» »

Veitchev Diagram

Veitchev Diagram

kriko07 ::

Lep pozdrav
A bi mi kdo pomagal razložiti da diagram?
oziroma 4.nalogo

ker neznam napisati enic v tabelo...
  • zavaroval slike: VolkD ()

Blinder ::

srednja šola?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bluefish ::

Narišeš Veitchev diagram za štiri spremenljivke in nato v polja vnašaš enice tam, kjer se spremenljivke prekrivajo.

Recimo, pri ABC(negirano)D(negirano) zapolniš polje, ki je skupno A in B.

kriko07 ::

Blinder ja...
bluefish: in kako vem kako se enice prekrivajo?

bluefish ::

Poenostavljeno gledano se gre le za nek Vennov diagram.

OK, najprej začni vaditi z dvema spremenljivkama (prvi primer).

...

Pri funkciji Y = A bi enico vnesel (lahko za namen učenja tudi počrniš s svinčnikom ali narišeš križec,...) v polji, ki sta direktno pod A. V primeru Y = B pa bi zapolnil polji desno od B.
Y = AB oz. A in B torej zahteva polje, ki je skupno obema spremenljivkama. To pa je lahko le prvo.

Od tu naprej je princip enak tudi pri večih spremenljivkah.

...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

kriko07 ::

Hvala Bluefish
http://www.ro.feri.uni-mb.si/predmeti/d...
jaz sm pa par minut prej po tem se naučil...
Hvala ti :D

bluefish ::

Ja, nekateri se sicer tudi direktno piflajo pozicije teh vrednosti, vendar ni ravno najboljši način.

Bo pa veselje pri Karnaughovem diagramu. :P

kriko07 ::


A to sem mogoče prav naredil?

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: VolkD ()

kriko07 ::

Bi mi lahko pomagal še pri tem številskem sistemu
In sicer pri deljenju

23:8
2:8 7 >>>>>Tukaj nevem zakaj je 7?
0 2

Bi lahko kdo prosim razložil..?

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: VolkD ()

lebdim ::

Ti moraš pretvoriti 82,125(10) v dvojiško in šestnajstiško.

Gre za realno število, zato bomo pretvorili celi del 82(10) in decimalni del 0,125(10) posebej.

82 : 2 = 41, ost. 0
41 : 2 = 20, ost. 1
20 : 2 = 10, ost. 0
10 : 2 = 5, ost. 0
5 : 2 = 2, ost. 1
2 : 2 = 1, ost. 0
1 : 2 = 0, ost. 1

82(10) = 1010010(2)

Decimalni del pa množimo z 2:
0,125 * 2 = 0,25
0,25 * 2 = 0,5
0,5 * 2 = 1,0
0 * 2 = 0

Ugotovimo, da smo prišli do 1-ke v treh korakih, torej je približek:
82,125(10) = 1010010,001(2)

V šestnajstiški sestav pa pretvarjaš tako, da deliš število s 16.

82 : 16 = 5, ost. 2
5 : 16 = 0, ost. 5

82(10) = 52(16)

Isto realni del:
0,125 * 16 = 2, 00
0 * 16 = 0
...

Zapis 82,125(10) je ekvivalenten 52,2(16). Torej: 82,125(10) = 52,2(16).

Kako bi se pa preverili, če smo izračunali prav?
Enostavno, izračunamo desetiško vrednost, zapisano v dvojiškem oz. šestnajstiškem načinu:

1010010,001(2) = 26 + 24 + 21 + 2-3 = 82,125(10) in
52,2(16) = 5*161 + 2 * 160 + 2 * 16-1 = 82,125(10), kar smo ugotovili.

lebdim ::

2. naloga: Isto, samo obrnjen postopek.

56,25(8) = x(10).
Izračunaš samo zapis v osmiškem sestavu za desetiškega, torej:
x(10) = 5*81 + 6*80 + 2*8-1 + 5*8-2 = 46,328125(10) in to je iskano število.

Sedaj bi pa morali število 46,328125(10) pretvoriti nazaj v osmiškega po istem principu kot zgoraj.

46 : 8 = 5, ost. 6
5 : 8 = 0, ost. 5

46(10) = 56(8)

in še:
0,328125 * 8 = 2,625
0,625 * 8 = 5, 00

torej 46,328125(10) = 56, 25(8) in s tem smo dokazali, da se nismo zmotili.

lebdim ::

3. naloga: pravilnostna tabela za IN:

if (A && B) return(true);
else return(false);

kar pomeni, da je IN true samo takrat, kadar sta resnični obe izjavi (A in B), v ostalih primerih pa je IN napačen.

NOR; vrednosti 1,0,0,0 ...

amacar ::

V 3 letih mu je pomojem že uspelo rešiti zadevo...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pretvarjanje številskih sestavov (sistemov)

Oddelek: Šola
176340 (5434) lebdim
»

Matematika: Deljivost naravnih in celih števil.

Oddelek: Šola
193000 (2802) lebdim
»

ASCII ???

Oddelek: Programska oprema
71811 (1677) Pimoz
»

Številski sistemi in pretvarjanje

Oddelek: Šola
136876 (6535) Pegaz
»

ASCII in binarni sys HELP!

Oddelek: Programiranje
62641 (2560) rejnmen

Več podobnih tem