Forum » Na cesti » Pojav cone 30km/h v LJ in MB
Pojav cone 30km/h v LJ in MB
jype ::
VxMxPx> Sicer pa, ko greš malo v tujino vidiš da stanje, (v smislu varnosti in urejenosti) ni boljše kot pri nas. :) Z izjemo Avstrije seveda, ki ima lepo število kolesarskih stez. :)
What? Mogoče s tujino misliš Bolgarijo. V Nemčiji, Franciji, na Nizozemskem, praktično po vsej Skandinaviji... Je urejenost na izjemno visokem nivoju.
VxMxPx> Drugače pa je stanje v velemestih, saj vsi vemo, veliko bolj kaotično (in nevarno) kot v naših slovenskih vasicah in mestecih.
Ne v vseh. Nekatera večmilijonska mesta so bistveno manj kaotična od Slovenskih mestec.
What? Mogoče s tujino misliš Bolgarijo. V Nemčiji, Franciji, na Nizozemskem, praktično po vsej Skandinaviji... Je urejenost na izjemno visokem nivoju.
VxMxPx> Drugače pa je stanje v velemestih, saj vsi vemo, veliko bolj kaotično (in nevarno) kot v naših slovenskih vasicah in mestecih.
Ne v vseh. Nekatera večmilijonska mesta so bistveno manj kaotična od Slovenskih mestec.
34054 ::
Hehe... Se mi ni zdelo, res pa je da na Nizozemskem še nisem bil (prav tako ne v Bolgariji). Sicer pa je odvisno kako na stvar gledaš. Pogosto sem se s kom peljal čez Avstrijo in videl delo na cesti, zastoje, zaprt predor, itd... Pa je oseba s katero sem bil, to vedno sprejela nekako pohvalo; jaz sem komentiral, eh - enako kot v Sloveniji pač, drugi pa so se vedno postavili v bran Avstrijcem. Češ, kako so previdni in kako bodo sedaj to cesto / predor lepo uredili in zato pač mora biti zaprto že celo leto. Bla bla bla. :))
The gras is always greener on the other side.
The gras is always greener on the other side.
jype ::
Bistvena razlika je, da pri nas šele uvajamo kolesarske ceste (ne poti), ki varno pripeljejo kolesarje, ki ne kolesarijo zgolj za šport, ampak se s kolesom vozijo v službo in po opravkih.
Avstrija je itak številka ena v turizmu in mora imeti tako infrastrukturo urejeno, industrializirana Nemčija je sicer grozovito dolgočasna za kolesarja, kljub temu pa ima vzorno urejene kolesarske poti, po katerih se vsaj po ravnih delih države zlahka dela po 300km dnevno, po bolj hribovitih koncih pa si seveda kolesarji delijo ceste z avtomobilisti, ki se do kolesarjev lepo obnašajo (kar se velika večina tudi pri nas).
Avstrija je itak številka ena v turizmu in mora imeti tako infrastrukturo urejeno, industrializirana Nemčija je sicer grozovito dolgočasna za kolesarja, kljub temu pa ima vzorno urejene kolesarske poti, po katerih se vsaj po ravnih delih države zlahka dela po 300km dnevno, po bolj hribovitih koncih pa si seveda kolesarji delijo ceste z avtomobilisti, ki se do kolesarjev lepo obnašajo (kar se velika večina tudi pri nas).
Limit-sky ::
What? Mogoče s tujino misliš Bolgarijo. V Nemčiji, Franciji, na Nizozemskem, praktično po vsej Skandinaviji... Je urejenost na izjemno visokem nivoju.
VxMxPx> Drugače pa je stanje v velemestih, saj vsi vemo, veliko bolj kaotično (in nevarno) kot v naših slovenskih vasicah in mestecih.
Ne v vseh. Nekatera večmilijonska mesta so bistveno manj kaotična od Slovenskih mestec.
No, iz prve roke ti lahko povem, da je v Nemčiji (Wertheim) in Franciji (Lusignan) enih par predelov, kjer ni niti govora o kolesarjih.
Ni tako, kot v slovenskih večmilijonskih mestih!!!
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
Volk| ::
Danes sem v MB naletel na 2 primera ko je omejitev cona 30, nikjer pa ni zaključka cone. Tudi ni dopolnilne table kako dolgo velja. Zdaj pa mi naj en pove kako dolgo se naj vozim 30?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
bluefish ::
Eh, za cono to ne velja.
Ni kaj, pritoži se na policijsko postajo,...
http://www.delo.si/novice/kronika/strah...
Po zakonu o cestah je sicer določitev ali sprememba prometne ureditve na lokalnih cestah, javnih poteh ali mestnih ulicah v izključni pristojnosti posamezne občine, kar pomeni, da ta ne potrebuje soglasja države, ta pa tudi nima neposrednih pristojnosti za nadzor nad ureditvijo mestnega prometa. "A če občan meni oziroma opazi, da prometna signalizacija ni ustrezno urejena, se lahko obrne na najbližjo policijsko postajo, na svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in seveda na občinsko inšpekcijo oziroma medobčinski inšpektorat. Če se ta ne odzove, pa ima občan možnost pritožbe tudi na inšpektorat za infrastrukturo, energetiko in promet, ki zadevo preveri in občini lahko naloži, da situacijo ustrezno reši," je razložil Žlender.
Ni kaj, pritoži se na policijsko postajo,...
http://www.delo.si/novice/kronika/strah...
Po zakonu o cestah je sicer določitev ali sprememba prometne ureditve na lokalnih cestah, javnih poteh ali mestnih ulicah v izključni pristojnosti posamezne občine, kar pomeni, da ta ne potrebuje soglasja države, ta pa tudi nima neposrednih pristojnosti za nadzor nad ureditvijo mestnega prometa. "A če občan meni oziroma opazi, da prometna signalizacija ni ustrezno urejena, se lahko obrne na najbližjo policijsko postajo, na svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in seveda na občinsko inšpekcijo oziroma medobčinski inšpektorat. Če se ta ne odzove, pa ima občan možnost pritožbe tudi na inšpektorat za infrastrukturo, energetiko in promet, ki zadevo preveri in občini lahko naloži, da situacijo ustrezno reši," je razložil Žlender.
Volk| ::
Zakon upravljavca cest zavezuje, da mora biti prometna signalizacija postavljena tako, da sta iz vseh možnih smeri jasno označena začetek območja omejene hitrosti in njegov konec, vendar to po mnenju Žlendra ni dovolj. >>Poleg prometne signalizacije je namreč treba območje ustrezno preurediti.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Volk| ::
Danes sem spet naletel na cono 30 kjer ni zaključka cone(v MB), zdaj že mam eni 4 take lokacije. Bom začel dol pisat, pa pol da vidim sodnika, ki me bo kaznoval.
pa noben še mi dal linka kje točno piše v zakonu, da cona velja do preklica, ne samo do križišča, torej ne spada med ostale znake.
pa noben še mi dal linka kje točno piše v zakonu, da cona velja do preklica, ne samo do križišča, torej ne spada med ostale znake.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
dzinks63 ::
Na drugem forumu so zapisali:
--------------------------------------------------------------------------
Območje omejene hitrosti
Zanima me veljavnost prometnega znaka "območje omejene hitrosti" (III-29), če ni znaka "konec območja omejene hitrosti" (III-30).
Moje mnenje je do prvega križišča.
Ali se motim?
Odgovor
Spoštovani!
Žal vas moram razočarati in napisat, da je vaše mnenje napačno.
Pomen prometnega znaka "območje omejene hitrosti" (III-29)" prekliče samo prometni znak, "konec območja omejene hitrosti" (III-30). Torej gre v vašem primeru za nepravilno postavitev oziroma odtujitev prometnega znaka, ki bi moral preklicati omejeno hitrost.
Pravila postavitve in veljavnosti so namreč za posamezne skupine prometnih znakov različna in ne velja posploševati. Če ste si, pa ne dvomim, da si niste pogledali "Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah" ste lahko ugotovili, da ima 11 znakov za izrecne odredbe med skupino prometnih znakov za obvestila prometne znake, ki jih preklicujejo (potemtakem jih ne preklicuje samo križišče).
Medtem pa je med prometnimi znaki za obvestila, ki jih je kar 140 samo 8 takih, ki jih preklicuje drugi prometni znak in med temi sta tudi omenjena dva.
Res pa je, da je sama postavitev in veljavnost prometnih znakov nekoliko zavita zadeva in zahteva kar nekaj poznavanja in razumevanja.
Lep pozdrav in varno!
--------------------------------------------------------------------------
Območje omejene hitrosti
Zanima me veljavnost prometnega znaka "območje omejene hitrosti" (III-29), če ni znaka "konec območja omejene hitrosti" (III-30).
Moje mnenje je do prvega križišča.
Ali se motim?
Odgovor
Spoštovani!
Žal vas moram razočarati in napisat, da je vaše mnenje napačno.
Pomen prometnega znaka "območje omejene hitrosti" (III-29)" prekliče samo prometni znak, "konec območja omejene hitrosti" (III-30). Torej gre v vašem primeru za nepravilno postavitev oziroma odtujitev prometnega znaka, ki bi moral preklicati omejeno hitrost.
Pravila postavitve in veljavnosti so namreč za posamezne skupine prometnih znakov različna in ne velja posploševati. Če ste si, pa ne dvomim, da si niste pogledali "Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah" ste lahko ugotovili, da ima 11 znakov za izrecne odredbe med skupino prometnih znakov za obvestila prometne znake, ki jih preklicujejo (potemtakem jih ne preklicuje samo križišče).
Medtem pa je med prometnimi znaki za obvestila, ki jih je kar 140 samo 8 takih, ki jih preklicuje drugi prometni znak in med temi sta tudi omenjena dva.
Res pa je, da je sama postavitev in veljavnost prometnih znakov nekoliko zavita zadeva in zahteva kar nekaj poznavanja in razumevanja.
Lep pozdrav in varno!
Daedalus ::
Cone 30 so dejansko bedarija. Za potrebe umirjanja prometa imamo lepe in preproste znake za omejitev hitrosti, ki so jasno definirani in nedvoumni v svoji veljavnosti. Tole je pa več kot ne nebuloza nekoga, ki je impulzivno skušal rešit nek problem (lahko da tudi z namenom polnenja proračuna).
V Lj so na nemalo mestih popolnoma primerno postavljene. Je marsikje 50 vozit precej nevarno, zaradi nepreglednosti. In če hočeš na nekem območju omejiti hitrost, maš na izbiro ali cono, al pa znak za omejitev hitrosti za vsakim križiščem (recimo Rožna v Lj) - kar je precej neumna ureditev.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
WarpedGone ::
Primerna in učinkovita oznaka za cono 30 je pofarbano vozišče, če ne čist, pa vsaj ob straneh, recimo z žagasto črto.
Tole zankovanje, kjer pogosto manjka znak za konec, začetek na posameznem dovozu je kr neki. No, ni kr neki - je super okolje za colanje ker nisi upošteval znaka, ki ga ni bilo... Ko bo namen zares umiranje prometa, kaznovanje pa le v drugem planu, bo stvar čist drugače urejena.
Tole zankovanje, kjer pogosto manjka znak za konec, začetek na posameznem dovozu je kr neki. No, ni kr neki - je super okolje za colanje ker nisi upošteval znaka, ki ga ni bilo... Ko bo namen zares umiranje prometa, kaznovanje pa le v drugem planu, bo stvar čist drugače urejena.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Aha, to je "ok izgovor", "nism vidu table, ker je ni blo" pa ni?
Zbogom in hvala za vse ribe
Volk| ::
Na drugem forumu so zapisali:
--------------------------------------------------------------------------
Žal vas moram razočarati in napisat, da je vaše mnenje napačno.
Če ste si, pa ne dvomim, da si niste pogledali "Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah" ste lahko ugotovili, da ima 11 znakov za izrecne odredbe med skupino prometnih znakov za obvestila prometne znake, ki jih preklicujejo (potemtakem jih ne preklicuje samo križišče).
Lep pozdrav in varno!
Očitno moramo poznati tudi pravilnike. Od kdaj to? Kje to piše da moram poleg zakonov poznat pravilnike takšen in drugačne?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
BlueRunner ::
Očitno moramo poznati tudi pravilnike. Od kdaj to? Kje to piše da moram poleg zakonov poznat pravilnike takšen in drugačne?
9. cl. ZCes-1.
(7) Minister, pristojen za promet, predpiše:
– pravila o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah,
Tsiti del predpisov, ki se spreminja z drugacnim tempom, se ureja s podzakonskimi akti za katere je podlaga v zakonu. Tako je vedno bilo in tako verjetno tudi bo. Tudi ze po starem zakonu so bili znaki v prilogah, ne pa v zakonu samem.
Sedaj pa nehaj moriti, ker ti ne bo uspelo dokazati, da zakoni zate ne veljajo v tocki, kjer dajo pravico ministru, da nekaj "podrobneje uredi". Konec koncev, kako si pa sploh naredil izpit, ce se nisi naucil pomena prometnih znakov - ti pa niso ravno v zakonu popisani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
darkolord ::
WarpedOne> Aha, to je "ok izgovor", "nism vidu table, ker je ni blo" pa ni?
Ne, oboje ni ok.
Ne, oboje ni ok.
Okapi ::
Očitno moramo poznati tudi pravilnike.Dovolj je tudi zdrava pamet. Če bi cona veljala samo do naslednjega križišča, ne bi bilo nobene razlike med cono in običajnim znakom za omejitev hitrosti. Dveh različnih znakov za isto stvar pa načeloma ni.
O.
Karen ::
Po moje bo proti temu brezglavemu postavljanju con 30 pomagala le splošna ljudska vstaja (ampak mi smo itak Cankarjevi hlapci, tako da ne bo nič). Tisti ki misli da je cona 30 ok najbrž nima izpita ali se pa po Ljubljani še ni peljal (se voziš 25 po teh conah pa misliš da se je čas ustavil). Vsak ki ima zveze pri levjem kralju pokliče naj mu pred njegovo bajto postavijo 30 cono (beri vsak bi rad da mu pred bajto hodijo s hitrostjo peš pa v rikverc), pa se zrihta - preverjeno deluje, poznam par primerov. Prvi ZVCP (1998) je imel eno zanimivo določbo zakona:
Najmanjša dovoljena hitrost
30. člen
(1) Hitrost vožnje vozil na državnih in lokalnih cestah izven naselja ne sme biti omejena na hitrost pod 40 km/h, razen če to terjajo ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.
(2) Z denarno kaznijo najmanj 400.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki ravna v nasprotju z določbo tega člena, odgovorna oseba pa z denarno kaznijo najmanj 40.000 tolarjev.
Če malce pokomentiram: če bi imeli tole določbo v sedanjem ZPrCP (mimogrede podobnega člena sploh ni) bi levjega kralja že x-krat kaznovali. Torej pobuda komu ki lahko vpliva na spremembo zakonodaje - ruknite nazaj tale člen, potem bomo pa mi pristojnim organom napisali ene par tisoč predlogov za uvedbo prekrška za razne ceste in ulice v Lj kamor 30cona ne paše, pa bo. Skratka ruknite že to določbo v eno spremembo zakona, pa bo. Pa naj nekdo že končno pove kateri radar detektor je poceni pa dela in ne piska na vsaka vrata. Pa upajmo da ni 500eur.
Najmanjša dovoljena hitrost
30. člen
(1) Hitrost vožnje vozil na državnih in lokalnih cestah izven naselja ne sme biti omejena na hitrost pod 40 km/h, razen če to terjajo ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.
(2) Z denarno kaznijo najmanj 400.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki ravna v nasprotju z določbo tega člena, odgovorna oseba pa z denarno kaznijo najmanj 40.000 tolarjev.
Če malce pokomentiram: če bi imeli tole določbo v sedanjem ZPrCP (mimogrede podobnega člena sploh ni) bi levjega kralja že x-krat kaznovali. Torej pobuda komu ki lahko vpliva na spremembo zakonodaje - ruknite nazaj tale člen, potem bomo pa mi pristojnim organom napisali ene par tisoč predlogov za uvedbo prekrška za razne ceste in ulice v Lj kamor 30cona ne paše, pa bo. Skratka ruknite že to določbo v eno spremembo zakona, pa bo. Pa naj nekdo že končno pove kateri radar detektor je poceni pa dela in ne piska na vsaka vrata. Pa upajmo da ni 500eur.
darkolord ::
se voziš 25 po teh conah pa misliš da se je čas ustavilJoj si sploh ne predstavljam, kako je, ko moraš od avta do vrat iti PEŠ - verjetno se zdi, kot da vse traja STOLETJE.
BlueRunner ::
Nic, razen tega, da je avtor pisanja verjetno tako zivcen od voznje po omejitvah, da je vse skupaj narobe prebral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
jype ::
Karen> Po moje bo proti temu brezglavemu postavljanju con 30 pomagala le splošna ljudska vstaja
O ja, bomo zlo hitr vstal, če se mislte z auti lajhat gor pa dol po mestu. Naj bo kar 30, sem se včeraj ponoči peljal po mestu in šel 30 in mi še vedno niso odpadle genitalije, niti nimam bradavic na nosu.
V resnici ne razumem, kako je nekaterim tako težko ogromno jekleno pošast po mestu polnem otrok in upokojencev voziti po omejitvah in strpno.
O ja, bomo zlo hitr vstal, če se mislte z auti lajhat gor pa dol po mestu. Naj bo kar 30, sem se včeraj ponoči peljal po mestu in šel 30 in mi še vedno niso odpadle genitalije, niti nimam bradavic na nosu.
V resnici ne razumem, kako je nekaterim tako težko ogromno jekleno pošast po mestu polnem otrok in upokojencev voziti po omejitvah in strpno.
Keyser Soze ::
Kot sem rekel, obstajajo kupi naselij, kjer so tako šole kot vrtci, kjer so ceste ozke, dvorišča pa brez ovir mejijo na vozišča, pa nisem še videl cone 30. Seveda, to ni v urbanih področjih.
Ker je tam obnašanje voznikov normalno in vozijo primerno razmeram, nesreč ni zabeležiti, mi je nekako jasno, da so takšne cone bedarija, in ne služijo namenu za katerega so bile osnovane. Obstoječa zakonodaja, brez cone 30, kot zgleda, omogoča dovolj vzvodov, da se zagotovi primerno varnost na področjih, kjer imamo sedaj cone umirjenega prometa.
Da se zakonodajalec občasno obnaša bebasto in sprejema včasih nespametne zakonske ureditve se verjetno vsi strinjamo. Da tale "cona umirjenega prometa" ne drži vode je pa, kot sem že omenil, razvidno iz prenekaterega kraja v Sloveniji. Nekateri bodo pač slepo vztrajali, da temu ni tako, lahko pa predložijo neko statistiko, ki dokazuje njihov prav.
Ker je tam obnašanje voznikov normalno in vozijo primerno razmeram, nesreč ni zabeležiti, mi je nekako jasno, da so takšne cone bedarija, in ne služijo namenu za katerega so bile osnovane. Obstoječa zakonodaja, brez cone 30, kot zgleda, omogoča dovolj vzvodov, da se zagotovi primerno varnost na področjih, kjer imamo sedaj cone umirjenega prometa.
Da se zakonodajalec občasno obnaša bebasto in sprejema včasih nespametne zakonske ureditve se verjetno vsi strinjamo. Da tale "cona umirjenega prometa" ne drži vode je pa, kot sem že omenil, razvidno iz prenekaterega kraja v Sloveniji. Nekateri bodo pač slepo vztrajali, da temu ni tako, lahko pa predložijo neko statistiko, ki dokazuje njihov prav.
OM, F, G!
WarpedGone ::
Sr*nje, danes sm pozabu na svojo zaobljubo in sm po dunajski divjal 60.
Pri mami prisežem, da bom jutri peljal varnih 25!
Pri mami prisežem, da bom jutri peljal varnih 25!
Zbogom in hvala za vse ribe
Volk| ::
@Karen
Nekdo ki se razume v elektroniko, bi lahko radardetekor sam skup spaklal. Saj mora naredit samo senzor, ki lovi določeno frekvenco valov pa to povezat z bipanjem. Celo še boljše bi lahko naredo: napravo skril po haubo, da lovi valovanje radarja izpred maske spredaj kjer not piha na hladilnik, pol pa samo en kabel v kabino. sploh ne bi blo tak slabo.
Kje je kak junak, ki to obvlada?
Nekdo ki se razume v elektroniko, bi lahko radardetekor sam skup spaklal. Saj mora naredit samo senzor, ki lovi določeno frekvenco valov pa to povezat z bipanjem. Celo še boljše bi lahko naredo: napravo skril po haubo, da lovi valovanje radarja izpred maske spredaj kjer not piha na hladilnik, pol pa samo en kabel v kabino. sploh ne bi blo tak slabo.
Kje je kak junak, ki to obvlada?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
jype ::
WarpedOne> Pri mami prisežem, da bom jutri peljal varnih 25!
Ti bo kšn kolesar brez bremz štoplampo strl!
Ti bo kšn kolesar brez bremz štoplampo strl!
Matako ::
Celo še boljše bi lahko naredo: napravo skril po haubo, da lovi valovanje radarja izpred maske spredaj kjer not piha na hladilnik, pol pa samo en kabel v kabino. sploh ne bi blo tak slabo.
Kje je kak junak, ki to obvlada?
Tega je že precej, najlažje če iščeš kaj takega
https://www.google.com/search?q=remote+...
Sam detektor je nameščen tako kot si omenil, nekje pod/za/v sprednji maski.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Karen ::
Nič nisem narobe citiral člena, tudi živčen nisem. Dejstvo je, da je kup ulic v Lj., kjer je cona 30, široka dvosmerna cesta, na obeh straneh ceste pločnik (ja, za pešce, kdo bi si mislil), šola in vrtec sta pa itak vsakih 500m po Ljubljani. Ampak cona ni samo na ulici pred šolo... Kar hočem povedati s citatom (in sem ga pravilno citiral) je to da smo nekaj let nazaj imeli zakon, ki je prepovedoval "levjim kraljem" neupravičeno omejevati hitrost - pač so ugotovili da je vsak župan ki je imel 5 minut cajta po vseh naseljih nafu**l omejitev 30 ali 40 in s tem kao dal svoj prispevek k prometni varnosti (poleg ležečih policajev - tudi ti spadajo med neupravičene omejevalce hitrosti - to so isto delali vsi lokalni župani, izvoljeni iz enih kmetov). To da se pelješ 36kmh pa fašeš 300eur plus pike je naravnost adijo (mimogrede pri 20 letih izpita in tako na pamet zagotovo pol milijona prevoženih km) še nimam prekrška za prehitro vožnjo v coni 30, oz. v naselju, da ne bodo živčni tisti ki so nekaj momljali o divjaku). Itak kazni vplivajo samo na določen odstotek folka, bistvena je verjetnost da te dobijo (to vedo tisti ki so študirali pravo). Jaz osebno ne razumem kako lahko za 6kmh prekoračitev folk mirno gleda ko se nekdo spomni tako kazen - sploh ni sorazmerja med varovano dobrino in kaznijo. Na drugi strani se pa lahko voziš brez izpita "povsod" za zagorženo kazen 1500 EUR - pa pretehtajte kakšna so tveganja kretena ki ni naredil izpita in se gre peljat po AC 130kmh napram tveganju ata ki v coni 30 pospeši na 36. A boste mirno gledal ko bodo za tak prekršek uvedli kazen 2 meseca zapora na golem (no, golega ni več, Blejskem) otoku? Najbrž, al pa kar smrtno kazen, pa bomo rešili problem (tisti ki ne bodo ustreljeni bodo garant vozili 25)... Ne vem, tipu ki ni plačal tiste položnice za elektriko ali kaj za 150 EUR so rubili hišo, pa se cela Slovenija zgraža, za razliko v hitrosti pešca pa je kazen 300 eur plus pike, pa nekateri trdite da je to edino pravilno in da se je 30 čisto kul peljat po Ljubljani. Come on, saj zdajle bo spet začel un dvonsdstropni avtobus z odrezano streho po Ljubljani turiste prevažat, pa si pojdite gor ogledovat znamenitosti. Hočem povedat da ni čudno da je vsak dan prometna konica po Ljubljani, če so pa omejitve ne za resno vožnjo, ampak za turistične oglede.
jype ::
Karen> sploh ni sorazmerja med varovano dobrino in kaznijo.
Ne ga lomt, no.
Karen> Hočem povedat da ni čudno da je vsak dan prometna konica po Ljubljani, če so pa omejitve ne za resno vožnjo, ampak za turistične oglede.
Nižja kot je omejitev, višja je pretočnost, ker se manj ljudi spravi zdrenjat svojo kanto na cesto.
Ne ga lomt, no.
Karen> Hočem povedat da ni čudno da je vsak dan prometna konica po Ljubljani, če so pa omejitve ne za resno vožnjo, ampak za turistične oglede.
Nižja kot je omejitev, višja je pretočnost, ker se manj ljudi spravi zdrenjat svojo kanto na cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
bluefish ::
Dejstvo je, da je kup ulic v Lj., kjer je cona 30, široka dvosmerna cesta, na obeh straneh ceste pločnik (ja, za pešce, kdo bi si mislil), šola in vrtec sta pa itak vsakih 500m po Ljubljani. Ampak cona ni samo na ulici pred šolo...Ker je teh ulic en kup in je to dejstvo, ti verjetno ne bo problem našteti vsaj dveh ali treh primerov.
Karen ::
Nižja kot je omejitev, višja je pretočnost, ker se manj ljudi spravi zdrenjat svojo kanto na cesto.
Se pravi če bi dali omejitev 10km/h po ljubljani bi vsi samo še joggali po cesti. Čestitam, predlagam da kar patentiraš, župani vseh svetovnih mest ti bodo hvaležni. Zdajle grem pa na sestanek joggati 5km po prijetnem sončku.
Sprijaznimo se, kante bodo ostale, politika kaznovanja in sploh omejitev je pa čist zgrešena. Ja, letos imamo manj smrtnih žrtev, ampak a res mislite da zaradi glupih kazni? Po mojem prej zaradi tega ker so policaji v prve pol leta en mesec štrajkali. Če so kazni res tako učinkovite je vprašanje samo, zakaj je varnost najboljša od leta 54 dalje ravno v polovici leta, v katerem en mesec sploh niso kaznovali?
jype ::
Karen> Se pravi če bi dali omejitev 10km/h po ljubljani bi vsi samo še joggali po cesti. Čestitam, predlagam da kar patentiraš, župani vseh svetovnih mest ti bodo hvaležni.
Sem že, so mi že.
Karen> Zdajle grem pa na sestanek joggati 5km po prijetnem sončku.
Kar, pa klobuka ne pozabit.
Karen> Sprijaznimo se, kante bodo ostale,
Ne.
Sem že, so mi že.
Karen> Zdajle grem pa na sestanek joggati 5km po prijetnem sončku.
Kar, pa klobuka ne pozabit.
Karen> Sprijaznimo se, kante bodo ostale,
Ne.
Karen ::
Ker je teh ulic en kup in je to dejstvo, ti verjetno ne bo problem našteti vsaj dveh ali treh primerov.
Res ne bom našteval. Ni volje. Bom enkrat ob priliki če se mi bo dal video stisnil ko se bom peljal. Dejstvo je da omejitve niso na vseh mestih upravičene. Kot rečeno, ulice dvosmerne, na obeh straneh pločniki; ulice enosmerne, na obeh straneh pločniki, tega je kot toče, da ne omenjam poleg cone 30 slavne "šikane" na Verovškovi enosmerni - kaj se že tam ščiti (ja, 30 je upravičena, ampak zato ker so naredili šikano in se več ne moreš peljat, zdej je pa cona 30 zato ker so prej naredili šikano)? Ja, 500m stran na drugi strani ceste diagonalno je srednja športna ali kaj že, 500m naprej levo pa neka osnovna šola. Ampak kot rečeno, pri taki distanci od šol lahko celo Ljubljano s 30 pokrijejo.
Kar hočem povedati je to:
1. verjetno je bolj ali manj jasno da to da so v zadnje pol leta nabili table 30 ni razlog za zmanjšanje števila nesreč (oz. neposredne povezave med conami 30 in prometno varnostjo ni)
2. posledično so omejitve 30 stvar kasiranja in ne stvar prometne varnosti, torej politični ukrep.
3. eno leto nazaj tega ni bilo pa smo vsi normalno živeli - oz. drugače: promet leto dni nazaj brez con 30 in promet danes s conami 30 se ne razlikujeta - dejansko ni nobenega pravega učinka - nič hitreje se ne pripelješ nikamor, nič manj mrtvih ni na cestah, nič manj ni prometnih nesreč ipd. Edina razlika je da se zdaj da dejstvo postavljene omejitve zacolat, leto nazaj se pa tega ni dalo. Učinkov, tako kratko kot dolgoročnih, pa ne bo.
Trdim, da bi colali tudi dihanje zraka če bi ga učinkovito lahko - se pravi ko bi šli mimo redarja bi zadrževali sapo:-)))
jype ::
Karen> neposredne povezave med conami 30 in prometno varnostjo ni
Pa kaj tebe tolk matrajo te cone? Vozi se 30, če se ti mudi pa pojdi prej od doma, pa bo ok.
Pa kaj tebe tolk matrajo te cone? Vozi se 30, če se ti mudi pa pojdi prej od doma, pa bo ok.
bluefish ::
Ker je folk pred izgradnjo šikane veselo brzel naprej, neozirajoč se na omejitev.
Ni se potrebno truditi z videom, dovolj bo link na Google Maps. Navsezadnje praviš, da je teh con cel kup in tako ne bi smelo biti težav.
Ni se potrebno truditi z videom, dovolj bo link na Google Maps. Navsezadnje praviš, da je teh con cel kup in tako ne bi smelo biti težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Daedalus ::
Da tale "cona umirjenega prometa" ne drži vode je pa, kot sem že omenil, razvidno iz prenekaterega kraja v Sloveniji.
FYI, omejitev v coni oziroma območje umirjenega prometa je 10 km/h. A veš, kak znak jo označuje?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Keyser Soze ::
@Daedalus
Čestitke, ker si tako natančen. Bom od sedaj jasno uporabljal območje omejene hitrosti. Samo da boš to bolj zadovoljen in da ne bo slučajno kakšne pomote o čem se pogovarjamo. Še dobro, da sem jo butnil v narekovaje.
Ker si jako informiran in rad podajaš informacije, predvidevam da ti ne bo panika podat linka o dejanski koristnosti omenjenih območij omejene hitrosti oz. smotrnosti postavitve le teh?
Čestitke, ker si tako natančen. Bom od sedaj jasno uporabljal območje omejene hitrosti. Samo da boš to bolj zadovoljen in da ne bo slučajno kakšne pomote o čem se pogovarjamo. Še dobro, da sem jo butnil v narekovaje.
Ker si jako informiran in rad podajaš informacije, predvidevam da ti ne bo panika podat linka o dejanski koristnosti omenjenih območij omejene hitrosti oz. smotrnosti postavitve le teh?
OM, F, G!
St235 ::
Nikakor pa tvoja nevednost ni merilo kaj je pravilno. Predvidevam, da tudi omejitev 50km/h zaradi naselja upoštevaš samo do prvega križišča. ker je zakon po tvoje jasen, da vsi znaki veljajo samo do križišča.
Zakaj torej razlika med 40 in 30?
V LJ se znaki za omejitev 40 kmh lepo ponavljajo na vsakem križišču. Recimo šolski primer v Rožni dolini, kjer so ulice dokaj skupaj.
Šparanje na signalizaciji? To ni najbolje za varnost.
Zato ker je terba ločit med znamom cona 30 in znakom za omejitev hitrosti (30/40/50...). Voznik, ki tega ni sposoben naj vrne vozniško.
St235 ::
Razlog, da je toliko con je seveda jasen: polniti občinski proračun. Sedaj, ko redarji merijo z radarji, je to postal največji biznis v občini.
100x predebatiran bullshit, kazni predstavljajo zanemarljiv delež proračuna pa četudi jih napišejo 10x več kot do sedaj.
Zanimivo pri vsem tem pa je to, da vsi prometni znaki veljajo do križišča, cona 30 pa do preklica(to je po neki samovolji določil en sodnik v LJ, ostali pa to posnemajo - info in policijskih vrst). Zakon je jasen: znak velja do križišča oziroma do preklica(kaj pride prej), če želiš, da znak velja dlje, mora biti ponovljen.
Pri coni 30, pa očitno to ne velja(naj bi bilo to zapisano v nekem(meni neznanem) pravilniku). Od kdaj pa mora šofer poznat pravilnike? Ni dovolj poznat zakon?
Neumnost dneva. To ni nikakršna samovolja sodnika ali zapis v obskurnem pravilniku ampak del CPP, ki jo je vsak udeleženec v prometu dolžan poznat, če ne naj gre na upravno enoto in vrne vozniško, ker očitno ni sposoben varne udeležbe v prometu.
Nikakor pa tvoja nevednost ni merilo kaj je pravilno. Predvidevam, da tudi omejitev 50km/h zaradi naselja upoštevaš samo do prvega križišča. ker je zakon po tvoje jasen, da vsi znaki veljajo samo do križišča.
Najdi mi člen v CPP kje piše, da cona 30 velja do preklica, ne do križišča, pa ti bom verjel. Pa glej da bo CPP ne kak pravilnik.
In kje piše, da mora voznik poznat samo zakon? Voznik mora pozat CPP, ki vključujejo še kaj poleg krovnega zakona o pravilih cestnga prometa.
A kje v zakonu piše, da omejitev v naselju velja do konca naselja ali samo do križišča? A kje v zakonu o pravilih cestnega prometa velja da omejitve veljajo do križišča?
Namreč zakon nikjer ne pojasni da znak velja samo do križišča. Tako, da bi v primeru nepozanvanja pravilnika (namesto arogantnega trolanja) moral sklpat, da znak velja do preklica. Namreč šele pravilnik določi, da je potrebno zake za izrecno prepoved podvajat v vsakem križišču. In ker zona 30 ni znak za izrecno prepoved ta določba ne velja. Namreč tabla cona 30 ne prepoveduje ničesar, ampak zgolj obvešča voznika, da se nahaja v območju omejene hitrosti, kjer je omejitev hitrosti 30km/h, enako kot tabla za naselje voznika opozarja,da se nahaja v nasleju kjer je hitrost omejena na 50 km/h.
nejcek74 ::
Upam da bo kmalu naslednja stopnja con z omejitvijo 30km: brez zebr in brez znakov za prednost: pesec naj ima v coni 30 moznost preckati cesto kjer koli. Cona 30 je namenjena stanovalcem in obiskovalcem, ne pa tranzitu.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: St235 ()
Reycis ::
Ker je folk pred izgradnjo šikane veselo brzel naprej, neozirajoč se na omejitev.
Ni se potrebno truditi z videom, dovolj bo link na Google Maps. Navsezadnje praviš, da je teh con cel kup in tako ne bi smelo biti težav.
Stara zaloška v fužinah. Ravna, široka, pregledna cesta. Na najbolj občutljivih točkah so ležeči policaji. Pred kratkim prekategorizirana iz cone 40 v cona 30. Povsen nepotrebno.
St235 ::
Pred kratkim prekategorizirana iz cone 40 v cona 30.
cona 40 ne obstaja
Upam da bo kmalu naslednja stopnja con z omejitvijo 30km: brez zebr in brez znakov za prednost: pesec naj ima v coni 30 moznost preckati cesto kjer koli. Cona 30 je namenjena stanovalcem in obiskovalcem, ne pa tranzitu.
Temu se reče območje umirjenega prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
nejcek74 ::
Saj o tem govorimo a ne? Po evropi je tega ze kar nekaj, velja omejitev 30, ostalih oznacb prakticno ni vec.
St235 ::
BlueRunner ::
Nič nisem narobe citiral člena, tudi živčen nisem.
Ocitno ne samo, da nisi pravilno /prebral/ clena, temvec si narobe prebral tudi komentar, da si ga narobe prebral. Citat je bil OK, samo tvoja interpretacija pa cisto zgresena. Podarek bo morda pomagal:
(1) Hitrost vožnje vozil na državnih in lokalnih cestah izven naselja ...
Dejstvo je, da je kup ulic v Lj., kjer je cona 30, široka dvosmerna cesta, na obeh straneh ceste pločnik (ja, za pešce, kdo bi si mislil), šola in vrtec sta pa itak vsakih 500m po Ljubljani. Ampak cona ni samo na ulici pred šolo...
Cona je tam zato, da sciti sibkejse udelezence pred mocnejsimi, ne zato, da streze mocnejsim.
Kar hočem povedati s citatom (in sem ga pravilno citiral) je to da smo nekaj let nazaj imeli zakon, ki je prepovedoval "levjim kraljem" neupravičeno omejevati hitrost
Izven naselja. Tvoj citat je pravilen, a tvoja interpretacija nima z zakonom nicesar. Mesas kaj je citat in kaj je razlaga. Iz razlage je ocitno, da sploh ne ves kaj si prebral. Iz tega odgovora je razvidno tudi to, da nisi razumel kaj si prebral, ko sem se nasmehnil, da si tudi star zakon narobe prebral.
Tvoje bralno razumevanje je tako pod kritiko.
pač so ugotovili da je vsak župan ki je imel 5 minut cajta po vseh naseljih nafu**l omejitev 30 ali 40 in s tem kao dal svoj prispevek k prometni varnosti (poleg ležečih policajev - tudi ti spadajo med neupravičene omejevalce hitrosti - to so isto delali vsi lokalni župani, izvoljeni iz enih kmetov).
(1) Hitrost vožnje vozil na državnih in lokalnih cestah izven naselja ...
To da se pelješ 36kmh pa fašeš 300eur plus pike je naravnost adijo (mimogrede pri 20 letih izpita in tako na pamet zagotovo pol milijona prevoženih km) še nimam prekrška za prehitro vožnjo v coni 30, oz. v naselju, da ne bodo živčni tisti ki so nekaj momljali o divjaku).
Zakaj te to potem sploh gane?
Jaz osebno ne razumem kako lahko za 6kmh prekoračitev folk mirno gleda ko se nekdo spomni tako kazen - sploh ni sorazmerja med varovano dobrino in kaznijo.
Koliko je po tvoje vredno to, da ti razbijem gobec in za dobro mero polomim se kaksno kost? Za koliko me bos tozil, glede na to, da ta "dobrina" ocitno ni vredna 300 EUR pavsalne kazni?
nejcek74 ::
Dobro potem pa povem tako: cakam da bodo tudi pri nas v coni 30 (obmocje omejene hitrosti) izbrisali zebre in ostale prometne znake ter jo tako spremenili v obmocje umirjenega prometa (se vedno z omejitvijo hitrosti 30) tako kot to pocnejo v stevilnih evropskih mestih. Upam da sem zdaj napisal dovolj razumljivo.
Daedalus ::
Ker si jako informiran in rad podajaš informacije, predvidevam da ti ne bo panika podat linka o dejanski koristnosti omenjenih območij omejene hitrosti oz. smotrnosti postavitve le teh?
Komot. Recimo cona 30 na območju med Streliško in Poljansko v Lj. Tam okoli je precej šol, pediatrična klinika (ali del nje) parkiranje je ob cesti (ker drugje ni prostora) in včasih se srečuješ (kjer ni enosmerne) z ostalimi avti tako na ozko, da je še 20 km/h preveč. Pol pa daj poleg še kup bolj ali manj starega frocovja, pešcev in kolesarjev pa si tam. Ko je kdaj že 30 km/h hitro. Tam dovolit karkoli prek tega, bi bilo hudo nevarno.
cona 40 ne obstaja
Če se ne motim, je na Tbilisijski v Lj postavljen znak cona 40.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5438 (1899) | fikus_ |
» | Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14730 (9300) | jype |
» | Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9567 (6051) | Miha 333 |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81900 (74600) | Gandalfar |