» »

Ideja za spletno stran, ki potrebuje vaša mnenja in kritike

Ideja za spletno stran, ki potrebuje vaša mnenja in kritike

pingvin288 ::

živjo
sem absolvent jazz konservatorija v celovcu in muzikologije na filofaksu in sem na podlagi lastne prakse in izkušenj na faksih prišel na idejo, ki bi jo rad realiziral,...ampak, brez dobrega programerja, ki bi bil pripravljen sodelovati, ne bo šlo:)

No v glavnem, zanima me vaša kritika in mnenja glede ideje ...mal sem se preveč razpisal, upam da se bo kermu dalo prebrat do konca:)

Gre za nekakšen online practice room, ki bi uporabnikom preko webcama omogočal snemanje svojih idej/vaj/transkripcij/ ali uploadanje tistega, kar že imaš shranjeno na računalniku ... to bi omogočil preko youtube upload widgeta. Skratka, ko nekaj vadiš npr, na koncu posnameš rezultat(cca 5min) in ne 4ure dolg video kako vadiš...tako vadim tudi sam in tudi profesorjem se ta koncept zdi zelo zanimiv...(lažje se spomniš kar si vadil, če imaš video posnetek, kot pa samo audio ali samo zapisan...). -->Youtube je pred parimi meseci izdal "UPLOAD WIDGET", ki se jo lahko embeda v stran in dovoljuje direktno snemanje iz webcama ali direktno uploudanje posnetkov na youtube(preko tega widgeta na svoji strani,...). Tako da v bistvu uporabljaš serverje od youtuba za te videote,...

https://developers.google.com/youtube/y...
Na strani bi bil tudi oglaševalec, metronom in timer, ki bi beležil koliko časa vadiš. Poleg videa bi imel user na voljo opcijo, da si zraven zapiše kaj je vadil in razmišljal... Vsako vajo bi user lahko shranil v enega izmed recimo 5 predelov vaje(primer: chords, single lines, my ideas, complete solos, transcriptions...), tako da bi imel vpogled v to, koliko časa je posvetil kateremu predelu vaje in čemu mora posvetiti več časa. Vaje bi bile v osnovi vidne samo tebi("unlisted" opcija na youtubu), lahko pa bi vaje tudi naredil vidne vsem userjem, ti pa bi lahko pod njimi npr komentirali/svetovali in lajkali.