» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
35 / 37
»»

Netrunner ::

CR je govoril da te neuživanje hrane in pijače ne bo ubilo .. pa te :)

Podpiral bi, da če ne ješ in piješ ti stamina pade, pa kakšne podobne omejitve ne pa da umreš. Saj ideja je ok vendar izvedba ni posrečena. Bilo bi ok, recimo da moraš kupit zaloge hrane na ladji in da se le te avtomatsko porabljajo in ne da rabiš sam jest in pit.

No saj do release igre se ima čas še 100x sprememniti
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

A inkontinenco ob prekomernem zadrzevanju urina so ze nardil? Ker, ce tega ne nardijo, je prehranjevanje cist brez smisla in _popolnoma_ nerealisticno, ker kakat pa lulat mors hodit.

ziga1990 ::

BigWhale je izjavil:

A inkontinenco ob prekomernem zadrzevanju urina so ze nardil? Ker, ce tega ne nardijo, je prehranjevanje cist brez smisla in _popolnoma_ nerealisticno, ker kakat pa lulat mors hodit.


najprej naj naredijo delujoče WCje, ker dvomim, da bi bilo udobno urinirati na lunah z extreminimi temperaturami
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

svecka ::

Upam da se bo dalo tole survival izklopit. mi najeda v vesoljskih.

ziga1990 ::

^^ nebo se dalo ga izključit samo še huje bo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

mailer ::

To boste mel namest tamagočija, če se jih še kdo spomni. Za ladje pa redne servise in kasko :D
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

ziga1990 ::

^^ Kasko in servisi so že v zgodnji obliki
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

A ce bos logged out bos tud stradal? Se bos mogu periodicno logirat, da ne bos shiral od lakote?

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

A ce bos logged out bos tud stradal? Se bos mogu periodicno logirat, da ne bos shiral od lakote?

Trenutno se ti stanje obdrži kot si ga pustil. Se pravi, da ko se odlogiraš greš v neko hibernacijo :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Hudo v igri je event in v Igri sta trenutno Idris in Javelin
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

pa F8A če se ne motim :)

Na YT je precej video-v o tem.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

so že igralci uničili Javelina
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

ziga1990 je izjavil:

so že igralci uničili Javelina

Vir? Nekej sem bral da je CIG naredil te ladje neuničljive za ta event ravno zato, da jih ne bi igralci počili :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

zanimivo :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Snegec ::

Pa naj inkorporirajo vse načine prehranjevanja, ne da v igri, ki izide 2020 še vedno rabim imet dnevni vnos 60% Ogljikovih Hidratov, da normalno preživim, medtem k je zelenjave in mesa+jajc+masti v izobilju.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Netrunner ::

Že vidim ko se bodo prvi vegani oglasili :D
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Snegec je izjavil:

Pa naj inkorporirajo vse načine prehranjevanja, ne da v igri, ki izide 2020 še vedno rabim imet dnevni vnos 60% Ogljikovih Hidratov, da normalno preživim, medtem k je zelenjave in mesa+jajc+masti v izobilju.


saj lahko ješ samo vegi jaz sem cel teden samo jabolka jedel
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

A tisti, ki cel mesec je samo riz, potem zboli za skorbutom? Ce ne, je tu neumen feature. :P

ziga1990 ::

Moram Novembra skriti bančno kartico, ker me Hull D čedalje bolj mika
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

ziga1990 je izjavil:

Moram Novembra skriti bančno kartico, ker me Hull D čedalje bolj mika

:) Zanimivo. Večino ljudi vedno manj mika, da bi kaj kupil zaradi tega ker se razvoj tako vleče :) Zakaj pa hull d ? tiste kontejnerje ti je zabavno prevažat okoli?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

svecka ::

Mene je vse minilo, ker ne rečem, tehnologija je super videt, sam nimam več zaupanja, preveč problemov imajo z razvojem, pa prelomljene obljube, zmanjševanje svetov itd. Sem vesel da sem backal sam 20usd, da imam vsaj dostop do squadron 42 (ko bo/ če bo sploh prišel ven)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svecka ()

Netrunner ::

SC-ja ni za čakat ampak samo občasno spremljat če je mogoče že izšel :)

Jaz sem vložil en nivo višje od osnovnega paketa pa za tisti denar sem že nekaj dobil :) Vsekakor pa si lahko vse citizen con-e vtaknejo nekam, saj od mene ne dobiljo niti centa več.

Če bi vsak vložil samo v starter ladjo bi CIG razmišljal drugače in bi mogoče bili že bližje izidu. Dokler pa bo folk brezglavo metal denar se CIG-ju ne bo mudilo zaključit.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Netrunner je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

Moram Novembra skriti bančno kartico, ker me Hull D čedalje bolj mika

:) Zanimivo. Večino ljudi vedno manj mika, da bi kaj kupil zaradi tega ker se razvoj tako vleče :) Zakaj pa hull d ? tiste kontejnerje ti je zabavno prevažat okoli?


je zanimivo transportirat tovor ker nikoli ne veš kdaj te bojo pirati obiskali. Hull D me pa zanima ker je kapitalna ladja plus ni tak drag upgrade iz Mola. Sicer pa dvomim da bom kupil, ker imam zlato pravilo kupi ladjo ki je v igri in ne koncept
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Če te zanima hull si v prvi priliki nabavi ccu saj naslednjis ale bo sigurno cena že višja + pri izidu ga bodo spet podražili kot so carracka :)

Carrack koncept 350€, nazo je zrasel na 400€, naslednji sale 500€, izid 600€ :) Enako se bo zgodilo z BMM in hull-om tudi.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

MOLE je bil 315€ med tem ko je Hull D bil nazadnje 350€
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Snegec ::

A je pomembno kolk je cena? Sej sta obe še vedno samo virtualni koncept ;)

A Cutlass-a se že da letet?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

ziga1990 ::

Snegec je izjavil:

A je pomembno kolk je cena? Sej sta obe še vedno samo virtualni koncept ;)

A Cutlass-a se že da letet?


Cutlass je že v igri
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Snegec je izjavil:

A je pomembno kolk je cena? Sej sta obe še vedno samo virtualni koncept ;)

Če misliš zapraviti pravi denar za pixle je cena vsekakor pomembno ali boš dal za isto zadevo 350€ ali 600€m.

Snegec je izjavil:

A Cutlass-a se že da letet?

Cutlass je v igri že kar nekaj časa. Že rework je bil vmes. Sedaj imaš že vse tri varjante na razpolago. Black, red in blue.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Snegec ::

"Že vse tri varjante."

Zanimivo. Ker na začetku je bil zgolj Drake Cutlass, in ne 3 različne ladje z istim chasisom ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Netrunner ::

Pametno iz strani CIG, vzamejo osnovo, jo prebarvajo in namečejo par drugačnih komponent in pokasirajo par miljončkov :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Snegec ::

No, sej je bilo za pričakovat, da bo več specializacij. In sta mi obe precej všeč. En je "policijski" z Quantum Drive inhibitorjem (warp scram) in celicami za prevoz nepridipravov, drug pa medical ;) K mi se ni čist jasno kako bo deloval.

Mogoče bi bil čas, da si snamem pa pogledam kolk je kej okretno to v vesolju.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

ziga1990 ::

nič skrbet Cutlass je okreten za svojo velikost samo imel sem občutek, da nima vzdržljivosti oz zelo hitro sčiti popustijo ampak to je moje mnenje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Snegec ::

Malce je okorno letenje se mi zdi. Pa enkrat sem se s Cutlassom zataknil v una vrata pr vzletanju, dobu kazen 2x pa impound, ni pa vidm nobenih rescue misij, kaj pol pocnes ce mas Rdecga Cutlassa za razliko od Crnega? A sploh ma kej za streljat, glede na to, da je medical frigate?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Netrunner ::

@Snegec => En kup predvidenih mehanik še manjka v igri, tako da je dosti namenskih ladij ki še nimajo vloge. Rescue misij kjer potrebuješ tak stil ladje še ni, je pa cutlass red trenutno uporaben za spawn point. Greš do postelje in si nastaviš spawn point in potem ko greš čistit kak bunker ipd. ko te ubijejo se spawnaš v ladji namesto na postaji. Uporabna zadeva, da ne rabiš spet letet na drugi konec sistema da dokončaš delo.

Drugače pa pri letenju ni problem da bi bilo okorno ampak manjkajo kakšni senzorji ipd. zadeve s akterimi bi se bolje orientiral v prostoru. Poskusi pristat z Carrackom na new babage, kjer imaš okoli in okoli samo kakšen meter prosto. Drugače pa se bo model letenja spet nekaj popravil če se ne motim. Alpha pač :)

Do bete je bolje samo spremljat dogajanje na youtube kanalih
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Snegec ::

No, sej je trajalo samo dan in pol, da sem snel igro ;)

Server performansa ni glih najboljša, čeprav je Alpha. Ogromen lag v raznih menijih, kioskih in kupovanju opreme. Sem šel par misij, en investigation in se totalno izgubil v neki jami brez, da bi najdu osebo k jo iščem. + to, da je blo na površju in ponekod v jami +240 stopinj, jaz pa z osnovnim flight suitom samo do 110 stopinj, life expectancy: 9minut ;)

Quantum Travel mi je mal cudn, k ni nobenga odštevalnika kolk cajta bo polet trajal, bi komo šel afk namest da gledam piksle kako se odštevajo, itak si morm dat pa igralni avtomat na ladjo. Kakšen fliper, da ga lohka drkam med letanjem okol.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

BigWhale ::

Se prav v igri si mors it kupit igro, da ti ni dolgcas med igranjem igre? Kr meta... :>

Drgac pa, letalni model se ni narjen? A niso se ze ene petkrat rekl, da je najboljsi ever in da bomo vsi blown away? :D

Snegec ::

Niti ne.

Najvecji problem, ki ga imam z letenjem je, da ko se na planetu odlepis od tal, ladja kr stoji v zraku, tud ce ugasnem motorje. Pac, nobene gravitacije ni. Tudi na planetu ne. Nobenih orbitalnih mehanik. KSP2 bo iz tega vidika bolj zanimiv, to je pa pac, ne-realna space simulacija.
Tudi letenje v vakumu ni dost drugacno, ker se enostavno lahko ustavis v vesolju. Vse kar manjka ladjam je rocna zavora za hitro obracanje.

Ampak vse to morda lahko se dodajo kasneje. Ceprav bo morda njihov insurance sistem trpel, ker bo stevio ladij k jim ni uspel vzlet (ce bo povsod manual) povisan za 80%.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Snegec ::

Potem pa se ob 7ih zjutraj, ko se probas povezat si stuck na Loading ekranu skos >D
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

BigWhale ::

Snegec je izjavil:

Tudi letenje v vakumu ni dost drugacno, ker se enostavno lahko ustavis v vesolju. Vse kar manjka ladjam je rocna zavora za hitro obracanje.
Ampak vse to morda lahko se dodajo kasneje. Ceprav bo morda njihov insurance sistem trpel, ker bo stevio ladij k jim ni uspel vzlet (ce bo povsod manual) povisan za 80%.


Eh? Tolk so imel za povedati o 'newtonian space flight modelu' in 'real physics'. Zdaj so pa vidl, da bodo igral samo Wing Commander navdusenci, ki so navajeni avionov v vesolju? In so pol te reci ven zmetal? Pa tolk so se trudil z nekimi thrusterji in razlicnimi nacini avtopilotov? Skor ne morem verjet, ker to bi bla taka regresija v razvoju, da grozn. ED ga v tem pogledu pelje scat na celi crti.

ziga1990 ::

BigWhale je izjavil:

Snegec je izjavil:

Tudi letenje v vakumu ni dost drugacno, ker se enostavno lahko ustavis v vesolju. Vse kar manjka ladjam je rocna zavora za hitro obracanje.
Ampak vse to morda lahko se dodajo kasneje. Ceprav bo morda njihov insurance sistem trpel, ker bo stevio ladij k jim ni uspel vzlet (ce bo povsod manual) povisan za 80%.


Eh? Tolk so imel za povedati o 'newtonian space flight modelu' in 'real physics'. Zdaj so pa vidl, da bodo igral samo Wing Commander navdusenci, ki so navajeni avionov v vesolju? In so pol te reci ven zmetal? Pa tolk so se trudil z nekimi thrusterji in razlicnimi nacini avtopilotov? Skor ne morem verjet, ker to bi bla taka regresija v razvoju, da grozn. ED ga v tem pogledu pelje scat na celi crti.


se strinjam, da ima SC preenostavni flight model po drugi strani pa lahko greš z pritiskom enga gumba v decoupled mode ki pa izključi vsa ta pomagala in zahteva več znanja ker se ladje v vesolju ne ustavljajo in ne spremenijo smer če ladjo obrneš.

Najboljši pokazatelj, da se igralci nočjo naučiti bolj realističnega letenja je bil zloglasni Hover mode
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

se strinjam, da ima SC preenostavni flight model po drugi strani pa lahko greš z pritiskom enga gumba v decoupled mode ki pa izključi vsa ta pomagala in zahteva več znanja ker se ladje v vesolju ne ustavljajo in ne spremenijo smer če ladjo obrneš.

Najboljši pokazatelj, da se igralci nočjo naučiti bolj realističnega letenja je bil zloglasni Hover mode


A je decoupled mode res decoupled ali imajo ladje koncno omejeno hitrost? Se lahko obrnes okrog svoje osi medtem, ko letis v eno smer in potem z vsem moznim streljas nazaj po nasprotniku?

Snegec ::

A ni bil to Shelton Slide v Wing Commander 3 in naprej? K si Scroll lockom vklopu in si se lahka pac obracal na mesto medtem k si letel v eno smer.

Aja, sej bi sprobal, pa bo moral ze 4tic v 2h dneh resetirat karakterja, ker je igra se vedno tolk fucking buggy da niti osnoven play ni mozen.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

ziga1990 ::

Ladje imajo omejeno končno zaradi serverjev, ja v decoupled načinu lahko ladjo obrneš okoli svoje osi in streljaš nazaj med tem ko ladja še vedno potuje v isti smeri
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

Ladje imajo omejeno končno zaradi serverjev, ja v decoupled načinu lahko ladjo obrneš okoli svoje osi in streljaš nazaj med tem ko ladja še vedno potuje v isti smeri


V ED so to omejili, ker je bil combat v resnici potem brez vezen, ker si lahko vsem pobegnil, noben se ti pa v resnici ni mogel priblizati, ker si skoz nazigal po njem. :D

Snegec ::

Bomo vidl kako bo interdiction deloval v SC.

Če bo tko kot v EVE online, k so bli warp disruptorji,scramblerji in webifierji (+dictor bubbli, hdictor bubbli, capital warp disrupt bubbli in webi, carrier fighter warp disruptorji), nisi mogu kr tko pobegnt ;)

Če ma kdo Cutlass Blue lahka pove ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:


V ED so to omejili, ker je bil combat v resnici potem brez vezen, ker si lahko vsem pobegnil, noben se ti pa v resnici ni mogel priblizati, ker si skoz nazigal po njem. :D


Realno gledano bi moralo ostati saj komot letiš v rikverc in si obrnjen nazaj, da lahko streljaš napadalca. Nevem kako so omejili, vendar je tak način prav lepo deloval v freelancerju. Drugače pa če smo realni bi vesoljski dvoboj potekal izven vidnega polja in ne na tak filemski način :) Vprašanje kako zabavno bi to bilo.

Snegec je izjavil:

Bomo vidl kako bo interdiction deloval v SC.

Če bo tko kot v EVE online, k so bli warp disruptorji,scramblerji in webifierji (+dictor bubbli, hdictor bubbli, capital warp disrupt bubbli in webi, carrier fighter warp disruptorji), nisi mogu kr tko pobegnt ;)

Če ma kdo Cutlass Blue lahka pove ;)


Podobno kot v eve. Imaš ono ladjo ki naredi buble in če si prav poziciniran se ulovijo ladje not :). Druga varjanta pa je da preprečuješ pobeg če imaš tisto zadevo aktivirano in si dovolj blizu.

Avenger pa ima tisto em zadevo ki ti začasno onesposobi ladjo .. verjetno ima enako cutlass

Netrunner je izjavil:

BigWhale je izjavil:


V ED so to omejili, ker je bil combat v resnici potem brez vezen, ker si lahko vsem pobegnil, noben se ti pa v resnici ni mogel priblizati, ker si skoz nazigal po njem. :D


Realno gledano bi moralo pustiti saj komot letiš v rikverc in si obrnjen kamorkoli, da lahko streljaš napadalca. Nevem kako so omejili, vendar je tak način prav lepo deloval v freelancerju. Drugače pa če smo realni bi vesoljski dvoboj potekal izven vidnega polja in ne na tak filemski način :) Vprašanje kako zabavno bi to bilo.

Snegec je izjavil:

Bomo vidl kako bo interdiction deloval v SC.

Če bo tko kot v EVE online, k so bli warp disruptorji,scramblerji in webifierji (+dictor bubbli, hdictor bubbli, capital warp disrupt bubbli in webi, carrier fighter warp disruptorji), nisi mogu kr tko pobegnt ;)

Če ma kdo Cutlass Blue lahka pove ;)


Podobno kot v eve. Imaš ono ladjo ki naredi buble in če si prav poziciniran se ulovijo ladje not :). Druga varjanta pa je da preprečuješ pobeg če imaš tisto zadevo aktivirano in si dovolj blizu.

Avenger pa ima tisto em zadevo ki ti začasno onesposobi ladjo .. verjetno ima enako cutlass
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

Snegec ::

Sem preizkusil na lastni kozi, k so me NPC pirati ujel v bubble. Ne mores pobegnt, ker mas QD blockan cel cajt. No, ubil sem dva, tretji je mel pa kamikaze run direkt vame. Wake up v Olisarju :P
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Netrunner ::

Spet razprodaja ladij .. CR potrebuje denar za dopust :)

Alien Week 2950
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

upam da nebojo dali naprodaj industrijskih ladij ker nočem imeti Hull D v hangarju
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()
««
35 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538300 (1516) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152292 (436) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128704 (7261) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727139650 (104158) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816597 (13264) Tr0n

Več podobnih tem