prej crknil, če ga boš hladnega pognal do max 3k rpm vs če ga prej 20 minut prižgeš in čakaš da se ogreje...
Zanimivo da meni pri 90 noben tovornjakar ne blenda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
St235 ::
Se popolnoma strinjam, da vsak tovornjak ne sme peljat 95 po avtocesti. ampak kaj ima to s tem, da nekdo upočasni na 60? In potem še išče bedaste izgovore za svoje neprimerno obnašanje.
Zato tudi pravim, da bi si moralo več ljudi memorizirat zgoraj omenjeni 4. člen in se obremenjevat predvsem s svojo vožnjo ter pri tem naredit vse, da se držijo 4. člena. Seveda bodo vedno budale na cesti, ampak dokler bomo vožnjo jemali kot podaljšek ega in vsako ravnanje drugih kot osebno žalitev bodo budale v večini.
Pri dosti voznikih vidim tipično kombinacijo slovenske fovšije in balkanizma. Ker večji problem kot problem eden, ki nori/izsiljuje/se rine, so vsi ostali, ki mu hočejo pokazat,da njih pa nihče ne bo jebal in rajši razbijejo svoj avto, kot da bi dovoli enemu kretenu, da se zrine mimo.
Zato tudi pravim, da bi si moralo več ljudi memorizirat zgoraj omenjeni 4. člen in se obremenjevat predvsem s svojo vožnjo ter pri tem naredit vse, da se držijo 4. člena. Seveda bodo vedno budale na cesti, ampak dokler bomo vožnjo jemali kot podaljšek ega in vsako ravnanje drugih kot osebno žalitev bodo budale v večini.
Pri dosti voznikih vidim tipično kombinacijo slovenske fovšije in balkanizma. Ker večji problem kot problem eden, ki nori/izsiljuje/se rine, so vsi ostali, ki mu hočejo pokazat,da njih pa nihče ne bo jebal in rajši razbijejo svoj avto, kot da bi dovoli enemu kretenu, da se zrine mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
vorantz ::
Seveda ne vržem direkt v 4...đizs
5. do 1700 pol pa 4. in je lih na 2k
@Lakotnik Pa tut zgori sm napisal, če me prehiteva upočasnim da gre prej mimo
Tko, da ne vem s kje si to potegnu
5. do 1700 pol pa 4. in je lih na 2k
@Lakotnik Pa tut zgori sm napisal, če me prehiteva upočasnim da gre prej mimo
Tko, da ne vem s kje si to potegnu
St235 ::
Seveda ne vržem direkt v 4...đizs
5. do 1700 pol pa 4. in je lih na 2k
@Lakotnik Pa tut zgori sm napisal, če me prehiteva upočasnim da gre prej mimo
Tko, da ne vem s kje si to potegnu
ker počasi spustiš na 60 in s tem oviraš promet, je pa vse ok?? jezus, ampak a ste ljudje res tako neskončno egoistični in zabiti, da verjamete da je vaše ravnanje pravilno?
Kaj te stane, če bi na primer pospešil na 95-100 in bi sebi in 10 kamionom, (da o 100 avtomobilih na prehitevalnem pasu ne govorim) omogočil varnejši prihod na cilj? Ampak ne, ker za tvoje ravnanje ni sankcij in ker doživiš zadoščenje v zajebavanju ljudi okoli sebe je vse ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
vorantz ::
A to da mi voznik mnogo tonskega vozila vozi pol metra za avtom pa je kul
Naj si oni prvo dopovejo, da samo zato, ker majo zelo dolgega ne pomeni, da lahko silijo kamor hočejo
Sicer pa, a vozi pol nuklearke, da me pri 60 ne more prehitet v manj kot 10s?
Naj si oni prvo dopovejo, da samo zato, ker majo zelo dolgega ne pomeni, da lahko silijo kamor hočejo
Sicer pa, a vozi pol nuklearke, da me pri 60 ne more prehitet v manj kot 10s?
St235 ::
Pa je teh situacij ogromno.
a. Kolona vozil se počasi premika. Frajer pelje po napačnem pasu in se proba zrinit notri. Pri nas to pomeni, da bo velika večina v koloni naredila vse da mu to prepreči. Pa četudi to pomeni prekratko varnostno razdaljo. Posledično seveda tudi blokado sosednjega pasu, ker se omenjeni posameznik ne more vključit.
b. Na semaforju se na pasu za levo postavi frajer s predelano hondo in evidentno bo probal peljat naravnost in prehitet vozila, ki stojijo na pasu za naravnost. Tipično slovenska reakcija je, da bo seveda tudi ta na pasu za naravnost probal speljat kar se da hitro in preprečit vrivanje.
c. Budalo rine v oranžno luč, čeprav ne more prevozit križišča. Tipično slovensko: Takoj ko se ti prižge zelena agresivno zapelješ v križišče, hupaš in mahaš, da bo kretenu ja jasno da ne bi smel zapeljat v križišče.
č. Na avtocesti prehitevaš kamion in voziš 130km/h. Za rit se ti prilima bmw, ki evidetno vozi čez omejitev. Tipično slovensko pelješ dalje po prehitevalnem pasu. Po možnosti do naslendjega kamiona čez 500m, ker pač voziš po max omejitvi.
d. Dohitiš voznika, ki vozi z meglenkami na jasno noč. Tipično slovensko - blendanje in prehitevanje za vsako ceno, ker tebe pa on ne bo slepil.
e. Dohiti te agresiven voznik s premajhno varnostno razdaljo. Tipično obnašanje - nenadno zaviranje in čim hitrejše pospeševanje pred ravnicami.
itd, itd,
Vsaj eno od naštetih stvari vidim vsak dan na cesti. Pa prevozim samo kakih 30 km na dan.
Saj točno o tem govorim. Ker si ti poklican, da boš njega naučil kako je treba vozit. Ker bo tebi padla krona z glave, če se boš prilagodil. Ker si v svojih blodnjah domišljaš, da sta edina na cesti in s svojim obnašanjem ne vplivaš na nikogar drugega. Ker v svoji glavi domišlajš da je pravilno, da upočasniš na 60 in s prisiliš večtonski kamion, da z 60 km/h zapelje na prehitevalni pas. Svaka čast.
Vse kar s tem dokažeš je da nisi nič manjše govedo kot šofer kamiona, ki se ti lima na rit in blenda.
a. Kolona vozil se počasi premika. Frajer pelje po napačnem pasu in se proba zrinit notri. Pri nas to pomeni, da bo velika večina v koloni naredila vse da mu to prepreči. Pa četudi to pomeni prekratko varnostno razdaljo. Posledično seveda tudi blokado sosednjega pasu, ker se omenjeni posameznik ne more vključit.
b. Na semaforju se na pasu za levo postavi frajer s predelano hondo in evidentno bo probal peljat naravnost in prehitet vozila, ki stojijo na pasu za naravnost. Tipično slovenska reakcija je, da bo seveda tudi ta na pasu za naravnost probal speljat kar se da hitro in preprečit vrivanje.
c. Budalo rine v oranžno luč, čeprav ne more prevozit križišča. Tipično slovensko: Takoj ko se ti prižge zelena agresivno zapelješ v križišče, hupaš in mahaš, da bo kretenu ja jasno da ne bi smel zapeljat v križišče.
č. Na avtocesti prehitevaš kamion in voziš 130km/h. Za rit se ti prilima bmw, ki evidetno vozi čez omejitev. Tipično slovensko pelješ dalje po prehitevalnem pasu. Po možnosti do naslendjega kamiona čez 500m, ker pač voziš po max omejitvi.
d. Dohitiš voznika, ki vozi z meglenkami na jasno noč. Tipično slovensko - blendanje in prehitevanje za vsako ceno, ker tebe pa on ne bo slepil.
e. Dohiti te agresiven voznik s premajhno varnostno razdaljo. Tipično obnašanje - nenadno zaviranje in čim hitrejše pospeševanje pred ravnicami.
itd, itd,
Vsaj eno od naštetih stvari vidim vsak dan na cesti. Pa prevozim samo kakih 30 km na dan.
A to da mi voznik mnogo tonskega vozila vozi pol metra za avtom pa je kul
Naj si oni prvo dopovejo, da samo zato, ker majo zelo dolgega ne pomeni, da lahko silijo kamor hočejo
Sicer pa, a vozi pol nuklearke, da me pri 60 ne more prehitet v manj kot 10s?
Saj točno o tem govorim. Ker si ti poklican, da boš njega naučil kako je treba vozit. Ker bo tebi padla krona z glave, če se boš prilagodil. Ker si v svojih blodnjah domišljaš, da sta edina na cesti in s svojim obnašanjem ne vplivaš na nikogar drugega. Ker v svoji glavi domišlajš da je pravilno, da upočasniš na 60 in s prisiliš večtonski kamion, da z 60 km/h zapelje na prehitevalni pas. Svaka čast.
Vse kar s tem dokažeš je da nisi nič manjše govedo kot šofer kamiona, ki se ti lima na rit in blenda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
vorantz ::
Ja če bi on mel dovolj varnostne razdalje bi imel dovolj zaleta za me prehitet
Ne vem zakaj se sploh kregamo...js tebe ne bom v nič prepričal ti pa mene tut ne
Ne vem zakaj se sploh kregamo...js tebe ne bom v nič prepričal ti pa mene tut ne
St235 ::
nope, tebe res ne, si pač tipičen aroganten in neodgovoren voznik. Mogoče se bo pa kdo drug zamislil.
sandmat ::
mimogrede, a še koga zanima, kaj se je zgodilo v zgodbi avtorja te teme, poleg mene? Je kaj novega glede kazni?
mujek ::
Lakotnik29,
Se strinjam z tvojimi pisanji.
Ampak... Zakaj se naj JAZ držim 2 odstavka in ne ogrožam drugih, drugi mene pa lahko po mili volji?
Če se JAZ lotim na AC prehitevat neko vozilo, in se za mene zabije nek prepotentnež z bmw-jem, nima nobene varnostne razdalje potem se mu jaz umaknem ko se JAZ počutim da ne bom ogrožal njega ali kogar koli na AC. Pa tudi če to pomeni da bom 2km vozil pred njim on pa 5m za menoj.
Skratka VSI se moramo držati 2. odstavka in dodati še kanček kulture.
Za vorantz-a pa je škoda besed. Raje avto prodaj, ter leži doma. Bo bolj varno za vse nas.
Se strinjam z tvojimi pisanji.
Ampak... Zakaj se naj JAZ držim 2 odstavka in ne ogrožam drugih, drugi mene pa lahko po mili volji?
Če se JAZ lotim na AC prehitevat neko vozilo, in se za mene zabije nek prepotentnež z bmw-jem, nima nobene varnostne razdalje potem se mu jaz umaknem ko se JAZ počutim da ne bom ogrožal njega ali kogar koli na AC. Pa tudi če to pomeni da bom 2km vozil pred njim on pa 5m za menoj.
Skratka VSI se moramo držati 2. odstavka in dodati še kanček kulture.
Za vorantz-a pa je škoda besed. Raje avto prodaj, ter leži doma. Bo bolj varno za vse nas.
jype ::
mujek> Ampak... Zakaj se naj JAZ držim 2 odstavka in ne ogrožam drugih, drugi mene pa lahko po mili volji?
Ker ti nisi kreten? Aja, pardon, moja napaka.
Ker ti nisi kreten? Aja, pardon, moja napaka.
St235 ::
Če se JAZ lotim na AC prehitevat neko vozilo, in se za mene zabije nek prepotentnež z bmw-jem, nima nobene varnostne razdalje potem se mu jaz umaknem ko se JAZ počutim da ne bom ogrožal njega ali kogar koli na AC. Pa tudi če to pomeni da bom 2km vozil pred njim on pa 5m za menoj.
Ampak... Zakaj se naj JAZ držim 2 odstavka in ne ogrožam drugih, drugi mene pa lahko po mili volji?
Zato ker nisi takšno govedo kot šofer za tabo?
Kot že rečeno, če se bo večina ukvarjala s tem kako sami vozijo in kako vozit v skladu z 4 členom potem se bo situacija drastično izboljšala. Dokler bomo/boste na cesti merili epenise in se ukvarjali s tem kako bi drugi morali voziti pa bo situacija takšna kot je.
Zgoraj sem ti naštel par primerov. Obnašanje takšnega posameznika je vsekakor obsojanja vredno. Samo realno gledano (ne glede na vzrok) pa je dosti več škode in nevarnosti zaradi vseh ostalih, ki kvazi vozijo po predpisih in dokazujejo enemu kretenu, da imajo prav.
Poglej samo vorantz. Kamion z premajhno varnostno razdaljo in blendanjem ima brez dvoma kretena za volanom in ogroža vozilo pred sabo. Vendar pa njegovo naravnost idiotsko obnašanje povzroči, da taisti kamion pri 60km/h rine na prehitevalni pas, kjer ovira promet, ob enem on s svojih 60 km/h ovira občutno več vozil kot z 90 km/h in upočasni promet še na vozne pasu. Vse samo zato, ker je prevelik idiot, da bi pospešil na 95 km/h in bo on že pokazal nekulturnim voznikom kamionov ali pa uporabil javni prevoz, če avtomobila ne obvlada.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
garamond ::
A to da mi voznik mnogo tonskega vozila vozi pol metra za avtom pa je kul
Naj si oni prvo dopovejo, da samo zato, ker majo zelo dolgega ne pomeni, da lahko silijo kamor hočejo
Sicer pa, a vozi pol nuklearke, da me pri 60 ne more prehitet v manj kot 10s?
To, da imajo oni zelo dolgega, ti pa zelo kratkega, ni dober razlog za tako obnašanje ... čeprav razloži vse.
kmetek ::
vorantz: čemu ti ugaja tako počasna vožnja?
Sorry lakotnik29: nimamo vsi ODLIČNIH oči
d. Dohitiš voznika, ki vozi z meglenkami na jasno noč. Tipično slovensko - blendanje in prehitevanje za vsako ceno, ker tebe pa on ne bo slepil.
mene osebno to moti...sploh podnevi in za brezveze, kaznovati take orenk.
Sorry lakotnik29: nimamo vsi ODLIČNIH oči
d. Dohitiš voznika, ki vozi z meglenkami na jasno noč. Tipično slovensko - blendanje in prehitevanje za vsako ceno, ker tebe pa on ne bo slepil.
mene osebno to moti...sploh podnevi in za brezveze, kaznovati take orenk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
vorantz ::
Počasi vozim, ker je dokaj star avto pa mora zdržat še kako leto da bo dovolj dnarja za bolj spodoben avto
Pol bom pa lahko normalno vozu do 130 brez zvoka motorja kot, da bo bate izstrelilo v orbito
Pol bom pa lahko normalno vozu do 130 brez zvoka motorja kot, da bo bate izstrelilo v orbito
Invictus ::
Blendanje na avtocesti ni nič slabega. V Nemčiji, kjer sem precej vozil, na ta način lepo opozoriš vozilo na prehitevalnem pasu pred sabo da voziš hitreje od njega. Seveda ne blendaš kot obseden, ampak parkrat. Vsak, ki se lahko in če je prostor, se lepo odstrani z prehitevalnega pasu in te spusti mimo.
V Sloveniji pa bremzajo po nepotrebnem in ogrožajo sebe in tebe.
Se mi je ravno primerilo 2 tedna nazaj. Večerna vožnja, prazna cesta in jaz s 150-160 km/h na prehitevalnem pasu. Vidim 500 m pred seboj 2 avta na prehitevalnem pasu. Dovolj kmalu začnem blendat. Drugi avto se lepo umakne. Prvi se noče. In začne pred mano zavirati. Na 80 km/h. Dobro da sem navajen na slovenske šoferje/šoferke. V tem primeru je bila ženska. Lepo sem jo prehitel po desnem pasu in ujel butast pogled, kaj za hudiča jo prehitevam po desni. To da ona vozi 80km/h po voznem pasu, se ji zdi normalno.
Da ne bo pomote, vozni pas je bil prazen. Mi trije smo bili edini avto na teh 5 km avtoceste. In ja, vem da kršim predpise. Hitrostne na avtocesti vedno, če je prazna. Nekje moram pač malo divjat. Ampak kazni tudi sam plačam.
Če se mi pa ne ljubi hitro vozit, se pa lepo umaknem vsem dirkačem. Zakaj bi si delal težave in zdravil svoje komplekse? Večina folka ki to počne se ne zaveda da bo enkrat grdo nasankala zaradi idiotskega obnašanja. Že tako je verjetnost da se ti kaj naredi na cesti dovolj velika.
Normalno ga servisiraj, pa boš lahko vozil 130. Vsak 20 let star, servisiran avto lahko vozi toliko.
V Sloveniji pa bremzajo po nepotrebnem in ogrožajo sebe in tebe.
Se mi je ravno primerilo 2 tedna nazaj. Večerna vožnja, prazna cesta in jaz s 150-160 km/h na prehitevalnem pasu. Vidim 500 m pred seboj 2 avta na prehitevalnem pasu. Dovolj kmalu začnem blendat. Drugi avto se lepo umakne. Prvi se noče. In začne pred mano zavirati. Na 80 km/h. Dobro da sem navajen na slovenske šoferje/šoferke. V tem primeru je bila ženska. Lepo sem jo prehitel po desnem pasu in ujel butast pogled, kaj za hudiča jo prehitevam po desni. To da ona vozi 80km/h po voznem pasu, se ji zdi normalno.
Da ne bo pomote, vozni pas je bil prazen. Mi trije smo bili edini avto na teh 5 km avtoceste. In ja, vem da kršim predpise. Hitrostne na avtocesti vedno, če je prazna. Nekje moram pač malo divjat. Ampak kazni tudi sam plačam.
Če se mi pa ne ljubi hitro vozit, se pa lepo umaknem vsem dirkačem. Zakaj bi si delal težave in zdravil svoje komplekse? Večina folka ki to počne se ne zaveda da bo enkrat grdo nasankala zaradi idiotskega obnašanja. Že tako je verjetnost da se ti kaj naredi na cesti dovolj velika.
Počasi vozim, ker je dokaj star avto pa mora zdržat še kako leto da bo dovolj dnarja za bolj spodoben avto
Pol bom pa lahko normalno vozu do 130 brez zvoka motorja kot, da bo bate izstrelilo v orbito
Normalno ga servisiraj, pa boš lahko vozil 130. Vsak 20 let star, servisiran avto lahko vozi toliko.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
St235 ::
vorantz: čemu ti ugaja tako počasna vožnja?
Sorry lakotnik29: nimamo vsi ODLIČNIH oči
d. Dohitiš voznika, ki vozi z meglenkami na jasno noč. Tipično slovensko - blendanje in prehitevanje za vsako ceno, ker tebe pa on ne bo slepil.
mene osebno to moti...sploh podnevi in za brezveze, kaznovati take orenk.
nihče ne govori o tem, da se takšnih šoferjev ne bi smelo kaznovat, se popolnoma strinjam da se jih mora. Samo, ko dohitiš takšnega voznika nisi nič boljši če mu pobesnelo blendaš in ga kljub slabši vidljivosti(nenavsezadnje te slepi z meglenkami) za vsako ceno prehitevaš.
Ker povečat varnostno razdaljo, da te luči ne slepijo pač ni opcija za ego povprečnega slovenskega voznika. Enako kot večina rajši reskira svoje življenje in življenje drugih udeležencev v prometu, kot da bi se ustavila na sok.
Tako, da če te nekaj moti (meglenke) ti to ne daje pravice da kogarkoli ogrožaš, nadleguješ in kršiš prometne predpise.
MadMax ::
Blendanje na avtocesti ni nič slabega. V Nemčiji, kjer sem precej vozil, na ta način lepo opozoriš vozilo na prehitevalnem pasu pred sabo da voziš hitreje od njega. Seveda ne blendaš kot obseden, ampak parkrat. Vsak, ki se lahko in če je prostor, se lepo odstrani z prehitevalnega pasu in te spusti mimo.
Kolikor vem, je tudi v tako opevani Nemčiji, blendanje kar lepo prepovedano in posledično tudi sankcionirano.
Vozniku pred seboj pa na povsem kulturen in po vseh paragrafih sprejemljiv način poveš, da bi ga rad prehitel, s tem, da vklopiš levi smernik in se po potrebi malenkost zamakneš na levo, da ima možnost lepo videt smernik. Opažam, da se tole počasi prijemlje tudi pri nas, čeprav je še vedno vse preveč nadrkanih mladcev, ki so požrli vso pamet sveta in jim prihaja ob tovrstnem jebanju folka okrog sebe.
A da mora avto zdržat še kako leto, zato mu počasi dodajaš plin in ga ne priganjaš preko 2000rpm, ob stalnem pogledovanju na indikator temperature motorja?
Bodi fer do drugih in sebe, tak avto ni več za na cesto, pa če imaš $ za drugega ali pa ne. Pravzaprav s tako mentaliteto tudi kot voznik nisi za na cesto...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
vorantz ::
Sej kar js vem bi ta avto komot zdržal še dolgo let brez problem (švabn kvalitet)...ne mislim pa testirat to teorijo samo da boste vi veseli
St235 ::
močno dvomim v to, ker slej kot prej boš naletel na dovolj trčenega ali zaspanega kamionđijo.
Invictus ::
Kolikor vem, je tudi v tako opevani Nemčiji, blendanje kar lepo prepovedano in posledično tudi sankcionirano.
Vozniku pred seboj pa na povsem kulturen in po vseh paragrafih sprejemljiv način poveš, da bi ga rad prehitel, s tem, da vklopiš levi smernik in se po potrebi malenkost zamakneš na levo, da ima možnost lepo videt smernik. Opažam, da se tole počasi prijemlje tudi pri nas, čeprav je še vedno vse preveč nadrkanih mladcev, ki so požrli vso pamet sveta in jim prihaja ob tovrstnem jebanju folka okrog sebe.
Noben ni rekel da ni prepovedano. Ampak se pa lepo tega držijo. In se tudi umaknejo če se lahko. za razliko od prepotentnih slovenskih šoferjev, ki se ne umikajo hitrejšemu. kaj jih briga zakaj nekdo vozi hitreje od njih ...
Ponoči je težko videti smernik (tudi podnevi ko morajo biti povsod prižgane dnevne luči). Blendanje se prej opazi ... Sploh če šoferji občasno preverijo promet v vzratnem ogledalu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Ponoči je težko videti smernik
Rabiš očala? Se pa strinjam ja... težko ga je videt ča ga ljudje ne uporabljajo tako kot je treba (saj bodo ja drugi udeleženci predvideli kaj nameravaš - crystal ball pa to).
Life is as complicated as we make it...
vorantz ::
močno dvomim v to, ker slej kot prej boš naletel na dovolj trčenega ali zaspanega kamionđijo.
Pizda ste tečni *facepalm*
Ko se drugače vozim na daljše razdalje po avtocesti vozim okol 100 in se mirno umikam na pas za počasne kjer je, če vidim da je gužva
Za unih 5km vsako jutro pa ne mislim nič drugače delat
murmur ::
Venum ::
Vprašaj se kakšen profil folka pa sploh vozi po prehitevalnem, medtem ko je vozni prazen? :D
edit: al se govori o prehitevanju po odstavnem pasu?
edit: al se govori o prehitevanju po odstavnem pasu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Venum ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123617 (100639) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48526 (43921) | solatko |
⊘ | Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14893 (12108) | Mavrik |