» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

strani: 1 ... 30 31 32 »

ziga1990 ::

Po mojem je rudarjenje še najboljše za delat ni začetnega vložka kot pri trgovanju plus težje te kdo najde. Je pa tudi nevarno med rudarjenjem me je zadel kos asteroida k sreči me je sčit rešil samo sem moral pa ladjo umiriti ker se je vrtela kot vrtalka.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

#000 ::

ziga1990 je izjavil:

ni začetnega vložka

:) Nakup ladje ?

ziga1990 je izjavil:

težje te kdo najde

To pa še nevemo. Ko bo "scanning mechanic" dokončno implementiran se bo vidlo, ali je mogoče odkriti eno samotno ladjico sredi ničesar. Sklepam da mining laser porablja dosti energije in s tem ustvarja veliko energije katero se da odkriti.

ziga1990 je izjavil:

Po mojem je rudarjenje še najboljše za delat

Če gledaš samo rudarjenje mogoče res oz. stvar posameznika. Jaz vidim težave v logistiki. Kar nakoplješ je treba odpeljat in prodat. Če to delaš sam z isto ladjo dvomim da je zaslužek vreden vsega časa.
Se trudim da ne hranim trolov.

ziga1990 ::

#000 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

ni začetnega vložka

:) Nakup ladje ?

ziga1990 je izjavil:

težje te kdo najde

To pa še nevemo. Ko bo "scanning mechanic" dokončno implementiran se bo vidlo, ali je mogoče odkriti eno samotno ladjico sredi ničesar. Sklepam da mining laser porablja dosti energije in s tem ustvarja veliko energije katero se da odkriti.

ziga1990 je izjavil:

Po mojem je rudarjenje še najboljše za delat

Če gledaš samo rudarjenje mogoče res oz. stvar posameznika. Jaz vidim težave v logistiki. Kar nakoplješ je treba odpeljat in prodat. Če to delaš sam z isto ladjo dvomim da je zaslužek vreden vsega časa.



1.) Pri trgovanju moraš najprej kupiti tovor ki ga potem prodaš dražje na drugi lokaciji med tem ko pa pri rudarjenju ti ni treba nič kupiti.
2.) Kolikor sem jaz bral je rečeno, da bo rudarska ladja med delom zelo opazna, kot si rekel porabi ogromno energije. po drugi strani te morajo pa najti.
3.) Logistika je samo problematična pri Prospector-ju ker ima zelo malo prostora za rudo med tem ko pa Orion ima veliko prostora
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

#000 ::

1. Če ne upoštevamo nakupa ladje potem ja, imaš prav :)
2. Saj pravim, vse je odvisno od scanerjev.
3. Kaj pa vem, se bojim da bo tudi pri orionu pomembna oz. v vsakem primeru bo boljše če bo lahko kdo sprotiodvažal rudo. Odvisno kakšno bo samo delovanje oriona.

Realno gledano so še vse točke v luftu :) Bo treba počakat in videti.
Se trudim da ne hranim trolov.

ziga1990 ::

Orion je mobilna rafinerija in tudi ogromna ladja prostora za rudo ima:16,288 SCU
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

ziga1990 je izjavil:

Orion je mobilna rafinerija in tudi ogromna ladja prostora za rudo ima:16,288 SCU
Pa si jo že kupil?

ziga1990 ::

^^ ne dati 500€+ za ogromno ladjo ki rabi posadko ni ravno racionalno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Aha.

ziga1990 ::

^^ saj naj bi lahko najel NPC posadko samo ta še ni implementirana v igri plus zaenkrat je razvoj NPC posadke usmerjen v vlogo pilota, ali strelca Orion pa rabi upravljalca rafinerije, dronov,tractor beam-ov in dva strelca
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

#000 ::

Posadke ni za pričakovat preden nebodo vse mehanike implementirane. Orion je primeren za korpe, za posameznik ne bo ravno racionalna izbira. Tako da večina bo na prospektorju kateri pa nosi malo rude.
Se trudim da ne hranim trolov.

ziga1990 ::

^^ vprašanje pa je ali je sploh možn, da ena oseba rudari z Orion-om, če menja pozicije npr pilotirane nato skok na laser in nato upravljenje rafinerije
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

#000 ::

Močno dvomim, po moje bo uspeh kopanja odvisen od usklajenosti posadke. Koliko bodo to dobro delali NPC-ji bomo pa videli
Se trudim da ne hranim trolov.

ziga1990 ::

^^ samo upam da izdajo rudarsko ladjo srednjega ranga
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

#000 ::

Ja vsekakor je velika luknja na področju mininga.
Se trudim da ne hranim trolov.
strani: 1 ... 30 31 32 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22221188 (3171) ahac
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12916986 (6182) Truga
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
72774374 (38882) Truga
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
458249 (5732) Truga

Več podobnih tem