» »

A kdo ve, kako se krmilijo alternatorji ?

A kdo ve, kako se krmilijo alternatorji ?

Brane22 ::

Pri tem ne mislim na osnovne principe, kot jih opisujejo za otroške vrtce ampak dejanjsko.

Čim ima zadeva interno regulator, ne gre za simpl krmiljenje toka skozi rotor, ker to bi lahko počel centralni računalnik sam.

Našel sem na netu par linkov, kjer se je Freescale razkenjal o njihovih regulatorjih, zasnovanih na LIN protokolu.

Zanima me, če je to zdaj standard tudi pri 10 let starih modelih ali ej stvar kasnejšega datuma.

In če gre za LIN povsod, a se da kje sneti kaj bolj konkretnega ?

Domnevam, da so se proizvajalcii dogovorili med seboj, kaj in kdaj pošlje kdo komu po žici in na kak način.

Brane22 ::

BTW, ko sem klical alternator servis, me je tip gnjavu s tem da ali ima moj model eno krmilno žžico ali dve.

Reku je,d ase je to pri Corsi ravno takrat nekaj spremnjalo in to na istem modelu.

Nato se brskal po dosegljivi dokumentaciji in našel podatek, da je LIN v bistvu mišljen kot CAN Lite. LIN dela preko ene žice, CAN preko dveh.

A gre mogoče za to, da eni šibajo LIN, drugi pa CAN ?

SplitCookie ::

Meni se zdi, da so tile dratki za kontrolo prbližn enak narjeni k VID kontrola na procu. Predvidi porabo in ustrezno dvigne napetost. Alternator pa že tako sam ve kaj mora ven dajati in ima hard-wired limite.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Brane22 ::

Dokumenti pravijo rahlo drugače. Alternator ima več režmov dela, pozna pa tudi nekakšen autonomni mode.

Lahko mu recimo nastaviš temperaturne limite. Nisem še prišel do tega ali lahko odčitaš trenutno temperaturo.

Če odpove komunikacija s centralnim računalnikom, se postavi v mod stalnega filanja.

Vsaj po tem, kar pravi Freescale...

SplitCookie ::

Preveri da tebi prvo sploh šiba komunikacija s centralnim kompom.

To kar je v dokumentih nima nekega vpliva na samo delovanje alternatorja, ta je čist avtonomen.
Samo spreminjaš mu profil kdaj naj se sam začne vzbujat in podobne hece, kakšno krmiljenje naj uporablja etc.
In v feescale-ovih PDF-jih je lepo notri VID tabela.

Če imaš še original akku notri, preveri da ni kaj narobe z njim, ker je ravnotako možna okvara alternatorja zaradi šalabajzerskega akkuja.

Napelji si tudi nov drat do ecu-ja ali pa preveri da je stari res dober (snami dol ecu konektor)
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

einstein :P ::

A ne spada ta tema bolj v "elektronika in elektrotehnika"? :|
STAY OUT OF MY TERRITORY!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
366927 (5378) tony1
»

Megane zgublja na moci

Oddelek: Na cesti
4412285 (10900) energetik
»

Zaklenjen pasat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5717090 (14504) Malajlo
»

Moj avto...

Oddelek: Loža
355608 (4121) Azrael
»

motor kosilnice -> agregat

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
115535 (5303) flasha

Več podobnih tem