Forum » Na cesti » Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov
Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov
zelodko ::
Pozdravljeni!
V kratkem nameravam kupiti rabljen avto in zanima me, s katerimi prodajalci rabljenih avtomobilov imate kaj dobre izkušnje? Zanima me predvsem za Ljubljano z okolico ter Gorenjsko.
Hvala...
V kratkem nameravam kupiti rabljen avto in zanima me, s katerimi prodajalci rabljenih avtomobilov imate kaj dobre izkušnje? Zanima me predvsem za Ljubljano z okolico ter Gorenjsko.
Hvala...
freesty ::
Najboljs je kupit od koga po vezah pa da si ziher da je v redu avto. Al pa od kakih starejsih ljudi, ko pazijo na zadeve in ne nabijajo kilometrine.
Verjetno pa ti sprasujes za avtohise.
Verjetno pa ti sprasujes za avtohise.
zelodko ::
Ja, zanimajo me predvsem avtohiše. Kar se pa starejših ljudi tiče, sem pa žal v zadnjem času spoznal kar nekaj takih, ki imajo sicer malo kilometrine, a so sposobni že do trgovine uničit menjalnik...
šernk ::
Samo stran od preprodajalcev tipa 1a, cesar itd...vsi avti ki jih prodajajo so serijsko uvoženi z "130k km", servisna knjižica je, vendar je ob ogledu ni na voljo oz. Je največkrat "ne najdejo".
4 leta star avto iz tujine bo redko imel pod 200.000 km (dizel), sicer s takšnim avtom večinoma ni nič narobe, problem je le da ne veš da ima toliko km, ker na 200-300k km je pač treba določene stvari preverit in če tega ne narediš lahko imaš lepe probleme.
rekel bi da se drži predvsem uradnih zastopnikov: avtotriglav, renault (malgaj al kako je že?) VW itd...
4 leta star avto iz tujine bo redko imel pod 200.000 km (dizel), sicer s takšnim avtom večinoma ni nič narobe, problem je le da ne veš da ima toliko km, ker na 200-300k km je pač treba določene stvari preverit in če tega ne narediš lahko imaš lepe probleme.
rekel bi da se drži predvsem uradnih zastopnikov: avtotriglav, renault (malgaj al kako je že?) VW itd...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zheegec ::
rekel bi da se drži predvsem uradnih zastopnikov: avtotriglav, renault (malgaj al kako je že?) VW itd...
Sam sem vzel svoj makaronarski avto pri samem italjanskem masovnem dilerju novih/rabljenih avtov (v glavnem 1-3 leta stari avti z lizinga). 2 leti stari avtomobili so imeli 100k+ kilometrov praktično vsi (2 polna hangarja). Ko smo se malo pogovarjali s komercialistom naši uradni dilerji delajo čisto isto kot vsi - vzamejo najbolj zjebane, zbijejo kilometre, porihtajo in prodajo dalje. Seveda zgoljufajo DMV (sedaj ne vem, če se še da ko je prišel nov zakon vmes).
Edini malenkost bolj sigurni način je, da slediš forumom za določeno znamko in čakaš, da kakšen bolj stalni član proda svojo "ljubico". Pa ne gledati kilometrov, načeloma je več bolje, dokler ne greš v 700k+.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
šernk ::
No ne vem, nimam izkušenj le predvideval sem po videnem pri podrobnih ogledih kakšen mesec ali dva nazaj.
ker letnik 2007-2008 višjega cenovnega razreda iz nizozemske, nemčije, italije... nikakor ne more imeti 120k km, medtem ko je avto s slovenskim poreklom to popolnoma normalno, saj je pri nas avto statusni simbol, v tujini pa večinoma prevozno sredstvo. Še vedno pa če moram izbirat bolj zaupam avtotriglavu kot avtocesar, te pa itak večina prodajalcev razočara v trenutku ko odprejo usta, ker nimajo pojma kaj prodajajo.
ker letnik 2007-2008 višjega cenovnega razreda iz nizozemske, nemčije, italije... nikakor ne more imeti 120k km, medtem ko je avto s slovenskim poreklom to popolnoma normalno, saj je pri nas avto statusni simbol, v tujini pa večinoma prevozno sredstvo. Še vedno pa če moram izbirat bolj zaupam avtotriglavu kot avtocesar, te pa itak večina prodajalcev razočara v trenutku ko odprejo usta, ker nimajo pojma kaj prodajajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zheegec ::
Meni se zdi mojih 200k pri skoraj 6 let starem avtu ravno nekje povprečje za Slovenijo... Bencinar bo imel načeloma manj, samo tudi bencinskega V6 z 200k pri 5 letih se najde...
V glavnem slovenci preveč gledamo kilometre in prodajalci temu strežejo - kilometre zbijajo in drago prodajajo dojčevagne, ker je pač takšno povpraševanje.
V glavnem slovenci preveč gledamo kilometre in prodajalci temu strežejo - kilometre zbijajo in drago prodajajo dojčevagne, ker je pač takšno povpraševanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
šernk ::
Jah...samo to je problem, ki upam da ga bo počasi evropa rešila, da se bo točno vedelo za vsak avto koliko km je imel vsako leto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Dr_M ::
Meni se zdi mojih 200k pri skoraj 6 let starem avtu ravno nekje povprečje za Slovenijo... Bencinar bo imel načeloma manj, samo tudi bencinskega V6 z 200k pri 5 letih se najde...
V glavnem slovenci preveč gledamo kilometre in prodajalci temu strežejo - kilometre zbijajo in drago prodajajo dojčevagne, ker je pač takšno povpraševanje.
Jaz sem svojega dobil 6 let starega z realnimi 75.000km (od prvega lastnika).
To je nekako rahlo pod slovenskim povprecjem. Ja, pa dizel je.
Sej je bilo nekje enkrat govora na ST, da je pri nas povprecje okoli 15.000km letno. Za vec, se moras kar precej vozit.
Isotropic ::
#000000 ::
VSI slo avto handlerji so lopovi, kupijo avto za 300 ga spucajo in nabijejo ceno 1300, relano ga prodajo za nekje 900-1000 in evo ti dobička, pri dražjih je avto plačan 8.000 se prevrti kilometre in evo ga za 15.000 dobi 12-13.000 in dobiček je tu.
DR.m 15.000 km letno je da ne greš nikamor, moj fotr je penzonist ki gre parkrat tedensko z avtom v štacuno in po opravkih pa nardi 40.000
DR.m 15.000 km letno je da ne greš nikamor, moj fotr je penzonist ki gre parkrat tedensko z avtom v štacuno in po opravkih pa nardi 40.000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
IceIceBaby ::
Če kupiš lepo ohranjen avto avto s potrjeno servisno knjigo in normalnimi kilometri se težke zajeb...
To "lepo ohranjen" je čisto subjektivna ocena. Greš pogledat avto in vidiš, če je bil razbit, če je notranjost oguljena, če ima montirane solidne gume z dovolj profila (če ima gor zlizane, stare Linglong se lahko samo obrneš in greš) itd.
Sicer pa danes praktično vsi ponujajo garancijo. 1 mesec je tako ali tako obvezno po zakonu, za manjše doplačilo pa lahko skoraj povsod dobiš vsaj 1 leto. Barabe so pa tudi vsi po malem (nekateri kar veliko). Razne večje avtohiše in uradni servisi nikakor niso izključeni.
To "lepo ohranjen" je čisto subjektivna ocena. Greš pogledat avto in vidiš, če je bil razbit, če je notranjost oguljena, če ima montirane solidne gume z dovolj profila (če ima gor zlizane, stare Linglong se lahko samo obrneš in greš) itd.
Sicer pa danes praktično vsi ponujajo garancijo. 1 mesec je tako ali tako obvezno po zakonu, za manjše doplačilo pa lahko skoraj povsod dobiš vsaj 1 leto. Barabe so pa tudi vsi po malem (nekateri kar veliko). Razne večje avtohiše in uradni servisi nikakor niso izključeni.
djordjevic ::
VSI slo avto handlerji so lopovi, kupijo avto za 300 ga spucajo in nabijejo ceno 1300, relano ga prodajo za nekje 900-1000 in evo ti dobička, pri dražjih je avto plačan 8.000 se prevrti kilometre in evo ga za 15.000 dobi 12-13.000 in dobiček je tu.
DR.m 15.000 km letno je da ne greš nikamor, moj fotr je penzonist ki gre parkrat tedensko z avtom v štacuno in po opravkih pa nardi 40.000
A, bejž ga no. Sem kar precej na cesti, pa ne naredim letno niti 20k km, zato nikarte tako pretiravat, prosim.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Good Guy ::
Sami mojstri prodaje avtomobilov
grem stavt da se da vas najbolj gladko nategnit pri prodaji
grem stavt da se da vas najbolj gladko nategnit pri prodaji
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
IceIceBaby ::
Je treba bit res mojster, da opaziš zanemarjen in zgonjen avto, ja.
Če imam papir, da ima avto X kilometrov in leto garancije mi je čisto vseeno, če jih ima v resnici pol milijona. Če dela kot je treba ni panike. Če ne dela pa pač težiš dokler ne zrihtajo.
Delam nekaj podobnega, pa grem skoraj vsak teden na kak malo daljši izlet, vozim se po mestu, po opravkih... 20k letno je 55km na dan, kar ni malo. Ne vem od kje ljudem ideja, da se kar vsi nemci in nizozemci vozijo po 300km na dan.
Če imam papir, da ima avto X kilometrov in leto garancije mi je čisto vseeno, če jih ima v resnici pol milijona. Če dela kot je treba ni panike. Če ne dela pa pač težiš dokler ne zrihtajo.
A, bejž ga no. Sem kar precej na cesti, pa ne naredim letno niti 20k km, zato nikarte tako pretiravat, prosim.
Delam nekaj podobnega, pa grem skoraj vsak teden na kak malo daljši izlet, vozim se po mestu, po opravkih... 20k letno je 55km na dan, kar ni malo. Ne vem od kje ljudem ideja, da se kar vsi nemci in nizozemci vozijo po 300km na dan.
djordjevic ::
Čist možno, but ... Kupil tri leta star francoski avto od dokaj local dilerja in po štirih letih in slabih 80k narejenih km na 70k podlage še vedno deluje kot prvi dan. Ob zglednem servisiranju, jasno.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Isotropic ::
IceIceBaby je izjavil:
Delam nekaj podobnega, pa grem skoraj vsak teden na kak malo daljši izlet, vozim se po mestu, po opravkih... 20k letno je 55km na dan, kar ni malo. Ne vem od kje ljudem ideja, da se kar vsi nemci in nizozemci vozijo po 300km na dan.
najcenejsi avti na njihovih trgih so razni executive in poslovni. ti imajo orenk st. km, sploh ce jih imajo kaksni komercialisti
black ice ::
Dr M: Tole povprečje se mi zdi nesramno majhno. Sam sem naredil od marca do danes nekje 9000km, pa sem študent FFS.
Ne se toliko zanašat na servisno knjigo. Vsak pozna nekoga, katerega sosed pozna enega mehanika, ki dela na pooblaščenem servisu... You get the point.
Jaz raje kupim privat, tam lažje opaziš, če ti prodajalec želi kaj prikriti.
V avtohišah so pa načeloma vsi (s katerimi sem imel do sedaj opravka) serijski nateguni, preprosto zato, ker se s tem preživljajo.
En mesec garancije morajo po novem zakonu (mislim, da velja od lasnkega decembra) dati vsi, tudi fizične osebe.
PS:Po nakupu pa čimprej naredi veliki servis. Ziher je ziher.
Ne se toliko zanašat na servisno knjigo. Vsak pozna nekoga, katerega sosed pozna enega mehanika, ki dela na pooblaščenem servisu... You get the point.
Jaz raje kupim privat, tam lažje opaziš, če ti prodajalec želi kaj prikriti.
V avtohišah so pa načeloma vsi (s katerimi sem imel do sedaj opravka) serijski nateguni, preprosto zato, ker se s tem preživljajo.
En mesec garancije morajo po novem zakonu (mislim, da velja od lasnkega decembra) dati vsi, tudi fizične osebe.
PS:Po nakupu pa čimprej naredi veliki servis. Ziher je ziher.
#000000 ::
djordjevic je izjavil:
VSI slo avto handlerji so lopovi, kupijo avto za 300 ga spucajo in nabijejo ceno 1300, relano ga prodajo za nekje 900-1000 in evo ti dobička, pri dražjih je avto plačan 8.000 se prevrti kilometre in evo ga za 15.000 dobi 12-13.000 in dobiček je tu.
DR.m 15.000 km letno je da ne greš nikamor, moj fotr je penzonist ki gre parkrat tedensko z avtom v štacuno in po opravkih pa nardi 40.000
A, bejž ga no. Sem kar precej na cesti, pa ne naredim letno niti 20k km, zato nikarte tako pretiravat, prosim.
A bejž, kaj se ti voziš z njim da veš ?
IceIceBaby ::
ti imajo orenk st. km, sploh ce jih imajo kaksni komercialisti
To je res. Ampak se ponavadi iz aviona vidi, da so kilometri prevrteni. Če 3, 4 leta star avto iz uvoza nima potrjene servisne knjige, 110kkm na števcu in do visokega sijaja oguljen volan moraš biti res naiven, da trgovcu verjameš.
Sem ravno kupoval drug avto, pa sem videl par takih cvetk. BMW (zelo trpežni avtomobili) z nekaj čez 60k prevoženimi, tapeta na vratih pa se je dejansko svetila, tam, kjer imaš ponavadi naslonjen komolec. V takem primeru ima avto lahko ne samo servisno, ampak še potrdilo od papeža, pa ga ne kupim.
Ne se toliko zanašat na servisno knjigo. Vsak pozna nekoga, katerega sosed pozna enega mehanika, ki dela na pooblaščenem servisu... You get the point.
Ponarejanje servisne knjige je kar hud prekršek. Sicer sem že večkrat slišal, da nekateri to delajo, videl pa še nisem v živo. Če se trgovec igra s takimi zadevami je samo vprašanje časa, kdaj ga bo tržna zaprla.
Kot sem napisal. Servisna, ki zgleda legit je zame pač obvezen pogoj, da sploh gledam avto. Ni pa 100% zagotovilo, da je avto res dober.
Isotropic ::
To je res. Ampak se ponavadi iz aviona vidi, da so kilometri prevrteni. Če 3, 4 leta star avto iz uvoza nima potrjene servisne knjige, 110kkm na števcu in do visokega sijaja oguljen volan moraš biti res naiven, da trgovcu verjameš.
poslji jo meni, pa jo dobis potrjeno, z vsemi zigi avtohise po zelji (zraven daj se predlog ziga).
(ce ves kaj mislim)
poslji jo meni, pa jo dobis potrjeno, z vsemi zigi avtohise po zelji (zraven daj se predlog ziga).
(ce ves kaj mislim)
djordjevic ::
djordjevic je izjavil:
VSI slo avto handlerji so lopovi, kupijo avto za 300 ga spucajo in nabijejo ceno 1300, relano ga prodajo za nekje 900-1000 in evo ti dobička, pri dražjih je avto plačan 8.000 se prevrti kilometre in evo ga za 15.000 dobi 12-13.000 in dobiček je tu.
DR.m 15.000 km letno je da ne greš nikamor, moj fotr je penzonist ki gre parkrat tedensko z avtom v štacuno in po opravkih pa nardi 40.000
A, bejž ga no. Sem kar precej na cesti, pa ne naredim letno niti 20k km, zato nikarte tako pretiravat, prosim.
A bejž, kaj se ti voziš z njim da veš ?
Ne, ampak potem pač ne moreš reč, da se parkrat na teden zapelje v štacuno. Razen če nakupuje v Hamburgu. Get my drift?
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zheegec ::
Fantje. Volan, pedali, menjalna ročica morajo biti pri 5 let starem avtu srednjega ranga kot novi po 200k Km.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
djordjevic ::
Passat, BMW serije 3, 159, MB C, mondeo - skratka, najpogosteje uporabljani avti trgovskih potnikov v tujini.
No grave is deep enough to keep us in chains.
IceIceBaby ::
Glej sej handelrju ni problema menjat volana in tapete, kaj pa pol ?
Seveda je problem. Multifunkcijski volani stanejo par 100 eur, če se airbaga ne da odstraniti še več. Tapeta, menjalnik in pizdarije nanesejo par 100 eur, solden usnjen sedež stane 500, mogoče jurja...
Kaj misliš, da imajo dilerji po 5 jurjev marže? Na avtomobilu za 15, 20k zaslužijo mogoče jurja, ko odbijejo vse stroške.
Fantje. Volan, pedali, menjalna ročica morajo biti pri 5 let starem avtu srednjega ranga kot novi po 200k Km.
Tole je ZELO odvisno od avtomobila in načina vožnje. Pri mestni vožnji grejo te stvari veliko hitreje. Če se voziš po regionalkah in avtocestah pa 200kkm res ni problem za notranjost. Začnejo pa takrat že kakšne druge stvari odpovedovat.
harvey ::
Fantje. Volan, pedali, menjalna ročica morajo biti pri 5 let starem avtu srednjega ranga kot novi po 200k Km.
Tega praktično ni več, tudi videl že pri Audiju starem 3 leta vse znucano, kilometrov pa 60.000 in ne 200.000.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
guest #44 ::
Mene so tko nategnli ti čefurji podli, nikol več ne kupim pri njih. Pravzaprav kar sovražim avte, ko bi le lahko živel brez njih.
Dr_Piškot ::
Čakte mal, kok je zdej tle predlogov za tko dost poštene prodajalce rabljenih vozil...? assholes
Pogooglaj za prodajalci za tvoj konec, potem pa pogledaš na avto.net ter po mojem mnenju gledaš pri vsakem po času zadnji dodani oglasi ... (ker, če ma avto tapravo ceno pa, da je dobr se ne bo dolg prodajov)
Mi smo kupili Peugeot 308 pri AVTOHIŠA KAVČIČ, vendar samo zaradi res dobre cene, ker pa Peugeot Peugeot in nikoli več.
Pogooglaj za prodajalci za tvoj konec, potem pa pogledaš na avto.net ter po mojem mnenju gledaš pri vsakem po času zadnji dodani oglasi ... (ker, če ma avto tapravo ceno pa, da je dobr se ne bo dolg prodajov)
Mi smo kupili Peugeot 308 pri AVTOHIŠA KAVČIČ, vendar samo zaradi res dobre cene, ker pa Peugeot Peugeot in nikoli več.
PacificBlue ::
Lahko pohvalim avtohišo TODO iz Škofje Loke(Godešiči). Tam sem kupil volvota v50, se je dalo zmenit za ceno, prodajalec(lastnik) je pošten in ustrežljiv človek pa tudi z avtom ni kaksnih problemov.
I’m out.
:3
:3
šernk ::
Čakte mal, kok je zdej tle predlogov za tko dost poštene prodajalce rabljenih vozil...? assholes
jih očitno ni, dal sem jih en par, pa so me drugi takoj sesul v prah, očitno poštenih pri nas ni se sicer najde pri vsakem dilerju tudi kakšen avto brez prevrtenih km (ali pa samo za 50.000) ampak je zadeva redka. od ene 10 pregledanih avtov je imel samo en lahko 130k km, ko res razen obrabe stikala za šipe od nohta ni bilo moč dobiti drugih napak (pa še pri temu je bila ena lepa cvetka, ki je prodajalcu skoraj zabetonirala jezik, pa bi bilo na koncu bolje če se ne bi poizkušal izvleči ven, ker je izjavil stvar ki 150% ni mogoča), vsi ostali so imeli pa konkretno km več že ko si zagledal notranjost, brez gledat motornega prostora. pa to da se v avtu ni nikoli kadilo te tudi hočejo prepričat ampak avto gre lahko še na 10 globinskih čiščenj, ko se bo zagnala ventilacija bom kajenje še vedno takoj zavohal.
potrjeno servisno imajo vsi, samo vidiš jo v večini primerov šele ko avto kupiš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
knesz ::
Super Sonic ::
s katerimi prodajalci rabljenih avtomobilov imate kaj dobre izkušnje?
Dober preprodajec bi bil tisti, ki bi poznal vso zgodovino avtomobila in dejansko vedel kje, ter kako se je avto vozil in vzdrževal. Tako pa tega ne ve nihče za vse avtomobile, ki jih preprodaja. Praktično še nisem srečal preprodajalca vozil, ki je vedel kaj več o določenem avtomobilu od nekega splošnega in serijskega nakladanja. Tako tvoja ideja pade že v osnovi v vodo, ker preprodajalec vozil s kakšnimi avtomobili zadane, s kakšnimi pa ne, zato so tudi točno takšni občutki o njih.
Samo stran od preprodajalcev tipa 1a, cesar itd...vsi avti ki jih prodajajo so serijsko uvoženi z "130k km", servisna knjižica je, vendar je ob ogledu ni na voljo oz. Je največkrat "ne najdejo".
V konkretnem primeru jih večina uvaža iz Nizozemskih avtoleasing hiš, kar pa ne pomeni, da avtomobili niso bili razbiti ali kako drugače predelani. Kar je pa v tem primeru vendarle samo plus. Namreč, če/ko ugotoviš, da te je uradni prodajalec nategnil pri nakupu in ti prodal nekaj skritega (torej, razbitega ali prevrtenega) imaš vsaj zakonsko osnovo, da se tega lotiš pravno, zato večina "spusti" že ob prvem obisku na to temo in vrže nekaj denarja nazaj. Pa vas bom tako vprašal - če dobiš avto, čigar tržna vrednost je 10k€, ti pa zanj odšteješ 6k€, ker je bil razbit ali prevrten nazaj, ali se to splača? Odvisno kako je popravljen, a ne?
Problem, ki ga imamo v Sloveniji je v tem, da cenimo naša, v splošnem zelo slabo vzdrževana in slabo popravljena vozila, ki se vozijo po domala razbitih cestah, v nevidene višave, ampak v tujini in v očeh tujcev, so avtomobii iz Slovenije skoraj najslabše kar bi kdo hotel kupit. To, da smo alergični na število kilometrov pa je tako ali tako naša posebnost.
Ravno tako imamo strašen problem. Ko v Sloveniji najdeš nekoga, ki je avto vzdrževal na primernem nivoju in zanj redno skrbel, naletiš na problem, ki se mu reče cena. Če smo prej rekli, da je tržna cena nekega avtomobila 10k€ in da bi dobili povrnjeno nekaj nazaj, ker nas je lopov preprodajalec nategnil, bi morali v tem primeru, čistuna, ki avto vzdržuje na nivoju originalnih servisov, plačat vsaj 12k€, ker ta stric sedaj ceni vozilo na ceno, ki je ravno tako "realna" kot tista preprodajalčeva, ko nam prodaja razbito vozilo za nerazbito.
Moje mnenje avtorju teme je, da avto do avto in preprodajalec do preprodajalca - vsak je zgodba zase, vsi so dobri in vsi zanič. Največ je na nas, da se toliko spoznamo na te stvari, da lahko nekaj iztirjamo nazaj, če se izkaže za napačen nakup, še vedno pa bolje to, kot nakup od fizične osebe, ki te ravno tako lahko nategne (pa naj bo to nenamerno ali namerno) in ne dobiš nazaj niti €.
rekel bi da se drži predvsem uradnih zastopnikov: avtotriglav, renault (malgaj al kako je že?) VW itd...
He, he, živeti v svetu prepričanja, da so oni kaj več od ostalih - so popolnoma predani vzdušju na trgu in lahko ti povem, da imajo tudi pri njih avtomobile, ki so razbiti in jih prodajajo za nove, kakšni s čudnimi kilometri na števcu; to pa vse zato, ker avtomobilov, ki jih dobijo v odkup enostavno ne poznajo. Poznam nekoga, ki je delal pri VW v Ljubljani in je govoril zelo čudne stvari, kar vse se je tam počelo, torej - nič kaj dosti drugače od 1A ali kaj so že.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
šernk ::
Pa vas bom tako vprašal - če dobiš avto, čigar tržna vrednost je 10k€, ti pa zanj odšteješ 6k€, ker je bil razbit ali prevrten nazaj, ali se to splača? Odvisno kako je popravljen, a ne?
samo popravek, odvisno je kako je bil avto razbit in ne toliko kako je popravljen. ker če je bil razbit le kakšen odbijač je slabo popravljeno pač, da stoji malce počez, če je bil pa konkretno razbit ga nihče več ne popravi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dzinks63 ::
ampak v tujini in v očeh tujcev, so avtomobii iz Slovenije skoraj najslabše kar bi kdo hotel kupit.
Tole je zelo realen pogled, ko tujec vidi naš poceni slabo ohranjen in servisiran avtomobil pri 150,200,250Kkm se mu zrola, pri njih so takšni z dvakrat tolikšno kilometrino (seveda neprevrteno) , če ne še boljši. Seveda so tudi izjeme, prvi lastnik, vzdrževan in vožen avtomobil tako kot se šika, samo le ti niso poceni, kar pa je tudi pravilno.
Super Sonic ::
samo popravek, odvisno je kako je bil avto razbit in ne toliko kako je popravljen.
Poznamo dve kategoriji po katerih se lahko opredelimo in ravnamo:
- nepoškodovan
- nekaramboliran
Nepoškodovan je tisti, ki ni imel razbitega odbijača ali pa kakšne druge praske, ki je bila barvno prevlečena. Nekaramboliran je bil tisti, ki ni bil zaleten v nesreči. Pri teh nesrečah je povsem jasno, da je glavno vodilo kletka. Če je bila ta zvita in kasneje popravljena, je to precej velik problem. Sploh pri novejšim avtomobilih, saj zvita in pokitana kletka zdrži mnogo manj ob trku od tiste tovarniške. Popravit se da pa načeloma vse in spet je od avtomobila do avtomobila odvisno, kje je hiba avtombila in kako je bila popravljena (videl sem avto, ki je bil razbit do prvega stekla in je bil popravljen tako dobro, da mi je vzelo sapo. Avto ne vleče v nobeno stran, elektronika brezhibna, ipd. Avto se vozi že 3 leto brez najmanjše napake, gre pa za Alfo 147, ki dela 35k km/leto).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Mesar ::
Kupovanje rabljenega avtomobila je loterija, če ga kupiš pri dealerju pa je možnost dobrega zadetka še manjša. Tu ni neke enačbe ali pa imena kdo prodaja dobre pa slabe avtomobile (s tem mislim dobro ali slabo servisirane)...
Najbolj zanesljivo je pač, da imaš zraven mehanika ali pa dva oziroma nekoga, ki se res spozna in stvari pregledate, preverite, pretestirate, dobra testna vožnja... pa še potem lahko gre kaj narobe ampak je pa manj možnosti, kot če tak kupiš avto... razen če si tam težki maher za vse znamke avtomobilov, takih pa je malo... takih, ki dejansko znajo pogledat stvari...
Maš celo na internetu par strani dolg vodič na kaj pazit, ko kupuješ rabljen avtomobil, pa še kljub temu ne veš če ti bo avto olje žrl, če so bati obrabljeni, če je bila kakšna zvita glava ali pa še kaj hujšega pa je to popravljal mehanik za male pare, itd. itd. ... sej ne rečem, da ne moreš kupit dobrega rabljenega avtomobila, samo moreš prekleto dobro vedet kaj delaš. Lahko ti vodna pumpa crkne nekje na AC ali pa spusti vodo pa bo vse zaribalo... zato ker nekdo ni delal redno servisov, ti utrga jermen in zvije glave pa še kaj...
Pa če ti žre nenormalno dosti olja si lahko računaš kak strošek je to letno...
Vizualne napakice so še najmanjši problem... seveda odvisno kako star avto kupuješ. Pa avti s malo kilometri starejših babic in dedkov tudi niso tak biser kot vsi pravijo, kilometri niso vse. Pol pa bo avto zabit, crkovali bodo vsi senzorji (MAF, lambda, ... ki, te pridejo 100EUR po kom.), pa še kot že rečeno sklopka in menjalnik...
Avto bo v idealnem stanju, če bo vožen na dolge relacije, delali se bodo redni servisi in če kaj crkne se to menja sproti, ne da čakaš pa voziš in zabijaš avto, da se hladnega ne sme gonit vsi vemo...
Najbolj zanesljivo je pač, da imaš zraven mehanika ali pa dva oziroma nekoga, ki se res spozna in stvari pregledate, preverite, pretestirate, dobra testna vožnja... pa še potem lahko gre kaj narobe ampak je pa manj možnosti, kot če tak kupiš avto... razen če si tam težki maher za vse znamke avtomobilov, takih pa je malo... takih, ki dejansko znajo pogledat stvari...
Maš celo na internetu par strani dolg vodič na kaj pazit, ko kupuješ rabljen avtomobil, pa še kljub temu ne veš če ti bo avto olje žrl, če so bati obrabljeni, če je bila kakšna zvita glava ali pa še kaj hujšega pa je to popravljal mehanik za male pare, itd. itd. ... sej ne rečem, da ne moreš kupit dobrega rabljenega avtomobila, samo moreš prekleto dobro vedet kaj delaš. Lahko ti vodna pumpa crkne nekje na AC ali pa spusti vodo pa bo vse zaribalo... zato ker nekdo ni delal redno servisov, ti utrga jermen in zvije glave pa še kaj...
Pa če ti žre nenormalno dosti olja si lahko računaš kak strošek je to letno...
Vizualne napakice so še najmanjši problem... seveda odvisno kako star avto kupuješ. Pa avti s malo kilometri starejših babic in dedkov tudi niso tak biser kot vsi pravijo, kilometri niso vse. Pol pa bo avto zabit, crkovali bodo vsi senzorji (MAF, lambda, ... ki, te pridejo 100EUR po kom.), pa še kot že rečeno sklopka in menjalnik...
Avto bo v idealnem stanju, če bo vožen na dolge relacije, delali se bodo redni servisi in če kaj crkne se to menja sproti, ne da čakaš pa voziš in zabijaš avto, da se hladnega ne sme gonit vsi vemo...
Your turn to burn!
LeQuack ::
Če bo EU kdaj uvedla te neustavne dvojne davke (DMV) pri uvozu rabljenih vozil, se bo dalo precej boljše in cenejše avte dobiti v tujini. Ravno zaradi takih stvari EU čaka slaba prihodnost, preveč izjem in nepovezanosti med državami.
Quack !
LuiIII ::
Rabljeni avtomobili, nekaj mojih mnenj:
- kupujem samo eno znamko vozil zaradi lažjega spremljanja težav in kapric posameznih modelov
- s serviserjem imam pošten odnos
- ta serviser pregleda avto preden ga kupiš in poda svoje mnenje kasneje po telefonu (nikoli pred prodajalcem)
- pred serviserjem in preden greš v kak hud dialog s prodajalcem ga seveda dobro preglej (barvanje karoserije, obraba kontaktnih delov: volan, ročica, naslonjalo, sedež, originalna stekla, klima,...), pregled motorja oz. jermenov, znakov puščanja tekočin in ga pelji. Pri dizlih je dobro sprobati kako "vlečejo" oz. pospešujejo z nizkimi obrati in kakšen je zvok motorja (za tole je treba res kar dobro poznati dotični model) in še in še.
Najbolje je da se s prodajalcem samo pozdraviš in greš takoj pregledat avto. Vmes ga ne sprašuješ in ne komentiraš. S tem mu daš vedet, da se ne boš dal kar tako nategniti. Sploh pa je fino, da sta dva, ko gresta gledat avto. Če se sam ne spoznaš dovolj na avtomobile, vzemi sabo koga, ki mu zaupaš. Magari mu plačaj za to. In še enkrat: avto vedno dat na dvigalo in ga pregledati tudi od spodaj!
Verjetnost, da bo nakup slab se s tem vsaj malo zmanjša.
- kupujem samo eno znamko vozil zaradi lažjega spremljanja težav in kapric posameznih modelov
- s serviserjem imam pošten odnos
- ta serviser pregleda avto preden ga kupiš in poda svoje mnenje kasneje po telefonu (nikoli pred prodajalcem)
- pred serviserjem in preden greš v kak hud dialog s prodajalcem ga seveda dobro preglej (barvanje karoserije, obraba kontaktnih delov: volan, ročica, naslonjalo, sedež, originalna stekla, klima,...), pregled motorja oz. jermenov, znakov puščanja tekočin in ga pelji. Pri dizlih je dobro sprobati kako "vlečejo" oz. pospešujejo z nizkimi obrati in kakšen je zvok motorja (za tole je treba res kar dobro poznati dotični model) in še in še.
Najbolje je da se s prodajalcem samo pozdraviš in greš takoj pregledat avto. Vmes ga ne sprašuješ in ne komentiraš. S tem mu daš vedet, da se ne boš dal kar tako nategniti. Sploh pa je fino, da sta dva, ko gresta gledat avto. Če se sam ne spoznaš dovolj na avtomobile, vzemi sabo koga, ki mu zaupaš. Magari mu plačaj za to. In še enkrat: avto vedno dat na dvigalo in ga pregledati tudi od spodaj!
Verjetnost, da bo nakup slab se s tem vsaj malo zmanjša.
MisterR ::
PacificBlue je izjavil:
Lahko pohvalim avtohišo TODO iz Škofje Loke(Godešiči). Tam sem kupil volvota v50, se je dalo zmenit za ceno, prodajalec(lastnik) je pošten in ustrežljiv človek pa tudi z avtom ni kaksnih problemov.
Ko smo kupovali avto smo za volvo največkrat naleteli na dumida avto ( www.dumidaavto.si ), baje pa imajo največ kupcev iz primorske in dolenjske, so tam volvoti tolko dražji ali slaba ponudba?
P.S.
Vozim kio, in pri cca 65k km se na stolpkah kar lepo pozna obraba.
IceIceBaby ::
Kupovanje rabljenega avtomobila je loterija, če ga kupiš pri dealerju pa je možnost dobrega zadetka še manjša.
Ni ravno res. Privat prodajalci te lahko prav tako nategnejo. Pa v avtohiši dobiš garancijo.
Zheegec ::
Vozim kio, in pri cca 65k km se na stolpkah kar lepo pozna obraba.
No Kia ni ravno tisti "srednji rang" ki sem ga imel v mislih Srednji rang se začne pri 30k€+ za osnovni model.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Super Sonic ::
Vozim kio, in pri cca 65k km se na stolpkah kar lepo pozna obraba.
Jaz sem bratu predal Citroena C5, 2003 letnik, 230k prevoženih in ga je, ker je pač tak po naravi, šel drgnit 5 ur. Avto je kot nov, če bi ne imel par praska na karoseriji, ne bi verjel. Tako so tudi pedalke precej neobrabljene. Kia pa kot Kia.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregled rabljenega vozila pred nakupom s strani specialistov? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16517 (2415) | matobeli |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17427 (7994) | Arzen28 |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87910 (56996) | hojnikb |
» | Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33368 (29424) | tomhuggins |